Poll: Tweakers 7 verbetering of achteruitgang *update*

Pagina: 1 ... 50 ... 58 Laatste
Acties:
  • 190.426 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbhc
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-09 18:54
Zorg gewoon dat de fucking site er op elk scherm het zelfde uit ziet. Als ik het niet kan lezen dan zoom ik godverdomme wel in!

Ik wil gewoon dat de site om mijn scherm er het zelfde uit ziet als op een hd scherm en niet verplicht wordt om een laptop met HD scherm te kopen om de site volledig bruikbaar te kunnen zien. Zelfs een site als Geenstijl krijgt dat vor elkaar. Of worden mensen met een HD-ready scherm niet gezien als volwaardige tweaker?

Ik ben er nu eigenlijk wel klaar mee en met mij heel veel meer mensen getuige onderhand zelfs de posts in het volgende onderwerp op de FP notabene: plan: Tweakers zoekt nominaties voor Tweakers Awards 2012

Het aantal reacties op de FP onderwerpen is ondanks de vele reclames op discoverychannel (Hee, voor dat geld had er ook wel een dev team ingehuurd kunnen worden) dramatisch terug aan het lopen.

- De site is nog steeds te licht maar daar heeft men schijt aan want zo is het ontworpen
- De PW is verneukt
- V&A is verneukt
- Nog steeds geen tracker
- Op een HD ready scherm is het nu gewoon kut tweakers kijken maar hee daar wordt natuurlijk niet op getest, nee als het op een tablet maar goed werkt :(
- De informatiedichtheid is veel te laag

We zitten hiet toch op tweakers.net, oh nee het is tweakers geworden om de site nog toegankelijker te maken. Zelfs de gouden steeksleutelaward moet sneuvelen voor toegankelijkheid.

Het lijkt hier zo langzamerhand wel alsof ik op een (overigens ook zelden goed funktionerende) SAP omgeving zit te brouwsen met een vleugje MS er overheen.

BAH!

Nou gefeliciteerd, het is gelukt, ook ik ga naar de concurrent en Google wordt weer mn startpagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

jbhc schreef op woensdag 14 november 2012 @ 01:31:
Zorg gewoon dat de fucking site er op elk scherm het zelfde uit ziet. Als ik het niet kan lezen dan zoom ik godverdomme wel in!
En dat kon je niet op een fatsoenlijke manier zeggen? :?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willaaam
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:07
NMe schreef op woensdag 14 november 2012 @ 01:53:
[...]

En dat kon je niet op een fatsoenlijke manier zeggen? :?
De manier van melden is niet erg netjes maar inhoudelijk ben ik het eigenlijk wel met hem eens :X. Ik houd het allemaal niet echt bij maar ik begrijp dat er vandaag of morgen iets gaat veranderen. Ben benieuwd.

Ik weet wel dat al mijn nerd vriendjes de website echt minder zijn gaan bezoeken omdat het gewoon minder overzichtelijk is. Mijn voornaamste klacht is eigenlijk dat de website minder leuk is geworden.

In de balk links zag ik regelmatig dingen in de community waarvan ik dacht "Oh das wel lachen, eens lezen" en in Vraag en Aanbod wil ik meestal helemaal niet zoeken, daar wil ik een kwartiertje kijken of iemand iets leuks aanbiedt om vervolgens een impulsaankoop te begaan. Ook is het raar dat als ik ergens klik in vraag en aanbod dat ik de helft van de tijd ineens bij de pricewatch uitkom, daar wil ik toch helemaal niet zijn?

Mijn tweede klacht betreft mijn ogen, die doen pijn. Zowel op mijn iPad als mijn desktop. Alsjeblieft sloop het wit eruit, het kijkt echt niet fjin :-(.

Mijn vraag is eigenlijk, is T7 tegenover T6 eigenlijk puur een layout of zitten er ook daadwerkelijke verschillen in de backend die onoverkomelijk zijn? Anders zou het mij wel fijn lijken om voorlopig T6 terug te kunnen zetten tot jullie T7 op een, door de bocht genomen, zelfde niveau hebben gekregen (dat is het nu nog niet wat mij betreft, maar nogmaals, er verandert snel iets :P).
--Domper

Ik vind het wel goed dat men actief bezig is met de site, maar verandering moet nooit een doel opzich worden en zo voelt het nu wel een beetje.

[ Voor 4% gewijzigd door Willaaam op 14-11-2012 02:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:04

Laguna

Connaisseur

@Willaaam

Als antwoord op je vraag zoek eens op "backend" in dit topic, dan heb je daar je antwoord ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Laguna op 14-11-2012 02:50 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willaaam
Laguna schreef op woensdag 14 november 2012 @ 02:49:
@Willaaam

Als antwoord op je vraag zoek eens op "backend" in dit topic, dan heb je daar je antwoord ;)
Helder. Balen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Willaaam schreef op woensdag 14 november 2012 @ 02:47:
Mijn tweede klacht betreft mijn ogen, die doen pijn. Zowel op mijn iPad als mijn desktop. Alsjeblieft sloop het wit eruit, het kijkt echt niet fjin :-(.
Ik haal 't niet echt uit je post, maar dit was je al opgevallen?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ppQ1HL8S0WwgvS1i9o5LzH4T/full.png

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willaaam
RobIII schreef op woensdag 14 november 2012 @ 02:54:
[...]

[afbeelding]
Ehm, ik heb dat radartje helemaal niet? Ik zie alleen de tekstballon, zon en rss icon? En mijn naam met een pijltje maar ik zie niks onder instellingen staan. Ziet er wel uit als wat ik zoek :)

edit:

Lol, dat rss icoon blijkt mijn missende tracker te zijn :'). In ieder geval al iets nuttigs eruit gehaald! beetje onhandig icoontje in mijn ogen maar ach.

[ Voor 15% gewijzigd door Willaaam op 14-11-2012 03:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Laatst online: 22:04

Laguna

Connaisseur

Willaaam schreef op woensdag 14 november 2012 @ 03:04:
[...]

Ehm, ik heb dat radartje helemaal niet? Ik zie alleen de tekstballon, zon en rss icon? En mijn naam met een pijltje maar ik zie niks onder instellingen staan. Ziet er wel uit als wat ik zoek :)
Dat icoontje krijg je momenteel alleen te zien op je desktop niet op je iPad :)

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willaaam
Laguna schreef op woensdag 14 november 2012 @ 03:06:
[...]

Dat icoontje krijg je momenteel alleen te zien op je desktop niet op je iPad :)
Ah oke, zit nu inderdaad op m'n telefoon. Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:10
Wel apart dat daar iconen gebruikt worden, maar op het forum deze er uitgesloopt zijn?
De tracker (RSS lookalike) en notificaties (brightness lookalike) had ik er echt niet achter gezocht.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:15
Senor Sjon schreef op woensdag 14 november 2012 @ 09:34:
Wel apart dat daar iconen gebruikt worden, maar op het forum deze er uitgesloopt zijn?
De tracker (RSS lookalike) en notificaties (brightness lookalike) had ik er echt niet achter gezocht.
Dat blijft altijd een strijd. De een wil een beschrijving, de ander een icon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willaaam
zeef schreef op woensdag 14 november 2012 @ 09:49:
[...]

Dat blijft altijd een strijd. De een wil een beschrijving, de ander een icon. :)
Een icon is prima, het zijn voor alleen alleen geen intuitief duidelijke icoontjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Ik snap dat het lastig is om een ETA voor alles te geven, en daarom ben ik er ook amper over begonnen, maar is er misschien al iets meer bekend over het puntje:

• Verbetering navigatie naar myreact/activetopics en bookmarks (vergeet posthistorie niet btw)

?

Het zou toch wel fijn zijn als dit ook weer naar behoren werkte...

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[afbeelding]
Ik zie die icoontjes vreemd genoeg niet op mijn laptop met chrome versie 23.0.1271.64 m. (Win 7 Enterprise x64). Thuis op mijn desktop met Win 8 Professional x64 en dezelfde Chrome versie staan ze er wel.

De opties zitten er op zich wel, zie alleen de icoontjes niet.

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/zo94w.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Laatst online: 23:09

crisp

Devver

Pixelated

LuNaTiC schreef op woensdag 14 november 2012 @ 10:04:
Ik snap dat het lastig is om een ETA voor alles te geven, en daarom ben ik er ook amper over begonnen, maar is er misschien al iets meer bekend over het puntje:

• Verbetering navigatie naar myreact/activetopics en bookmarks (vergeet posthistorie niet btw)

?

