[F1] Randzaken

Pagina: 1 ... 34 ... 68 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Bvanham
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 07:37
Die Laatste foto zegt alles, ik herken direct de benen van Susie Wolff erin. Horner is aan het viezelevozen met Susie en daarom is Toto zo boos, en Zack natuurlijk ook want die dacht ook exclusief daarmee bezig te zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Justevo schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 08:59:
[...]
De vraag moet natuurlijk ook andersom zijn. Waar zie jij in dat screenshot onomstotelijk bewijs in?
Ik zie dit als een chatgesprek tussen twee mensen en ik denk dat het een echt gesprek is gezien de flow, het benoemen van races, namen, geri in miami en daarna imola. We zitten toch allemaal in de hoek van vermoeden en twijfel?

Maar er komt een strafzaak aan van wat ik begrijp en dan moet er maar meer bewijs naar boven komen en door een rechter een beslissing genomen worden. Als haar telefoon onderdeel is van het onderzoek komt snel genoeg naar boven of het echt is of niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-09 12:31
Magic666 schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 08:56:
Heb hem wat langer bekeken en moet toegeven dat het idd een vinger is! #Istandcorrected

Dan is het toch klaar?
Er is heel duidelijk een nagel te zien.

Daarnaast, als je geslachtsdeel zo roze/glazend is dan mag je wel even naar de huisarts..

Verder vallen al die berichten nog wel mee (en zo denkt mijn vrouw er ook over), het is niet eerlijk tegenover zijn vrouw, maar schokkend en grensoverschrijdend is het gewoon echt niet.

Drama om niks, wat is het internet toch fijn in deze tijd.

[ Voor 3% gewijzigd door BlazeMuis op 01-03-2024 09:16 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:29
Bvanham schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 09:09:
Die Laatste foto zegt alles, ik herken direct de benen van Susie Wolff erin. Horner is aan het viezelevozen met Susie en daarom is Toto zo boos, en Zack natuurlijk ook want die dacht ook exclusief daarmee bezig te zijn
_O-

Dat zou wat zijn zeg _O- Dit verklaard alles!
Eerst Merc dominant, want Susie monogaam
Daarna ging Red Bull er overheen (pun intended)
En McLaren dee₫het opeens heel goed op de helft van het seizoen. Van vechten voor P17 naar P2 "opeens".

Zack is boos omdat hij dacht dat hij de enige was die aan het gouden ei mocht zitten _O- En de beste manier om van de Red Bull dominantie af te komen is om Red Bull van Susie af te krijgen.

IT ALL MAKES SENSE! Susie wolff is het echte F1 genie!

Man, ik kan zo aan de slag bij de F1 "journalistiek" *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:00

sjaool

Every life should have 9 cats

BlazeMuis schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 09:15:
[...]
Verder vallen al die berichten nog wel mee (en zo denkt mijn vrouw er ook over), het is niet eerlijk tegenover zijn vrouw, maar schokkend en grensoverschrijdend is het gewoon echt niet.

Drama om niks, wat is het internet toch fijn in deze tijd.
En dan nog weten wij de context niet waarin dit gesprek gevoerd is en hoe hij met zijn PA omging. Als je als collega zo nauw met elkaar omgaat dan krijg je wel van die plagerige dingetjes. Het is in ieder geval heel amicaal. En zo zie ik Horner eigenlijk ook.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Kenny_026 schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 09:15:
[...]

Ik zie dit als een chatgesprek tussen twee mensen en ik denk dat het een echt gesprek is gezien de flow, het benoemen van races, namen, geri in miami en daarna imola. We zitten toch allemaal in de hoek van vermoeden en twijfel?

Maar er komt een strafzaak aan van wat ik begrijp en dan moet er maar meer bewijs naar boven komen en door een rechter een beslissing genomen worden. Als haar telefoon onderdeel is van het onderzoek komt snel genoeg naar boven of het echt is of niet.
Er komt een strafzaak aan? Tegen aangeefster?
Mag toch hopen dat dit vuurtje heel snel uitdooft. Gaat nergens over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

MikeyMan schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 09:21:
[...]

Er komt een strafzaak aan? Tegen aangeefster?
Mag toch hopen dat dit vuurtje heel snel uitdooft. Gaat nergens over.
Ik heb alleen gelezen dat de aangeefster overweegt om naar de rechter te stappen. Als ik de berichten zo lees maakt ze weinig kans want het gaat in principe niet verder dan wat plagere en flirterige berichten. En er waren verontschuldigingen etc.

Hoe dan ook de soap gaat verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragnar9999
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08:17
Vm is er nog niets bekend over een eventuele strafzaak tegen wie dan ook?

Anyway, dit is dus een geval we "Horner moet stuk", anders had ze wel aangifte gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
sjaool schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 09:24:
[...]

Ik heb alleen gelezen dat de aangeefster overweegt om naar de rechter te stappen. Als ik de berichten zo lees maakt ze weinig kans want het gaat in principe niet verder dan wat plagere en flirterige berichten. En er waren verontschuldigingen etc.

Hoe dan ook de soap gaat verder.
Op basis van die berichten niet. Maar Horner zegt wel regelmatig, delete this chat please (why are we doing something wrong is dan het antwoord) .. Maar stel nou Horner werd het te heet onder de voeten en op basis hiervan 'gedreigd' te hebben dat ze haar baan verliest etc. Dan komt vooral die machtspositie naar voren. Dit zal niet alles zijn (als het al echt is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 14:57
Het belangrijkste zal bepalen zijn of dit wel allemaal echt is. Als het wel echt is, heeft ie een probleem. Voor mij zou hij zeker geen ontslag moeten nemen of zo. Dat zou veel te zwaar zijn. Een vrouwelijke collega heeft die screenshots bekeken, rolde eens met haar ogen en mompelde "waar houden mensen zich eigenlijk mee bezig de dag van vandaag". Ik ben misschien nog iets minder streng en kan me inbeelden dat dergelijke conversaties voor ongemakkelijke werksituaties kan leiden.
Justevo schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 08:59:
[...]

"what u upto" "can i call u" Het lijkt mij niet erg aannemelijk dat iemand als Horner zo praat. De foto in dat witte shirt klopt totaal niet met de diepte en achtergrond.
Mooi voorbeeldje van selectief kopiëren/plakken :+ "Finishing off in the bathroom" is misschien net iets minder gepast ;)

En van die foto. Er lijkt inderdaad één en ander niet te kloppen maar die achtergrond is, volgens mij, gewoon een functie om de achtergrond wazig te maken. Een iPhone kan dat al jaren. Maar de foto geeft me toch ook wel een gevoel van "er klopt precies iets niet"
MikeyMan schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 08:38:
[...]

Maar zelfs al is het legit allemaal...

Leg het even over de shit storm aan berichten hierover. En stel jezelf de vraag:

- is er druk uitgeoefend?
- was dit grensoverschrijdend?
- zo ja welke grenzen?
- was dit 650k afkoop waard?
- was dit een klacht waard?
- was dit een onderzoek waard?
- was het alle ophef waard?

M.i. vooral karaktermoord, wat zeker de Engelse pers niet vreemd is.
Waarom moeten wij ons de vraag stellen?
Was dit grensoverschrijdend? Ja
werd er druk uitgeoefend? Waarom is dat belangrijk? Het gaat over een leidinggevende en daar zijn, voor goede redenen, regels voor.
Was dit 650k afkoop waard? Tja, denk dat een scheiding van zijn vrouw hem veel meer zou kosten. En als je job dreigt in gevaar te komen, dan heb je er ook wel iets voor over.
Was dit een onderzoek waard? Tuurlijk, als iemand denkt onrecht aangedaan te zijn, moet dat toch onderzocht worden?
Was het alle ophef waard? In mijn ogen niet. Is iets dat perfect binnenshuis kon afgehandeld worden.

