[BUG] Keuze opties 'mijn fotoalbum' & 'mijn weblog' verdwene

Pagina: 1
Acties:
  • 473 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:41

Perkouw

Moderator General Chat
Topicstarter
Sinds vandaag zijn de keuze opties 'mijn fotoalbum' & 'mijn weblog' verdwenen wanneer je op je nickname klikt.

Zoals het hoort;
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/TKybzyNsA6N8eBOJENNJqpJ0/full.png

Zoals het nu is;
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6gi4vRSMPhr5Zz9tqAwQu9bW/full.png

[ Voor 3% gewijzigd door Perkouw op 23-10-2012 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 12:14
Ja. Ik hoop dat het een bug is.
Zou jammer zijn nu ze zo goed bezig zijn, gaan de devvers er weer handige functies uit slopen.

(Het lijkt trouwens of er op jouw screenshots, op de overgang van zwart naar wit, een soort klein randje zit. Lijkt dit een design fout?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 06:40
Nee, die hebben we even tijdelijk neergezet onder het activiteitentabje in je profiel. Dat was eigenlijk al de bedoeling voor release. Foto-album kun je bereiken via het reguliere tabje

Uiteindelijk wil ik een goede oplossing hebben voor ook productreviewbeheer, bookmarks en meer

Het is iig wel duidelijk dat het erg gewaardeerde links alsnog waren. Zal morgen ff kijken voor een fix

[ Voor 15% gewijzigd door Misha op 23-10-2012 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:12
Misha schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:49:
Nee, die hebben we even tijdelijk neergezet onder het activiteitentabje in je profiel. Dat was eigenlijk al de bedoeling voor release. Foto-album kun je bereiken via het reguliere tabje

Uiteindelijk wil ik een goede oplossing hebben voor ook productreviewbeheer, bookmarks en meer

Het is iig wel duidelijk dat het erg gewaardeerde links alsnog waren. Zal morgen ff kijken voor een fix
Ik vond dat lijstje een prima ingang hoor, alle 'mijn' dingen op een rijtje. #hebbon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
Ik wil zelf nog productreviewbeheer :+ anyhow, morgen is het het eerste punt op mijn agenda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
Fijn, ik wilde daar wel al mijn beheerpunten in zoals Foto-album, productreviews, weblog. Vond ik erg prettig. Daarnaast moet het menutje dan wel overal hetzelfde zijn. Want die was eerst op het forum anders dan op de FP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 12:14
Ik zeg, terug met die handel....
Waarom deze dingen die lekker overzichtelijk zijn eruit slopen? 8)7 :? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
In de oude tweakers layout kon ik altijd direct vanuit elke pagina naar mijn fotoalbum om een nieuwe afbeelding te uploaden. Dat kan nu niet meer. Graag fixen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
yannickie111 schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:24:
Ik zeg, terug met die handel....
Waarom deze dingen die lekker overzichtelijk zijn eruit slopen? 8)7 :? :|
Het is nu "per ongeluk" gereleased. Van oorsprong was het de bedoeling dat het allemaal wat anders zou lopen en dit was een tussenoplossing. Door de chaos van de afgelopen paar dagen ben ik domweg vergeten dat in de release vlak na de launch nog dit ticket zat, wat er eigenlijk uitgehaald had moeten worden. Maar no worries :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-09 19:14

S913

Abusus non tollit usum

Misha schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:49:
Thnx! Want die dubbelklik via "Mijn profiel" en dan "Activiteit" heb ik altijd omslachtig gevonden, idem voor Fotoalbum, deze directe link was voor mij de grootste verbetering van T7 :P

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Topicstarter
De enige optie waar ik nog voor zou willen opteren is dan 'mijn opslag'. Iets als 'mijn productreviews' is leuk maar voor mij persoonlijk niet essentieel. 'Mijn opslag' zou ik echt wel heel erg fijn vinden wanneer dit hier bij stond.
yannickie111 schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:07:
Ja. Ik hoop dat het een bug is.
Zou jammer zijn nu ze zo goed bezig zijn, gaan de devvers er weer handige functies uit slopen.

