[BUG] Modereren FP

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 2.200 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ja, me too. Had niet eens naar de reactie zelf gekeken, alleen of het popupje werkte :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:44

_David_

FP ProMod

llama llama duck

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Men is vanaf de middag al op de hoogte en aan het werken aan een oplossing, dus we kunnen nu alleen maar afwachten en hopelijk dat we niet te ernstige afkick verschijnselen krijgen :+
Zelf kan ik overigens wel gewoon artikelen modden die ik via de fp benader.

[ Voor 17% gewijzigd door pino85 op 23-10-2012 18:41 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Ik kan helemaal nergens modden, het het uitklapmenu krijg ik niet. Ik zie de reactiescore van anderen wel, maar kan daar zelf dus niet aan bijdragen.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartok
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-07 10:54
Bullet NL schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 18:38:
Ik kan helemaal nergens modden, het het uitklapmenu krijg ik niet. Ik zie de reactiescore van anderen wel, maar kan daar zelf dus niet aan bijdragen.
Hier idem dito, maar misschien moeten we dit niet zien als een bug maar als een feature als het alleen de promods lukt ;) (ik kan me ergere dingen bedenken: Alleen de fanboys die kunnen modden :'( ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Het is inderdaad vaag. Soms lijkt het alsof de paginas nog niet volledig is ingeladen en wil hij daarom niet laten modden. Vanuit een link van alleen de reactie modden lukt mij niet maar als ik dan klik op: terug naar de hoofdthread lukt het weer wel.
@zartok: dat zou inderdaad wel apart zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door TheCapK op 23-10-2012 18:43 ]

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:30
Just_Michel schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:23:
[...]
Nog wat anders, sommige user icoontjes zijn niet zichtbaar..? die van mij iig niet en heb dr nog n paar gezien(hij doet het wel in de topbar...)
Komt door het verschil in usericons.
Op de FP worden de icons gebruikt die op t.net servers zijn gehost, en op GoT de webicons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:01

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
Zartok schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 18:42:
[...]

Hier idem dito, maar misschien moeten we dit niet zien als een bug maar als een feature als het alleen de promods lukt ;) (ik kan me ergere dingen bedenken: Alleen de fanboys die kunnen modden :'( ).
Ik snap niet wat je met deze opmerking bedoeld. Waarom zouden alleen promods dit kunnen? Ik kon het vanmiddag nog gewoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Snel fixen aub! er zijn een hoop Android soldaten die naar beneden gemod moeten worden op de FP :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-09 19:20
ik kan regelmatig (meeste artikellen) niet modden als ik vanaf de fp naar een nieuws link ga. bij sommige werkt het vreemd genoeg weer wel. helaas heb ik nu even geen concrete waar het wel lukt om te modereren. maar zoals het nieuwste artikel van dit moment nieuws: Apple introduceert iPad mini met 7,9"-scherm werkt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MineTurtle
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 23:59
Hier nog iemand die niet meer kan modereren ;) geen foutmelding of niets, er gebeurt gewoon niets als ik op de knop druk. Ik zie inderdaad ook een aantal dingen die nodig gemodereerd moeten worden. hoop dat dit snel gefixed is :)

[ Voor 7% gewijzigd door MineTurtle op 23-10-2012 20:47 ]

Professioneel veters-strikker / Hardware Prutser / Klusserdeklus zowel thuis als bij een lokale computerboer.- Owner Minecraft-community www.dutchkingcraft.nl - Handig met hardware, onhandig met mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:14
Hier ook niet meer mogelijk om te modereren, het menu'tje verschijnt niet meer.
Zal wel morgen gefixt worden.

[ Voor 16% gewijzigd door Wietsee. op 23-10-2012 20:54 ]

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, lukt mij inderdaad nu ook niet meer. Er gebeurt helemaal nada noppes. Nu merk ik pas hoevaak ik eigenlijk modereer en hoezeer ik het mis... Maar doe rustig aan jongens, ik ga een episode Breaking Bad kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• julby
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-04 15:33
Hier hetzelfde, zowel met Firefox en Safari op MBP als Firefox op OpenSUSE. Mooie timing, net nu er een paar Apple topics geplaatst zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:24

Nox

Noxiuz

Twylight schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:28:
Snel fixen aub! er zijn een hoop Apple Fanboys die naar beneden gemod moeten worden op de FP :P
FTFY.

