Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de S2 camera niet zo best vind. Bij AWB nog steeds de roze vlek in het midden ondanks de updates en de update uit de Samsung Store.

De S4 zit bij mij nog sealed in het doosje. Aangezien Vodafone waarschijnlijk geen zwarte heeft/krijgt voor vrijdag, heb ik straks ook voor het eerst een wit toestel.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Senor Sjon schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 09:13:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de S2 camera niet zo best vind. Bij AWB nog steeds de roze vlek in het midden ondanks de updates en de update uit de Samsung Store.

De S4 zit bij mij nog sealed in het doosje. Aangezien Vodafone waarschijnlijk geen zwarte heeft/krijgt voor vrijdag, heb ik straks ook voor het eerst een wit toestel.
Mijn S2 had geen rare roze vlek in het midden. Ik denk dat dit je camera zelf is. :(

Ik moet zeggen dat ik zo'n witte wel verfrissend vind. Hiervoor alleen maar zwarte gehad. Grote voordeel is dat vlekken nu alleen op je scherm nog te zien zijn en verder niet.

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Die vlek zit er alleen als je de automatische wit balans aan hebt staan. :X
Ik had één van de eerste S2's, zal later wel opgelost zijn.

Dat is wel het voordeel van de witte ja, maar mijn vrouw heeft ook een witte S3, dat houdt de boel niet lekker uit elkaar. ;)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Dynamic
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 04-09 13:46
Wie weet dit :

bij mijn vorige, een HTC One X, had ik bij meldingen voor sms een geluid en een ander geluid voor ontvangsbevestiging. Nu bij de S4 vind ik dit niet, dus ik krijg hetzelfde geluid bij het ontvangen van een sms als bij bevestiging van versturen ...

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbinh0
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-03 12:11
Chris Smoove schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 22:36:
De Spigen Neo Hybrid is een zeer goede en fancy case.
Heb die van mij een paar dagen geleden besteld en zojuist een verzend bevestiging van gekregen.
Ziet er strak uit maar ben nog erg benieuwd! :P
zal in ieder geval beter beschermen als samsungs flipcovers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
IJburger schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 00:38:
Voor de mensen die de Galaxy S4 al in bezit hebben: zoals jullie weten blijft er van de 16GB maar 8-9GB. Het zou tof zijn als jullie een lijst/overzichtje konden maken van apps (of categorieen apps) die jullie op de S4 hebben en hoeveel geheugen dit in beslag neemt.

Ik neig zelf naar de S4 maar dit geheugen-kwestie baart me ietsjes zorgen. Mijn video en audio kan ik makkelijk op een MicroSd zetten. Maar de apps dan: is 8-9 GB genoeg hiervoor? That's the question en hopelijk kan iemand voor deze noob een impressie geven.
De S4 sla ik over omdat ik voor de Note3 ga, maar hier kan je zien wat er op mijn Note2 draait en hoeveel MB ruimte die apps gebruiken.
De S4 kan je vergelijken met de Note2 vwb het geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJburger
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-08 18:38
catt4u schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 11:20:
[...]

De S4 sla ik over omdat ik voor de Note3 ga, maar hier kan je zien wat er op mijn Note2 draait en hoeveel MB ruimte die apps gebruiken.
De S4 kan je vergelijken met de Note2 vwb het geheugen.
Wow thnx catt4u, really appreciate it. 155 apps en nog geen 500mb, dat valt wel mee. Je hebt ook echt alleen maar utility/services/software-apps aan boord. (zowat alles behalve games bedoel ik). Een paar heavy games kan er wel bij dus zonder met geheugentekort te kampen. Cool!

Nu nog ff wachten op 13 mei hoe de nieuwe prijzen van T-Mob invloed hebben op de waarde van de S4 en dan de knoop doorhakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag deze app geïnstalleerd: Google Play: Simple Cover Lock [Beta]
Werkt perfect op de S4 met flipcover.
Twijfel alleen of het wel gezond is om die nabijheidssensor 24/7 laten aanstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
IJburger schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 11:28:
[...]

Wow thnx catt4u, really appreciate it. 155 apps en nog geen 500mb, dat valt wel mee. Je hebt ook echt alleen maar utility/services/software-apps aan boord. (zowat alles behalve games bedoel ik). Een paar heavy games kan er wel bij dus zonder met geheugentekort te kampen. Cool!

Nu nog ff wachten op 13 mei hoe de nieuwe prijzen van T-Mob invloed hebben op de waarde van de S4 en dan de knoop doorhakken.
Games zet je dan ook op de sd-kaart en niet op het interne geheugen. Evenals het muziek.

Ik heb de s4 nu al een dag.

Ik heb de smart stay en pause uitgezet. Maar de gesture features is echt handig. Vooral op forums gebruik ik het. Ook air view vind ik echt een toevoeging.

Verder werkt de keyboard echt heerlijk vooral de voorspellende tekst.

Verder vind ik de s4 echt compleet anders aanvoelen dan de s3.

De camera is echt goed. Ik gebruik vooral cinema shot. Kan je echt leuke dingen mee doen.

Ik gebruik te vaak het woordje echt haha :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJburger
DeeSung, games op de SD-kaart? Ik dacht dat dat niet mogelijk was. Hoe doe je dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IJburger schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 11:46:
DeeSung, games op de SD-kaart? Ik dacht dat dat niet mogelijk was. Hoe doe je dat dan?
Over het algemeen kan je bij een app/game aangeven of je deze op de telefoon dan wel SD-card wilt.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/Screenshot_2013-05-08-11-55-09_sgs22013-05-08_11-55-38.png

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:42
Voor iedereen die zich verveeld of geïnteresseerd is in een uitgebreide user review:
https://tweakers.net/prod...galaxy-s4-16gb-zwart.html

Foto's volgen nog... Denk ik :P

Ben momenteel aan het proberen mijn batterij goed gekalibreerd te krijgen zodat ik eindelijk eens een goed oordeel kan maken over de accu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rctworld schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 11:59:
Ben momenteel aan het proberen mijn batterij goed gekalibreerd te krijgen zodat ik eindelijk eens een goed oordeel kan maken over de accu :)
Batterij calibreren op Android is een fabeltje. Je kan hier niets aan doen met apps/tools/whatever :)

Regelt zich allemaal zelf. Vandaar ook soms het vage verloop dat het niveau zelfs omhoog kan gaan na een reboot/crash terwijl de telefoon niet eens wordt opgeladen bijvoorbeeld. Dat de accuduur na een x-aantal keer ontladen en opladen beter wordt zou kunnen, verder is het gewoon gebruiken en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeemon123
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-03-2024
Brad Pitt schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 12:04:
[...]

