[bug][got] MyReact notepad (veel) te groot [Poll inside]

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:46
Bestemming: GoT - MyReact
URL: http://gathering.tweakers.net/forum/myreact
De omschrijving & steps to reproduce: In MyReact is het textveld van het Notepad enorm te groot.
Je browserversie: Firefox 16.0.1
Door jou gebruikte plug-ins: -
Besturingssysteem: Win7 64 bit

De HTML genereert de notepad kleiner dan dat hij in de forum.css wordt gemaakt:
HTML:
1
<textarea cols="60" rows="6" name="data[content]">bla?</textarea>
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
#mynotepad textarea {
    height: 214px;
    width: 450px;
}

Een hoogte van 100px is meer dan genoeg en zorgt ervoor dat de div "mynotepad" even hoog wordt als de benodidge hoogte van de div "myprofile".

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Hier wil ik graag even op inhaken.

Bestemming: GoT - MyReact
URL: http://gathering.tweakers.net/forum/myreact
De omschrijving & steps to reproduce: Het textveld en het gedeelte ernaast is veel te groot. Ik kom op My React om in 1 oogopslag Bookmarks, active topics en Post history te bekijken. Die onderdelen graag zo hoog mogelijk op de pagina plaatsen.
Je browserversie: Google Chrome 22.0.1229.94 m
Door jou gebruikte plug-ins: -
Besturingssysteem: Win XP

Afbeeldingslocatie: http://i290.photobucket.com/albums/ll256/Kees_B/th_myreact_zps383ca717.jpg

Verder complimenten!

[ Voor 6% gewijzigd door Cheesy op 22-10-2012 21:20 ]

• Hmmbob
zeef schreef op donderdag 15 november 2012 @ 10:10:
[...]
Het notepad in myreact is nou weer iets dat veel gevraagd is in het verleden. Zo zie je maar dat wat de een graag wil hebben voor de ander storend werkt. Daar hebben we ook geen oplossing voor. Want halen we het notepad weg dan komt de volgende club hier klagen waar 't gebleven is. 8)7

Ik ben wel benieuwd hoeveel mensen het notepad zo willen houden en hoeveel 'm lager willen hebben. Zou iemand daar een topic in LD over willen openen?
Dus op verzoek van zeef een polletje erbij:

Poll: Het notepad in MyReact....
mag van mij vervallen
mag van mij best wat kleiner
houden zo!
mag van mij best wat groter
nuttig, maar op een aparte pagina
Notepad? Huh?
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=383696&layout=6&sort=prc

[ Voor 11% gewijzigd door Hmmbob op 15-11-2012 10:41 . Reden: poll-fuckup ]

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:21
Ik mis de optie : laten zoals het nu is. Niet echt een heel neutrale poll. ;)

• Hmmbob
F*ck. Not on purpose. Gaan we aanpassen ;)

[edit]
Done.

[ Voor 39% gewijzigd door Hmmbob op 15-11-2012 10:43 ]

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:27

Perkouw

Moderator General Chat
nuttig, maar op een aparte pagina!

Ik vind de functie notepad heel erg handig voor het maken van mijn reviews. Wel zou het fijn zijn als deze op een aparte pagina stond zodat je echt een dedicated notepad hebt als het ware, dan zit je ook niet met dit kleine tekstvlak. En ja, ik ben mij bewust van het feit dat je hem kan vergroten maar dat is niet bepaald ideaal en verziekt de pagina lay-out nogal. ;)

• Hmmbob
Perkouw schreef op donderdag 15 november 2012 @ 10:45:
nuttig, maar op een aparte pagina!

Ik vind de functie notepad heel erg handig voor het maken van mijn reviews. Wel zou het fijn zijn als deze op een aparte pagina stond zodat je echt een dedicated notepad hebt als het ware, dan zit je ook niet met dit kleine tekstvlak. En ja, ik ben mij bewust van het feit dat je hem kan vergroten maar dat is niet bepaald ideaal en verziekt de pagina lay-out nogal. ;)
En dan zeker ook nog een editor-bar erbij, zoals nu ook in de reactievelden op GoT? Met de knopjes voor B, I, U etc?