Oh ja, ik kijk F1 voor de auto's die liters en liters benzine verbranden om te eindigen op de plaats waar ze begonnen zijn :+ De randzaken zijn minder mijn ding

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Millie-ano schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 09:27:
[...]

Op basis van die berichten niet. Maar Horner zegt wel regelmatig, delete this chat please (why are we doing something wrong is dan het antwoord) .. Maar stel nou Horner werd het te heet onder de voeten en op basis hiervan 'gedreigd' te hebben dat ze haar baan verliest etc. Dan komt vooral die machtspositie naar voren. Dit zal niet alles zijn (als het al echt is)
Tja, dat is speculatie. Volgens mij zegt ze ook dat ze het gewist heeft. CH had het in ieder geval wel gewist.

Maar we kunnen speculeren zoveel we willen. Wij kunnen er toch niets aan veranderen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Kadett schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 08:15:
[...]

Dan gaat Monaco ook weg ;) Niet dat ik erom zo rouwen.
Monaco was vroeger spannend, de tijd dat F1 auto ook veel kleiner en smaller waren, nu is het gewoon een optocht van start tot finish.

Geluid aan, goosebumps gegarandeerd :Y

1974 Hesketh James Hunt - Monaco Historic GP 2021 Onboard

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Justevo
  • Laatst online: 15-09 19:28
Kenny_026 schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 09:15:
[...]

Ik weet ook hoe z'n vrouw heet, ik weet ook precies waar Horner elk race weekend is etc. Er zijn genoeg mafklappers op de wereld die zoiets in elkaar zetten.

Als hier echt een zaak van wordt gemaakt dan worden dit soort screenshots regelrecht naar de prullenbak verwezen. Zonder daadwerkelijke telefoonnummers gekoppeld chatgeschiedenis is dit nul komma nul waard.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Kenhas schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 09:28:

Waarom moeten wij ons de vraag stellen?
Precies om deze reden dus. Je maakt ook van een mug een olifant.
Was dit grensoverschrijdend? Ja
Thuis wellicht. Op de werkvloer kun je het je afvragen.
werd er druk uitgeoefend? Waarom is dat belangrijk? Het gaat over een leidinggevende en daar zijn, voor goede redenen, regels voor.
Het zijn volwassen mensen. En de dame in kwestie laat zich ook niet onbetuigd. Als er geen druk is uitgeoefend is het m.i. vooral een kwestie van shit happens.
Was dit 650k afkoop waard? Tja, denk dat een scheiding van zijn vrouw hem veel meer zou kosten. En als je job dreigt in gevaar te komen, dan heb je er ook wel iets voor over.
Achteraf bezien had ie nog wel meer over gehad om deze shit storm te voorkomen
Was dit een onderzoek waard? Tuurlijk, als iemand denkt onrecht aangedaan te zijn, moet dat toch onderzocht worden?
Is dat zo? Men voelt zich tegenwoordig nogal snel onrecht aangedaan. Die grens wordt steeds lager gelegd. En zelfs het starten van een onderzoek is al een publieke executie.

Staat een aardige Argos podcast op Spotify over een zorgdirecteur die om niks totaal naar de kloten geholpen is.
Was het alle ophef waard? In mijn ogen niet. Is iets dat perfect binnenshuis kon afgehandeld worden.

Oh ja, ik kijk F1 voor de auto's die liters en liters benzine verbranden om te eindigen op de plaats waar ze begonnen zijn :+ De randzaken zijn minder mijn ding
Precies, daar zijn we het over eens. :)

Kijk, ik probeer ook een beetje advocaat van de duivel te spelen. En als er meer aan de gang was uiteraard prima dat dat aanhangig gemaakt wordt. Vind alleen de glijdende schaal in deze erg gevaarlijk.

Hell, ik durf op mn werk nog amper een grapje te maken uit angst dat iemand zich op zn pik getrapt voelt. Begint erg ongemakkelijk te worden allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Justevo schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 09:40:
[...]

Ik weet ook hoe z'n vrouw heet, ik weet ook precies waar Horner elk race weekend is etc. Er zijn genoeg mafklappers op de wereld die zoiets in elkaar zetten.

Als hier echt een zaak van wordt gemaakt dan worden dit soort screenshots regelrecht naar de prullenbak verwezen. Zonder daadwerkelijke telefoonnummers gekoppeld chatgeschiedenis is dit nul komma nul waard.
Had RB niet al een statement gegeven dat het nep is als het nep zou zijn?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:17

JB

Cédric roelt!

MikeyMan schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 09:52:
[...]

Hell, ik durf op mn werk nog amper een grapje te maken uit angst dat iemand zich op zn pik getrapt voelt. Begint erg ongemakkelijk te worden allemaal.
Dit. We schieten _met alles_ totaal de verkeerde kant op en het moet eerst publiekelijk..

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Kenny_026 schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 09:54:
[...]

Red Bull has not confirmed whether the documents are real or have been falsified, but the team read a statement from Horner in the Bahrain paddock.
ALLEGED HORNER MESSAGES LEAKED AFTER RED BULL F1 INVESTIGATION CLEARS HIM OF WRONGDOING

Btw de zaak is afgehandeld door een gekwalificeerde en onafhankelijke advocaat op dit gebied. Moeten wij die expertise dan ook al in twijfel gaan trekken?

[ Voor 11% gewijzigd door sjaool op 01-03-2024 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Het lijkt mij niet, dat wanneer het nep zou zijn, ze dat direct laten weten in een statement.

Ik denk dat het juridisch niet slim is hier direct op in te gaan en eerst een (intern) onderzoek in te stellen naar wie dit gelekt of (wanneer nep) gefabriceerd heeft.

Diegene die het gelekt heeft is hoe dan ook de lul.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:25

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
sjaool schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 08:41:
[...]

Ik vind 18 races meer dan voldoende. Gewoon een aantal straatraces eruit knikkeren en je bent er al. Dan vervolgens de wagens weer kleiner maken zoals een jaar of 15 geleden.

Trouwens dit is het statement van Horner naar aanleiding van de gelekte berichten..

[...]
18 races is ook dikke prima, dat is maar een minder dan ik zei :P

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 15-09 12:56
[...]

Nee hoor, niet je vingers aan branden. Eerst zorgen dat ze de bron kunnen achterhalen. Over het algemeen gaan bedrijven nooit echt in op anonieme lekken. Een beetje doen alsof het niet bestaat, want ja, mogelijk bestaan die chats niet in het echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 18:20

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Bvanham schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 09:09:
_O- :+

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

[...]

Achteraf bezien had ie nog wel meer over gehad om deze shit storm te voorkomen
Het is voor Horner ook gewoon maar een bruto-maandsalaris.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

sjaool schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 09:58:
[...]

Btw de zaak is afgehandeld door een gekwalificeerde en onafhankelijke advocaat op dit gebied. Moeten wij die expertise dan ook al in twijfel gaan trekken?
Jazeker. Ik heb namelijk een website gevonden waar een emeritus-hoogleraar Tzadjieks Staatsrecht precies claimt te weten hoe dit in de UK in elkaar zit. Dus daar vaar ik blind op.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geef je 100% gelijk hoor, maar waar ligt de grens...

Wat is grensoverschrijdend gedrag?

Grensoverschrijdend gedrag is ongewenst gedrag waar jij je niet goed over voelt en waar jij geen toestemming voor hebt gegeven :? Bij grensoverschrijdend gedrag brengt iemand je schade toe op fysiek, mentaal of emotioneel vlak.

Bron: FNV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 15-09 12:56
JB schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 09:57:
[...]
Dit. We schieten _met alles_ totaal de verkeerde kant op en het moet eerst publiekelijk..
Misschien goede grappen vertellen op je werk en beter je publiek leren te lezen? Misschien is het dat ik geen complete idioot ben, maar ik kan gewoon complimenten delen aan iedereen zonder ongemakkelijke gevoelens te genereren.

