Herhaling van dezelfde berichten lijkt me.
Benieuwd hoe het gros hier zou reageren als er in plaats van "Horner" "Trump" of "Wilders" zou staan.
Moesten we dan ook even afwachten, en kwamen er ook van die "ja, maar whatabout...." excuus posts?
Moesten we dan ook even afwachten, en kwamen er ook van die "ja, maar whatabout...." excuus posts?
Haters everywhere but I don’t really care
Je kunt het gewoon in de F1 houden zelfs.... als het Toto geweest wasmatthijst schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:40:
Benieuwd hoe het gros hier zou reageren als er in plaats van "Horner" "Trump" of "Wilders" zou staan.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Had ik nog steeds gezegd prive kwestie. Heb paar screenshots gezien. Was nou niet echt alsof de dame in kwestie niet erin mee ging.
Ja. Want je kunt niet iemand veroordelen zonder het zeker te weten of het hele verhaal te kennenmatthijst schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:40:
Zo ingewikkeld is dat niet. Als je denkt dat iemand anders gaat reageren als het om Trump of Wilders gaat, zegt dat misschien meer over hoe je zelf zou reageren als het je wel of niet aan staat....

Als 1 van de 2 een machtspositie heeft tov de ander kun je niet zonder meer zeggen dat het daardoor geen probleem kan zijn alleen, dat is het hele ding.Kadett schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:54:
Had ik nog steeds gezegd prive kwestie. Heb paar screenshots gezien. Was nou niet echt alsof de dame in kwestie niet erin mee ging.
Die machtspositie is alleen een probleem als het gebruikt wordt om de relatie in stand te houden (blijf bij me anders ontsla ik je) of om stil te zwijgen (ik ontsla je omdat je niet verder wil). In een relatie of flirt tussen 2 mensen is dit niet een issue.Cartman! schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:56:
[...]
Als 1 van de 2 een machtspositie heeft tov de ander kun je niet zonder meer zeggen dat het daardoor geen probleem kan zijn alleen, dat is het hele ding.
Ja, voor mij is het vooral belangrijk dat de waarheid boven tafel komt. Niet of er dan wel of niet iemand voor moet bloeden.matthijst schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:40:
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Nee, dat is echt een misvatting en juist het hele probleem wat anno 2024 speelt en wat door sommigen hier als woke wordt gekenmerkt.Holk schreef op zondag 3 maart 2024 @ 17:04:
[...]
Die machtspositie is alleen een probleem als het gebruikt wordt om de relatie in stand te houden (blijf bij me anders ontsla ik je) of om stil te zwijgen (ik ontsla je omdat je niet verder wil). In een relatie of flirt tussen 2 mensen is dit niet een issue.
Beslissingen over de werknemer t.a.v. salarisverhogingen, een vrije dag vragen, beoordelingsgesprekken, bonussen toekennen, een contractverlenging, etc., zullen andere kleuring krijgen als de werknemer meewerkt i.p.v. de betreffende medewerker er niet in mee zou gaan. Zie bijvoorbeeld ook maar hoe is het gegaan bij de publieke omroep.
[ Voor 5% gewijzigd door Miki op 03-03-2024 17:14 ]
Dat is toch exact wat ik zeg? Ik neem misschien de extremen van ontslag, maar een vakantiedag of bonus toekennen vallen onder dezelfde noemerMiki schreef op zondag 3 maart 2024 @ 17:13:
[...]
Nee, dat is echt een misvatting en juist het hele probleem wat anno 2024 speelt en wat door sommigen hier als woke wordt gekenmerkt.
Beslissingen over de werknemer t.a.v. salarisverhogingen, een vrije dag vragen, beoordelingsgesprekken, bonussen toekennen, etc., zullen andere kleuring krijgen als de werknemer meewerkt i.p.v. de betreffende medewerker er niet in mee zou gaan.
Edit; en nogmaals, dat is pas een probleem en een machtspositie als de relatie invloed heeft
[ Voor 6% gewijzigd door Holk op 03-03-2024 17:17 ]
Ik denk dat hij eerder bedoelt dat 'extraatjes' die zo'n werknemer sowieso al zou krijgen, of zelfs een positieve beoordeling, door andere werknemers dan in een ander licht gezien worden als ze zelf niet zo positief worden beoordeeld. Maar dat vind ik eerder in de categorie van jaloerse werkvloer-roddels vallen dan wat anders.Holk schreef op zondag 3 maart 2024 @ 17:14:
[...]
Dat is toch exact wat ik zeg? Ik neem misschien de extremen van ontslag, maar een vakantiedag of bonus toekennen vallen onder dezelfde noemer
Misschien moeten sommige mensen hun mening nog 2000x herhalen, de eerste 1000x waren niet genoeg. Schoen passen, aantrekken.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Had een ninja edit gedaanStoney3K schreef op zondag 3 maart 2024 @ 17:16:
[...]
Ik denk dat hij eerder bedoelt dat 'extraatjes' die zo'n werknemer sowieso al zou krijgen, of zelfs een positieve beoordeling, door andere werknemers dan in een ander licht gezien worden als ze zelf niet zo positief worden beoordeeld. Maar dat vind ik eerder in de categorie van jaloerse werkvloer-roddels vallen dan wat anders.
Maar inderdaad, dat het niet gezond is voor de sfeer op de werkvloer omdat er altijd wel iemand is die er een probleem van maakt, zorgt ervoor dat je er ver vandaan moet blijven
Een machtspositie betekent in feite altijd invloed, anders is het namelijk geen machtspositie.Holk schreef op zondag 3 maart 2024 @ 17:14:
Edit; en nogmaals, dat is pas een probleem en een machtspositie als de relatie invloed heeft
Wellicht praten langs elkaar heenHolk schreef op zondag 3 maart 2024 @ 17:14:
[...]
Dat is toch exact wat ik zeg? Ik neem misschien de extremen van ontslag, maar een vakantiedag of bonus toekennen vallen onder dezelfde noemer
Maar de machtspositie heeft niet alleen van doen met al dan niet de relatie in stand houden. Die is er namelijk al doordat Horner in deze situatie zakelijk beslissingen neemt over de PA zoals in de voorbeelden die ik hierboven al noemde. Privé en zakelijk worden met elkaar vermengd waardoor er geen zuivere beslissingen te nemen zijn.
Edit
Anyway... we waren al afgedwaald met een prive kwestie maar ik denk dat we nu helemaal afdwalen. Back on-topic dan maar
[ Voor 9% gewijzigd door Miki op 03-03-2024 17:53 ]
Mocht er iets van waar zijn over de spanningen tussen Jos Verstappen en Christian , zou Jos niet gewoon het baantje van Red Bull teambaas willen
kingfriko
Trump komt gewoon weg met een ‘grab them by the pussy’ in vergelijking daarmee is iedereen ongeveer een heiligematthijst schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:40:
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
De wilde geruchten gaan nu zo dat meerdere belangrijke personen binnen Red Bull een clausule hebben dat mocht Horner geen teambaas meer zijn, ze vrij zijn om te gaan, waaronder Max, waarbij de geruchten voor een transfer naar Mercedes al weer klaar staan.kingfriko schreef op zondag 3 maart 2024 @ 18:20:
Mocht er iets van waar zijn over de spanningen tussen Jos Verstappen en Christian , zou Jos niet gewoon het baantje van Red Bull teambaas willen
Mocht hier iets van waar zijn, dan hoop ik van ganse harte dat Max voor het laatst een WK heeft gewonnen
En Jos als teambaas… man man wat zou je medelijden met dat team moeten krijgen.
