Naast Netflix hebben wij nu ook Google Drive to Survive
<knip>
[ Voor 99% gewijzigd door Ramzzz op 01-03-2024 15:32 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ramzzz schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 14:47:
Nou hopelijk lukt dit, en zegeviert het recht.
[...]

F1 Randzaak? Ik gok verkeerde post
[ Voor 10% gewijzigd door Damian op 01-03-2024 14:48 ]
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Christian Horner zat tijdens FP3 niet een de pitwall. Hij had een belangrijke afspraak met Ben Sulayem.
"When you grow up your heart dies"
Pfff in de BBC podcast oppert er eentje dat Horner weleens hetzelfde lot kan ondergaan als Briatore met crashgate, dwz een ban voor het hele F1 gebeuren, omdat hij de sport in diskrediet gebracht kan hebben...
Knettergek om zoiets te suggereren na wat gehoaxte geruchten. Typisch Britse pulp "journalistiek", had alleen de Beeb iets hoger zitten dan "The Sun" maar blijkbaar is het allemaal 1 pot nat.

Knettergek om zoiets te suggereren na wat gehoaxte geruchten. Typisch Britse pulp "journalistiek", had alleen de Beeb iets hoger zitten dan "The Sun" maar blijkbaar is het allemaal 1 pot nat.
Oh ik dacht dat het zijn PA was. Zo noemt zij het ook een aantal keer. Al heb ik geen idee wie dat dan is.
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Als de FIA/Liberty zich ermee gaat bemoeien - zoals nu dus het geval is met de huidige meeting - is dat een optie die ze hebben. Dát zeggen ze. En de enige reden voor hen om zich ermee te bemoeien is omdat ze vinden dat het zaakje de F1 schade toebrengt.PalingDrone schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 15:12:
Pfff in de BBC podcast oppert er eentje dat Horner weleens hetzelfde lot kan ondergaan als Briatore met crashgate, dwz een ban voor het hele F1 gebeuren, omdat hij de sport in diskrediet gebracht kan hebben...![]()
Dus het is op zich niet gek/verkeerd dat ze dat aanhalen.
Echter ben ik eerder geneigd dat als geacht wordt dat dit de F1 schade toebrengt, het Red Bull is dat gestraft moet worden (uitgesloten van WCC, puntenmindering o.i.d.) vanwege het niet juist afhandelen.
Zo zo, RB gelijk diskwalificeren omdat de teambaas zich als een zak hooi gedraagt. Ik denk dat er dan nog meer teams heel weinig punten gaan scoren.henri86 schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 15:42:
[...]
Echter ben ik eerder geneigd dat als geacht wordt dat dit de F1 schade toebrengt, het Red Bull is dat gestraft moet worden (uitgesloten van WCC, puntenmindering o.i.d.) vanwege het niet juist afhandelen.
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Sinds wanneer is een voor bepaalde personen ongewenste uitkomst van een onderzoek gelijk aan "het niet juist afhandelen"?henri86 schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 15:42:
[...]
Als de FIA/Liberty zich ermee gaat bemoeien - zoals nu dus het geval is met de huidige meeting - is dat een optie die ze hebben. Dát zeggen ze. En de enige reden voor hen om zich ermee te bemoeien is omdat ze vinden dat het zaakje de F1 schade toebrengt.
Dus het is op zich niet gek/verkeerd dat ze dat aanhalen.
Vond dat juridische gedreig van Mercedes toen ze net het WDC misliepen een stuk schadelijker voor het aanzien van de sport en zo weet ik nog wel een hele rits aan "dingetjes" op te lepelen.
Blijkbaar willen er een hele boel Honer gewoon zien hangen en het liefst dat hij ook RBR nog meeneemt in zijn val, zolang dat soort figuren hun zin niet krijgen drammen ze net zo lang door tot het doel bereikt is en die types gaan echt over lijken voor hun eigen gelijk.
Ach, dat is toch maar het tweede team dus dat maakt niet zoveel uit. Kunnen ze het meteen verkopen aan Andretti.Stoney3K schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 15:50:
[...]
Zo zo, RB gelijk diskwalificeren omdat de teambaas zich als een zak hooi gedraagt. Ik denk dat er dan nog meer teams heel weinig punten gaan scoren.
Is het gek als ik het vermoeden krijg dat de shitstorm nog maar net begonnen is?
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Nee, dat vermoeden is niet gek.Major_ton schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 15:54:
Is het gek als ik het vermoeden krijg dat de shitstorm nog maar net begonnen is?
Of dat zo is weet men natuurlijk nog niet, maar mocht blijken dat RBR's interne onderzoek een wassenneus blijkt en Horner toch minder onschuldig is dan men deed voorkomen kan ik er wel inkomen dat de FIA / FOM actie ondernemen tegen Red Bull. Men wilde dit juist voorkomen door er voor te zorgen dat er een oordeel was in RBR's onderzoek aangaande de kwestie Horner voor dat het seizoen van start zou gaan. Dat is natuurlijk niet geluktautje schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 15:49:
In hoeverre is het niet juist afgehandeld dan?
Een uitsluiting van WCC of iets dergelijks lijkt me dan echter wel schromelijk overdreven. Maar een forse boete of iets dergelijks (geen idee of een boete dan weer impact zou hebben op budgetcap) zou ik dan weer niet vreemd vinden.
Maar dat is dan wel met de 'big if' dat hier een (kern van) waarheid in zit.
Ik heb de berichtjes even bekeken maar is het allemaal nu zo erg? Ik vind ook de we de reactie van de dame missen in de screenshots, we lezen alleen zijn berichten. Tuurlijk niet netjes en het zal hem zijn huwelijk met Gingerspice wel kosten maar er zijn toch "beroemdheden" die het allemaal veel bonter hebben gemaakt? Wat wil de voormalig PA van Horner hier nu mee bereiken want verder dan (eenzijdig) sexting zijn ze ook nooit gekomen.
Red Bull had beter Horner op nonactief kunnen stellen en het in de luwte moeten oplossen. Dan had ie na de zomerstop in alle rust terug kunnen keren. Ik vind dat Toto en Zak zich veel te veel er mee bemoeien.
Red Bull had beter Horner op nonactief kunnen stellen en het in de luwte moeten oplossen. Dan had ie na de zomerstop in alle rust terug kunnen keren. Ik vind dat Toto en Zak zich veel te veel er mee bemoeien.
Een passende straf is natuurlijk om Verstappen elke race een 10-place gridstraf te geven.Dennism schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 15:59:
[...]
Een uitsluiting van WCC of iets dergelijks lijkt me dan echter wel schromelijk overdreven. Maar een forse boete of iets dergelijks (geen idee of een boete dan weer impact zou hebben op budgetcap) zou ik dan weer niet vreemd vinden.
Hoeft ie zich tenminste niet te vervelen in de race.
Het onderzoek is gedaan door een externe, onafhankelijke onderzoeker.Dennism schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 15:59:
[...]
Of dat zo is weet men natuurlijk nog niet, maar mocht blijken dat RBR's interne onderzoek een wassenneus blijkt en Horner toch minder onschuldig is dan men deed voorkomen kan ik er wel inkomen dat de FIA / FOM actie ondernemen tegen Red Bull. Men wilde dit juist voorkomen door er voor te zorgen dat er een oordeel was in RBR's onderzoek aangaande de kwestie Horner voor dat het seizoen van start zou gaan. Dat is natuurlijk niet gelukt
Ik denk dat dit wel 2 kanten werkt, een deel van het publiek zal er op duiken omdat het Horner / RBR dat onder het vergrootglas ligt nu. Een ander deel valt echter weer over elkaar heen om Horner te beschermen / onschuldig te verklaren omdat het Horner / RBR is dat onder het vergrootglas ligt en een vertek van Horner mogelijk als negatief gezien kan worden voor het team en dus Max. Een deel van het publiek zal er simpelweg niet neutraal naar kijken.PalingDrone schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 15:51:
Blijkbaar willen er een hele boel Honer gewoon zien hangen en het liefst dat hij ook RBR nog meeneemt in zijn val, zolang dat soort figuren hun zin niet krijgen drammen ze net zo lang door tot het doel bereikt is en die types gaan echt over lijken voor hun eigen gelijk.