Het zou toch wel fijn zijn als dit ook weer naar behoren werkte...
Dat ligt nog bij het productteam. Zolang het nog niet in een iteratie is ingeplanned valt daar niets over te zeggen..

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 10:05:
[...]

Ik zie die icoontjes vreemd genoeg niet op mijn laptop met chrome versie 23.0.1271.64 m. (Win 7 Enterprise x64). Thuis op mijn desktop met Win 8 Professional x64 en dezelfde Chrome versie staan ze er wel.

De opties zitten er op zich wel, zie alleen de icoontjes niet.

[afbeelding]
Het verschilt een beetje per browser maar je cache leeggooien wil nog wel eens helpen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:47

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Vreemd, ik mag geen LD topic meer aanmaken :/
Ik krijg er netjes een
Onbekende fout opgetreden tijdens de pageview
Hoe kan ik dan deze bug melden? :+

Ik weet dat http://tweakers.net/plan niet meer werkt, maar nu werken ook de achterliggende pagina's niet meer zoals de crewpagina's. Ik kan namelijk de crewpagina van Willem de Moor niet meer opvragen.
Onbekende fout opgetreden tijdens de pageview
Zo onbekend is deze melding natuurlijk niet, maar ik denk dat alle pagina's na /plans/ verplaatst moeten worden naar een ander gedeelte, of alle links wijzigen naar de gallery van die persoon.

[ Voor 98% gewijzigd door Outerspace op 14-11-2012 10:15 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Okido, verder afwachten dan maar!

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Outerspace schreef op woensdag 14 november 2012 @ 10:14:
Vreemd, ik mag geen LD topic meer aanmaken :/
Ik krijg er netjes een
[...]

Hoe kan ik dan deze bug melden? :+

Ik weet dat http://tweakers.net/plan niet meer werkt, maar nu werken ook de achterliggende pagina's niet meer zoals de crewpagina's. Ik kan namelijk de crewpagina van Willem de Moor niet meer opvragen.

[...]

Zo onbekend is deze melding natuurlijk niet, maar ik denk dat alle pagina's na /plans/ verplaatst moeten worden naar een ander gedeelte, of alle links wijzigen naar de gallery van die persoon.
Ik vermoed een kleine hickup of een lokaal probleempje. Hier werkt alles.

[ Voor 5% gewijzigd door zeef op 14-11-2012 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Laatst online: 21:47

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

zeef schreef op woensdag 14 november 2012 @ 10:17:
[...]

Na 20516 berichten nog testen? :+
;)

Ik zie dat de pagina's nu wel werken. Maar toch is het vreemd dat ik zo'n melding krijg :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkie196
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

[afbeelding]
Was me nog niet opgevallen, maar het enige dat ik zo aangepast zie worden is de kleur van het grijs? Niet de kleur van de achtergrond (wit blijft wit, dus).

En helaas pakt de compact alleen een beetje de regelafstand in de posts zelf aan, niet het header, footer en tussen stuk, terwijl dat mij juist het meeste stoorde aan de opgerekte layout. Er zit nu bijvoorbeeld tussen het "Geplaatst op Woensdag bla bla" en de werkelijke body van de post nog steeds een regel of twee loze ruimte (in compact mode).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:23

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

henkie196 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 10:23:
[...]

Was me nog niet opgevallen, maar het enige dat ik zo aangepast zie worden is de kleur van het grijs? Niet de kleur van de achtergrond (wit blijft wit, dus).
De achtergrond links en rechts van de content wordt ook grijs (afhankelijk van de slider). De contentarea was vroeger ook al wit, dat is niets nieuws en was dus ook nooit bedoeld dat dat zou worden opgelost met deze slider.
Wel wordt er nog gekeken naar een alternatief voor de witte kolom rechts op het forum waar alleen bovenaan wat content in staat (en zelfs dat niet bij alle topics).

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• einstein
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-09 16:51
en:
jbhc schreef op woensdag 14 november 2012 @ 01:31:
Ik ben er nu eigenlijk wel klaar mee en met mij heel veel meer mensen getuige onderhand zelfs de posts in het volgende onderwerp op de FP notabene: plan: Tweakers zoekt nominaties voor Tweakers Awards 2012

Het aantal reacties op de FP onderwerpen is ondanks de vele reclames op discoverychannel (Hee, voor dat geld had er ook wel een dev team ingehuurd kunnen worden) dramatisch terug aan het lopen.

- De site is nog steeds te licht maar daar heeft men schijt aan want zo is het ontworpen
- De PW is verneukt
- V&A is verneukt
- Nog steeds geen tracker
- Op een HD ready scherm is het nu gewoon kut tweakers kijken maar hee daar wordt natuurlijk niet op getest, nee als het op een tablet maar goed werkt :(
- De informatiedichtheid is veel te laag
Bij het laatste sluit ik me volledig aan. Na een aantal weken pappen en nathouden (noem het damage control; als we maar lang genoeg wachten dan houdt het gezeur vanzelf op) van de crew ben ik er ook wel klaar mee. Een (in functionaliteit beperkte) 'kleur slider' die al onze issues met het wit wegneemt? Echt waar? |:(

De commerciële boodschap is duidelijk en de nieuwe doelgroep ook. Ik reken mijzelf daar heel duidelijk niet toe. Ik vind het een schoffering van de huidige- en aloude user base.

Tweakers heeft voor mij afgedaan. Bij deze meld ik me - na dik 12 jaar - permanent af.

Dit is mijn laatst bericht in deze thread. (daar zijn de rode naampjes vast weer niet rouwig om ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
henkie196 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 10:23:
[...]

En helaas pakt de compact alleen een beetje de regelafstand in de posts zelf aan, niet het header, footer en tussen stuk, terwijl dat mij juist het meeste stoorde aan de opgerekte layout. Er zit nu bijvoorbeeld tussen het "Geplaatst op Woensdag bla bla" en de werkelijke body van de post nog steeds een regel of twee loze ruimte (in compact mode).
vroegâh was de achtergrond van de berichten ook wit. :) Zie hieronder

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/SMk1fXketNoLDklVNrMxWdLf/medium.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/gU49EDrUkPv909UntjVVbM7X/medium.png

Overigens zijn we nog niet klaar met compact. Daar wordt nog aan gesleuteld. We wilden alleen niet nog langer wachten met het beschikbaar maken.

einstein schreef op woensdag 14 november 2012 @ 10:42:

Bij het laatste sluit ik me volledig aan. Na een aantal weken pappen en nathouden (noem het damage control; als we maar lang genoeg wachten dan houdt het gezeur vanzelf op) van de crew ben ik er ook wel klaar mee. Een (in functionaliteit beperkte) 'kleur slider' die al onze issues met het wit wegneemt? Echt waar? |:(

De commerciële boodschap is duidelijk en de nieuwe doelgroep ook. Ik reken mijzelf daar heel duidelijk niet toe. Ik vind het een schoffering van de huidige- en aloude user base.

Tweakers heeft voor mij afgedaan. Bij deze meld ik me - na dik 12 jaar - permanent af.

Dit is mijn laatst bericht in deze thread. (daar zijn de rode naampjes vast weer niet rouwig om ;) )
Van mij hoef je niet weg hoor. We zijn bezig met fixes en andere aanpassingen en daar gaan we gewoon mee door. :)

[ Voor 43% gewijzigd door zeef op 14-11-2012 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Laatst online: 17:15
zeef schreef op woensdag 14 november 2012 @ 10:43:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

Overigens zijn we nog niet klaar met compact. Daar wordt nog aan gesleuteld. We wilden alleen niet nog langer wachten met het beschikbaar maken.
Is het misschien een idee dat in compact mode de tekst in de review plaatjes pas verschijnt bij een hover? (Net zoals bij nu.nl?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Lizard schreef op woensdag 14 november 2012 @ 10:52:
[...]
Is het misschien een idee dat in compact mode de tekst in de review plaatjes pas verschijnt bij een hover? (Net zoals bij nu.nl?)
Leuk idee. Werkt alleen niet bij touchscreens helaas.

[ Voor 7% gewijzigd door zeef op 14-11-2012 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
LuNaTiC schreef op woensdag 14 november 2012 @ 10:17:
Okido, verder afwachten dan maar!
Snap zelf ook niet waarom het zo lang moet duren. Van het lijstje dat in de topicwarning staat leek deze aanpassing mij juist het minste werk om te realiseren. Dat het zelfs nog niet ingeplanned is in een iteratie geeft mij meer het idee dat het team die deze iteraties planned deze klacht niet serieus lijkt te nemen?