Batterij calibreren op Android is een fabeltje. Je kan hier niets aan doen met apps/tools/whatever :)

Regelt zich allemaal zelf. Vandaar ook soms het vage verloop dat het niveau zelfs omhoog kan gaan na een reboot/crash terwijl de telefoon niet eens wordt opgeladen bijvoorbeeld. Dat de accuduur na een x-aantal keer ontladen en opladen beter wordt zou kunnen, verder is het gewoon gebruiken en klaar.
Het regelt zich inderdaad vanzelf, maar je kan de uitersten wel "rekken". Wanneer je hem oplaadt als het toestel uit is zal hij tot een hogere spanning doorladen dan wanneer android dit regelt. Wanneer je hem daarna inschakelt zal hij een hogere '100%' aannemen.

Is niet zozeer kalibreren inderdaad, maar wel handig 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeemon123 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 12:08:
Het regelt zich inderdaad vanzelf, maar je kan de uitersten wel "rekken". Wanneer je hem oplaadt als het toestel uit is zal hij tot een hogere spanning doorladen dan wanneer android dit regelt. Wanneer je hem daarna inschakelt zal hij een hogere '100%' aannemen.
Ik zou hier wel eens wat concreet bewijs van willen zien. Als in:

Telefoon "aan" helemaal opladen en laten leeglopen, duurt x-uur.
Telefoon "uit" helemaal opladen en laten leeglopen, duurt Y-uur.

Als Y dan inderdaad (veel) hoger is dan X: mooi! Anders is het zoals een hoop dingen gewoon een placebo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeemon123
Brad Pitt schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 12:12:
[...]

Ik zou hier wel eens wat concreet bewijs van willen zien. Als in:

Telefoon "aan" helemaal opladen en laten leeglopen, duurt x-uur.
Telefoon "uit" helemaal opladen en laten leeglopen, duurt Y-uur.

Als Y dan inderdaad (veel) hoger is dan X: mooi! Anders is het zoals een hoop dingen gewoon een placebo :)
Tsjah, zulk bewijs heb ik er niet voor :P

Wel heb ik bij mijn S2 het laadcircuit kapot gehad (water vs S2), waarbij ik zelf een lader in elkaar geflanst heb om de accu extern op te laden. Daarbij viel op dat bij de eerste keer de accu bij het plaatsen als 70% vol gezien werd, de dag erop 74, daarna 79, etc. Oftewel, hij ging het 'vol' van mijn lader op gegeven moment ook als 'vol' beschouwen en eindigde dan ook met 100%.

Nadat ik een nieuw onderdeel had ontvangen van eBay en de accu weer intern kon opladen was het zeer merkbaar dat hij daarna met een 100% accu veel langer mee kon dan de 100% ervoor.

That's all I know :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
Trouwens need for speed most wanted is gratis te downloaden in Samsung app store. meestal vraagt ie of je het op je sd kaart wil of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Voor de geïnteresseerden van de spigen neo hybrid: http://www.phonearena.com...-S4-case-hands-on_id42740

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step
  • Laatst online: 12-09 11:42

Step

step@tweakers.net#

Thanks! Nu nog een goede webshop in Nederland die levert en betalingen via iDeal mogelijk maakt. :)

~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barturion
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-08 16:45
The Anarchist schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 22:18:
[...]

Fijn dat er ook nog positieve berichten hierover gemeld worden! Maar ik blijf het toch vreemd vinden dat er zulke verschillende ervaringen met de accu zijn :? :?

Maar ik neem toch maar de gok en waarschijnlijk koop/bestel er morgen 1 :)
Tja ik kan er niet meer van maken. Ik heb mn S4 nu qua apps e.d. hetzelfde ingericht als mijn S2. Gisteravond na twee dagen nog 33% over en toch maar aan de lader gelegd.
Ik heb GPS inderdaad uitstaan omdat ik dat gewoon niet nodig heb.

Ik ben zeer positief over het toestel en ook de lag die sommige hebben, heb ik maar zelden.

Ik heb geen idee waar de verschillen in accuduur vandaan komen. Elke persoon gebruikt zijn smartphone weer op een andere manier. Iedereen gebruikt andere instellingen en vandaar ook andere opmerkingen over de accuduur.
Voor mij is het simpel. Ik heb zo goed als dezelfde apps en widgets etc draaien als op mijn S2 en bij mij persoonlijk gaat mijn S4 accu velen malen langer mee.

Het enige waar ik persoonlijk aan moet wennen is de grootte. Maar dat weet je van te voren. De S2 ging nog makkelijk de broekzak in. De S4 maakt dat wat lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Brad Pitt schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 12:04:
[...]

Dat is zeker geen fabeltje, nouja die apps/tools misschien wel inderdaad maar bij alle Android toestellen die ik gehad heb hielp het bij mij om de telefoon 100% op te laden als hij uit stond en dan de stroom eraf, accu eruit, stroom erin, accu erin en dan laadde hij weer iets verder en dat een paar keer en zodra Android dan weer opstart heeft hij gelijk door dat het maximale niveau hoger is.Kon zo de helft accu duur schelen, pas nog bij een vriend zijn S2 gedaan en werkt weer perfect.

