Voor komend jaar is mijn capaciteitstarief met een gemeten verbruik dit jaar van 483 m3 vastgesteld op de categorie <500 m3. Volgens Liander is het SJV vastgesteld op 488 m3.
Voor vorig jaar vindt Liander dat het gemeten verbruik van 481 m3 gecorrigeerd moet worden met 96 m3 tot een SJV van 577 m3.
Wie is in staat deze berekening te controleren, dan wel te weerleggen? Woonplaats=Amsterdam
Uit de informatiecode (art B3.4.4) haal ik alleen de formule
SJV = VVP/Σ VPPC, waarin:
SJV =
standaard jaarverbruik van een profielafnemer [m3(n;35,17)];
VVP =
verbruik over de verbruiksperiode van een profielafnemer [m3(n;35,17)]; de profielfracties van het verondersteld profiel van de profielcategorie in
VPPC=
de desbetreffende verbruiksperiode, rekening houdend met het juiste temperatuurgebied.
Voor vorig jaar vindt Liander dat het gemeten verbruik van 481 m3 gecorrigeerd moet worden met 96 m3 tot een SJV van 577 m3.
Wie is in staat deze berekening te controleren, dan wel te weerleggen? Woonplaats=Amsterdam
Uit de informatiecode (art B3.4.4) haal ik alleen de formule
SJV = VVP/Σ VPPC, waarin:
SJV =
standaard jaarverbruik van een profielafnemer [m3(n;35,17)];
VVP =
verbruik over de verbruiksperiode van een profielafnemer [m3(n;35,17)]; de profielfracties van het verondersteld profiel van de profielcategorie in
VPPC=
de desbetreffende verbruiksperiode, rekening houdend met het juiste temperatuurgebied.
A'dam PVOutput