"voor 10 euro kun je gratis bellen" is net zo onwaar als het sjv wat geschat is.
het is echt volkomen gek wat liander doet.
je moet het juiste tarief toepassen op een afrekening over een kalenderjaar.
de bakker past ook niet 21% toe op het brood omdat hij inschat dat zijn auto vervangen moet worden.
er zijn inmiddels ook kamervragen gesteld over de
verondertelde besparing na het plaatsen van >100.000 slimme meters (dat was het argument voor plaatsing)
http://paulusjansen.sp.nl...aar-kamp-wil-tempo-maken/
echter weet de minister helemaal van niets, het is dan ook niet gemeten, dat kan ook niet, omdat het sjv namelijk ook nergens op gebaseert is, of geschat....of het sjv.
verder mag je van mij best inschatten, maar anno 2014 hoort pv opbrengst daar bij, zonuren en graaddagen, 4 kwadrants telwerken.
als een netbeheerder daar niet in mee kan komen, dan staan ze buiten de markt.
normaal gesproken ben je dan opgeheven.... maar hier vind iets plaats wat we als maatschappij niet moeten willen.
ik heb liander uit moeten leggen dat ik een zonneboiler heb, en dat ze dus niet met 22m3 gas mogen schatten voor de zomermaanden, in de wintermaanden dus de warmtepomp, en fallback gas.
dat is te moeilijk voor ze, ze kunnen en willen dat niet vastleggen, en gaan oude stijl door.
een optie
aanmelden duurzaam produktiemiddel is er niet, het compleet mislukte pv- terugleveren punt nl wel.
een duurzame farce dus, maar de tarieven vragen om kundigheid en feitelijkheid, echter regeert de leugen,
niet de beoogde marktwerking en klantvraag.
[
Voor 14% gewijzigd door
Verwijderd op 04-09-2014 17:06
]