Ik vind het vervelend om die extra knop in mn bookmarks te hebben.

Overigens is de topicwarning inconsistent met de puntjes op de i .plan hierover.
"Op het forum worden active topics, posthistorie, myReact en bookmarks vanaf elke pagina toegankelijk gemaakt. Posthistorie wordt toegevoegd aan de tabs op de forumindex."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Teckna schreef op woensdag 14 november 2012 @ 10:53:
[...]

Snap zelf ook niet waarom het zo lang moet duren. Van het lijstje dat in de topicwarning staat leek deze aanpassing mij juist het minste werk om te realiseren. Dat het zelfs nog niet ingeplanned is in een iteratie geeft mij meer het idee dat het team die deze iteraties planned deze klacht niet serieus lijkt te nemen?

Ik vind het vervelend om die extra knop in mn bookmarks te hebben.
Zie LD en hoe vol dat staat. We doen ons best maar kunnen niet alles tegelijk fixen. Het gewone werk gaat ook door. In ieder geval worden naast de lijst uit de TW nu ook veelgenoemde klachten uit LD opgepakt.
Overigens is de topicwarning inconsistent met de puntjes op de i .plan hierover.
"Op het forum worden active topics, posthistorie, myReact en bookmarks vanaf elke pagina toegankelijk gemaakt. Posthistorie wordt toegevoegd aan de tabs op de forumindex."
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
zeef schreef op woensdag 14 november 2012 @ 09:49:
[...]

Maar waarom verschilt dat tussen het forum en de FP? Dat is toch raar? Op het forum wordt dat geen gezicht als ook de view knop (ooit?) weer terugkomt. Vooral modjes hebben dan de hele balk volstaan met teksten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
zeef schreef op woensdag 14 november 2012 @ 10:58:
[...]
Zie LD en hoe vol dat staat. We doen ons best maar kunnen niet alles tegelijk fixen. Het gewone werk gaat ook door. In ieder geval worden naast de lijst uit de TW nu ook veelgenoemde klachten uit LD opgepakt.
[...]

:+
Ja mierenneuken I know, daarom ook in het klein geschreven :P

Mwoah dit was een van de meest besproken dingetjes in LD (163 reacties bij elkaar) er zijn er niet veel in LD die er meer hadden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeef schreef op woensdag 14 november 2012 @ 10:08:
[...]

Het verschilt een beetje per browser maar je cache leeggooien wil nog wel eens helpen. :)
Je suggestie heeft geholpen. Icoontjes weer zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Teckna schreef op woensdag 14 november 2012 @ 11:01:
[...]

Ja mierenneuken I know, daarom ook in het klein geschreven :P

Mwoah dit was een van de meest besproken dingetjes in LD (163 reacties bij elkaar) er zijn er niet veel in LD die er meer hadden ;)
Weet ik. Zijn we ook niet blind voor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkie196
  • Niet online
zeef schreef op woensdag 14 november 2012 @ 10:43:

[afbeelding]

[afbeelding]

Het hele witte was ook niet een punt voor mij, maar ik dacht dat mensen juist naar de stukken wit links, rechts en tussen de posts refereerden wanneer ze het over de pijnlijk witte look van T7 hadden, niet zozeer het grijs van de posts zelf. Misschien heb ik dat wel verkeerd geïnterpreteerd.

En goed te horen dat er nog gewerkt wordt aan de compacte layout. Het is me ondertussen wel opgevallen dat in ieder geval de regelafstand tussen de topics op de MyReact pagina een stuk kleiner is geworden. Dat kijkt wel wat fijner.

Beetje late reactie, maar goed:
Femme schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 18:05:
In dit geval werkt het niet zo goed omdat bij een zoekopdracht op 'lenzen' de categorie cameralenzen niet wordt genoemd in de searchpreview. Als je zoekt op 'obj' van objectieven werkt het overigens wel. Dan kun je vanaf de frontpage al direct naar een categorie en hoef je maar twee clicks te doen (focusklik op het zoekveld meegerekend).

Er komt nog een alternatieve weergave in de categoriebrowser waarin we de subcategorieën van een segment in één keer tonen. Dat scheelt weer een klik.
Ah, dus het werkt alleen als ik precies de goede zoekterm gebruik? :z Verwarrend ook dat juist objectief het goede resultaat geeft, terwijl de categorie cameralenzen heet. Ik zal het voorlopig maar als WiP zien.
1366x768 is tegenwoordig standaard op 13 inch. Een MBA heeft 1440x900 en de betere ultrabooks 1600x900. Dat is een dichtheid van minimaal 118ppi wat al flink meer is dan de ~95ppi die lang standaard is geweest voor desktopbeeldschermen. Modernere desktopbeeldschermformaten zoals 27 inch 2560x1440 en 21,5 inch 1080p zitten op 109 of 102 ppi.
Mwah, dat het beschikbaar is zegt niet zoveel. Ik heb in ieder geval veel moeite moeten doen om iets te vinden dat de ppi benaderde van mijn goede oude 19" CRT met 1600x1200. Van wat ik heb kunnen vinden, was eigenlijk alleen een 27" met 2560x1600 een goede kandidaat voor ppi, maar een 27" heb ik dan weer geen behoefte aan. Uiteindelijk heb ik iets moeten kiezen met een wat mindere ppi, een 22" 1920x1200, en ook daarvan zijn er niet veel.

Fatsoenlijke resoluties op een laptop vinden valt ook niet mee, of je zit meteen in het hele dure segment (dat appel spul, bv.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Laatst online: 17:15
zeef schreef op woensdag 14 november 2012 @ 10:53:
[...]
Leuk idee. Werkt alleen niet bij touchscreens helaas.
Op mijn HTC One X werkt dit wel gewoon op nu.nl? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Lizard schreef op woensdag 14 november 2012 @ 13:16:
[...]
Op mijn HTC One X werkt dit wel gewoon op nu.nl? :?
Dank voor de tip! Ik zet 'm op de lijst voor het responsive design.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Laatst online: 14:08

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

zeef schreef op donderdag 08 november 2012 @ 17:31:
[...]

Ik zal kijken of ik vandaag nog een top5 maken. Het aantal inzendingen is nog wel aan de lage kant.
En, Zeef, is er al meer over bekend? Ik ben benieuwd naar de selectie.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 16:44
Imho komt de haat over de FP (waar ik het mee eens ben) vooral door de missende tracker, maar zeker ook het missen van de belangrijkste (populairste?) nieuwsitems, met een klein plaatje, en een korte intro.
Na deze intro wist je meteen waar je aan toe was. Nu zie je een groot lomp plaatje (en vaak zijn er bij nieuwsartikelen op tweakers niet echt veel zeggende plaatjes te bedenken), met de titel erin, dan weet je nog niks.

Verder vond ik het vroeger erg fijn om de video's/reviews in een carousel te hebben, en de meuktracker en .plans ook in een losse lijst te hebben. (Ik weet dat zeker dit laatste punt te verbeteren is met CSS, maar het lijkt me de omgekeerde wereld dat CSS noodzakelijk is om een site werkbaar te maken...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
AW_Bos schreef op woensdag 14 november 2012 @ 13:34:
[...]

En, Zeef, is er al meer over bekend? Ik ben benieuwd naar de selectie.
Ja, de longlist ligt bij development en product. Die selecteren daar de dingen uit die in 30 uur gefixt kunnen worden en dan hebben we er een. Ik hoop vrijdag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
yannickie111 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 13:34:
Imho komt de haat over de FP (waar ik het mee eens ben) vooral door de missende tracker, maar zeker ook het missen van de belangrijkste (populairste?) nieuwsitems, met een klein plaatje, en een korte intro.
Na deze intro wist je meteen waar je aan toe was. Nu zie je een groot lomp plaatje (en vaak zijn er bij nieuwsartikelen op tweakers niet echt veel zeggende plaatjes te bedenken), met de titel erin, dan weet je nog niks.
Het valt wel mee, kijk naar het verschil:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/SMk1fXketNoLDklVNrMxWdLf/medium.png

Vroeger meer plaatjes maar op grosso modo 't zelfde oppervlak. Alleen de eerste had meer tekst.
Verder vond ik het vroeger erg fijn om de video's/reviews in een carousel te hebben, en de meuktracker en .plans ook in een losse lijst te hebben. (Ik weet dat zeker dit laatste punt te verbeteren is met CSS, maar het lijkt me de omgekeerde wereld dat CSS noodzakelijk is om een site werkbaar te maken...)
We werken aan de tracker en het filteren van meuk & video. Staat allemaal al eerder beschreven in de thread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
zeef schreef op woensdag 14 november 2012 @ 13:50:
[...]

