Lol, hier pagina’s vol discussie over wat Horner wel of niet gedaan heeft en of zijn positie wel of niet houdbaar is en dan de Amerikanen snowflakes noemen… 🤣sjaool schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 08:23:
[...]
Ik denk dat de belangen van Ford en Oracle te groot zijn om hiervoor het sponsorschap te laten schieten. Dat Ford duidelijkheid wil snap ik wel want die Amerikanen moeten het natuurlijk verantwoorden naar de snowflake gemeenschap in dat land.
En Oracle is niet Amerikaans zekersjaool schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 08:23:
[...]
Ik denk dat de belangen van Ford en Oracle te groot zijn om hiervoor het sponsorschap te laten schieten. Dat Ford duidelijkheid wil snap ik wel want die Amerikanen moeten het natuurlijk verantwoorden naar de snowflake gemeenschap in dat land.
Ik vind dit eigenlijk een privézaak waarbij de media zich terughoudend moet opstellen maar dat laatste is schijnbaar nogal lastig.
Toch nog één voordeel te bespeuren hier in huis!
Mijn 13 jarige dochter heeft éindelijk interesse in F1!
Ze weet sinds vanmorgen wie de teambaas van Red Bull is
Mijn 13 jarige dochter heeft éindelijk interesse in F1!

Stel dat dat waar is, welk voordeel heb je er dan van om je achter Marko te staan en niet achter Horner? Ja, Marko heeft je de F1 ingebracht, maar daar ben je nu. Je hebt Marko niet meer nodig, die man is sowieso al 80 jaar, die doet dit meer als hobby. Horner is daarentegen de zeer succesvolle team principal van het team waarin je rijdt. Welk voordeel haal je eruit om hem te laten wieberen?P.K. schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 23:46:
[...]
Sinds Monza/Singapore vorig jaar zijn er al geruchten over een ordinaire stammenstrijd binnen Red Bull tussen Marko en Horner.
Dat de Verstappens in zo’n geval voor Marko kiezen is niet heel vreemd. Die zijn loyaal aan de man die Max liet debuteren en promoveerde naar RBR.
Ja, als die stammenstrijd waar is, dan zou ik het heel vreemd vinden om niet achter Horner te staan.
Loyaliteit in de F1? Sinds wanneer?
Signatures zijn voor boomers.
……en de jongens uit haar klas sturen haar waarschijnlijk spannendere appjes dan wat Horner heeft verstuurd……D-Ed schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 10:09:
Toch nog één voordeel te bespeuren hier in huis!
Mijn 13 jarige dochter heeft éindelijk interesse in F1!![]()
Haha, ja dit. Ik weet eindelijk HAAR naam, dus nu kan ik lekker rustig de race kijken vanmiddag.YellowCube schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 09:07:
[...]
ik moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk nu pas ben gaan lezen. Het kan mij niet laag genoeg. Liefst graaf ik een kuil in de grond zodat het nog lager kan.
Dat komt zo: mijn leven is gewoon niet zo interessant en ik moet het volledig hier mee doen.
Dan hoop ik dat die gastjes een glansrijke carrière tegemoet gaan. Kunnen we ze tot de grond toe KAPOT makendr.lowtune schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 10:17:
[...]
……en de jongens uit haar klas sturen haar waarschijnlijk spannendere appjes dan wat Horner heeft verstuurd……

In die hoedanigheid ben ik het met je eens, maar andere geruchten wijzen weer op een Oostenrijks / Zwitserse combine (Marko / Zoon van Dietrich Mateschitz) tegenover de Thaise aandeelhouders (Die dan Horner de hand boven het hoofd zouden houden). Dus iets dat verder gaat dan Marko v.s. Horner. Misschien dat zoiets de verhoudingen weer anders legt voor kamp Verstappen, als er überhaupt iets van die interne strijd waar is.Maasluip schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 10:17:
[...]
Stel dat dat waar is, welk voordeel heb je er dan van om je achter Marko te staan en niet achter Horner? Ja, Marko heeft je de F1 ingebracht, maar daar ben je nu. Je hebt Marko niet meer nodig, die man is sowieso al 80 jaar, die doet dit meer als hobby. Horner is daarentegen de zeer succesvolle team principal van het team waarin je rijdt. Welk voordeel haal je eruit om hem te laten wieberen?
Ja, als die stammenstrijd waar is, dan zou ik het heel vreemd vinden om niet achter Horner te staan.
Maar de Thai hebben een meerderheidsaandeel. Waarom wil je die tegen je in het harnas jagen.Dennism schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 10:25:
[...]
In die hoedanigheid ben ik het met je eens, maar andere geruchten wijzen weer op een Oostenrijks / Zwitserse combine (Marko / Zoon van Dietrich Mateschitz) tegenover de Thaise aandeelhouders (Die dan Horner de hand boven het hoofd zouden houden). Dus iets dat verder gaat dan Marko v.s. Horner. Misschien dat zoiets de verhoudingen weer anders legt voor kamp Verstappen, als er überhaupt iets van die interne strijd waar is.
Signatures zijn voor boomers.
Een discussie is iets anders dan iemand willen cancellen. Ik heb hier nog niemand in harde bewoordingen zien zeggen dat Horner moet opstappen.Tomcatter_31 schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 09:38:
[...]
Lol, hier pagina’s vol discussie over wat Horner wel of niet gedaan heeft en of zijn positie wel of niet houdbaar is en dan de Amerikanen snowflakes noemen… 🤣
"When you grow up your heart dies"
Dat zal voor ons niet snel te beantwoorden zijn, daar zul je insider info voor nodig hebben. Maar mocht die strijd waar zijn, en dat is natuur een 'big if', dan moet Marko / Mateschitz toch vinden dat er wat te halen valt, anders begin je er niet aan. En die zullen dan zeker, al dan niet met 'mooie praatjes', support gaan zoeken voor hun 'kamp'. Zoals ik al zei, ik vind het ook niet logisch, maar als team Verstappen inderdaad in kamp Marko zit zal dat vermoed ik toch zijn dat er een visie of andere beloftes in het verschiet gesteld zijn, ik zie zo'n stap in ieder geval niet zomaar vanuit 'loyaliteit aan Marko' komen.Maasluip schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 10:27:
[...]
Maar de Thai hebben een meerderheidsaandeel. Waarom wil je die tegen je in het harnas jagen.
