Nee, het is niet mogelijk om in de Genexis te komen om VOIP instellingen te wijzigen. Dan zal je een ATA moeten kopen of meteen een VOIP telefoon.Verwijderd schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 12:56:
Ze hebben vanuit Reggefiber gister de Genexis opgehangen (brede variant). Kan ik ook in de instellingen van dat ding komen om straks de VOIP instellingen om te katten? Ik gebruik Budgetphone en geen telefonie van Telfort.
Ik zit nu nog te wachten tot ik een publiek ip van dat ding krijg, ik kom nu op een of ander intern netwerk van ispfabriek uit (10.x.x.x) helaasMaar waarom ze 100baseT modems uitleveren in een vers aangelegd netwerk is me een raadsel, of is het modem wel gbit capable en hebben ze de utp poort gewoon op 100mbit gezet?
Welke heb je? De Genexis Core Advanced. Breedte van de hele FTU met 4 lampjes in het midden erop.
Of de Genexis Hybrid Titanium? Bestaat uit een donkergrijze plaat over de hele breedte en een aparte halve opklikbare module daar boven op de linkerzijde. Coax aansluiting rechts op het donkergrijze deel.
Het is trouwens niet van belang wanneer het netwerk of je aansluiting is gelegd maar wanneer de PoP is geplaatst en gevuld waar je op zit. En dan zou het best kunnen dat je een 100Mbit verbinding max. hebt. En dus ook de bijbehorende NT.
[ Voor 9% gewijzigd door Barre73 op 08-03-2014 13:57 ]
Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.