[afbeelding]

Vroeger meer plaatjes maar op grosso modo 't zelfde oppervlak. Alleen de eerste had meer tekst.
Vroeger zag je dus kleine plaatjes, met wat tekst, voor nieuwsartikelen. Lijkt me prima.
Bij de video's stond de mooie (nog niet zo oude) carousel. Die ruimte wordt nu ook ingenomen doro de ankeilers...
[...]
We werken aan de tracker en het filteren van meuk & video. Staat allemaal al eerder beschreven in de thread.
I know, maar imho kan een "fout" als dit niet. Eerst heb je mooi alles overzichtelijk gescheiden, en dan doen we een "update" en dan bedenkt er iemand "laten we alles op 1 hoop mikken, da's leuk" :? ;( ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkie196
  • Niet online

[afbeelding]

Maar vóór die T6 layout die je nu hier laat zien, was er wat yannickie111 beschreef wel. In de laatste iteratie van T6 was het ook al geen carousel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
[...]

[afbeelding]

[...]

Verschil is ook dat je het nieuws bovenaan had staan, iets waarvoor je nu moet gaan scrollen omdat je langs die rouwbanner (sorry, met die zwarte band kan ik er niks anders van maken) met artikelen moet. Ook zijn die horizontaal gelijnd, terwijl de rest van de site verticaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
henkie196 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 14:09:
[...]

Maar vóór die T6 layout die je nu hier laat zien, was er wat yannickie111 beschreef wel. In de laatste iteratie van T6 was het ook al geen carousel meer.
Die carrousel hebben we niet voor niets weggedaan. ;) Voor video hebben we tegenwoordig http://tweakers.net/video/ of http://tweakers.tv.

[ Voor 11% gewijzigd door zeef op 14-11-2012 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[afbeelding]

[...]

Zelfde oppervlak???
Ik hoorde Femme toch zeggen dat de content area van een 800px naar een 950 was gegaan of iets dergelijks in die trant.
En de afbeeldingen laten mooi zien dat de tracker in T6 in de layout zat en in T7 er naast.
In T6 hadden we een donkere achtergrond aan beide zijde.
De vele grote plaatjes van de reviews/previews in T^6 was een dikke kolom kleur en geen wit.
En dan zeg je ook nog zelf dat er meer tekst stond.
Tada....
Alles zorgde er voor dat T6 minder wit leek.
T7 is breder en gewoon wit de tracker komt er naast Als je al de mogelijkheid hebt om te fixeren.

Het is nou juist die verschillen die zorgde dat T6 minder wit leek, gezichsbedrog, ja maar zo lekker voor de ogen.
Dus misschien dan wel het zelfde oppervlak (vind ik niet) de indeling maakt het gehele T7 layout wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Laatst online: 17:23

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

@D-Mon Taurus: kijk eens even waar Zeef op reageert. Dat ging helemaal niet over het teveel aan wit. Nogal logisch dus dat de zaken die hij noemt niet verklaren waarom T7 meer wit is/lijkt dan T6.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 16:17:
[...]

Zelfde oppervlak???
Ik hoorde Femme toch zeggen dat de content area van een 800px naar een 950 was gegaan of iets dergelijks in die trant.
En de afbeeldingen laten mooi zien dat de tracker in T6 in de layout zat en in T7 er naast.
In T6 hadden we een donkere achtergrond aan beide zijde.
De vele grote plaatjes van de reviews/previews in T^6 was een dikke kolom kleur en geen wit.
En dan zeg je ook nog zelf dat er meer tekst stond.
Tada....
Alles zorgde er voor dat T6 minder wit leek.
T7 is breder en gewoon wit de tracker komt er naast Als je al de mogelijkheid hebt om te fixeren.

Het is nou juist die verschillen die zorgde dat T6 minder wit leek, gezichsbedrog, ja maar zo lekker voor de ogen.
Dus misschien dan wel het zelfde oppervlak (vind ik niet) de indeling maakt het gehele T7 layout wit.
Ik zei ook 'grosso modo hetzelfde oppervlak'. Daarmee zeg Het totaal is iets breder geworden, dat klopt. We hebben nu een slider gemaakt die je de mogelijkheid geeft om de kleur van de vlakken links en rechts aan te passen. Overigens was versie 6.9 ook wit, scroll hier bijvoorbeeld eens doorheen.

De tracker kom ook voor de wat smalle schermen. Femme heeft daar eerder al wat over gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
zeef schreef op woensdag 14 november 2012 @ 16:26:
Overigens was versie 6.9 ook wit, scroll hier bijvoorbeeld eens doorheen.
Wit was dan ook niet het probleem. Dat wordt alleen maar gezegd omdat dat het eerste is wat opvalt.

Loze vlakken zijn wel een probleem :Y

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Stukfruit schreef op woensdag 14 november 2012 @ 16:31:
Wit was dan ook niet het probleem. Dat wordt alleen maar gezegd omdat dat het eerste is wat opvalt.

Loze vlakken zijn wel een probleem :Y
En de lichtblauwe tekst... zwart leest veel fijner :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeef schreef op woensdag 14 november 2012 @ 16:26:
[...]

Ik zei ook 'grosso modo hetzelfde oppervlak'. Daarmee zeg Het totaal is iets breder geworden, dat klopt. We hebben nu een slider gemaakt die je de mogelijkheid geeft om de kleur van de vlakken links en rechts aan te passen. Overigens was versie 6.9 ook wit, scroll hier bijvoorbeeld eens doorheen.

De tracker kom ook voor de wat smalle schermen. Femme heeft daar eerder al wat over gezegd.
Zeef ik snap het heel goed, maar de afbeelding die je liet zien heb ik een keer door gescrolled en wist troen dat ik niet verder hoefde dan userpreviews.
dus veel wit dat zag ik niet, behalve dan in pricewatch maar ook daar was het in het oude toch lekkerder vertoeven.

Ik begrijp heel goed dat er geen weg terug is.
Maar wees ook eerlijk om te zeggen dat het niet het zelfde was, als meeren deel van T6 bedekt was met tracke,r tekst en plaatjes.. waar je nu toch veelminder van hebt.
Het missen van de vele tekst (uitgelegd als zijnde vingergevoeligheid bij tavblets wat meer ruimte nodig)
Plaatjes inverband met layout. kan je toch zeggen daat het misschien allemaal gezichtsbedrog was het missen van de vele items het wit witter doet lijken.

Nou als jullie me exuseren willen.. ik zit hier met pijn en moeite de laatste foutjes er uit te vissen..
Lees de reacties wel wat later...

En ik denk dat de tavs kleineer en de zoekbalk ergens anders de pagina al een heel ander beeld geven, zoals compact al aantoont

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 16:35:
[...]

Zeef ik snap het heel goed, maar de afbeelding die je liet zien heb ik een keer door gescrolled en wist troen dat ik niet verder hoefde dan userpreviews.
dus veel wit dat zag ik niet, behalve dan in pricewatch maar ook daar was het in het oude toch lekkerder vertoeven.

Ik begrijp heel goed dat er geen weg terug is.
Maar wees ook eerlijk om te zeggen dat het niet het zelfde was, als meeren deel van T6 bedekt was met tracke,r tekst en plaatjes.. waar je nu toch veelminder van hebt.
Het missen van de vele tekst (uitgelegd als zijnde vingergevoeligheid bij tavblets wat meer ruimte nodig)
Plaatjes inverband met layout. kan je toch zeggen daat het misschien allemaal gezichtsbedrog was het missen van de vele items het wit witter doet lijken.

Nou als jullie me exuseren willen.. ik zit hier met pijn en moeite de laatste foutjes er uit te vissen..
Lees de reacties wel wat later...

En ik denk dat de tavs kleineer en de zoekbalk ergens anders de pagina al een heel ander beeld geven, zoals compact al aantoont
Dank voor je input. Echt, dat moet ook eens gezegd worden : bedankt voor het meedenken allemaal. Soms zit er wat emotie bij maar dat is geen probleem. We horen jullie opmerkingen en gaan daarmee aan de slag.