Ik vroeg me bijvoorbeeld eerder al af of zou het hier niet Horner betreffen maar bijvoorbeeld Toto of dan het sentiment bijvoorbeeld hier in het topic, maar ook op bijvoorbeeld Reddit, hetzelfde zou zijn of dat er een ander sentiment zou heersen.
Wat dus weer de vraag oproept hoe die screenshots überhaupt gelekt zijn. Of het is een 'onderzoeker' die zijn security echt compleet niet op orde heeft.autje schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 16:05:
[...]
Het onderzoek is gedaan door een externe, onafhankelijke onderzoeker.
Ik meen gelezen te hebben dat deze wel gelieerd is aan de Thaise eigenaar van RB. Natuurlijk zal zo'n onderzoeker linksom of rechtsom betaald moeten krijgen, maar weten we in hoe verre die band het onderzoek had kunnen beïnvloeden?autje schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 16:05:
[...]
Een onafhankelijke onderzoeker die alle emailadressen van de pitlane en journaille weet?Stoney3K schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 16:06:
[...]
Wat dus weer de vraag oproept hoe die screenshots überhaupt gelekt zijn. Of het is een 'onderzoeker' die zijn security echt compleet niet op orde heeft.
*knip*
Werving is niet toegestaan.
Werving is niet toegestaan.
[ Voor 88% gewijzigd door tweakduke op 01-03-2024 20:11 ]
En dat zegt exact wat over de betrouwbaarheid van dat onderzoek? Zoals ik al eerder aangaf ( Dennism in "[F1] Randzaken" ), ook dat soort mensen zijn te beïnvloeden en het zal zeker niet de eerste keer zijn dan iemand die claimt 'onafhankelijk' te zijn, of 'betrouwbaar' te zijn dat uiteindelijk niet is. Maar dat iemand claimt 'onafhankelijk' te zijn zegt echt niets over de kwaliteit van dat onderzoek.autje schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 16:05:
[...]
Zonder dat het onderzoek en de resultaten openbaar gemaakt wordt, valt over de betrouwbaarheid van het onderzoek simpelweg geen uitsluitsel te geven.
Wie weet gaan er nu alsnog koppen rollen. Ik ga er echt mijn handen niet voor in het vuur steken.
Een onafhankelijke onderzoeker is nooit gelieerd aanHatsjoe schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 16:07:
[...]
Ik meen gelezen te hebben dat deze wel gelieerd is aan de Thaise eigenaar van RB. Natuurlijk zal zo'n onderzoeker linksom of rechtsom betaald moeten krijgen, maar weten we in hoe verre die band het onderzoek had kunnen beïnvloeden?
Ja hij moet betaald. Maar ze betalen hem voor het onafhankelijk zijn. Als die dat niet is komt die in no-time nergens aan de bak.
Het onderzoek is uitgevoerd door een King's Counsel barrister. Dat word je niet zomaar, dan moet je een expert zijn op je vakgebied en van onbesproken gedrag zijn. Dit is geen broddelwerk geweest.Dennism schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 16:13:
[...]
En dat zegt exact wat over de betrouwbaarheid van dat onderzoek? Zoals ik al eerder aangaf ( Dennism in "[F1] Randzaken" ), ook dat soort mensen zijn te beïnvloeden en het zal zeker niet de eerste keer zijn dan iemand die claimt 'onafhankelijk' te zijn, of 'betrouwbaar' te zijn dat uiteindelijk niet is. Maar dat iemand claimt 'onafhankelijk' te zijn zegt echt niets over de kwaliteit van dat onderzoek.
Zonder dat het onderzoek en de resultaten openbaar gemaakt wordt, valt over de betrouwbaarheid van het onderzoek simpelweg geen uitsluitsel te geven.
Wie weet gaan er nu alsnog koppen rollen. Ik ga er echt mijn handen niet voor in het vuur steken.
Ja, zo kun je alles wel in twijfel blijven trekken. Moet er nu een onderzoek naar het onderzoek komen?Dennism schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 16:13:
[...]
En dat zegt exact wat over de betrouwbaarheid van dat onderzoek? Zoals ik al eerder aangaf ( Dennism in "[F1] Randzaken" ), ook dat soort mensen zijn te beïnvloeden en het zal zeker niet de eerste keer zijn dan iemand die claimt 'onafhankelijk' te zijn, of 'betrouwbaar' te zijn dat uiteindelijk niet is. Maar dat iemand claimt 'onafhankelijk' te zijn zegt echt niets over de kwaliteit van dat onderzoek.
Vaak bu'j te bang!
Lijkt mij eerder een professioneel opgezette smear campaign, mocht de secretaresse van die barrister toevallig erg pro "team LH" zijn dan ga je niet zo getrapt info loslaten.Stoney3K schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 16:06:
[...]
Wat dus weer de vraag oproept hoe die screenshots überhaupt gelekt zijn. Of het is een 'onderzoeker' die zijn security echt compleet niet op orde heeft.
Hier zit overduidelijk een strategie achter en dit is weloverwogen; krijgen we onze zin niet na dat onderzoek dan is dit plan B.
Behalve de dame in kwestie zijn er genoeg anderen die deze situatie wel prima vinden. Scheelt weer een hoop lastige vragen aan het begin van dit seizoen met het nieuws over o.a. een paar opmerkelijke rijderswissels.
Het is heerlijk schuilen in de luwte van de storm die RBR momenteel over zich heen krijgt en ook heel makkelijk deugpunten scoren voor de rest.
Wanneer blijkt dat het bewijsmateriaal daadwerkelijk gelekt is? Ik vind van wel.-tom-562 schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 16:19:
[...]
Ja, zo kun je alles wel in twijfel blijven trekken. Moet er nu een onderzoek naar het onderzoek komen?
En anders moet er onderzocht worden of één of andere halve zool met nep bewijsmateriaal heeft lopen strooien waardoor zowel Horner als zijn PA daarvan het slachtoffer zijn geworden.
Waarom zou dit vanuit de onderzoeker gelekt moeten zijn? Het meest logisch lijkt me dat dit uit het kamp van de dame in kwestie zou zijn. Onderzoek spreekt Horner vrij -> dan maken we het publiekelijk.Stoney3K schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 16:20:
[...]
Wanneer blijkt dat het bewijsmateriaal daadwerkelijk gelekt is? Ik vind van wel.
En anders moet er onderzocht worden of één of andere halve zool met nep bewijsmateriaal heeft lopen strooien waardoor zowel Horner als zijn PA daarvan het slachtoffer zijn geworden.
Dit lijkt mij in ieder geval niet van de PA of andere medewerker af te komen. Dit lijkt meer op externe persoon of personen die een account gehackt hebben. Wat voor nut heeft het om anders zo'n heksenjacht te starten? Er zijn er genoeg die Red Bull aan de schandpaal willen nagelen en nu hebben ze iets gevonden om het mee te kunnen doen.
Ik ben echt benieuwd wat er uiteindelijk achter zit en waarom.
Het is een onderzoek uitgevoerd door de King's Counsel. Die hebben een reputatie hoog te houden.Dennism schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 16:13:
[...]
Omdat de screenshots ook te herleiden zijn naar de privé gegevens van de dame in kwestie.autje schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 16:22:
[...]
