I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dat was echt stom, en hij had eerder dit seizoen ook al zo een foutje, comfortabel aan de leiding, maar het zelf weggooien.gambieter schreef op zondag 12 juni 2022 @ 16:23:
Heb net de F2 zondag race gekeken. Vips toch, uberhaupt die manoeuvre met de pitlane bij de eerste herstart was erg twijfelachtig, maar die crash...
12 strafpunten in 6 raceweekenden, dan ben je het echt wel heel bont aan het maken, dan mag het echt wel wat langer zijn.Cordeel is geschorst voor de volgende race (12 strafpunten), mag wel wat langer zijn. Die hoort niet in F2 thuis.
De vader van Bolukbasi is niet welkom bij het volgende evenement omdat die de confrontatie aan was gegaan met Nissany, waarbij ook wat duw- en trekwerk aan te pas schijnt te zijn gekomen, ik vermoed dat hij jouw mening wel deelt dat Nissany niet in een bewegend voertuig hoort.En Nissany hoort niet in een bewegend voertuig. Hij zegt iets over een idioot, zonder te beseffen dat hij het over zichzelf heeft.
Vips heeft niks gekregen toch voor de herstart actie?gambieter schreef op zondag 12 juni 2022 @ 16:23:
Heb net de F2 zondag race gekeken. Vips toch, uberhaupt die manoeuvre met de pitlane bij de eerste herstart was erg twijfelachtig, maar die crash...
Cordeel is geschorst voor de volgende race (12 strafpunten), mag wel wat langer zijn. Die hoort niet in F2 thuis.
En Nissany hoort niet in een bewegend voertuig. Hij zegt iets over een idioot, zonder te beseffen dat hij het over zichzelf heeft.
Nee, en dat is heel krom.DoeEensGek schreef op zondag 12 juni 2022 @ 17:10:
Vups heeft niks gekregen toch voor de herstart actie?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ja dat idee kreeg ik al tijdens de race. Er kwam maar geen onderzoek, mag het dan wel in F2 en niet in F1.? Stond er in iedergeval raar van te kijken.
En NASCAR Whelen Euro Series was er ook dit weekend, vooral de laatste race was een aanrader om terug te kijkenge-flopt schreef op zondag 12 juni 2022 @ 19:39:
Het is me een race weekend wel. Net de 24 uur van Le Mans erop zitten, daartussen door de F1, nu Indycar en misschien nog straks Nascar....
YouTube: LIVE: EuroNASCAR 2 Round 04 | NASCAR GP UK 2022
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
Red Bull schorst Formule 2-coureur Vips om racistische uitspraak tijdens gamen https://www.nu.nl/formule...spraak-tijdens-gamen.html (via @NUnl)
Zo gaat dat tegenwoordig......
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Geen gemis wat mij betreft. Maar maakt de opleiding wel wat karig nu voor Red Bull.
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
Hij is nog niet onstagen. Misschien komt hij met een goed (oprecht) excuses en een dagje vrijwilligerswerk er wel mee weg.
Mee eens. Maar echt veel supertalent (vrij beschikbaar) is er ook niet momenteel.Hugo schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 22:02:
[...]
Geen gemis wat mij betreft. Maar maakt de opleiding wel wat karig nu voor Red Bull.
[ Voor 24% gewijzigd door stekkiekiller op 21-06-2022 22:24 ]
Red Bull heeft nog Daruvala, Lawson, Hanger en Iwasa in F2, verder nog 3 of 4 junioren in lagere categorieën. Moet er wel bij zeggen dat ze niet allemaal even spectaculair zijnHugo schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 22:02:
[...]
Voor niet native Engels sprekenden is de betekenis ook wat anders dan voor wel native Engels sprekenden.mrstylo schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 23:11:
[...]
Sowieso belachelijk omdat te gebruiken als je Engels praat. Als een 21 jarige hoor je dat wel te weten. Alleen aan de andere kant kunnen mensen ook fouten maken, hopelijk leert hij ervan.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
En wel hierom... Waar gaat het heen in deze wereld...
De zogenaamd gekwetste doelgroep gebruikt het als stopwoord.
"When you grow up your heart dies"
Maak me dan altijd meteen zorgen om Max. Dat is ook een flapuit, dus hopelijk krijgt ie niet dit soort gezeik...sjaool schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 08:24:
[...]
En wel hierom... Waar gaat het heen in deze wereld...
[Streamable]
De zogenaamd gekwetste doelgroep gebruikt het als stopwoord.
Mijn boefje is liev!
Tja, als bekend persoon loop je op eieren dat is nu inmiddels wel bekend gezien mensen zoals ene Y.C.JB schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 08:28:
[...]
Maak me dan altijd meteen zorgen om Max. Dat is ook een flapuit, dus hopelijk krijgt ie niet dit soort gezeik...