Ik ben de laatste die zegt dat TWK7 op 6.9 lijkt. Ik zou zeggen : wacht even tot de Tracker 2.0 er is en de filters voor video/meuk etc. etc. Benieuwd hoe dat gaat bevallen. Het brengt 6.9 niet terug maar los waarschijnlijk wel een deel van de problemen op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Grosso modo zei een bepaald policitus ook telkens voordat de boel aangepast werd. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
nero355 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 16:33:
[...]
En de lichtblauwe tekst... zwart leest veel fijner :)
Custom CSS is je beste vriend. Is simpel op te lossen (al ben ik het ermee eens dat het belachelijk is dat het nodig is). Waarom niet gewoon zwart?
zeef schreef op woensdag 14 november 2012 @ 16:16:
[...]
Die carrousel hebben we niet voor niets weggedaan. ;) Voor video hebben we tegenwoordig http://tweakers.net/video/ of http://tweakers.tv.
Uiteraard is het ook veel duidelijker (en beter voor de views) dat je voor een goed overzicht van de video's naar tweakers.tv moet gaan :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
yannickie111 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 17:01:
[...]

Custom CSS is je beste vriend. Is simpel op te lossen (al ben ik het ermee eens dat het belachelijk is dat het nodig is). Waarom niet gewoon zwart?

[...]

Uiteraard is het ook veel duidelijker (en beter voor de views) dat je voor een goed overzicht van de video's naar tweakers.tv moet gaan :z
We kunnnen ook niet veel goed meer doen he..... Ik vind :z zo'n dooddoener om eerlijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

yannickie111 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 17:01:
[...]

Je komt daar ook gewoon uit als je in het menu op "video's" klikt. :z

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeef schreef op woensdag 14 november 2012 @ 18:08:
[...]

We kunnnen ook niet veel goed meer doen he..... ...
Oh jawel hoor, voor ons end-users is er gewoon veel meer uh.. te tweaken :9 :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Niet online

Rob

Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 18:18:
[...]

Oh jawel hoor, voor ons end-users is er gewoon veel meer uh.. te tweaken :9 :>
Vroeger wilden ze niets tweaken aan de site en nu alles wat los en vast zit

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rob schreef op woensdag 14 november 2012 @ 19:37:
[...]

Vroeger wilden ze niets tweaken aan de site en nu alles wat los en vast zit
Bij het vertrek van het Paarse Monster™ was ik al een grote blaataap :P

Verwijderd in "[template] Post hier je custom css"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Hebben jullie de nieuwe marktplaats ook ontworpen? Dat is zelfs nog een graadje erger dan de T7 launch. :p

Ook een nieuwe site waar nog niet alles werkt, wederom is mijn monitor een witte lichtbak etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Senor Sjon schreef op woensdag 14 november 2012 @ 23:15:
Hebben jullie de nieuwe marktplaats ook ontworpen? Dat is zelfs nog een graadje erger dan de T7 launch. :p

Ook een nieuwe site waar nog niet alles werkt, wederom is mijn monitor een witte lichtbak etc.
Als je monitor op MP een witte lichtbak is, dan moet ik je toch echt doorverwijzen naar het advies van Femme (stel je monitor af).

Want als ik zo snel op MP kijk zie ik behalve de foto's en de inputboxen weinig wit, wel lichtblauw tot lichtlichtblauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Dan heb je nog niet de nieuwe site...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Laatst online: 22:35

franssie

Save the albatross

zeef schreef op woensdag 14 november 2012 @ 18:08:
[...]

..... Ik vind :z zo'n dooddoener om eerlijk te zijn.
offtopic:
Eensch, kan die troll smiley niet eens verwijderd worden? En deze dan gelijk ook? :') Deze zijn gewoon te MSN, een aangezien dat pleite gaat kunnen die smileys prima mee met dezelfde vuilniswagen, toch?
Positieve smileys rule oOo

AU: http://vernieuwd.marktplaats.nl/ nadat ik uitlogde

[ Voor 9% gewijzigd door franssie op 14-11-2012 23:23 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Dit is dus MP nieuwe stijl op 1680x1050 minus de titel en statusbalk.

Marktplaats nieuwe stijl...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
Senor Sjon schreef op woensdag 14 november 2012 @ 23:20:
Dan heb je nog niet de nieuwe site...
Oops, kom nooit op MP en zag er nu al anders uit als in mijn herinnering, maar ik zei dus niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Senor Sjon schreef op woensdag 14 november 2012 @ 23:26:
Dit is dus MP nieuwe stijl op 1680x1050 minus de titel en statusbalk.

[afbeelding]
Meanwhile in tweakers 8.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDSilver
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-12-2024
Daniel schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 08:01:
Tsja. Ik snap niet helemaal wat je dan verwacht
Ik zal je vertellen wat ik niet verwacht.
Ik verwacht niet van een site als tweakers dat die informatie opoffert opdat we lekker debiel op plaatjes kunnen klikken. Wij zijn over het algemeen geen eerste jaars havisten die net 3 lessen ICT gehad hebben. De meeste tweakers zullen van de Beta kant afkomen met een groter dan gemiddeld analytisch vermogen en dan informatie weg en plaatjes terug... juist...

Mijn ervaring toen ik desbetreffende behuizing zocht was als volgt :
Ik kom de pricewatch binnen en het meest prominent gepresenteerd op volgorde :

Een plaatje van een telefoon.
Een plaatje van een tablet
Een plaatje van een spelletje.

Ik vroeg mij serieus af op welke site ik zat. Als je me had gezegd dat het mediamarkt.nl was geweest had ik op dat moment afgezien van de banner geen enkele reden gehad om daar aan te twijfelen

Vervolgens ga ik op zoek naar behuizingen. Ik klik op computers (1) zie basiscomponenten staan (2) en daaronder behuizingen (3) Joepie!
Met 6.9 klikte ik op behuizingen (1) Joepie!

Denk daar eens rustig over na en stel dan jezelf nogmaals de vraag waar die usecase simpeler had gekund.
Want website design 101, hoeveel mensen haken er af per extra benodigde klik?
En dat ten faveure van een plaatje van Call of Duty? Serieus?
En dan als standaard 'antwoord' : "we weten er van af" Nog een keer serieus?

Moet ik eens bij mijn klanten proberen : "Ik weet dat het niet werkt, maar geen paniek, want ik weet er van af..." Dat zou ik alleen maar proberen wanneer mijn directrice hoge hakken draagt want dan weet ik dat ik haar eruit kan lopen.

Het is dan ook meer een hele instellingskwestie geworden. Ik ben een tweaker, en tweakers.net is niet langer een site voor tweakers. Als vandaag duidelijk word dat Hello Kitty ondergoed goed scoort staat het morgen op zowel de FP. als de PW onder populair.

In de jacht naar pageviews word compleet vergeten voor wie de site ook alweer bedoeld was. En daar wordt openlijk voor uit gekomen. Prima, maar dan is tweakers niet meer de site voor mij, een tweaker, en dat vind ik jammer.

En dat wou ik even kwijt.

<Edit> Enfin, hoop emotie, dat moge duidelijk zijn.

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-09 10:08

Spockz

Live and Let Live

Ik vind dat de site er nu een stuk beter uitziet met de contrastslider en de instellingen voor de compactheid dan tijdens de launch. Ook de andere aanpassingen hebben flink geholpen. De tracker gebruik ik nu eigenlijk toch nooit meer.

Toch heb ik twee vragen:
  1. Waarom is er gekozen om tekst links uit te lijnen in plaats van uit te vullen?
  2. Waarom is er niet de mogelijkheid om van een moederbord direct naar compatible processors en geheugen e.d. te springen?

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

• Gomez12
DDSilver schreef op woensdag 14 november 2012 @ 23:56:
[...]
Vervolgens ga ik op zoek naar behuizingen. Ik klik op computers (1) zie basiscomponenten staan (2) en daaronder behuizingen (3) Joepie!

Denk daar eens rustig over na en stel dan jezelf nogmaals de vraag waar die usecase simpeler had gekund.
Ok, zeg het maar eens, want ik zie niet direct hoe die usecase simpeler had gekund.
Een lijst van 200 categorieeen voorschotelen en verwachten dat de gebruiker het wel uitzoekt is niet simpeler, dat is enkel simpeler voor de gebruiker die weet waar het zit.

De rest van de gebruikers moet eerst ctrl-f doen om daarna behuizingen in te typen en dan kan je nu net zo goed behuizingen direct in de zoekbalk intypen en je zit er ook.

