Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterdjus
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-08 17:36

misterdjus

hoi2x

Senor Sjon schreef op maandag 03 juni 2013 @ 14:37:
[...]

Misschien de automatische stand uitzetten? Vaak is dit nodig om dit soort opties te kunnen gebruiken.
Klopt idd. Als je Automatische nachtstand bijvoorbeeld aan hebt staan dan kan je hem niet aan zetten (anti trillen). Ik ga vanaaf of morgen toch maar eens uitgebreid met die camera spelen idd want wat jij ook zegt, ik hoor er maar weinig over. Eerst dacht ik het zal wel aan mij liggen, maar nadat ik het hier toch af en toe tegen kom wil ik wel weten wat hier achter zit...

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn... Net met titan backup een zooi bloatware verwijderd van mijn galaxy..
Nu start mijn telefoon niet meer op... blijft hangen bij het samsung scherm
Heb zelfs in het menu al gekozen voor factory reset, toen deze done was startte hij nog steeds niet op

wAt moet ik nu doen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scientist456
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-07 03:16
Verwijderd schreef op maandag 03 juni 2013 @ 16:11:
Damn... Net met titan backup een zooi bloatware verwijderd van mijn galaxy..
Nu start mijn telefoon niet meer op... blijft hangen bij het samsung scherm
Heb zelfs in het menu al gekozen voor factory reset, toen deze done was startte hij nog steeds niet op

wAt moet ik nu doen ??
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2265477

Of in recovery even je cache wissen eerst....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon je Rom reflashen en volgende keer beter oppassen :)

Plus, is "hier" off-topic. Kan denk ik beter hier verder besproken worden ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2013 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:03

The Executer

Lekker belangrijk!

Denthis schreef op zondag 02 juni 2013 @ 13:40:
Na een weekje ermee spelen heb ik nog 2 vraagjes.

Is het mogelijk om een tril signaal bij whatsapp te krijgen? (als het geluid aanstaat).

En is er een widget voor foto's?
Hier nog iemand met problemen met het trillen bij Whatsapp. Alle instellingen gecontroleerd, geen verbetering. Nieuwe update voor Android via de PC gedownload, daarna via USB kabel overgezet en geinstalleerd. Tril is in elk geval terug.

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 juni 2013 @ 16:40:
[...]

Thanks pepernoot..

Weet iemand een mirror waar de originele galaxy s4 firmware DUTCH te vinden is?
Met de snelheid die hij nu doet, is hij pas vanavond om 8 uur binnen :(

*Hoop Hoop 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 08:21
heb een s4 met tomtom op
elke keer als ik tomtom gebruik pinkt mijn scherm
is daar iets aan te doen ,met mijn galaxy s3 had ik dit niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:32

Satom

Verzamel ervaringen

Denthis schreef op maandag 03 juni 2013 @ 11:43:
[...]

met de s4 gaat hij weer door naar playstore.
hoe kan ik een app vanaf de pc installeren?
Ik gebruik Chrome, dan kan je aangeven dat je de bureaublad versie wilt zien. Dan kan je wel downloaden rechtstreeks van de site :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 18:37
Verwijderd schreef op maandag 03 juni 2013 @ 16:40:
[...]

Is gewoon on topic hoor, gaat hier om stock ROM aanpassen. Als je stock ROMs wil downloaden even op sammobile kijken, daar staan ze van alle landen.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt Koldur...
Hij is nu aan het downloaden, de vodafone variant van 1.8gig...
Hij is om half 9 binnen..!! brakke upload site :( bleggh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, tot gisterochtend niks aan de hand. Heb de S4 nu een maand, snel, helemaal top.
Sinds gisterochtend , zonder enige aanleiding, de hele dag blijven vasthangen en errors als 'google.com werkt niet meer- rapport verzenden ja nee' dit werkt niet meer dat werkt niet meer...heel irritant!!
Alsof je een virus hebt opgelopen op je pc en de melding krijgt 'internet explorer werkt niet meer' maar dan in je toestel..na 1 minuut ofzo en het desbetreffende programma gesloten te hebben ( whatsapp, internet etc etc) loopt ie weer.

Toestel teruggezet naar fabrieksinstellingen, ik had ook gehoord dat als je dit gedaan had je de laatste update opnieuw erop kon zetten maar niet dussss...moet zeggen is daarna alsnog 2 keer blijven hangen en sinds vanmorgen, even afkloppen, nog geen vastloper gehad.
Meer mensen die dit herkennen?? Ik kan em wel laten terugsturen maar daar heb ik eigenlijk geen zin in, heb em net een maand!
Maar mijn vraag is dus hoe kan het dat na een maand perfect gewerkt te hebben het toestel opeens continu hangt!.

Ik hoorgraag julliereacties/ vermoedens/ tips etc etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hipdekip
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 08-01-2021
Het klopt inderdaad dat antitrillen aankan wanneer de automatische stand uitstaat. Daar wordt het niet minder van. Foto's bij weinig licht zijn inderdaad verschrikkelijk. Je kunt gewoon pixels tellen. Wanneer je de flitser gebruikt wordt het beter, maar nog steeds ver onder de maat. Dit, terwijl in de tests die ik gelezen heb nou huist heel positief gesproken werd over foto's met weinig licht.