Waarom zou dit vanuit de onderzoeker gelekt moeten zijn? Het meest logisch lijkt me dat dit uit het kamp van de dame in kwestie zou zijn. Onderzoek spreekt Horner vrij -> dan maken we het publiekelijk.
Tenzij er een Schot met dyslexie toevallig alle stukken naar de King's Counsel barista gestuurd heeftautje schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 16:18:
[...]
Het onderzoek is uitgevoerd door een King's Counsel barrister. Dat word je niet zomaar, dan moet je een expert zijn op je vakgebied en van onbesproken gedrag zijn. Dit is geen broddelwerk geweest.
Lijkt me sterk. Die drinken thee, geen koffie.PalingDrone schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 16:24:
[...]
Tenzij er een Schot met dyslexie toevallig alle stukken naar de King's Counsel barista gestuurd heeft![]()
Dat zou je inderdaad hopen, maar uiteindelijk is het gewoon een 'dure' titel voor een advocaat of jurist. Ook hier geldt simpelweg 'in het verleden behaalde resultaten', ook experts in hun vakgebied maken fouten, dat is simpelweg menselijk. Op basis van dat iemand de titel 'King's Counsel barrister' heeft, kan je niet concluderen dat deze dan nooit in zijn of haar carrière fouten gemaakt heeft, en ook geen fouten meer zal maken, en dus ook niet dat dit onderzoek feilloos is geweest.autje schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 16:18:
[...]
Het onderzoek is uitgevoerd door een King's Counsel barrister. Dat word je niet zomaar, dan moet je een expert zijn op je vakgebied en van onbesproken gedrag zijn. Dit is geen broddelwerk geweest.
We zitten immers nog steeds in deze ellende, terwijl juist dat onderzoek er voor besteld was, en met spoed uitgevoerd moest worden zodat voor de start van het seizoen dit hele 'gedoe' uit de wereld zou zijn.
Laten we geen te snelle conclusies trekken op basis van aannames, maar gewoon wachten wat er uit komt en dan bepalen of het onderzoek inderdaad geen broddelwerk is geweest. De conclusie dat eerder deze week dat 'het klaar was' is overduidelijk ook veel te vroeg getrokken.
Zo kun je alles wel in twijfel trekken...
Maar dan nog: Red Bull heeft een interne arbeidskwestie, laat door een externe partij een onderzoek doen, en dat onderzoek pleit de medewerker vrij. Dan snap ik nog steeds niet wat nog meer van Red Bull verwacht kon worden in deze kwestie. Wat hadden ze anders moeten doen?
Maar dan nog: Red Bull heeft een interne arbeidskwestie, laat door een externe partij een onderzoek doen, en dat onderzoek pleit de medewerker vrij. Dan snap ik nog steeds niet wat nog meer van Red Bull verwacht kon worden in deze kwestie. Wat hadden ze anders moeten doen?
[ Voor 77% gewijzigd door autje op 01-03-2024 16:31 ]
Volgens meedere journalisten is het verstuurd naar mensen binnen de FOM, FIA, F1 teams, alle journalisten met een F1 2024 season pass, en naar bijvoorbeeld ook Jos Verstappen. In de To en CC velden staan gewoon alle ontvangers, dus dat hebben ze kunnen nakijken en verifiëren.sjaool schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 16:23:
Dit lijkt mij in ieder geval niet van de PA of andere medewerker af te komen. Dit lijkt meer op externe persoon of personen die een account gehackt hebben. Wat voor nut heeft het om anders zo'n heksenjacht te starten? Er zijn er genoeg die Red Bull aan de schandpaal willen nagelen en nu hebben ze iets gevonden om het mee te kunnen doen.
Het is dus (zeer waarschijnlijk) iemand, of in ieder geval samenwerkt met iemand, binnen Red Bull (Racing) die graag van Horner af lijkt te willen. Het kan bijvoorbeeld zijn dat deze persoon of personen nu van hem af willen (door wat er gebeurt zou zijn), maar ze kunnen hem er bijvoorbeeld ook gewoon ingeluist hebben en het nu op deze manier door zetten.
Maar dit is natuurlijk speculatie, en de hoe of wat weten we nu nog niet.
Je kan ook te goed gelovig zijn, een gezonde twijfel is over het algemeen beter. Paranoïde handelen dan weer nietautje schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 16:28:
Zo kun je alles wel in twijfel trekken...
Wat trouwens niet betekent dat ik dit allemaal in twijfel trek, ik probeer alleen wat duiding te geven dat het niet handig om mensen te geloven 'op hun blauwe ogen' of bijvoorbeeld hun titel alleen. Kijk naar het geleverde werk, niet naar het poppetje.
[ Voor 3% gewijzigd door Dennism op 01-03-2024 16:32 ]
1 ding is zeker, een onderzoeker gaat niet getrapt informatie lekken uit een vertrouwelijk onderzoek.Dennism schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 16:32:
[...]
Je kan ook te goed gelovig zijn, een gezonde twijfel is over het algemeen beter. Paranoïde handelen dan weer niet
Wat trouwens niet betekent dat ik dit allemaal in twijfel trek, ik probeer alleen wat duiding te geven dat het niet handig om mensen te geloven 'op hun blauwe ogen' of bijvoorbeeld hun titel alleen. Kijk naar het geleverde werk, niet naar het poppetje.
Die heeft daar namelijk helemaal geen belang bij, sterker nog een "lek" zou al desastreus zijn voor hun reputatie.
Dat is dus inderdaad de vraag, je hoort / leest ook geruchten dat de Thaise aandeelhouders Horner de hand boven het hoofd heeft willen houden, andere geruchten komen weer met 'Marko wil Horner weghebben', of dat de zoon van Mateschitz op het stoeltje van Horner wil zitten. Zoals ik eerder al zei, wie het weet mag het zeggen.autje schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 16:28:
Of Red Bull qua onderzoek wat anders had kunnen doen is lastig zeggen, we kennen immers de innerlijke werkingen en regels daar niet. Waar ik wel denk dat Red Bull niet handig heeft gedaan is het afdoen met zo'n kort statement afgelopen week zonder enige verdere transparantie. Het gebrek daaraan werkt immers deze geruchten in de hand.
En als er straks alsnog koppen gaar rollen vanwege het nu opgedoken 'bewijs', zijn ze natuurlijk helemaal het lachertje, na die verklaringen van vorige week.
[ Voor 7% gewijzigd door Dennism op 01-03-2024 16:43 ]
Vertrouwen op historisch betrouwbaar gebleken instituties lijkt mij beter dan bij alles gezonde twijfel te hebben.Dennism schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 16:32:
[...]
Je kan ook te goed gelovig zijn, een gezonde twijfel is over het algemeen beter. Paranoïde handelen dan weer niet
Natuurlijk kan er dan alsnog een fout gemaakt zijn, maar vanuit Red Bull vertrouwen ze erop dat zo'n extern en onafhankelijk onderzoek goed uitgevoerd wordt. Nogmaals: wat hadden zij meer kunnen doen dan dit?
De dame in kwestie mag nog in beroep gaan, of naar de rechter stappen. Dan is het vanuit Red Bull niet handig om er nu heel diep op in te gaan.Dennism schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 16:38:
[...]
Of Red Bull qua onderzoek wat anders had kunnen doen is lastig zeggen, we immers de innerlijke werkingen en regels daar niet. Waar ik wel denk dat Red Bull niet handig heeft gedaan is het afdoen met zo'n kort statement afgelopen week zonder enige verdere transparantie. Het gebrek daaraan werkt immers deze geruchten in de hand.
[ Voor 26% gewijzigd door autje op 01-03-2024 16:40 ]
Deze post is het voorbeeld van ironie. Je trekt op basis van aannames conclusies.Dennism schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 16:27:
[...]