Maar inderdaad, dit hoort verder in [F1] Randzaken.
"When you grow up your heart dies"
Je zou toch denken dat ze iets slimmer zijn na: https://www.espn.com/raci...-racial-slur-virtual-raceMikeyMan schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 21:41:
Ook een aardige manier om je carrière om zeep te helpen:
Red Bull schorst Formule 2-coureur Vips om racistische uitspraak tijdens gamen https://www.nu.nl/formule...spraak-tijdens-gamen.html (via @NUnl)
Denk inderdaad dat hij F1 nu wel kan vergeten. Misschien terecht in andere race klasses, maar betwijfel of hij een Mazepinnetje kan doen. Denk niet dat hij of zijn vader voldoende geld heeft om op eigen kracht (financieel gezien) in de F1 terecht te komen.
Oi oi oi, kan niet wachten op zoveel moois volgend jaar.jan390 schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 18:15:
Enkele foto's van de Porsche 963 Hypercar:[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Het gaan mooie jaren worden.
Trouwens, dat GoodWood is ook wel leuk als "afterparty" op Le Mans
https://jalopnik.com/pors...hungry-963-gtp-1849102133
Canon 7D ★ 200-400 ★ 70-200/2.8 II ★ 17-40 ★ 15-85 ★ 50/1.8
Je bedoelt die geluidjes voor een radio bericht?jfeelders schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 18:48:
Even helemaal soort van offtopic van de 24h van LeMans: ik ben op zoek naar de piepjes-sound van de teamradio zoals in YouTube: WEC: Porsche reveals name, livery and drivers of LMDh challenger; ta... @ 0:20m. Iemand een hint?
Beetje als de F1 variant: YouTube: F1 Radio - Notification Sound
BREAKING from Goodwood: @JotaSport has sealed a deal with @Porsche to race the Porsche 963 in next year’s World Endurance Championship.#WEC #FOS @PorscheRaces pic.twitter.com/BgFBMgSr4R
— FIA World Endurance Championship (@FIAWEC) 25 juni 2022
https://www.dailysportsca...porsche-963-for-2023.html
Het klinkt goed dat er nu al meerdere teams zijn die auto’s van Porsche kopen om te racen. Dan is de klasse niet zo afhankelijk van de fabrikanten (kuch lmp1).
[ Voor 21% gewijzigd door Niellie41 op 25-06-2022 22:23 ]
Volgens mij was dat ook de gehele opzet van de LMH en LMDh. Lagere kosten, zodat er ook meerdere geïnteresseerden met een auto kunnen komen en klantenteams een optie kan worden.Niellie41 schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 22:17:
En in de VS IS JDC Miller het eerste klantenteam van Porsche.
https://www.dailysportsca...porsche-963-for-2023.html
Het klinkt goed dat er nu al meerdere teams zijn die auto’s van Porsche kopen om te racen. Dan is de klasse niet zo afhankelijk van de fabrikanten (kuch lmp1).
Dat niet alleen. Ook het feit dat Porsche auto’s verkoopt is een goed teken. Dat zag je niet bij de laatste generatie LMP1.CH4OS schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 22:43:
[...]
Volgens mij was dat ook de gehele opzet van de LMH en LMDh. Lagere kosten, zodat er ook meerdere geïnteresseerden met een auto kunnen komen en klantenteams een optie kan worden.
Er waren we privé teams, maar die moesten alles zelf doen en bij voorbaat al kansloos ten opzichte van de fabrikanten.
Ter vergelijking de Porsche 911 RSR (WEC GTE auto) deed het vandaag in 50.35s.
Maar vraag me wel af waarom het spiegels heeft en of je nog iets hebt aan die achtervleugel behalve extra weerstand. denk dat je bij zoiets misschien beter de diffuser extra kan blazen.
The client is not always right. - Enzo Ferrari; Design the Future
Bizar en niet zomaar een beetje sneller. Lijkt alsof hij aan de is weg geplakt vanwege de fans.
Let ook even op de Marshalls bij de start
Wat meer uitleg over de auto
[ Voor 9% gewijzigd door jan390 op 26-06-2022 19:28 ]
https://racer.com/2022/06...576l0o0B5ljTS5aPkFI-hYTa8
Zo... Die Lambo is plat, RTN komt daar erg goed weg.
Edit; Ik zie dat de klok op 35:00 is gestopt, dan moeten 10 en 01 sowieso nog.
[ Voor 17% gewijzigd door TheBrut3 op 26-06-2022 22:12 ]
Heh, die klinkt bijna als een 1/10 elektro RC race auto...
https://www.gpblog.com/nl...ramma-rijden-in-2023.html

Programma: https://www.lemansclassic.com/en/information/programme/
Live stream:
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Safety car start?