Ergens werd ook genoemd dat Max in een interview geen duidelijkheid wilde geven over zijn support aan Horner. Er even van uitgaande dat Max er niets mee te maken heeft vind ik ook wel weer logisch, tot echt duidelijk is hoe de vork in de steel zit wil je dan namelijk denk ik ook geen uitspraken doen die later nadelig voor je kunnen uitpakken.
[ Voor 16% gewijzigd door Dennism op 02-03-2024 10:42 ]
Dat klopt. Maar ik heb Oracle nog niet in het openbaar op een dringende manier om meer duidelijkheid horen vragen.
Maar hier waren ook mensen die riepen dat zn positie onhoudbaar was en dat RB al te veel imagoschade had geleden. De media hier in Europa maakt zich er ook erg druk om. Ofwel wij in Europa zijn net zo grote snowflakes als ze in Amerika zijn.sjaool schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 10:35:
[...]
Een discussie is iets anders dan iemand willen cancellen. Ik heb hier nog niemand in harde bewoordingen zien zeggen dat Horner moet opstappen.
Dat is niet waar, niemand die dat heeft gezegd. Er is gezegd dat als het allemaal waar is, dat er dan een fall out oftewel imagoschade te verwachten valt.Tomcatter_31 schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 11:32:
[...]
Maar hier waren ook mensen die riepen dat zn positie onhoudbaar was en dat RB al te veel imagoschade had geleden. De media hier in Europa maakt zich er ook erg druk om. Ofwel wij in Europa zijn net zo grote snowflakes als ze in Amerika zijn.
Het gaat namelijk niet om de appjes zelf, want die zijn "tamelijk" onschuldig maar de hiërarchische verhouding die tussen Chris Horner en zijn PA. Bij menig grote corp of enterprise sta je op straat, tenminste ik wel als ik iets vergelijkbaars zou uithalen (code of conduct).
[ Voor 3% gewijzigd door Miki op 02-03-2024 12:34 ]
Toen dit hele gebeuren net begon te spelen waren er hier ook al mensen die zeiden dat er al genoeg schade was dat zn positie onhoudbaar zou zijn. Maar ga niet de moeite doen om die posts terug te zoeken. Je hoeft me niet te geloven.Miki schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 12:33:
[...]
Dat is niet waar, niemand die dat heeft gezegd. Er is gezegd dat als het allemaal waar is, dat er dan een fall out oftewel imagoschade te verwachten valt.
Het gaat namelijk niet om de appjes zelf, want die zijn "tamelijk" onschuldig maar de hiërarchische verhouding die tussen Chris Horner en zijn PA. Bij menig grote corp of enterprise sta je op straat, tenminste ik wel als ik iets vergelijkbaars zou uithalen (code of conduct).
Punt was vooral dat we in Europa net zo erg zijn als in de VS, dus beetje raar om Amerikanen snowflakes te gaan noemen.
De media in Europa maken zich er druk om omdat het clicks, en dus geld, oplevert.Tomcatter_31 schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 11:32:
[...]
Maar hier waren ook mensen die riepen dat zn positie onhoudbaar was en dat RB al te veel imagoschade had geleden. De media hier in Europa maakt zich er ook erg druk om. Ofwel wij in Europa zijn net zo grote snowflakes als ze in Amerika zijn.
Precies en dat is in Amerika niet andersautje schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 12:49:
[...]
De media in Europa maken zich er druk om omdat het clicks, en dus geld, oplevert.
Netflix vindt dit ook vast niet erg want door deze juice zijn er weer een hele nieuwe groep kijkers aangeboord.autje schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 12:49:
[...]
De media in Europa maken zich er druk om omdat het clicks, en dus geld, oplevert.
Er zijn er voor veel minder pootje gehaakt, zo'n karaktermoord levert gewoon heel veel op en het welbevinden van de hoofdrolspelers in deze aangewakkerde rel interesseert ze helemaal geen ene fluit.
Leidt ook mooi af van de mensenrechtensituatie in de zandbaklandjes aan het begin van het seizoen, als we het toch over het imago van de sport moeten hebben dan weet ik er ook nog wel een paar.
Eentje die straks gaat klagen dat het FOM geen camera's in de verblijven van teambazen en hun PA's hebben, waardoor ze de sappige events missen, en gaat vragen waarom telkens die auto's zo in beeld zijn?PalingDrone schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 13:09:
[...]
Netflix vindt dit ook vast niet erg want door deze juice zijn er weer een hele nieuwe groep kijkers aangeboord.
Tussen alle races in alle teambazen in een Big Brother huisAmphiebietje schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 13:28:
[...]
Eentje die straks gaat klagen dat het FOM geen camera's in de verblijven van teambazen en hun PA's hebben, waardoor ze de sappige events missen, en gaat vragen waarom telkens die auto's zo in beeld zijn?
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Beetje zoals een vrouw die ik laatste hoorde klagen dat de docu over Beckham zoveel over voetbal gingAmphiebietje schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 13:28:
[...]
Eentje die straks gaat klagen dat het FOM geen camera's in de verblijven van teambazen en hun PA's hebben, waardoor ze de sappige events missen, en gaat vragen waarom telkens die auto's zo in beeld zijn?
Als ze een docu over Victoria had verwacht dan snap ik dat volledig.Wyke schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 14:28:
[...]
Beetje zoals een vrouw die ik laatste hoorde klagen dat de docu over Beckham zoveel over voetbal ging
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Oeps verkeerd.
[ Voor 93% gewijzigd door Chocoball op 02-03-2024 14:45 ]
This just in: John de Mol heeft net een meerderheidsbelang verworven in Liberty Media.YakuzA schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 14:10:
[...]
Tussen alle races in alle teambazen in een Big Brother huis
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Goed statement van horner. Zojuist hand in hand gesignaleerd met mevr. Horner op het circuit. Klaar met al die quatsch.
Dat heeft toch niet echt een relatie tot wat er was. Het was geen Marc Overmarsje, maar iets over autoritair gedrag oidstylezzz schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 16:01:
Goed statement van horner. Zojuist hand in hand gesignaleerd met mevr. Horner op het circuit. Klaar met al die quatsch.
PSN
Flirten en zeggen dat je je aan het afberen bent in het vliegtuig.
Tis maar wat je leuk vindt van je partner.