Wat zou anders de verklaring moeten zijn dat hij de tweede laadbeurt 6.5 uur screen time haalde en nu 2.5-3 uur? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Over die accuduur: wat mij ook opviel (zonder hard bewijs.. kan er ook volledig naast zitten) is dat hij een stuk langer mee gaat als je "power saving" UIT hebt staan :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rctworld schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 12:44:
[...]
Wat zou anders de verklaring moeten zijn dat hij de tweede laadbeurt 6.5 uur screen time haalde en nu 2.5-3 uur? 8)7
Zo'n verschil heeft nul komma nul niets te maken met wélke manier van opladen dan ook uiteraard hè.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Step schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 12:42:
[...]

Thanks! Nu nog een goede webshop in Nederland die levert en betalingen via iDeal mogelijk maakt. :)
Ik heb een zilveren bij Amazon besteld en die is momenteel onderweg... Weet niet of die ideal accepteren tegenwoordig maar Amazon is in ieder geval een betrouwbaar bedrijf :)
Brad Pitt schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 12:48:
[...]

Zo'n verschil heeft nul komma nul niets te maken met wélke manier van opladen dan ook uiteraard hè.
Wel degelijk als Android veel te vroeg zegt dat de accu vol zit en stopt met laden... Bij mij is hij in 1.5 uur van 0 naar 100 nu, in de reviews heeft men het over 3 uur.

Hij gaat gewoon in deep sleep dus anders kan het enkel een kapotte accu zijn.

[ Voor 37% gewijzigd door Rctworld op 08-05-2013 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
Weet iemand hoe je een mp3 als bericht toon kan doen?. Ik heb alleen maar de mogelijkheid om iets intestellen als ringtone en alarm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsikhetwist
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-07 09:32
Ik heb nu sinds een week of zo de S4

Mijn eerste ervaringen zijn dat de batterij langer mee gaat dan die van mijn S2 maar ik ben verre van onder de indruk. Ik kijk per dag ongeveer een uurtje naar video's, check mijn mail en whats app en speel wat spelletjes. Voor dit laatste geld wel dat het spelletje dat ik geregeld speel een energievreter is zonder schaamte (The Oregon trail: American settler van Gameloft)

Verder vind ik hem nog wat te laggy. Misschien moet ik hem wat vaker opnieuw opstarten en/of misschien gaat de update die in andere landen al is uitgerold daar een oplossing voor geven.

Ik heb geen schermproblemen maar wel andere buggy dingen gemerkt waarvan eentje een beetje vervelend begint te worden.
Ik merk bijvoorbeeld dat de stock galerie veel tijd nodig heeft om thumbnails van foto's te genereren. Veel langer dan bijv Quickpic. En om een of andere reden gaat het wel sneller als ik de galerie benader via de camera app.
Vervelender vind ik het probleem dat ik ondervind met de stock browser. Hierbij zijn 5 pagina's geopend maar die kan ik niet sluiten. Op het moment dat ik dit probeer door de te sluiten pagina's weer te geven, hangt de app en krijg ik de boodschap "internet is gestopt" waarna de app zichzelf opnieuw opstart met de 5 pagina's open.
Ik weet niet of anderen hier ook last van hebben en of er een oplossing is. Ik hoor het graag.
Overigens gebruik ik over het algemeen Chrome om te browsen maar ik vind als principe dat de stock onderdelen perfect moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeemon123
Over de S2 zijn roze vlek op de camera....

Ik had net met S4 op tafel liggen, opende camera welke nog op frontcam stond... waarbij hij richtte op een wit plafond... en wat zie ik...?

https://www.dropbox.com/s...2013-05-08%2012.59.39.png

[ Voor 16% gewijzigd door Zeemon123 op 08-05-2013 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step
  • Laatst online: 12-09 11:42

Step

step@tweakers.net#

DeeSung schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 12:54:
Weet iemand hoe je een mp3 als bericht toon kan doen?. Ik heb alleen maar de mogelijkheid om iets intestellen als ringtone en alarm.
Beetje meer onderzoek had je wel mogen doen.

Instellingen -> Geluid -> Beltonen -> Toevoegen

Ze zijn dan overal voor toegevoegd (ook voor WhatsApp etc). :)

~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Trouwens iemand ervaring met de spigen neo hybrid die ze verkopen op ebay en amazon voor 10 dollar, in andere woorden, zijn ze origineel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34
Alsikhetwist schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 12:57:
Ik heb nu sinds een week of zo de S4

Mijn eerste ervaringen zijn dat de batterij langer mee gaat dan die van mijn S2 maar ik ben verre van onder de indruk. Ik kijk per dag ongeveer een uurtje naar video's, check mijn mail en whats app en speel wat spelletjes. Voor dit laatste geld wel dat het spelletje dat ik geregeld speel een energievreter is zonder schaamte (The Oregon trail: American settler van Gameloft)

Verder vind ik hem nog wat te laggy. Misschien moet ik hem wat vaker opnieuw opstarten en/of misschien gaat de update die in andere landen al is uitgerold daar een oplossing voor geven.

Ik heb geen schermproblemen maar wel andere buggy dingen gemerkt waarvan eentje een beetje vervelend begint te worden.
Ik merk bijvoorbeeld dat de stock galerie veel tijd nodig heeft om thumbnails van foto's te genereren. Veel langer dan bijv Quickpic. En om een of andere reden gaat het wel sneller als ik de galerie benader via de camera app.
Vervelender vind ik het probleem dat ik ondervind met de stock browser. Hierbij zijn 5 pagina's geopend maar die kan ik niet sluiten. Op het moment dat ik dit probeer door de te sluiten pagina's weer te geven, hangt de app en krijg ik de boodschap "internet is gestopt" waarna de app zichzelf opnieuw opstart met de 5 pagina's open.
Ik weet niet of anderen hier ook last van hebben en of er een oplossing is. Ik hoor het graag.
Overigens gebruik ik over het algemeen Chrome om te browsen maar ik vind als principe dat de stock onderdelen perfect moeten werken.
De lag die je ervaart zal er misschien wel door een software update uit gehaald kunnen worden, het lijkt er een beetje op dat Samsung koste wat kost de alle functies in de S4 wou hebben zonder dat ze echt hebben gekeken naar softwareoptimalisatie. Zo zie je maar, het ene toestel heeft wat afwerkingsprobleempjes die overigens allemaal netjes opgelost worden, het andere toestel heeft software die nog niet helemaal uit ontwikkeld is. De druk bij de fabrikanten is op moment gewoon erg hoog. Volgens mij calculeren ze een bepaalde hoeveelheid problemen gewoon in bij een toestelrelease.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Chris Smoove schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 13:12:
Trouwens iemand ervaring met de spigen neo hybrid die ze verkopen op ebay en amazon voor 10 dollar, in andere woorden, zijn ze origineel?
Iets wat te mooi lijkt om waar te zijn is dat vaak ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Dynamic
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 04-09 13:46
Niemand ?
Mr Dynamic schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 10:22:
Wie weet dit :