Nog een ander puntje is dat mijn S4 heel vaak hapert bij het afspelen van filmpjes (youtube/facebook).
Het lijkt wel alsof hij dan moet bufferen o.i.d. Mijn S3 speelt dezelfde filmpjes echter vlekkeloos af....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-12-2024
Ik ben er zojuist achtergekomen dat de kleuren op het scherm van mijn vrouw dr toestel doffer is dan die van mij. Instellingen nagelopen (deze staan op dezelfde displaysettings), haar scherm zijn de kleuren inderdaad een tintje minder en zwart is lichter.
Toestel van mijn schoonzusje bijgepakt, deze geeft dezelfde kleuren weer als mijn toestel.

Duid dit op een kapotte scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

330d schreef op maandag 03 juni 2013 @ 22:28:
Ik ben er zojuist achtergekomen dat de kleuren op het scherm van mijn vrouw dr toestel doffer is dan die van mij. Instellingen nagelopen (deze staan op dezelfde displaysettings), haar scherm zijn de kleuren inderdaad een tintje minder en zwart is lichter.
Toestel van mijn schoonzusje bijgepakt, deze geeft dezelfde kleuren weer als mijn toestel.

Duid dit op een kapotte scherm?
Verschillende schermproducenten denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 juni 2013 @ 22:56:
[...]Verschillende schermproducenten denk ik
No bro, there's only ONE .... Samsung. Maar goed, je komt van de HTC one, waar ze wel verschillende schermen gebruiken, t'is nog even omschakelen voor jou :)
Volgens mij heeft de vrouw van 330d een issue (ze gebruikt geen screenprotector, Right ?). Ik zou in elk geval melding maken bij de leverancier, mocht de situatie niet verbeteren en/of je vrouw is 'not amused' met haar toestel, dan zou ik't omruilen.

20+ Tips and Tricks for the Samsung Galaxy S4
De S4 zit barstensvol features, zo veel mogelijkheden om het toestel te optimaliseren naar persoonlijk gebruik, dat de gebruiker soms ff de weg kwijt is. De meeste tips zijn ondertussen wel bekend. Toch denk ik -voor een aantal S4 owners- dat hier verrassende weetjes over de S4 onthuld worden.
Het valt me op dat bijna alle videoreviews, bij 'air gesture', men steeds weer -met handpalm- over het toestel zwaait om naar het volgende scherm te gaan. Met 1 of 2 vingers boven de sensor bewegen, werkt toch ook ?

123 vragen over de Galaxy S4 beantwoord. Wellicht heb je minder vragen over je toestel, maar dit lijkt me vooral handig voor personen die o.a. overstappen van een andere besturingssysteem dan android. Ook zijn de antwoorden handig als je geen tweaker bent en/of niet techisch bent aangelegd, of simpelweg meer inzicht wilt krijgen in je toestel :)
Voor de geïnteresseerden; Njoy !

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2013 00:22 . Reden: Screenprotector ? ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:36
Het heeft lang geduurd. Maar na het kijken in winkels, veel, heel veel, reviews etc. Heb ik gekozen om na een S2 en S3 toch voor de S4 te gaan.

Zijn er nog dingen waarop ik moet gaan letten als ik het toestel binnen heb? Ik heb hier gekeken, maar volgens mij zijn er eigenlijk bar weinig productieproblemen met de S4. Nog een paar weekjes wachten en dan is het zover :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Kan het kloppen dat de wifi verbinding heel soms even uitvalt? Heel soms zie ik een bericht dat er wifi verbinding met mijn modem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jammie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 15:01

Jammie

Da's pas lekker!

Hipdekip schreef op zondag 02 juni 2013 @ 18:51:
Ik heb na de S2 en de S3 nu de S4. In tegenstelling tot de vorige 2 telefoons kan ik bijna geen scherpe foto met dit toestel maken. Hij is enorm gevoelig voor het kleinste beetje beweging.
Er zijn meer van dit soort reports. Zelfs bij gewone indoor-foto's schijnt de S4 moeite te hebben om scherp te stellen. Kunnen huidige S4-bezitters dit verhaal ontkennen of bevestigen?

[ Voor 5% gewijzigd door Jammie op 04-06-2013 02:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceze85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-10-2023
Als je even terug leest zie je dat dat al meerdere malen bevestigt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Sj44k13 schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 00:27:
Kan het kloppen dat de wifi verbinding heel soms even uitvalt? Heel soms zie ik een bericht dat er wifi verbinding met mijn modem is.
Een kleine maand terug, heb ik dat enkele keren gehad met mijn S2.met de S4 nog niet gehad, router heeft ondertussen wel een reboot gehad :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Als ik de ts van het Xperia Z rooten topic lees heb ik last van een vage bug in Chrome. Ik zie of een zwarte achtergrond of rare strepen. Zie:[Sony Xperia Z] Rooten en Custom ROM's. Als ik switch naar landscape dan doet hij het wel goed. Totdat de pagina helemaal geladen is ziet hij er gewoon goed uit. In Firefox, de stock browser en opera heb ik nergens last van... De zwarte achtergrond / strepen vinden alleen in het bericht deel plaats en na de ts is er niets aan de hand. Oh ja de plaatjes zijn dan nog wel gewoon zichtbaar. Een browser reset bood geen soelaas, updates verwijderen van Chrome ook niet. In portrait doet hij het een seconde goed, daarna krijg ik vaag beeld.

Andere TSsen doen het goed en ik heb nergens buiten deze TS (en misschien nog 1) last van problemen gehad tot nu toe. Is dit hardware?
Een vriend van me had nergens last van met zijn Xperia Z...

Edit: Voor zover ik kan zien heeft het te maken met de brightness. Asl ik de brightness flink omhoog schroef is er bijna geen probleem te zien.. Scherm tint auto-aanpassen uit en er zijn weer meer problemen. Als de pagina eenmaal redelijk is gerendered blijft hij wel zo staan, ondanks dat ik de brightness verander.