Laten we geen te snelle conclusies trekken op basis van aannames, maar gewoon wachten wat er uit komt en dan bepalen of het onderzoek inderdaad geen broddelwerk is geweest. De conclusie dat eerder deze week dat 'het klaar was' is overduidelijk ook veel te vroeg getrokken.
Het onderzoek is klaar en is afgerond. Je trekt dat onderzoek in twijfel op basis van leaks zonder context.
Dat de media, de leaker en menig tweakers er nog niet klaar mee zijn is niet relevant.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Mag ik hier ook wat zeggen over de broek van Laura Winter? #dtv
Mijn boefje is liev!
Dat die er niet uit ziet?JB schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 16:43:
Mag ik hier ook wat zeggen over de broek van Laura Winter? #dtv
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nou wat denk je van de vrouw zelf. Zij heeft ongetwijfeld alle adressen binnen de F1.Stoney3K schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 16:06:
[...]
Klopt, het is volgens de wetgeving ook nog eens een vette inbreuk op de AVG.ThomasG schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 16:30:
[...]
Volgens meedere journalisten is het verstuurd naar mensen binnen de FOM, FIA, F1 teams, alle journalisten met een F1 2024 season pass, en naar bijvoorbeeld ook Jos Verstappen. In de To en CC velden staan gewoon alle ontvangers, dus dat hebben ze kunnen nakijken en verifiëren.
Het is dus (zeer waarschijnlijk) iemand, of in ieder geval samenwerkt met iemand, binnen Red Bull (Racing) die graag van Horner af lijkt te willen. Het kan bijvoorbeeld zijn dat deze persoon of personen nu van hem af willen (door wat er gebeurt zou zijn), maar ze kunnen hem er bijvoorbeeld ook gewoon ingeluist hebben en het nu op deze manier door zetten.
Maar dit is natuurlijk speculatie, en de hoe of wat weten we nu nog niet.
Juist niet, ik geef zelfs aan dat ik het onderzoek an sich niet beoordeel en daar dus ook geen oordeel over heb, want ik ken de inhoud niet. Wat ik wel doe is aangeven dat je er als buitenstaander niet blind op kan varen dat het onderzoek geen fouten bevat enkel omdat er onafhankelijk geclaimed wordt of omdat de onderzoekende partij een bepaalde titel heeft zoals al meerdere malen geclaimd wordt.uchiha tijntje schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 16:42:
[...]
Deze post is het voorbeeld van ironie. Je trekt op basis van aannames conclusies.
Het onderzoek is klaar en is afgerond. Je trekt dat onderzoek in twijfel op basis van leaks zonder context.
"We zitten nog steeds in deze ellende..."? Volgens mij wil Horner ook gewoon gaan racen en dat is nu zijn focus. De onderzoekers hebben hun werk gedaan.. Man man.. "We..."Dennism schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 16:27:
[...]
We zitten immers nog steeds in deze ellende, terwijl juist dat onderzoek er voor besteld was, en met spoed uitgevoerd moest worden zodat voor de start van het seizoen dit hele 'gedoe' uit de wereld zou zijn.

Je uitspraken klinken eigenlijk redelijk paranoïde voor iemand die claimt gezonde twijfel te hebben..
Precies, buitenstaander. Wat heb jij als buitenstaander te maken met een interne Red Bull aangelegenheid?Dennism schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 16:55:
[...]
Juist niet, ik geef zelfs aan dat ik het onderzoek an sich niet beoordeel en daar dus ook geen oordeel over heb, want ik ken de inhoud niet. Wat ik wel doe is aangeven dat je er als buitenstaander niet blind op kan varen dat het onderzoek geen fouten bevat enkel omdat er onafhankelijk geclaimed wordt of omdat de onderzoekende partij een bepaalde titel heeft zoals al meerdere malen geclaimd wordt.
Vaak bu'j te bang!
Ik denk dat het Zak Brown is
-> breng het Red Bull team in diskrediet
-> sponsors (Ford) haken af, waardoor Red Bull o.a. de honderden miljoenen voor hun hele motorproject zelf moeten ophoesten
-> Red Bull board is niet blij me deze F1 kosten en ze verkopen één van hun twee teams.
-> breng het Red Bull team in diskrediet
-> sponsors (Ford) haken af, waardoor Red Bull o.a. de honderden miljoenen voor hun hele motorproject zelf moeten ophoesten
-> Red Bull board is niet blij me deze F1 kosten en ze verkopen één van hun twee teams.
Gezien Toto z'n woede uitbarstingen, slopen van materiaal tijdens die uitbarstingen, het afkraken van de racing director en alles ter discussie stellen wat hem niet uitkomt klinkt het aannemelijker dat er in de toekomst nog wel wat lijken uit de kast van Toto vallen dan bij Horner..Dennism schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 16:06:
[...]
Ik vroeg me bijvoorbeeld eerder al af of zou het hier niet Horner betreffen maar bijvoorbeeld Toto of dan het sentiment bijvoorbeeld hier in het topic, maar ook op bijvoorbeeld Reddit, hetzelfde zou zijn of dat er een ander sentiment zou heersen.
Die man is emotioneel niet stabiel.
“Ik stel alleen maar vragen “… deed het ook zo goed in de coronatijd. Het onderzoek is klaar, heeft kennelijk niet de uitkomst die sommigen hadden gewild en nu moet er dan maar wat gefixt worden om die uitkomst toch te krijgen.

Echt precies dit.. De buitenstaanders van tegenwoordig EISEN antwoord op hun vragen! Echt om je kapot te lachen. Dat maffe gedoe is zelfs tot Tweakers doorgedrongen, end of an era-tom-562 schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 16:57:
[...]
Precies, buitenstaander. Wat heb jij als buitenstaander te maken met een interne Red Bull aangelegenheid?
Omdat er ook je eigen gegevens in staan? Het is in het belang van de vrouw zelf niet heel erg gunstig dat die screenshots gelekt worden. Want dan zou je min of meer jezelf doxxen.NotSoSteady schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 16:45:
[...]
Nou wat denk je van de vrouw zelf. Zij heeft ongetwijfeld alle adressen binnen de F1.
Nee, je gaf aan dat het onderzoek niet het resultaat heeft gehad wat het had moeten hebben, namelijk dat het zou zijn afgerond.Dennism schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 16:55:
[...]
Juist niet, ik geef zelfs aan dat ik het onderzoek an sich niet beoordeel en daar dus ook geen oordeel over heb, want ik ken de inhoud niet. Wat ik wel doe is aangeven dat je er als buitenstaander niet blind op kan varen dat het onderzoek geen fouten bevat enkel omdat er onafhankelijk geclaimed wordt of omdat de onderzoekende partij een bepaalde titel heeft zoals al meerdere malen geclaimd wordt.
Dat is wat er fout is aan je redenatie. Het onderzoek is afgerond en er is een uitkomst uit gerold. Daarmee is het klaar voor wat betreft Red Bull. Dat het niet klaar is voor veel mensen, veelal puur vanwege creëren van drama, maakt de uitkomst van dat onderzoek niet anders.
Voor veel Hamilton fans is Abu Dabi 21 ook nog niet afgerond…
Ik heb de screenshots niet gezien, maar we weten dus wie de dame in kwestie is?Stoney3K schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 17:03:
[...]
Omdat er ook je eigen gegevens in staan? Het is in het belang van de vrouw zelf niet heel erg gunstig dat die screenshots gelekt worden. Want dan zou je min of meer jezelf doxxen.
De idiote gedachte dat mensen recht hebben op alles wat ze willen is de doodsteek voor een fatsoenlijke samenleving.D-Ed schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 17:02:
[...]