bij mijn vorige, een HTC One X, had ik bij meldingen voor sms een geluid en een ander geluid voor ontvangsbevestiging. Nu bij de S4 vind ik dit niet, dus ik krijg hetzelfde geluid bij het ontvangen van een sms als bij bevestiging van versturen ...

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 16:36
Rctworld schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 13:16:
[...]

Iets wat te mooi lijkt om waar te zijn is dat vaak ook...
Denk het ook, maar toch heb ik hem besteld. En voor 8,58 euro met gratis verzendkosten kan ik dit wel gokken. Levertijd is 8-15 dagen en ik laat het wel weten als ie er binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeemon123
mytheory schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 13:19:
[...]

Denk het ook, maar toch heb ik hem besteld. En voor 8,58 euro met gratis verzendkosten kan ik dit wel gokken. Levertijd is 8-15 dagen en ik laat het wel weten als ie er binnen is.
Same here, het zal vast een namaak zijn, maar in het geval van cases zijn die vaak nog niet eens perse slecht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Modbreak:Wil iemand een accessoires topic aanmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Alsikhetwist schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 12:57:

Ik heb geen last van lag. Of misschien ervaar ik het niet als lag. Scrollen gaat soepel. Apps openen snel. (Op Pingel na.. trage app vermoed ik)

Heb wel alle extra's van Samsung uitgezet (Air view e.d.) want ik gebruik het toch niet. Misschien dat dit de boel vertraagd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsikhetwist
Barturion schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 12:42:
[...]

Het enige waar ik persoonlijk aan moet wennen is de grootte. Maar dat weet je van te voren. De S2 ging nog makkelijk de broekzak in. De S4 maakt dat wat lastiger.
Echt?
ik heb ook een s2 en als ik die bovenop de s4 leg is het verschil niet echt groot. Als de s4 'vervelend' in je broekzak zit dan kan ik me niet voorstellen dat de s2 lekker zit :?
Bullet NL schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 13:12:
[...]

De lag die je ervaart zal er misschien wel door een software update uit gehaald kunnen worden, het lijkt er een beetje op dat Samsung koste wat kost de alle functies in de S4 wou hebben zonder dat ze echt hebben gekeken naar softwareoptimalisatie. Zo zie je maar, het ene toestel heeft wat afwerkingsprobleempjes die overigens allemaal netjes opgelost worden, het andere toestel heeft software die nog niet helemaal uit ontwikkeld is. De druk bij de fabrikanten is op moment gewoon erg hoog. Volgens mij calculeren ze een bepaalde hoeveelheid problemen gewoon in bij een toestelrelease.
Ik hoop dat je gelijk hebt.
Ik meende ergens te lezen dat de S4 al veilig geroot kan worden. Klopt dit? Want ik wil wat gamedata van mijn s2 naar mijn s4 overzetten omdat de s2 naar marktplaats gaat verhuizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsikhetwist
Katala schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 13:53:
[...]

Ik heb geen last van lag. Of misschien ervaar ik het niet als lag. Scrollen gaat soepel. Apps openen snel. (Op Pingel na.. trage app vermoed ik)

Heb wel alle extra's van Samsung uitgezet (Air view e.d.) want ik gebruik het toch niet. Misschien dat dit de boel vertraagd?
Ik denk het niet. Ik heb al die zooi ook uitgezet (ook al zal ik sommige zeker gebruiken zoals de multiwindow)
Ik zie het bijvoorbeeld als ik een beetje tussen mijn apps scroll en dan ineens naar de widgets ga en gelijk ga scrollen. Ik zie dan een kleine stotter. Als ik gelijk daarna nog een keer doe dan loopt ie soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Alsikhetwist schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 14:03:
[...]

Ik denk het niet. Ik heb al die zooi ook uitgezet (ook al zal ik sommige zeker gebruiken zoals de multiwindow)
Ik zie het bijvoorbeeld als ik een beetje tussen mijn apps scroll en dan ineens naar de widgets ga en gelijk ga scrollen. Ik zie dan een kleine stotter. Als ik gelijk daarna nog een keer doe dan loopt ie soepel.
Ik zie die nu ook, maar dat komt natuurlijk omdat de telefoon een (vermoedelijk) een soort van preview van zo'n widget moet maken. Dat zou best in een stukje cache gezet kunnen worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
Iemand al eens een zwarte achtergrond gebruikt in het vergrendelscherm in combinatie met vegen?
Ziet er supercool uit met al die lichteffecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsikhetwist
mytheory schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 14:14:
Iemand al eens een zwarte achtergrond gebruikt in het vergrendelscherm in combinatie met vegen?
Zeker al gedaan!
Ik gebruik alleen maar zwarte achtergrondschermen. Volgens mij bespaart het ook de batterij omdat de pixels uit staan (als dit een fabeltje is, dan hoor ik het graag).

Overigens vind ik het watereffect ook wel cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Een uurtje geleden heb ik mijn test S4 binnen gekregen, ik zou hier een aantal apps op configureren voor mensen met een handicap. Echter heeft dit exemplaar het rodepixelprobleem (rode pixels die blijven hangen) Contact gehad met mijn leverancier en die komt morgen een ander exemplaar brengen.