[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 03-03-2024 18:26 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Waar ga je dit soort pulp vandaan danuchiha tijntje schreef op zondag 3 maart 2024 @ 18:23:
[...]
De wilde geruchten gaan nu zo dat meerdere belangrijke personen binnen Red Bull een clausule hebben dat mocht Horner geen teambaas meer zijn, ze vrij zijn om te gaan, waaronder Max, waarbij de geruchten voor een transfer naar Mercedes al weer klaar staan.
Mocht hier iets van waar zijn, dan hoop ik van ganse harte dat Max voor het laatst een WK heeft gewonnen
Vaak bu'j te bang!
Niet veel beter dan elk sensatiezoekende site:
https://nl.motorsport.com...es-f1-nemen-toe/10582807/
Het is pulp maar F1 is sowieso een soap aan het worden…
[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 03-03-2024 18:35 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Mam. Man, wat een medelijden voor dit topic zou je moeten krijgen.uchiha tijntje schreef op zondag 3 maart 2024 @ 18:23:
[...]
De wilde geruchten gaan nu zo dat meerdere belangrijke personen binnen Red Bull een clausule hebben dat mocht Horner geen teambaas meer zijn, ze vrij zijn om te gaan, waaronder Max, waarbij de geruchten voor een transfer naar Mercedes al weer klaar staan.
Er is in deze casus geen enkele legitieme reden van Verstappen sr. om de pers te woord te staan.
Als hij toch wat zegt dan zou dat 100% overeen moeten komen met Verstappen jr. Dat is zijn enige bestaansrecht in deze context.
Daarnaast staan er in de Van Dale kruisverwijzingen tussen 'jos verstappen' en 'grensoverschrijdend gedrag'.
Hilarisch.
Mevrouw Halliwell heeft het vooralsnog als beste gesnapt hoe de regels van het spel werken.
Het is gewoon constant olie op het vuur en dat gebeurd heel zeker ook door de andere teams.
Ik wil nu ook opnieuw onderzoek naar de zaak Toto en Suzie. Net zo lang door gaan tot het vanzelf onhoudbaar wordt. Nee toen kregen we een grote mond en vervolgens hoor je niks meer. Hoe kan dat dan? Dit heeft allemaal met invloed te maken. Klaarblijkelijk is die op veel plekken toch groter.
Ik wil nu ook opnieuw onderzoek naar de zaak Toto en Suzie. Net zo lang door gaan tot het vanzelf onhoudbaar wordt. Nee toen kregen we een grote mond en vervolgens hoor je niks meer. Hoe kan dat dan? Dit heeft allemaal met invloed te maken. Klaarblijkelijk is die op veel plekken toch groter.
Mijn boefje is liev!
Haha ik geloof er echt geen zak van, tot de regelwijziging heeft Red Bull echt de sterkste auto in alle waarschijnlijkheid. Waarom zou hij Red Bull verlaten om bij een team te rijden wat echt moet vechten om de 2/3/4e plekuchiha tijntje schreef op zondag 3 maart 2024 @ 18:34:
[...]
Vaak bu'j te bang!
Omdat Mercedes volgend jaar een stoeltje vrij heeft. In 2026 waarschijnlijk niet meer.-tom-562 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 18:53:
[...]
Haha ik geloof er echt geen zak van, tot de regelwijziging heeft Red Bull echt de sterkste auto in alle waarschijnlijkheid. Waarom zou hij Red Bull verlaten om bij een team te rijden wat echt moet vechten om de 2/3/4e plek
Al acht ik het persoonlijk waarschijnlijker dat Max in 2025 nog een jaartje bij Red Bull doet en dan stopt met F1.
Hoop ook dat Mercedes hem geen stoeltje wil geven.
Ik denk dat elke teambaas met alle plezier welke coureur dan ook vastlegt voor 2025 als die vervolgens in 2026 Verstappen in zijn auto kan zetten. En er zullen vast genoeg coureurs zijn die zelfs een moord doen om maar 1 jaar in de Mercedes te rijden met de absolute zekerheid dat ze na dat jaar kunnen wieberen.henri86 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 18:58:
[...]
Omdat Mercedes volgend jaar een stoeltje vrij heeft. In 2026 waarschijnlijk niet meer.
kingfriko schreef op zondag 3 maart 2024 @ 18:20:
:gifsicle():strip_exif()/f/image/wNZK9coPSxtAmXrhXynTZCC2.gif?f=user_large)
18950Wp🌞, Atlantic 270V3💧, Pana 5J🔥. Zendure 2400AC 11,5kWh🔋,Hyundai Kona 64kWh 🚗, Peblar Home ⛽
Ik geef het nog een jaar of vijf en F1 is een wekelijks reality programma geworden op Discovery ofzo
Sinds F1 in Amerikaanse handen is rammelt het aan alle kanten. We hebben mogen genieten van een Nederlander die de top heeft bereikt. In mijn optiek heeft de sport z'n hoogtepunt bereikt met het schitterende kampioenschap in 2021 waar alles inzat wat je als 'sport fan' hoopt te zien. De opkomst van een mega talent dat zich op zeer jonge leeftijd staande wist te houden in die slangenkuil.
Die slangenkuil is nu een soort Indiana Jones film met boobytraps geworden, iedere move kan je duur komen te staan en je kop gaat er hoe dan ook af. Als het niet zakelijk is dan wel op het door en door verrotte internet waar iedere jan doedel wel even komt vertellen hoe de vork in de steel zit (of hoort te zitten volgens die jan doedels
).
Afijn, einde rant. Ik ga nog maar eens de clip van Joost kijken want daar is meer kwaliteit in te vinden dan in heel deze soap

Sinds F1 in Amerikaanse handen is rammelt het aan alle kanten. We hebben mogen genieten van een Nederlander die de top heeft bereikt. In mijn optiek heeft de sport z'n hoogtepunt bereikt met het schitterende kampioenschap in 2021 waar alles inzat wat je als 'sport fan' hoopt te zien. De opkomst van een mega talent dat zich op zeer jonge leeftijd staande wist te houden in die slangenkuil.
Die slangenkuil is nu een soort Indiana Jones film met boobytraps geworden, iedere move kan je duur komen te staan en je kop gaat er hoe dan ook af. Als het niet zakelijk is dan wel op het door en door verrotte internet waar iedere jan doedel wel even komt vertellen hoe de vork in de steel zit (of hoort te zitten volgens die jan doedels

Afijn, einde rant. Ik ga nog maar eens de clip van Joost kijken want daar is meer kwaliteit in te vinden dan in heel deze soap

Moustache checks out!
Als Verstappen naar Mercedes gaat dan stop ik met kijkenuchiha tijntje schreef op zondag 3 maart 2024 @ 18:34:
[...]
Zou Verstappen nog wel graag zien @ Ferrari, maar ja.. Verstappen en Hamilton naast elkaar?? no way...
Als Max bij RB weg gaat keert ie F1 de rug toe IMHO..ArcticWolf schreef op zondag 3 maart 2024 @ 19:10:
[...]
