Ik heb dat aan de onderkant van mijn scherm het beeld iets feller lijkt te zijn. In principe zie ik het niet zo vaak, maar bij bijvoorbeeld nu.nl zie ik dat de blauwe vlakken hierdoor qua kleur net niet gelijk zijn. Komt dit vaker voor en zouden jullie ermee teruggaan? Ik vrees dat het lastig wordt om de verkoper (mediamarkt) te overtuigen en op xda lees ik dat het vaker voorkomt... Voor de rest is de telefoon perfect, dus het zou zonde zijn om met een slechter toestel te eindigen.
In het speciale *#0*# menu lijkt alles overigens goed te zijn. Rood groen blauw is gewoon egaal rood groen blauw en als ik bijvoorbeeld op de low frequency test druk is alles egaal wit. Voor zover ik kan zien klopt alles ook km het hoofdscherm van het servicemenu. Heeft het verschil aan brightness misschien toch te maken met auto dimming en brightness throttling enzo?
In het speciale *#0*# menu lijkt alles overigens goed te zijn. Rood groen blauw is gewoon egaal rood groen blauw en als ik bijvoorbeeld op de low frequency test druk is alles egaal wit. Voor zover ik kan zien klopt alles ook km het hoofdscherm van het servicemenu. Heeft het verschil aan brightness misschien toch te maken met auto dimming en brightness throttling enzo?
[ Voor 27% gewijzigd door Cobiwan op 07-06-2013 00:36 ]