Virussen? Scan ze hier!
beide kan ik niet modden
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Zelf kan ik overigens wel gewoon artikelen modden die ik via de fp benader.
[ Voor 17% gewijzigd door pino85 op 23-10-2012 18:41 ]
Liefhebber van Tweakers
Cogitationis poenam nemo patitur
Hier idem dito, maar misschien moeten we dit niet zien als een bug maar als een feature als het alleen de promods luktBullet NL schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 18:38:
Ik kan helemaal nergens modden, het het uitklapmenu krijg ik niet. Ik zie de reactiescore van anderen wel, maar kan daar zelf dus niet aan bijdragen.
@zartok: dat zou inderdaad wel apart zijn.
[ Voor 8% gewijzigd door TheCapK op 23-10-2012 18:43 ]
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Komt door het verschil in usericons.Just_Michel schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:23:
[...]
Nog wat anders, sommige user icoontjes zijn niet zichtbaar..? die van mij iig niet en heb dr nog n paar gezien(hij doet het wel in de topbar...)
Op de FP worden de icons gebruikt die op t.net servers zijn gehost, en op GoT de webicons.
Ik snap niet wat je met deze opmerking bedoeld. Waarom zouden alleen promods dit kunnen? Ik kon het vanmiddag nog gewoon..Zartok schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 18:42:
[...]
Hier idem dito, maar misschien moeten we dit niet zien als een bug maar als een feature als het alleen de promods lukt(ik kan me ergere dingen bedenken: Alleen de fanboys die kunnen modden
).
[ Voor 7% gewijzigd door MineTurtle op 23-10-2012 20:47 ]
Professioneel veters-strikker / Hardware Prutser / Klusserdeklus zowel thuis als bij een lokale computerboer.- Owner Minecraft-community www.dutchkingcraft.nl - Handig met hardware, onhandig met mensen.
Zal wel morgen gefixt worden.
[ Voor 16% gewijzigd door Wietsee. op 23-10-2012 20:54 ]
Verwijderd
FTFY.Twylight schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:28:
Snel fixen aub! er zijn een hoop Apple Fanboys die naar beneden gemod moeten worden op de FP
Overigens is dat nét niet waar het om draait maar ik ga er vanuit dat je niet zo serieus bent
Ik kan nergens modereren. Niet in losse posts ook niet in de thread zelf.
Voor degenen die zich afvragen waarom er webicons en t.net-gehoste iconen worden gebruikt: een verkeerde host van een pannekoek kan dan de hele FP om zeep helpen
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
Hopelijk is het snel opgelost. Ikzelf vind mijn moderaties absoluut onmisbaar
Overigens, ook ik krijg het modvakje niet uitgeklapt (mocht dit wel nuttige info zijn).
[ Voor 13% gewijzigd door Edddd op 23-10-2012 22:49 ]
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Maar gezien het tijdstip zullen we waarschijnlijk tot morgen moeten wachten voor een oplossing.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
You can't have everything. Where would you put it?
Ook Firefox weigert..
[ Voor 16% gewijzigd door freggel op 24-10-2012 08:12 ]
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Modstatus is actief en status is grootmeester.
[ Voor 8% gewijzigd door MClaeys op 24-10-2012 08:42 . Reden: aanvulling modstatus en status ]
* LocalJoost geduldig afwachten doet.
[slightly offtopic] Kun je ergens zien wat je modstatus is? Ik lees hier dingen als beginner/powermod/expert en zo... /stiekem-wel-nieuwsgierig
☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)
[ Voor 12% gewijzigd door SidewalkSuper op 24-10-2012 09:11 ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Heb precies hetzelfde.SidewalkSuper schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 09:10:
Ik krijg het modvakje ook met geen mogelijkheid uitgeklapt(laatste Chrome)
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Bij mij precies het zelfde. Ik heb zelfs al laatste redmiddel nog geprobeert om IE te gebruikenSidewalkSuper schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 09:10:
edit: Ook geen beginner of powermodstatus. Wel gebruiker van boosts, had rond de 150 geloof ik.
[ Voor 11% gewijzigd door chrisborst op 24-10-2012 09:33 ]
Dat is niet geheel vreemd, ze hebben gister blijkbaar een update online gezet. Daarna ging het mischrisborst schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 09:31:
[...]
Bij mij precies het zelfde. Ik heb zelfs al laatste redmiddel nog geprobeert om IE te gebruikenen ook dat werkt niet. Wel vreemd dat deze bug zich van de een op de andere dag voordoet.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Zou je daar iets meer over kunnen vertellen? Ben wel benieuwd hoe er dan onderscheid wordt gemaakt. Ik hoef niet te weten wat voor "status" ik heb. Indirect krijg je ook feedback door die boostpunten.Cloud schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 09:57:
Dat is alles wat je hoeft te wetenEr is wel meer onderscheid, maar dat is bewust verborgen voor gebruikers.