Haters everywhere but I don’t really care
Het probleem is alleen dat wij de context niet weten en waarschijnlijk ook nooit zullen weten.matthijst schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 17:39:
Dat is een onderlinge afweging tussen GH en CH. Heb je echt niets mee te maken.matthijst schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 17:39:
rachez schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 19:04:
[...]
Dat is een onderlinge afweging tussen GH en CH. Heb je echt niets mee te maken.

Was een reactie op de post erboven:
"Het was geen Marc Overmarsje, maar iets over autoritair gedrag oid :?"
De context van wat?sjaool schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 18:47:
[...]
Het probleem is alleen dat wij de context niet weten en waarschijnlijk ook nooit zullen weten.
Van die flirtende apps?
Die lijkt me duidelijk, of denk je dat ze een script aan het schrijven waren via de app.
Wat Horner in z'n vrije tijd doet moet hij lekker zelf weten, maar 't is nogal onnozel om in 2023/2024 nog steeds zulke acties te doen en te denken dat het niet zal lekken
Vragen om chats te deleten, goeie oplossing

[ Voor 49% gewijzigd door matthijst op 02-03-2024 19:17 ]
stylezzz schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 16:01:

Spice(y) Girl die vrouw van hem.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
En dan Albers bij Viaplay “ja wat een poppenkast om dit zo in scène te zetten en met al die aandacht zo samen aan te komen in de paddock”

[ Voor 3% gewijzigd door tweakduke op 05-03-2024 15:04 . Reden: Laat die naamverbasteringen aub. ]
Mijn boefje is liev!
https://gp33.nl/f1-nieuws...tegen-horner-onderweg/amp
Schijnbaar nog zo’n pakket. Dit begint op afpersing te lijken. Hoop dat ze de daders snel pakken.
Schijnbaar nog zo’n pakket. Dit begint op afpersing te lijken. Hoop dat ze de daders snel pakken.
Nee, wel dat hij vreemdging met Geri terwijl z'n vrouw zwanger was.JB schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 21:54:
Weten we onderhand wie die PA is?
Dat was gister en er gebeurde niks. Maar begint inderdaad erg op afpersing en op een smeercampagne te lijken. Die whatsappjes sieren hem niet, maar persoonlijk zie ik er weinig fout in, behalve hoe slecht zijn flirt skills zijn, en hoe naar het natuurlijk is voor zijn vrouw.Lynx schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 21:40:
https://gp33.nl/f1-nieuws...tegen-horner-onderweg/amp
Misschien hebben ze wel een open huwelijk of verstandshuwelijk, hij mag flirten met z'n personal assistent, zij met haar personal trainer, en als ze samen zijn gaat al die aandacht naar elkaar.Hatsjoe schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 23:01:
[...]
Dat was gister en er gebeurde niks. Maar begint inderdaad erg op afpersing en op een smeercampagne te lijken. Die whatsappjes sieren hem niet, maar persoonlijk zie ik er weinig fout in, behalve hoe slecht zijn flirt skills zijn, en hoe naar het natuurlijk is voor zijn vrouw.
Hoe het ook zit, we zijn op de verkeerde website voor dit soort kantlijn geneuzel, prive/story/weekend.nl zijn die kant op ---->
Heb één naam gevonden die meteen opkomt als je iets van Christian Horner + PA intypt. Maar goed, ik ga niet aan doxing doen.JB schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 21:54:
[ Voor 7% gewijzigd door NeverSettle op 03-03-2024 00:17 ]
Als de race vandaag iets duidelijk heeft gemaakt, is het dit: als die teambazen (Toto,Brown, etc.) zich net zo druk hadden gemaakt over het ontwikkelen van een half fatsoenlijke auto als om Christian Horner, dan hadden ze niet zo idioot ver achter RBR gefinisht vandaag.
De snelste kar van Toto: +46.8 seconden
De snelste kar van Brown: +48.5 seconden
Op het circuit vandaag is dat bijna een halve ronde (!).
De snelste kar van Toto: +46.8 seconden
De snelste kar van Brown: +48.5 seconden
Op het circuit vandaag is dat bijna een halve ronde (!).
Jos zet de boel in ieder geval nog even wat meer onder spanning.
https://www.dailymail.co....-Bull-Geri-Halliwell.html'There is tension here while he remains in position,' Verstappen Snr told Mail Sport. 'The team is in danger of being torn apart. It can't go on the way it is. It will explode. He is playing the victim, when he is the one causing the problems.'
Jos heeft natuurlijk wel een punt. Dit gaat blijven dooretteren.NotSoSteady schreef op zondag 3 maart 2024 @ 01:01:
[...]
https://www.dailymail.co....-Bull-Geri-Halliwell.html
Ik krijg ook steeds meer het idee dat Horner zijn positie al veel langer onder druk staat vanwege bepaald gedrag, maar dat Red Bull/Materschitz al die tijd maar een oogje dicht heeft geknepen om de lieve vrede te bewaren. Mijn vermoeden is dat Mintzlaff en zoon Materschitz nu toch echt van Horner af willen, en nadat Horner geweigerd heeft om te vertrekken dit keer de boel maar hebben gelekt. Didi Materschitz had hem kunnen ontslaan, maar nu hij overleden is hebben de Thai het ook voor het zeggen. Dus voelen ze zich genoodzaakt om het via de pers te spelen en lui als van Haren en Jos te gebruiken als useful idiots.
Hij heeft zeker een punt. Zijn uitspraken doen mij vermoeden dat Max hem ook liever ziet vertrekken.MadDogMcCree schreef op zondag 3 maart 2024 @ 02:10:
[...]
Jos heeft natuurlijk wel een punt. Dit gaat blijven dooretteren.
Ik krijg ook steeds meer het idee dat Horner zijn positie al veel langer onder druk staat vanwege bepaald gedrag, maar dat Red Bull/Materschitz al die tijd maar een oogje dicht heeft geknepen om de lieve vrede te bewaren. Mijn vermoeden is dat Mintzlaff en zoon Materschitz nu toch echt van Horner af willen, en nadat Horner geweigerd heeft om te vertrekken dit keer de boel maar hebben gelekt. Didi Materschitz had hem kunnen ontslaan, maar nu hij overleden is hebben de Thai het ook voor het zeggen. Dus voelen ze zich genoodzaakt om het via de pers te spelen en lui als van Haren en Jos te gebruiken als useful idiots.