Als Verstappen naar Mercedes gaat dan stop ik met kijken![]()
Zou Verstappen nog wel graag zien @ Ferrari, maar ja.. Verstappen en Hamilton naast elkaar?? no way...
Daar heeft hij geen actieve herinnering meer aan.henri86 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 19:02:
Je zou overigens toch denken dat als er iemand beter z'n mond kan houden bij een zaak over grensoverschrijdend gedrag richting een vrouw, het Jos Verstappen is na 2008.
Ja denk dat je daar gelijk in hebt. Meer richting de Endurance of iets heel anders.D-Ed schreef op zondag 3 maart 2024 @ 19:11:
[...]
Als Max bij RB weg gaat keert ie F1 de rug toe IMHO..
Yep, Of tien jaar werken aan een masterplan: "F1 2035 en verder"ArcticWolf schreef op zondag 3 maart 2024 @ 19:12:
[...]
Ja denk dat je daar gelijk in hebt. Meer richting de Endurance of iets heel anders.
Ik kan me er niets bij voorstellen dat Max met een eigen team in de F1 zou willen. Hij heeft gezegd dat ie na de F1 veel meer thuis wil zijn met zijn familie en tijd wil hebben voor andere dingen. Hij blijft racen maar dat zal dan iets als WEC zijn. Met een eigen team in de F1 is ie weer zo veel van huis/Mog schreef op zondag 3 maart 2024 @ 12:43:
[...]
Autosport vertrouw ik blind. Eindelijk een normale bron. Jos vs. Christian dus. Dat wil nog niet zeggen dat Max er hetzelfde instaat natuurlijk, maar dat is wel aannemelijk.
Los van deze geruchten. Ik heb het vermoeden dat Verstappen ooit Jack Brabham wilt evenaren door kampioen te worden met zijn eigen team. Zou Red Bull daarvoor te porren zijn als sponsor?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Oeeeh.
https://www.telegraaf.nl/...ert-verzoek-fia-president
FIA-president Mohammed Ben Sulayem dacht vrijdag na de kwalificatie blijkbaar dat het wel een geschikt moment was om in parc fermé even een gesprekje aan te knopen met de kampioen over de zaak-Horner. Hand voor de mond om liplezers te slim af te zijn, maar even vergeten dat tal van fotografen binnen twee meter afstand het geheel konden meeluisteren. Het verzoek van Ben Sulayem aan Verstappen luidde of de Nederlander wellicht openlijk zijn steun zou kunnen uitspreken voor Horner.
Nou niet dus.
FIA-president Mohammed Ben Sulayem dacht vrijdag na de kwalificatie blijkbaar dat het wel een geschikt moment was om in parc fermé even een gesprekje aan te knopen met de kampioen over de zaak-Horner. Hand voor de mond om liplezers te slim af te zijn, maar even vergeten dat tal van fotografen binnen twee meter afstand het geheel konden meeluisteren. Het verzoek van Ben Sulayem aan Verstappen luidde of de Nederlander wellicht openlijk zijn steun zou kunnen uitspreken voor Horner.
Nou niet dus.
fwiw: The Race: What's behind Jos Verstappen escalating Red Bull's Horner crisis
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Surprise, Leclerc naar Mercedes en Verstappen maar FerrariArcticWolf schreef op zondag 3 maart 2024 @ 19:10:
[...]
Als Verstappen naar Mercedes gaat dan stop ik met kijken![]()
Vaak bu'j te bang!
Is die Erik van Haren een serieuze sportjournalist? Het lijkt wel of ik een stukje uit de Story/Prive leesmatthijst schreef op zondag 3 maart 2024 @ 19:35:
Oeeeh.![]()
Nou niet dus.

Vaak bu'j te bang!
Tijd voor een #josVERSTOPPEN om Jos bij het team weg te halen?
Ik kan die vent niet horen of zien, heb zo'n bral bal in de familie, moet altijd overal bij zijn, heeft altijd een mening die gehoord moet worden, geen zelfreflectie, zal het wel even ongevraagd oplossing. Als er iemand gecanceld moet worden is het Jos na decennia aan ellende. Kwal.
Ik kan die vent niet horen of zien, heb zo'n bral bal in de familie, moet altijd overal bij zijn, heeft altijd een mening die gehoord moet worden, geen zelfreflectie, zal het wel even ongevraagd oplossing. Als er iemand gecanceld moet worden is het Jos na decennia aan ellende. Kwal.
Ik geloof er niks van dat Max de F1 gaat verlaten om Horner (die niet wil opstappen). Die gaat z’n middelvinger opsteken bij Mercedes.D-Ed schreef op zondag 3 maart 2024 @ 19:11:
[...]
Als Max bij RB weg gaat keert ie F1 de rug toe IMHO..
Maar ook dit weer: allemaal politiek spel om de druk op te voeren bij Horner / Thaise tak.
New developments in the Horner affair: Mintzlaff already wanted to sack him
Apparently the March issue of the industry magazine BusinessF1 will cover the Horner affair in detail over 17 pages. The main take away is that the Austrian side of Red Bull already wanted to sack him before the investigation. The article doesn’t say anything about the allegations directly because they are hard to verify.
Key points of the article:
• On February 2 the bosses at Red Bull GmbH in Fuschl came to the conclusion that Horner’s behaviour could not possibly be reconciled with the company’s code of conduct. They had already become aware of the allegations made by Horner’s personal assistant weeks ago, and had discussed them intensively.
• Red Bull CEO Oliver Mintzlaff decided to dismiss Horner and the official press release had already been prepared.
• According to information from motorsport-total.com, Red Bull planned to allow Horner to leave without losing face and without lasting damage to his private life and his marriage.
• Horner did not want to accept this and now called in his lawyers, who intervened with Red Bull in Fuschl before the press release could be sent out. Horner had an arbitration clause in his contract invoked, which gives him the right to an independent investigation in the event of such allegations.
• The decision to dismiss Horner had actually already been made, at least for Fuschl. However, Horner’s lawyers threatened to file an injunction with the High Court in London if the move was actually carried out.
• In Fuschl, it was felt that the investigation would just delay the ultimate end of the co-operation with Horner, but that it would not prevent it.
• But then the Thai Yoovidhya family, majority owner of Red Bull GmbH, is said to have laid its protective hand over Horner.
• To this day, there are doubts about the independence of the investigation, and the BusinessF1 story lists numerous details that substantiate this suspicion (including the fact that the lawyer went on Holiday directly after the investigation). There also seem to be issues in regard to who ultimately commissioned the lawyer.
https://www.motorsport-to...-schon-kuendigen-24030308
Apparently the March issue of the industry magazine BusinessF1 will cover the Horner affair in detail over 17 pages. The main take away is that the Austrian side of Red Bull already wanted to sack him before the investigation. The article doesn’t say anything about the allegations directly because they are hard to verify.
Key points of the article:
• On February 2 the bosses at Red Bull GmbH in Fuschl came to the conclusion that Horner’s behaviour could not possibly be reconciled with the company’s code of conduct. They had already become aware of the allegations made by Horner’s personal assistant weeks ago, and had discussed them intensively.
• Red Bull CEO Oliver Mintzlaff decided to dismiss Horner and the official press release had already been prepared.