Het zelfde als plagen/pesten, als ik zo’n gevoel krijg dat iemand grapjes niet kan waarderen dan gewoon niet meer die grapjes maken tegen die persoon.

Daarnaast, hoge bomen vangen veel wind, uiteindelijk is het mogelijk ook Horner zelf die geen problemen had met een affaire en nu dus de consequenties ervaar in het hedendaagse leven…

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

BiaggioLuciano schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 10:14:
[...]

Misschien goede grappen vertellen op je werk en beter je publiek leren te lezen? Misschien is het dat ik geen complete idioot ben, maar ik kan gewoon complimenten delen aan iedereen zonder ongemakkelijke gevoelens te genereren.
Dat zal het zijn ja…

Wil je dit de volgende keer minder direct tegen me zeggen? Ik voel me gekwetst.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Over welke dame gaat het dan?

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mink Z.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 19:38
Tanuki schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 10:19:
Over welke dame gaat het dan?
Vast de dame van de catering.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Verwijderd schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 10:13:
[...]

Grensoverschrijdend gedrag is ongewenst gedrag waar jij je niet goed over voelt en waar jij geen toestemming voor hebt gegeven :? Bij grensoverschrijdend gedrag brengt iemand je schade toe op fysiek, mentaal of emotioneel vlak.

Is dat een houdbare definitie op lange termijn?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:29

Major_ton

Shoot!

BiaggioLuciano schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 10:14:
[...]

Het zelfde als plagen/pesten, als ik zo’n gevoel krijg dat iemand grapjes niet kan waarderen dan gewoon niet meer die grapjes maken tegen die persoon.

Daarnaast, hoge bomen vangen veel wind, uiteindelijk is het mogelijk ook Horner zelf die geen problemen had met een affaire en nu dus de consequenties ervaar in het hedendaagse leven…
Zo simpel als dat jij het stelt is het al lang niet meer. Mensen laten lang niet altijd doorschemeren hoe ze zich voelen bij een behaalde houding/benadering van een ander. Waar jij denkt een leuk grapje te maken of een goed bedoeld compliment te geven naar iemand die het doet lijken ermee om te kunnen gaan, dat kan heel veel later als een boomerang weer in je gezicht terug klappen als blijkt dat diegene zich er toch onprettig bij heeft gevoeld, maar dit niet durfde te uiten. Nog erger is wanneer iemand er inderdaad geen problemen mee heeft, maar door een ander aangepraat krijgt dat hij/zij er iets negatiefs in moet zien. De zogeheten droeftroeters die vinden dat ze het ongevraagd 'op moeten nemen' voor en ander zeg maar en daarmee een probleem creëren die er in eerste instantie helemaal niet was.

Hell, het begin van je reactie op @JB zou in de huidige tijd al als denigrerend en dus alsgrensoverschrijdend gedrag aangezien kunnen worden. Ik snap je insteek en in theorie ben ik het in grote lijnen met je eens, maar de praktijk zit helaas niet meer zo in elkaar.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• BlazeMuis
MikeyMan schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 10:24:
[...]

Het duurt niet lang meer in deze wereld voordat je ontslagen gaat worden omdat je tegen een collega hebt gezegd dat haar nieuwe schoenen er leuk uit zien.

Uiteraard lijkt het tegenwoordig ook vooral de man te zijn die de lul is. Vrouwen kunnen vaak zeggen wat ze willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justevo
  • Laatst online: 15-09 19:28
[...]

Die reageren nergens op. Geen commentaar is standaard het devies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MikeyMan schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 10:24:
[...]

Ben zelf zorgmedewerker geweest (afgekeurd) en dan zit je gewoon jarenlang voor 90% tussen de vrouwen, je leert er op den duur wel mee omgaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005

-tom-562

Oliesjeik

Justevo schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 10:30:
[...]
Die reageren nergens op. Geen commentaar is standaard het devies.
Terecht, een hoog 'Story/Prive' gehalte dit, het gaat echt nergens over 8)7

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik denk dat ik dit topic maar even ga verbergen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TIGER1125
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 13-09 17:57
Major_ton schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 10:26:
[...]
Nog erger is wanneer iemand er inderdaad geen problemen mee heeft, maar door een ander aangepraat krijgt dat hij/zij er iets negatiefs in moet zien. De zogeheten droeftroeters die vinden dat ze het ongevraagd 'op moeten nemen' voor en ander zeg maar en daarmee een probleem creëren die er in eerste instantie helemaal niet was.
Volgens mij is dat vooral het grote probleem, mensen die een beetje de moraalridder willen uithangen voor een ander. Ergste daarvan is nog dat die ander er daarna scheef op aangekeken wordt, van wat maak jij me nou? en degene die de opmerking maakte (en gewoon een goede relatie met iemand heeft) daarna aan de beurt is om gestraft te worden.

Soortgelijke situatie op werk meegemaakt waarbij de melder de situatie en opmerking totaal verkeerd leest.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 13:08

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Verwijderd schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 10:13:
[...]

Maar dan moet je wel de grenzen aangeven. Vanaf plaatje 39 begint het hele gebeuren eigenlijk, daar wordt een screenshot van de chat van later geplaatst met (waarschijnlijk iemand anders) die zegt "this sexual assault" en waar (waarschijnlijk de klager) antwoordt "I'm not saying that to him".
In plaatje 42 heb je die chat en dan zijn de berichten van CH verwijderd en vraagt hij ook de chat te verwijderen. Wat door de ander dan weer niet nodig gezien wordt (plaatje 46).

WTF! Als je dat niet zegt dan weet de ander dus ook niet wat de grenzen zijn. En waar gaat het om? "You look very attractive in them" (leggings).
Als dat al sexual assault is. Ongepast, ok. Maar dan ook zeggen dat je zoiets niet graag hoort.
Reden om iemand aan te klagen? Vind ik niet.

Alhoewel, wat is dat op plaatje 76?

[ Voor 3% gewijzigd door Maasluip op 01-03-2024 10:49 ]

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha Deo
  • Registratie: November 2023
  • Niet online
Het is niet nep, want dan zou het door iemand gefabriceerd moeten zijn. En die zou dat dan met de bedoeling doen om Horner onderuit te halen. Dan had er vast een echte dickpic of iets dergelijks in gestaan. Meer expliciet. Niet zo’n saaie conversatie met bijpassende foto’s. Ja, Horner heeft misschien iets uit te leggen aan zijn vrouw. Maar ik zie geen enkel grensoverschrijdend gedrag. Behalve dat hij een klik had met een ondergeschikte. Dat is niet handig, dus het is goed als hij daarop wordt gewezen. Kous af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
BlazeMuis schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 10:27:
[...]

Het duurt niet lang meer in deze wereld voordat je ontslagen gaat worden omdat je tegen een collega hebt gezegd dat haar nieuwe schoenen er leuk uit zien.

Uiteraard lijkt het tegenwoordig ook vooral de man te zijn die de lul is. Vrouwen kunnen vaak zeggen wat ze willen.
En dus ook doen, want als vrouw kun je ook gewoon kappen of nee zeggen. Maar als dit inderdaad de bar is, meegaan en dan chanteren later, dan heb ik niet veel met de huidige generatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Tha Deo schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 10:46:
Het is niet nep, want dan zou het door iemand gefabriceerd moeten zijn. En die zou dat dan met de bedoeling doen om Horner onderuit te halen. Dan had er vast een echte dickpic of iets dergelijks in gestaan. Meer expliciet. Niet zo’n saaie conversatie met bijpassende foto’s. Ja, Horner heeft misschien iets uit te leggen aan zijn vrouw. Maar ik zie geen enkel grensoverschrijdend gedrag. Behalve dat hij een klik had met een ondergeschikte. Dat is niet handig, dus het is goed als hij daarop wordt gewezen. Kous af.
Helaas werkt het niet zo, als dit klopt, dan mag Horner wegwezen, zeker nu andere teambazen opeens bloed ruiken en openheid willen.