Wel balen..... Maar goed....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 14:22:
Een uurtje geleden heb ik mijn test S4 binnen gekregen, ik zou hier een aantal apps op configureren voor mensen met een handicap. Echter heeft dit exemplaar het rodepixelprobleem (rode pixels die blijven hangen) Contact gehad met mijn leverancier en die komt morgen een ander exemplaar brengen.

Wel balen..... Maar goed....
Die van mij komt vandaag binnen, hoe kan ik t rodeixelprobleem testen? zodat ik weet dat ik het ook heb of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
Step schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 13:01:
[...]

Beetje meer onderzoek had je wel mogen doen.

Instellingen -> Geluid -> Beltonen -> Toevoegen

Ze zijn dan overal voor toegevoegd (ook voor WhatsApp etc). :)
Ja maar ik wil de bericht toon veranderen niet de beltoon. De dat ik dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Rctworld schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 12:44:
[...]

Dat is zeker geen fabeltje, nouja die apps/tools misschien wel inderdaad maar bij alle Android toestellen die ik gehad heb hielp het bij mij om de telefoon 100% op te laden als hij uit stond en dan de stroom eraf, accu eruit, stroom erin, accu erin en dan laadde hij weer iets verder en dat een paar keer en zodra Android dan weer opstart heeft hij gelijk door dat het maximale niveau hoger is.
Accu eruit, dan stroom erin en dan pas weer accu erin? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
DeeSung schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 14:27:
[...]

Ja maar ik wil de bericht toon veranderen niet de beltoon. De dat ik dus niet.
https://www.google.nl/search?q=beltoon+sms+samsung+galaxy 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Verwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 14:25:
[...]

Die van mij komt vandaag binnen, hoe kan ik t rodeixelprobleem testen? zodat ik weet dat ik het ook heb of niet?
Toestel aanzetten, donkere achtergrond (zwart) in een ruimte die zelf ook donker is.... Dit exemplaar heeft in ongeveer 2/3 van het scherm rode pixels zitten die blijven branden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeemon123
mytheory schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 14:14:
Leuke tip, meteen geprobeerd en is erg gaaf! :) Zie daardoor ook nu pas dat hij daar ook al animeert als je je vinger er slechts boven houdt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
  • Laatst online: 15-08-2021
Rctworld schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 12:48:
[...]

Ik heb een zilveren bij Amazon besteld en die is momenteel onderweg... Weet niet of die ideal accepteren tegenwoordig maar Amazon is in ieder geval een betrouwbaar bedrijf :)

[...]

Wel degelijk als Android veel te vroeg zegt dat de accu vol zit en stopt met laden... Bij mij is hij in 1.5 uur van 0 naar 100 nu, in de reviews heeft men het over 3 uur.

Hij gaat gewoon in deep sleep dus anders kan het enkel een kapotte accu zijn.

Ik heb mijn S4 gisteren opgeladen van 1% naar 100% in dik 2uur. Anderhalf is wel razendsnel.
Ik moet er wel bij vertellen dat het de vierde keer is dat ik hem aan het stopcontact hang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
Okay super omslachtig maar je moet de mp3 die jij als bericht toon wil kopiëren naar het mapje notificaties van de S4. Ander staat ie niet tussen je lijstje.

Dankjewel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Wie kan mij helpen met het volgende: Ik wil mijn bladwijzers uit google (laptop) naar mijn stockbrowser inporteren. Dit gaat dus niet, hij synchroniseert wel met de google browser op de telefoon.
Bij synchroniseren via google staat deze optie er niet meer bij. Is hier een ander foefje voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsikhetwist
Zeemon123 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 14:38:
[...]

Leuke tip, meteen geprobeerd en is erg gaaf! :) Zie daardoor ook nu pas dat hij daar ook al animeert als je je vinger er slechts boven houdt
Wat ik me afvroeg toen ik dit effect voor het eerst zag is of dit betekent dat airview stiekem toch aan staat en dus batterij vreet. Nu denk ik (of eerder hoop ik) van niet en zal het wel te maken hebben met het gevoelige scherm dat je ook met handschoenen kan bedienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Alsikhetwist schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 15:00:
[...]

Wat ik me afvroeg toen ik dit effect voor het eerst zag is of dit betekent dat airview stiekem toch aan staat en dus batterij vreet. Nu denk ik (of eerder hoop ik) van niet en zal het wel te maken hebben met het gevoelige scherm dat je ook met handschoenen kan bedienen.
Mij lijkt het dat Air View gewoon aan staat, maar dan alleen in het lock scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeemon123
Alsikhetwist schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 15:00:
[...]

Airview IS in principe enkel een softwarematige toepassing/gebruik op het gevoelige scherm...
Je schakelt dus niet hardwarematig iets in of uit ofzo. Daarom kan het lockscreen er waarschijnlijk gewoon nog gebruik van maken.

Gisteren zag ik ook al zoiets in het menu (bug?) waarbij ik mijn vinger boven een menuknop hield en hij steeds een andere laatstgekozen menuoptie selecteerde (maar niet opende).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Bullet NL schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 14:35:
[...]

Toestel aanzetten, donkere achtergrond (zwart) in een ruimte die zelf ook donker is.... Dit exemplaar heeft in ongeveer 2/3 van het scherm rode pixels zitten die blijven branden.
Was dat vanaf dag 1, ik zie bijvoorbeeld als ik een compleet zwarte afbeelding open in de galerij dat deze rood oplicht terwijl het buiten het plaatje wel echt zwart is, zet ik hem dan als achtergrond dan is die zelfde afbeelding wel compleet zwart en dat terwijl ik alle display standen geprobeerd heb.
Zeemon123 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 13:24:
[...]

Same here, het zal vast een namaak zijn, maar in het geval van cases zijn die vaak nog niet eens perse slecht :P
Ik heb niks tegen een goed naamloos product maar na 2 jaar in China gewoond te hebben heb ik toch wel geleerd dat namaak troep is voor mensen die merken geil is en dat naamloos/lokale merken voor hetzelfde geld veel betere producten maken.
Eek2nd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 14:29:
[...]

Accu eruit, dan stroom erin en dan pas weer accu erin? :?
Dat is wel de manier ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Rctworld schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 15:47:
[...]