Echt precies dit.. De buitenstaanders van tegenwoordig EISEN antwoord op hun vragen! Echt om je kapot te lachen. Dat maffe gedoe is zelfs tot Tweakers doorgedrongen, end of an era
Ben niet snel van de quotes, maar…
The sense of entitlement is a cancerous thought process that is void of gratitude and can be deadly to our relationships.
Haar naam was al voor het lek bekend, dus dat maakt ook weinig meer uit. Vermoedelijk teleurgesteld in het onderzoek, dus nu tijd voor publieke schandpaal.Stoney3K schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 17:03:
[...]
Omdat er ook je eigen gegevens in staan? Het is in het belang van de vrouw zelf niet heel erg gunstig dat die screenshots gelekt worden. Want dan zou je min of meer jezelf doxxen.
Dat is dan niet goed overgekomen. Het onderzoek is inderdaad afgerond, en dat had er voor RBR, maar ook de F1 / FOM toe moeten leiden dat ook kwestie afgerond zou zijn voor de start van het seizoen, althans dat was natuurlijk hun hoop. Dat is echter duidelijk niet uitgekomen. Dat maakt uiteraard de uitkomst van dit onderzoek niet anders, maar of die uitkomst ook als uiteindelijke conclusie blijft staan is natuurlijk geen zekerheid (meer), hoe boulevard achtig deze verdere ontwikkelingen helaas ook zijn. Of het klaar is voor Red Bull weet ik ook niet, dat hoopten ze natuurlijk wel, maar ik zou er nu ook weer niet vreemd van opkijken als er toch nog weer zaken zich verder ontwikkelen bij Red Bull.uchiha tijntje schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 17:05:
[...]
Nee, je gaf aan dat het onderzoek niet het resultaat heeft gehad wat het had moeten hebben, namelijk dat het zou zijn afgerond.
Dat is wat er fout is aan je redenatie. Het onderzoek is afgerond en er is een uitkomst uit gerold. Daarmee is het klaar voor wat betreft Red Bull. Dat het niet klaar is voor veel mensen, veelal puur vanwege creëren van drama, maakt de uitkomst van dat onderzoek niet anders.
Voor veel Hamilton fans is Abu Dabi 21 ook nog niet afgerond…
Waar ik echter voornamelijk op reageerde is dat er beweerd werd dat het onderzoek correct zou zijn, want het is uitgevoerd door een onafhankelijk expert. Dat is echter geen conclusie die je op basis van het uitvoerende poppetje kan trekken.
Dat is nogal een open deur. Je gaat iemand niet beschuldigen om vervolgens tevreden te zijn met een uitkomst waarin de beschuldigde wordt vrijgepleit.
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Het enige dat in feite naar buiten gebracht was als resultaat, was dat Horner aan blijft als TP.Major_ton schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 18:15:
[...]
Dat is nogal een open deur. Je gaat iemand niet beschuldigen om vervolgens tevreden te zijn met een uitkomst waarin de beschuldigde wordt vrijgepleit.
Het had best kunnen zijn dat er intern (meer) acties ondernomen waren waardoor ook de klaagster zich gehoord en tevreden met de uitkomt voelde.
Dat zou eventueel kunnen, maar volgens mij ben je dat stadium wel voorbij als je besluit er zo'n zaak van te maken. Ik kan het mis hebben uiteraard.henri86 schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 18:21:
[...]
Het enige dat in feite naar buiten gebracht was als resultaat, was dat Horner aan blijft als TP.
Het had best kunnen zijn dat er intern (meer) acties ondernomen waren waardoor ook de klaagster zich gehoord en tevreden met de uitkomt voelde.
Ik vind bepaalde dingen toch wat tegenstrijdig vanuit het interview.
Bijvoorbeeld:
En ze geeft toe dat dit nooit zou besproken worden, maar toch is ze er 100% zeker van dat er geen relatie zou geweest zijn?
Hmmmm
Bijvoorbeeld:
Dus ze heeft niets gelezen, maar trekt dan toch conclusies?'You always believe your own, don't you? I haven't read the text messages but there was never any relationship between her and Christian - God, no. She doesn't discuss that sort of stuff with us.
En ze geeft toe dat dit nooit zou besproken worden, maar toch is ze er 100% zeker van dat er geen relatie zou geweest zijn?
Hmmmm
Super lame chats. Weinig spannends.
Terecht afgedaan als gezwam.
Naja. Niet handig/slim van een teambaas. Maar ook geen "Horner reportedly offered a settlement for a whopping £650,000." waard.
Terecht afgedaan als gezwam.
Naja. Niet handig/slim van een teambaas. Maar ook geen "Horner reportedly offered a settlement for a whopping £650,000." waard.
[ Voor 51% gewijzigd door matthijst op 01-03-2024 18:55 ]
Haters everywhere but I don’t really care
Zoals ik al zei: ik heb alleen de screenshots op de pagina ervoor bekeken (ik was aan het werk, geen tijd om internet af te speuren of dagen aan speculatie door te nemen). Daar stond je NSFW-quote niet in.Helixes schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 12:08:
[...]
Ik zeg expliciet CH, omdat we niet weten of het Christian Horner betreft. En ik redeneer vanuit een vacuüm. Blijkbaar ben ik niet duidelijk genoeg voor je, dus bij deze.
Maar goed "you got me out of control"... Het is wel duidelijk wie dan is begonnen. Het maakt het niet goed, sterker nog: ik vind het niet kunnen, maar het klinkt niet ongewenst en ik krijg het vervelende gevoel dat het een vooropgezet plan was. Een vrouw die deze aandacht niet wil, doet zoiets niet. Maar goed, we weten nog niet eens of de berichten echt zijn. Iemand heeft er duidelijk belang bij om dit actueel te houden.
Ik ben het wel met je eens dat dit te ver gaat, maar ik zie in haar geen slachtoffer. Ik zie in CH's vrouw een slachtoffer en eventueel de partner van deze onbekende vrouw. In een gezond huwelijk doe je dit niet. En als zij geen slachtoffer is, waarom zou Horner dan weg moeten? Het komt niet op mijn over alsof vrouwen in zijn omgeving in gevaar zijn.En ja, we weten niet wat de interactie uit de vijfde regel precies inhield. Ik wil er verder niet over oordelen zonder verdere context. Maar dat deze CH niet op de bathroom was voor een nummer 1 of 2 lijkt mij wel duidelijk, en hij voelde de behoefte dat "op te biechten" aan een collega.
Edit: Spoilers in de F1 - nooit grappig![]()
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Voor wie benieuwd is hoe bizar dit soort zaken kunnen lopen, luister eens de Argos podcast aflevering "de val van de rector".
https://www.vpro.nl/argos...de-val-van-de-rector.html
Zit ook een aardig verschil in tussen mannen en vrouwen.
[ Voor 39% gewijzigd door Rukapul op 01-03-2024 19:05 ]
Ja die heb ik hier eerder genoemd.Rukapul schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 19:02:
Voor wie benieuwd is hoe bizar dit soort zaken kunnen lopen, luister eens de Argos podcast aflevering "de val van de rector".
Deze is ook interessant.
https://open.spotify.com/...si=O1H-eFPmTzyEW_HcfZm4rQ
Niet zozeer voor de casus zelf, maar vooral ook voor de beschouwingen eromheen.
Deze quote stond gewoon in de screenshots uit de Google Drive cache - zie File-66.png.Grrrrrene schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 18:46:
Zoals ik al zei: ik heb alleen de screenshots op de pagina ervoor bekeken (ik was aan het werk, geen tijd om internet af te speuren of dagen aan speculatie door te nemen). Daar stond je NSFW-quote niet in.