Edit 2: ik heb mijn HTC Desire weer even opgestart en een JB rom geïnstalleerd zodat ik Chrome kon testen. Ik heb daar exact het zelfde probleem dus er is gelukkig niets aan de hand, pfffjoew.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ofUjaDfYBtfUGNUYp8ukBOci/full.png
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/FaplRIbx3inzIdAjkW0l78yR/full.png

[ Voor 78% gewijzigd door Cobiwan op 04-06-2013 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-11-2024
Satom schreef op maandag 03 juni 2013 @ 18:15:
[...]
Ik gebruik Chrome, dan kan je aangeven dat je de bureaublad versie wilt zien. Dan kan je wel downloaden rechtstreeks van de site :)
nou ik gebruik ook chrome, maar waar kun je aangeven dat je bureaublad versie wilt zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Menu knop/ desktop versie opvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Sj44k13 schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 15:18:
Menu knop/ desktop versie opvragen.
ja super.

die extra menutjes in elke app is nog wel even wennen. als je van iOS afkomt.

nu opzoek naar het volgende eveul van deze S4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:31
Alleen jammer dat ie dat niet onthoud en je dat bij elk tabje opnieuw moet doen. Eigenlijk de grootste reden dat ik het niet gebruik.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Laatst online: 14:09
Satom schreef op zondag 02 juni 2013 @ 17:52:
[...]
Deze optie heeft wel in What's App gezeten, maar plotseling was deze mogelijkheid weer weg en zover ik weet is deze optie nog steeds niet terug :|
Bij mijn S3 met de nieuwste whatsapp zit dat er gewoon nog in? kan me niet voorstellen dat de versie voor de S4 anders is daarin.
Staat bij Gespreksinstellingen in Whatsapp een box die je kan unchecken.

Edit: beetje late reactie 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Arjant2 op 04-06-2013 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Heb sd kaart binnen :)
Meteen maar wat foto's overgezet. . Had Nog maar 0.9GB geheugen over, nu 2.5gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Denthis schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 15:10:
[...]

nou ik gebruik ook chrome, maar waar kun je aangeven dat je bureaublad versie wilt zien?
als je het menu opent staat er bij mij desktop opvragen :9
Arjant2 schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 15:47:
[...]

Bij mijn S3 met de nieuwste whatsapp zit dat er gewoon nog in? kan me niet voorstellen dat de versie voor de S4 anders is daarin.
Staat bij Gespreksinstellingen in Whatsapp een box die je kan unchecken.

Edit: beetje late reactie 8)7
Hmm beter laat dan nooit! Maar ik had die optie pas nadat ik de nieuwste versie van de website gehaald had.. Wel raar! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Satom schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 17:02:
[...]
als je het menu opent staat er bij mij desktop opvragen :9

[...]

Hmm beter laat dan nooit! Maar ik had die optie pas nadat ik de nieuwste versie van de website gehaald had.. Wel raar! :X
ja die laatste versie van de website heeft het probleem bij mij ook opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
is er ook ergens een handleiding te vinden?
op de samsung site vind ik hem niet.

vind het wel fijn om een lijst met van de icoontjes te zien.
en waar ik de energie instellingen kan doen als de accu kritiek word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Denthis schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 17:17:
is er ook ergens een handleiding te vinden?
Die wat in je doosje zit?

http://www.samsung.com/nl.../GT-I9505ZKAPHN-downloads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Zit er op de S4 een functie dat je een beveiliging met een patroon pas bijvoorbeeld 3 minuten na ontgrendelen weer voor je kiezen krijgt, maar het ''normale'' veeg lockscreen (bijvoorbeeld met widgets) wel na elke keer ontgrendelen krijgt? Bij de S3 ontbreekt deze, in mijn ogen nuttige, toevoeging helaas. Ik bedoel dus zoals bijvoorbeel de iPhones dat doen, en ook de HTC One X heeft deze functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
daar staat niet veel in.

zeker niet wat ik zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:23
Hipdekip schreef op maandag 03 juni 2013 @ 20:50:
[...]
Nog een ander puntje is dat mijn S4 heel vaak hapert bij het afspelen van filmpjes (youtube/facebook).
Het lijkt wel alsof hij dan moet bufferen o.i.d. Mijn S3 speelt dezelfde filmpjes echter vlekkeloos af....
Same here... Alle filmpjes op tweakers gaan bij mij na een aantal seconde ook haperen. Alleen bij YouTube niet volgens mij. Ligt naar ik aanneem aan HW versnelling maar begrijp niet echt warom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij gaan alle filpjes ook haperen. Via i.net maar ook mijn gefilmde video's. Heb een aantal apps verwijderd zodat er wat meer RAM overblijft, maar geen verandering helaas. Het word ook steeds erger, zodat ik eigenlijk niet meer normaal een video kan kijken. Heb het toestel pas een week in gebruik, dus binnenkort maar 's contact opnemen met de service-desk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 16:36
Denthis schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 17:56:
[...]

daar staat niet veel in.

zeker niet wat ik zoek.
In deze staat toch alles wat je nodig hebt, ook je icoontjes:
http://downloadcenter.sam...an_Dut_Rev.1.0_130417.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 09:45
Mensen, vraagje: hebben jullie ook het probleem dat wifi nooit op sleep gaat? Zelfs al stel in "keep wifi on during sleep" op "never" dan gaat hij toch nooit slapen als je de batterij info checkt. Vervelend want dat zorgt voor onnodig batterijverbruik als ik aan het werk ben en de foon niet gebruik.