Een aantal dingen aan de PW vind in onhandig / ondoordacht, maar in dit specifieke geval zie ik geen andere mogelijkheid dan 3 klikken zonder dat je ellenlange lijsten gaat produceren waar de gemiddelde persoon niet uitkomt en alsnog ctrl-f gaat doen (wat dus qua opzet gelijk zou moeten zijn als direct bij zoeken het intypen).

Behuizingen is gewoon een nivo-3 type (en wonder boven wonder ook nog eens op een logische plaats), simpelweg nivo 1 en 2 wegstrippen levert geen simpeler usecase op.

• zeef
DDSilver schreef op woensdag 14 november 2012 @ 23:56:
[...]

Ik zal je vertellen wat ik niet verwacht.
Ik verwacht niet van een site als tweakers dat die informatie opoffert opdat we lekker debiel op plaatjes kunnen klikken. Wij zijn over het algemeen geen eerste jaars havisten die net 3 lessen ICT gehad hebben. De meeste tweakers zullen van de Beta kant afkomen met een groter dan gemiddeld analytisch vermogen en dan informatie weg en plaatjes terug... juist...

Mijn ervaring toen ik desbetreffende behuizing zocht was als volgt :
Ik kom de pricewatch binnen en het meest prominent gepresenteerd op volgorde :

Een plaatje van een telefoon.
Een plaatje van een tablet
Een plaatje van een spelletje.

Ik vroeg mij serieus af op welke site ik zat. Als je me had gezegd dat het mediamarkt.nl was geweest had ik op dat moment afgezien van de banner geen enkele reden gehad om daar aan te twijfelen

En dat ten faveure van een plaatje van Call of Duty? Serieus?
En dan als standaard 'antwoord' : "we weten er van af" Nog een keer serieus?

Moet ik eens bij mijn klanten proberen : "Ik weet dat het niet werkt, maar geen paniek, want ik weet er van af..." Dat zou ik alleen maar proberen wanneer mijn directrice hoge hakken draagt want dan weet ik dat ik haar eruit kan lopen.

Het is dan ook meer een hele instellingskwestie geworden. Ik ben een tweaker, en tweakers.net is niet langer een site voor tweakers. Als vandaag duidelijk word dat Hello Kitty ondergoed goed scoort staat het morgen op zowel de FP. als de PW onder populair.

In de jacht naar pageviews word compleet vergeten voor wie de site ook alweer bedoeld was. En daar wordt openlijk voor uit gekomen. Prima, maar dan is tweakers niet meer de site voor mij, een tweaker, en dat vind ik jammer.

En dat wou ik even kwijt.

<Edit> Enfin, hoop emotie, dat moge duidelijk zijn.
Emotie moet eruit dus wat dat betreft : zand erover.

We hebben gekeken wat de meestbezochte categorieën zijn. Die zitten nu in 'de plaatjes' verwerkt. Scoren volgende week de behuizingen hoog dan veranderd de indeling vanzelf. We hebben dat gedaan om de boel iets simpeler te maken dan het vroeger was. Bijna 90% van de zoekopdrachten zijn sneller op hun bestemming via de nieuwe PW. Daarbij weten we dat de ruime 10 procent die niet via een plaatje bediend wordt meer moet klikken. Heel vervelend in jouw geval maar dat is het nadeel dat we bewust nemen om de winst voor de grote meerderheid te realiseren.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/zfQWQ8Md3snxX4UU2mg1rHaF/medium.png
Vroegâh hadden we ook plaatjes. Die zijn op dit screenshot niet geladen maar je ziet wel waar ze stonden. ;)

De PW is zeker nog niet af, er staan nog de nodige fixes op het programma. Een die snel opgepakt gaat worden is het makkelijker maken van browsen via de categorieën. Daarmee is de oude lijst niet terug maar zou het heen en weer navigeren wat soepeler moeten gaan. Vergis je niet, de vorige layout begon bij 6.0 en de laatste versie was 6.9. Ook die was niet perfect in een keer. Geef ons even de tijd om de zaak verder aan te passen en laten we het er dan nog eens over hebben.

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 17:20
Tja..en de laatste versie 6.9 toen... Was zeker 6+ maanden na 6.0?

- Mijn PC -

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:17

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Wat mij nog het meest tegen de borst stuit is het volgende:

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/3x0ec.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/w6xjif.jpg

Nu is dit weliswaar op mijn laptop, maar als ik op t.net en got kom, moet ik dus eerst een heel scherm (!!!) voorbij scrollen voordat ik content zie. Redelijk absurd imo...

edit: kan helaas geen thumbs maken; zit op m'n werk en ik ben net betrapt door de smart-filter...

[ Voor 16% gewijzigd door MikeyMan op 15-11-2012 08:38 ]

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:33
En in het algemeen telt dit voor mij.
Om te zoeken moet je iets kwijt zijn....en om iets kwijt te zijn moet je het wel in de eerste plaats kennen.

In zijn algemeenheid moet je dus iets niet alleen beschikbaar maken via een zoekopdracht. Het is voor mij juist de bedoeling makkelijk in contact te komen met content of middelen die ik juist nog niet ken.

https://wren.co/join/Devian

• Prut
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 16:57
MikeyMan schreef op donderdag 15 november 2012 @ 08:31:
...
Nu is dit weliswaar op mijn laptop, maar als ik op t.net en got kom, moet ik dus eerst een heel scherm (!!!) voorbij scrollen voordat ik content zie. Redelijk absurd imo...
...
Dit is voor mij ook een breekpunt. De meeste keren dat ik tweakers bezocht is als ik een browser startte. Ik checkte dan automatisch even het laatste nieuws voor ik verder browste. Met de huidige frontpage is er op mijn laptop zonder scrollen weinig te zien, dus werkt snel nieuws checken niet meer. Er zijn nu denk ik 3 opties: compact mode met een betaald account, compact mode met adblocker of een andere homepage instellen. Op zich heb ik geen problemen om een betaald account te nemen voor extra functionaliteit en geen reclame, maar toch niet om gewoon een bruikbare website te krijgen.Ik heb voorlopig helaas de laatste keuze maar genomen.

Ook nog een opmerking over de grootte van de onderdelen op de site. Er wordt nu gezegd dat voor hogere resolutie schermen de letters te klein zijn en alles dus wat ruimer opgezet moet worden. Ik vind dat een beetje kromme redenering. Ik koop een groter scherm met een hoge resolutie, zodat er veel op m'n scherm past en ik makkelijk twee dingen naast elkaar kan zetten. Als de respons van webdesigners dan is om websites zo op te gaan zetten dat dit niet meer past, hadden we net zo goed met z'n allen bij onze 1024x768 schermen kunnen blijven. Als letters op iemands scherm te klein zijn, kan die persoon ook gewoon de browser's zoom functie gebruiken, of de dpi settings op zijn/haar systeem aanpassen.

• zeef
MikeyMan schreef op donderdag 15 november 2012 @ 08:31:
Wat mij nog het meest tegen de borst stuit is het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]

edit: kan helaas geen thumbs maken; zit op m'n werk en ik ben net betrapt door de smart-filter...
Die discovery reclame kun je gewoon wegklikken.

Het notepad in myreact is nou weer iets dat veel gevraagd is in het verleden. Zo zie je maar dat wat de een graag wil hebben voor de ander storend werkt. Daar hebben we ook geen oplossing voor. Want halen we het notepad weg dan komt de volgende club hier klagen waar 't gebleven is. 8)7

Ik ben wel benieuwd hoeveel mensen het notepad zo willen houden en hoeveel 'm lager willen hebben. Zou iemand daar een topic in LD over willen openen?
SpitfireNL schreef op donderdag 15 november 2012 @ 04:19:
Tja..en de laatste versie 6.9 toen... Was zeker 6+ maanden na 6.0?
6.0 was van juli 2008. Daarna is er nog veel veranderd, toteen maand of 2 voor de launch van TWK 7. Overigens hebben we toen ook direct na de lancering zaken moeten wijzigen. Zie plan: Nieuwe layout getweakt. ;)

[ Voor 20% gewijzigd door zeef op 15-11-2012 10:23 ]

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:06
zeef schreef op donderdag 15 november 2012 @ 10:10:
Ik ben wel benieuwd hoeveel mensen het notepad zo willen houden en hoeveel 'm lager willen hebben. Zou iemand daar een topic in LD over willen openen?
Allang gedaan: [bug][got] MyReact notepad (veel) te groot

[ Voor 61% gewijzigd door Hmmbob op 15-11-2012 13:50 ]

Sometimes you need to plan for coincidence

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Notepad heb ik met CSS gewoon even hoog gemaakt als de text die links staat. Notepad is af en toe wel handig maar dat hoeft niet zo prominent aanwezig te zijn elke keer als je je myReact opent vind ik.