(Het lijkt trouwens of er op jouw screenshots, op de overgang van zwart naar wit, een soort klein randje zit. Lijkt dit een design fout?)
Correct, dit heb ik ook al gemeld in het volgende topic. [BUG]\[GoT+FP] Verschillende dropdown menu's bij nickname

Ik hoop overigens wel dat ze eenzelfde dropdown menu willen maken voor zowel op de frontpage als op het forum. Dit staat ook in bovenstaand topic.

[ Voor 59% gewijzigd door Perkouw op 23-10-2012 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-09 11:23

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik heb even gekeken naar de stats en er waren vanuit het menu in de afgelopen dag 78 clicks op fotoalbumbeheer en 15 op weblogbeheer. Dit is dus minimaal op een totaal van 250.000 unieke bezoekers. Blijkbaar vindt 0,04 procent van de bezoekers het de moeite waard om er dagelijks op te klikken.

Het oude MyTnet-menu was een enorme bende. Ik vind het onlogisch om bepaalde links wel direct in het menu op te nemen en andere niet. Als je ze er allemaal instopt wordt het weer een enorme lijst: Activiteit, Vraag & Aanbod, Wenslijst, Inventaris, Weblogbeheer, Fotoalbumbeheer, Productreviewbeheer.

Voor users die graag directe shortcuts hebben naar handige links kunnen we beter een shortcutfeature inbouwen in het trackerpaneel. Dat is ook handig voor dingen zoals active topics, bookmarks en posthistorie. Met een beetje handigheid kan dat nu trouwens ook al door een rss-feed aan te maken met de links en die in de tracker te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Femme schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 22:39:
Voor users die graag directe shortcuts hebben naar handige links kunnen we beter een shortcutfeature inbouwen in het trackerpaneel. Dat is ook handig voor dingen zoals active topics, bookmarks en posthistorie.
Goed plan d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
Je hebt een punt Femme, maar het fotoalbum alsmede de weblogs zijn anderzijds niet te bereiken vanuit het hoofdmenu. Dat is wel het geval met productreviews en V&A. Wenslijsten en invetarissen zijn sowieso ook makkelijk vanuit de Pricewatch bereikbaar.

Voor het fotoalbum moet ik overigens nu twee extra klikken doen, eerste op mijn naam, daarna op Mijn Profiel en dan op op Fotoalbum en dan pas op Bewerken. Eerst kon ik op mijn naam klikken en Mijn Fotoalbum.

Om mijn weblog te beheren moet ik eerst naar mijn weblog gaan en daarna op Weblog Admin klikken. Anderzijds kan ik er ook komen door naar de Karmastore te gaan en dan naar Weblog Admin (kan ook met Mijn Fotoalbum), maar dat is eigenlijk omslachtig en ook een extra klik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
Nee, je kunt er ook komen middels het tabje 'Activiteit'. Daar staat het onderaan, maar eerlijkheidshalve flink verstopt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Femme schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 22:39:
Ik heb even gekeken naar de stats en er waren vanuit het menu in de afgelopen dag 78 clicks op fotoalbumbeheer en 15 op weblogbeheer. Dit is dus minimaal op een totaal van 250.000 unieke bezoekers. Blijkbaar vindt 0,04 procent van de bezoekers het de moeite waard om er dagelijks op te klikken.
Maar is het wel reeël om zo snel al dit soort conclusies te trekken op basis van 1 dag? De meeste mensen zijn drukker bezig met de T7 topics en .plans ;) Plus dat niet alle 250.000 unieke bezoekers uberhaupt een fotoalbum hebben of weblog (lezen).
Het oude MyTnet-menu was een enorme bende. Ik vind het onlogisch om bepaalde links wel direct in het menu op te nemen en andere niet. Als je ze er allemaal instopt wordt het weer een enorme lijst: Activiteit, Vraag & Aanbod, Wenslijst, Inventaris, Weblogbeheer, Fotoalbumbeheer, Productreviewbeheer.
Haal dan aub dan ook de Karmastore er uit ... want die is wel achtergebleven de informatie achter die link heb je écht niet dagelijks nodig of met een 1-click-link, behalve dat er heel klein rechts linkjes staan naar je fotoalbum of weblog. Vervang de Karmastore link dan door een linkje naar een pagina naar overzichtelijk al je "gekochte producten" staan ofzo.
Voor users die graag directe shortcuts hebben naar handige links kunnen we beter een shortcutfeature inbouwen in het trackerpaneel.
Ook een goed plan en ik weet dat er gewerkt wordt aan de tracker, maar ik vermoed dat op mijn iPad de tracker er niet meer naast past op het scherm? Dus dan helpt het niet.

