Cheetah schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 22:51:
Doe s ff lief...
Concreet klagen over missende functionaliteit (en dan bij voorkeur ff nieuwe dingen, en niet zaken die al 450x platgetrapt zijn en zelfs al op de rol voor "fixing" staan zoals dat wit) is 1 ding, Daniel gaan lopen aanvallen over een smiley is echter heel wat anders, en gaat me echt 3 bruggen te ver ondanks ook ik ongelukkig ben met T7. Ik denk daarnaast dat Daniel al meer dan voldoende duidelijk heeft gemaakt dat het 'm wel degelijk boeit, en niet zo'n klein beetje. Anders zat hij hier trouwens ook niet 's avonds in zijn privetijd te reageren.
Ik heb al veel dingen gezegd die niet goed zijn, maar dit topic is wel 3k posts lang he

. Moet ik een
korte opsomming maken?
-Te wit
-Te veel kliks nodig om ergens op de site te komen
-Opnieuw moeten leren waar alles staat, hoe er te komen
-Dwaze kleine dingen als bekijk en verstuur bericht die omgewissels zijn, pricewatch filters van rechts naar links, tracker komt nu eerst rechts etc.
-Veel minder kleuren, overal op de site
-In een categorie in de PW komen is nu voor onduidelijke reden 3 keer moeilijker gemaakt, waarschijnlijk zodat er prentjes kunnen komen om [zie volgend puntje]
-De site gebruiksvriendelijker maken voor gewone consumenten die niet weten wat een behuizing of dslr is
-Zoals je bij Windowd 8 kunt zien gaat ondersteuning voor touchscreen en gewone muis+toetsenbord niet zo goed samen in 1 lay-out, laat staan met het vorige puntje er ook nog bij
-Het hoofdmenu bevat geen onderverdelingen meer, of je moet er eerst op klikken, zodat het dus zoals eerder gezegd langer duurd om ergens te komen (bv. myreact)
-Veel te veel plaats tussen alles (lage informatiedichtheid)
-Alles (nieuws, reviews, meuk, vids etc) in 1 on-overizchtelijke, on-kleurrijke lijst gestoken.
-Hoe in godsnaam kan je zaken (snel) in zaken als het meukoverzicht, vids en .plans komen?
-Waarom werd de site vernieuwd zonder dat iemand er iets slecht aan vond, niet 2 jaar geleden, vorige maand niet?
-Het reactiegedeelte onder nieuwsartikels lijkt wel voor kleuters gemaakt (bv die grote vierkantjes om te modden)
-Het probleem met de tracker (hoewel ik die zelf niet echt gebruik)
-V/A schijnt ook slechter te zijn
-Geen nette uitlijning links en rechts meer (vond dit altijd prettig om te lezen...)
-Scroll, scrollwieltje, scroll
-Natuurlijk de gebruikelijke tsunami aan bugs (zoals niet kunnen modden -,-) die bij grote updates meekomen
-2 jaar tijd slecht gespeendeerd
-Moet ik nog doorgaan?!
[
Voor 0% gewijzigd door
witeken op 23-10-2012 23:13
. Reden: haha, de korte opsomming bleek uiteindelijk niet zo kort te zijn :p nja niet grappig eigenlijk... ]
“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand