Aan de andere kant zijn email adres vrij eenvoudig te raden, meestal volgen ze namelijk een patroontje. Als je het mail adres van de PR dame van Mercedes weet, kun je zeer waarschijnlijk het mail adres van Toto Wolff wel raden.DaniëlWW2 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 19:36:
[...]
Heeft die dan wel de mailadressen van de andere teambasen + FIA? Want dat is mijn punt.
Bedrijven hebben niet voor niks, publieke mailadressen voor als iemand contact wil opnemen.
Toevallig vanochtend geluisterd. Chequered Flag podcast. Journalist is Ben nog iets. Indirect maar toch veelzeggend - een stijl die ik overigens verafschuw.Dennism schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 14:53:
[...]
Schijnt trouwens niet dat Plooij de enige is, ik las net bijvoorbeeld op Reddit voor wat het waard is dat soortgelijke bewoordingen zijn gevallen in een BBC F1 podcast.
In theorie ja, maar je kan altijd net een kleine variatie in de spelling maken voor het echte adres en het "logische adres", gebruiken als dumpplek. In ieder geval heb ik snel naar wat websites gekeken, maar een adres zie ik zo snel niet.ThomasG schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 19:39:
[...]
Aan de andere kant zijn email adres vrij eenvoudig te raden, meestal volgen ze namelijk een patroontje. Als je het mail adres van de PR dame van Mercedes weet, kun je zeer waarschijnlijk het mail adres van Toto Wolff wel raden.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Waarom zou je zoiets zo groots lekken naar zoveel mensen met alle risico’s die erbij komen? Naar één simpel twitteraccount of anoniem naar een enkele journalist is voldoende.
Dit is niet echt toch ?.. zie een hoop suggestieve appjes van 2 kanten. Allemaal leuk, maar dan niet achteraf gaan klagen bij HR. Maar goed.. zal wel.
No, doesnt always mean no
~bill burr
No, doesnt always mean no
~bill burr
Vaak hoef je maar 2 of misschien een paar adressen te weten natuurlijk om een 'company policy' qua opbouw af te leiden. En van een boel van dat soort mensen zullen zeker in 'het wereldje' de adressen wel een publiek geheim zijn.DaniëlWW2 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 19:41:
[...]
In theorie ja, maar je kan altijd net een kleine variatie in de spelling maken voor het echte adres en het "logische adres", gebruiken als dumpplek. In ieder geval heb ik snel naar wat websites gekeken, maar een adres zie ik zo snel niet.
Dat soort variaties zie je het in het bedrijfsleven nog wel eens als aliassen, maar (vaak) niet om het echte adres te verbergen, maar juist om zaken te ontvangen die anders mogelijk bouncen.
Dit mag je per DM opnemen met mij, een andere moderator of @Orion84
[ Voor 87% gewijzigd door DaniëlWW2 op 29-02-2024 19:52 ]
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Komt op mij echt over. Niet geshopped ofzo. Dit pleit Horner dus vrij, want geen grensoverschrijdend berichten.
Bizar dat iemand nadat die onschuldig word bevonden door iemand toch nog geprobeerd kapot gemaakt te worden…. Gekke wereld!!
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Ik ben ermee bekend, maar alsnog. Het zou om iedereen gaan en dat doet me vermoeden dat het iemand van binnen de F1 wereld is. Maar als ik dan het "bewijs" zie, dan krijg ik nogal wat twijfels over de "goede intenties" om een "misstand" aan de kaart te brengen.Dennism schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 19:49:
[...]
Vaak hoef je maar 2 of misschien een paar adressen te weten natuurlijk om een 'company policy' qua opbouw af te leiden. En van een boel van dat soort mensen zullen zeker in 'het wereldje' de adressen wel een publiek geheim zijn.
Dat soort variaties zie je het in het bedrijfsleven nog wel eens als aliassen, maar (vaak) niet om het echte adres te verbergen, maar juist om zaken te ontvangen die anders mogelijk bouncen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wat een slappe leak. Waar zijn de compromitterende zaken? En dan bedoel ik ook echt het compromitterende spul. Het doet me nu een beetje denken aan deze scene uit Au service de la France waarbij twee medewerkers van de CIA een onderhoud hebben met de Franse geheime dienst. Het gesprek komt op Kennedy die nogal van vrouwen schijnt te houden en dat is een probleem. De reactie van de Fransen?
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ik hoop niet dat we nu elke 3 posts een herhaling krijgen van dezelfde screenshots? Waarvan de berichten overigens echt om te lachen zo onschuldig zijn.
Misschien dat ie een erg jaloerse vrouw heeft die daar wat van gaat zeggen maar dat is het dan misschien ook.
Misschien dat ie een erg jaloerse vrouw heeft die daar wat van gaat zeggen maar dat is het dan misschien ook.
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Werd hier eens gesuggereerd dat het om een PR dame ging? Vandaar de media contacten voor het initieel lekken. Zou ook de enige verklaring zijn voor het hebben van de contact gegevens van de hele paddock. Zaakje stinkt en ik gok op vervelende fans van concurrerende teams. Wolff en Brown zouden al gestart zijn door te zeggen dat ze de toelichting niet voldoende vonden.
Als 'dit' (de gelinkte screenshots), alles is eens, maar ik heb wel het idee dat er nogal wat mist gezien de sortering en benaming als het echt is. Het zijn zaken die je als enigszins over de scheef gaan kan opvatten, maar ik zou dit nog geen 'gevalletje M. Overmars' willen noemen bijvoorbeeld (als dit dus echt alles is, en niet maar een opgekeusde selectie voor Twitter).DaniëlWW2 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 19:55:
[...]
Ik ben ermee bekend, maar alsnog. Het zou om iedereen gaan en dat doet me vermoeden dat het iemand van binnen de F1 wereld is. Maar als ik dan het "bewijs" zie, dan krijg ik nogal wat twijfels over de "goede intenties" om een "misstand" aan de kaart te brengen.
Als je iets wil lekken dan zou je toch eigenlijk het ergste willen lekken? Team Horner zou dit niet lekken lijkt mij want geen toegevoegde waarde voor hen. Erg raar.
Als je schade wilt berokkenen dan lek je gefaseerd, steeds iets verder. Dan blijft het namelijk nieuwswaardig.alienfruit schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 20:00:
Als je iets wil lekken dan zou je toch eigenlijk het ergste willen lekken? Team Horner zou dit niet lekken lijkt mij want geen toegevoegde waarde voor hen. Erg raar.
https://www.crash.net/f1/...-team-if-christian-hornerRobertMe schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 19:30:
[...]