Overigens is dat nét niet waar het om draait maar ik ga er vanuit dat je niet zo serieus bent :+

Ik kan nergens modereren. Niet in losse posts ook niet in de thread zelf.

Voor degenen die zich afvragen waarom er webicons en t.net-gehoste iconen worden gebruikt: een verkeerde host van een pannekoek kan dan de hele FP om zeep helpen ;) Op het forum is dat minder kwalijk en ingrijpend. Dat is niet het visitekaartje :)

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AxzZzeL
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:24

AxzZzeL

maakt oogsnoep

Het modereren lukt hier ook niet meer. Ik blijf maar klikken op het gekleurde mod knoppie maar er komt geen menuutje terwijl ik het eerst wel had met T7. Firefox 16 draait hier.

Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edddd
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-07-2024
Ook mij lukt het niet. Bloed, zweet en tranen. Lullen als brugman. Allemaal om mijn modrechten te behouden..... De rechten heb ik behouden (overigens na interessante en leerzame discussie en onderbouwingen), maar ik kan er momenteel niets mee :(
Hopelijk is het snel opgelost. Ikzelf vind mijn moderaties absoluut onmisbaar :)))

Overigens, ook ik krijg het modvakje niet uitgeklapt (mocht dit wel nuttige info zijn).

[ Voor 13% gewijzigd door Edddd op 23-10-2012 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:42

Eagle Creek

Breathing security

Ik zie sinds vanmiddag wel allerlei posts gemodereerd zijn maar ik kan zelf nog steeds niets (zelfs het menu klapt niet uit).

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:35

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Alle recente mods zijn gedaan door beginners of pro/powermods, experts zie ik er nu niet tussen staan. Ik gok dus dat het probleem bij de boosts ligt, want dat is iets wat beginners en pro/powermods niet hebben :)

Maar gezien het tijdstip zullen we waarschijnlijk tot morgen moeten wachten voor een oplossing.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .je
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-08 10:12

.je

En helaas mag ik ook niet meer modden. Dit is vanochtend ergens begonnen. Ik krijg wel het mooie hand icoontje van de muis maar kan de score alleen selecteren, welke er al staat. Ik krijg geen popup wat het mij mogelijk maakt om punten uit te delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:15

tweakerbee

dus..?

Hier hetzelfde probleem. Ook geen beginner of powermodstatus. Wel fanatiek gebruiker van boosts. :)

You can't have everything. Where would you put it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik kan ook niet meer modereren. Ben ook geen beginner, ook geen powermod... Wel jammer, er blijven nu heel veel reacties op 0 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 10:40
Ook hier iemand die niet kan modden, het venster komt niet naar voren. IE en Chrome willen er beide niet aan.

edit:

Ook Firefox weigert..

[ Voor 16% gewijzigd door freggel op 24-10-2012 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-08 20:40
Ik kan ook niet meer modden op de FP. Was al bang dat mij het recht ontnomen was, 'gelukkig' is het een bug :)

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MClaeys
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-06 16:58
Thank god, ik zat al te kankeren op IE10 dat ze misschien iets basic niet ondersteunden maar het blijkt dan toch niet aan mij/mijn browser te liggen :) Ik geef niet overdreven veel moderaties, maar ik zag enkele goede posts die toch wel een moderatie waard waren.
Modstatus is actief en status is grootmeester.

[ Voor 8% gewijzigd door MClaeys op 24-10-2012 08:42 . Reden: aanvulling modstatus en status ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocalJoost
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-05 12:39

LocalJoost

plaatje hieronder

Goh en ik maar denken dat mijn custom CSS de boel om zeep had geholpen :P
* LocalJoost geduldig afwachten doet.