Handmatig steeds wifi aan en uit zetten is de "workaround" maar niet echt practisch. Weet iemand anders een oplossing? Is het een software probleempje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Denthis schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 17:10:
[...]

ja die laatste versie van de website heeft het probleem bij mij ook opgelost.
Top! En alhoewel de Play Store WhatsApp is bijgewerkt naar 2.10.222 op 4 juni, is de versie van de website ook al weer verhoogd, het is nu 2.10.548.. ben wel benieuwd wat er veranderd is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Ik weet dat er al veel over is gezegd, maar hoe is het op dit moment met de lag? Ik heb een paar reviews bekeken die sinds kort op internet staan, en die zeggen dat er nog steeds wat lag te bespeuren bij sommige handelingen. Terwijl ik toch echt dacht dat dit nu was verholpen met een update. Eigenlijk is dit het enige wat mij nog doet twijfelen om zeker voor dit toestel te kiezen. In ieder geval mijn huidige S3 vind ik qua snelheid en lag prima werken. Dus dan hebben mensen die een S3 hebben gebruikt een soort referentie om mij op te wijzen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-12-2024
Morphs schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 19:26:
Mensen, vraagje: hebben jullie ook het probleem dat wifi nooit op sleep gaat? Zelfs al stel in "keep wifi on during sleep" op "never" dan gaat hij toch nooit slapen als je de batterij info checkt. Vervelend want dat zorgt voor onnodig batterijverbruik als ik aan het werk ben en de foon niet gebruik.

Handmatig steeds wifi aan en uit zetten is de "workaround" maar niet echt practisch. Weet iemand anders een oplossing? Is het een software probleempje?
Maak je geen zorgen, mijn wifi staat ook altijd aan en nooit op sleep, nu geeft die aan 15,5uur aangestaan totaal accu verbruik is 2%, valt toch reuze mee?

Btw, ik ben vandaag langs vodafone winkel geweest om de toestel van mijn vrouw te laten zien, de mijne naast gelegd en de zelfde fotos laten zien. Duidelijk dat die van mijn vrouw doffer is, de grap is als we de display op auto stand zetten is het verschil heel groot, zetten we die uit en zetten we de helderheid op 50% bijv. dan is het verschil minder groot, maar nog zie je dat die van mij veel helderder en kleurrijker is.
Reparatie medewerker vertelde dat ze heel veel S4's met dit probleem terug hebben gekregen, volgens hem is er stof/vuil onder het scherm gekomen 8)7
Schijft dat er via de randen aan de zijkant stof onder het scherm kan komen die zorgt voor een doffe weergave. :? ik snapte er niks van, maar ok, hij zei dat hij nieuwe scherm mocht bestellen en als die binnen is dan gaan ze hem terplekke vervangen, scherm zal 174,- kosten maar het valt onder garantie.
Pffff.... vaag hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Ik heb ook veel gehoord over lag op de S4. Nu kom ik zelf van de S2 (waar alles perfect werkte) en ik kan alleen maar zeggen wat een top toestel de S4 is. Ik heb totaal geen last van lag.. Moet wel zeggen dat ik geen zware gebruiker ben ;)
-Edwin- schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 21:15:
Ik weet dat er al veel over is gezegd, maar hoe is het op dit moment met de lag? Ik heb een paar reviews bekeken die sinds kort op internet staan, en die zeggen dat er nog steeds wat lag te bespeuren bij sommige handelingen. Terwijl ik toch echt dacht dat dit nu was verholpen met een update. Eigenlijk is dit het enige wat mij nog doet twijfelen om zeker voor dit toestel te kiezen. In ieder geval mijn huidige S3 vind ik qua snelheid en lag prima werken. Dus dan hebben mensen die een S3 hebben gebruikt een soort referentie om mij op te wijzen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
iemand een idee waarom een een dictafoon icoontje in beeld is bij het vergrendelscherm?

En kan ik ergens de ernegie settings aanpassen als de accu ver leeg is.
zoals:
- wifi wat niet meer werkt onder de 10% accu. wifi staat aan maar kan geen internet pagina meer openen.
- scherm dat geen licht meer geeft onder de 5% accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
-Edwin- schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 21:15:
nee lag valt wel mee vind ik.
niet meer dan andere toestellen.
altijd zit er wel een wachttijd op apps ivm het verversen van informatie via internet.

Maar moet zeggen hij reageerd erg snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Denthis schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 22:25:
[...]

nee lag valt wel mee vind ik.
niet meer dan andere toestellen.
altijd zit er wel een wachttijd op apps ivm het verversen van informatie via internet.

Maar moet zeggen hij reageerd erg snel.
Wachttijd in apps ivm verversen is er altijd wel. Maar je zag in veel filmpjes op youtube dat als je bijvoorbeeld terug naar je homescreen gaat en dan weer snel wilt swipen tussen je homescreens of iets anders wilt starten, de S4 ineens gaat stotteren. Ook zag je dit op zware site's in de browser. Het is logisch dat ik dit zeker niet wil zien als ik de S4 neem, aangezien ik met mijn S3 er dus absoluut geen last van heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scientist456
scientist456 schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 13:14:
Wat betreft google music constant in taakbeheer:

[...]

Heb ik ook op mijn Note1 Android 4.1.2, komt dus vaker voor en niet alleen bij S4
Heb het nu ook op mijn S4. Het schijnt te liggen aan synchronisatie met je google account.
Zal eens klooien met de instellingen en houd jullie op de hoogte.....
Wat ik net gedaan heb:
- Andere standaard music player gekozen (Via mp3tje openen, open met muziek "altijd"
- Menu - instellingen - accounts - google - bla@gmail.com - app gegevens: uitgezet.(weet iemand wat deze synch,. precies doet??)

