Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik heb dat aan de onderkant van mijn scherm het beeld iets feller lijkt te zijn. In principe zie ik het niet zo vaak, maar bij bijvoorbeeld nu.nl zie ik dat de blauwe vlakken hierdoor qua kleur net niet gelijk zijn. Komt dit vaker voor en zouden jullie ermee teruggaan? Ik vrees dat het lastig wordt om de verkoper (mediamarkt) te overtuigen en op xda lees ik dat het vaker voorkomt... Voor de rest is de telefoon perfect, dus het zou zonde zijn om met een slechter toestel te eindigen.

In het speciale *#0*# menu lijkt alles overigens goed te zijn. Rood groen blauw is gewoon egaal rood groen blauw en als ik bijvoorbeeld op de low frequency test druk is alles egaal wit. Voor zover ik kan zien klopt alles ook km het hoofdscherm van het servicemenu. Heeft het verschil aan brightness misschien toch te maken met auto dimming en brightness throttling enzo?

[ Voor 27% gewijzigd door Cobiwan op 07-06-2013 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: Wat doen jullie met de Infrarood poort?

Ik heb een beetje zitten zoeken naar een APP met daarin de keuze uit diverse apparaten/merken/types om vervolgens bijvoorbeeld aircos aan/uit te zetten of gewoon je TV thuis, al is die zo smart dat er een eigen app voor is. Maar je begrijpt wel wat ik bedoel, denk ik?

Tips en ideeën graag! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08:50

W84

De ingebouwde Samsung app WatchOn al uitgeprobeerd hoop ik? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fwawer
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-04 23:48
Iemand al ervaringen met verminderde lag na de update? Lees hier namelijk niets over tussen de fixes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Als die smearing effect is opgelost. Betekend dat zwart niet echt zwart meer is?. Nu staat mijn scherm gewoon uit als ik een zwarte foto bekijk. Op de s3 stond de scherm nog wel aan waardoor ik inktvlekken zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Dynamic
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 04-09 13:46
Sinds een tijdje geraak ik met de s4 nietmeer op 3g laat staan 4g ! Ik heb de APN gegevens gecontroleerd via de website van proximus, en alles klopt. Ook de instelling van hem enkel op WCDMA te zetten om zo 3g te forceren werkt niet, 1x had ik gedurende 30 seconden "h+" en dan viel alle verbinding weg. Dus enkel edge :(

Om zeker te zijn dat het niet aan ontvangst of simkaart ligt heb ik mijn oude S1 bovengehaald, simkaart erin, en zat direct op h+

Nog mensen met dit probleem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Ik heb juist veel beter bereik dan op mijn oude HTC Desire met mijn S4. Waar ik als ik in de trein zat bij mijn Desire heel vaak haperende internet verbindingen had heb ik dat nu niet meer. Ik heb ook juist meer H internet dan vroeger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik gebruik de gps nogal vaak maar wat ik merk bij de s4, hij is standaard niet geroot staat nog niet zoveel software op. Als jeje GPS uitzet dan loopt ie vast en komt er na een poosje de melding dat google maps is gestopt, daarna doet de telefoon het weer en kan je weer verder.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrkock
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09-2024
W84 schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 23:34:
Yay, ik heb al een beschadiging in de chromen rand! :+ Geen idee hoe die er opeens komt aangezien ik er heel voorzichtig mee om ga, maar ik vermoed dat er een luchtbelletje zat. Het is verchroomt wit plastic, dus het zal er uiteindelijk vast mooi uit komen zien... zucht! :-(
Heb zelf precies hetzelfde. Ik heb een kleine wit plekje net boven de volumeknop. Het witte plekje is daar heel iets te zien. Valt me toch wel tegen dat die rand snel beschadigd raakt. Mijn telefoon zit zelfs in een leren hoesje.

[mR]. Kock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Huh, da's gek... Daar zit de mijne ook. Misschien zwakke plek van de gietmal of iets? :o En die van mij zit ook veilig in een leren hoesje. Heb je toevallig ook een pocket pouch waar je je toestel omhoog trekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrkock
Ja, zo'n hoesje heb ik ook. Idd wel erg vreemd. Zijn er nog meer mensen die op deze plek een beschadiging hebben?

Ik heb trouwens ook het idee dat het een klein deukje is.

[ Voor 21% gewijzigd door Mrkock op 07-06-2013 15:46 ]

[mR]. Kock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Ook van Valenta of dat niet? Ja, het lijkt een deukje inderdaad. Maar het chroom is er af en dat gaat zich met de tijd alleenmaar uitbreiden waardoor straks de halve rand kaal is. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrkock
Nee dat niet. Het lijkt er ook niet echt op dat het chrome helmaal kaal is maar op die plek lijkt het lichter.

[mR]. Kock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Ik bedoelde meer dat het na verloop van tijd waarschijnlijk erger gaat worden vanaf die plek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrkock
Dat zou kunnen. Op dit moment stoort het me niet. Het is jammer maar veranderd niets aan de werking. Plus je moet heel goed kijken wil je het zien. Als het erger wordt zou ik me er wel aan gaan storen.