Misschien kunnen ze hun eigen chat geschiedenis en internet history, ook online zetten, dan is iedereen transparant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Maasluip schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 10:45:
[...]

WTF! Als je dat niet zegt dan weet de ander dus ook niet wat de grenzen zijn. En waar gaat het om? "You look very attractive in them" (leggings).
Als dat al sexual assault is. Ongepast, ok. Maar dan ook zeggen dat je zoiets niet graag hoort.
You look very attractive in them is al ongepast?

Compliment maken legt je kop onder de guillotine?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 16:27
Ik hoop dat we heel snel al deze Story-Glossy achter ons kunnen laten. Wat een gezeik zeg...

Ik neem aan dat de 'investigation' die heeft plaatsgevonden al deze Whatsappjes mee heeft genomen in haar overweging; laten we aub zo snel mogelijk deze bladzijde omslaan.

En om dan maar een poging daartoe te doen; ik zit tijdens mij bureaubaan naar Charles Leclerc' nieuwe Spotify release te luisteren en voor wie van rustgevende pianomuziek houdt, ik ben impressed. Prachtig muziekstuk.

Spotify Link

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
MikeyMan schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 10:49:
[...]

Het zit hem vooral in de context van de verhoudingen. Als hij dit zegt tegen een ondergeschikte via een prive chat, is dat wel echt een no-go in het moderne bedrijfsleven.

per aspera ad astra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maasluip schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 10:45:
[...]

Maar dan moet je wel de grenzen aangeven. Vanaf plaatje 39 begint het hele gebeuren eigenlijk, daar wordt een screenshot van de chat van later geplaatst met (waarschijnlijk iemand anders) die zegt "this sexual assault" en waar (waarschijnlijk de klager) antwoordt "I'm not saying that to him".
In plaatje 42 heb je die chat en dan zijn de berichten van CH verwijderd en vraagt hij ook de chat te verwijderen. Wat door de ander dan weer niet nodig gezien wordt (plaatje 46).

Alhoewel, wat is dat op plaatje 76?
Maar dan kan het nog ingewikkelder :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

LAD93 schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 10:50:
[...]

Het zit hem vooral in de context van de verhoudingen. Als hij dit zegt tegen een ondergeschikte via een prive chat, is dat wel echt een no-go in het moderne bedrijfsleven.
Ja voorop gesteld, ik zeg helemaal nooit iets dat überhaupt lijkt op een compliment. Maar dit is een reactie op iets lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
CousinBoneless schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 10:49:
Ik hoop dat we heel snel al deze Story-Glossy achter ons kunnen laten. Wat een gezeik zeg...

Ik neem aan dat de 'investigation' die heeft plaatsgevonden al deze Whatsappjes mee heeft genomen in haar overweging; laten we aub zo snel mogelijk deze bladzijde omslaan.

En om dan maar een poging daartoe te doen; ik zit tijdens mij bureaubaan naar Charles Leclerc' nieuwe Spotify release te luisteren en voor wie van rustgevende pianomuziek houdt, ik ben impressed. Prachtig muziekstuk.

Spotify Link
Het probleem is dat teams zich ook opeens met deze zaak gaan bemoeien, daar heb ik het grootste probleem mee, want dat is precies wat deze vrouw wilde dat ging gebeuren.

Iedereen heeft, als het klopt, een Drive gekregen met alles en nog wat. Helaas schat ik sommige media niet zo nice in. Wij hebben hier één Telegraaf (en allemaal aftakken), maar zij hebben daar meerdere van dat zo'n kranten en kanalen.

Dus vrees dat het nog wel even doorgaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

MikeyMan schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 10:53:
[...]

Ja voorop gesteld, ik zeg helemaal nooit iets dat überhaupt lijkt op een compliment. Maar dit is een reactie op iets lijkt me...
En wat is er nog meer gebeurd buiten de chat? Die dame kapt niks af, dus wie weet heeft ze zelf ook “gespeeld” met CH. Daarna is het hek ineens van de dam.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
[...]

Daar gaat het nog niet echt om, want vrouwelijke collegas kunnen dit bijvoorbeeld wel tegen elkaar zeggen, bijvoorbeeld als de context over trouwkleding ofzo gaat.

Maar als man heb je het tegenwoordig moeilijk. Sommige vrouwen zoeken bewust contact op met belangrijke personen in het bedrijf (de directeur, HR, etc.), en vaak is dat later ongewenst voor de werksfeer en het vertrouwen algemeen.

Vind dat er te gemakkelijk word geroepen dat een man een dickpick ofzo heeft gestuurd, en de acties van de vrouw zelf opeens minder belangrijk zijn. Daarmee doelend als beide samen flirten, niet random.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:19
Christian had toch ook prima zijn eigen berichten kunnen verwijderen? Hij geeft op een gegeven moment aan of ze het gesprek wil verwijderen (hij is dus bekend met die optie) maar kan zonder problemen zijn berichten aanklikken en kiezen voor "verwijderen voor iedereen", Zou een beetje vaag zijn als hij het verwijderd wil hebben maar het vervolgens niet zelf verwijderd.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:40
[...]

En dan is het nog complimenten dag ook. Ik heb mijn vrouwelijke collega net het compliment gegeven dat ze er netjes bij loopt vandaag. Ben ik nu mijn baan kwijt?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

stylezzz schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 11:02:
[...]

En dan is het nog complimenten dag ook. Ik heb mijn vrouwelijke collega net het compliment gegeven dat ze er netjes bij loopt vandaag. Ben ik nu mijn baan kwijt?
Zou er zeker rekening mee houden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Helixes
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-09 16:47
Pfff. Wat een drama.

Wat me een beetje tegenstaat is dat we de context ontberen. Persoonlijk ben ik van mening dat áls deze berichten inderdaad van Horner zijn, dat hij zich daar opstelt als een slechte manager. Ik denk dat je als manager bij voorkeur ver te houden hebt van dit soort zaken.

... Maar de context ontbreekt gewoon. Of en in welke mate deze onzin éénzijdig was kunnen we niet vaststellen zonder de gehele context te kennen.

Ik wil wel vaststellen dat voor Christian Horner de regels gelden zoals die gelden voor iedere medewerker, en iedere manager. In een vacuüm zijn deze berichten gewoon over de lijn. Als ik dit ongevraagd zou doen bij een random vrouwelijke collega in mijn reporting line dan zou ik er gewoon uitvliegen. En terecht ook.

License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Is overigens bekend of deze PA nog bij RBR werkt / als PA voor Horner :?

Lijkt me van niet.

Context, die wij niet volledig hebben, is zeer belangrijk in dit soort zaken.

Heeft zij van baan moeten veranderen of heeft Horner dat laten doorschemeren doordat hij zich niet meer senang voelde en heeft de PA daarna deze klacht in gang gezet etc.

Het is niet heel fijn als je je baan erg leuk vindt maar je deze kwijt raakt doordat je baas vanwege discutabel gedrag dat hij zelf begon zich niet meer comfortabel voelt in de werkrelatie.

Maar misschien waren ze altijd al aan het flirten en deed de PA daar uit vrije wil volop aan mee of is zij er zelfs mee begonnen en begon pas later tegen te sputteren, who knows!

Als dit echt is, dan is het zeker niet heel handig van Horner. Maar goed als je PA wilt zijn in dat wereldje en op dat niveau dan vind ik dat je ook wel in staat moet zijn om zelf eerder en duidelijker je grenzen aan te geven als je iets ongepast vindt.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Helixes schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 11:02:
Pfff. Wat een drama.