[slightly offtopic] Kun je ergens zien wat je modstatus is? Ik lees hier dingen als beginner/powermod/expert en zo... /stiekem-wel-nieuwsgierig :P

☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MClaeys
Gewoon bij "Mijn profiel", dan de profiel tab en daar bij status kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Laatst online: 11:09
Ik krijg het modvakje ook met geen mogelijkheid uitgeklapt :) (laatste Chrome)

[ Voor 12% gewijzigd door SidewalkSuper op 24-10-2012 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Laatst online: 12-09 23:35

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Bij mij werkt het modereren nog wel als ik de hele reactielisting bekijk maar zoals opgemerkt door Dirk, inderdaad niet als ik een enkele reactie bekijk. Dan krijg ik in het geheel geen menu.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
SidewalkSuper schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 09:10:
Heb precies hetzelfde.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 11:39
Bij mij precies het zelfde. Ik heb zelfs al laatste redmiddel nog geprobeert om IE te gebruiken :P en ook dat werkt niet. Wel vreemd dat deze bug zich van de een op de andere dag voordoet.

edit: Ook geen beginner of powermodstatus. Wel gebruiker van boosts, had rond de 150 geloof ik.

[ Voor 11% gewijzigd door chrisborst op 24-10-2012 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

chrisborst schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 09:31:
[...]

Bij mij precies het zelfde. Ik heb zelfs al laatste redmiddel nog geprobeert om IE te gebruiken :P en ook dat werkt niet. Wel vreemd dat deze bug zich van de een op de andere dag voordoet.
Dat is niet geheel vreemd, ze hebben gister blijkbaar een update online gezet. Daarna ging het mis :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Ik weet niet eens welke modstatus ik heb want onder profiel zie ik alleen maar staan 'actief'? Ik heb zo'n 42 power-boost dingen en mod al best lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Dat is alles wat je hoeft te weten :) Er is wel meer onderscheid, maar dat is bewust verborgen voor gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisborst
Cloud schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 09:57:
Dat is alles wat je hoeft te weten :) Er is wel meer onderscheid, maar dat is bewust verborgen voor gebruikers.
Zou je daar iets meer over kunnen vertellen? Ben wel benieuwd hoe er dan onderscheid wordt gemaakt. Ik hoef niet te weten wat voor "status" ik heb. Indirect krijg je ook feedback door die boostpunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MClaeys
Cloud schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 09:11:
Bij mij werkt het modereren nog wel als ik de hele reactielisting bekijk maar zoals opgemerkt door Dirk, inderdaad niet als ik een enkele reactie bekijk. Dan krijg ik in het geheel geen menu.
Hier werkt het nergens :) Maar er zijn er blijkbaar waar het wel werkt want er gebeuren nog steeds moderaties.

[ Voor 11% gewijzigd door MClaeys op 24-10-2012 10:02 . Reden: aanvullig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

chrisborst schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 10:00:
[...]

Zou je daar iets meer over kunnen vertellen? Ben wel benieuwd hoe er dan onderscheid wordt gemaakt. Ik hoef niet te weten wat voor "status" ik heb. Indirect krijg je ook feedback door die boostpunten.
Daarvoor kan ik je het beste verwijzen naar de eerste pagina van reviews: Tweakers.net moderatie faq :) Je echte status is nog wel af te leiden van wat je doet, maar wordt niet meer getoond op je pagina. Dit is om statushoeren (bij gebrek aan een beter woord) te vermijden.
MClaeys schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 10:02:
[...]

Hier werkt het nergens :) Maar er zijn er blijkbaar waar het wel werkt want er gebeuren nog steeds moderaties.
Ik las iemand die zei dat waarschijnlijk te maken heeft met het wel of niet hebben van boostpunten. Ik probeer zelf in elk geval even bij wat artikelen langs te gaan en zal mede-crew dat ook even vragen. Ik zie dat er nog artikelen zijn die vrijwel geheel ongemodereerd zijn gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij werkt het ook nergens en op geen enkele device of browser.