Was dat vanaf dag 1, ik zie bijvoorbeeld als ik een compleet zwarte afbeelding open in de galerij dat deze rood oplicht terwijl het buiten het plaatje wel echt zwart is, zet ik hem dan als achtergrond dan is die zelfde afbeelding wel compleet zwart en dat terwijl ik alle display standen geprobeerd heb.
Yup, ik heb een heel raster met rode pixels, nieuw direct uit de doos...

Edit: Euh ik had de telefoon, hij is net retour gehaald

[ Voor 5% gewijzigd door Bullet NL op 08-05-2013 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

WTM

Alsikhetwist schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 14:03:
[...]

Rooten is ondertussen mogelijk check TS van [Samsung Galaxy S IV] Rooten en Custom ROM's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukaKian
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22-05-2021
Ik heb ook een dode pixel in het midden van het scherm, bij wit valt het erg op. Bestaat er wel een toestel zonder dode pixels of is de kans groot dat een ander (nieuw) toestel nog meer dode pixels heeft?

Ruilen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM
  • Nu online

WTM

LukaKian schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 17:50:
Ik heb ook een dode pixel in het midden van het scherm, bij wit valt het erg op. Bestaat er wel een toestel zonder dode pixels of is de kans groot dat een ander (nieuw) toestel nog meer dode pixels heeft?

Ruilen of niet?
Tuurlijk is er een toestel zonder dode pixels. Ik had er ook een en geruild bij Belcompany voor een zonder. Gebruik *#0*# als code om te 'bellen' en dan kom je in het test programma van het toestel. Daar kun je rood, groen en blauw los testen. Of download een screentest.

Ik, als ik de dode pixel eenmaal gezien heb, zie niets anders meer... Erg irritant (en een pietlut misschien....maar voor een toestel van 700 euro mag je best kritisch zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld

Ruilen of niet?
Ik zie ze over het algemeen erg snel en daarom probeer ik er niet naar te zoeken (because what has been seen cannot be unseen), maar voor zover ik weet heb ik er geen en de meeste anderen ook niet volgens mij :P

Anyway, nog even een hele rare vraag... Maar als ik mijn telefoon plat neerleg, het scherm activeer, het scherm deactiveer en daarna op pak gaat hij telkens trillen. Leg ik hem dan weer neer en pak ik hem weer op doet die het niet. Maar leg ik hem weer neer en activeer ik het scherm weer even en pak ik hem daarna weer op dan trilt ie weer. Best grappig maar waarvoor is het? Iets met notificaties? 8)7

Meer mensen die dit meegemaakt hebben?

Ook zat ik in de trein en het viel mij op dat de S4 op één of andere manier heel traag is met van 3G/HSPA naar 2G/EDGE schakelen zodra het bereik wegvalt, dan valt hij echt gewoon compleet weg voor 15 seconde waar dit bij mijn Sony volgens mij instant ging. Hoe komt dit?

Wat mij verder opvalt is dat het earpiece rooster er een soort van ingelijmd lijkt te zijn maar aan de bovenkant van dat rooster blijft bij mij allemaal stof/haren hangen. Is dit ook alleen bij mij of wat?

[ Voor 8% gewijzigd door Rctworld op 08-05-2013 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-09 17:27

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Bullet NL schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 13:24:
[modbreak] Wil iemand een accessoires topic aanmaken? [/]
Bij deze Accessoires voor de Samsung Galaxy SIV

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-09 06:21

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Ruilen of niet?
Ik heb mijn toestel gisteren ontvangen en heeft geen dode pixels, ik heb deze app gebruikt om te testen:
Google Play: Dead Pixel Test.

Ik zou ook ruilen, na een tijdje gaat het irriteren, telkens als je op het scherm kijkt zie je dat ene pixel…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van mij is net binnen, super mooi ding! mooier dan gedacht.

Geen dode pixels gelukkig en geen rodepixelprobleem.

Supervloeiend en een prachtig scherm.

Heb hem nu een uurtje en ben de hele tijd alles aan het instellen en merk dat hij een beetje warm word...??

En dat smeering heb ik ook een heeeeeel klein beetje, als ik het hier niet las had ik het nooit gemerkt. Heb het bij een s3 ook gecheckt en die had dat ook.....

En ik heb er een witte oplader en oordopjes bij gekregen terwijl ik een zwarte heb? klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 19:04:
Die van mij is net binnen, super mooi ding! mooier dan gedacht.

Geen dode pixels gelukkig en geen rodepixelprobleem.

Supervloeiend en een prachtig scherm.

Heb hem nu een uurtje en ben de hele tijd alles aan het instellen en merk dat hij een beetje warm word...??
Dat warm worden is normaal en niet erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:21
Zie in het instellingen menu dat je het toestel ook kan gebruiken met handschoenen en het werkt gewoon!

vind het wel grappig hoe Nokia de Lumia 920 de hemel in heeft geprezen met hun "supergevoelige display" en bij de Samsung zit het er gewoon standaard in :o :o :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020
hmm nog geen goede profilemanager gevonden voor mijn s4
myprofiles, profile-sceduler en phoneweaver hebben allemaal hetzelfde probleem.
ze verhinderen de berichttoon voor de sms.
rest werkt allemaal perfect alleen bij binnenkomst van sms wel trilling maar geen geluid.
iemand een idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
instellingen staan allemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:48
Zal die waterdichte S4 nog deze zomer uitkomen?

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Amaze86 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 20:26:
Zal die waterdichte S4 nog deze zomer uitkomen?
Weet niet meer precies waar maar ik dacht te hebben gelezen juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Is er iemand toevallig hier die de game Galaxy empire van ontwikkelaar Tap4fun heeft draaien op een S4?
Een bekende van mij met een S4 krijgt de game niet geïnstalleerd, Play store geeft aan dat de game niet compatibele is met de S4. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Aan 4.2.2 icm de game kan het niet liggen, dat draai ik op mij S3 ook.

Kan het misschien de resolutie zijn waardoor een bepaalde app niet werkt?