• zeef
Groentenboer schreef op donderdag 15 november 2012 @ 10:38:
F*ck. Not on purpose. Gaan we aanpassen ;)

[edit]
Done.
Mooi, dank daarvoor. Waarbij gezegd dat we de uitslag niet gegarandeerd overnemen maar wel serieus betrekken bij het bekijken van alle opties. Los van deze discussie zijn we bezig met het integreren van FP en GoT profiel & account settings.

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:45

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Vind het hele ding persoonlijk weinig toepassen...
Als ie onderaan zou kunnen, zou het al een heel stuk schelen... Hoeft niet perse op een aparte pagina, lijkt me?

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Groentenboer schreef op donderdag 15 november 2012 @ 10:46:
[...]

En dan zeker ook nog een editor-bar erbij, zoals nu ook in de reactievelden op GoT? Met de knopjes voor B, I, U etc?
Ik weet niet of je reactie sarcastisch bedoeld is, maar dat zou inderdaad een handige toevoeging zijn ja.
Als de sneltoetsen dan ook weer werken zou het helemaal top zijn ([BUG][GoT] Sneltoetsen werken niet meer). ;)

• Hmmbob
Perkouw schreef op donderdag 15 november 2012 @ 10:50:
[...]

Ik weet niet of je reactie sarcastisch bedoeld is, maar dat zou inderdaad een handige toevoeging zijn ja.
Als de sneltoetsen dan ook weer werken zou het helemaal top zijn ([BUG][GoT] Sneltoetsen werken niet meer). ;)
Nee, helemaal niet sarcastisch bedoeld zelfs. Het was een gebruiksmogelijkheid van het veld zoals ik dat nog niet bedacht had, en dacht meteen even verder hoe het nog nuttiger kon zijn. Moet niet moeilijk te integreren zijn lijkt me, de functionaliteit bestaat al :)

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:47

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Ik mis vooral de directe link naar m'n notepad. Ik heb er nogal wat linkjes naar verschillende FAQs en beleidstopics in staan en ik kan er vanuit een topic niet meer direct bij.

Op de myreact zou hij wat kleiner kunnen, maar veel maakt het niet uit. Hij is nu 214px hoog, bij 190px is hij even hoog als de tekst links (voor een moderator dan, bij users zal het een stuk kleiner zijn). Ik wil alleen mn directe links terug.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Groentenboer schreef op donderdag 15 november 2012 @ 10:52:
[...]

Nee, helemaal niet sarcastisch bedoeld zelfs. Het was een gebruiksmogelijkheid van het veld zoals ik dat nog niet bedacht had, en dacht meteen even verder hoe het nog nuttiger kon zijn. Moet niet moeilijk te integreren zijn lijkt me, de functionaliteit bestaat al :)
My bad, haha.
Geloof trouwens dat het bij de vorige versie van Tweakers de editor bar er ook gewoon bij zat. Maar dat kan ik mis hebben.
MueR schreef op donderdag 15 november 2012 @ 10:52:
Ik mis vooral de directe link naar m'n notepad. Ik heb er nogal wat linkjes naar verschillende FAQs en beleidstopics in staan en ik kan er vanuit een topic niet meer direct bij.

Op de myreact zou hij wat kleiner kunnen, maar veel maakt het niet uit. Hij is nu 214px hoog, bij 190px is hij even hoog als de tekst links (voor een moderator dan, bij users zal het een stuk kleiner zijn). Ik wil alleen mn directe links terug.
Same here. Nu een hele omweg om bij het notepad te komen. Voorheen kon dat gewoon vanuit de balk bovenin.