20 minuten verder, geen google play music meer in taakbeheer .... Als het verandert, horen jullie het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacky00
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-07 07:37
Als er bij gezichtontgrendeling is mislukt dat er dan staat: Sorry we herkennen U niet of kan geen gezicht vinden.. Is er dan een mogelijk dat het scherm dan niet gelijk uitgaat ?

Had gehoopt dat als het is mislukt dat je dan alsnog je met patronen kan ontgrendelen.
Hij gaat gelijk op zwart ook al heb ik 'Automatisch vergrendelen' op 15sec. gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

330d schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 21:51:
[...]
Btw, ik ben vandaag langs vodafone winkel geweest om de toestel van mijn vrouw te laten zien, de mijne naast gelegd en de zelfde fotos laten zien. Duidelijk dat die van mijn vrouw doffer is, de grap is als we de display op auto stand zetten is het verschil heel groot, zetten we die uit en zetten we de helderheid op 50% bijv. dan is het verschil minder groot, maar nog zie je dat die van mij veel helderder en kleurrijker is.
Dat heeft waarschijnlijk te maken met een defecte scherm-voltage controller of de stroomtoevoer naar het scherm is niet OK. Gevolg is dat het scherm te weinig stroom krijgt, waardoor de pixels niet goed kunnen oplichten met als gevolg een "doffer" scherm.
Reparatie medewerker vertelde dat ze heel veel S4's met dit probleem terug hebben gekregen, volgens hem is er stof/vuil onder het scherm gekomen 8)7
Te Gek voor Woorden. Goed, die gast moet natuurlijk centjes verdienen, maar dat is toch ook mogelijk zonder BS ?! Feit is dat het scherm gesealed is (schem en gg3 zijn versmolten) m.a.w. na de productie is stof tussen amoled scherm en gg3 frontglas - Niet Mogelijk.
[...] ik snapte er niks van, maar ok, hij zei dat hij nieuwe scherm mocht bestellen en als die binnen is dan gaan ze hem terplekke vervangen, scherm zal 174,- kosten maar het valt onder garantie.
Pffff.... vaag hoor.
Tsjah, begrijpelijk....volksverlakkerij. Ik maak me ernstige zorgen dat -zogenaamde- verkopers simpelweg liegen. Maar goed je toestel wordt onder garantie gerepareerd. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlaadjeBla
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:24
De S4 heeft een hogere resolutie dan de S3. Vertaalt zich dat dan ook in meer content op je scherm, of wordt alles alleen scherper (hogere ppi)? En hoe zit dat bij de note2, want die heeft dezelfde resolutie als de s4, maar is fysiek fors groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SlaadjeBla schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 01:06:
De S4 heeft een hogere resolutie dan de S3. Vertaalt zich dat dan ook in meer content op je scherm, of wordt alles alleen scherper (hogere ppi)? En hoe zit dat bij de note2, want die heeft dezelfde resolutie als de s4, maar is fysiek fors groter.
De note 2 heeft geen full hd scherm.

Het is trouwens alleen scherper, kleinere tekst kun je toch niet lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke root methode gebruiken jullie voor je "vodafone" galaxy s4 ?
Ik heb nu tot 2x deze methode gedaan:
http://www.telefoonrooten.nl/samsung-galaxy-s4-root/

Alleen telkens start mijn telefoon niet meer op, terwijl ODIN zegt PASS..
En dan kan ik opnieuw mijn rom flashen en alles weer opnieuw installeren.
Wordt er een beetje moedeloos van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Anarchist
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-05 14:04
Verwijderd schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 01:32:
[...]

Het is trouwens alleen scherper, kleinere tekst kun je toch niet lezen.
Dat ligt aan je ogen. Doordat de kleine letters scherper zijn kan je zeker wel meer op je scherm laten zien als je dat wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterdjus

misterdjus

hoi2x

Yeah SD kaartje is binnen! En dat nog geen week na dat ik de bevestiging binnen kreeg. Ik zeg toppie Samsung! :)

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowizi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-09 09:39
misterdjus schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 11:25:
Yeah SD kaartje is binnen! En dat nog geen week na dat ik de bevestiging binnen kreeg. Ik zeg toppie Samsung! :)
Ik heb vorige week de papieren verzonden, maar nog geen bevestiging gehad.
Kreeg jij die vrij snel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterdjus

misterdjus

hoi2x

lowizi schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 11:26:
[...]

Ik heb vorige week de papieren verzonden, maar nog geen bevestiging gehad.
Kreeg jij die vrij snel?
Volgens mij duurde het ongeveer 2 weken tot de bevestiging en toen na 1 week de SD binnen.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-09 06:21

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Hieronder datums van mijn Samsung 64GB kaart registratie:
22 april registratie op Samsung website
7 mei toestel ontvangen
8 mei brief gestuurd naar Samsung
27 mei bevestiging mail van Samsung dat het binnen 2 weken opgestuurd wordt
4 juni 64GB kaart ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterdjus

misterdjus

hoi2x

Reptile-X schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 13:01:
Hieronder datums van mijn Samsung 64GB kaart registratie:
22 april registratie op Samsung website
7 mei toestel ontvangen
8 mei brief gestuurd naar Samsung
27 mei bevestiging mail van Samsung dat het binnen 2 weken opgestuurd wordt
4 juni 64GB kaart ontvangen
Offtopic: Wow iemand heeft hier zijn administratie goed op orde _/-\o_ Bij mij was het vooral een beetje gokken :P