Wat me een beetje tegenstaat is dat we de context ontberen. Persoonlijk ben ik van mening dat áls deze berichten inderdaad van Horner zijn, dat hij zich daar opstelt als een slechte manager. Ik denk dat je als manager bij voorkeur ver te houden hebt van dit soort zaken.

... Maar de context ontbreekt gewoon. Of en in welke mate deze onzin éénzijdig was kunnen we niet vaststellen zonder de gehele context te kennen.
Ik kan me voorstellen dat je op enig moment zo intensief met collega's (ook die van het andere geslacht) samenwerkt, dat je dit soort berichten begint te sturen over en weer. Even aangenomen dat dit allemaal echt is, geeft zij nergens aan dit soort zaken niet met haar baas te willen bespreken. Sterker nog: ze begint er enkele keren zelf over, voor zover ik kan zien.

Ik heb ook vrouwelijke collega's met wie ik privé ook om ga. Die sturen met ook wel eens berichten die niet professioneel of zakelijk zijn, maar absoluut niet ongepast of seksueel getint. Dat geldt voor deze berichten toch ook?

Vergeet niet dat zo'n F1 team, zeker de mensen die naar het circuit gaan, een enorm hecht clubje is. Ze zien elkaar meer dan ze hun partners en kinderen zien, dus een relatie is dan echt wel anders dan als je een 9-5 kantoorbaan hebt. Je staat bijna letterlijk met elkaar op, ontbijt samen, gaat samen aan het werk, reist samen de hele wereld over, luncht en dineert samen, werkt samen op vrij krappe vierkante meters en reist samen weer terug naar huis om elkaar dan buiten race weekenden in de fabriek te zien.
Ik wil wel vaststellen dat voor Christian Horner de regels gelden zoals die gelden voor iedere medewerker, en iedere manager. In een vacuüm zijn deze berichten gewoon over de lijn. Als ik dit ongevraagd zou doen bij een random vrouwelijke collega in mijn reporting line dan zou ik er gewoon uitvliegen. En terecht ook.
Maar dat is dus de context die we missen. Ik zie op geen enkel moment een bericht van haar dat ook maar doet vermoeden dat ze niet gediend is van deze aandacht. Wie weet is ze ook wel een goede vriendin van... Dat weten we gewoon niet. Hoe is dit contact ooit ontstaan? Wij zien dat niet.

Maar als je Horner zwart wil maken, dan kom je toch met de meest spicey berichtjes en niet zoiets tams als dit? Er werd uitgebreid gespeculeerd over dickpics en seksueel grensoverschrijdend gedrag. Ik zie daar 0,0 van terug, dus als dit het bewijs is van zijn schuld, zie ik dat als bewijs van zijn onschuld.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Helixes
Grrrrrene schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 11:17:
Ik kan me voorstellen dat je op enig moment zo intensief met collega's (ook die van het andere geslacht) samenwerkt, dat je dit soort berichten begint te sturen over en weer. Even aangenomen dat dit allemaal echt is, geeft zij nergens aan dit soort zaken niet met haar baas te willen bespreken. Sterker nog: ze begint er enkele keren zelf over, voor zover ik kan zien.
Dat ben ik niet met je eens.

Wat CH hier laat zien is buitengewoon gedrag, en het is daarmee aan hem om te verifiëren dat dit gewenst is. Voorbeelden van vergelijkbare zaken zijn tegenwoordig ook legio, dus CH kan zich ook niet voorhouden dat niet te hebben geweten.

De reactie van de medewerker is niet direct voorspelbaar. Sommige medewerkers zijn beter in staat voor zichzelf op te komen dan anderen in dit soort situaties. Of je dat kan moet geen bepalende factor zijn voor of je er aan wordt blootgesteld.

Maar nogmaals - context. We weten niet wat er weg wordt gelaten. We weten niet wat hieraan vooraf is gegaan.
Ik heb ook vrouwelijke collega's met wie ik privé ook om ga. Die sturen met ook wel eens berichten die niet professioneel of zakelijk zijn, maar absoluut niet ongepast of seksueel getint. Dat geldt voor deze berichten toch ook?
Ik lees tussen de regels wel door dat het karakter CH enige keren aan zichzelf zit, en dat graag wil delen met deze medewerker. Doe daar mee wat je wilt.

License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07:39
NeverSettle schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 21:34:
[...]

Artikel verwijst naar de gelekte whatsapp screenshots die meerdere journalisten, F1 teams, FOM én FIA kregen toegestuurd. De vraag is de berichten en selfies echt zijn, tegenwoordig ook eenvoudig via fotoshop te bewerken.
De hele actie lijkt op een plan B nadat het resultaat van het onderzoek bekend zou worden.

De anonieme verzender lijkt met opzet zo verzonden te hebben dat iedereen van elkaar kan zien wie de e-mail ontvangen heeft. Ook is het opvallend dat deze persoon over zoveel vertrouwelijke e-mailadressen beschikt (lijkt mij niet dat iemand zoveel tijd in gaat stoppen om deze allemaal online te vinden). De e-mailadressen van de journalisten lijken afkomstig van de actuele 2024 F1 lijst met jaarpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
Help!!!! schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 11:13:

Lijkt me van niet.

Heeft zij van baan moeten veranderen of heeft Horner dat laten doorschemeren doordat hij zich niet meer senang voelde en heeft de PA dit daarna deze klacht in gang gezet etc.

Het is niet heel fijn als je je baan erg leuk vindt maar je deze kwijt raakt doordat je baas vanwege discutabel gedrag dat hij zelf begon zich niet meer comfortabel voelt in de werkrelatie.

Maar misschien waren ze altijd al aan het flirten en deed de PA daar uit vrije wil vollop aan mee of is zij er zelfs mee begonnen en begon pas later tegen te sputteren, who knows!

Als dit echt is, dan is het zeker niet heel handig van Horner. Maar goed als je PA wilt zijn in dat wereldje en op dat niveau dan vind ik dat je ook wel in staat moet zijn om zelf eerder en duidelijker je grenzen aan te geven als je iets ongepast vindt.
Ja doet ze ook soort van; what would Geri think etc.. Maar het is allemaal uiterst vaag
Zijn volgende PA zal hij vast aanstellen als een voor hem on-aantrekkelijke unit van een eindbaas haha.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RogerSch
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05:48
Pfff ik ga dit topic "ontvolgen'....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Help!!!! schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 11:13:

Lijkt me van niet.

Heeft zij van baan moeten veranderen of heeft Horner dat laten doorschemeren doordat hij zich niet meer senang voelde en heeft de PA dit daarna deze klacht in gang gezet etc.

Maar misschien waren ze altijd al aan het flirten en deed de PA daar uit vrije wil vollop aan mee of is zij er zelfs mee begonnen en begon pas later tegen te sputteren, who knows!

Wat ik aan screenshots zie is dat dit heel erg de schijn heeft dat dit een vooropgezet plan is geweest.

De context boeit me verder eerlijk gezegd ook niet, gaat nergens over en ga dit topic ook maar ontvolgen ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Context om uberhaupt te kunnen bepalen of er verwijtbaar gehandeld is. Context die wij niet hebben.

Het gegeven dat dit soort zaken tegenwoordig in het openbaar uitgevochten worden is vind ik nogal vermoeiend.

[ Voor 9% gewijzigd door Help!!!! op 01-03-2024 11:46 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Helixes schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 11:25:
[...]

Dat ben ik niet met je eens.