[mR]. Kock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Dat is waar, al heb ik het al wat erger/groter gemaakt omdat ik dacht dat er iets op plakte. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fricandel
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22-02 10:37
Zit op die plek niet een transparante sticker ? Bij mij wel namelijk na 2 dagen scherpe rand kwam ik er pas achter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Nope, had ik die maar laten zitten. Er zit echt een deuk/beschadiging in de chromen rand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrkock
Heb het idee dat het bij W84 erger is dan bij mij. Als je hem zo bekijkt valt het echt niet op. Je moet het weten om te zien.

[mR]. Kock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Een paar mm helaas, maar niks aan te doen en hopen dat het niet erger gaat worden.... het blijft zonde!

Trouwens als er op doos en toestel "MADE BY SAMSUNG" staat, komt het dan uit Korea of China, of ander land? Ik las verhalen dat de toestellen uit Korea van betere kwaliteit zijn. Die uit China slechter en goedkoper zijn om te produceren. Op een ouder Samsung toestel die ik hier heb liggen staat "MADE IN KOREA BY SAMSUNG". Iemand een idee?

[ Voor 62% gewijzigd door W84 op 07-06-2013 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Dynamic
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 04-09 13:46
Mr Dynamic schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 13:07:
Sinds een tijdje geraak ik met de s4 nietmeer op 3g laat staan 4g ! Ik heb de APN gegevens gecontroleerd via de website van proximus, en alles klopt. Ook de instelling van hem enkel op WCDMA te zetten om zo 3g te forceren werkt niet, 1x had ik gedurende 30 seconden "h+" en dan viel alle verbinding weg. Dus enkel edge :(

Om zeker te zijn dat het niet aan ontvangst of simkaart ligt heb ik mijn oude S1 bovengehaald, simkaart erin, en zat direct op h+

Nog mensen met dit probleem ?
Vandaag hebben ze hem getest bij coolblue ivm het probleem, resultaat, jawel hoor, hij is opgestuurd nu. Raar probleem, wifi en edge werken prima, 3g langs geen kanten. Base simkaart van mijn vrouwke erin, zelfde, enkel edge, mijn proximus sim in hare smartphone, direct 3G ...

Dus nu enkele weken wachten hé ... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:32

Satom

Verzamel ervaringen

W84 schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 19:25:
Een paar mm helaas, maar niks aan te doen en hopen dat het niet erger gaat worden.... het blijft zonde!

Trouwens als er op doos en toestel "MADE BY SAMSUNG" staat, komt het dan uit Korea of China, of ander land? Ik las verhalen dat de toestellen uit Korea van betere kwaliteit zijn. Die uit China slechter en goedkoper zijn om te produceren. Op een ouder Samsung toestel die ik hier heb liggen staat "MADE IN KOREA BY SAMSUNG". Iemand een idee?
Jij doelt op het doos waar het toestel in zat? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemol
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-08 17:55
Hallo allen,

Ik heb sinds een week mijn Samsung Galaxy S4, echter de snelheid van mijn WiFi netwerk blijft ondermaats. Ik heb 4 generaties Galaxy S telefoons geprobeerd (2 geroot en 2 originele firmware) en de Galaxy tab 10.1 (geroot). Nu heb ik bij al mijn toestellen een snelheid over het wifi netwerk van ongeveer 11MBit. Alleen mijn Samsung Galaxy S4 blijft zwaar achter met 2.6 MBit.

Ik heb geen idee hoe dit komt. Hebben jullie enig idee?

Groet Ronald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM
  • Laatst online: 06:45

WTM

nemol schreef op zondag 09 juni 2013 @ 11:51:
Hallo allen,

Ik heb sinds een week mijn Samsung Galaxy S4, echter de snelheid van mijn WiFi netwerk blijft ondermaats. Ik heb 4 generaties Galaxy S telefoons geprobeerd (2 geroot en 2 originele firmware) en de Galaxy tab 10.1 (geroot). Nu heb ik bij al mijn toestellen een snelheid over het wifi netwerk van ongeveer 11MBit. Alleen mijn Samsung Galaxy S4 blijft zwaar achter met 2.6 MBit.

Ik heb geen idee hoe dit komt. Hebben jullie enig idee?

Groet Ronald
welk type router? N snelheid? G ? Iets meer info. D-Link Routers hebben moeite, verstandig om die alleen op G verbindingsnelheid te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Reptile-X schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 13:01:
Hieronder datums van mijn Samsung 64GB kaart registratie:
22 april registratie op Samsung website
7 mei toestel ontvangen
8 mei brief gestuurd naar Samsung
27 mei bevestiging mail van Samsung dat het binnen 2 weken opgestuurd wordt
4 juni 64GB kaart ontvangen
Hoe is het verstuurd, in een envelop of aangetekend pakje? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leducw
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 25-01 19:35
De laatste week gaat mn batterij veel sneller leeg dan anders.
Als ik naar mn batterij kijk zie ik dat Google service meer aan staat en toestel wakker maakt..
Scherm is van 4u naar 3u gegaan, tijdens de week gebruik ik toestel niet zo intens.

Kan ik google services afstoppen of instellingen wijzigen zodat deze niet constant mn toestel wakker maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Laatst online: 17-04-2023
Rylo schreef op zondag 09 juni 2013 @ 15:44:
[...]