Ik bedoel alleen maar te zeggen dat geschreven woord nooit het hele verhaal vertelt en voor meerdere interpretaties vatbaar is. Er gaan meerdere boeken de wereld over en die worden ook op meerdere manieren geïnterpreteerd maar dat wil nog niet zeggen dat het allemaal waar is wat erin staat.matthijst schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 19:12:
[...]
[...]
De context van wat?
Van die flirtende apps?
Die lijkt me duidelijk, of denk je dat ze een script aan het schrijven waren via de app.
De naam van de PA is bekend maar de naam in de berichten is dus niet die van de PA van Horner.JB schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 21:54:
Je spelt Daily Mail verkeerd. Die rioolpersmuskieten zijn van de ergste soort. Herinneren wij ons nog andere voorvallen in Engeland waarbij ze de koninklijke familie in diskrediet brachten? Die krant schroomt er niet om om onschuldige mensen aan de schandpaal te nagelen. Ik betwijfel dan ook of Jos het wel in zulke bewoordingen gezegd heeft.NotSoSteady schreef op zondag 3 maart 2024 @ 01:01:
[...]
https://www.dailymail.co....-Bull-Geri-Halliwell.html
https://www.autosport.com...if-horner-stays/10582532/Maasluip schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 10:17:
[...]
Stel dat dat waar is, welk voordeel heb je er dan van om je achter Marko te staan en niet achter Horner? Ja, Marko heeft je de F1 ingebracht, maar daar ben je nu. Je hebt Marko niet meer nodig, die man is sowieso al 80 jaar, die doet dit meer als hobby. Horner is daarentegen de zeer succesvolle team principal van het team waarin je rijdt. Welk voordeel haal je eruit om hem te laten wieberen?
Volgens mij is nu wel duidelijk aan welke kant de Verstappens staan
Op het eerste gezicht kan ik ook niet helemaal plaatsen waarom je kant zou kiezen van iemand die over een paar jaar weg is… zolang wij niet mee kunnen kijken achter de schermen blijft het speculeren.
Denk dat we het moeten zoeken in de hoek van invloed, waarschijnlijk luistert Marko beter naar de Verstappens dan Horner.
Als je af en toe goed luistert naar bijvoorbeeld Kalff en van de Grint krijg je een beetje het idee dat Horner niet zo heel veel te vertellen heeft. (Wat gelijk weer een goed motief is waarom hij meer macht probeert te vergaren na het overlijden van Mateschitz)
Ik ga je zeker niet verbeteren over die rioolratten, maar er zijn ook notabele sites die het brengen zoals Autosport.sjaool schreef op zondag 3 maart 2024 @ 03:28:
[...]
Je spelt Daily Mail verkeerd. Die rioolpersmuskieten zijn van de ergste soort. Herinneren wij ons nog andere voorvallen in Engeland waarbij ze de koninklijke familie in diskrediet brachten? Die krant schroomt er niet om om onschuldige mensen aan de schandpaal te nagelen. Ik betwijfel dan ook of Jos het wel in zulke bewoordingen gezegd heeft.
Daarnaast staat het vanmorgen in… de huis krant van Jos, de Telegraaf
Dit zijn gewoon echte quotes
[ Voor 44% gewijzigd door P.K. op 03-03-2024 07:22 ]
File-45 vertelt toch wat anders, haar naam is gedeeltelijk zichtbaar in het screenshot, en dat is wel degelijk de naam van zijn assistent (die overigens haar linkedinprofiel inmiddels heeft verwijderd/offline gehaald).sjaool schreef op zondag 3 maart 2024 @ 03:19:
[...]
De naam van de PA is bekend maar de naam in de berichten is dus niet die van de PA van Horner.
alternativ
Ik zou erg raar op kijken als die gelekte screenshots daadwerkelijk CH zijn appjes zijn, geloof er namelijk niets van.Alternativ schreef op zondag 3 maart 2024 @ 07:22:
[...]
File-45 vertelt toch wat anders, haar naam is gedeeltelijk zichtbaar in het screenshot, en dat is wel degelijk de naam van zijn assistent (die overigens haar linkedinprofiel inmiddels heeft verwijderd/offline gehaald).
Denk dat we ons niet zo druk moeten maken over iets wat ons niet aan gaat op dit moment. Speculeren heeft 0,0 zin.
Sorry maar niemand geloofd toch dat hij een scheve schaats rijdt met die PA? De man is getrouwd met geri halliwell en leeft in een wereld van glamour en foto modellen. 😮💨. Misschien onder invloed een slippertje, maar deze dame ga je in zijn geval niet het hof maken. Juist iemand die je als PA kiest om dit door risico’s te mijden.
[ Voor 31% gewijzigd door Lynx op 03-03-2024 07:44 ]
Foutje
[ Voor 97% gewijzigd door Lynx op 03-03-2024 07:44 ]
Ik persoonlijk heb wel wat moeite met de hardheid van sommige discussies over wie beter is: Max of Lewis (ik hou niet van het gevoel dat conflicten oproept).
Ik werd daarom nieuwsgierig hoe we dat vroeger deden en vond dit mooie plaatje in de aanloop naar Max' 1e race voor RBR. Ook de verwachting en spanning in de aanloop is mooi om weer terug te lezen met de kennis van nu 😁
The Midas touch ... gezegend door de maestro himself 😀
Bron [F1] Seizoen 2016
https://gathering.tweaker...message/46776433#46776433
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uiJeT9GY77EBa848Z1Jo2rcC.jpg?f=user_large)
Laten we vooral genieten van wat Max doet, nu en deed vanaf zijn start in 2015: unieke inhaalacties, briljante verdediging die FIA aanzette tot regelwijzigingen, en zijn heerlijke reacties, met de "No!" in Singapore als mijn persoonlijke favoriet.
Ik werd daarom nieuwsgierig hoe we dat vroeger deden en vond dit mooie plaatje in de aanloop naar Max' 1e race voor RBR. Ook de verwachting en spanning in de aanloop is mooi om weer terug te lezen met de kennis van nu 😁
The Midas touch ... gezegend door de maestro himself 😀
Bron [F1] Seizoen 2016
https://gathering.tweaker...message/46776433#46776433
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uiJeT9GY77EBa848Z1Jo2rcC.jpg?f=user_large)
Laten we vooral genieten van wat Max doet, nu en deed vanaf zijn start in 2015: unieke inhaalacties, briljante verdediging die FIA aanzette tot regelwijzigingen, en zijn heerlijke reacties, met de "No!" in Singapore als mijn persoonlijke favoriet.