Wat CH hier laat zien is buitengewoon gedrag, en het is daarmee aan hem om te verifiëren dat dit gewenst is. Voorbeelden van vergelijkbare zaken zijn tegenwoordig ook legio, dus CH kan zich ook niet voorhouden dat niet te hebben geweten.
Dat blijft uitermate vaag en ik vind het bijzonder dat je dit zegt, terwijl je enkele regels later zegt ook geen context te hebben. Het enige wat ik zeg is dat als je zo intensief samenwerkt met collega's, je privé wellicht ook contact hebt en er dan over kleding, wijn, activiteiten buiten werk, etc gesproken wordt. We weten niet wie dit contact heeft geïnitieerd, maar worden geconfronteerd met losse flarden, over een bepaalde periode van tijd waar we iets uit proberen te concluderen.
De reactie van de medewerker is niet direct voorspelbaar. Sommige medewerkers zijn beter in staat voor zichzelf op te komen dan anderen in dit soort situaties. Of je dat kan moet geen bepalende factor zijn voor of je er aan wordt blootgesteld.
Wederom: je redeneert nu alsof CH dit contact zelf heeft geïnitieerd of de onderwerpen van het gesprek zelf is begonnen.
Maar nogmaals - context. We weten niet wat er weg wordt gelaten. We weten niet wat hieraan vooraf is gegaan.

[...]

Ik lees tussen de regels wel door dat het karakter CH enige keren aan zichzelf zit, en dat graag wil delen met deze medewerker. Doe daar mee wat je wilt.
Dan lees jij andere dingen dan ik. Ik heb de screenshots op de vorige pagina nog eens doorgekeken, maar niks wijst daarop. Maar dat is het gevaar met dit soort zaken: iedereen vult van alles voor zichzelf in vanuit een onderbuikgevoel. Ik herhaal nog maar een keer: als dit is waar de klacht om is ontstaan, vind ik het geen sterk bewijs. Dit moet het heftigst zijn wat ze hebben gezegd tegen elkaar?

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:25

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
FIA- en F1-bazen bespreken kwestie rond Horner-onderzoek
Formule 1-CEO Stefano Domenicali en FIA-president Mohammed Ben Sulayem zullen in Bahrein de ontstane situatie rond Red Bull-teambaas Christian Horner onderling bespreken.

De zaak is er een van hoge prioriteit geworden voor de twee kopstukken in de F1, zeker nadat op donderdag een e-mail lekte met daarin 79 bestanden met vermeend WhatsApp-verkeer tussen Horner en de vrouw die de klacht over grensoverschrijdend door Horner zou hebben ingediend.

De klacht bracht een langdurig onderzoek teweeg, geïnitieerd door moederbedrijf Red Bull en overzien door een lid van King's Counsel, één van de hoogste juridische posities in het Verenigd Koninkrijk, die uiteindelijk de klacht van de dame in kwestie afwees.

Horner gaf na het lekken van de e-mail opnieuw aan zich niet schuldig te hebben gemaakt aan grensoverschrijdend gedrag en dat hij niet in wilde gaan op anonieme speculaties.

Domenicali en Ben Sulayem behoorden tot de ruim 150 ontvangers van die bewuste mail, waarna zij naar verluidt zullen bespreken hoe nu verder te gaan nu de kwestie de openingsrace in Bahrein overschaduwt.

[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 01-03-2024 11:46 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

LAD93 schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 10:50:
[...]

Met je PA zit je meestal in een privéchat. ;)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

G_Dragon schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 11:46:
FIA- en F1-bazen bespreken kwestie rond Horner-onderzoek

[...]
En eigenlijk gaat het de FIA en de F1-bazen geen ene donder aan. Het ergste aan het hele geval is dat er een of andere idioot die mail heeft gestuurd. Dat zou dus ook zomaar met vertrouwelijke interne documenten van de FIA en de andere teams kunnen gebeuren. Er hoeft maar een iemand te zijn die zo over de schreef gaat en het is gedonder. Want reken maar dat er binnen zo'n grote organisatie nog wel meer ontevreden mensen rondlopen. ;)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 18:20

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Magic666 schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 07:12:
Qua text vind ik het ook allemaal reuze meevallen en maar 1 foto (76) waarvan je zegt: tja.... dat is wel een Overmarsje.
Maar ik lees het als wederzijds goed vinden dus om die man nou met pek en veren weg te jagen... pffff.

Maar Wolff en Brown zullen er vast wel weer wat van vinden.....

Edit: misschien moet de FIA ook eens naar die 24 races kijken.... blijkbaar is dat voor iedereen gewoon te veel aan het worden. Men gaat het thuisfront missen etc etc.
even om dit allemaal in perspectief te zetten .. als Max buiten de pot pissen zou, zou de hele wereld over hem heen vallen want arme Kelly !!! (en dat is ook wel weer zo natuurlijk) :(:)

En nu James Hunt ......... :P

Afbeeldingslocatie: https://www.thesun.co.uk/wp-content/uploads/2022/06/OFF-PLATFORM-James-Hunt.jpg

die deed meerdere meiden

op 1 dag

tegelijk :+

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15-09 20:28
sjaool schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 09:58:
[...]

[...]

ALLEGED HORNER MESSAGES LEAKED AFTER RED BULL F1 INVESTIGATION CLEARS HIM OF WRONGDOING

Tja, ik zou advocaten in de algemeenheid niet op hun blauwe ogen geloven ;) Die zijn niet allemaal zo eerlijk of integer als je soms zou verwachten :P
Het zal ook niet de eerste keer zijn dat iemand die geacht wordt 'onafhankelijk' te zijn uiteindelijk toch een ander dient om daar zelf beter van te worden, of omdat er nog wat openstaat.

Het grootste issue hier is echter dat dit onderzoek en de daaruit voorkomende resultaten niet openbaar gemaakt zijn, een mogelijk gebrek aan transparantie. En daardoor voedingsbodem voor geruchten.

En daardoor zal je ook zien, zeker met dit soort leaks achteraf, dat dit blijft doorsudderen. Ik denk dat RBR / Moederbedrijf dit een stuk beter had kunnen aanpakken, zeker als er straks alsnog koppen gaan rollen mocht dit waar blijken te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Dennism schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 12:02:
[...]

Tja, ik zou advocaten in de algemeenheid niet op hun blauwe ogen geloven ;) Die zijn niet allemaal zo eerlijk of integer als je soms zou verwachten :P
Het zal ook niet de eerste keer zijn dat iemand die geacht wordt 'onafhankelijk' te zijn uiteindelijk toch een ander dient om daar zelf beter van te worden, of omdat er nog wat openstaat.

Het grootste issue hier is echter dat dit onderzoek en de daaruit voorkomende resultaten niet openbaar gemaakt zijn, een mogelijk gebrek aan transparantie. En daardoor voedingsbodem voor geruchten.

En daardoor zal je ook zien, zeker met dit soort leaks achteraf, dat dit blijft doorsudderen. Ik denk dat RBR / Moederbedrijf dit een stuk beter had kunnen aanpakken, zeker als er straks alsnog koppen gaan rollen mocht dit waar blijken te zijn.
Ik mag toch hopen dat een lid van de King's Counsel een betrouwbaar persoon is. ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Danfoss
  • Laatst online: 15-09 17:49

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

De appjes geven zeggen mij vooral dat er met wederzijdse goedvinding dingen gebeurt zijn tussen die 2 en op een gegeven moment is dat gestopt en daar heeft de dame het moeilijk mee.

Tevens vind ik het wel gek dat iemand continu screenshots maakt van whatsap en zelfs lockscreen berichten.

Ik heb zelf een affaire gehad op werk (ik single, zij niet) en zie wel herkenning hoor, maar dit is vooral een prive dingetje tussen die 2 en niets grensoverschrijdends aan.

Sys Specs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-09 19:23
Verwijderd schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 09:31:
[...]

Monaco was vroeger spannend, de tijd dat F1 auto ook veel kleiner en smaller waren, nu is het gewoon een optocht van start tot finish.

[YouTube: 1974 Hesketh James Hunt - Monaco Historic GP 2021 Onboard]
Uit de tijd dat je nog echt zelf moest rijden en schakelen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
sjaool schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 12:03:
[...]