Hoe is het verstuurd, in een envelop of aangetekend pakje? :-)
Gewoon envelop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-07 16:27
ik kreeg het mailtje op 5 juni, ik hoop dat tegen de tijd dat ik het kaartje krijg de move 2 sd update er is :D

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-09 12:04

The Wizard

Moderator Mobile
Mr Dynamic schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 11:36:
[...]

Vandaag hebben ze hem getest bij coolblue ivm het probleem, resultaat, jawel hoor, hij is opgestuurd nu. Raar probleem, wifi en edge werken prima, 3g langs geen kanten. Base simkaart van mijn vrouwke erin, zelfde, enkel edge, mijn proximus sim in hare smartphone, direct 3G ...

Dus nu enkele weken wachten hé ... 8)7
Frappant, de 4G antenne zit apart, maar de GSM en UMTS module zitten in 1 behuizing, daar kan haast niks fout mee gaan. Misschien toch ergens een los contactje.
leducw schreef op zondag 09 juni 2013 @ 16:15:
De laatste week gaat mn batterij veel sneller leeg dan anders.
Als ik naar mn batterij kijk zie ik dat Google service meer aan staat en toestel wakker maakt..
Scherm is van 4u naar 3u gegaan, tijdens de week gebruik ik toestel niet zo intens.

Kan ik google services afstoppen of instellingen wijzigen zodat deze niet constant mn toestel wakker maakt?
Zet eens de locatie service uit, dat scheelt behoorlijk. Instellingen --> Meer --> Locatieservices --> Draadloze netwerken gebruiken uitvinken.

Ook even in Maps kijken: Maps --> Instellingen --> Locatie-instellingen --> Locatie melden --> instellen op niet bijwerken.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacky00
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-07 07:37
Als je de Home knop ingedrukt houd en de programma's 'wegslide' dan zijn ze toch gewoon afgesloten?
Zit namelijk nog te denken om een advanced taskkiller te downloaden, maar weet niet of het goed is voor m'n telefoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Ik heb altijd de power safe options aan staan. Sinds gister gaat ie in ene mijn WiFi uitzetten na 5-10 minuten, waardoor ik geen berichtjes meer binnen krijg...

Google geeft vooral de router de schuld, maar die heb ik niet aangeraakt. (En ook op m'n S4 niets gewijzigd)

Work around is natuurlijk de power saving uitzetten.

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-09 12:04

The Wizard

Moderator Mobile
jacky00 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 03:26:
Als je de Home knop ingedrukt houd en de programma's 'wegslide' dan zijn ze toch gewoon afgesloten?
Zit namelijk nog te denken om een advanced taskkiller te downloaden, maar weet niet of het goed is voor m'n telefoon..
Ja, hij sluit ze gewoon af. Maar waarom wil je hem afsluiten? De telefoon wordt er niet trager op, helemaal niet met 2 GB RAM. De tel sluit vanzelf apps af om geheugen vrij te maken indien nodig. Taskkillers zijn bijna nooit aan te raden.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valt me op mijn S4 in direct zonlicht "flikkert" het scherm dan .. Heeft iedereen hier last van?
Of is mijne dan deffect?.. binnen geen problemen verder.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julius
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:08
Verwijderd schreef op maandag 10 juni 2013 @ 14:05:
Valt me op mijn S4 in direct zonlicht "flikkert" het scherm dan .. Heeft iedereen hier last van?
Of is mijne dan deffect?.. binnen geen problemen verder.....
Jup hier hetzelfde. Overigens niet heel storend en ligt er ook aan in welke hoek je hem houd tov het zonlicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRMBelgium
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:03
Apps sluiten met de taskmanager maakt meer geheugen vrij. Maar heeft dit ook een positieve invloed op het verbruik van de Smartphone? Zoniet, dan heeft het geen zin dat ik elke morgen mijn geheugen weer vrijmaak.

Mijn Twitch & Youtube | SSPECS Discord bot. Toon je rig op Discord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 21:15
@Jelle: Dat heeft geen zin. Teveel vrij geheugen is ongebruikt geheugen waardoor het langer duurt om apps te laden. Ze moeten immers van flash geladen wordt wat langer duurt dan de app starten vanuit ram. Te weinig vrij geheugen is ook niet goed, maar daar heeft de S4 geen last van. Maw, niet vrijmaken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Jelle Mees schreef op maandag 10 juni 2013 @ 14:54:
Apps sluiten met de taskmanager maakt meer geheugen vrij. Maar heeft dit ook een positieve invloed op het verbruik van de Smartphone? Zoniet, dan heeft het geen zin dat ik elke morgen mijn geheugen weer vrijmaak.
Als je geroot bent, kan ik je Greenify *ROOT: Renew my Phone (Of via XDA voor meer info + een video). Ik ben er erg blij mee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRMBelgium
Anteros schreef op maandag 10 juni 2013 @ 14:57:
@Jelle: Dat heeft geen zin. Teveel vrij geheugen is ongebruikt geheugen waardoor het langer duurt om apps te laden. Ze moeten immers van flash geladen wordt wat langer duurt dan de app starten vanuit ram. Te weinig vrij geheugen is ook niet goed, maar daar heeft de S4 geen last van. Maw, niet vrijmaken :).
Dus de accu gaat langer mee als ik de apps in het geheugen laat staan? De Apps zorgen dus niet voor extra CPU verbruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
@Jelle: Nee, in theorie wordt de accu minder hard belast als apps in ram-geheugen staat. Apps die zich slecht gedragen kunnen uiteraard wel voor meer accu-verbruik zorgen. Ik zou me er iig niet druk om maken en de telefoon het geheugen laten beheren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Julius schreef op maandag 10 juni 2013 @ 14:47:
[...]