• According to information from motorsport-total.com, Red Bull planned to allow Horner to leave without losing face and without lasting damage to his private life and his marriage.
• Horner did not want to accept this and now called in his lawyers, who intervened with Red Bull in Fuschl before the press release could be sent out. Horner had an arbitration clause in his contract invoked, which gives him the right to an independent investigation in the event of such allegations.
• The decision to dismiss Horner had actually already been made, at least for Fuschl. However, Horner’s lawyers threatened to file an injunction with the High Court in London if the move was actually carried out.
• In Fuschl, it was felt that the investigation would just delay the ultimate end of the co-operation with Horner, but that it would not prevent it.
• But then the Thai Yoovidhya family, majority owner of Red Bull GmbH, is said to have laid its protective hand over Horner.
• To this day, there are doubts about the independence of the investigation, and the BusinessF1 story lists numerous details that substantiate this suspicion (including the fact that the lawyer went on Holiday directly after the investigation). There also seem to be issues in regard to who ultimately commissioned the lawyer.
https://www.motorsport-to...-schon-kuendigen-24030308
Die Erik is de grootste onruststoker met z'n clickbait artikels en dat samen/bij de Telegraaf maakt van hem 1 grote toxic bedoeling imo.-tom-562 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 19:52:
[...]
Is die Erik van Haren een serieuze sportjournalist? Het lijkt wel of ik een stukje uit de Story/Prive lees
Poeh, die Horner stiekem toch wel een echt boefje? Toch heftig dat als het RB niet lukt op de high road ze de low road absoluut niet schuwen. En tevens bijzonder dat Jos als gereedschap gebruikt wordt.
Blijf m’n hoofd maar breken waarom Jos dit kan doen. Enige valide reden die ik kan bedenken is dat hij een breuk in Max zijn contract wil forceren. Zouden ze weten dat de 2026 motor ruk is?
Blijf m’n hoofd maar breken waarom Jos dit kan doen. Enige valide reden die ik kan bedenken is dat hij een breuk in Max zijn contract wil forceren. Zouden ze weten dat de 2026 motor ruk is?
[ Voor 32% gewijzigd door Lynx op 03-03-2024 23:00 ]
Als er zo'n clausule in zijn contract zit: het zou niet het eerste zijn waar ik aan zou denken bij het onderhandelen over mijn contract.
Kunnen we niet in de topicwarning een melding zetten dat telegraaflinks niet gepost hoeven te worden?
Man man man wat een armoe. Het zoveelste bewijs dat toiletpapier meer waarde heeft.
Man man man wat een armoe. Het zoveelste bewijs dat toiletpapier meer waarde heeft.
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Zou Max echt de RB in willen ruilen om in de middenmoot te gaan rijden zodat RBR een middelvinger terug kan opsteken?P.K. schreef op zondag 3 maart 2024 @ 20:53:
[...]
Ik geloof er niks van dat Max de F1 gaat verlaten om Horner (die niet wil opstappen). Die gaat z’n middelvinger opsteken bij Mercedes.
Maar ook dit weer: allemaal politiek spel om de druk op te voeren bij Horner / Thaise tak.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Een prestatie clausule? Die's vrij standaard, beide kanten op. Maar normaliter kan die wel pas achteraf geactiveerd worden (als in: "als jullie geen top 3 auto geleverd hebben dan...", en niet "als de concurrenten mij een betere auto beloven").Waah schreef op zondag 3 maart 2024 @ 22:58:
Als er zo'n clausule in zijn contract zit: het zou niet het eerste zijn waar ik aan zou denken bij het onderhandelen over mijn contract.
En gezien Verstappen al 1 of 2 jaar terug verlengd heeft t/m 2026(? of langer?) kan ik mij niet indenken dat ze daarbij niet hebben stilgestaan bij de regelwijziging. Dus een clausule dat die bij betere kansen bij een concurrent voor 2026 alsnog kan ontbinden lijkt mij dat er ook wel in zit.
En een clausule v.w.b. Horner als teambaas kan natuurlijk ook. Immers is Verstappen ook alweer aan zijn 9e(?) Red Bull seizoen bezig, al die jaren met vele vaste mensen in het team (niet alleen Horner, maar ook GP bv). Kans is dus best aanwezig dat ook daarover zaken in het contract staan.
Wat ik mij dan alleen afvraag is of die clausules dan niet een "tenzij zelf weggejaagd" regeltje bevatten. Zou gek zijn als Verstappen eerst een clausule eist om te kunnen vertrekken als Horner er niet meer is om vervolgens zelf te forceren dat Horner weg is om zelf te kunnen vertrekken.
En gezond verstand zal ook meespelen. Een team kan een coureur moeilijk dwingen te rijden en maximaal te scoren. Zie ook Vettel die er in 2014 met de pet naar gooide, voordat die in 2015 dus bij Ferrari instapte. Een gedemotiveerde coureur heeft het team ook niks aan, lopen ze alleen maar punten mis mee.
Wat ik zelf dan weer verbazingwekkend vind is dat Horner ogenschijnlijk dus een clausule heeft dat die een volledig onderzoek kan eisen als die ergens van beschuldigd wordt.
Die clausule bedoelde ik ja.RobertMe schreef op zondag 3 maart 2024 @ 23:28:
[...].
Wat ik zelf dan weer verbazingwekkend vind is dat Horner ogenschijnlijk dus een clausule heeft dat die een volledig onderzoek kan eisen als die ergens van beschuldigd wordt.
Maar goed, tis allemaal nog geruchten en achterklap.
Het is een soort van #metoo clausule. Gekke clausules komen vaker voor. Zo had ik ooit een collega die contractueel had vastgelegd dat ze met carnaval vrij was. Het werk bevond zich boven de rivieren en zij woonde eronder. Ze wilde gewoon vrij hebben zonder te moeten vragen of afgewezen te worden.RobertMe schreef op zondag 3 maart 2024 @ 23:28:
In dit geval is het Christian Horner zijn redding geweest, samen met het feit dat Oostenrijk maar 49% van de aandelen heeft.
BusinessF1 is in ieder geval uit, compleet met naam en foto van de medewerkster. De haatcampagne is nu echt begonnen en we zullen zien wie er aan het langste eind trekt.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Het is best normaal om arbitrage clausules in contracten te hebben. En al helemaal wanneer je als CEO aan de slag bent. Ga er maar vanuit dat er hele dure advocaten naar die contracten kijken voordat er überhaupt overwogen wordt te tekenen.Waah schreef op zondag 3 maart 2024 @ 23:34:
[...]
Die clausule bedoelde ik ja.Die is best bijzonder en heb ik niet in mijn contact zitten.
Maar goed, tis allemaal nog geruchten en achterklap.
Ook ergens online te lezen?asing schreef op zondag 3 maart 2024 @ 23:45:
[...]
BusinessF1 is in ieder geval uit, compleet met naam en foto van de medewerkster. De haatcampagne is nu echt begonnen en we zullen zien wie er aan het langste eind trekt.
Op de site van BusinessF1 staat weinig info verder.
Je kan van alles in een contract zetten maar dat maakt het nog niet altijd rechtsgeldig. Genoeg arbeidscontracten waarin bijvoorbeeld staat dat je je salaris niet mag bespreken met collega's, op straffe van XYZ. Maar dat wil nog niet zeggen dat dat ook maar iets van waarde heeft, uiteindelijk is het de rechter die dat bepaalt.asing schreef op zondag 3 maart 2024 @ 23:45:
[...]
