Femme schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 22:39:
Ik heb even gekeken naar de stats en er waren vanuit het menu in de afgelopen dag 78 clicks op fotoalbumbeheer en 15 op weblogbeheer. Dit is dus minimaal op een totaal van 250.000 unieke bezoekers. Blijkbaar vindt 0,04 procent van de bezoekers het de moeite waard om er dagelijks op te klikken.
Maar is het wel reeël om zo snel al dit soort conclusies te trekken op basis van 1 dag? De meeste mensen zijn drukker bezig met de T7 topics en .plans

Plus dat niet alle 250.000 unieke bezoekers uberhaupt een fotoalbum hebben of weblog (lezen).
Het oude MyTnet-menu was een enorme bende. Ik vind het onlogisch om bepaalde links wel direct in het menu op te nemen en andere niet. Als je ze er allemaal instopt wordt het weer een enorme lijst: Activiteit, Vraag & Aanbod, Wenslijst, Inventaris, Weblogbeheer, Fotoalbumbeheer, Productreviewbeheer.
Haal dan aub dan ook de Karmastore er uit ... want die is wel achtergebleven de informatie achter die link heb je écht niet dagelijks nodig of met een 1-click-link, behalve dat er heel klein rechts linkjes staan naar je fotoalbum of weblog. Vervang de Karmastore link dan door een linkje naar een pagina naar overzichtelijk al je "gekochte producten" staan ofzo.
Voor users die graag directe shortcuts hebben naar handige links kunnen we beter een shortcutfeature inbouwen in het trackerpaneel.
Ook een goed plan en ik weet dat er gewerkt wordt aan de tracker, maar ik vermoed dat op mijn iPad de tracker er niet meer naast past op het scherm? Dus dan helpt het niet.