Wellicht een goed idee om dit aan het lijstje toe te voegen wanneer je op je nickname klikt ? Dat je dan in het dropdown menu ook de optie ''notepad'' er bij krijgt. Daar zou ik zelf wel voorstander van zijn eigenlijk.

[ Voor 26% gewijzigd door Perkouw op 15-11-2012 10:55 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:25

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb even een ticket aangemaakt om te kijken of het profielblokje met notepad bovenin compacter gemaakt kan worden.

Op de lange termijn moet de informatie in myReact geintegreerd gaan worden op de algemene profielpagina zelf (forumtabje oid) waarbij gekeken moet gaan worden naar een andere plek voor notepad.

In ieder geval vind ik dit nu wel een quick-fix waard, dus hopelijk kunnen we het in de volgende iteratie meenemen :)

Intentionally left blank

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Mag er dan misschien ook een linkje naar http://gathering.tweakers.net/forum/notepad in de user dropdown?

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

MueR schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:06:
Mag er dan misschien ook een linkje naar http://gathering.tweakers.net/forum/notepad in de user dropdown?
Ik heb daar nu al 11 linkjes in staan en vind dat al teveel aangezien ik lang niet al die opties dagelijks gebruik. Nog meer opties daaraan toevoegen maakt dat probleem - ook voor anderen - alleen maar erger. Daar moet m.i. een betere oplossing voor gezocht worden...

Intentionally left blank

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

crisp schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:32:
[...]

Ik heb daar nu al 11 linkjes in staan en vind dat al teveel aangezien ik lang niet al die opties dagelijks gebruik. Nog meer opties daaraan toevoegen maakt dat probleem - ook voor anderen - alleen maar erger. Daar moet m.i. een betere oplossing voor gezocht worden...
Customizable maken via profiel?

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

crisp schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:32:
[...]

Het menu item Forum voorzien van een dropdown?

• zeef
Het probleem met teveel customizable maken is dat je alle variaties moet maken, testen en ondersteunen. Dat geeft wat extra druk in de organisatie. Daarmee wil ik niet zeggen dat 't niet kan maar wel dat er een prijskaartje voor ons aan hangt waarvan we ons moeten afvragen : wegen de kosten op tegen de baten.

Nogmaals, dat is een algemene afweging die hier niet van toepassing hoeft te zijn. maar ik vond 't wel zo eerlijk om dat met jullie te delen.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

MikeyMan schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:44:
[...]

Customizable maken via profiel?
Customization is leuk, maar ook relatief veel werk om te maken, onderhoudsgevoelig, performanceverlagend en uiteindelijk - als je het te ver doorvoert - gewoonweg bloat.

Op zich heb ik niet veel moeite met een link naar bijvoorbeeld notepad in het gebruikersmenu, maar stem dat af op het wel/niet gebruik door de gebruiker zelf; dus weglaten indien een gebruiker nog nooit z'n notepad heeft gebruikt. Hetzelfde geldt voor dingen als productreviews, advertenties, inventaris, wenslijsten en de karma-features: indien nooit of niet recentelijk gebruikt: weglaten. Gebruikers kunnen het dan alsnog via hun profielpagina vinden (of zouden het daar moeten kunnen vinden :P), en als ze het wel gaan gebruiken verschijnt hij dan automatisch in het menu :Y)

Intentionally left blank

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Begrijpelijk...

Wil hierbij overigens nog wel een compliment maken aan Zeef en Crisp; hulde hoe jullie je door de forse kritiek heen slaan!

Wordt denk ik toch een beetje onderbelicht...

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

MueR schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:01:
[...]

Het menu item Forum voorzien van een dropdown?
Dan is 'Forum' dus niet meer direct klikbaar; lijkt me ook geen optie

Intentionally left blank

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Kan natuurlijk wel, maar dan gaat hij anders werken dan het menu Meer enzo. Ik snap toch al niet waarom je daar eerst een keer op moet klikken. Ik heb een muis (dus hovers), geen touch :P

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik zou graag dat hele bovenste blok op de MyReact gewoon in willen klappen. Ik heb dat blok sinds T7 verborgen middels een tooltje dat hier eigenlijk niet gebruikt mag worden...