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:17

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

[...]

Die discovery reclame kun je gewoon wegklikken.

Het notepad in myreact is nou weer iets dat veel gevraagd is in het verleden. Zo zie je maar dat wat de een graag wil hebben voor de ander storend werkt. Daar hebben we ook geen oplossing voor. Want halen we het notepad weg dan komt de volgende club hier klagen waar 't gebleven is. 8)7

Voor wat betreft de frontpage; ook als de reclame weg is, valt de content zwaar tegen.
Ik zie welgeteld vier regels nieuws in de linker onderhoek.
Zag laatst een custom css, waarin de vier plaatjes naar rechts waren verhuisd, lijkt mij een prima aanpassing; plaatjes nog steeds zichtbaar, maar wel tien extra regels nieuws.

Voor het forum zou het al een uitkomst zijn als je de volgorde van de blokken kunt aanpassen. Vereist overigens wel dat het "profielgedeelte" en het "kladblok" los van elkaar worden getrokken.
Zie bij verschillende sites dat je dit soort dingen dynamisch kan verslepen. Lukte in de oude tracker ook volgens mij?

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 17:20
Ik vindt het ook allemaal zwaar tegenvallen en ik kan me helemaal vinden in de bovenstaande posts.
Ik moet elke keer naar onder scrollen voor het nieuws. En dan de nieuwe reclames die er sinds TW7 bij zijn gekomen maken het gebruik van de frontpage helemaal rampzalig op dit punt. Ik snap niet waarom dit probleem nog steeds niet echt erkent wordt.
Zowiezo belachelijk hoe ontzettend commercieel tweakers geworden is door die nieuwe ads.

- Mijn PC -

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Prut schreef op donderdag 15 november 2012 @ 09:33:
[...]
Er zijn nu denk ik 3 opties: compact mode met een betaald account, compact mode met adblocker of een andere homepage instellen. Op zich heb ik geen problemen om een betaald account te nemen voor extra functionaliteit en geen reclame, maar toch niet om gewoon een bruikbare website te krijgen.Ik heb voorlopig helaas de laatste keuze maar genomen.
Compactmode is al beschikbaar voor iedereen; zie het 'moer'-icoontje in het menu rechtsboven. Daarmee nemen de plaatjes op de frontpage een stuk minder hoogte in en valt ook de tabnavigatie weg (wordt vervangen door een extra navigatieblokje in de rechterbalk). Dat scheelt dus behoorlijk wat verticale ruimte, en ook de ruimte tussen de nieuwsitem is dan een stuk kleiner zodat je meer headlines ziet :)
[...]
Daar is dus al een topic voor ;) Als quick-fix kunnen we 'm wel simpelweg minder hoog maken. Uiteindelijk kan myReact m.i. het beste geintegreerd worden in je profielpagina en zal notepad een losse plek moeten gaan krijgen :)
SpitfireNL schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:08:
Ik vindt het ook allemaal zwaar tegenvallen en ik kan me helemaal vinden in de bovenstaande posts.
Ik moet elke keer naar onder scrollen voor het nieuws. En dan de nieuwe reclames die er sinds TW7 bij zijn gekomen maken het gebruik van de frontpage helemaal rampzalig op dit punt. Ik snap niet waarom dit probleem nog steeds niet echt erkent wordt.
Zowiezo belachelijk hoe ontzettend commercieel tweakers geworden is door die nieuwe ads.
Tweakers is niet commercieel geworden, dat waren we altijd al ;) Persoonlijk vind ik dat bijvoorbeeld de takeovers nu veel beter geintegreerd zijn. Die billboard-banners komen we ook niet omheen, dat is een nieuw standaardformaat waar veel vraag naar is vanuit adverteerders. Je komt ze al op veel sites tegen en als wij geen verdiensten willen verliezen dan moeten we daar wel in meegaan. Vziw worden dat soort uitingen wel altijd 'gecapped'. Sowieso heb je bij ons op dit moment op de frontpage maar bij 1 op de 10 pageviews kans op een banner (tenzij er een speciale campagne loopt) :)

Intentionally left blank

• Prut
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 16:57
crisp schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:35:
[...]
Compactmode is al beschikbaar voor iedereen; zie het 'moer'-icoontje in het menu rechtsboven. Daarmee nemen de plaatjes op de frontpage een stuk minder hoogte in en valt ook de tabnavigatie weg (wordt vervangen door een extra navigatieblokje in de rechterbalk). Dat scheelt dus behoorlijk wat verticale ruimte, en ook de ruimte tussen de nieuwsitem is dan een stuk kleiner zodat je meer headlines ziet :)
[...]
Dat weet ik, daarom geef ik ook aan compact mode in combinatie met betaald account of een adblocker. Compact mode alleen verspild naar mijn mening nog steeds te veel verticale ruimte. Voor mij persoonlijk is dat menu met die grote iconen net zo vervelend als een reclame banner, maar dan ook nog zonder het financiele voordeel voor tweakers.

• Señor Sjon
Wanneer gaat die compacte stand dan werken op GoT? Daar heb je nog steeds oeverloze witte ruimtes tussen posts. Femme heeft een paar plaatjes laten zien die voornamelijk aan symptoombestrijding deden (datum verplaatsen, titelbalk van een post weghalen), maar daar is al een weekje ofzo geen nieuws over?.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Senor Sjon schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:31:
Wanneer gaat die compacte stand dan werken op GoT? Daar heb je nog steeds oeverloze witte ruimtes tussen posts. Femme heeft een paar plaatjes laten zien die voornamelijk aan symptoombestrijding deden (datum verplaatsen, titelbalk van een post weghalen), maar daar is al een weekje ofzo geen nieuws over?.
Er wordt nog gesleuteld aan een alternatief design voor de topics (weer volledige breedte benutten). We willen kijken of we dan ook meer kunnen sleuten aan de compact/cozy-mode op het forum. Helaas paste dat niet meer in de huidige iteratie (maar daar zitten natuurlijk wel weer een aantal andere verbeteringen in - welke dat zijn communiceren we aan het einde van de iteratie als het ook release-klaar is ;))

Intentionally left blank

• Señor Sjon
Hebben jullie ook een vaste releasecycle? Zoals elke 3e vrijdag van de maand of elke derde week?

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Senor Sjon schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:39:
Hebben jullie ook een vaste releasecycle? Zoals elke 3e vrijdag van de maand of elke derde week?
Elke 3 weken, laatste release was eergisteren: plan: Development-round-up - Iteratie #25 :)

De vorige iteratie hebben we nog zaken tussendoor gereleased, maar dat zijn we voor de huidige iteratie eigenlijk niet meer van plan - blocking bugs uitgesloten.

[ Voor 17% gewijzigd door crisp op 15-11-2012 14:42 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Wat wel grappig is, is dat rechtsonder het lichte WvhJ logo prijkt. Dat terwijl er een ontzettende drukte was over het TRUE logo op een donkere achtergrond... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Senor Sjon schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:24:
Wat wel grappig is, is dat rechtsonder het lichte WvhJ logo prijkt. Dat terwijl er een ontzettende drukte was over het TRUE logo op een donkere achtergrond... :P
Het WvhJ logo is ook as-is geschikt voor een donkere achtergrond :P

Uiteraard kan je daar met het TRUE logo ook voor zorgen, maar ik snap niet waarom daar de focus op gelegd wordt; het gaat namelijk niet alleen om dat logootje, het gaat om complete headings waarbij de achtergrond eigenlijk niet veel donkerder kan. Zie bijvoorbeeld deze pagina: pricewatch: Samsung Galaxy Nexus i9250 Titanium

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:45

Onbekend

...

Iets totaal anders: Sinds de Tweakers 7 heb ik twee weken lang alleen maar Google Ads gehad van "Alleenstaande mamma's". Geen enkele andere Google Ad op Tweakers. Ik zou niet weten wat voor relatie de onderwerpen op Tweakers met deze advertentie hebben, en niemand hier is geïnteresseert daarin.
Nu is deze reclame weg, en nu krijg ik al een week lang de Google Ads of ik luchtverkeersleider wil worden en reclame over goedkope vliegtickets.

Zijn er meer mensen die bijna altijd de zelfde Google Ads krijgen sinds de Tweakers 7? Of ben ik de enige die dat opmerkt. (Privacy-instellingen zijn nooit aangepast in mijn browser.)