[ Voor 3% gewijzigd door Oxellaar op 08-05-2013 21:03 ]

Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tunestwo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04:58
*weg* zie de topic waarschuwing, accessoires voor de Galaxy S4 hebben een eigen topic.

[ Voor 76% gewijzigd door Bullet NL op 08-05-2013 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
Ik heb ook eventjes gecheckt of mijne rodepixels heeft met een zwart.

Mijn scherm is Inkt zwart!!. Er komt NUL licht vanaf. Dit was bij de s3 anders. Daar waar zwart niet echt uit en had ik last van inktvlekken.

Ben erg onder de indruk!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Wij van wc eend gehalte :+ : YouTube: GALAXY S4 Official Hands-on

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-09 17:27

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Bullet NL schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 14:35:
[...]

Dit moest ik toch even proberen, de ruimte waar ik het geprobeerd heb was het goed donker en kon m'n scherm zelfs niet zien zo zwart dat het is. gelukkig geen rode pixels dus.

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM
  • Nu online

WTM

Hier ook zo zwart als de nacht, prachtig eigenlijk! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-08 14:28
Shit mijn toestel is laggy. Dit is echt niet zo met de htc one van mijn vriendin. Komt dit mede door android 4.2.2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
jwakie schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 23:46:
Shit mijn toestel is laggy. Dit is echt niet zo met de htc one van mijn vriendin. Komt dit mede door android 4.2.2?
Android 4.2.2 is uit zich zelf niet laggy, wat wel het geval kan zijn is dat er de Samsung toevoegingen op Android 4.2.2 niet goed geoptimaliseerd zijn. Zou je een fimpje op youtube willen zeten waarbij je laat zien wanneer je S4 laggy is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
Wil ik best wel doen maar ik lig nu even in bed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartoon
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
De link naar het accessoires topic in de waarschuwing werkt niet.

Foutje, nu wel weer. Bedankt! ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Bullet NL op 09-05-2013 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van mij is absoluut niet laggy, wat ik wel vond van de demo modellen wat ik heb gezien in de winkels. En dat warm worden is nu een heel stuk minder opeens...ra ra ra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM
  • Nu online

WTM

Ik heb een Parrot MKi 9100 carkit. De S4 kan ik mooi verbinden met bluetooth. Bellen gaat goed, ook muziek streamen.

Het enige vervelende is dat hij niet standaard lijkt te onthouden dat hij ook media moet kunnen streamen. Ik moet 'm dan handmatig activeren als ik muziek wil streamen. Iemand enig idee hoe ik het als standaard instelling kan laten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-10-2024
firefighter2 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 20:00:
hmm nog geen goede profilemanager gevonden voor mijn s4
myprofiles, profile-sceduler en phoneweaver hebben allemaal hetzelfde probleem.
ze verhinderen de berichttoon voor de sms.
rest werkt allemaal perfect alleen bij binnenkomst van sms wel trilling maar geen geluid.
iemand een idee??
Heb je de instellingen in de standaard sms applicatie wel goed (aan dus) staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:04
Sinds gisteren ook in het bezit van de S4, een zwarte, gescoord bij de openingsactie van VF Emmeloord. Wat een heerlijk toestel, ik was al 2 jaar de S2 gewend maar hier past net even wat meer op het scherm. Ik ben al even aan het experimenteren geweest met dat scrollen via gezichtsherkenning, maar ben daar nog niet van overtuigd. Ach ja, eerste dag ermee, dus nog een hoop features te ontdekken. 8)

Zojuist de dode pixel test gedaan en gelukkig helemaal in orde!

edit: gemist dat vragen om code niet mocht. Sorry.
edit 2: heb een code te pakken via V&A, dank aan wie mij een PB stuurde

[ Voor 28% gewijzigd door coyote1980 op 15-05-2013 21:31 ]

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:30
coyote1980 schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 09:26:
Was net een dag te laat met pre registreren, dus als iemand toevallig nog 1 code overheeft voor een 64gb kaartje per dm dan ben ik je dankbaar! :)
Kijk eens in dat grote opvallende rode vak voordat je iets post. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Er komt hier nog al wat voorbij ivm het scherm dode pixels enz.
Nu merk ik ook iets aan mijn scherm, ben net een game aan het spelen (real racing 3) Bij lichte pasages zie ik lichte balkjes over het scherm lopen, het lijkt net een inferentie storing.
Zijn er meer mensen met dit euvel?
Moet ik er mee terug of is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
mariconjo schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 08:19:
[...]

Heb je de instellingen in de standaard sms applicatie wel goed (aan dus) staan?
Ja en als ik het programma verwijder werkt geluid ook weer.

Iemand nog meer tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJburger
Hoe bevalt de brightness van het scherm in dit zonnige weer? Valt er nog enigszins wat af te lezen van het scherm. Ik weet dat de One op dit gebied beter scoort, vanwege het lcd-scherm. Maar is het op de S4 onmogelijk om normaal je scherm te bekijken in outdoor-situaties? (geen schaduw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
IJburger schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 15:20:
Hoe bevalt de brightness van het scherm in dit zonnige weer? Valt er nog enigszins wat af te lezen van het scherm. Ik weet dat de One op dit gebied beter scoort, vanwege het lcd-scherm. Maar is het op de S4 onmogelijk om normaal je scherm te bekijken in outdoor-situaties? (geen schaduw)
Dat gaat prima en beter dan ik verwacht had. Ik heb het scherm op auto brightness standje 0 staan en heb hem niet hoger hoeven te zetten om nog goed te kunnen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Q
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 15:39
Bullet NL schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 23:56:
[...]

Android 4.2.2 is uit zich zelf niet laggy, wat wel het geval kan zijn is dat er de Samsung toevoegingen op Android 4.2.2 niet goed geoptimaliseerd zijn. Zou je een fimpje op youtube willen zeten waarbij je laat zien wanneer je S4 laggy is?
Ben ik niet geheel met je eens...... Op mijn Galaxy Nexus had ik met 4.1.2, langere tijd in gebruik, geen last van laggs.. Dit is sinds de 4.2 updates toch anders.. En het komt ook voor op andere devices:

Google 4.2.2 lag

100% duidelijkheid is er niet. Initieel leek dit te maken te hebben met een 'systemui memory leak':
Zie o.a. het reddit forum hierover.