Jup hier hetzelfde. Overigens niet heel storend en ligt er ook aan in welke hoek je hem houd tov het zonlicht
Vind het abnormaal voor een toestel van 600 euro..
Krijg er ook hoofdpijn van..

Wel vreemd dat alleen wij 2 hier last van hebben :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Huh, ligt het nou aan mij of zit er een beetje raar notificatie led in de S4? Wit is bij mij soort van licht blauw met kleurtjes erin en paars is gewoon blauw met onder een roze tint. Het vormt allemaal geen geheel zegmaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

W84 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 15:26:
Huh, ligt het nou aan mij of zit er een beetje raar notificatie led in de S4? Wit is bij mij soort van licht blauw met kleurtjes erin en paars is gewoon blauw met onder een roze tint. Het vormt allemaal geen geheel zegmaar...
Klopt helemaal, ik weet niet of je een beetje het principe snapt. Maar er zit (zover ik weet) een RGB-LED in. De kleuren Rood Groen en Blauw zijn wel perfect, een andere kleur is niet altijd even goed "gekleurd". Het lijkt alsof de verhouding niet helemaal goed is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Ja precies, want ik was kleurtjes aan het instellen en wat me sowieso opviel is dat paars en roze totaal niet accuraat zijn. Die van m'n Xperia was beter en was ook een RGB ledje. Ik ga het maar weer anders instellen, want er klopt niks van zo. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

W84 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 15:58:
Ja precies, want ik was kleurtjes aan het instellen en wat me sowieso opviel is dat paars en roze totaal niet accuraat zijn. Die van m'n Xperia was beter en was ook een RGB ledje. Ik ga het maar weer anders instellen, want er klopt niks van zo. :p
Bij mij heb ik alleen rood, groen en blauw en wit in gebruik, ja wit! Wit is ook perfect :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Wit is bij mij niet echt wit, maar valt wel goed op en ziet er wel uniek uit met al die kleurtjes er doorheen. :9

Het meest bizarre kleurtje is als je paars in WhatsApp kiest... die is gewoon blauw. :+

[ Voor 29% gewijzigd door W84 op 10-06-2013 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRMBelgium
Anteros schreef op maandag 10 juni 2013 @ 15:19:
@Jelle: Nee, in theorie wordt de accu minder hard belast als apps in ram-geheugen staat. Apps die zich slecht gedragen kunnen uiteraard wel voor meer accu-verbruik zorgen. Ik zou me er iig niet druk om maken en de telefoon het geheugen laten beheren.
De reden waarom ik dit altijd dacht is omdat mijn Samsung Galaxy Nexus na verloop van tijd iets trager begon te werken. En na het opkuisen van het geheugen ging hij weer vlotjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag melding gekregen van nieuwe update :)
Paar kleine dingen zijn me opgevallen, zoals een nieuw icoontje bij instellingen.
En het is alsof de browser iets sneller is geworden.
En het smearing effect is verdwenen)

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2rfabeh.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
  • Laatst online: 15-08-2021
Verwijderd schreef op maandag 10 juni 2013 @ 15:19:
[...]
Nee hoor ik heb er ook af en toe last van. Ook buiten als er zonlicht op valt. Maar niet superstorend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik heb er ook last van dat mijn toestel in zonlicht flikkert. Ben benieuwd of dat met deze update is verholpen. Tot nu toe is het me iig niet meer opgevallen. Maar er is ook niet echt veel zon op dit moment :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Die update heb ik nog niet binnen en geen geflikker hier. Misschien verschillende afstelling van de sensor...

[ Voor 3% gewijzigd door W84 op 10-06-2013 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu nog geen geflikker, wel weer een nieuw probleem met m'n scherm, dat nog veel irritanter is.
De helderheid past zich automatisch aan, ook al heb ik dat uitstaan. Adapt display ook al eens uitgezet en schermmodus op standaard , maar mocht niet baten. In de Twitter app is dit het duidelijkst te zien. Dat zodra je keyboard verschijnt, de helderheid omhoog schiet en wit witter wordt. :S whatsapp heeft het ook als je terug gaat van gesprek naar beginscherm,past de helderheid zich snel aan. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
Verwijderd schreef op maandag 10 juni 2013 @ 17:15:
Vandaag melding gekregen van nieuwe update :)
Paar kleine dingen zijn me opgevallen, zoals een nieuw icoontje bij instellingen.
En het is alsof de browser iets sneller is geworden.
En het smearing effect is verdwenen)

[afbeelding]
PHN versie? Via tel of Kies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anteros schreef op maandag 10 juni 2013 @ 18:00:
[...]