Ik had geen boostpunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EektheMan
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 16:48

EektheMan

DPC

Cloud schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 10:05:

Ik las iemand die zei dat waarschijnlijk te maken heeft met het wel of niet hebben van boostpunten.
Zo uit het hoofd had ik iets van 6 of 700 boostpunten (hopelijk krijg een ijsje ofzo bij de 1000 boosts ;-) ), maar kan niet modderen. Dus of het heeft er niets mee te maken of het probleem is iets breder dan het wel of niet hebben van boosts.

It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Als ik jullie beide reacties naast elkaar leg, dan snap ik het ook niet meer. Lijkt dan inderdaad ook boospunt onafhankelijk te zijn 8)7

Alleen een devver kan uitsluitsel geven dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MClaeys
Ik las iemand die zei dat waarschijnlijk te maken heeft met het wel of niet hebben van boostpunten. Ik probeer zelf in elk geval even bij wat artikelen langs te gaan en zal mede-crew dat ook even vragen. Ik zie dat er nog artikelen zijn die vrijwel geheel ongemodereerd zijn gebleven.
Ik had rond de 70 boostpunten, maar er zijn er blijkbaar die geen boostpunten hadden en die ook niet kunnen modden dus ik denk dat het probleem iets dieper ligt :).

edit: je was me voor :P

[ Voor 2% gewijzigd door MClaeys op 24-10-2012 10:19 . Reden: Hij was me voor ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koku
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 13:31

koku

Tnet Devver
We zijn ermee bezig, komt vandaag een fix voor. Het lijkt wel aan de boostpunten te liggen vooralsnog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

koku82 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 10:19:
We zijn ermee bezig, komt vandaag een fix voor. Het lijkt wel aan de boostpunten te liggen vooralsnog...
Prima :)

Er lijken momenteel weinig anderen te modereren, dus ik ga de laatste tien artikelen wel even in mijn eentje modereren O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 10:20:
[...]

Prima :)

Er lijken momenteel weinig anderen te modereren, dus ik ga de laatste tien artikelen wel even in mijn eentje modereren O-)
karmah**r :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Mijn eigen karma interesseert me weinig, maar het is zo lullig voor ieder die reageert op artikelen en nu onterecht op 0 blijft hangen. Als ik iets met karma aan het doen ben, is het wel het uitdelen van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Ik heb al 2 verschillende errors gekregen:
Uncaught TypeError: Cannot set property 'innerHTML' of null reacties+mod.js:6
en
Uncaught TypeError: Cannot read property 'modStatus' of undefined reacties+mod.js:6

Er werden hier ergens 2 linkjes naar posts van een persoon geplaatst, de ene zou wel werken, de andere niet.
Ik kan geen van beide modereren. Bovenstaande errors komen van die bewuste posts.
Lijkt me niet browsergerelateerd, maar: ik zit op Chrome v22.

Hopelijk zijn jullie daar wat mee :)

[ Voor 35% gewijzigd door Slonzo op 24-10-2012 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomasthomas schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 00:29:
..Wel jammer, er blijven nu heel veel reacties op 0 staan.
Idem bij mij en idd jammer. Gelukkig zijn jullie ermee bezig :)
Eagle Creek schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 22:53:
..(zelfs het menu klapt niet uit).
Idem bij mij.
koku82 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 10:19:
Succes boys!
Idem bij mij.

Google Chrome versie: 22.0.1229.94 m
IE versie: 7.0.6002.18005

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koku
  • Laatst online: 12-09 13:31

koku

Tnet Devver
Zou nu allemaal weer moeten werken. Zo niet, laat het even weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koku82 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 10:54:
Nee nog steeds niet mogelijk. :(
op IOS, firefox EN Safari

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2012 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Hier in Firefox ook nog steeds problemen bij het bekijken van een enkele reactie:

bilgy_no1 in 'nieuws: LG doet goede zaken met verkoop mobieltjes'

Hier krijg ik de popup niet geopend bij het klikken. Ik heb voor de zekerheid even een harde refresh gedaan, maar dat mocht ook niet baten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Ik kan ook nog niet!