Het is een soort van #metoo clausule. Gekke clausules komen vaker voor. Zo had ik ooit een collega die contractueel had vastgelegd dat ze met carnaval vrij was. Het werk bevond zich boven de rivieren en zij woonde eronder. Ze wilde gewoon vrij hebben zonder te moeten vragen of afgewezen te worden.
Je kan gratis de eerste 17 pagina's lezen. Het artikel begint ergens op pagina 45 dus daar heb je niet zoveel aan. Ik heb nog geen andere bron gevonden en het lijkt me niet dat dit in je lokale Primera ligt.matthijst schreef op zondag 3 maart 2024 @ 23:49:
[...]
Ook ergens online te lezen?
Op de site van BusinessF1 staat weinig info verder.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
In dit geval werd het gewoon gerespecteerd.Stoney3K schreef op zondag 3 maart 2024 @ 23:59:
[...]
Je kan van alles in een contract zetten maar dat maakt het nog niet altijd rechtsgeldig. Genoeg arbeidscontracten waarin bijvoorbeeld staat dat je je salaris niet mag bespreken met collega's, op straffe van XYZ. Maar dat wil nog niet zeggen dat dat ook maar iets van waarde heeft, uiteindelijk is het de rechter die dat bepaalt.
Dit hele verhaal wordt steeds gekker en gekker. Je zou bijna denken dat Horner zelf is gaan lekken dat er een onderzoek naar hem liep, om zo tijd te rekken. Dat hele onderzoek lijkt nu in ieder geval door hem (en zijn advocaten) te zijn georkestreerd.
Dat MBS verhaal is natuurlijk helemaal absurd, zeker omdat het aangestuurd lijkt door Horner. Ik kan de woorden van Jos en zijn woede nu ook wel begrijpen. Horner lijkt bereid de hele boel mee te sleuren om zijn eigen hachje te redden. Ik heb het idee dat er initieel beloftes zijn gemaakt om Max erbuiten te houden.
Je kan je alleen afvragen of dit nog lang gaat duren. En wat gaat Horner doen na een ontslag, hij is wellicht in staat om de vuile was buiten te hangen.
Dat MBS verhaal is natuurlijk helemaal absurd, zeker omdat het aangestuurd lijkt door Horner. Ik kan de woorden van Jos en zijn woede nu ook wel begrijpen. Horner lijkt bereid de hele boel mee te sleuren om zijn eigen hachje te redden. Ik heb het idee dat er initieel beloftes zijn gemaakt om Max erbuiten te houden.
Je kan je alleen afvragen of dit nog lang gaat duren. En wat gaat Horner doen na een ontslag, hij is wellicht in staat om de vuile was buiten te hangen.
Ja, ik heb ook een paar zulke clausules in mijn contract. Bijv. als een vakantiedag op het weekend valt dan krijg ik de maandag vrij etc. Ook al werk ik of woon ik een land dat dit niet in principe zo doet . Verder altijd vrij op mijn verjaardagasing schreef op zondag 3 maart 2024 @ 23:45:
[...]
Het is een soort van #metoo clausule. Gekke clausules komen vaker voor. Zo had ik ooit een collega die contractueel had vastgelegd dat ze met carnaval vrij was. Het werk bevond zich boven de rivieren en zij woonde eronder. Ze wilde gewoon vrij hebben zonder te moeten vragen of afgewezen te worden.
BusinessF1 is een vrij slechte bron als ik me niet vergisasing schreef op maandag 4 maart 2024 @ 00:17:
[...]
Je kan gratis de eerste 17 pagina's lezen. Het artikel begint ergens op pagina 45 dus daar heb je niet zoveel aan. Ik heb nog geen andere bron gevonden en het lijkt me niet dat dit in je lokale Primera ligt.
Ja, ik snap zelf niet waarom het Verstappen kamp van Horner af wil. Het lijkt mij geen slechte Team Principal vergeleken met andere die actief zijn in de Formula 1 staat hij toch hoog aangeschreven?
Ik denk ook niet dat kamp Verstappen (en dan doel ik vooral op Jos en Raymond, ik heb het idee dat het Max allemaal een worst zal wezen) persé van hem af wilde voor dit verhaal naar buiten kwam, maar dat de situatie nu onhoudbaar is geworden. Zeker nu Horner Max actief bij het probleem lijkt te betrekken door MBS in te schakelen, en dat ook nog eens terwijl blijkbaar meerdere fotografen mee konden luisteren.alienfruit schreef op maandag 4 maart 2024 @ 00:41:
Ja, ik snap zelf niet waarom het Verstappen kamp van Horner af wil. Het lijkt mij geen slechte Team Principal vergeleken met andere die actief zijn in de Formula 1 staat hij toch hoog aangeschreven?
Als de gelekte documenten waarheidsgetrouw zijn dan is Horner wel een enorme control freak. Ik heb ze allemaal eens stuk voor stuk bekeken, hij lijkt vooral niet van ophouden te houden, en zodra de PA aangeeft dat hij toch echt moet stoppen zet hij haar onder druk om de boel te verwijderen. Ook lijkt het erop dat hij haar onder druk heeft gezet om een andere baan te zoeken.
When approached by The Times about his opposition to Horner on Sunday, Jos said: “It is better to stay quiet now. The most important [thing] is that Max has a good car and team around him and that all this doesn’t affect him too much.”
En een dag eerder bij de Daily Mail lekker even los gaan 🙈matthijst schreef op maandag 4 maart 2024 @ 06:58:
When approached by The Times about his opposition to Horner on Sunday, Jos said: “It is better to stay quiet now. The most important [thing] is that Max has a good car and team around him and that all this doesn’t affect him too much.”
Haha ja heerlijk die quote
. Eerst even goed stevig standpunt innemen en dan als de drol al op straat ligt zeggen dat het niet verstandig is om in het openbaar te schijten
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Max dit vragen is al Max compromitteren. Want als hij "nee" zegt op 'wil je Horner steunen" dan wordt dat uitgelegd als "dus je steunt hem niet". Dus heel erg dom van Ben Sulayem of heel erg achterbaks.matthijst schreef op zondag 3 maart 2024 @ 19:35:
Oeeeh.![]()
Nou niet dus.
De enige reactie van Max kan zijn: dit gaat mij niets aan.
Signatures zijn voor boomers.
Denk maar niet dat Ben dit "per ongeluk" binnen het gehoor van de pers doet. Die man is niet dom (misschien gek, maar niet dom).Maasluip schreef op maandag 4 maart 2024 @ 09:17:
[...]
Max dit vragen is al Max compromitteren. Want als hij "nee" zegt op 'wil je Horner steunen" dan wordt dat uitgelegd als "dus je steunt hem niet". Dus heel erg dom van Ben Sulayem of heel erg achterbaks.
De enige reactie van Max kan zijn: dit gaat mij niets aan.
Bij de FIA rel naar het onderzoek naar Toto zag je dezelfde tactieken. Dat bleek achteraf een storm in een glas water en moest die toch buigen. En voor die aantijging, wat was daar de bron van?