[EDIT]

Even nog een kleine toevoeging.. Bij meerdere reviews al gelezen dat de 'HTC One' over het algemeen soepeler blijft/reageert. Zie o.a. deze site/review.
"We simply noticed more lag on the S4, even after we turned off features like animation for the lock screen and the S Voice home key shortcut. It’s not bad, but it was definitely noticeable."
Zie o.a. ook dit XDA-thread erover (Galaxy Nexus):
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2178962

[EDIT 2]
Nog wat meer gevonden:
YouTube: Galaxy S4 Lag Fix Makes it 10 Times Faster!

De lag die op deze video te zien is, heb ik niet gezien op mijn versie.. Lijkt zich vooral voor te doen op de AT&T-versie en daar is gisteren een update voor uitgekomen om o.a. dit te verhelpen:
http://www.latinospost.co...tware-patch-fixes-lag.htm

[ Voor 31% gewijzigd door Mr_Q op 09-05-2013 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat mij opvalt is dat zodra ik buiten zit en bijvoorbeeld een app zoals Rabomobiel of facebook-messenger open (witte achtergrond beide), je het scherm heel snel ziet flikkeren. Als ik dan even scherm uitzet, en weer aan is het weg. Is me ook alleen buiten opgevallen met auto-brightness aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Verwijderd schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 16:17:
Wat mij opvalt is dat zodra ik buiten zit en bijvoorbeeld een app zoals Rabomobiel of facebook-messenger open (witte achtergrond beide), je het scherm heel snel ziet flikkeren. Als ik dan even scherm uitzet, en weer aan is het weg. Is me ook alleen buiten opgevallen met auto-brightness aan.
\
Ik had dit iets verder terug ook al gepost, ik heb hetzelfde zie mijn vorige post.
Het lijk wel een soort inferentie storing, als je bijv een scherm te dicht bij een box zet ofzo.
Bij mij zag ik het vandaag voor het eerst tijdens het spelen van een spel met heldere witte achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-12-2024
Aangezien niemand in mijn topic reageer vraag ik hier om hulp

Wifi onstabiel met D-Link 655 icm 2 x Samsung S4
iemand hier toevallig ook problemen met wifi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJburger
mytheory schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 15:27:
[...]

Dat gaat prima en beter dan ik verwacht had. Ik heb het scherm op auto brightness standje 0 staan en heb hem niet hoger hoeven te zetten om nog goed te kunnen kijken.
Thnx mytheory. Nog meer mensen met ervaringen hiermee? Dus puur de ervaring op de S4 en geen comparison van "ik vind de iPhone/One/XperiaZ wat dit betreft veel beter".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-09 10:02
IJburger schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 17:34:
[...]

Thnx mytheory. Nog meer mensen met ervaringen hiermee? Dus puur de ervaring op de S4 en geen comparison van "ik vind de iPhone/One/XperiaZ wat dit betreft veel beter".
Ik vind het nog best lastig leesbaar in direct zonlicht met brightness op de hoogste stand (bij lagere brightness lijkt het scherm gewoon uit te staan). Het is zeker te doen, maar toch wel een beetje irritant.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
Ik vind het erg vervelend dat je die shuttersound niet uit kan zetten. Ik heb een unbranded toestel van Belsimpel. Telefoon op stil geprobeerd maar werkt niet.
Misschien toch maar rooten over een paar maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Anarchist
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-05 14:04
Zijn de versies van vodafone branded? Of in ieder geval een andere software versie zodat je langer op updates moet wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJburger
SCARfaceE schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 17:39:
[...]

Ik vind het nog best lastig leesbaar in direct zonlicht met brightness op de hoogste stand (bij lagere brightness lijkt het scherm gewoon uit te staan). Het is zeker te doen, maar toch wel een beetje irritant.
Thnx! Daar was ik naar op zoek:). Het hoeft niet perfect te zijn voor mij maar wel te doen want A) zo vaak gebruik ik mijn tel niet onderweg eigenlijk en B) zo vaak schijnt de zon niet in NL. Maar het is toch wel fijn als het te doen is in de sporadisch zonnige situaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
The Anarchist schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 17:43:
Zijn de versies van vodafone branded? Of in ieder geval een andere software versie zodat je langer op updates moet wachten?
Voor zover ik het weet is de eerste zending altijd unbranded, dit omdat het toestel zo nieuw is en de voorraad er snel doorheen is. Als het toestel een paar maanden op de markt is willen ze er wel weer wat vodafone meuk opzetten. Dus snel naar de winkel, of even rooten dan ben je er ook zo vanaf succes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pappaleone schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 17:50:
[...]

Voor zover ik het weet is de eerste zending altijd unbranded, dit omdat het toestel zo nieuw is en de voorraad er snel doorheen is. Als het toestel een paar maanden op de markt is willen ze er wel weer wat vodafone meuk opzetten. Dus snel naar de winkel, of even rooten dan ben je er ook zo vanaf succes..
Ook de eerste zending is branded.
Een vriend van mij heeft een vofafone toestel en is wel degelijk branded, dus met vodafone meuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Anarchist
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-05 14:04
Verwijderd schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 18:00:
[...]

Ook de eerste zending is branded.
Een vriend van mij heeft een vofafone toestel en is wel degelijk branded, dus met vodafone meuk.
Geldt dat ook voor Belcompany? Aangezien dat nu ook vodafone is?
Pagina: 1 ... 12 ... 74 Laatste

Let op:
Prijzen en levertijden horen in het Samsung Galaxy S4: Levertijden en prijzen

Discussies m.b.t. het rooten en custom rommen horen in het ~~~~~~~[Samsung Galaxy S4] Rooten en Custom ROM's

Accessoires voor de S4 kunnen worden besproken in het Accessoires voor de Samsung Galaxy SIV