Steiner? Tost? Binotto? Szafnauer? Voldoende teambazen die recent zijn vertrokken / ontslagen. Waarbij de eerste twee natuurlijk al Red Bull banden hebben. Tost omdat die vanaf dag 1 teambaas van Toro Rosso was, en Steiner heeft in een ver verleden voor RBR gewerkt.
Of Oliver Mintzlaff. zou verklaren waarom hij (Baas RB Austria) graag wil dat horner weg gaat.
Lees net op reddit dat dit inderdaad maar een selectie zou zijn, het hele leak zou 79 screenshots betreffen.
Edit: Bron zou 'Bild' zijn, dus wel met enkele pakken zout innemen.
Edit: Bron zou 'Bild' zijn, dus wel met enkele pakken zout innemen.
[ Voor 24% gewijzigd door Dennism op 29-02-2024 20:13 ]
https://www.bild.de/bild-...eleakt-87352574.bild.htmlCould this anonymous email ruin the career of the Red Bull team boss and Spice Girl husband?
For weeks, Red Bull investigated the possible misconduct of Christian Horner (50, married to Spice Girl Gerri Halliwell since 2015). The allegation: "cross-border behavior" towards a female employee reporting to him.
On Wednesday, Red Bull announced that the internal investigation, conducted by an external law firm, has exonerated Horner. Horner remains in office!
Yet, in the Formula 1 paddock, the pot kept boiling before the start in Bahrain on Saturday, with team bosses like Toto Wolff (Mercedes) and Zak Brown (McLaren) demanding more transparency. And then evidently, there was more transparency!
At 4:16 PM German time on Thursday, an email from the sender [febtwentyninth@gmail.com](mailto:febtwentyninth@gmail.com) reached the entire Formula 1! Every team chief, every journalist received it. The content? Highly explosive!
The email contains the supposed WhatsApp chat history between Horner and the employee. A photo appears to clearly show a penis. If all this is real, one wonders how Red Bull could acquit its Formula 1 boss of the allegations.
The communication reads as if the boss repeatedly wanted photos from his subordinate employee and would try to reach her in the evenings with video calls. Even after midnight, when he couldn't sleep.
Horner: "What you wear underneath is important."
When she once wrote that she was in the shower, he allegedly replied: "All the better."
Another example chat:
Horner: "What you wear underneath is important."
Employee: "Nothing. I’m in my pajamas."
Horner: "That's the best."
In another string of messages, she writes: "Your wife would not be happy..." Or he: "I miss your laugh and your ass."
The email contains 79 screenshots. Sometimes she writes: "You call me and then I listen to you explode." Sometimes she says he should stop. Once she asks why he does it since he is happily married: "I have to act in front of Geri (Horner's wife, note from the editor)." Also saying: "It's physically and mentally exhausting for me."
Repeatedly he asks her to delete the chat: "I don't want that if my phone gets hacked one day, that I get exposed. It protects both of us."
Does this anonymous email now bring down Christian Horner?
Dr. Helmut Marko (80), Red Bull's motorsport boss, to BILD: "I haven’t even noticed that. I’m astounded and surprised that the documents have been leaked. I myself have never seen them."
[ Voor 3% gewijzigd door NotSoSteady op 29-02-2024 20:29 ]
Horner zal veel rechter handen hebben en zeker niet alleen Wheatley. Horner is immers alleen al CEO van 3 bedrijven (Racing, Advanced Technologies en Power Trains). En Wheatley is "maar" sporting director / manager. Wheatley is dus de "baas" / organisator van in ieder geval het race team (monteurs etc) en mogelijk hospitality erbij v.w.b. regelen vluchten, hotels, etc. Maar voor de rest zal Wheatley niet veel te zeggen hebben (op de fabriek zal die zijn team mensen hebben die de organisatorische zaken doet en hij zal wat te zeggen hebben over het reizend personeel, maar niet over de design afdeling, marketing, HR, ...). Bij de design afdeling heb je weer een Newey, Wache, Monaghan etc. En bij Power Trains bekleed die ex-Mercedes man die met veel bombarie was aangekondigd een hoge (/hoogste?) functie als het meer op dagelijkse bedrijfsvoering aankomt.ThomasG schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 19:36:
[...]
Hoogst waarschijnlijk Jonathan Wheatley. Hij is al jaren de rechter hand van Horner, en weet dus als geen ander hoe het team werkt.
Ik heb inmiddels nog wat meer “fotos” gezien die ik hier niet zal posten maar volgens mij is het hartstikke nep allemaal. Wordt er niet geloofwaardiger op zullen we maar zeggen.
Staat ook op GeenStijl, dit deel vat het voor mij goed samen:
Nu verwacht u natuurlijk een lading dickpics, seksvideo's en appjes met oneerbare voorstellen voor aerodynamische seksstandjes waar u nog nooit van gehoord heeft, maar als we het screenshot hierboven mogen geloven blijft het bij lieflijk geflirt tussen een getrouwde man en een ontvanger met hier en daar een seksuele verwijzing en volledig geklede foto's. Niet heel netjes en mogelijk reden voor ruzie met een Spice Girl, maar ook niet de absolute doodzonde die er van de zaak werd gemaakt.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Looks more like a fake chat app used. Totally bonkers. In fact it might be a reason why it didnt make to any court!
— Niharika Ghorpade (@F1Niharika) 29 februari 2024
Meer mensen die toch er van overtuigd zijn dat het een broodje aap is.
Kunnen lang niet alles lezen, maar heb ook niet het idee dat hij heel erg initiatief neemt en het haar overkomt....
Dit valt gewoon onder prive-dingetje. Heeft niks te maken met slechte marketing voor RB.
Dit valt gewoon onder prive-dingetje. Heeft niks te maken met slechte marketing voor RB.
Erik van Haren probeert nog iets te maken van deze voor hem beschamende situatie...
Toch weer commotie in Bahrein: vermeend Whatsapp-verkeer Christian Horner uitgelekt
Toch weer commotie in Bahrein: vermeend Whatsapp-verkeer Christian Horner uitgelekt
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Als het daadwerkelijk vreemdgaan was had ik wel stomender appjes veracht, dit is allemaal zo braaf.Waah schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 20:50:
Had van Horner wel 'beter' verwacht, of zoals iemand op GS zegt: Meest beschaafde flirt ever. Wat een saaie lul die Horner.
Het is niet alleen Erik van Haren, meerdere journalisten schijnen via e-mail benaderd te zijn met samples van specifiek whatsapp verkeer.alexbl69 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 21:09:
Erik van Haren probeert nog iets te maken van deze voor hem beschamende situatie...