The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.
We genieten zeker @Boeryepes, we zijn alleen bang dat er vanuit bepaalde hoeken gepoogd wordt een team als RBR te ontwrichten omdat ze zo dominant zijn.
Mijn boefje is liev!
Heb ook het gevoel dat Toto en Brown er expres het vocaalste over zijn van de teambazen.JB schreef op zondag 3 maart 2024 @ 08:40:
We genieten zeker @Boeryepes, we zijn alleen bang dat er vanuit bepaalde hoeken gepoogd wordt een team als RBR te ontwrichten omdat ze zo dominant zijn.
Toto omdat hij 2021 nog steeds niet verwerkt heeft en Brown omdat hij RB en Toro Rosso uit elkaar wil breken.
PSN
Waarschijnlijk gewoon aan de kant van een stabiel team. Of het allemaal waar is of niet, en of het allemaal zo erg is in het midden latend. Je komt hoe dan ook niet van het gezeur af zoals je ziet. Het blijft terugkomen tot in lengte van dagen.P.K. schreef op zondag 3 maart 2024 @ 07:13:
[...]
https://www.autosport.com...if-horner-stays/10582532/
Dat gedrag van die 2 teambazen vind ik schandalig. Er is een rule of conduct voor rijders. Die zou er ook moeten zijn voor teambazen.YakuzA schreef op zondag 3 maart 2024 @ 08:46:
[...]
Heb ook het gevoel dat Toto en Brown er expres het vocaalste over zijn van de teambazen.
Toto omdat hij 2021 nog steeds niet verwerkt heeft en Brown omdat hij RB en Toro Rosso uit elkaar wil breken.
The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.
Schokkend hoor. Toto wil meer transparantie. Raar.
Als die appjes echt zijn dan is het in deze woke tijd wel vreemd dat dat afgedaan wordt als "foei, niet meer doen".
Als die appjes echt zijn dan is het in deze woke tijd wel vreemd dat dat afgedaan wordt als "foei, niet meer doen".
Nee Toto wil gewoon meer drama en blijft roeren en stoken om RBR te ontwrichten, hij verkoopt het als “transparantie “ maar dat is toch echt anders.matthijst schreef op zondag 3 maart 2024 @ 09:53:
En volgens mij is het, op basis van wat er nu bekend is, ook niet meer dan “foei” waard, hoewel het natuurlijk veel populairder is om iemand meteen te cancellen. Ik hoop daarom dat dat nou eens niet gebeurd en we niet meegaan met die totale idioterie.
Speaking on Friday after meeting Horner, Mohammed Ben Sulayem, president of the Fédération Internationale de l’Automobile, acknowledged the impact of the claims about the Red Bull team boss’s behaviour towards a female colleague.
“It’s damaging the sport . . . This is damaging on a human level,” Ben Sulayem told the Financial Times.
But he added that the governing body currently had no plans to conduct its own investigation because it had not received a formal complaint itself.
Nog even wachten op de formal complaint schijnbaar.
“It’s damaging the sport . . . This is damaging on a human level,” Ben Sulayem told the Financial Times.
But he added that the governing body currently had no plans to conduct its own investigation because it had not received a formal complaint itself.
Nog even wachten op de formal complaint schijnbaar.
[ Voor 5% gewijzigd door matthijst op 03-03-2024 11:25 ]

Ah, nieuwe verhalen uit de media in aantocht
Precies, Toto wil alleen maar winnen (ook op financieel vlak). In zijn ogen is alles daarin geoorloofd. Hij de denkt vooral aan zichzelf. Heeft dus meer met eigen belang te maken dan met transparantie.dr.lowtune schreef op zondag 3 maart 2024 @ 10:05:
[...]
Nee Toto wil gewoon meer drama en blijft roeren en stoken om RBR te ontwrichten, hij verkoopt het als “transparantie “ maar dat is toch echt anders.
En volgens mij is het, op basis van wat er nu bekend is, ook niet meer dan “foei” waard, hoewel het natuurlijk veel populairder is om iemand meteen te cancellen. Ik hoop daarom dat dat nou eens niet gebeurd en we niet meegaan met die totale idioterie.
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Verwijderd
Nog maar een keer dan.matthijst schreef op zondag 3 maart 2024 @ 09:53:
:strip_exif()/f/image/5AAqKi6Lceex8B8l23pMA7xq.jpg?f=fotoalbum_large)
Als we dan toch vergelijkingen gaan maken over grensoverschrijdend gedrag en transparantie…
Als je Toto zag reageren toen het fout ging in 2021 ben je daarna als werknemer toch ook niet meer volledig vrij in je doen en laten als je weet dat je baas zo uit zijn slof kan schieten in het openbaar?
Volledig ironisch dus dat Toto überhaupt reageert over grensoverschrijdend gedrag bij een ander team.
En als iemand verder zou moeten weten als die zijn mond dicht moet houden over ongewenst gedrag is het Jos Verstappen wel…
Als je Toto zag reageren toen het fout ging in 2021 ben je daarna als werknemer toch ook niet meer volledig vrij in je doen en laten als je weet dat je baas zo uit zijn slof kan schieten in het openbaar?
Volledig ironisch dus dat Toto überhaupt reageert over grensoverschrijdend gedrag bij een ander team.
En als iemand verder zou moeten weten als die zijn mond dicht moet houden over ongewenst gedrag is het Jos Verstappen wel…
[ Voor 14% gewijzigd door uchiha tijntje op 03-03-2024 12:25 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Autosport vertrouw ik blind. Eindelijk een normale bron. Jos vs. Christian dus. Dat wil nog niet zeggen dat Max er hetzelfde instaat natuurlijk, maar dat is wel aannemelijk.P.K. schreef op zondag 3 maart 2024 @ 07:13:
[...]
https://www.autosport.com...if-horner-stays/10582532/
Los van deze geruchten. Ik heb het vermoeden dat Verstappen ooit Jack Brabham wilt evenaren door kampioen te worden met zijn eigen team. Zou Red Bull daarvoor te porren zijn als sponsor?
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Uit je plaat gaan over een beslissing die het kampioenschap beslist of als teambaas tegen je PA zeggen dat je je even gaat aftrekken vind ik niet te vergelijken. Even los van het feit dat nog steeds de authenticiteit van de Whatsapp berichten niet is vastgesteld.uchiha tijntje schreef op zondag 3 maart 2024 @ 12:13:
Als we dan toch vergelijkingen gaan maken over grensoverschrijdend gedrag en transparantie…
Je kunt veel over Toto Wolff zeggen maar hij heeft wel degelijk een punt. De situatie ettert voort en dat leidt af van de Formule 1 zelf.