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 10:06:
Welke root methode gebruiken jullie voor je "vodafone" galaxy s4 ?
Ik heb nu tot 2x deze methode gedaan:
http://www.telefoonrooten.nl/samsung-galaxy-s4-root/

Alleen telkens start mijn telefoon niet meer op, terwijl ODIN zegt PASS..
En dan kan ik opnieuw mijn rom flashen en alles weer opnieuw installeren.
Wordt er een beetje moedeloos van.
Het is al gefixt

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2013 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-07 16:27
net mailtje gekregen dat ik het kaartje binnen twee weken ontvang, twijfel of ik zal rooten, 9gb is extreem weinig voor apps. maar ik heb het toestel los gekocht dus ik wil wel mn garantie houden :/

misschien komt in de nieuwe google versie move2sd terug?

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterdjus

misterdjus

hoi2x

Tiduz schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 13:22:
net mailtje gekregen dat ik het kaartje binnen twee weken ontvang, twijfel of ik zal rooten, 9gb is extreem weinig voor apps. maar ik heb het toestel los gekocht dus ik wil wel mn garantie houden :/

Gewoon rooten joh. En anders open je SU en zeg je unroot en je bent weer origineel... :) Niemand die het weet ;)

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
misterdjus schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 15:23:
[...]

Gewoon rooten joh. En anders open je SU en zeg je unroot en je bent weer origineel... :) Niemand die het weet ;)
dus die enge verhalen dat er een counter in samsung telefoons zitten is niet waar? zoiets las ik ooit en dat je dan volledig je garantie kwijt bent?

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeemon123
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-03-2024
Tiduz schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 15:49:
[...]

dus die enge verhalen dat er een counter in samsung telefoons zitten is niet waar? zoiets las ik ooit en dat je dan volledig je garantie kwijt bent?
Dat is wel waar, maar ook weer te resetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een idee waarom ik twee keer hetzelfde album in de muziekspeler heb staan?
Alle nummers staan bij de bovenste en één los nummer bij het album daarom (Really the best). Uiteraard zijn alle tags hetzelfde...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/AYZTTwp.png

edit: al gevonden, de albumartiest was anders.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2013 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterdjus

misterdjus

hoi2x

Zeemon123 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 15:53:
[...]

Dat is wel waar, maar ook weer te resetten ;)
True en ik zou het even na moeten zoeken maar ik dacht dat die counter pas opliep na een Custom Som. Niet na het rooten... Ik heb ook geen driehoekje ofzo in mijn scherm zoals ik bij mijn S2 wel had... Maar anders zijn er zoals Zeemon123 zegt altijd manieren ;)

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
ik denk niet dat ze ooit app2sd op een normale manier uit zullen brengen dan, dan root ik wel als ik het kaartje binnen heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tiduz schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 16:39:
ik denk niet dat ze ooit app2sd op een normale manier uit zullen brengen dan, dan root ik wel als ik het kaartje binnen heb :P
Om voorgeinstalleerde software te verwijderen bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
Verwijderd schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 17:23:
[...]

Om voorgeinstalleerde software te verwijderen bedoel je?
nee, apps van interne geheugen naar SD kaartje verplaatsen. dus games op je SD kaartje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
Kijk eens in het cf auto root topic op xda. Je vergeet waarschijnlijk alle kies processen te stoppen

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Iemand die zijn S4 gebruikt ivm TomTom??

Zonder SD kaart werkt TomTom gewoon normaal, maar als er een SD kaart in zit dan zegt TomTom dat er geen kaart beschikbaar is. Haal ik de SD kaart weg dan werkt het weer...

Meer mensen er ast van???

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

misterdjus schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 16:02:
[...]

True en ik zou het even na moeten zoeken maar ik dacht dat die counter pas opliep na een Custom Som. Niet na het rooten... Ik heb ook geen driehoekje ofzo in mijn scherm zoals ik bij mijn S2 wel had... Maar anders zijn er zoals Zeemon123 zegt altijd manieren ;)
Een gele driehoek krijg je ook niet na het rooten van de S4, maar je counter loopt wel op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Laatst online: 11:27
ken schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 17:55:
Iemand die zijn S4 gebruikt ivm TomTom??

Zonder SD kaart werkt TomTom gewoon normaal, maar als er een SD kaart in zit dan zegt TomTom dat er geen kaart beschikbaar is. Haal ik de SD kaart weg dan werkt het weer...

Meer mensen er ast van???
En als je de map tomtom verplaatst naar je externe geheugenkaart?

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickochet94
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Hoe kun je bij de GS4 de back-up van Whatsapp op een SD-kaart laten zetten?
En hoe kun je de foto's automatisch laten downloaden op het extern geheugen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Doet whaatsapp dat niet automatisch? Bij foto's kreeg ik de vraag zodra ik een SD in mijn GS4 had gestopt. Ik denk dat je bij instellingen van de camera moet kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whatsapp afbeeldingen slaat hij op het interne geheugen op.