[ Voor 35% gewijzigd door siggy op 02-07-2022 18:00 ]
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
En de mensen zijn al bandjes aan het koelen in de echt natte gedeeltes.
'Nice gap for Deruvala'. Nr 2 zit er gewoon direct achter. Wuuuut. Wie zijn deze commentatoren...?
[ Voor 78% gewijzigd door siggy op 02-07-2022 18:07 ]
Pourchaire op full wets....
Ow wacht, iedereen op full wets?
[ Voor 31% gewijzigd door siggy op 02-07-2022 18:13 ]
Shit Vips naar P5....
[ Voor 15% gewijzigd door siggy op 02-07-2022 18:20 ]
Nee, wets alleen.siggy schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 18:19:
Heeft F2 geen inters? Di tlijkt me belachelijk weer voor full wets....
Shit Vips naar P5....
Boh dit is echt meer geglij dan gerace.
Gewoon 4 wheel drifting. Grand Prix Legends ftw!
Jammer, Iwasa een rondje te laat begonnen met pushen. Geluid viel wel weg bij mij in de f1tv stream
[ Voor 69% gewijzigd door siggy op 02-07-2022 18:47 ]
Vips van P3 naar P12. Tering. Red Bull zal hem niet missen denk ik zo.TheBrut3 schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 18:47:
Vermakelijke race en wat een gat naar P3 zeg!
Nou, de nek van Doohan is klaar voor de F1.
[ Voor 10% gewijzigd door siggy op 02-07-2022 18:56 ]
Ah daar is ie toch
Zou Huisman nog meerijden?
[ Voor 23% gewijzigd door siggy op 02-07-2022 19:06 ]
Caterhams? Vauxhall shizzle? Rover Cup etc etc? Misschien niet toepasselijk voor een F1 weeknend, maar 's ochtends is het programma wel erg lame
Oh Rudy van Buren (sirmacer) rijdt mee! Ik dacht dat ie er nog een klasse eronder zat.
Oh, het is qualifying voor de PSC..... damn...30 min maar.
Wel lekker oldskool. Hier is 30 min, zoek het jullie maar uit. NIce.
Michael Ammermüller rijdt mee. Holy shit, hoe ver kun je zakken? FF opgezegd,hij rijdt daar al enkele jaartjes mee. Huh, ik dacht toch echt dat ie ook nog in de Indycar heeft gezeten.... Mmmmm
Wat een gigantische verschillen.. 7 sec tot de laatste man. Damn, I can do that...
Holy shit wat veel Nederlanders in de PSC. Kunnen ze het net zo goed de Porsche Holland Cup noemen.....
Nou, vaag 30 min qualy. Had gewoon een uur gemogen of is de brandstof daar ook zo duur
Nou weinig animo in dit topic
[ Voor 61% gewijzigd door siggy op 02-07-2022 20:01 ]
Geen "echte" race maar bij Le Mans Classic komt dit weekend heel wat moois voorbij.siggy schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 19:15:
Ik vind het maar een summier raceweekend voor trackside fans. F3-F2-F1 en PSC. Waar zijn al die geweldig spec klasses van vroegah?
Na de clusterfuck van vorig jaar is DTM niet meer aan mij besteed.
Boh, die race restarts zijn echt mega absurd: YouTube: Drama & Crashs am Norisring | Highlights DTM Race 1 - Norisring | DT...Amphiebietje schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 20:11:
DTM op de Norisring was blijkbaar een uitvalfeest. Van tegen de 30 auto's naar 11...
Een klein tikje en meteen uitvallen? Wut.
Maar DTM is al lang geen DTM meer. Van echte toerwagens naar bijna F1 met een dakje naar dit soort GT wagens. Meh. Geef mij maar de S2000 specs, gwoon de échte toerwagens. Veel leuker om naar te kijken.
[ Voor 3% gewijzigd door siggy op 03-07-2022 09:11 ]
Jaren 90 BTCC ftw!siggy schreef op zondag 3 juli 2022 @ 09:05:
[...]
Boh, die race restarts zijn echt mega absurd: YouTube: Drama & Crashs am Norisring | Highlights DTM Race 1 - Norisring | DT...
Een klein tikje en meteen uitvallen? Wut.
Maar DTM is al lang geen DTM meer. Van echte toerwagens naar bijna F1 met een dakje naar dit soort GT wagens. Meh. Geef mij maar de S2000 specs, gwoon de échte toerwagens. Veel leuker om naar te kijken.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Ja dat was cool. Rydell & Lammers met de stationcar, Menu, Winkelhock, Soper, etc.
Silverstone is momenteel droog. Wel vroeg daar trouwens, die F3 race. Kan mij niet indenken dat er al veel publiek is.
Was Leclerc er op tijd voorbij?
Was wel een mooie inhaalactieTheBrut3 schreef op zondag 3 juli 2022 @ 09:41:
Oef, Bearman deed een Hamiltontje.