@W7, Chrome @ Version 22.0.1229.94 ook niet op IE @ 9.08

[ Voor 66% gewijzigd door Ircghost op 24-10-2012 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterKvG
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:27
Bij mij werkt het in de nieuwste versies stable versies van FF, Chrome, Opera en IE nog niet. Heb telkens een harde refresh gedaan.

[ Voor 27% gewijzigd door WouterKvG op 24-10-2012 11:03 ]

- Somnox, 's werelds eerste slaaprobot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glabbeek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 09:42

Glabbeek

Dat dus.

Onder Chrome 6.0.899.0.dev (Ubuntu 12.10 64bit) werkt het ook niet:
code:
1
2
3
4
5
6
7
Uncaught TypeError: Cannot set property 'disabled' of null
PopupGenerator.register.setBoostCounterreacties+mod.js:6
PopupGenerator.register.createModBoostreacties+mod.js:6
PopupGenerator.register.afterInitreacties+mod.js:6
Popupgeneral.js:58
getgeneral.js:57
addHandlersgeneral.js:57

Op reacties+mod.js:6

En zo is het maar net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redinox
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 16:56
Bij deze laat ik het even weten...helaas nog geen succes. :'(

SRWare Iron 21.0.1200.0
IE 8.0

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:45

Saven

Administrator

werkt hier ook nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostBaksteen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-07 19:12
We're working on it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
kudo's en succes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostBaksteen
En nu? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redinox
Nu zit je ons gewoon te pesten ;)
(Nog) geen succes aan mijn kant

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Nope!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Mijn probleem met de single-reactie view is nu inderdaad opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostBaksteen
Redinox schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:14:
[...]

Nu zit je ons gewoon te pesten ;)
(Nog) geen succes aan mijn kant
Vet vaag, bij mij werkt het wel.

Op welke url probeer je te modereren?

/edit: met een andere user (met vermoedelijk boostpunten) krijg ik nu ook een foutmelding inderdaad.

@Cloud: Nice, we gaan de goede kant op :)

[ Voor 21% gewijzigd door JoostBaksteen op 24-10-2012 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Cloud schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:15:
[...]

Mijn probleem met de single-reactie view is nu inderdaad opgelost :)
Ook dat werkt bij mij niet

Daar werkt ook niks

nieuws: Facebook haalt 14 procent van zijn omzet uit mobiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:52

Nakebod

Nope.

In Chrome 22 krijg ik:
code:
1
2
3
4
5
6
7
PopupGenerator.register.setBoostCounter reacties+mod.js:6
PopupGenerator.register.createModBoost reacties+mod.js:6
PopupGenerator.register.afterInit reacties+mod.js:6
Popup general.js:58
get general.js:57
(anonymous function) general.js:57

Ik ga er heen via het nieuwsbericht zelf, maar ook directe links naar een reactie werken hier niet.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostBaksteen
Ok, thx guys, ik kan weer even verder debuggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cantate
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-08 20:33
Nog steeds stuk. Ik kan geen enkele reactie modereren. (FP, productreviews, etc)
Uncaught TypeError: Cannot set property 'innerHTML' of null

[ Voor 33% gewijzigd door cantate op 24-10-2012 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

Nope
deze error krijg ik:
Uncaught TypeError: Cannot set property 'innerHTML' of null

Het werk wat ik straks te verrichten heb wordt met de minuut meer :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Hij doet het hier inderdaad ook niet met dezelfde melding als die Brantje nu krijgt!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Misschien was het handig geweest als jullie geen minified code hadden, dan konden wij meezoeken naar een oplossing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook geen succes.