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zoals het ding nu staat vind ik 'm perfect. Niets meer aan doen.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/CWQtGVY6DpilNLuQIjZquIT9/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15:44

Daniel

Kapitein NCC-1701
Het menu is zo wat langer dan we eigenlijk mooi vinden maar het is wel praktisch, en hij wordt natuurlijk alleen zo lang als je ook alle opties uit de karmastore hebt (if not dan ontbreken fotoalbum, private storage en weblog)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:21

Reinier

\o/

Kan dat lijstje niet wat aangekleed worden? Iets breder, met iconen erbij misschien? En onderdelen gegroepeerd weergeven? Inventaris en Wenslijsten horen immers bij elkaar. En moet myReact er niet ook nog bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Daniel schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:15:
Het menu is zo wat langer dan we eigenlijk mooi vinden maar het is wel praktisch, en hij wordt natuurlijk alleen zo lang als je ook alle opties uit de karmastore hebt (if not dan ontbreken fotoalbum, private storage en weblog)
Dan bij deze een bug. Want ik heb het weblog er wel in staan, maar die heb ik inmiddels niet meer.

Verder vind ik het niet heel bezwaarlijk dat het menu wat aan de lange kant is. Evt nog zelf dingen aan/uit kunnen zetten (wenslijsten en inventaris zal ik nooit gebruiken waarschijnlijk, dus die zouden er voor mij uitkunnen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Daniel schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:15:
Haal dan (indien mogelijk) ook gewoon wensenlijst, productreview en advertenties eruit als ik die toch niet heb :P (Scheelt ook weer 3)

Plus mijn vorige statement: Karmastore vind ik een nutteloze link om in die lijst te hebben omdat dat weinig nuttige informatie in staat, die je snél tot je beschikking wilt hebben. Die zou je m.i. juist perfect als extra tab kunnen toevoegen aan "Profiel".

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15:44

Daniel

Kapitein NCC-1701
S913 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:29:
[...]

Haal dan (indien mogelijk) ook gewoon wensenlijst, productreview en advertenties eruit als ik die toch niet heb :P (Scheelt ook weer 3)
Het idee is dat je die misschien nu niet hebt, maar wel aan wilt maken. Dan is een directe toegang handig. Maar ik hoorde Femme ook al vloeken op deze oplossing dus kan zijn dat er nog wat aangepast wordt. Het blijft work in progress ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Ik dacht ook eerder aan een intelligente oplossing, waarbij er in mijn profiel gekeken wordt óf ik het feature heb: zo niet, dan niet in het menu, zo wel, dan wel in het menu :)

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:55

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Kan trouwens de username veranderd worden in iets als "Mijn GoT"?
En dan niet vanwege privacy, maar vanwege usability: ik zoek nogal eens mijn eigen postst terug namelijk. Met search binnen een topic zie ik weliswaar mijn eigen posts, maar meestal gaat het me om de reacties erna. Dus gebruik ik de search van Chrome, maar die vind iedere keer dat linkje als enige ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Topicstarter
Sinterklaas is vroeg dit jaar, allemachtig wat ben ik blij met de update! Kan wat overdreven klinken, maar het maakt het browsen voor mij nu echt een heel stuk sneller.

Ontzettend bedankt dat dit zo snel opgepakt kon worden, maar ook dat het uitgebreid is. Dat waardeer ik zeer.

Thanks devvers (jij ook Zeef). Gaat de goeie kant op met Tweakers 7 zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
DIt probleem is opgelost dus ik sluit dit topic :) en graag gedaan Perkouw ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.