PHN versie? Via tel of Kies?
Ota op een Duitse i9505

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Adapt Display? Waar zit dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 16:36
[...]

Als je dit topic door had gelezen had je gezien dat meer mensen hier al melding van hebben gemaakt :+
Ik zie het ook in zonlicht maar stoor mij er niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Van het zonlicht heb ik geen last.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemol
  • Laatst online: 06-08 17:55
WTM schreef op zondag 09 juni 2013 @ 13:58:
[...]

welk type router? N snelheid? G ? Iets meer info. D-Link Routers hebben moeite, verstandig om die alleen op G verbindingsnelheid te zetten.
Gaat om een Netgear WNR3500v2 met 802.11n snelheid. Verder hen ik inderdaad over het probleem van de D-Link Routers gelezen, maar ik had niet hetzelfde probleem.

Als ik de telefoon opnieuw opstart draait hij weer goed (10 Mbits), na een tijdje is hij niet meer vooruit te branden (1,7 Mbits).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leducw
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 25-01 19:35
Hoe stel je die notificatie led dan in.?

Bij mij doet die dat alleen bij opladen of een melding van FB, maar zou ook graag andere meldingen instellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-12-2024
leducw schreef op maandag 10 juni 2013 @ 21:50:
Hoe stel je die notificatie led dan in.?

Bij mij doet die dat alleen bij opladen of een melding van FB, maar zou ook graag andere meldingen instellen..
Moet je een led app installeren zoals led manager of light flow. Led manager kan je helaas geen whatsapp instellen. light flow full version weer wel, maar je galery kan je niet meer op fullscreen bekijken, dus zonder de filmstrook.

[ Voor 20% gewijzigd door 330d op 10-06-2013 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Laatst online: 02-09 21:36
Light manager werkt op mijn s3 ook gewoon met wa.

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
  • Laatst online: 02-12-2024
reyals schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:47:
Light manager werkt op mijn s3 ook gewoon met wa.
Geroot? Dan werkt die ja, stock helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assasinbats
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:46
Ik herken de flikkering in direct zonlicht. Geen idee nog wat er aan te doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De led kun je gewoon in de instellingen van whatsapp kiezen.

Weet iemand hoe je het slim sluimeren goed instelt? Volgens de tips bij energie besparingen kan het slim sluimeren voor meer batterijgebruik zorgen als je de time out op minder dan een minuut zet. Maar als ik de time out lang zet gaat het display niet uit als ik de telefoon wegleg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartje74
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 13:26
Hier ook flikkering in direct zonlicht. En ik maar denken dat mijn handen aan het trillen waren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

muziek en itunes synchronisatie
Voor de synchronisatie tussen mijn Itunes en mijn Galaxy S4 gebruik ik EASY PHONE TUNES PROFESSIONAL
Bij mijn S3 toestel werkte dat perfect. Bij de S4 lukt de synchronisatie ook perfect, alleen verdwijnen de afspeellijsten na een tijdje uit de muziekplayer. Heel merkwaardig omdat de nummers er nog wel instaan.
Ik kan geen verklaarbare reden vinden. Komt het na bluetooth connectie met mijn autoradio ?

Heeft hier iemand ervaring mee en weet iemand hoe dit op te lossen ?
Zijn er andere goede mogelijkheden om ITunes te synchroniseren met S4 ?

Dank bij voorbaat
Koen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even 2 vraagjes over het Swypen..

1/ Hoe kan ik het onderscheid maken tussen "een" en "en" ?
De ene keer doet hij een.. en als ik hem corigeer naar "en", dan blijft hij weer altijd "en" doen ..

2/ Hoe kan ik tijdens de swype beweging een vraagteken toevoegen of een :-) smiley zonder naar de speciale tekens apart toe te moeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:52
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 15:04:

De ene keer doet hij een.. en als ik hem corigeer naar "en", dan blijft hij weer altijd "en" doen ..
Tijdens het swypen de letter E 2x mee pakken door van onder naar boven te vegen en nog eens van onder naar boven.

Vraag 2, geen flauw idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Ik wil even mijn hart luchten over de S4 die ik sinds 2 weekjes heb....
Na meerdere mislukte Android misstapjes (HTC One X en de S3) had ik vooraf geen hoge verwachtingen.
Zeker niet als zeer tevreden iPhone gebruiker.

Conclusie:
  • Wauw...
  • Geweldig...
  • Alles is aan te passen...
  • Scherm :9~
  • Belkwaliteit _/-\o_
  • Accuduur 8)
Misschien komt doordat ik veel gebruik ben gaan maken van Dropbox en Google Drive, maar ik heb iOS nog geen seconde gemist.

Heb je een folder in Dropbox die je veel gebruikt? Dan maak je toch een snelkoppeling op je homescreen.
Heb je een contact die je vaak belt? Dan maak je toch een "direct bellen" snelkoppeling. Met 1 schermaanraking bel ik collega's, etc.
Widgets, widgets, widgets, widgets, etc.
Bijna elke app heeft wel een widget dus het is taak om alles netjes te houden, maar dat is ieders eigen verantwoording.