Hier werkt het nergensCloud schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 09:11:
Bij mij werkt het modereren nog wel als ik de hele reactielisting bekijk maar zoals opgemerkt door Dirk, inderdaad niet als ik een enkele reactie bekijk. Dan krijg ik in het geheel geen menu.
[ Voor 11% gewijzigd door MClaeys op 24-10-2012 10:02 . Reden: aanvullig ]
Daarvoor kan ik je het beste verwijzen naar de eerste pagina van reviews: Tweakers.net moderatie faqchrisborst schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 10:00:
[...]
Zou je daar iets meer over kunnen vertellen? Ben wel benieuwd hoe er dan onderscheid wordt gemaakt. Ik hoef niet te weten wat voor "status" ik heb. Indirect krijg je ook feedback door die boostpunten.
Ik las iemand die zei dat waarschijnlijk te maken heeft met het wel of niet hebben van boostpunten. Ik probeer zelf in elk geval even bij wat artikelen langs te gaan en zal mede-crew dat ook even vragen. Ik zie dat er nog artikelen zijn die vrijwel geheel ongemodereerd zijn gebleven.MClaeys schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 10:02:
[...]
Hier werkt het nergensMaar er zijn er blijkbaar waar het wel werkt want er gebeuren nog steeds moderaties.
Verwijderd
Ik had geen boostpunten.
Zo uit het hoofd had ik iets van 6 of 700 boostpunten (hopelijk krijg een ijsje ofzo bij de 1000 boosts ;-) ), maar kan niet modderen. Dus of het heeft er niets mee te maken of het probleem is iets breder dan het wel of niet hebben van boosts.Cloud schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 10:05:
Ik las iemand die zei dat waarschijnlijk te maken heeft met het wel of niet hebben van boostpunten.
It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher

Alleen een devver kan uitsluitsel geven dan.
Ik had rond de 70 boostpunten, maar er zijn er blijkbaar die geen boostpunten hadden en die ook niet kunnen modden dus ik denk dat het probleem iets dieper ligtIk las iemand die zei dat waarschijnlijk te maken heeft met het wel of niet hebben van boostpunten. Ik probeer zelf in elk geval even bij wat artikelen langs te gaan en zal mede-crew dat ook even vragen. Ik zie dat er nog artikelen zijn die vrijwel geheel ongemodereerd zijn gebleven.
edit: je was me voor
[ Voor 2% gewijzigd door MClaeys op 24-10-2012 10:19 . Reden: Hij was me voor ]
Primakoku82 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 10:19:
We zijn ermee bezig, komt vandaag een fix voor. Het lijkt wel aan de boostpunten te liggen vooralsnog...
Er lijken momenteel weinig anderen te modereren, dus ik ga de laatste tien artikelen wel even in mijn eentje modereren

Verwijderd
karmah**rCloud schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 10:20:
[...]
Prima
Er lijken momenteel weinig anderen te modereren, dus ik ga de laatste tien artikelen wel even in mijn eentje modereren
Uncaught TypeError: Cannot set property 'innerHTML' of null reacties+mod.js:6
en
Uncaught TypeError: Cannot read property 'modStatus' of undefined reacties+mod.js:6
Er werden hier ergens 2 linkjes naar posts van een persoon geplaatst, de ene zou wel werken, de andere niet.
Ik kan geen van beide modereren. Bovenstaande errors komen van die bewuste posts.
Lijkt me niet browsergerelateerd, maar: ik zit op Chrome v22.
Hopelijk zijn jullie daar wat mee
[ Voor 35% gewijzigd door Slonzo op 24-10-2012 10:38 ]
Verwijderd
Idem bij mij en idd jammer. Gelukkig zijn jullie ermee bezigThomasthomas schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 00:29:
..Wel jammer, er blijven nu heel veel reacties op 0 staan.
Idem bij mij.Eagle Creek schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 22:53:
..(zelfs het menu klapt niet uit).
Succes boys!koku82 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 10:19:
We zijn ermee bezig, komt vandaag een fix voor. Het lijkt wel aan de boostpunten te liggen vooralsnog...
Idem bij mij.SidewalkSuper schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 09:10:
Google Chrome versie: 22.0.1229.94 m
IE versie: 7.0.6002.18005
Verwijderd
Nee nog steeds niet mogelijk.koku82 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 10:54:
Zou nu allemaal weer moeten werken. Zo niet, laat het even weten
op IOS, firefox EN Safari
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2012 10:59 ]
bilgy_no1 in 'nieuws: LG doet goede zaken met verkoop mobieltjes'
Hier krijg ik de popup niet geopend bij het klikken. Ik heb voor de zekerheid even een harde refresh gedaan, maar dat mocht ook niet baten.