Dezelfde BusinessF1. Ik wist dat die naam me bekend ergens van klonk. Die hadden een artikel opgeklopt met zoveel lucht dat het meer een zeepbel was. Maar de F1 pers nam het klakkeloos over, en de FIA ook

https://www.motorsport.co...stappen-rumours/10582923/Mercedes Formula 1 boss Toto Wolff insists he will not be rushed into making a driver decision for next year, as speculation ramps up that Max Verstappen could be on his radar.
En dat allemaal door de comments van Jos
[ Voor 27% gewijzigd door YakuzA op 04-03-2024 10:35 ]
PSN
Silly season begint vroeg dit jaarYakuzA schreef op maandag 4 maart 2024 @ 10:35:
[...]
https://www.motorsport.co...stappen-rumours/10582923/
Waarom zou Verstappen volgend jaar overstappen naar Mercedes?
Geld lijkt mij niet het probleem... performance van de auto ook niet...
Misschien probeert iemand het contract open te breken vanwege de 2026~28 auto? Misschien krijgt Ford de motor van 2026 niet in orde? Zoveel vragen...
Zou het wel fijn vinden als Jos een paddock ban krijgt, of in ieder geval niet meer in de buurt van RBR mag komen.
Geld lijkt mij niet het probleem... performance van de auto ook niet...
Misschien probeert iemand het contract open te breken vanwege de 2026~28 auto? Misschien krijgt Ford de motor van 2026 niet in orde? Zoveel vragen...
Zou het wel fijn vinden als Jos een paddock ban krijgt, of in ieder geval niet meer in de buurt van RBR mag komen.
Ik snap dat niet. Iedere coureur die voor de camera komt wil winnen. 2e worden is "first loser" etc. RedBull Racing heeft er alles aan gedaan om de snelste te zijn. Honda heeft er ook alles aan gedaan. Een stoeltje bij RBR is het meest gewilde plekje van de hele grid.YakuzA schreef op maandag 4 maart 2024 @ 10:35:
[...]
En dan zou Max naar team Mercedes willen? Het team wat in 2022 en 2023 niet kon winnen? Ook al hebben ze Lewis? In 2024 is het voorlopig ook niet beter. Red Bull voorop, Ferrari erachteraan en dan komt Mercedes een keertje.
Het heeft sportief geen enkele zin om over te stappen, en ook financieel is Max goed af. Het enige wat je kan aanvoeren is dat de uitdaging een beetje mist. Dan moet de rest wat harder hun best doen
Iemand is er op uit om Horner om te laten vallen. Als dat Jos is, dan graaft hij wel een diepe kuil. De Verstappens hebben jaren geïnvesteerd in Red Bull om uiteindelijk succesvol te zijn. Het uitzetten van deze ramkoers is niet goed voor het team. Als de sfeer en motivatie verziekt wordt vertrekken de goede mensen. Het gevolg is dat de auto ook zal lijden onder de brain drain en uiteindelijk niet meer kan winnen.
Ik ga lachen als Max echt naar Merc zou gaan. Kijken hoe snel alle Mercedes haat ingeslikt wordt...YakuzA schreef op maandag 4 maart 2024 @ 10:35:
[...]
Jos heeft ook gezegd dat hij de uitspraken bij de Daily Mail heeft gedaan toen hij boos was na een ruzie met Horner. Dus echt objectief is het nu ook weer niet.P.K. schreef op zondag 3 maart 2024 @ 07:13:
[...]
https://www.autosport.com...if-horner-stays/10582532/
Volgens mij is nu wel duidelijk aan welke kant de Verstappens staan
Op het eerste gezicht kan ik ook niet helemaal plaatsen waarom je kant zou kiezen van iemand die over een paar jaar weg is… zolang wij niet mee kunnen kijken achter de schermen blijft het speculeren.
Denk dat we het moeten zoeken in de hoek van invloed, waarschijnlijk luistert Marko beter naar de Verstappens dan Horner.
Als je af en toe goed luistert naar bijvoorbeeld Kalff en van de Grint krijg je een beetje het idee dat Horner niet zo heel veel te vertellen heeft. (Wat gelijk weer een goed motief is waarom hij meer macht probeert te vergaren na het overlijden van Mateschitz)
[...]
Ik ga je zeker niet verbeteren over die rioolratten, maar er zijn ook notabele sites die het brengen zoals Autosport.
Daarnaast staat het vanmorgen in… de huis krant van Jos, de Telegraaf
Dit zijn gewoon echte quotes
"When you grow up your heart dies"
Dat is al begonnen sinds de aankondiging van Hamilton. Evt gecombineerd met dat 13 rijders een aflopend contract hebben.
Liam Lawson en Sainz naar Red Bull, Riccardo en Pèrez in RB 😎
Vaak bu'j te bang!
Dingen in F1 kunnen snel veranderen. Op dit moment is RB de plek om te zijn idd. Maar enkele jaren terug gold dat voor Mercedes. Kan snel gaan. En als er onrust is in het team en team uit elkaar dreigt te vallen, kan er snel een einde komen aan de huidige succesreeks.asing schreef op maandag 4 maart 2024 @ 10:58:
[...]
Ik snap dat niet. Iedere coureur die voor de camera komt wil winnen. 2e worden is "first loser" etc. RedBull Racing heeft er alles aan gedaan om de snelste te zijn. Honda heeft er ook alles aan gedaan. Een stoeltje bij RBR is het meest gewilde plekje van de hele grid.
En dan zou Max naar team Mercedes willen? Het team wat in 2022 en 2023 niet kon winnen? Ook al hebben ze Lewis? In 2024 is het voorlopig ook niet beter. Red Bull voorop, Ferrari erachteraan en dan komt Mercedes een keertje.
Het heeft sportief geen enkele zin om over te stappen, en ook financieel is Max goed af. Het enige wat je kan aanvoeren is dat de uitdaging een beetje mist. Dan moet de rest wat harder hun best doen.
Iemand is er op uit om Horner om te laten vallen. Als dat Jos is, dan graaft hij wel een diepe kuil. De Verstappens hebben jaren geïnvesteerd in Red Bull om uiteindelijk succesvol te zijn. Het uitzetten van deze ramkoers is niet goed voor het team. Als de sfeer en motivatie verziekt wordt vertrekken de goede mensen. Het gevolg is dat de auto ook zal lijden onder de brain drain en uiteindelijk niet meer kan winnen.
Als dat gebeurt dan zie ik Toto nog persoonlijk zijn headset opvreten.Tomcatter_31 schreef op maandag 4 maart 2024 @ 10:59:
[...]
Ik ga lachen als Max echt naar Merc zou gaan. Kijken hoe snel alle Mercedes haat ingeslikt wordt...
Toto is degene die ging dineren met Jos om het water te testenStoney3K schreef op maandag 4 maart 2024 @ 11:05:
[...]
Als dat gebeurt dan zie ik Toto nog persoonlijk zijn headset opvreten.
Die heeft ongetwijfeld iets gegeten dat geen headset was
PSN
Ach, jos blaast vandaag 52 kaarsjes uit. Denk dat ie naast felicitaties nog een hoop andere dingen vandaag ontvangt....
Er iets uit gooien als je hoog in je emotie zit is niet handig en soms heel erg schadelijk. Hij moet beseffen dat iedere journalist op zoek is naar verse informatie en dat ook gaat publiceren. En anderen nemen dat uiteraard weer over.sjaool schreef op maandag 4 maart 2024 @ 11:00:
[...]