Zie: https://www.reddit.com/r/formula1/s/sCn4jLkLEY
[ Voor 4% gewijzigd door Miki op 29-02-2024 21:32 ]
Artikel verwijst naar de gelekte whatsapp screenshots die meerdere journalisten, F1 teams, FOM én FIA kregen toegestuurd. De vraag is de berichten en selfies echt zijn, tegenwoordig ook eenvoudig via fotoshop te bewerken.alexbl69 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 21:09:
Lees net dat Britse media worden aangeklaagd als ze de beelden gaan delen:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/NxdBlWRwYxk5t5s0JdM4cK4w.jpg?f=user_large)
[ Voor 18% gewijzigd door NeverSettle op 29-02-2024 21:38 ]
Ik snap het niet zo, wat is precies fout in dit gedrag? Dacht dat we het hadden over die foto's heen en weer, helaas geen ervaring mee.
Is dit iemand van het RB team? Of waar zit precies de reden in dat hij geschorst zou moeten worden?
Is het fout richting je vrouw? Ja.
Is het jammer? Ontzettend, want het lijkt me een erg leuke vrouw (Spice)
Is het huwelijk ten einde? Mogelijk wel ja.. maar alleen als de foto's/berichten echt zijn lijkt me.
Dit komt over als berichten die je stuurt (soort second love), en dan achteraf wordt gechanteerd. Kan de vrouw in kwestie ook andersom worden aangeklaagd? Indien het dus allemaal waar is, vind het er nogal vaag uitzien.
Is dit iemand van het RB team? Of waar zit precies de reden in dat hij geschorst zou moeten worden?
Is het fout richting je vrouw? Ja.
Is het jammer? Ontzettend, want het lijkt me een erg leuke vrouw (Spice)
Is het huwelijk ten einde? Mogelijk wel ja.. maar alleen als de foto's/berichten echt zijn lijkt me.
Dit komt over als berichten die je stuurt (soort second love), en dan achteraf wordt gechanteerd. Kan de vrouw in kwestie ook andersom worden aangeklaagd? Indien het dus allemaal waar is, vind het er nogal vaag uitzien.
Ik heb nog niet eens zin om op die link te klikken, alles van GS/Telegraaf vermijd ik heel erg graag.alexbl69 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 21:09:
Of wel heel erg onschuldig.Stoney3K schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 20:44:
[Twitter]
Lijkt me een begin, maar niet echt iets spannends. Maar het kan dus ook van tijd geleden zijn, als een soort opwarmer voor het latere. Ben geen expert hierin, maar ik zie niet echt iets wat over de grens gaat. Bij Overmars was dit anders, maar ook geen idee of dat enkel van hem was, want dan kun je als vrouw zijnde dus iemand helemaal de grond in boren.
Alleen vind ik het allemaal zo raar. Heeft deze vrouw een relatie met RB? Is het fout?
Ja, naar zijn huidige vrouw wel, maar volgens mij komt dit wel vaker voor (geen expert).
Zou om zijn assistent gaan, zij is in ieder geval geheel in private mode gegaan.HollowGamer schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 21:39:
[...]
Of wel heel erg onschuldig.
Lijkt me een begin, maar niet echt iets spannends. Maar het kan dus ook van tijd geleden zijn, als een soort opwarmer voor het latere. Ben geen expert hierin, maar ik zie niet echt iets wat over de grens gaat. Bij Overmars was dit anders, maar ook geen idee of dat enkel van hem was, want dan kun je als vrouw zijnde dus iemand helemaal de grond in boren.
Alleen vind ik het allemaal zo raar. Heeft deze vrouw een relatie met RB? Is het fout?
Ja, naar zijn huidige vrouw wel, maar volgens mij komt dit wel vaker voor (geen expert).
Voor haar is dit hoe dan ook vervelend, er vanuit gaande dat ze het zelf niet gelekt heeft. Want nu gaat het van een intern onderzoek opeens naar de schandpaal.... Het laatste wat ze dan waarschijnlijk wilde.NotSoSteady schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 21:43:
[...]
Zou om zijn assistent gaan, zij is in ieder geval geheel in private mode gegaan.
Het was een onderzoek bij Red Bull en ging om een machtsverhouding. Dus ja dit zal een werkneemster zijn.HollowGamer schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 21:39:
[...]
Of wel heel erg onschuldig.
Is het erg (oprechte vraag)?NotSoSteady schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 21:43:
[...]
Zou om zijn assistent gaan, zij is in ieder geval geheel in private mode gegaan.
Ik heb het op het werk meegemaakt, en ook genoeg daarbuiten.
Iemand had een ander/was getrouwd, en paar appjes, en het was gebeurd (zwart/wit).
Hij lijkt mij een man die niet zo goed is in dit, en vervolgens wordt gechanteerd (als dit het allemaal is).
Denk dat er ook niets is gebeurd (letterlijk), en wat dan nog?
Ik dacht altijd dat grensoverschrijdend gedrag was, dat je iets verstuurde zonder dat die andere daar op zat te wachten, maar kennelijk is chantage ook geaccepteerd? (met de kennis van nu - want zij lijkt ook geinteresseerd).
[ Voor 22% gewijzigd door HollowGamer op 29-02-2024 21:51 ]
We gaan er even vanuit dat dit om een echt persoon gaat. Ik heb om te beginnen al mijn twijfels er over dat dit om dezelfde werkneemster bij Red Bull gaat als diegene die de klachten over grensoverschrijdend gedrag heeft neergelegd.Waah schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 21:47:
[...]
Het was een onderzoek bij Red Bull en ging om een machtsverhouding. Dus ja dit zal een werkneemster zijn.
Het zou zo maar kunnen dat dit al veel eerder gespeeld heeft en dat het óf een katvanger is die bewust is ingezet zodat ze chantabel materiaal hebben naar Horner toe, of het is een chatbot of op een andere manier compleet nep. En het is nu naar buiten gebracht omdat het qua timing heel erg goed uitkwam, niet omdat de twee zaken (dus de klacht van de medewerker van RB en deze appjes) ook maar iets met elkaar te maken hebben.
Het zal mij persoonlijk een zorg zijn, maar van Horner is het niet bepaald handig (mits waar). Je weet dat je gewoon de lul kan zijn wanneer de romance zuur eindigt, helemaal wanneer je getrouwd bent met een Spice Girl. Het komt op mij in ieder geval over als een wraakactie.HollowGamer schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 21:48:
[...]
Is het erg (oprechte vraag)?
Ik heb het op het werk meegemaakt, en ook genoeg daarbuiten.
Iemand had een ander/was getrouwd, en paar appjes, en het was gebeurd (zwart/wit).
Hij lijkt mij een man die niet zo goed is in dit, en vervolgens wordt gechanteerd (als dit het allemaal is).
Denk dat er ook niets is gebeurd (letterlijk), en wat dan nog?
Ik dacht altijd dat grensoverschrijdend gedrag was, dat je iets verstuurde zonder dat die andere daar op zat te wachten, maar kennelijk is chantage ook geaccepteerd? (met de kennis van nu - want zij lijkt ook geinteresseerd).