@W7, Chrome @ Version 22.0.1229.94 ook niet op IE @ 9.08
[ Voor 66% gewijzigd door Ircghost op 24-10-2012 11:00 ]
[ Voor 27% gewijzigd door WouterKvG op 24-10-2012 11:03 ]
1
2
3
4
5
6
7
| Uncaught TypeError: Cannot set property 'disabled' of null PopupGenerator.register.setBoostCounterreacties+mod.js:6 PopupGenerator.register.createModBoostreacties+mod.js:6 PopupGenerator.register.afterInitreacties+mod.js:6 Popupgeneral.js:58 getgeneral.js:57 addHandlersgeneral.js:57 |
Op reacties+mod.js:6
En zo is het maar net.
Bij deze laat ik het even weten...helaas nog geen succes.koku82 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 10:54:
SRWare Iron 21.0.1200.0
IE 8.0
Nu zit je ons gewoon te pesten
(Nog) geen succes aan mijn kant
Vet vaag, bij mij werkt het wel.Redinox schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:14:
[...]
Nu zit je ons gewoon te pesten![]()
(Nog) geen succes aan mijn kant
Op welke url probeer je te modereren?
/edit: met een andere user (met vermoedelijk boostpunten) krijg ik nu ook een foutmelding inderdaad.
@Cloud: Nice, we gaan de goede kant op
[ Voor 21% gewijzigd door JoostBaksteen op 24-10-2012 11:17 ]
Ook dat werkt bij mij nietCloud schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:15:
[...]
Mijn probleem met de single-reactie view is nu inderdaad opgelost
Daar werkt ook niks
nieuws: Facebook haalt 14 procent van zijn omzet uit mobiel
1
2
3
4
5
6
7
| Uncaught TypeError: Cannot set property 'innerHTML' of null reacties+mod.js:6 PopupGenerator.register.setBoostCounter reacties+mod.js:6 PopupGenerator.register.createModBoost reacties+mod.js:6 PopupGenerator.register.afterInit reacties+mod.js:6 Popup general.js:58 get general.js:57 (anonymous function) general.js:57 |
Ik ga er heen via het nieuwsbericht zelf, maar ook directe links naar een reactie werken hier niet.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Uncaught TypeError: Cannot set property 'innerHTML' of null
[ Voor 33% gewijzigd door cantate op 24-10-2012 11:28 ]
Nopekoku82 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 10:54:
deze error krijg ik:
Uncaught TypeError: Cannot set property 'innerHTML' of null reacties+mod.js:6
Uncaught TypeError: Cannot set property 'innerHTML' of null
Het werk wat ik straks te verrichten heb wordt met de minuut meer
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Verwijderd
Tijdstempel: 24-10-12 11:25:01
Fout: TypeError: this.boostMod is null
Bronbestand: http://tweakimg.net/x/min/reacties+mod.js?1351068069
Regel: 6
Is de modbot terug geslopen in V7
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2012 11:30 ]
Foutmelding: Uncaught TypeError: Cannot set property 'innerHTML' of null
Windows 7
Erg slordig imho, gebruiken jullie geen (System) tests of waren er geen/niet voldoende testcases voor modereren? Leuk dat jullie nu agile development gebruiken voor Tweakers maar TDD of op zijn minst een robuuste testsuite is toch wel belangrijk daarbij.
Ik hoop dat het snel wordt opgelost. Ben zo gewend om te modereren nadat ik een reactie heb gelezen dat ik gewoon ontwenningsverschijnselen heb
[ Voor 12% gewijzigd door jona op 24-10-2012 11:46 ]
Precies maar vaag inderdaadJoostBaksteen schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:16:
[...]
Vet vaag, bij mij werkt het wel.
Op welke url probeer je te modereren?
/edit: met een andere user (met vermoedelijk boostpunten) krijg ik nu ook een foutmelding inderdaad.
@Cloud: Nice, we gaan de goede kant op
☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Liefhebber van Tweakers
Hoera, het werkt weer!JoostBaksteen schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:48:
Het bleek een oude cache file te zijn, deze is nu geflushed en het zou nu goed moeten werken
Het werkte al sinds gister niet meer dus zo snel was het niet hahachrisborst schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:51:
Het werkt weer! Bedankt voor de snelle fix!
It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher
[ Voor 4% gewijzigd door Ircghost op 24-10-2012 12:23 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.