Maar goed "you got me out of control"... Het is wel duidelijk wie dan is begonnen. Het maakt het niet goed, sterker nog: ik vind het niet kunnen, maar het klinkt niet ongewenst en ik krijg het vervelende gevoel dat het een vooropgezet plan was. Een vrouw die deze aandacht niet wil, doet zoiets niet. Maar goed, we weten nog niet eens of de berichten echt zijn. Iemand heeft er duidelijk belang bij om dit actueel te houden.
Eerder verweet jij me context te interpreteren. De vijfde zin uit mijn quote zou niet zo goed een knipoog kunnen zijn als dat het kan zijn dat onze PA een lap dance heeft gegeven. We weten het niet - jij ook niet. Ik reserveer dus mijn oordeel.
En dit weten we dus ook niet. Ik heb geen idee of, en in welke mate, de Hornertjes een open relatie hebben bijvoorbeeld.Ik ben het wel met je eens dat dit te ver gaat, maar ik zie in haar geen slachtoffer. Ik zie in CH's vrouw een slachtoffer en eventueel de partner van deze onbekende vrouw. In een gezond huwelijk doe je dit niet. En als zij geen slachtoffer is, waarom zou Horner dan weg moeten? Het komt niet op mijn over alsof vrouwen in zijn omgeving in gevaar zijn.
Of, en in welke mate, de PA slachtoffer is in deze situatie, durf ik niet te zeggen. Misschien is dat in de context van een general manager ook niet eens nodig. Een transgressie is een transgressie. Maar, het zou net zo goed kunnen zijn dat er sprake was van een wederzijdse relatie of understanding, waar binnen RBR ruimte voor is.
Wat ik wel zou willen zeggen is dat áls RBR regels heeft tegen dit soort gedrag, en áls Horner ze heeft overtreden, dat het sportieve succes dat hij RBR heeft gebracht niet op de een of andere manier de zaak gladstrijkt. In 2024 gelden voor managers dezelfde regels als voor medewerkers op dit gebied, misschien nog wel strenger.
License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000
Internet gaat natuurlijk weer helemaal los met deze soap. Deze is wel grappig, de theorie dat Jos Verstappen achter het lekken zou zitten: YouTube: BOMBSHELL Dropped on Horner vs Verstappen DRAMA! 🍆🖼️
Kym Illman deed exact hetzelfde: Jos beschuldigen.Nielson schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 19:59:
Internet gaat natuurlijk weer helemaal los met deze soap. Deze is wel grappig, de theorie dat Jos Verstappen achter het lekken zou zitten: YouTube: BOMBSHELL Dropped on Horner vs Verstappen DRAMA! 🍆🖼️
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=IPla29yZR6g]
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Verwijderd
Dat zou toch hilarisch zijn.. Jos is zelf ook niet de man die atlijd even trouw is geweest? En lijkt mij sterk dat Max in dit gezeur zin zou hebben, maar ja internet, influencers etc wat een drama allemaal.Nielson schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 19:59:
Ik heb wat van die appjes op Reddit gezien, maar als dat is waar deze hele heisa om is dan is het met de mensheid nog triester gesteld dan ik al dacht.
Zucht, hoeveel afleveringen in Drive to Survive 2024 gaan we hierover krijgen.
Toch wel interessant als je het 1+1=3 optelt.....
- Horner and the man he holds responsible for stirring up trouble for him, Verstappen Snr, shook hands and chatted for a couple of minutes when Jos, who denies he is briefing against his son's boss, arrived earlier in the day.
- Een Nederlandse journalist die als eerste op de hoogte is (Wijst toch naar een lek aan de NL / Verstappen zijde)
- Jos Verstappen die de enige Red Bull gelieerde ontvanger van de mail is (Domste controle of de mail goed verzonden en aangekomen is en denken dat je zo de verdachtmaking richting jou weghaald)
- Jos Verstappen de enige niet-Team Principal die ook bij de meeting tussen Horner, Domenicali en Ben Sulayem was (Waarom zou Jos daarbij moeten zijn als hij er volledig buiten staat?)
- Max die weigerde antwoord te geven of hij achter Horner stond
- Horner and the man he holds responsible for stirring up trouble for him, Verstappen Snr, shook hands and chatted for a couple of minutes when Jos, who denies he is briefing against his son's boss, arrived earlier in the day.
- Een Nederlandse journalist die als eerste op de hoogte is (Wijst toch naar een lek aan de NL / Verstappen zijde)
- Jos Verstappen die de enige Red Bull gelieerde ontvanger van de mail is (Domste controle of de mail goed verzonden en aangekomen is en denken dat je zo de verdachtmaking richting jou weghaald)
- Jos Verstappen de enige niet-Team Principal die ook bij de meeting tussen Horner, Domenicali en Ben Sulayem was (Waarom zou Jos daarbij moeten zijn als hij er volledig buiten staat?)
Je weet hoe de Engelse pers handelt? Als die bloed ruiken dan komen de meest rare verzinsel boven drijven.henri86 schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 21:49:
Er gaat zelf een roddel rond dat Horner zou hebben geflirt met zijn PA en daarmee gestopt zou zijn. Daarna zou Jos met haar zijn gaan daten en Horner wilde dat ze daarmee zou stoppen. Daar zou de klacht over het grensoverschrijdende controlerende gedrag vandaan komen.
Hoe dan ook deze heel soap wordt buiten proporties opgeblazen.
:strip_exif()/f/image/E2xCyXJ8gTvFlTY6EtDB8nKq.jpg?f=fotoalbum_large)
Bron is Reddit
Leuke complot theoriehenri86 schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 21:49:
Maar genoeg tegenargumenten
1 Zijn zoon rijd bij het team, wat schiet je ermee op om het te lekken. Deze publiciteit is voor de Verstappens ook niet goed.
2 Iedereen hoog genoeg in de Red Bull organisatie weet ondertussen van de nederlandse journalist en zijn adres. Waarom Jos gebruiken om te lekken.
3 Jos Verstappen zijn emailadres geld hetzelfde voor. Zijn contacten met de pers zijn bekend. Gewoon meegenomen in de hoop dat hij verder lekt.
4 Algemeen bekend dat hij nog genoeg op de achtergrond als management voor zijn zoon doet. Oorspronkelijke lek was bij nederlandse krant. Hij is aanwezig dus waarom niet vragen of hij er meer vanafweet
5 Max die als nederlander zegt waar het op staat. Onderzoek is afgerond en hij komt om te racen, niet om politieke spelletjes te spelen.
6 Wil je controleren of email goed aankomt dan hoef je alleen maar het nieuws in de gaten te houden, altijd wel iemand die het op twitter gooit.
Tis ondertussen een beetje allemaal opgeblazen naar pizzagate proportiesNielson schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 19:59:

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Pfff, ik dacht dat het niet sneuer kon, maar gelet op de hierboven genoemde theorieën… I stand corrected. 
Eens zien of ik dit topic uit mijn lijst kan krijgen, want het is een aanslag op het iq van ieder weldenkend mens

Eens zien of ik dit topic uit mijn lijst kan krijgen, want het is een aanslag op het iq van ieder weldenkend mens
[ Voor 35% gewijzigd door uchiha tijntje op 01-03-2024 22:29 ]
Werken voor een megagrote reclameafdeling en dan zoiets simpels zo uit de hand laten lopen. Bravo
[ Voor 6% gewijzigd door Rukapul op 01-03-2024 22:32 ]
Ik heb me laten informeren dat nadat Jos de PA van CH vieze appjes heeft gestuurd met haar zou uitgaan, maar dat ze zich had vergist en met vervolgens met de vader van Sergio is gaan daten. Die wilde foto's van haar, maar omdat ze niet handig was met whatsapp is dat verhaal mooi niet doorgegaan. Domenicali heeft toen de PA van CH uitgelegd hoe dat moest door enkele pikante foto's van zijn eigen PA te delen met haar, waarop de PA van CH Jos in alle consternatie de pics heeft doorgestuurd van de PA van Domenicali. CH wilde die ook wel maar verloor een drinkwedstijd met Jos hierom. De drinkwedstrijd was "hoeveel Red Bull drankjes kun je drinken voordat je hartimestoornissen krijgt en je alvleesklier de suikeromzetting niet meer bijhoud" Omdat jos van jongs af aan zoveel limburgse vlaaien heeft gegeten dat die alvleesklier NOOIT meer ophoudt met suikes omzetten was dit een gelopen race natuurlijk voor Jos. Vervolgens hebben de Spice girls een liedje gemaakt om CH te kakken te zetten wat momenteel in een googledocs rondzwerft op Reddit.