[ Voor 8% gewijzigd door Roodey op 11-06-2013 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Laatst online: 02-09 21:36
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 15:04:

2/ Hoe kan ik tijdens de swype beweging een vraagteken toevoegen of een :-) smiley zonder naar de speciale tekens apart toe te moeten?
Volgens de tips van Swype: 2 letters= kringetje maken op de letter. Speciale tekens: van de letter swypen naar de spatie, dus van de m naar de spatiebalk is ?

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roodey schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 18:45:
Ik wil even mijn hart luchten over de S4 die ik sinds 2 weekjes heb....
Na meerdere mislukte Android misstapjes (HTC One X en de S3) had ik vooraf geen hoge verwachtingen.
Zeker niet als zeer tevreden iPhone gebruiker.

Conclusie:
  • Wauw...
  • Geweldig...
  • Alles is aan te passen...
  • Scherm :9~
  • Belkwaliteit _/-\o_
  • Accuduur 8)
Misschien komt doordat ik veel gebruik ben gaan maken van Dropbox en Google Drive, maar ik heb iOS nog geen seconde gemist.

Heb je een folder in Dropbox die je veel gebruikt? Dan maak je toch een snelkoppeling op je homescreen.
Heb je een contact die je vaak belt? Dan maak je toch een "direct bellen" snelkoppeling. Met 1 schermaanraking bel ik collega's, etc.
Widgets, widgets, widgets, widgets, etc.
Bijna elke app heeft wel een widget dus het is taak om alles netjes te houden, maar dat is ieders eigen verantwoording.
De htc one x is niks mis mee vind ik, of had je daar een slechte ervaring mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 19:15:
[...]

De htc one x is niks mis mee vind ik, of had je daar een slechte ervaring mee
Toen vond ik het formaat niet fijn en Android nog niet volwassen genoeg.
Bij de HTC zit de aan/uit knop aan de bovenkant. Dit maakt hem voor mijn handen minder makkelijk te bedienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasin76
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-01-2024
ik heb een duits toestel en heb ik dus ook vandaag de nieuwe firmware binnengekregen.

dit zijn de verbeteringen

Improvements and fixes:

- New Camera firmware.
- Smearing issue has been fixed (Purple effect while scrolling).
- Smart Pause Toggle.
- Move Apps to SD Card.
- HDR Video (Can record HDR video).
- Semi-transparent status bar.
- New Icons in Settings.
- Secure boot status (About Phone).
- Increase legibility (Display) (New feature).

Firmware Details:

Model: GT-I9505
Country: Germany
Version: Android 4.2.2
Changelist: 768421
Build date: Wed, 29 May 2013 16:05:23 +0000
Product Code: DBT
PDA: I9505XXUBMEA
CSC: I9505OXABMEA
MODEM: I9505XXUBMEA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Vanochtend in ene deed mijn alarm het niet.. heeft trouw zijn best gedaan, nooit gewijzigd.

Sliep gelukkig voor geen meter, dus was al wakker... maar het is toch vreemd dat het in ene niet werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:14
Katala schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 07:56:
Vanochtend in ene deed mijn alarm het niet.. heeft trouw zijn best gedaan, nooit gewijzigd.

Sliep gelukkig voor geen meter, dus was al wakker... maar het is toch vreemd dat het in ene niet werkt!
Wel grappig, die bug heb ik ook al met de S1. Daarnaast moet je (mogelijk) opassen dat wanneer je het alarm uitzet, hij daarna nog eenmalig afgaat op de gestelde tijd. Dat heb ik in ieder geval tijden gehad met de S1. Mogelijk is die bug er in de afgelopen jaren wél uitgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Roet schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 08:48:
[...]

Wel grappig, die bug heb ik ook al met de S1. Daarnaast moet je (mogelijk) opassen dat wanneer je het alarm uitzet, hij daarna nog eenmalig afgaat op de gestelde tijd. Dat heb ik in ieder geval tijden gehad met de S1. Mogelijk is die bug er in de afgelopen jaren wél uitgehaald.
Ik heb er 2 jaar lang met mijn S2 geen last van gehad, en tot vanochtend met de S4 ook niet. Dus vind het heel raar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wreckerrm
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-09 20:16

Wreckerrm

Rock Me Amadeus

yasin76 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 21:19:
ik heb een duits toestel en heb ik dus ook vandaag de nieuwe firmware binnengekregen.

dit zijn de verbeteringen

Improvements and fixes:

- New Camera firmware.
- Smearing issue has been fixed (Purple effect while scrolling).
- Smart Pause Toggle.
- Move Apps to SD Card.
- HDR Video (Can record HDR video).
- Semi-transparent status bar.
- New Icons in Settings.
- Secure boot status (About Phone).
- Increase legibility (Display) (New feature).

...
Is de camera bij weinig licht en flits beter geworden? Mijn oude S2 deed dit veel beter dan de S4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Die SG4 wordt echt heet onder het bellen trouwens:O. Zeker als je daarvoor flink aan het internetten bent geweest. Nu hangt hij aan stroom en werd ik gebeld, kreeg ik commentaar dat ik minder te verstaan was, hetgeen kwam omdat ik hem iets van mijn hoofd hield :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haaksbergen38
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 26-07 12:58
ninne1 schreef op zondag 26 mei 2013 @ 16:49:
Hoi,

ik heb sinds donderdag ook de s4, en moet zegen dat het echt een fijn toestel is.
Moet alleen even wennen aan de grote.