Dubbel
[ Voor 95% gewijzigd door Toke_gt op 29-02-2024 22:32 ]
Eens met mensen die zeggen dat de paddock straks massaal voorzien is van een virus/malware. Dit gaat inhoudelijk helemaal nergens over, dus het komt op mij eerder over als bedoeld om misbruik te maken van de aandacht die dit heeft gekregen.
Handig, voor iedereen die nieuwsgierig een kijkje heeft genomen, dan weet de anonieme zender meteen wat kloppende adressen zijn en wie hierin interesse hebben getoond. Daar kun je vervolgens dan weer publiciteit mee trekken.
Handig, voor iedereen die nieuwsgierig een kijkje heeft genomen, dan weet de anonieme zender meteen wat kloppende adressen zijn en wie hierin interesse hebben getoond. Daar kun je vervolgens dan weer publiciteit mee trekken.
Het is dus nu wel bevestigd dat dit niet zomaar een actie is nu ik meer dan 3 bronnen heb gevonden:
https://www.reddit.com/r/formula1/s/6ZQjIHKN8d
Edit:
Volgens een redditor schijnt dit ook naar andere teambazen, Libertymedia en diverse F1 bazen te zijn gestuurd. Uiteraard voor wat het waard is, maar damn dit is niet best.
Edit:
Volgens een redditor schijnt dit ook naar andere teambazen, Libertymedia en diverse F1 bazen te zijn gestuurd. Uiteraard voor wat het waard is, maar damn dit is niet best.
[ Voor 37% gewijzigd door Miki op 29-02-2024 22:38 ]
Volgens een redditor schijnt.Miki schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 22:35:
Het is dus nu wel bevestigd dat dit niet zomaar een actie is nu ik meer dan 3 bronnen heb gevonden:
Edit:
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
LAD93 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 19:11:
offtopic:
Is dit dan ook meteen een vrijbrief voor iedereen om appjes te sturen naar mevrouw Horner?
offtopic:
Doe geen moeite, ze heeft mij al een paar weken geleden "ge-ghost"...
Vroeg me al af waarom maar inmiddels is het kwartje gevallen.
Doe geen moeite, ze heeft mij al een paar weken geleden "ge-ghost"...
Vroeg me al af waarom maar inmiddels is het kwartje gevallen.
Oh jee, tja, hier is geen twijfel over mogelijk. Pak de hooivorken, hier moet iemand voor hangen!FirePuma142 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 22:44:
Ik zou zeggen, kijkt u zelf maar even:
https://drive.google.com/...1s1WhjLFq0Lsp4inRU60qvdhY
Zo maar foto's van je aangevreten diner kunnen namelijk echt niet.
[ Voor 11% gewijzigd door Stoney3K op 29-02-2024 22:55 ]
Ach, het is nu letterlijk op het internet gegooid dus of ze wel of niet de mail hebben gehad boeit niet meer
Wat mij opvalt is dat er nergens in de chats een datum wordt genoemd. Iedere dag staat dat bij de eerste chat.Stoney3K schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 20:44:
[Twitter]
Als dit het "bewijs" moet voorstellen dan snap ik al die "kerfuffle" niet. Netjes is het niet echt, maar nergens wordt het onbetamelijk.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Het volgende DTS seizoen op Netflix belooft wat te worden!

Mja wat wel kwalijk is, is dat hij als teambaas wel een machtspositie heeft over zijn PA. Een normale werkrelatie is er niet meer en dat zou eigenlijk niet moeten kunnen voor zo’n professioneel team.asing schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 22:55:
[...]
Wat mij opvalt is dat er nergens in de chats een datum wordt genoemd. Iedere dag staat dat bij de eerste chat.
Als dit het "bewijs" moet voorstellen dan snap ik al die "kerfuffle" niet. Netjes is het niet echt, maar nergens wordt het onbetamelijk.
Disclaimer: er vanuit gaande dat al het materiaal daadwerkelijk klopt.
[ Voor 6% gewijzigd door Miki op 29-02-2024 23:11 ]
Blijven we echt door speculeren over dit broddelwerk?Miki schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 23:06:
[...]
Mja wat wel kwalijk is, is dat hij als teambaas wel een machtspositie heeft over zijn PA. Een normale werkrelatie is er niet meer en dat zou eigenlijk niet moeten kunnen voor zo’n professioneel team.
'wat wel kwalijk is' suggereert dat er iets aan de hand is. De troep die we vanavond rond geslingerd zien geeft daar weinig aanleiding toe.
Zie al reeds toegevoegde disclaimerMikeyMan schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 23:10:
[...]
Blijven we echt door speculeren over dit broddelwerk?
'wat wel kwalijk is' suggereert dat er iets aan de hand is. De troep die we vanavond rond geslingerd zien geeft daar weinig aanleiding toe.
De eerste paar random screenshots die ik bekeek vielen wel mee, maar nu heb ik spijt. Als dit daadwerkelijk echt is heeft Christian Horner en Red Bull wel een probleem.FirePuma142 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 22:44:
Ik zou zeggen, kijkt u zelf maar even:
https://drive.google.com/...1s1WhjLFq0Lsp4inRU60qvdhY
Ben ze aan het doorlezen, maar heel toevallig nummer 9 en 11 staat "unread messages". Dus dat zou betekenen dat ze screenshots al maakte tijdens het hele verhaal.... Dat zou dus verzamelen zijn met voorkennis om er iets mee te doen.
Stel de appjes zijn echt (want dat is lastig te achterhalen), dan nog vind ik het niet heel schokkend. Ja voor zijn partner wel natuurlijk. Maar zo te lezen is er fysiek weinig tot niets gebeurd, kreeg de dame spijt omdat ze zich schuldig voelde. Voor Horner was dat nieuw en die lijkt zich daar meteen voor te verontschuldigen en te zorgen dat hij de grens niet overschrijd.
Dit is toch wel echt anders dan Overmars bijvoorbeeld. Ook geen ongevraagde avances want ze lijkt het prima te vinden.... Tot ze het niet meer prima vond en dan gaat Horner ook niet door.
Zoals gezegd: ALS de appjes waar zijn.
Horner gaat er momenteel gewoon nog steeds niet op in. En dat is ook het enige wat die kan doen. Of het waar is of niet overigens.
Stel de appjes zijn echt (want dat is lastig te achterhalen), dan nog vind ik het niet heel schokkend. Ja voor zijn partner wel natuurlijk. Maar zo te lezen is er fysiek weinig tot niets gebeurd, kreeg de dame spijt omdat ze zich schuldig voelde. Voor Horner was dat nieuw en die lijkt zich daar meteen voor te verontschuldigen en te zorgen dat hij de grens niet overschrijd.