Tijdstempel: 24-10-12 11:25:01
Fout: TypeError: this.boostMod is null
Bronbestand: http://tweakimg.net/x/min/reacties+mod.js?1351068069
Regel: 6

Is de modbot terug geslopen in V7 :P

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2012 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Zelfde error als Freaky_Revolt: "TypeError: this.boostLabel is null". Firefox 16.0.1 op Windows 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Chrome 22
Foutmelding: Uncaught TypeError: Cannot set property 'innerHTML' of null
Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-06 23:19
Last van dezelfde bug, heb nog boosts geloof ik. Errors zijn dezelfde als al eerder gepost (Firefox en Chrome)

Erg slordig imho, gebruiken jullie geen (System) tests of waren er geen/niet voldoende testcases voor modereren? Leuk dat jullie nu agile development gebruiken voor Tweakers maar TDD of op zijn minst een robuuste testsuite is toch wel belangrijk daarbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
  • Laatst online: 22-08 01:21
Ik zit ook al de hele ochtend als een gek te klikken maar ik kan opeens niet meer modereren. Gelukkig lag het niet aan mij nu ik dit topic lees. Gisteren had ik nog geen problemen maar sinds vanochtend kan ik op geen enkele post meer een score geven. Zowel op Chrome als Internet Explorer gebeurt er gewoon niets als ik op een score klik. Errormelding is "Uncaught TypeError: Cannot set property 'innerHTML' of null"

Ik hoop dat het snel wordt opgelost. Ben zo gewend om te modereren nadat ik een reactie heb gelezen dat ik gewoon ontwenningsverschijnselen heb ;)

[ Voor 12% gewijzigd door jona op 24-10-2012 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MClaeys
JoostBaksteen schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:16:
[...]

Vet vaag, bij mij werkt het wel.

Op welke url probeer je te modereren?

/edit: met een andere user (met vermoedelijk boostpunten) krijg ik nu ook een foutmelding inderdaad.

@Cloud: Nice, we gaan de goede kant op :)
Precies maar vaag inderdaad :P hier alleszins nog helemaal nergens mogelijk om te modereren ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostBaksteen
Het bleek een oude cache file te zijn, deze is nu geflushed en het zou nu goed moeten werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocalJoost
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-05 12:39

LocalJoost

plaatje hieronder

Yep! lijkt het weer te doen!

☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt weer :) Voor mij althans.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2012 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostBaksteen
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Well done d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisborst
Het werkt weer! Bedankt voor de snelle fix!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij werkt het ook weer :) Goed gedaan boys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitzer
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:10
Ik had er ook problemen mee, tot zo'n kwartier geleden, en zonder de browser/pagina te sluiten werkt het weer, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Laatst online: 21:52

Nakebod

Nope.

Werkt idd weer hier \o/

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Dank aan de devvers, alles lijkt weer helemaal te werken. :)

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redinox
JoostBaksteen schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:48:
Het bleek een oude cache file te zijn, deze is nu geflushed en het zou nu goed moeten werken :)
Hoera, het werkt weer!

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

chrisborst schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:51:
Het werkt weer! Bedankt voor de snelle fix!
Het werkte al sinds gister niet meer dus zo snel was het niet haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EektheMan
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 16:48

EektheMan

DPC

Dank JB, als ik deze thread of een devver kon modden hadden ze beide een +2 gekregen.

It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Werkt weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
  • Laatst online: 22-08 01:21
Niet te geloven! Ik post net dat ik niet kan modereren en binnen vijf minuten is het opgelost! Goed dat jullie er zo bovenop zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fixed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterKvG
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:27
Nog nooit zo blij geweest met een schermpje dat openklapt als je ergens op klikt.. :D

- Somnox, 's werelds eerste slaaprobot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Laatst online: 11:09
Hulde! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cantate
  • Laatst online: 01-08 20:33
super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Als topicstarter, bedankt! En slotje kan nu :P

[ Voor 4% gewijzigd door Ircghost op 24-10-2012 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

+1 netjes zo snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edddd
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-07-2024
Het werkt, top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Thanks, werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Alleen jammer van de popup als reactie 48u of ouder is. Had wel gelijk meegenomen mogen worden!

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.