Heb 2 vraagjes/probleempjes

-hoelang duurt het normaal dat je de 50GB van dropbox krijgt?
Heb nog steeds niks ontvangen, of moet je daar nog iets voor doen?
Had al een account, dus heb daar gewoon mee ingelogd.

- Story album werkt bij mij niet.
Als ik de foto's heb geselecteerd en daarna op album maken klik geets hij een melding dat story album is gestopt.
Zijn er meer mensen met dat probleem, en hoe kan ik het oplossen?
Heb de telefoon al eens terug gezet naar fabrieksinstellingen maar dat heeft niet gewerkt.
Oplossing: Ga naar Instellingen-> meer-> Datum en tijd. Het datumformaat veranderen naar iets anders dan wat je hebt / wilt. Verander het terug naar wat je wilt. De datum wordt nu correct weergegeven in de kennisgeving schaduw en lockscreen, en de Story Album app zal niet meer crashen en je kunt albums alles wat je wilt maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Katala schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 09:10:
[...]

Ik heb er 2 jaar lang met mijn S2 geen last van gehad, en tot vanochtend met de S4 ook niet. Dus vind het heel raar!
Even alarm (voor de zekerheid) opnieuw instellen. Ik had dit probleem namelijk de eerste 2 dagen dat ik een S4 had. Alarm ging gewoon niet af, dus even opnieuw aangemaakt en toen werkte het wel :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marhalm
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 11:59
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 09:28:
muziek en itunes synchronisatie
Voor de synchronisatie tussen mijn Itunes en mijn Galaxy S4 gebruik ik EASY PHONE TUNES PROFESSIONAL
Bij mijn S3 toestel werkte dat perfect. Bij de S4 lukt de synchronisatie ook perfect, alleen verdwijnen de afspeellijsten na een tijdje uit de muziekplayer. Heel merkwaardig omdat de nummers er nog wel instaan.
Ik kan geen verklaarbare reden vinden. Komt het na bluetooth connectie met mijn autoradio ?

Heeft hier iemand ervaring mee en weet iemand hoe dit op te lossen ?
Zijn er andere goede mogelijkheden om ITunes te synchroniseren met S4 ?

Dank bij voorbaat
Koen
Ik gebruik persoonlijk Doubletwist op mijn S2. Deze heeft zowel een app voor Android als voor op de PC. Playlists van iTunes synchroniseren is een fluitje van een cent. De app is wel vrij prijzig, samen met airsync iets van 8-10 euro meen ik :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de weergave van gemiste gesprekken of nieuwe sms berichten op het lockscreen wel erg lelijk. Is er een manier om dit te customizen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 16:36
Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 18:46:
Ik vind de weergave van gemiste gesprekken of nieuwe sms berichten op het lockscreen wel erg lelijk. Is er een manier om dit te customizen?
Google Play: DashClock Widget

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basjordi
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-09 10:53
Hallo,

Mijn galaxy s4 (i9505) heeft zoals blijkbaar alle i9505 modellen last van een verstoring tijdens het afspelen van muziek. Dit gebeurt blijkbaar alleen via oordopjes met een lage impedance zoals hier te lezen: http://www.androidauthori...-headphone-issues-208838/ Is dit probleem ook bij iemand anders opgevallen?

Gr Bas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Satom schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 18:34:
[...]
Even alarm (voor de zekerheid) opnieuw instellen. Ik had dit probleem namelijk de eerste 2 dagen dat ik een S4 had. Alarm ging gewoon niet af, dus even opnieuw aangemaakt en toen werkte het wel :X
Ging vanochtend gelukkig weer af. (Al was ik wederom wakker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Laatst online: 14-09 11:04
haaksbergen38 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 18:11:
[...]

Oplossing: Ga naar Instellingen-> meer-> Datum en tijd. Het datumformaat veranderen naar iets anders dan wat je hebt / wilt. Verander het terug naar wat je wilt. De datum wordt nu correct weergegeven in de kennisgeving schaduw en lockscreen, en de Story Album app zal niet meer crashen en je kunt albums alles wat je wilt maken.
Hoe ben je hier in hemelsnaam achter gekomen? :*)
Ik had het web al afgespeurd voor een oplossing van dit probleem en dan kom jij hier met iets simpels!
Dank je wel in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrkock
Gister avond rustig een youtube filmpje aan het kijken. Druk op de home knop, begint mijn scherm ineens te flikkeren. Er leek wel ruis op te zitten. Telefoon uitgezet en weer aan maar dit heeft niet geholpen.

Nu doet mijn scherm het helemaal niet meer. Als ik de telfoon opstart trilt hij, het led lichtje doet het, de tiptoetsen doen het maar het scherm gaat niet aan.