Dit is toch wel echt anders dan Overmars bijvoorbeeld. Ook geen ongevraagde avances want ze lijkt het prima te vinden.... Tot ze het niet meer prima vond en dan gaat Horner ook niet door.
Zoals gezegd: ALS de appjes waar zijn.
Horner gaat er momenteel gewoon nog steeds niet op in. En dat is ook het enige wat die kan doen. Of het waar is of niet overigens.
Als ik hier zo een beetje meelees ben ik blij dat ik heel het F1 circus rondom de weekenden wat minder volg dan een aantal jaar geleden.. Wat een treurnis allemaal. Ik verwacht team Red Bull dit weekend met een bedrukt gezicht en zwarte coltrui interviews geeft over hoe zwaar deze mentale last wel niet is en dat ze hier sterker uitkomen..
Man man wat een onzin allemaal
Man man wat een onzin allemaal

[ Voor 3% gewijzigd door D-Ed op 01-03-2024 00:13 ]
Eens, maar wel met de kanttekening dat vooralsnog niet is vastgesteld of het gelekte materiaal echt is. Ik maakte net zelf ook al de fout door die aanname te maken.NeverSettle schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 23:49:
[...]
De eerste paar random screenshots die ik bekeek vielen wel mee, maar nu heb ik spijt. Als dit daadwerkelijk echt is heeft Christian Horner en Red Bull wel een probleem.
Mocht het wel allemaal kloppen dan is de positie van Horner onhoudbaar maar is ook Red Bull zwaar beschadigd en zullen er zeker sponsoren en eventuele samenwerkingspartners gaan afhaken.
Het gaat hierbij in mijn ogen niet om de ernst maar de specifieke positie die Horner heeft tov zijn PA icm het onder het tapijt vegen.
Maar goed, komende dagen zullen we meer te weten gaan komen. Ik vermoed dat we nog niet alles gezien hebben
[ Voor 8% gewijzigd door Miki op 01-03-2024 00:08 ]
Twijfel er niet echt aan. Hij gedraagt zich als een hitsige puber.Miki schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 00:06:
[...]
Eens, maar wel met de kanttekening dat vooralsnog niet is vastgesteld of het gelekte materiaal echt is. Ik maakte net zelf ook al de fout door die aanname te maken.
Mocht het wel allemaal kloppen dan is de positie van Horner onhoudbaar maar is ook Red Bull zwaar beschadigd en zullen er zeker sponsoren en eventuele samenwerkingspartners gaan afhaken.
Het gaat hierbij in mijn ogen niet om de ernst maar de specifieke positie die Horner heeft tov zijn PA icm het onder het tapijt vegen.
Maar goed, komende dagen zullen we meer te weten gaan komen. Ik vermoed dat we nog niet alles gezien hebben
Kom op zeg zijn we nu echt allemaal van die sneeuwvlokjes dat zelfs als dit waar is dit "grensoverschrijdend gedrag" is?Miki schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 00:06:
[...]
Eens, maar wel met de kanttekening dat vooralsnog niet is vastgesteld of het gelekte materiaal echt is. Ik maakte net zelf ook al de fout door die aanname te maken.
Beide zijn aan het teasen, flirten of hoe je het ook wil klassificeren, en dan alleen omdat er er een "machtsverhouding" is zou het niet kunnen?
•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.
Dus als ik jouw foto er boven plaats, kan ik zeggen dat jij er als een hitsige puber bent ingetuint?NotSoSteady schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 00:14:
[...]
Twijfel er niet echt aan. Hij gedraagt zich als een hitsige puber.
Eerst maar zien of de appjes echt zijn.
Eerst maar zien wat er uit komt. Interne onderzoek is afgerond. De dame in kwestie kan altijd een aanklacht indienen als dat wenselijk is. En we weten helemaal niet eens zeker of het om seksueel overschrijden gedrag gaat. De eerste berichten over deze affaire gingen over hele andere dingen namelijk (werksfeer en managementstijl).
Horner gaat niets zeggen, want "anything you say can and will be used against you". Zeker in dit soort zaken.
Het machtsverschil is er natuurlijk wel mits het waar is. Maar ik lees bar weinig van misbruik maken van dat machtsverschil.... Juist het tegenovergestelde. Zij is duidelijk en hij respecteert dat en doet er alles aan dat te respecteren.The-Priest-NL schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 00:19:
[...]
Kom op zeg zijn we nu echt allemaal van die sneeuwvlokjes dat zelfs als dit waar is dit "grensoverschrijdend gedrag" is?
Beide zijn aan het teasen, flirten of hoe je het ook wil klassificeren, en dan alleen omdat er er een "machtsverhouding" is zou het niet kunnen?
[YouTube: #METOO op de werkvloer? | NIEUW ZEER | NPO 3 Extra]
Als dit grensoverschrijdend is, doe je afbreuk aan wat écht grensoverschrijdend is.
Miki schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 00:06:
[...]

Echt waar gaat dit over. Beetje flirten, een vage “vinger” foto zonder bewijs erbij en we cancellen Christian

Mijn boefje is liev!
Wij lezen deze berichten zonder context en weten niet hoe deze mensen buiten Whatsapp met elkaar omgaan. Dit is gewoon onderling donderjagen. Niets ernstigs. Ik durft te wedden dat veel collega's zo met elkaar omgaan. Ik snap de hele heisa dus niet zo.The-Priest-NL schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 00:19:
[...]
Kom op zeg zijn we nu echt allemaal van die sneeuwvlokjes dat zelfs als dit waar is dit "grensoverschrijdend gedrag" is?
[YouTube: #METOO op de werkvloer? | NIEUW ZEER | NPO 3 Extra]
"When you grow up your heart dies"
Je kunt dit wel grappig vinden maar als het echt klopt is de fall out niet te overzien. Zeker niet in de deze tijden. Genoeg mensen die voor minder en zelfs niet bewezen aantijgingen hun carrière hebben zien verdampen.
Probleem is, ze zijn geen gelijke collega’s. Hij is haar leidinggevende en daarmee creëer je een chantabele positie. Dit kan en hoort gewoon niet.sjaool schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 00:29:
[...]
Wij lezen deze berichten zonder context en weten niet hoe deze mensen buiten Whatsapp met elkaar omgaan. Dit is gewoon onderling donderjagen. Niets ernstigs. Ik durft te wedden dat veel collega's zo met elkaar omgaan. Ik snap de hele heisa dus niet zo.
[ Voor 42% gewijzigd door Miki op 01-03-2024 00:32 ]
Ik snap dat je het grappig vind, maar Ford heeft een paar dagen terug nog druk gezet op Red Bull. Sponsoren betalen geld om op een auto livery te staan en hebben zelf ook een imago die ze niet willen beschadigen.