De hoofdmonteur van RBR heeft vervolgens een en ander uitgezocht en bedacht dat CH NIETS te verwijten viel! Vervolgen is de PA van CH én de PA van domenicali met de monteur gaan stappen in de Hospitality van McLaren. Domenicali was zo boos dat ie niet mee mocht (Mclarenbaas Zack mag hem niet zo, is publiek geheim) dat ie de screenshots van de PA van CH heeft doorgestuurd aan iedereen, inclusief Jos Verstappen om hem verdacht te maken. Waarom Jos??? Nou, omdat zijn enigste zoon een waanzinnig goede werkrelatie heeft met CH en hiermee al 3 x WDC is gewor..... ownee, dat zal wel niet kloppen.
Maar de rest wel hoor!!! Stond op tiktokredditwhatsappinstagram én in het poeziealbum van Gene Haas.....
Wat ik wil zeggen: waar GAAT dit in hemelsnaam om? Is de spanning door de hegemonie van Max zo zwak/laag dat ze nu dit soort sensatie gaan brengen? Dat een flirt van CH met zijn PA die daar voordeel wilde gaan halen iets is wat de gemiddelde F1 fan wenst? Niet handig van CH gezien de machtsverhoudingen, maar please, kunnen we het hebben over wat anders dan wat o.a. van Haren van de televaag aan het oplepelen is. Ik schaam me al zo vaak voor NL, als de rest van de wereld gaat denken dat de telegraaf de norm is voor een kwaliteitskrant in NL durf ik me helemaal niet meer te verstoren in de rest van de wereld.....
De hoofdmonteur van RBR heeft vervolgens een en ander uitgezocht en bedacht dat CH NIETS te verwijten viel! Vervolgen is de PA van CH én de PA van domenicali met de monteur gaan stappen in de Hospitality van McLaren. Domenicali was zo boos dat ie niet mee mocht (Mclarenbaas Zack mag hem niet zo, is publiek geheim) dat ie de screenshots van de PA van CH heeft doorgestuurd aan iedereen, inclusief Jos Verstappen om hem verdacht te maken. Waarom Jos??? Nou, omdat zijn enigste zoon een waanzinnig goede werkrelatie heeft met CH en hiermee al 3 x WDC is gewor..... ownee, dat zal wel niet kloppen.
Maar de rest wel hoor!!! Stond op tiktokredditwhatsappinstagram én in het poeziealbum van Gene Haas.....
Wat ik wil zeggen: waar GAAT dit in hemelsnaam om? Is de spanning door de hegemonie van Max zo zwak/laag dat ze nu dit soort sensatie gaan brengen? Dat een flirt van CH met zijn PA die daar voordeel wilde gaan halen iets is wat de gemiddelde F1 fan wenst? Niet handig van CH gezien de machtsverhoudingen, maar please, kunnen we het hebben over wat anders dan wat o.a. van Haren van de televaag aan het oplepelen is. Ik schaam me al zo vaak voor NL, als de rest van de wereld gaat denken dat de telegraaf de norm is voor een kwaliteitskrant in NL durf ik me helemaal niet meer te verstoren in de rest van de wereld.....
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Op het eerste gezicht lijkt het inderdaad alsof de Verstappens zichzelf hiermee in de voet schieten. (Je wil geen heisa in eigen tent)D-dark schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 22:11:
[...]
Leuke complot theorie![]()
Maar genoeg tegenargumenten
1 Zijn zoon rijd bij het team, wat schiet je ermee op om het te lekken. Deze publiciteit is voor de Verstappens ook niet goed.
2 Iedereen hoog genoeg in de Red Bull organisatie weet ondertussen van de nederlandse journalist en zijn adres. Waarom Jos gebruiken om te lekken.
3 Jos Verstappen zijn emailadres geld hetzelfde voor. Zijn contacten met de pers zijn bekend. Gewoon meegenomen in de hoop dat hij verder lekt.
4 Algemeen bekend dat hij nog genoeg op de achtergrond als management voor zijn zoon doet. Oorspronkelijke lek was bij nederlandse krant. Hij is aanwezig dus waarom niet vragen of hij er meer vanafweet
5 Max die als nederlander zegt waar het op staat. Onderzoek is afgerond en hij komt om te racen, niet om politieke spelletjes te spelen.
6 Wil je controleren of email goed aankomt dan hoef je alleen maar het nieuws in de gaten te houden, altijd wel iemand die het op twitter gooit.
Echter, als de verhalen over een machtsstrijd tussen Horner en Marko kloppen, lijkt het mij niet zo raar dat zij de kant van Marko kiezen. Dan is er zeker wel een motief om dit soort dingen naar buiten te krijgen.
Maar zo zijn er nog een aantal ‘kampen’ met een potentieel motief, het blijft gissen. Van Haren (Telegraaf) kan hiermee proberen z’n hachje te redden, die bracht immers vrij stellig het nieuws. Iemand uit de omgeving van de dame in kwestie kan hiermee onvrede over het interne onderzoek van Red Bull uitten. Hetzelfde geldt voor de Oostenrijkse tak van Red Bull, indien de Thaise kant deze doofpot doordrukte…
Over een jaar of 20 lezen we er ongetwijfeld iets over in een autobiografie van een van de hoofdrolspelers.
Sorry hoor maar dit is echt GTST/Bold & Beautiful niveau.. Jos als het evil mastermind hierachter, wat heeft hij er nou mee te winnen.henri86 schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 21:49:
En waarom zou Max hier een mening over moeten hebben, maakt niet uit wat hij zegt, ieder antwoord is fout volgens de media.
Vaak bu'j te bang!
Jos wordt echter wel al sinds het begin genoemd, en het "schandaal" is ook via een Nederlandse journalist naar buiten gekomen, met wie Jos goede banden heeft. Ook is hij een van de ontvangers van de e-mail met de gelekte screenshots, en schijnt tijdens het onderzoek gehoord te zijn. Het kan allemaal toeval kan zijn, maar het niet zo dat Jos hier helemaal niets mee te maken heeft.-tom-562 schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 22:40:
[...]
Sorry hoor maar dit is echt GTST/Bold & Beautiful niveau.. Jos als het evil mastermind hierachter, wat heeft hij er nou mee te winnen.
En waarom zou Max hier een mening over moeten hebben, maakt niet uit wat hij zegt, ieder antwoord is fout volgens de media.
Ik zie hier geen enkel voordeel voor Jos in. Bovendien is hij niet eens zo vaak meer bij een race aanwezig omdat hij zelf ook weer rijdt. Ik geloof er dus niets van dat kamp Verstappen hier ook maar iets mee te maken heeft.ThomasG schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 22:55:
[...]
Jos wordt echter wel al sinds het begin genoemd, en het "schandaal" is ook via een Nederlandse journalist naar buiten gekomen, met wie Jos goede banden heeft. Ook is hij een van de ontvangers van de e-mail met de gelekte screenshots, en schijnt tijdens het onderzoek gehoord te zijn. Het kan allemaal toeval kan zijn, maar het niet zo dat Jos hier helemaal niets mee te maken heeft.