Jos heeft ook gezegd dat hij de uitspraken bij de Daily Mail heeft gedaan toen hij boos was na een ruzie met Horner. Dus echt objectief is het nu ook weer niet.
Erger dan dit kan het niet worden voor Christian Horner. Al het bewijs ligt op straat. De vraag is nu hoe de rest van de wereld (FIA, FOM, partners, teambazen) het bewijs interpreteert.
"Jos zou hebben aangegeven tegenover vrienden dat hij wil dat zijn zoon, drievoudig wereldkampioen Max Verstappen, naar Mercedes vertrekt als Red Bull het niet nodig zou vinden om Christian Horner te ontslaan als teambaas."
Grappig, aangezien Jos in 2021 nog heel vocaal was over van hoe hun - voorheen goede - relatie met Toto niets over was, dat hij een andere Wolff had leren kennen en dat deze hem meer niet hoefde te bellen.
Jos is een beetje de Alonso wat dat betreft.
En wat iedereen denkt, dat de teams in de rij zullen staan voor Max, met een toxic bemoeial van een vader is dat mogelijk toch anders. Kijk maar naar Alonso, voor hem stonden ze dankzij alle burned bridges ook niet in de rij de laatste jaren. Want als het aan Alono zelf had gelegen, had hij de afgelopen jaren bij Mercedes/Red Bull gereden in plaats van bij Alpine en Aston Martin.
Grappig, aangezien Jos in 2021 nog heel vocaal was over van hoe hun - voorheen goede - relatie met Toto niets over was, dat hij een andere Wolff had leren kennen en dat deze hem meer niet hoefde te bellen.
En wat iedereen denkt, dat de teams in de rij zullen staan voor Max, met een toxic bemoeial van een vader is dat mogelijk toch anders. Kijk maar naar Alonso, voor hem stonden ze dankzij alle burned bridges ook niet in de rij de laatste jaren. Want als het aan Alono zelf had gelegen, had hij de afgelopen jaren bij Mercedes/Red Bull gereden in plaats van bij Alpine en Aston Martin.
Je moet ook niet te veel waarde hechten aan dingen die mensen roepen, zeker in de topsport. Ene moment roepen ze dit en volgende moment tekenen ze weer een contract met elkaar. Maar qua lange termijnplanning zijn de Verstappens niet altijd even handig bezig idd... Dit met Mercedes, maar daarvoor ook alle dingen die ze over Renault geroepen hebben. Je weet nooit wie je in de toekomst weer nodig hebt, dus bruggen verbranden is niet handig. Dat zie je idd aan Alonso.henri86 schreef op maandag 4 maart 2024 @ 11:50:
"Jos zou hebben aangegeven tegenover vrienden dat hij wil dat zijn zoon, drievoudig wereldkampioen Max Verstappen, naar Mercedes vertrekt als Red Bull het niet nodig zou vinden om Christian Horner te ontslaan als teambaas."
De auto van Gerhard Berger is weer terecht:
https://nos.nl/l/2511407
De Britse politie heeft een peperdure Ferrari van voormalig Formule 1-coureur Gerhard Berger teruggevonden die bijna 29 jaar geleden werd gestolen. De politie schat dat de auto een waarde heeft van ongeveer 350.000 pond, omgerekend ruim 400.000 euro.
PSN
Ben ik in principe met je eens, sterker nog: ik heb het letterlijk meegemaakt op werk dat een manager een relatie kreeg met een collega van mij en hij ook nog eens onze manager was. Hij kan daarna niks meer doen zonder de schijn tegen te hebben.Miki schreef op zondag 3 maart 2024 @ 17:13:
[...]
Nee, dat is echt een misvatting en juist het hele probleem wat anno 2024 speelt en wat door sommigen hier als woke wordt gekenmerkt.
Beslissingen over de werknemer t.a.v. salarisverhogingen, een vrije dag vragen, beoordelingsgesprekken, bonussen toekennen, een contractverlenging, etc., zullen andere kleuring krijgen als de werknemer meewerkt i.p.v. de betreffende medewerker er niet in mee zou gaan. Zie bijvoorbeeld ook maar hoe is het gegaan bij de publieke omroep.
Echter: als zij deze relatie begonnen is (en dan even speculerend dat al die Whatsapp-screenshots echt zijn), dan kan ze niet claimen dat hij vanuit zijn machtspositie acteerde. Twee mensen kunnen op werk ook oprecht een relatie krijgen, maar meestal is het (als je veel met elkaar omgaat) dan handig om een van de twee een andere baan te laten zoeken, al is het maar om dit soort ellende te voorkomen.
Ik ben echt wel bewust van het gemak waarmee vooral mannen vanuit een machtspositie dingen gedaan krijgen bij (vooral) vrouwen en waarbij de man wellicht oprecht denkt dat de liefde wederzijds is, maar zij zich geen raad weet met zijn avances en vanwege vrees voor haar baan er maar in meegaat. Maar dat is oprecht niet wat ik lees in de Whatsapp-berichten. In zo'n situatie zul je als vrouw niet snel het initiatief nemen, lijkt me.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Jos mag even een weekendje afkoelen met zijn geraaskal denk ik.
https://www.espn.com/f1/s...mid-horner-furore-sources
Tenzij je het als vrouw doet om iemand er bewust in te luizen (wat nog altijd kan gebeuren in opdracht van iemand anders met óók een machtspositie), in dat geval ben je gewoon een speelbal.Grrrrrene schreef op maandag 4 maart 2024 @ 12:47:
[...]Ik ben echt wel bewust van het gemak waarmee vooral mannen vanuit een machtspositie dingen gedaan krijgen bij (vooral) vrouwen en waarbij de man wellicht oprecht denkt dat de liefde wederzijds is, maar zij zich geen raad weet met zijn avances en vanwege vrees voor haar baan er maar in meegaat. Maar dat is oprecht niet wat ik lees in de Whatsapp-berichten. In zo'n situatie zul je als vrouw niet snel het initiatief nemen, lijkt me.
Dan is alleen maar wel de vraag hoe geloofwaardig je dan het verhaal kan spinnen dat je het slachtoffer geworden bent van de machtspositie binnen zo'n relatie.
Als zij het initiatief heeft genomen en hij er alleen een beetje klunzig op is ingegaan, tja, dan levert het wat sappige roddels op maar voor de rest is dat dan iets tussen Horner en Geri (misschien kan vrouwlief het namelijk heel weinig schelen).
[ Voor 12% gewijzigd door Stoney3K op 04-03-2024 12:55 ]
Gelukkig maar, denk dat hij het wel beu was om telkens met het openbaar vervoer te moeten.YakuzA schreef op maandag 4 maart 2024 @ 12:46:
De auto van Gerhard Berger is weer terecht:
[...]
stylezzz schreef op maandag 4 maart 2024 @ 12:49:
Max Verstappen's father Jos will not attend the Saudi Arabian Grand Prix following comments he made about under-fire Red Bull boss Christian Horner, sources have told ESPN.
PSN
Het artikel maakt niet duidelijk of Jos uit eigen vrije wil afwezig is of dat hij door RedBull Racing is gedwongen weg te blijven. Dat laatste is overigens erg makkelijk, gewoon de accreditatie intrekken.stylezzz schreef op maandag 4 maart 2024 @ 12:49:
Zou wel een stunt zijn als hij met een Mercedes jas bij Toto in het motorhome zou gaan zitten.asing schreef op maandag 4 maart 2024 @ 13:00:
[...]