Zonder context kun je hier niets mee. Vragen aan iemand om bepaalde kleding te dragen is voor een bepaalde functie niet vreemd. Om iemand te willen zien tijdens een gesprek ook niet. Wie zegt dat Horner bijvoorbeeld in bed lag toen hij dat vroeg. Dat is dus een aanname van degene aan de andere kant.Miki schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 00:30:
[...]
Probleem is, ze zijn geen gelijke collega’s. Hij is haar leidinggevende en daarmee creëer je een chantabele positie. Dit kan en hoort gewoon niet.
En gewoon als mens met elkaar omgaan is chantabel gedrag? Als dat dus al zo is dan is degene die deze screenshots heeft gemaakt dus degene die fout is en dan valt dit lekken dus gewoon onder laster en smaad. Bovendien maakt het een behoorlijk inbreuk op de privacy van betreffende persoon.
Je kunt niet gewoon als mens met elkaar omgaan als er daadwerkelijk ook nog een hiërarchische werkrelatie is. Dat is juist het hele probleem wat blijkbaar niet tot je door wil dringen.sjaool schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 00:36:
[...]
Zonder context kun je hier niets mee. Vragen aan iemand om bepaalde kleding te dragen is voor een bepaalde functie niet vreemd. Om iemand te willen zien tijdens een gesprek ook niet. Wie zegt dat Horner bijvoorbeeld in bed lag toen hij dat vroeg. Dat is dus een aanname van degene aan de andere kant.
En gewoon als mens met elkaar omgaan is chantabel gedrag? Als dat dus al zo is dan is degene die deze screenshots heeft gemaakt dus degene die fout is en dan valt dit lekken dus gewoon onder laster en smaad. Bovendien maakt het een behoorlijk inbreuk op de privacy van betreffende persoon.
Dat is dus precies wat ik bedoel, vandaar ook dat filmpje wat de absurditeit van tegenwoordig laat zien.sjaool schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 00:29:
[...]
Wij lezen deze berichten zonder context en weten niet hoe deze mensen buiten Whatsapp met elkaar omgaan. Dit is gewoon onderling donderjagen. Niets ernstigs. Ik durft te wedden dat veel collega's zo met elkaar omgaan. Ik snap de hele heisa dus niet zo.
Ik kan hier echt met mijn "boerenverstand" niet bij.
•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.
ALS het waar is: beide partijen hebben er mee ingestemd. Van de hogere pief lijkt geen enkele druk te zijn uitgeoefend, en toen de werknemer aangaf dat ze zich niet gemakkelijk voelde bij de situatie met zijn vrouw (ze voelde zich Wél gemakkelijk bij Horner, belangrijk detail) heeft Horner afstand genomen. Dat vond zij afstandelijk en overdreven en daar heeft Horner op gereageerd om aan haar wensen te willen voldoen.Miki schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 00:42:
[...]
Je kunt niet gewoon als mens met elkaar omgaan als er daadwerkelijk ook nog een hiërarchische werkrelatie is. Dat is juist het hele probleem wat blijkbaar niet tot je door wil dringen.
Dit is echt niet cancelwaardig hoor

Nogmaals: als het waar is.
En als je je broek omlaag trekt voor een Dickpick, kan je prima een scherpe foto maken. Het is niet de tijd van het fotorolletje

Voelt voor mij nog steeds (deels) fake.
Dat ligt dan toch echt aan de persoon die er misbruik van maakt. Ik ken genoeg mensen met een hiërarchische werksfeer die zo met elkaar omgaan en dat gaat gewoon goed. Het is alleen dat het fout kan gaan als een van de twee het niet privé weet te houden en dat is wat hier aan de hand is lijkt mij. Maar alsnog, zonder context kun je hier niets mee. Ik lees wel iets over een compliment dat als teveel wordt ervaren maar meer ook niet. En iets over wat er in een vliegtuig gebeurt moet zijn maar dat kun je op meerdere manieren uitleggen. De enigen die dat kunnen zijn CH en zijn PA.Miki schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 00:42:
[...]
Je kunt niet gewoon als mens met elkaar omgaan als er daadwerkelijk ook nog een hiërarchische werkrelatie is. Dat is juist het hele probleem wat blijkbaar niet tot je door wil dringen.
Ik vind dan ook dat dit een privézaak is en helemaal niet in de media en zeker niet open en bloot op internet thuis hoort. Je hebt hier met een vertrouwensrelatie te maken en die is door een beiden geschaad.
[ Voor 4% gewijzigd door sjaool op 01-03-2024 00:59 ]
Is er niemand die het vreemd vindt dat dit waar of onwaar zomaar anoniem verstuurd wordt? Er is duidelijk een doel en het zou mij niets verbazen als dit uit het Mercedes kamp komt. RB wordt opgejaagd, eerlijk en oneerlijk.
... gecensureerd ...
We zijn met z'n alleen gewoon compleet doorgeslagen met die kut mobieltjes en 'social media'..Miki schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 00:30:
[...]
Je kunt dit wel grappig vinden maar als het echt klopt is de fall out niet te overzien. Zeker niet in de deze tijden. Genoeg mensen die voor minder en zelfs niet bewezen aantijgingen hun carrière hebben zien verdampen.
[...]
Probleem is, ze zijn geen gelijke collega’s. Hij is haar leidinggevende en daarmee creëer je een chantabele positie. Dit kan en hoort gewoon niet.
Dat dit wereldnieuws is

Ik word echt zo moe van hoe social media echt het slechtste in mensen naar boven haalt. Ik gebruik het graag voor het verkrijgen van nieuwtjes op het gebied van games en F1, maar de mate waarin men altijd maar alles moet afzeiken en vanuit een negatieve insteek aanvliegt op basis van geruchten en aannames om zichzelf op een of andere manier beter te voelen komt echt mijn keel uit.D-Ed schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 01:25:
[...]
We zijn met z'n alleen gewoon compleet doorgeslagen met die kut mobieltjes en 'social media'..
Dat dit wereldnieuws is![]()
![]()
We zijn inderdaad volledig doorgeslagen.
En als ik kijk naar de technologische vooruitgang in AI, vermoed ik dat er volgend jaar in plaats van whatsapp berichten een filmpje wordt geleaked waar Horner in een SM pakje zijn onderdanige medewerkster te pakken neemt.
En in plaats van journalisme die onderscheid maakt tussen feiten en fictie doen ze tegenwoordig maar wat graag mee aan het verspreiden van geruchten.
The future is bleak…
[ Voor 21% gewijzigd door uchiha tijntje op 01-03-2024 02:25 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Wat is geloofwaardiger:hamsteg schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 01:10:
Is er niemand die het vreemd vindt dat dit waar of onwaar zomaar anoniem verstuurd wordt? Er is duidelijk een doel en het zou mij niets verbazen als dit uit het Mercedes kamp komt. RB wordt opgejaagd, eerlijk en oneerlijk.