En waarom ettert de situatie door, omdat men er niet over ophoudt. De clickbait media en nota bene reguliere media, ieder woord opblazen, maar blijven schrijven en het zo maar blijven voeden.
Ik heb al een bloedhekel aan dit soort zaken, waar wij niks van weten en op speculatie de boel maar wordt gevoed. Maar dit begint wel de overtreffende trap te worden, heb zo helemaal geen zin meer om te kijken.
Het zijn al belachelijk veel races, men schrijft amper iets over de ontwikkeling van de auto's en het gaat alleen maar om zoveel mogelijk drama. En dat wordt met het seizoen erger.
Ik heb al een bloedhekel aan dit soort zaken, waar wij niks van weten en op speculatie de boel maar wordt gevoed. Maar dit begint wel de overtreffende trap te worden, heb zo helemaal geen zin meer om te kijken.
Het zijn al belachelijk veel races, men schrijft amper iets over de ontwikkeling van de auto's en het gaat alleen maar om zoveel mogelijk drama. En dat wordt met het seizoen erger.
Het helpt ook niet dat Jos zo openlijk de vuile was buiten hangt. Het hele zaakje stinkt.tweakduke schreef op zondag 3 maart 2024 @ 12:51:
En waarom ettert de situatie door, omdat men er niet over ophoudt. De clickbait media en nota bene reguliere media, ieder woord opblazen, maar blijven schrijven en het zo maar blijven voeden.
Omdat men er belang bij heeft om onrust te stoken. Waarom zou bijvoorbeeld Jos Verstappen nadat het plaats heeft gevonden de media zoeken?tweakduke schreef op zondag 3 maart 2024 @ 12:51:
Klopt, daar mag hij ook wel eens een tik op de vingers voor krijgen.Mog schreef op zondag 3 maart 2024 @ 13:03:
[...]
Het helpt ook niet dat Jos zo openlijk de vuile was buiten hangt. Het hele zaakje stinkt.
Want met de huidige leeftijd van de top van Red Bull en het overlijden van Mateschitz weet iedereen wel dat dit geen jarenlange constructie gaat zijn. Maar het is in het belang van het team en zijn eigen zoon niet goed als het zo wordt gevoed. Je weet donders goed dat de media tegenwoordig zo hongerig zijn naar ieder nieuwtje om inkomsten te genereren.
Ze schrijven dat echt niet om kwalitatieve journalistiek te leveren of een goede analyse.
Net zoals in het voetbal, de politiek is het soms makkelijk om de media te gebruiken om je eigen belangen te kunnen behartigen. Leugentje hier, lekje daar, proefballonetje oplaten om te kijken hoe het valt, dit is gewoon hoe het werkt.tweakduke schreef op zondag 3 maart 2024 @ 13:07:
[...]
Klopt, daar mag hij ook wel eens een tik op de vingers voor krijgen.
Want met de huidige leeftijd van de top van Red Bull en het overlijden van Mateschitz weet iedereen wel dat dit geen jarenlange constructie gaat zijn. Maar het is in het belang van het team en zijn eigen zoon niet goed als het zo wordt gevoed. Je weet donders goed dat de media tegenwoordig zo hongerig zijn naar ieder nieuwtje om inkomsten te genereren.
Ze schrijven dat echt niet om kwalitatieve journalistiek te leveren of een goede analyse.
Er speelt veel meer binnen RBR dan we nu weten, dat is wel zeker.
Precies. Ik ben totaal niet geïnteresseerd in de roddel van Horner. Maar wel in de Succession-achtige slangenkuil in de top van RBR. Hoop dat daar ooit een documentaire van gemaakt gaat worden.Miki schreef op zondag 3 maart 2024 @ 13:15:
[...]
Net zoals in het voetbal, de politiek is het soms makkelijk om de media te gebruiken om je eigen belangen te kunnen behartigen. Leugentje hier, lekje daar, proefballonetje oplaten om te kijken hoe het valt, dit is gewoon hoe het werkt.
Er speelt veel meer binnen RBR dan we nu weten, dat is wel zeker.
Die Jos.. moet weer zonodig de powergame spelen, laat je zoon met rust, dit gedrag gaat hem alleen maar schaden op de lange ternijn
Jos heeft 1 belang en dat is Jos. Altijd al een ongeleid projectiel geweest.shoombak schreef op zondag 3 maart 2024 @ 13:19:
Die Jos.. moet weer zonodig de powergame spelen, laat je zoon met rust, dit gedrag gaat hem alleen maar schaden op de lange ternijn
Grensoverschrijdend gedrag heeft te maken met een veilige werkomgeving. Dus in mijn optiek prima met elkaar te vergelijken. Een teambaas die zich zo laat gaan, om welke reden dan ook, hoeft zich niet als een moraalridder te gaan gedragen. Zeker niet als het niet eens gaat over zijn team en hij dit enkel wil gebruiken voor het creëren van drama. Misschien moet die zich eens gaan richten op zijn eigen team en de tegenvallende prestaties.Miki schreef op zondag 3 maart 2024 @ 12:44:
[...]
Uit je plaat gaan over een beslissing die het kampioenschap beslist of als teambaas tegen je PA zeggen dat je je even gaat aftrekken vind ik niet te vergelijken. Even los van het feit dat nog steeds de authenticiteit van de Whatsapp berichten niet is vastgesteld.
Je kunt veel over Toto Wolff zeggen maar hij heeft wel degelijk een punt. De situatie ettert voort en dat leidt af van de Formule 1 zelf.
Maar snap wel dat hij dit lekker vindt want zijn team presteert al jaren niet meer en het leidt lekker af van zijn mismanagement.
Hij is een van de redenen dat het doorettert. Zijn uitspraken worden uiteraard overgenomen door de media want die geniet hiervan. Snap niet dat je dat niet inziet.
[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 03-03-2024 13:27 ]
Kan iemand een The Wire-achtige boomtekening maken? Wie doet wat en wie kan het goed met wie vinden? Helmut Marko als Avon Barksdale, Christian Horner als Stringer. Jos Verstappen als Omar Little.