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-07 11:06
Kan dat vak niet gewoon op dezelfde manier geplaatst worden als de andere onderdelen op die pagina? Dus gewoon zoals 'Active Topics', 'Post History' et cetera een kop met het vak er onder? Als het even kan inklapbaar zoals de andere onderdelen dat ook zijn.

Desktop | Server | Laptop

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Rupie schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:30:
Kan dat vak niet gewoon op dezelfde manier geplaatst worden als de andere onderdelen op die pagina? Dus gewoon zoals 'Active Topics', 'Post History' et cetera een kop met het vak er onder? Als het even kan inklapbaar zoals de andere onderdelen dat ook zijn.
x2 dus. :)

• Hmmbob
Perkouw schreef op donderdag 15 november 2012 @ 10:54:
My bad, haha.
Geloof trouwens dat het bij de vorige versie van Tweakers de editor bar er ook gewoon bij zat. Maar dat kan ik mis hebben.
Whahahaha, het bestaat inderdaad al, moet je alleen even op de titel "notepad" klikken: http://gathering.tweakers.net/forum/notepad Inclusief editor bar, groot scherm, etc etc. :+

Nu snap ik alleen al helemaal niet meer waarom er dan een klein schermpje, zonder de editor bar, in MyReact moet staan als deze volledige pagina veel meer functionaliteit heeft...

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Omdat de myreact pagina al vol genoeg staat :)

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Groentenboer schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:57:
[...]

Whahahaha, het bestaat inderdaad al, moet je alleen even op de titel "notepad" klikken: http://gathering.tweakers.net/forum/notepad Inclusief editor bar, groot scherm, etc etc. :+

Nu snap ik alleen al helemaal niet meer waarom er dan een klein schermpje, zonder de editor bar, in MyReact moet staan als deze volledige pagina veel meer functionaliteit heeft...
Daarom gaan we 'm nu ook kleiner maken in een volgende iteratie :)

Voor verdere aanpassingen moeten we denk ik eerst goed kijken wat we met myReact willen gaan doen.

Intentionally left blank

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Nooit wat mee gedaan eigenlijk... Bookmarks / Active Topics / DM's / De frontpage en de Pricewatch zijn IMHO veel belangrijker :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

MrAcid schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:27:
Ik zou graag dat hele bovenste blok op de MyReact gewoon in willen klappen. Ik heb dat blok sinds T7 verborgen middels een tooltje dat hier eigenlijk niet gebruikt mag worden...
Je zou gewoon customcss kunnen gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Als ik zo de twee hoogst scorende vragen zie, dan lijkt het er dus sterk op dat het vak op MyReact kan vervallen en eventueel een linkje naar de notepad pagina worden.

Het geeft in ieder geval een aardig inzichtje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-07 23:42
Is er al inzicht in welke sprint dit issue (deels) wordt aangepakt? Stoor me er iedere dag aan, ook al is het natuurlijk absoluut geen blokkerend iets.

[ Voor 38% gewijzigd door Tackleberry op 05-01-2013 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Tackleberry schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 00:08:
Is er al inzicht in welke sprint dit issue (deels) wordt aangepakt? Stoor me er iedere dag aan, ook al is het natuurlijk absoluut geen blokkerend iets.
Nee, hij staat op de backlog maar is nog niet in een sprint ingedeeld. Zoals je zelf al zegt: het is geen blocking of high-prio issue, dus dat kan nog wel even duren...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-06 19:50

PcDealer

HP ftw \o/

Meerdere notepads die op te slaan zijn zou ik tof vinden.

LinkedIn WoT Cash Converter

Pagina: 1