A) Mercedes huurt een dame in, geeft referenties en een cv, regelt een baan als PA van de belangrijkste man bij Red Bull Racing, twee jaartjes voordat ze aan de nieuwe auto mogen beginnen, omdat ze een jaar een slechte auto hadden.
B} een man met stressvolle carrière, die bijna de helft van het jaar van huis is, vond het een alternatief op eenzaamheidsgevoellens, in zijn persoonlijke assistente.
B} is namelijk nooit eerder gebeurd in de decennia dat mensen op kantoor stress hebben. Maar goed, het kan ook gewoon een opportunist zijn geweest of een coup vanuit Red Bull. Een coup lijkt me dan wel logischer, want daar kunnen mensen profijt van hebben (Marko kuch).
foto 76 is een vinger?asing schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 22:55:
[...]
Wat mij opvalt is dat er nergens in de chats een datum wordt genoemd. Iedere dag staat dat bij de eerste chat.
Het is werkelijk beschamend... al die clickbait sites maken de journalistiek kapot. En het erge is dat reguliere media hierin mee gaat.D-Ed schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 01:25:
[...]
We zijn met z'n alleen gewoon compleet doorgeslagen met die kut mobieltjes en 'social media'..
Dat dit wereldnieuws is![]()
![]()
Ik wil deze drek niet zien of horen, neem aub je verslaggevende taak eens serieus.
Kan me niet voorstellen dat Toto zich hiertoe zou verlagen, die wil gewoon op de baan winnen.hamsteg schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 01:10:
Er is duidelijk een doel en het zou mij niets verbazen als dit uit het Mercedes kamp komt. RB wordt opgejaagd, eerlijk en oneerlijk.
Ik heb het allemaal een beetje doorgenomen. Gisteren dacht ik nog dat het nep was maar daar kom ik wel op terug. Een paar jaar geleden zou ik gezegd hebben dat het onzin was en dat er twee mensen bij betrokken zijn geweest. Nu heb ik er wel een wat andere blik op gekregen en snap ik wat meer de machtspositie van een leidinggevende. Horner is gewoon een eersteklas ezel dat ie dit gedaan heeft.
Offtopic: The Morning Show met Steve Carell, Jennifer Aniston en Reese Witherspoon laat heel mooi zien hoe dergelijke situaties ontstaan en wat de gevolgen kunnen zijn.
Offtopic: The Morning Show met Steve Carell, Jennifer Aniston en Reese Witherspoon laat heel mooi zien hoe dergelijke situaties ontstaan en wat de gevolgen kunnen zijn.
Maar begrijp ik nu goed dat er een Google Drive èn een stel fake screenshots rond gaat? Met de netste aanloop tot geen affaire in de historie van de mens?
En dat iedereen inclusief de Fia en verschillende teambazen erop duikt?
Manmanman... Waar gaat het heen...
En dat iedereen inclusief de Fia en verschillende teambazen erop duikt?
Manmanman... Waar gaat het heen...
Qua text vind ik het ook allemaal reuze meevallen en maar 1 foto (76) waarvan je zegt: tja.... dat is wel een Overmarsje.
Maar ik lees het als wederzijds goed vinden dus om die man nou met pek en veren weg te jagen... pffff.
Maar Wolff en Brown zullen er vast wel weer wat van vinden.....
Edit: misschien moet de FIA ook eens naar die 24 races kijken.... blijkbaar is dat voor iedereen gewoon te veel aan het worden. Men gaat het thuisfront missen etc etc.
Maar ik lees het als wederzijds goed vinden dus om die man nou met pek en veren weg te jagen... pffff.
Edit: misschien moet de FIA ook eens naar die 24 races kijken.... blijkbaar is dat voor iedereen gewoon te veel aan het worden. Men gaat het thuisfront missen etc etc.
[ Voor 22% gewijzigd door Magic666 op 01-03-2024 07:14 ]
Hoezo is het vreemd dat dit anoniem verstuurd wordt? Niet iedereen heeft er baat bij om dit in alle openbaarheid te doen.hamsteg schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 01:10:
En om Mercedes te noemen is een gevaarlijke aanname. Sowieso lijkt het mij onwaarschijnlijk dat een ander team erachter zit want als het uitkomt hebben ze een enorm probleem.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Die vinger bedoel je?Magic666 schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 07:12:
Qua text vind ik het ook allemaal reuze meevallen en maar 1 foto (76) waarvan je zegt: tja.... dat is wel een Overmarsje.
Die 24 races mogen ze er inderdaad 8 vanaf halen.
[ Voor 4% gewijzigd door MikeyMan op 01-03-2024 07:25 ]
Tja zeg het maar.... vinger kan ook, bewust vaag genomen? Twijfel, twijfel.MikeyMan schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 07:21:
[...]
Die vinger bedoel je?
Ik snap dan ook wel dat ie is vrijgesproken.
Te beginnen met alle stratencircuits.MikeyMan schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 07:21:
[...]
Die vinger bedoel je?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Dan gaat Monaco ook weg
Daarna alle zandbak circuits.
Dat zou mij heel erg verbazen. Er is geen enkele aanwijzing daarvoor. Of heb je een betrouwbare bron?hamsteg schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 01:10:
Heb je die zinsopbouw en grammatica gelezen? Dat lijkt op een tiener van 13.Kenny_026 schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 07:07:
Ik heb het allemaal een beetje doorgenomen. Gisteren dacht ik nog dat het nep was maar daar kom ik wel op terug. Een paar jaar geleden zou ik gezegd hebben dat het onzin was en dat er twee mensen bij betrokken zijn geweest. Nu heb ik er wel een wat andere blik op gekregen en snap ik wat meer de machtspositie van een leidinggevende. Horner is gewoon een eersteklas ezel dat ie dit gedaan heeft.
Als je dit soort beelden al bewijs vindt hoop ik dat jij nooit aan de andere kant komt te staan.
Gisteren dacht ik op basis van de screenshots dat het nep was, nu leun ik meer naar dat het kan kloppen. Natuurlijk kunnen we het niet voor 100% waarheid aannemen.Justevo schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 08:21:
[...]
Heb je die zinsopbouw en grammatica gelezen? Dat lijkt op een tiener van 13.
Als je dit soort beelden al bewijs vindt hoop ik dat jij nooit aan de andere kant komt te staan.
Wat denk jij dan? Dat het op basis van wat whatsapp grammatica absoluut nep is? Wat maakt dat onomstotelijk bewijs dan?