Zolang ik hem het niet zelf heb horen en zien zeggen zijn dit door de pers geïnterpreteerde quotes. Er gaan al meer roddels in de ronde dat Max bijvoorbeeld naar Mercedes zou gaan in 2025.
Ik ben er om heel eerlijk te zijn wel een beetje klaar mee.
Ik heb het over de naam die half zichtbaar was en dat was niet de naam van de PA maar van iemand die over transport ging volgens haar LinkedIn.Alternativ schreef op zondag 3 maart 2024 @ 07:22:
[...]
File-45 vertelt toch wat anders, haar naam is gedeeltelijk zichtbaar in het screenshot, en dat is wel degelijk de naam van zijn assistent (die overigens haar linkedinprofiel inmiddels heeft verwijderd/offline gehaald).
Autosport verwijst gewoon naar de daily mail? Hoezo blind te vertrouwen. Ook autosport wil clicks te midden van deze soap.Mog schreef op zondag 3 maart 2024 @ 12:43:
[...]
Autosport vertrouw ik blind. Eindelijk een normale bron. Jos vs. Christian dus. Dat wil nog niet zeggen dat Max er hetzelfde instaat natuurlijk, maar dat is wel aannemelijk.
Los van deze geruchten. Ik heb het vermoeden dat Verstappen ooit Jack Brabham wilt evenaren door kampioen te worden met zijn eigen team. Zou Red Bull daarvoor te porren zijn als sponsor?
[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 03-03-2024 13:30 ]
Moet je morgen eens bij een collega zeggen en kijken hoe snel je bij HR zit iddMiki schreef op zondag 3 maart 2024 @ 12:44:
[...]
Uit je plaat gaan over een beslissing die het kampioenschap beslist of als teambaas tegen je PA zeggen dat je je even gaat aftrekken vind ik niet te vergelijken.
Newsflash: Jos V straks niet meer welkom bij RBR paddock. Ongeleid kwaadaardig projectiel. Het devies is nu: dicht die mond en chirurgisch dichtnaaien.
[ Voor 29% gewijzigd door gambieter op 03-03-2024 14:09 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Is niet de eerste keer dat Jos even buiten het team wordt gehouden..gambieter schreef op zondag 3 maart 2024 @ 14:08:
Newsflash: Jos V straks niet meer welkom bij RBR paddock. Ongeleid kwaadaardig projectiel. Het devies is nu: dicht die mond en chirurgisch dichtnaaien.
Toen is het ook al geweest dat hij zich teveel bemoeide met zaken die het team zelf moest oplossen.
Volgens sommige hier is dat gewoon heel normaal als collega’s onder elkaar en is het allemaal maar woke en snowflake geneuzel. Dus ja…matthijst schreef op zondag 3 maart 2024 @ 13:59:
[...]
Moet je morgen eens bij een collega zeggen en kijken hoe snel je bij HR zit idd
Er ging blijkbaar iets aan vooraf. Het lijkt erop dat mevrouw aanleiding heeft gegeven om er een slinger aan te geven. En gezien de reactie is het niet onverwacht. Maar ook hier missen we de context.Miki schreef op zondag 3 maart 2024 @ 12:44:
[...]
Uit je plaat gaan over een beslissing die het kampioenschap beslist of als teambaas tegen je PA zeggen dat je je even gaat aftrekken vind ik niet te vergelijken. Even los van het feit dat nog steeds de authenticiteit van de Whatsapp berichten niet is vastgesteld.
En de oplossing zou dan zijn om Horner ondanks vrijspraak uit het team te zetten? Slippery slope.Je kunt veel over Toto Wolff zeggen maar hij heeft wel degelijk een punt. De situatie ettert voort en dat leidt af van de Formule 1 zelf.
[ Voor 41% gewijzigd door MikeyMan op 03-03-2024 14:30 ]
Lijkt me uitgesloten. Die heeft helemaal geen zin in al dat geneuzel.Mog schreef op zondag 3 maart 2024 @ 12:43:
[...]
Verwijderd
Vreemde actie van Jos, dit zijn niet zijn zaken, Max kan het zelf wel af en RB kan zijn zaken zelf ook wel regelen. De enige die nu onrust aan het stoken is Jos zelf, maar Jos ziet dat blijkbaar weer eens niet...
Dus de "geruchten" dat Jos dit heeft laten lekken naar zijn Telegraaf vriendjes lijkt dan ook te kloppen, trieste zaak en als ik RB was dan zou ik Jos vriendelijk vermelden dat hij voorlopig niet meer welkom is.
Dus de "geruchten" dat Jos dit heeft laten lekken naar zijn Telegraaf vriendjes lijkt dan ook te kloppen, trieste zaak en als ik RB was dan zou ik Jos vriendelijk vermelden dat hij voorlopig niet meer welkom is.
Ze moeten zichzelf als Formule 1 niet op een voetstuk zetten.. Overmars heeft er toch ook niet voor gezorgd dat 'het voetbal' in diskrediet brengt. Ja, je club je vrouw etc.. maar dan nog. Onzin om te zeggen dat PSV bijvoorbeeld zou zeggen dat alles transparant moet etc.Miki schreef op zondag 3 maart 2024 @ 12:44:
[...]
Eens, maar de hamvraag is wie die whatsappjes heeft "gelekt", want grote kans dat het etteren was gestopt zonder dat lek.Miki schreef op zondag 3 maart 2024 @ 12:44:
[...]
Iemand heeft er kennelijk belang bij dat dat etteren voortduurt. Wie zou dat kunnen zijn?
Mocht er sprake zijn van onrust en tweestrijd binnen Red Bull, dan is Jos Verstappen niet bepaald een onschuldige buitenstaander, gezien zijn commentaar in de pers. Hij kan beter een voorbeeld nemen aan zijn zoon.
I think all rightthinking people in this country are sick and tired of being told that ordinary, decent people are fed up in this country with being sick and tired.
"Vrijspraak"MikeyMan schreef op zondag 3 maart 2024 @ 14:27:
En de oplossing zou dan zijn om Horner ondanks vrijspraak uit het team te zetten? Slippery slope.
Er heeft een advocaat naar gekeken.
Dat er strafrechtelijk weinig mee te doen is lijkt me duidelijk. Maar de vraag is of je zo'n schuinsmarcheerder als boegbeeld voor je team moet willen hebben.
F1 is ook commercie.