Ik krijg het bij Navigon ook niet voor elkaar om de kaarten en data op mn SD kaart te installeren. Komt blijkbaar door de manier van naamgeving van het geheugen in android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
  • Laatst online: 15-08-2021
Is er al een mogelijkheid om het startscherm aan te passen, om meer widgets te plaatsen? Ik neem aan dat deze aanpassing die ik ook op mijn S3 heb niet zomaar toe te passen is op de S4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
pappaleone schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 07:10:
Is er al een mogelijkheid om het startscherm aan te passen, om meer widgets te plaatsen? Ik neem aan dat deze aanpassing die ik ook op mijn S3 heb niet zomaar toe te passen is op de S4?
Kan met een andere launcher, gebruik zelf Go launcher. Maar welke aanpassing heb je dan op je S3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Ja dat is een goede vraag. Ik weet de naam van die aanpassing niet meer. Zal het even beschrijven, het startscherm heeft onderin de 5 iconen daarboven kun je zelf iconen wegzetten. Maar bij mijn s3 kan je de icoontjes verder naar beneden schuiven ofwel meer ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterdjus

misterdjus

hoi2x

Verwijderd schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 18:28:
Bij mij gaan alle filpjes ook haperen. Via i.net maar ook mijn gefilmde video's. Heb een aantal apps verwijderd zodat er wat meer RAM overblijft, maar geen verandering helaas. Het word ook steeds erger, zodat ik eigenlijk niet meer normaal een video kan kijken. Heb het toestel pas een week in gebruik, dus binnenkort maar 's contact opnemen met de service-desk...
Ik ben wel benieuwd wat hier uit komt. Ik met laatste tijd ook dat de filmpjes wat haperen. Ik gebruik zelf VPlayer omdat je daarmee makkelijk kan streamen (ik speel vaak iets af van mijn nas) en dat lukt niet met alle spelers. Maar vanochtend dacht ik even een divxje af te spelen maar veel hapers. Toen heb ik nog even geprobeerd om het met de originele videospeler af te spelen (deze stond toevallig op SD) en dat ging wel goed... Hij moet toch makkelijk alles vlekkeloos af kunnen spelen. De hardware is bijna nog beter dan die in mijn HTPC... :P Wat zou het zijn?

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
pappaleone schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 10:14:
Ja dat is een goede vraag. Ik weet de naam van die aanpassing niet meer. Zal het even beschrijven, het startscherm heeft onderin de 5 iconen daarboven kun je zelf iconen wegzetten. Maar bij mijn s3 kan je de icoontjes verder naar beneden schuiven ofwel meer ruimte.
Mmm, zegt me niets. Andere manier om snel toegang tot apps en widgets te krijgen is Swipepad. Geniaal progje waarmee je toegang tot apps en widgets in Swipepad ten alle tijden hebt, in welk programma je ook bezig bent. Voor mij onmisbaar geworden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
Tiduz schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 13:22:
....

bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Ik wacht nog op mijn Samsung SD kaart, maar ik had nog een Sandisk 64 gb kaartje. Maar ik merk dat ie toch vaak ineens loskoppelt of niet herkent... en na een herstart werkt het gewoon weer.

Las ergens wel dat S3 ook wel eens last had met niet samsung kaartjes. Irritante is vooral dat ie na zon loskoppeling of een hertart toegewezen toontjes kwijt is. Dus die heb ik maar op telefoongeheugen gezet.

Iemand hier ervaring mee? Is dat loskoppelen en niet onthouden van toontjes verleden tijd met een samsung sd kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
misterdjus schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 10:24:
[...]

Ik ben wel benieuwd wat hier uit komt. Ik met laatste tijd ook dat de filmpjes wat haperen. Ik gebruik zelf VPlayer omdat je daarmee makkelijk kan streamen (ik speel vaak iets af van mijn nas) en dat lukt niet met alle spelers. Maar vanochtend dacht ik even een divxje af te spelen maar veel hapers. Toen heb ik nog even geprobeerd om het met de originele videospeler af te spelen (deze stond toevallig op SD) en dat ging wel goed... Hij moet toch makkelijk alles vlekkeloos af kunnen spelen. De hardware is bijna nog beter dan die in mijn HTPC... :P Wat zou het zijn?
BSPlayer doet het bij mij wel goed met alle filmpjes alleen de interne speler niet... Wellicht heeft het er wat mee te maken dat GPU rendering afgedwongen wordt of iets dergelijks, dat staat namelijk standaard niet aan en aangezien de video versnelling waarschijnlijk ook de GPU gebruikt (al zou daar een aparte decoder voor moeten zijn) zou dat weleens kunnen storen... Iemand zin om te testen? :+

Edit: Net een nogal lullige bug, ik belde voicemail, die reageerde vervolgens niet op mijn toetsaanslagen en vervolgens druk ik op verbinding verbreken blijft ie alsnog doorgaan 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Rctworld op 06-06-2013 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Ik heb nu een SanDisk 64GB ultra SDHC in mijn S4. Nu elke keer dat ik mijn foto galerie of video's open, duurt het lang voordat alles geladen wordt. Ligt dit aan de S4 of kan het een ander probleem zijn? Ook bij quick view hetzelfde probleem, terwijl dit programma normaal sneller is. Ps heb het ook even geprobeerd het kaartje met foto's te laden in de S3 en supersnel. Begin een beetje het idee te krijgen dat de S3 momenteel sneller loopt dan de S4. Maar wordt hopelijk snel opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
pappaleone schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 13:04:
Ik heb nu een SanDisk 64GB ultra SDHC in mijn S4. Nu elke keer dat ik mijn foto galerie of video's open, duurt het lang voordat alles geladen wordt. Ligt dit aan de S4 of kan het een ander probleem zijn? Ook bij quick view hetzelfde probleem, terwijl dit programma normaal sneller is. Ps heb het ook even geprobeerd het kaartje met foto's te laden in de S3 en supersnel. Begin een beetje het idee te krijgen dat de S3 momenteel sneller loopt dan de S4. Maar wordt hopelijk snel opgelost.
ik had dit bij de S2 ook al, de previews laden ging zo langzaam.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scientist456
Voor degenen met een s4 en een kpn motorola kastje, watchon herkent deze niet. Smart remote for galaxy s4 wel! :)