Zijn er ander mensen die dit hebben meegemaakt? Vanmiddag maar een afspraak maken om de telefoon te laten repareren :(

[mR]. Kock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-11-2024
Wat is een goede app om je batterij duur te verbeteren?
las hier dat iemand er 1 had, maar er stond niet bij welke.
Die guru is niks.

en als de batterij ver leeg is, schakelt hij het display verlichting uit enzo.
Kun je deze instellingen ergens aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
To add the widget to your Android 4.2 device's lock screen, simply swipe to the left-most page of your lock screen and touch the "+" icon. Then, select "DashClock" to customize and add the widget. You can make this the primary lock screen widget, replacing the default clock, by first touching-and-holding it and then dragging it horizontally to the very rightmost position.

hoe kun je swipe in het lockscherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterdjus
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-08 17:36

misterdjus

hoi2x

Denthis schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 10:56:
[...]

To add the widget to your Android 4.2 device's lock screen, simply swipe to the left-most page of your lock screen and touch the "+" icon. Then, select "DashClock" to customize and add the widget. You can make this the primary lock screen widget, replacing the default clock, by first touching-and-holding it and then dragging it horizontally to the very rightmost position.

hoe kun je swipe in het lockscherm?
:? Volgens mij bedoelen ze dat je je scherm opzij schuift. als je je klok op je lockscherm naar links veegt dan kom je bij een 2e blad net zoals het hoofdscherm en kan je daar een widget toevoegen. staan standaad al app shortcuts op. Die kun je dus starten zonder je scherm te unlocken.

Edit: Je hebt er overigens 3. De hoofd lockscreen en 1 optie links en 1 optie rechts.

[ Voor 5% gewijzigd door misterdjus op 13-06-2013 11:05 ]

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
misterdjus schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 11:04:
[...]

:? Volgens mij bedoelen ze dat je je scherm opzij schuift. als je je klok op je lockscherm naar links veegt dan kom je bij een 2e blad net zoals het hoofdscherm en kan je daar een widget toevoegen. staan standaad al app shortcuts op. Die kun je dus starten zonder je scherm te unlocken.

Edit: Je hebt er overigens 3. De hoofd lockscreen en 1 optie links en 1 optie rechts.
owja,
ik had wat instellingen veranderd waardoor ik dus niet meerdere lockscreens had.
maar heb het nu gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roodey schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 18:37:
[...]

Tijdens het swypen de letter E 2x mee pakken door van onder naar boven te vegen en nog eens van onder naar boven.

Vraag 2, geen flauw idee.
Dat werkt niet hoor..
Als ik van de "e" naar de "n" ga dan komt er alsnog "een" ...
Vreemd.. zelfs als ik hem corrigeer naar "en" dan leert hij de volgende keer er niets van en blijft hij "een" typen..
Lijkt wel of hij niet zelf lerend is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scientist456
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-07 03:16
Verwijderd schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 16:05:
[...]

Dat werkt niet hoor..
Als ik van de "e" naar de "n" ga dan komt er alsnog "een" ...
Vreemd.. zelfs als ik hem corrigeer naar "en" dan leert hij de volgende keer er niets van en blijft hij "een" typen..
Lijkt wel of hij niet zelf lerend is 8)7
YouTube: Swype Tips: Double Letter

Of Google keyboard gebruiken, daar kan je de "agressie" van autocorrect wijzigen:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2312179

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Katala schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 07:30:
[...]

Ging vanochtend gelukkig weer af. (Al was ik wederom wakker)
had je de wekker opnieuw ingesteld, of gewoon laten staan? (even nieuwsgierig :X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull72
  • Laatst online: 08-09 16:46
Ik heb hier eindelijk mijn 64Gb kaartje binnen (2 mei papieren opgestuurd). Net op tijd voor de update waarbij ik apps kan verplaatsen naar SD......Heerlijk, wat een ruimte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:40
Ik eindelijk 64gb kaartje ook binnen. Iemand een idee wanneer de Nederlandse update komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:02
Ik wil morgen een samsung s4 gaan halen in de mediamarkt in Duitsland.
Zijn hier nadelen aan verbonden? Ze zijn daar evenzeer simlockvrij volgens mij, of heb ik het mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-07 16:27
ik heb t kaartje ook vandaag, die update mag van mij zsm komen heb maar 1gb vrij :'(

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Niet online
Tweaker1987 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 19:17:
Ik eindelijk 64gb kaartje ook binnen. Iemand een idee wanneer de Nederlandse update komt?
ook binnen :-) in een envelop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
  • Laatst online: 15-08-2021
Ik heb net geprobeerd om games te verplaatsen naar mijn Sd kaart, dit lukt gewoon maar als ik daarna ga kijken naar het interne geheugen dan zou daar meer ruimte moeten komen. Maar dit is niet het geval.Ps ik werk met de laatste Omega v5 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-09 19:34
Satom schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 17:11:
[...]
had je de wekker opnieuw ingesteld, of gewoon laten staan? (even nieuwsgierig :X)
Ik heb het probleem ook ervaren en ik had me verslapen xD 8)7
Pagina: 1 ... 23 ... 74 Laatste

Let op:
Prijzen en levertijden horen in het Samsung Galaxy S4: Levertijden en prijzen

Discussies m.b.t. het rooten en custom rommen horen in het ~~~~~~~[Samsung Galaxy S4] Rooten en Custom ROM's

Accessoires voor de S4 kunnen worden besproken in het Accessoires voor de Samsung Galaxy SIV