Dat zeker, maar was echt op het randje van de SC call.chevsticks schreef op zondag 3 juli 2022 @ 09:42:
Was wel een mooie inhaalactie
Mja dat blijf je houden met asfalt ipv gravel of gras naast de baan. Niemand heeft nog een probleem met eraf geduwd (gaan) worden.TheBrut3 schreef op zondag 3 juli 2022 @ 09:41:
Oef, Bearman deed een Hamiltontje.
Ah, hij moet hem toch terug geven.
Nou Leclerc win gehad, niet meer nodig voor de F1
Heftige crash vol in de dinges.
Weer een worstkerb die zijn ding doet, dingen gevaarlijker maken.
[ Voor 97% gewijzigd door siggy op 03-07-2022 11:11 ]
Halo werkt. Ze zijn ok!
[ Voor 13% gewijzigd door Tk55 op 03-07-2022 11:12 ]
Twente komt eraan!
Nissany is echt een idioot, maar nu krijgt die wel het deksel op zijn neus. Hij ramt er iemand af, maar als beloning wordt hij er zelf ook afgeramd doordat zijn slachtoffer geen controle meer heeft.
En zonder die belachelijke kerbs was er weinig aan de hand. Ff schrikken,TheBrut3 schreef op zondag 3 juli 2022 @ 11:12:
Oef, dat zou zomaar een dode kunnen zijn geweest zonder halo.
Het heeft geen enkel nut om aan de ene kant shizzle veiliger te maken (halo) en aan de andere kant weer gevaarlijker (sausage kerb).
Maar wat was NIssany in godsnaam aan het denken? Of kijken?
Zonder de curb was er alsnog een tbone natuurlijk, maar niet op hoogte inderdaad.siggy schreef op zondag 3 juli 2022 @ 11:12:
En zonder die belachelijke kerbs was er weinig aan de hand. Ff schrikken,
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
T-bone ja, niet relevant voor de halo inderdaad. Maar gewoon bizar dat kerbs nu gevaar verergeren..... in elke klasse. Weg met dat asfalt en nepgras. Dat is de enige reden dat zulke kerbs er zijn. Omdat alles aasfalt is.TheBrut3 schreef op zondag 3 juli 2022 @ 11:15:
[...]
Zonder de curb was er alsnog een tbone natuurlijk, maar niet op hoogte inderdaad.
2x en oorzaak-gevolg heeft ie ook niet echt in zijn hoofd ....Rene schreef op zondag 3 juli 2022 @ 11:16:
Wat een domme actie zeg. Dit is toch wel 100% Nissany die totaal niet weet wat er naast hem zit…
Bijna een Darwin-award.
[ Voor 4% gewijzigd door siggy op 03-07-2022 11:18 ]
Ik heb dus het idee dat dat Nissany echt wel weet dat hauger daar zit en hem gewoon van de weg probeert te drukken. Terwijl Nissany daarvoor zelf van de baan afreed en dus gewoon veel langzamer reed.Rene schreef op zondag 3 juli 2022 @ 11:16:
Wat een domme actie zeg. Dit is toch wel 100% Nissany die totaal niet weet wat er naast hem zit…
Wat mij betreft pakken ze de licentie van Nissany af. Zeker niet de eerste keer dat hij zoiets flikt.
De appel valt niet ver van de boomAtlAntA schreef op zondag 3 juli 2022 @ 11:20:
[...]
Ik heb dus het idee dat dat Nissany echt wel weet dat hauger daar zit en hem gewoon van de weg probeert te drukken. Terwijl Nissany daarvoor zelf van de baan afreed en dus gewoon veel langzamer reed.
Wat mij betreft pakken ze de licentie van Nissany af. Zeker niet de eerste keer dat hij zoiets flikt.
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Was dat Art? Die zijn nu UI voor de pitstops.Rene schreef op zondag 3 juli 2022 @ 11:29:
Dik respect l! Even een double stack in de F2 welke sneller gaat dan de gemiddelde double stack bij Ferrari. En dat terwijl er maar 1 persoon per wiel toegestaan is!
Nissany is een gevaar op de weg. Het is niet de eerste keer dat hij zijn eigen race verpest (denk aan Imola), maar net als een Ticktum is het een imbeciel die niet in welke raceklasse dan ook thuishoort.AtlAntA schreef op zondag 3 juli 2022 @ 11:20:
Als die sausage kerbs nu ook verbannen worden, dan heeft Nissany toch iets positiefs bereikt. Al was dat niet zijn bedoeling, eens moet de eerste keer zijn.
Dacht eigenlijk dat het Barber was, maar Mid-Ohio is ook mooi.
Dit topic is gesloten.
Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan, en erom bedelen ook niet.
MotoGP, WSBK e.d. kunnen in MotoGP en WSBK topic besproken worden.