[ Voor 7% gewijzigd door scientist456 op 06-06-2013 13:45 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 21:15
Duitse S4 eigenaars krijgen vanaf vandaag een firmware update waarbij er oa twee problemen zijn opgelost:
- Samsung heeft "Move2SD" toegevoegd zodat apps naar (interne?) SD verplaatst kunnen worden
- Er is een geweldige hoeveelheid Flash vrijgemaakt zodat men meer apps kan installeren. Wel 80MB!!! ;)

Er zijn nog meer fixes en veranderen; zie hiervoor de source.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Anteros schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 13:48:
Duitse S4 eigenaars krijgen vanaf vandaag een firmware update waarbij er oa twee problemen zijn opgelost:
- Samsung heeft "Move2SD" toegevoegd zodat apps naar (interne?) SD verplaatst kunnen worden
- Er is een geweldige hoeveelheid Flash vrijgemaakt zodat men meer apps kan installeren. Wel 80MB!!! ;)

Er zijn nog meer fixes en veranderen; zie hiervoor de source.
Nouja 80MB zonder iets aan functionaliteit in te boeten is vrij knap... Dan hebben zo of een cache of iets dergelijks verkleind, ongebruikte features eruit gesloopt of gewoon iets gevonden wat helemaal overbodig was. 80MB puur qua code lijkt me hoe dan ook knap :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pappaleone schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 13:04:
Ik heb een Samsung UHS-I kaartje erin zitten en ik heb eigenlijk helemaal geen wachttijd bij het laden van fotos. En er staan er toch 650 in 1 album. Valt me dus helemaal niet tegen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Dus er is weer een software update die ervoor zorgt dat je nu 70mb meer geheugen hebt en een semitransparante statusbalk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Dus als ik het goed begrijp kunnen we hem al installeren via KIES of gaat dat niet werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julius
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09 21:54
via FOTA hier iig nog niet beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidlover
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-07 09:44
Improvements and fixes in the new Software Update:
-New Camera firmware
-Smearing issue has been fixed (Purple effect while scrolling)
-Smart Pause Toggle
-Move Apps to SD Card
-HDR Video (Can record HDR video)
-Semi-transparent status bar
-New Icons in Settings
-Secure boot status (About Phone)
-Increase legibility (Display) (New feature)

net getest vooral apps naar sd is erg handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterdjus

misterdjus

hoi2x

androidlover schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 16:16:
-New Camera firmware
-Smart Pause Toggle
-Move Apps to SD Card
-New Icons in Settings

Kun je iets zeggen over de camera problemen die hier besproken zijn? Merk je verschil? Minder ruis en betere (zeg scherpe) foto's met minder licht?

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 08:21
androidlover schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 16:16:
-New Camera firmware
-Smart Pause Toggle
-Move Apps to SD Card
-New Icons in Settings

wanneer komt deze OTA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scientist456 schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 13:44:
Voor degenen met een s4 en een kpn motorola kastje, watchon herkent deze niet. Smart remote for galaxy s4 wel! :)
heb kpn met Motorola kastje, werkt hier gewoon goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidlover
misterdjus schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 16:18:
[...]

Kun je iets zeggen over de camera problemen die hier besproken zijn? Merk je verschil? Minder ruis en betere (zeg scherpe) foto's met minder licht?
ik maak te weinig foto's om hierover te oordelen maar wat opviel was dat automatische nachtdetectie aan stond na de update. hierdoor neemt hij foto's zonder flits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidlover
weet ik niet. hij is alleen beschikbaar in Duitsland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
androidlover schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 18:40:
[...]

ik maak te weinig foto's om hierover te oordelen maar wat opviel was dat automatische nachtdetectie aan stond na de update. hierdoor neemt hij foto's zonder flits.
Neemt die met automatische nachtdetectie foto's in elke situatie zonder flits? Want dan is het vrij nutteloos. Als ik mensen wil fotograferen in het donker wil ik namelijk wel de flits gebruiken, maar bijvoorbeeld bij een foto van een donkere tuin niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scientist456
Verwijderd schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 17:17:
[...]

heb kpn met Motorola kastje, werkt hier gewoon goed
Welke vip versie heb je? De vip1853 werkt niet bij mij. Hij gaat met zappen steeds 3 kanalen verder, heb meer posts gezien met mensen die hetzelfde hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
wow wat een geluk zeg, ik vroeg er gister nog naar en nu is het er, moet ik toch is vaker gaan doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08:50

W84

Yay, ik heb al een beschadiging in de chromen rand! :+ Geen idee hoe die er opeens komt aangezien ik er heel voorzichtig mee om ga, maar ik vermoed dat er een luchtbelletje zat. Het is verchroomt wit plastic, dus het zal er uiteindelijk vast mooi uit komen zien... zucht! :-(

Helaas ook nog niks gehoord van Samsung over de 64GB geheugenkaart, maar ik wacht geduldig af...
Pagina: 1 ... 22 ... 74 Laatste

Let op:
Prijzen en levertijden horen in het Samsung Galaxy S4: Levertijden en prijzen

Discussies m.b.t. het rooten en custom rommen horen in het ~~~~~~~[Samsung Galaxy S4] Rooten en Custom ROM's

Accessoires voor de S4 kunnen worden besproken in het Accessoires voor de Samsung Galaxy SIV