No bro, there's only ONE .... Samsung. Maar goed, je komt van de HTC one, waar ze wel verschillende schermen gebruiken, t'is nog even omschakelen voor jou
Volgens mij heeft de vrouw van 330d een issue (ze gebruikt geen screenprotector, Right ?). Ik zou in elk geval melding maken bij de leverancier, mocht de situatie niet verbeteren en/of je vrouw is 'not amused' met haar toestel, dan zou ik't omruilen.
20+ Tips and Tricks for the Samsung Galaxy S4
De S4 zit barstensvol features, zo veel mogelijkheden om het toestel te optimaliseren naar persoonlijk gebruik, dat de gebruiker soms ff de weg kwijt is. De meeste tips zijn ondertussen wel bekend. Toch denk ik -voor een aantal S4 owners- dat hier verrassende weetjes over de S4 onthuld worden.
Het valt me op dat bijna alle videoreviews, bij 'air gesture', men steeds weer -met handpalm- over het toestel zwaait om naar het volgende scherm te gaan. Met 1 of 2 vingers boven de sensor bewegen, werkt toch ook ?
123 vragen over de Galaxy S4 beantwoord. Wellicht heb je minder vragen over je toestel, maar dit lijkt me vooral handig voor personen die o.a. overstappen van een andere besturingssysteem dan android. Ook zijn de antwoorden handig als je geen tweaker bent en/of niet techisch bent aangelegd, of simpelweg meer inzicht wilt krijgen in je toestel

Voor de geïnteresseerden; Njoy !
[
Voor 1% gewijzigd door
Verwijderd op 04-06-2013 00:22
. Reden: Screenprotector ? ]