[ Voor 3% gewijzigd door Onbekend op 16-11-2012 22:12 ]

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Zolang het geen vliegtickets zijn naar Thailand om daar die alleenstaande mama's op te zoeken denk ik dat je die GoogleAds niet op het conto van T7 kan zetten.

en zo wel: het is inderdaad een complot!11111oneone

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

Misschien een stomme vraag maar: Waar staan die Google ads? Buiten die dingen met "gesponserde acties" ben ik nog nooit andere reclame tegengekomen :s.

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Laatst online: 21-09 18:54
Er zijn nog twee dingen die ik ontzettend hinderlijk vind, de rest valt mij alles mee.

1e, al vaak genoemd; Als ik in een topic zit kan ik niet meer naar Active Topics, althans niet direct.

En het 2e; Tweakers.net is een nieuwssite. Als je de site opent en moet gaan scrollen op een full-hd scherm om bij het nieuws te komen dan gaat er imho wat mis.

Afbeeldingslocatie: http://uploadimg.nl/fullscreen.png
alt-92 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 22:32:
Zolang het geen vliegtickets zijn naar Thailand om daar die alleenstaande mama's op te zoeken denk ik dat je die GoogleAds niet op het conto van T7 kan zetten.

en zo wel: het is inderdaad een complot!11111oneone
Door Google Ads weet Google waarschijnlijk dat je vaak naar alleenstaande, Thaise, betaalbare vrouwen zoekt. Dan krijg je zulke advertenties te zien :P

[ Voor 34% gewijzigd door RedHat op 16-11-2012 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:45

Onbekend

...

witeken schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 22:39:
Misschien een stomme vraag maar: Waar staan die Google ads? Buiten die dingen met "gesponserde acties" ben ik nog nooit andere reclame tegengekomen :s.
De ad staat naast de bovenste reactie van een topic, en onderaan vlak boven de mogelijkheid om een nieuwe reactie te typen.

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotzenwalder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-09 16:14
Vroeger kwam ik elke dag op Tweakers.net, sinds de nieuwe layout eigenlijk niet meer. Mijn laatste bezoek was 3 weken terug geloof ik en als ik naar de aantallen reacties kijk op de frontpage dan geloof ik dat de nieuwe layout niet meer bezoekers oplevert, eerder minder. Ga zo door en over een jaar weet niemand meer wat tweakers was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Onbekend schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 22:49:
De ad staat naast de bovenste reactie van een topic, en onderaan vlak boven de mogelijkheid om een nieuwe reactie te typen.
* witeken kijkt naast de bovenste reactie van dit topic
* witeken kijkt onderaan

Waar is die reclame :s?

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
RedHat schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 22:45:
Er zijn nog twee dingen die ik ontzettend hinderlijk vind, de rest valt mij alles mee.

1e, al vaak genoemd; Als ik in een topic zit kan ik niet meer naar Active Topics, althans niet direct.
staat op de fixlijst
En het 2e; Tweakers.net is een nieuwssite. Als je de site opent en moet gaan scrollen op een full-hd scherm om bij het nieuws te komen dan gaat er imho wat mis.

[afbeelding]

[...]

Door Google Ads weet Google waarschijnlijk dat je vaak naar alleenstaande, Thaise, betaalbare vrouwen zoekt. Dan krijg je zulke advertenties te zien :P
Je hebt net de pech met de bovenste advertentie. Heb je al geëxperimenteerd met normal-cozy-compact settings?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/QHIKWIf7bAErBkOL3a5CRokn/medium.png
Compact

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/PFIjJ7wfFY2LKIBmEplEX9aL/medium.png
Cozy

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/hjBtDidsxTDTfqrovheQzDc5/medium.png
Normal

Alles op 't zelfde full HD scherm als 'visible' gecaptured. Even los van de banner (die een hitrate heeft van 1 op 10) moet je toch wel meer content op je HD scherm kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

zeef schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 23:11:
Even los van de banner (die een hitrate heeft van 1 op 10)
Die banner ben ik ook nog niet tegengekomen :s.

Edit: en die MOHW banner heb ik ook nog niet gezien :o.

[ Voor 12% gewijzigd door witeken op 16-11-2012 23:16 ]

Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

witeken schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 23:15:
[...]

Die banner ben ik ook nog niet tegengekomen :s.

Edit: en die MOHW banner heb ik ook nog niet gezien :o.
Heb je niet toevallig een bannerblocker draaien? :P

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

BtM909 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 23:17:
Heb je niet toevallig een bannerblocker draaien? :P
Ik zou niet eens weten hoe ik dat in IE9 kan doen :p. Op andere sites kom ik gewoon reclame tegen (ook Google ads). Vooral op Youtube ;).

Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Wanneer komt er bovenin het forum een extra tabje met 'My Active Topics'?

Mis dat enorm (vroeger kon je op je naam klikken op de indexpagina voor je topics).

[ Voor 27% gewijzigd door Palomar op 16-11-2012 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Palomar schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 23:26:
Wanneer komt er bovenin het forum een extra tabje met 'My Active Topics'?

Mis dat enorm (vroeger kon je op je naam klikken op de indexpagina voor je topics).
Komt terug in een van de volgende releases. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Laatst online: 21-09 18:54
zeef schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 23:11:
[...]
staat op de fixlijst
[...]

Je hebt net de pech met de bovenste advertentie. Heb je al geëxperimenteerd met normal-cozy-compact settings?

[afbeelding]
Compact

[afbeelding]
Cozy

[afbeelding]
Normal

Alles op 't zelfde full HD scherm als 'visible' gecaptured. Even los van de banner (die een hitrate heeft van 1 op 10) moet je toch wel meer content op je HD scherm kunnen krijgen.
Heb een paar keer de frontpage bezocht en heb ze toevallig dan steeds gehad |:(

Maar als die banner weg is is het inderdaad een stuk beter :) Nu krijg ik de advertentie inderdaad ook niet meer te zien :)

[ Voor 3% gewijzigd door RedHat op 16-11-2012 23:57 ]

Pagina: 1 ... 50 ... 58 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Een paar antwoorden op veel gestelde vragen in dit topic.

Nieuwe update : Tweakers 7: de puntjes op de i

.Plan - Een dag met Tweakers 7 Reactie van Tweakers over veel gestelde vragen over de layout, kleur etc. etc.

Search in topics
[Feat] [GoT] Gekleurde forummapjes terug?
Tweakers 7 Ultimate CSS Competition - Inzendtopic CSS scripts voor Tweakers 7
[Feat] Tracker meescrollen
Tracker fixeren op minder brede schermen : Gaan we fixen
Het nieuwsoverzicht komt terug

Update 24-10
Known issues die zeker opgelost gaan worden (timing nog niet te zeggen, maar binnen nu en 2 weken moet het overgrote deel gedaan zijn, niet op volgorde van prio)

• Zoeken in topics DONE
  • Night mode (donkere achtergrond) DONE (zie hieronder)
  • Instelbaar contrast (wit tot grijs) van achtergrond naast de content-area als night mode je te donker is DONE
  • Informatiedichtheid (regelafstand + padding) instelbaar op 3 niveau's (normal / cozy / compact, waarbij cozy more or less Tweakers 6-stijl is) DONE, wordt nog aan gesleuteld
  • Nieuwslisting filteren op soorten content, meuk/video kunnen weergegeven worden als aparte contentblokken buiten de nieuwslisting
  • Tracker fixeerbaar. Klik hier voor het Bèta testen! DONE
  • Op het forum worden active topics, posthistorie, myReact en bookmarks vanaf elke pagina toegankelijk gemaakt. Posthistorie wordt toegevoegd aan de tabs op de forumindex
  • Absolute tijdsweergave in de nieuwslisting (20:00 uur ipv '2 uur geleden') DONE
  • Klikbare datums boven nieuwslisting om naar dagoverzicht te gaan DONE
  • link naar nieuws van voorgaande dagen onderaan nieuwslisting op frontpage DONE
  • categoriekleuren in de nieuwslisting DONE
  • Betere pagina-navigatie op het forum (volgende pagina-knop) DONE
  • Daarnaast natuurlijk bugfixing van allerlei kleinere en triviale issues, en oplossen van layout-inconsistenties.

Heb je andere wensen voor TWK 7 dan hierboven staan? Stuur ze in voor de Community Top5. Lees hier hoe dat werkt. Bugs kun je melden in Lieve Devvers.