Die vrouw zal ook niet blij zijn dat het afgedaan werd als "niks aan het handje"?Allard schreef op zondag 3 maart 2024 @ 15:04:
Iemand heeft er kennelijk belang bij dat dat etteren voortduurt. Wie zou dat kunnen zijn?
Kan ook gedacht hebben: dat zullen we nog weleens zien. Als PA had ze ook al die emailadressen wel.
[ Voor 30% gewijzigd door matthijst op 03-03-2024 15:17 ]
Horner moet lekker zijn spulletjes gaan pakken en wegwezen. Gewoon een twijfelachtig figuur, maar blijf vooral denken dat de appjes door AI zijn gemaakt.
De eveneens twijfelachtige Thaise Yoovidhya-familie is de enige reden waarom ie er nog zit. Na het lezen van die berichten is er toch niemand meer die je ooit nog serieus gaat nemen.
[ Voor 35% gewijzigd door NotSoSteady op 03-03-2024 15:32 ]
Rook en vuur he, laten we hem maar preventief lynchen. Gelijk even in de rivier gooien om te kijken of ie blijft drijven?NotSoSteady schreef op zondag 3 maart 2024 @ 15:28:
Horner moet lekker zijn spulletjes gaan pakken en wegwezen. Gewoon een twijfelachtig figuur, maar blijf vooral denken dat de appjes door AI zijn gemaakt.De eveneens twijfelachtige Thaise Yoovidhya-familie is de enige reden waarom ie er nog zit. Na het lezen van die berichten is er toch niemand meer die je ooit nog serieus gaat nemen.
Wel een beetje lullig als ie er straks uit gebonjourd is en die berichten wél een groot nep-verhaal blijken met als doel om hem er uit te werken.
Laten we dus vooral eerst maar wachten op bewijs voordat we iemand met hooivorken en fakkels van de paddock af jagen.
Ja, want Horner kan natuurlijk niet zeggen dat de berichten nep zijn.Stoney3K schreef op zondag 3 maart 2024 @ 15:35:
[...]
Rook en vuur he, laten we hem maar preventief lynchen. Gelijk even in de rivier gooien om te kijken of ie blijft drijven?
Wel een beetje lullig als ie er straks uit gebonjourd is en die berichten wél een groot nep-verhaal blijken met als doel om hem er uit te werken.
Laten we dus vooral eerst maar wachten op bewijs voordat we iemand met hooivorken en fakkels van de paddock af jagen.

Om even in dezelfde analogie te blijven, PSV zou volkomen terecht een punt hebben als zij bijvoorbeeld een belangrijke wedstrijd zouden winnen en het nieuws gedomineerd zou worden door de dick pics van Overmars en daarmee hun belangrijke overwinning zou overschaduwen.Millie-ano schreef op zondag 3 maart 2024 @ 15:03:
[...]
Ze moeten zichzelf als Formule 1 niet op een voetstuk zetten.. Overmars heeft er toch ook niet voor gezorgd dat 'het voetbal' in diskrediet brengt. Ja, je club je vrouw etc.. maar dan nog. Onzin om te zeggen dat PSV bijvoorbeeld zou zeggen dat alles transparant moet etc.
StromanMikeyMan schreef op zondag 3 maart 2024 @ 14:27:
[...]
En de oplossing zou dan zijn om Horner ondanks vrijspraak uit het team te zetten? Slippery slope.
Ik zou eerder ervoor kiezen om wat personen uit de paddocks te verwijderen, te beginnen met Jos Verstappen.
Als het nep is, waarom zou je dan wel gaan meedoen aan die "onzin"? Daarmee geef je de "maker" evt alleen maar meer aandacht (voor zover die dat nog niet heeft).NotSoSteady schreef op zondag 3 maart 2024 @ 15:40:
[...]
Ja, want Horner kan natuurlijk niet zeggen dat de berichten nep zijn.Het gebrek aan ontkenning zegt genoeg.
Anderzijds zou je natuurlijk wel kunnen stellen dat als er uberhaupt die hele tweestrijd is dat het wellicht beter voor alles en iedereen is dat die wel weg gaat. Kun je zelfs doen onder een "ik heb het beste voor met Red Bull, maar gezien aan mij wordt getwijfeld vertrek ik / ga ik een paar maanden op sabbatical en komt er een waarnemend CEO zodat ook de onrust binnen het bedrijf afneemt". Grote vraag is dan alleen wie je ervoor in de plaats gaat zetten die het ogenschijnlijk beter kan (het bedrijf leiden dan
Dan kun je daar anders op reageren. Door of alleen over je eigen wedstrijd te hebben of niks over de kwestie te zeggen. Niet door te zeggen dat de KNVB zich met de kwestie moet bemoeien.Miki schreef op zondag 3 maart 2024 @ 15:44:
[...]
Om even in dezelfde analogie te blijven, PSV zou volkomen terecht een punt hebben als zij bijvoorbeeld een belangrijke wedstrijd zouden winnen en het nieuws gedomineerd zou worden door de dick pics van Overmars en daarmee hun belangrijke overwinning zou overschaduwen.
[...]
Stroman
Ik zou eerder ervoor kiezen om wat personen uit de paddocks te verwijderen, te beginnen met Jos Verstappen.
Als het om nepberichten gaat dan ga je daar niet op reageren, vooral niet als er al een onderzoek loopt. Want het is prima voor te stellen dat er één of andere internet-troll gewoon berichtjes heeft verzonnen om mee te liften op de ophef.NotSoSteady schreef op zondag 3 maart 2024 @ 15:40:
[...]
Ja, want Horner kan natuurlijk niet zeggen dat de berichten nep zijn.Het gebrek aan ontkenning zegt genoeg.
Jos roomser als de paus? Volgens mij kan de daily mail ook over jos wel het nodige rondbazuinen.....
Let op:
Enkele regels vooraf:
• Niet op de man
• We houden het fatsoenlijk, dit is dus niet jouw persoonlijke uitlaatklep om te uiten hoe zat jij onder andere Hamilton wel niet bent.
• Geen complottheorieën, bashen op FIA, coureurs of teams
• Onderbouw je posts, geen one-liners om maar een statement te maken.
Enkele regels vooraf:
• Niet op de man
• We houden het fatsoenlijk, dit is dus niet jouw persoonlijke uitlaatklep om te uiten hoe zat jij onder andere Hamilton wel niet bent.
• Geen complottheorieën, bashen op FIA, coureurs of teams
• Onderbouw je posts, geen one-liners om maar een statement te maken.