Ik mag toch hopen dat een lid van de King's Counsel een betrouwbaar persoon is. ;)
Zie ook deze post van mij: Dennism in "[F1] Randzaken"

Ik zou daar niet zondemeer vanuit gaan dat zo'n iemand per definitie altijd betrouwbaar is, het is en blijft een mens. Hier in Nederland dacht ook iedereen dat Abraham Moszkowicz om maar een naam te noemen 'betrouwbaar' was, dat bleek ook anders te zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helixes
Grrrrrene schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 11:42:
Wederom: je redeneert nu alsof CH dit contact zelf heeft geïnitieerd of de onderwerpen van het gesprek zelf is begonnen.
Ik zeg expliciet CH, omdat we niet weten of het Christian Horner betreft. En ik redeneer vanuit een vacuüm. Blijkbaar ben ik niet duidelijk genoeg voor je, dus bij deze.
Dan lees jij andere dingen dan ik. Ik heb de screenshots op de vorige pagina nog eens doorgekeken, maar niks wijst daarop.
Goed, NSFW.

spoiler:
CH - Can I make a confession?
PA - If you want?
CH - when we went to Dubai last year on the plane
PA- Yep
CH - and you got me out of control
PA - you finished off in the bathroom?
CH - Yes [crazu emoji]

Dat laat mij vrij weinig aan de verbeelding over. Het gaat daarna nog verder, maar dit vind ik wel genoeg eigenlijk.

En ja, we weten niet wat de interactie uit de vijfde regel precies inhield. Ik wil er verder niet over oordelen zonder verdere context. Maar dat deze CH niet op de bathroom was voor een nummer 1 of 2 lijkt mij wel duidelijk, en hij voelde de behoefte dat "op te biechten" aan een collega.

Edit: Spoilers in de F1 - nooit grappig -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 17:00

Stoney3K

Flatsehats!

HollowGamer schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 10:46:
[...]

En dus ook doen, want als vrouw kun je ook gewoon kappen of nee zeggen. Maar als dit inderdaad de bar is, meegaan en dan chanteren later, dan heb ik niet veel met de huidige generatie.
Het zou me ook niet verbazen als de vrouw in kwestie door iemand "gemotiveerd" is om hem aan het lijntje te houden en achteraf te chanteren. Zou Marko haar een mooie bonus of promotie hebben beloofd misschien?

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Dennism schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 12:08:
[...]

Zie ook deze post van mij: Dennism in "[F1] Randzaken"

Ik zou daar niet zondemeer vanuit gaan dat zo'n iemand per definitie altijd betrouwbaar is, het is en blijft een mens. Hier in Nederland dacht ook iedereen dat Abraham Moszkowicz om maar een naam te noemen 'betrouwbaar' was, dat bleek ook anders te zijn ;)
Moszkowicz was trouwens betrouwbaar maar had iets met contant geld aannemen wat niet mocht. Zijn zaken deed hij verder wel goed. :P

Maar als we er nu vanuit gaan dat geen enkele advocaat betrouwbaar is dan kunnen wij hethele rechtssysteem wel gaan opdoeken en het aan de (social) media overlaten. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stoney3K

Stoney3K

Flatsehats!

schumi2004 schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 11:35:
[...]

Wat ik aan screenshots zie is dat dit heel erg de schijn heeft dat dit een vooropgezet plan is geweest.
Dit dus, wat me vooral ook elke keer opvalt is dat zij de suggesties doet voor de wat meer NSFW uitspraken en hij elke keer de bal in kopt zoals hierboven. Dat geeft me een beetje de indruk dat iemand Horner echt uit zijn tent probeert te lokken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Stoney3K schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 12:11:
[...]

Het zou me ook niet verbazen als de vrouw in kwestie door iemand "gemotiveerd" is om hem aan het lijntje te houden en achteraf te chanteren. Zou Marko haar een mooie bonus of promotie hebben beloofd misschien?
Ik denk dat Helmut Marko mans genoeg is om het direct tegen Horner te zeggen dat hij moet opstappen. Normaal heeft hij ook geen blad voor de mond. Daar heeft hij echt geen achterbakse praktijken voor nodig. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door sjaool op 01-03-2024 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K

Stoney3K

Flatsehats!

sjaool schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 12:16:
[...]

Ik denk dat Helmut Marko mans genoeg is om het direct tegen Horner te zeggen dat hij moet opstappen. Normaal heeft hij ook geen blad voor de mond. Daar heeft hij echt geen achterbakse praktijken voor nodig. ;)
Probleem is vooral dat Marko daar niets over te zeggen heeft, want die Thais zijn 51% aandeelhouder en die staan aan de kant van Horner. Dus Marko heeft wel een motief om Horner te besmeuren zodat ie er door corporate uit wordt gewerkt.

Alleen maar zeggen "Christian, je moet ophoepelen" is niet genoeg want daarvoor heeft ie te weinig bevoegdheid, dat Marko hem niet moet heeft ie geen geheim van gemaakt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Helixes schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 12:08:
[...]

Ik zeg expliciet CH, omdat we niet weten of het Christian Horner betreft. En ik redeneer vanuit een vacuüm. Blijkbaar ben ik niet duidelijk genoeg voor je, dus bij deze.

[...]

Goed, NSFW.

spoiler:
CH - Can I make a confession?
PA - If you want?
CH - when we went to Dubai last year on the plane
PA- Yep
CH - and you got me out of control
PA - you finished off in the bathroom?
CH - Yes [crazu emoji]

Dat laat mij vrij weinig aan de verbeelding over. Het gaat daarna nog verder, maar dit vind ik wel genoeg eigenlijk.

En ja, we weten niet wat de interactie uit de vijfde regel precies inhield. Ik wil er verder niet over oordelen zonder verdere context. Maar dat deze CH niet op de bathroom was voor een nummer 1 of 2 lijkt mij wel duidelijk, en hij voelde de behoefte dat "op te biechten" aan een collega.

Edit: Spoilers in de F1 - nooit grappig -O-
Niet netjes. Niet leuk voor Geri. En niet iets voor op werk. Idd.

Maar ze ontkent niet dat ze hem 'out of control' heeft gebracht en vult nota bene zelf in dat ie naar de badkamer is gegaan.

Dus zij zat lekker te flirten, hij geeft er een rukkie aan en zij vindt het prima.

Ontslag of publieke executie waard? M.i. niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
sjaool schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 12:14:
[...]

Moszkowicz was trouwens betrouwbaar maar had iets met contant geld aannemen wat niet mocht. Zijn zaken deed hij verder wel goed. :P

Maar als we er nu vanuit gaan dat geen enkele advocaat betrouwbaar is dan kunnen wij hethele rechtssysteem wel gaan opdoeken en het aan de (social) media overlaten. :+
Maar dat is dat in het geval van Abraham niet betrouwbaar, want hij deed zaken die niet mogen en was daar niet eerlijk over. Volgens mij ging dat ook niet alleen over contant geld, maar waren er ook klachten van cliënten.

Er van uitgaan dat niemand betrouwbaar is, is natuurlijk ook geen goed uitgangspunt, net als het uitgangspunt dat iedereen betrouwbaar is, of dat iemand betrouwbaar is omdat hij of zij een predikaat heeft. Een bedrijf hier kan ook 'koninklijke' worden, betekent niet dat ze dan ook altijd van onbesproken gedrag zijn en blijven.

[ Voor 5% gewijzigd door Dennism op 01-03-2024 12:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 16:19

alienfruit

the alien you never expected

Het lijkt er omdat dat er op een gegeven moment een verandering haar kant is gekomen. Er is iets gebeurd, bijv. een vriendin/vriend zag een berichtje van hem en heeft aangegeven maar dit is toch X. Sindsdien wilt ze niet meer meedoen
met geflirt. Het lijkt er niet op dat ze op dat gebied altijd afstandelijk was.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 09:31:
[...]