Het artikel maakt niet duidelijk of Jos uit eigen vrije wil afwezig is of dat hij door RedBull Racing is gedwongen weg te blijven. Dat laatste is overigens erg makkelijk, gewoon de accreditatie intrekken.
Welk belang heeft Jos dat Max naar Mercedes zou gaan? Daar zijn ook al de nodige mensen vertrokken en de nieuwe motor is niet te vergelijken met die waar Mercedes zo succesvol mee was. Max lijkt me niet iemand die de gok zou willen nemen om weer een aantal jaren in de middenmoot te gaan rijden zoals bij TR destijds.
Als dit Jos' werk was, dan is de maximale schade nu denk ik wel aangericht. Mocht Ford nu besluiten dat het zich terugtrekt om deze appjes en de consternatie, dan gaat RBR het heel erg moeilijk krijgen in de aanloop naar 2026.stylezzz schreef op maandag 4 maart 2024 @ 13:07:
[...]
Zou wel een stunt zijn als hij met een Mercedes jas bij Toto in het motorhome zou gaan zitten.(afkloppen, hij is er gek genoeg voor)
Het zou natuurlijk kunnen dat hij überhaupt niet naar SA zou zijn gegaan, en dat er nu weer van vanuit het niets 'nieuws' gecreëerd wordt ?:asing schreef op maandag 4 maart 2024 @ 13:00:
[...]
Het artikel maakt niet duidelijk of Jos uit eigen vrije wil afwezig is of dat hij door RedBull Racing is gedwongen weg te blijven. Dat laatste is overigens erg makkelijk, gewoon de accreditatie intrekken.
PSN
Ford bouwt die motor niet. Die leveren alleen geld en een badge.
De motor, en het hybride deel, gaat zoals het er nu voor staat door RBPT zelf gebouwd worden, zónder intellectual property van Honda.
Dat is het 1e waar Max zich tijden geleden als eens over uitsprak, dat hij het zonde vind dat Honda straks bij AMR zit.
Daarna zou er dan de samenwerking zijn met de VAG groep (Porsche) die wél echte kennis hebben van motoren en metname van hybride systemen, iets dat in de aankomende formule heel belangrijk zal zijn met minder ICE power en veel meer elektrische ondersteuning.
Ook dat ging ineens niet door.
Ik snap best dat Horner zélf graag RBPT ziet, dan is hij geheel onafhankelijk van redbull GmbH en zelf de grote baas over een compleet team, met eigen motor, maar ik denk niet dat Max denkt dat RBPT snel in staat zal zijn om aan te haken met een geheel eigen motor.
Ook het feit dat Horner al geprobeerd heeft Marko te lozen zal Max niet vergeten zijn.
Als Horner aan blijft gaat Max weg, dat is voor mij een zekerheidje. Ik snap het gebral over dat Jos zo dom is ook niet, dit is heus wel besproken.
Veel zal afhangen van redbull GmbH want die hebben dus blijkbaar de keutel weer ingetrokken.
Een ontzettende rotnsituatie.
De motor, en het hybride deel, gaat zoals het er nu voor staat door RBPT zelf gebouwd worden, zónder intellectual property van Honda.
Dat is het 1e waar Max zich tijden geleden als eens over uitsprak, dat hij het zonde vind dat Honda straks bij AMR zit.
Daarna zou er dan de samenwerking zijn met de VAG groep (Porsche) die wél echte kennis hebben van motoren en metname van hybride systemen, iets dat in de aankomende formule heel belangrijk zal zijn met minder ICE power en veel meer elektrische ondersteuning.
Ook dat ging ineens niet door.
Ik snap best dat Horner zélf graag RBPT ziet, dan is hij geheel onafhankelijk van redbull GmbH en zelf de grote baas over een compleet team, met eigen motor, maar ik denk niet dat Max denkt dat RBPT snel in staat zal zijn om aan te haken met een geheel eigen motor.
Ook het feit dat Horner al geprobeerd heeft Marko te lozen zal Max niet vergeten zijn.
Als Horner aan blijft gaat Max weg, dat is voor mij een zekerheidje. Ik snap het gebral over dat Jos zo dom is ook niet, dit is heus wel besproken.
Veel zal afhangen van redbull GmbH want die hebben dus blijkbaar de keutel weer ingetrokken.
Een ontzettende rotnsituatie.
een treffende spreuk
Jij noemt landverraad iets luchtigs?Verwijderd schreef op maandag 4 maart 2024 @ 13:38:
Even iets luchtigs![]()
Max Verstappen is TIRED of the Dutch National Anthem
[YouTube: Max Verstappen is TIRED of the Dutch National Anthem 😭]
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
asing schreef op maandag 4 maart 2024 @ 13:00:
[...]
Het is in ieder geval niet zo dat hij toch al niet van plan was aanwezig te zijn.YakuzA schreef op maandag 4 maart 2024 @ 13:28:
[...]
Het zou natuurlijk kunnen dat hij überhaupt niet naar SA zou zijn gegaan, en dat er nu weer van vanuit het niets 'nieuws' gecreëerd wordt ?:
"Sources confirmed to ESPN that, with Red Bull tensions at boiling point andwith the narrative starting to shift towards him instead, Jos Verstappen has backed out of attending this week's race in Jeddah."
Hij heeft een rally, zou er sowieso niet bij zijn.henri86 schreef op maandag 4 maart 2024 @ 13:53:
[...]
[...]
Het is in ieder geval niet zo dat hij toch al niet van plan was aanwezig te zijn.
"Sources confirmed to ESPN that, with Red Bull tensions at boiling point andwith the narrative starting to shift towards him instead, Jos Verstappen has backed out of attending this week's race in Jeddah."
Some stories floating around that Jos Verstappen will miss the Saudi Arabian GP because of the ongoing Christian Horner situation. It is true he will not be there, but he was never going anyway because he is taking part in the Rallye de Hannut.
— Jon Noble (@NobleF1) 4 maart 2024
[ Voor 6% gewijzigd door NotSoSteady op 04-03-2024 14:04 ]
En die gerucht van Max naar Mercedes? Ik weet niet of ik die nu zo serieus wil nemen. Je zou gek zijn om op dit moment daarheen te willen als je in een Red Bull rijdt. ik mag toch hopen dat Max wat die beslissing betreft loyaal blijft aan Red Bull.
"When you grow up your heart dies"
Let op:
Enkele regels vooraf:
• Niet op de man
• We houden het fatsoenlijk, dit is dus niet jouw persoonlijke uitlaatklep om te uiten hoe zat jij onder andere Hamilton wel niet bent.
• Geen complottheorieën, bashen op FIA, coureurs of teams
• Onderbouw je posts, geen one-liners om maar een statement te maken.
Enkele regels vooraf:
• Niet op de man
• We houden het fatsoenlijk, dit is dus niet jouw persoonlijke uitlaatklep om te uiten hoe zat jij onder andere Hamilton wel niet bent.
• Geen complottheorieën, bashen op FIA, coureurs of teams
• Onderbouw je posts, geen one-liners om maar een statement te maken.