Sinds Monza/Singapore vorig jaar zijn er al geruchten over een ordinaire stammenstrijd binnen Red Bull tussen Marko en Horner.sjaool schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 23:20:
[...]
Ik zie hier geen enkel voordeel voor Jos in. Bovendien is hij niet eens zo vaak meer bij een race aanwezig omdat hij zelf ook weer rijdt. Ik geloof er dus niets van dat kamp Verstappen hier ook maar iets mee te maken heeft.
Dat de Verstappens in zo’n geval voor Marko kiezen is niet heel vreemd. Die zijn loyaal aan de man die Max liet debuteren en promoveerde naar RBR.
Het blijven geruchten, ik wil zeker niet zeggen dat het zo is. Maar de Verstappens kunnen zeker wél een belang hebben bij het vertrek van Horner, dat motief is er.
Dat Jos als een puppetmaster aan alle touwtjes trekt lijkt mij zeer vergezocht, daarvoor spelen er veel grotere belangen dan een persoonlijke vendetta tussen Jos en CH.
Want ik vooral frappant vind: Jos heeft er normaal geen enkele moeite mee om een journalist op twitter uit te kafferen als die persoon iets negatiefs schrijft over Max of Red Bull… Hij laat het nu na, terwijl er op het eerste oog wel alle reden toe is.
Moet ik dit topic nou serieus ontvolgen om deze onzin te vermeiden? Is het meerendeel hier van de z generatie?
Dan kun je de TV ook wel uitlaten dit weekend. Je kunt er namelijk niet omheen.Drials schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 23:49:
Moet ik dit topic nou serieus ontvolgen om deze onzin te vermeiden? Is het meerendeel hier van de z generatie?
Als je mij uitlegt hoe je dit topic in “mijn topics” kunt laten verbergen ben ik je heel dankbaar.Drials schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 23:49:
Dat is heel simpel, achter het topic staat een rood stopbordje. Klik dat aan en het topic is uit de lijst. Je kan het alleen volgen als je in je topiclijst ook de verborgen topics wilt zien. Dat werkt eenmalig, de volgende keer zie je ze dan niet meer.uchiha tijntje schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 23:57:
[...]
Als je mij uitlegt hoe je dit topic in “mijn topics” kunt laten verbergen ben ik je heel dankbaar.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
*knip*
Het is hier geen HK of vrij om te trollen
Het is hier geen HK of vrij om te trollen
[ Voor 74% gewijzigd door tweakduke op 05-03-2024 15:08 ]
Nou ja, het is aan je zelf om dat te doen. Negeren is een kunst.Drials schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 23:49:
Op dit moment zijn er trouwens weinig andere randzaken te melden.
Maar ik ben het met je eens als je bedoeld dat hele affaire wel eens afgelopen mag zijn want dan kunnen we ons weer gewoon met de F1 bezig houden.
Lees af en toe bij in dit topic en google vind dat ik eea moet weten. Verder heb ik rond het daadwerkelijke racen er niks over gezien of gehoord. Lijkt in die zin toch wel een bewuste keuze of je er mee bezig wil zijn.
Los daar van ben ik benieuwd hoe dit gaat aflopen en volg ik daarom af en toe dit topic. Iemand heeft een appeltje te schillen met CH. of dat nu RBR, Jos of de dame in kwestie is. Afwachten of dat verdwijnt, CH verdwijnt of de waarheid nog op tafel komt.
Ik blijf bij mijn eerdere statement. De leak komt van overactieve fans van concurrerende teams. Het is niet een methode tbv financieel of gerechtelijk gewin en slechts gericht op maximale chaos. Klinkt mij als een driftig figuur die handig met computers is.
Los daar van ben ik benieuwd hoe dit gaat aflopen en volg ik daarom af en toe dit topic. Iemand heeft een appeltje te schillen met CH. of dat nu RBR, Jos of de dame in kwestie is. Afwachten of dat verdwijnt, CH verdwijnt of de waarheid nog op tafel komt.
Ik blijf bij mijn eerdere statement. De leak komt van overactieve fans van concurrerende teams. Het is niet een methode tbv financieel of gerechtelijk gewin en slechts gericht op maximale chaos. Klinkt mij als een driftig figuur die handig met computers is.
Ik heb het topic een dag laten schieten maar het wordt wel komischer en tegelijkertijd droeviger met de dag.
Jos is nu dus in de ogen van velen de evil puppetmaster in het verhaal? Dezelfde Jos die de afgelopen 25 jaar van zijn leven gewijd heeft aan zijn zoon en zijn succes? En hij probeert nu achter de rug van Max de overduidelijk goede werkrelatie tussen hem en Christian Horner te verstoren?
Heeft Repelsteeltje ook nog een rol in het verhaal?
Jos is nu dus in de ogen van velen de evil puppetmaster in het verhaal? Dezelfde Jos die de afgelopen 25 jaar van zijn leven gewijd heeft aan zijn zoon en zijn succes? En hij probeert nu achter de rug van Max de overduidelijk goede werkrelatie tussen hem en Christian Horner te verstoren?
Heeft Repelsteeltje ook nog een rol in het verhaal?
Stel dat Oracle en Ford zich terug trekken als sponsor, door al dat gezeik..
Zie ik het zo maar voor me dat MV volgend jaar in een Mercedes rijdt??
Er zijn best wel wat belangen, om dit nu naar buiten te brengen..
Lijkt wel of ik hier op het forum van de Telegraaf ben gekomen.
Wat een geruchten, speculaties en aannames die gebaseerd zijn op klikerdeklik sites.
Wat een geruchten, speculaties en aannames die gebaseerd zijn op klikerdeklik sites.
Niveautje juice-kanalen. Zelfs voor een kroegtopic ver beneden peil.d-vine schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 07:54:
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Ik denk dat de belangen van Ford en Oracle te groot zijn om hiervoor het sponsorschap te laten schieten. Dat Ford duidelijkheid wil snap ik wel want die Amerikanen moeten het natuurlijk verantwoorden naar de snowflake gemeenschap in dat land.Frank1973 schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 07:49:
Stel dat Oracle en Ford zich terug trekken als sponsor, door al dat gezeik..
Ik vind dit eigenlijk een privézaak waarbij de media zich terughoudend moet opstellen maar dat laatste is schijnbaar nogal lastig.
[ Voor 10% gewijzigd door sjaool op 02-03-2024 08:25 ]
Nu je het zegt. Zou yvonne coldeweijer er niks mee te maken hebben?d-vine schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 07:54:
ik moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk nu pas ben gaan lezen. Het kan mij niet laag genoeg. Liefst graaf ik een kuil in de grond zodat het nog lager kan.Joris748 schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 08:19:
[...]
Niveautje juice-kanalen. Zelfs voor een kroegtopic ver beneden peil.
Dat komt zo: mijn leven is gewoon niet zo interessant en ik moet het volledig hier mee doen.
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Let op:
Enkele regels vooraf:
• Niet op de man
• We houden het fatsoenlijk, dit is dus niet jouw persoonlijke uitlaatklep om te uiten hoe zat jij onder andere Hamilton wel niet bent.
• Geen complottheorieën, bashen op FIA, coureurs of teams
• Onderbouw je posts, geen one-liners om maar een statement te maken.
Enkele regels vooraf:
• Niet op de man
• We houden het fatsoenlijk, dit is dus niet jouw persoonlijke uitlaatklep om te uiten hoe zat jij onder andere Hamilton wel niet bent.
• Geen complottheorieën, bashen op FIA, coureurs of teams
• Onderbouw je posts, geen one-liners om maar een statement te maken.