[YouTube: 1974 Hesketh James Hunt - Monaco Historic GP 2021 Onboard]
Allemachtig wat mooi :).

Hoezo kun je in Monaco niet inhalen? Hoewel, die wagens waren ongeveer half zo groot vergeleken met die cybertrucks waar ze nu mee rondkarren.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik ga er ook vanuit dat het vrijwillig was. En hij er nu wel een beetje bijgenaaid wordt door een rancuneuze ex. Maar dat is toch echt zijn schuld.

Er zijn gewoon dingen die je in een bepaalde positie niet meer kan doen. Op het moment dat jij in top-management komt gaan er gewoon andere regels gelden. Dan zijn er grapjes en opmerkingen waar medewerkers mee weg zouden komen, maar jij niet meer kan maken. Dan zijn er bepaalde relaties, seksueel of vriendschappelijk, die niet meer geoorloofd zijn.

Dat kan je wel heel oneerlijk vinden, maar dat komt met de baan. En het salaris.

Ik ben ook manager bij een internationale onderneming. Met een hele hoop minder verantwoordelijkheid dan Horner heeft. Maar ik zou ook buiten staan als deze appjes op het bureau van mijn baas belanden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Het ligt er beetje aan wat de company policies zijn. Er zijn bedrijven die erg strikt zijn en het zelfs over politiek hebben op je sociale media al een bezoekje aan HR oplevert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
alexbl69 schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 12:31:
[...]

Hoezo kun je in Monaco niet inhalen? Hoewel, die wagens waren ongeveer half zo groot vergeleken met die cybertrucks waar ze nu mee rondkarren.
Alleen bij de start wordt er ingehaald, daarna ook niet meer , wel vet geluid :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

alexbl69 schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 12:31:
[...]

Kijk maar eens naar deze mix van moderne en historische beelden :)

Jenson Button drives James Hunt's CLASSIC Hesketh car!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

PWM schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 12:32:
Ik ga er ook vanuit dat het vrijwillig was. En hij er nu wel een beetje bijgenaaid wordt door een rancuneuze ex. Maar dat is toch echt zijn schuld.

Er zijn gewoon dingen die je in een bepaalde positie niet meer kan doen. Op het moment dat jij in top-management komt gaan er gewoon andere regels gelden. Dan zijn er grapjes en opmerkingen waar medewerkers mee weg zouden komen, maar jij niet meer kan maken. Dan zijn er bepaalde relaties, seksueel of vriendschappelijk, die niet meer geoorloofd zijn.

Dat kan je wel heel oneerlijk vinden, maar dat komt met de baan. En het salaris.

Ik ben ook manager bij een internationale onderneming. Met een hele hoop minder verantwoordelijkheid dan Horner heeft. Maar ik zou ook buiten staan als deze appjes op het bureau van mijn baas belanden.
Het heeft een beetje Fatal Attraction vibes. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03:21

OMD

Ze hebben iemand in het vizier die het geweest moet zijn. Door het niet goed afschermen van de naam in één van de screesnhots is deze naam boven komen drijven.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raikkonen_WC
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-09 09:04
OMD schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 12:43:
Ze hebben iemand in het vizier die het geweest moet zijn. Door het niet goed afschermen van de naam in één van de screesnhots is deze naam boven komen drijven.
WE WANT TO KNOW!!! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

En dan? Ook publiekelijk door de mangel halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

MikeyMan schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 13:00:
[...]

En dan? Ook publiekelijk door de mangel halen?
Nee, dat is ook precies de reden dat ik niet de naam plaats alhoewel dit natuurlijk makkelijk te vinden is.

Ik wil niet bijdragen aan het publiekelijk scanderen van een persoon.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

OMD schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 13:01:
[...]

Nee, dat is ook precies de reden dat ik niet de naam plaats alhoewel dit natuurlijk makkelijk te vinden is.

Bedoelde het meer in algemene zin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helixes
Als dit zo is, dan zouden de screenshots dus wel echt zijn. Je gaat geen schermprintjes genereren en dan per ongeluk je eigen naam er in achterlaten.

Anyway, dan nog zou ik zeggen dat het een cache van berichtjes is, die allicht onderdeel was van het onderzoek. Tenzij men heeft weten te verifiëren dat deze afbeeldingen niet precies zo in het dossier zaten? Nu ja.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• OMD

OMD

MikeyMan schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 13:10:
[...]

Bedoelde het meer in algemene zin ;)
ah, bon.

Niemand heeft er wat aan. Beetje levens kapot maken van mensen. Vind het allemaal maar een trieste bedoeling en een trieste tijd waarin we leven. Sensatie bovenaan alles, als mensen daar onder lijden, jammer dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:29
Helixes schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 13:11:
[...]

Als dit zo is, dan zouden de screenshots dus wel echt zijn. Je gaat geen schermprintjes genereren en dan per ongeluk je eigen naam er in achterlaten.

Anyway, dan nog zou ik zeggen dat het een cache van berichtjes is, die allicht onderdeel was van het onderzoek. Tenzij men heeft weten te verifiëren dat deze afbeeldingen niet precies zo in het dossier zaten? Nu ja.
Of je genereert de schermprintjes en gooit iemand anders onder de bus waarvan je weet dat die door werk eigenlijk niet in de media kan/mag ontkennen/bevestigen.

Dat soort redenaties zijn té simpel. Dit is niveau 3D chess waar het om miljoenen euro's gaat. Niet de plaatselijke dorpsruzie O-)

Een deel kan ook waar zijn, waarbij je een paar erbij bedenkt die dan net over de schreef gaan. Dus die van de badkamer en "what would geri think" verzin je er bij. Samen met de echte data wat niet verkeerd is maar verkeerd opgevat kan worden zonder context.

Het gaat hier namelijk om het zwart maken en beinvloeden van de publieke opinie (ALS het nep is). Dan maakt het niet uit of het echt waar is....Enkel of de publieke opinie al zo verpest is voordat blijkt dat het nep is dat het toch blijft achtervolgen en de positie onhoudbaar word.

[ Voor 25% gewijzigd door Waah op 01-03-2024 13:23 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• markisoke
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15-09 17:30
OMD schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 13:01:
[...]

Zeg dan gewoon niks 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:59
Geen idee waar je het over hebt, ik heb ze allemaal bekeken en het enige wat ik zie is deze halve screenshot waar een halve naam op staat.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8dQ9vkfQDMPwaMbFYjinw2JQBXw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/L6RDWJ3JcMdSjDtYZ3R9gBoQ.jpg?f=fotoalbum_large

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

robbinonline schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 13:30:
[...]

Geen idee waar je het over hebt, ik heb ze allemaal bekeken en het enige wat ik zie is deze halve screenshot waar een halve naam op staat.

[Afbeelding]
Bingo

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:07

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Modbreak:Graag het speculeren over complotten en andere zaken die niet bevestigd zijn en we simpelweg niet weten wat minderen.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Tot nu toe wordt Horner in ieder geval niet geAmber-Heardt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
stylezzz schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 11:02:
[...]

How dare you!

Harakiri plegen is gepast volgens mij.. Mocht je dat iets te drastisch vinden dan lijkt zelf ontslag nemen mij het minste dat je kunt doen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

De ironie ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kNcl6wE9d_xiPfzj59BUOtlOk_c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5AAqKi6Lceex8B8l23pMA7xq.jpg?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 34 ... 68 Laatste

Let op:
Enkele regels vooraf:
• Niet op de man
• We houden het fatsoenlijk, dit is dus niet jouw persoonlijke uitlaatklep om te uiten hoe zat jij onder andere Hamilton wel niet bent.
• Geen complottheorieën, bashen op FIA, coureurs of teams
• Onderbouw je posts, geen one-liners om maar een statement te maken.