Hmm.. van mij mogen ze wel weer terug naar 19 races als maximaal want dat was een prima te doen aantal en laat ze dan maar beginnen met die straten circuits eraf te halen. Want die zijn het gevaarlijkste omdat er geen ruimte is voor uitwijken en het vaak treintje rijden is, maar dat blijft natuurlijk mijn eigen mening.MikeyMan schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 07:21:
[...]
Die vinger bedoel je?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Maar zelfs al is het legit allemaal...Kenny_026 schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 08:30:
[...]
Gisteren dacht ik op basis van de screenshots dat het nep was, nu leun ik meer naar dat het kan kloppen. Natuurlijk kunnen we het niet voor 100% waarheid aannemen.
Wat denk jij dan? Dat het op basis van wat whatsapp grammatica absoluut nep is? Wat maakt dat onomstotelijk bewijs dan?
Leg het even over de shit storm aan berichten hierover. En stel jezelf de vraag:
- is er druk uitgeoefend?
- was dit grensoverschrijdend?
- zo ja welke grenzen?
- was dit 650k afkoop waard?
- was dit een klacht waard?
- was dit een onderzoek waard?
- was het alle ophef waard?
M.i. vooral karaktermoord, wat zeker de Engelse pers niet vreemd is.
[ Voor 5% gewijzigd door MikeyMan op 01-03-2024 08:39 ]
Ik vind 18 races meer dan voldoende. Gewoon een aantal straatraces eruit knikkeren en je bent er al. Dan vervolgens de wagens weer kleiner maken zoals een jaar of 15 geleden.G_Dragon schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 08:34:
[...]
Hmm.. van mij mogen ze wel weer terug naar 19 races als maximaal want dat was een prima te doen aantal en laat ze dan maar beginnen met die straten circuits eraf te halen. Want die zijn het gevaarlijkste omdat er geen ruimte is voor uitwijken en het vaak treintje rijden is, maar dat blijft natuurlijk mijn eigen mening.
Trouwens dit is het statement van Horner naar aanleiding van de gelekte berichten..
‘’Ik geef geen commentaar op anonieme speculaties, maar ik herhaal dat ik de beschuldigingen altijd heb ontkend. Ik respecteerde de integriteit van het onafhankelijke onderzoek en heb bij elke stap volledig meegewerkt. Het was een grondig en eerlijk onderzoek dat werd uitgevoerd door een onafhankelijke gespecialiseerde advocaat en het is afgerond met een verwerping van de ingediende klacht. Ik blijf me volledig richten op de start van het seizoen.’’
Een onscherpe vinger die nergens bij lijkt te horen? Of in welk stukje chat zit deze? Kan natuurlijk ook dat ze die tijdens Las Vegas hebben ge-AirDrop-ped naar elkaar. Ik denk dat ook haar iPhone zich misbruikt voelt nu, als dat geforceerd ge-AirDrop-ped isKenny_026 schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 08:30:
[...]
Gisteren dacht ik op basis van de screenshots dat het nep was, nu leun ik meer naar dat het kan kloppen. Natuurlijk kunnen we het niet voor 100% waarheid aannemen.

Mijn boefje is liev!
Als dit echt is, dan is dit een geval laster en of smaad. Er zijn weinig mensen in het bezit van dit materiaal én de lijst adressen.
It ain't over ...
It ain't over ...
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Win win dusKadett schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 08:15:
[...]
Dan gaat Monaco ook wegNiet dat ik erom zo rouwen.
Daarna alle zandbak circuits.
Ja dat is een vinger. Het hebben van een telefoon met de beste camera maakt je geen fotograaf.
Bij mijn weten heeft Horner wat betreft de gelekte info aangegeven daar geen commentaar op te willen geven. Was het nep, dan zou hij toch ontkennen dat het echt is? Verder hoop ik dat we snel weer over gaan tot de orde van de dag. Het is immers niet specifiek F1-gerelateerd. Alleen werken (werkten) de poppetjes daar toevallig in.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Nee, het is beter om hier niet op te reageren of het echt is of niet. Wat hij nu gedaan heeft is prima. De zaak is in principe ook afgedaan. Alleen de aangeefster kan nog in beroep gaan.Spotmatic schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 08:51:
Bij mijn weten heeft Horner wat betreft de gelekte info aangegeven daar geen commentaar op te willen geven. Was het nep, dan zou hij toch ontkennen dat het echt is? Verder hoop ik dat we snel weer over gaan tot de orde van de dag. Het is immers niet specifiek F1-gerelateerd. Alleen werken (werkten) de poppetjes daar toevallig in.
Alles wat Horner nu zou zeggen maakt het hele gebeuren namelijk nog complexer en dat wil je niet.
[ Voor 7% gewijzigd door sjaool op 01-03-2024 08:55 ]
Lijkt mij dat zoiets in 'portrait' en dan rechtop/boven-beneden makkelijker te fotograferen is dan zo van de zijkant. Alsof iemand anders die foto heeft gemaakt. --- geen ervaringasing schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 08:45:
[...]
Ja dat is een vinger. Het hebben van een telefoon met de beste camera maakt je geen fotograaf.
Je kunt je afvragen of alle kaarten open gooien niet het beste is. Beroerder kan het niet worden als je gelooft in je eigen onschuld lijkt me.
Heb hem wat langer bekeken en moet toegeven dat het idd een vinger is! #Istandcorrected
Dan is het toch klaar?
Dan is het toch klaar?
[ Voor 7% gewijzigd door Magic666 op 01-03-2024 08:56 ]
"what u upto" "can i call u" Het lijkt mij niet erg aannemelijk dat iemand als Horner zo praat. De foto in dat witte shirt klopt totaal niet met de diepte en achtergrond.Kenny_026 schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 08:30:
[...]
Daarnaast kan ik met 2 telefoons en wat screenshots exact hetzelfde in elkaar zetten. Ik zie geen namen, geen nummers, niets. Enkel wat vreemd taalgebruik en slechte foto's.
De vraag moet natuurlijk ook andersom zijn. Waar zie jij in dat screenshot onomstotelijk bewijs in?
Let op:
Enkele regels vooraf:
• Niet op de man
• We houden het fatsoenlijk, dit is dus niet jouw persoonlijke uitlaatklep om te uiten hoe zat jij onder andere Hamilton wel niet bent.
• Geen complottheorieën, bashen op FIA, coureurs of teams
• Onderbouw je posts, geen one-liners om maar een statement te maken.
Enkele regels vooraf:
• Niet op de man
• We houden het fatsoenlijk, dit is dus niet jouw persoonlijke uitlaatklep om te uiten hoe zat jij onder andere Hamilton wel niet bent.
• Geen complottheorieën, bashen op FIA, coureurs of teams
• Onderbouw je posts, geen one-liners om maar een statement te maken.