Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
ziggo racing ziet er beetje flets uit
Heb er niks van gevolgd dit jaar..
I served in a company of heroes.
In principe maakt iedereen hier kans op winst. Meer geluk dan wijsheid, qua cautions die maar net goed moeten vallen. Maar hij start in ieder geval op front rowVuvuzela schreef op zondag 29 mei 2022 @ 18:33:
Maakt Veekay een beetje kans op winst?
Heb er niks van gevolgd dit jaar..
Ik kijk op Racing, ziet er gewoon goed uit hier.bvbal79 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 18:33:
welke zender kijken
ziggo racing ziet er beetje flets uit
Wrs terugschakelen van F1 danTheBrut3 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 18:36:
[...]
Ik kijk op Racing, ziet er gewoon goed uit hier.
Ik herken wat je zegt, mijn (ziggo) stream ziet er ook een beetje 720p uit.
ja en kijk ook nog op 77 inch...dus verschil is gelijk groot.Vuvuzela schreef op zondag 29 mei 2022 @ 18:39:
[...]
Op ziggo sport zie ik nu nog F1 nabeschouwing
Ziggo Sport Racing.JBplap schreef op zondag 29 mei 2022 @ 18:40:
Zien jullie de Indy al wel dan op Ziggo?
3 zenders verder staat het al wel aan.JBplap schreef op zondag 29 mei 2022 @ 18:40:
Zien jullie de Indy al wel dan op Ziggo?
[ Voor 17% gewijzigd door Divak op 29-05-2022 18:44 ]
Ik heb gewoon kanaal 404, geen stream. Gisteren bij de CL finale viel mij ook op dat de stream veel meer grauw was dan de zender.Vuvuzela schreef op zondag 29 mei 2022 @ 18:39:
Komt het zo wel op die andere?
Gids zegt van wel namelijk, racing zit niet in mijn pakket.
Kanaal 13 als je Ziggo hebt is het ook op. 14 moet ook beginnen zo lijkt mij.JBplap schreef op zondag 29 mei 2022 @ 18:42:
[...]
Komt het zo wel op die andere?
Gids zegt van wel namelijk, racing zit niet in mijn pakket.
Ja, viel me laatst ook al zwaar tegen. Kijk nu maar via een VPN naar indy Live, maar dan redt je ook geen 1080p.Divak schreef op zondag 29 mei 2022 @ 18:41:
Pff, pay per view via Ziggo, max 720p. Klote zeg. Afgelopen jaren volgens mij wel altijd 1080p gehad. En het is ook een slideshow, zeer lage fps.
Krijgt even flink wat veren in z'n k*nt van de commentatoren.
Inderdaad!
Arme blommekes. Benieuwd wat daar na de race van over is.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Kost wel veel brandstof, kan nog tegen hem gaan werken in de laatste stints. Maar als iemand het kan dan is Dixon het wel.TheBrut3 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 20:11:
Denk dat Dixon hem gaat winnen. Lijkt zo makkelijk op kop te rijden.
Andere pit window, theoretisch is O-Ward nu aan de leiding....ge-flopt schreef op zondag 29 mei 2022 @ 21:21:
Waar komt Kanaan ineens vandaan? Net eigenlijk als Ericsson?
[ Voor 3% gewijzigd door bvbal79 op 29-05-2022 21:22 ]
Hoezo O'Ward aan de leiding? Ericsson kan ook door vol gas naar de finish. Met 3 sec voorsprong...bvbal79 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 21:22:
[...]
Andere pit window, theoretisch is O-Ward nu aan de leiding....
Ik zie het ja,,,,damn, die heeft een stint uit gezeten, goed gedaange-flopt schreef op zondag 29 mei 2022 @ 21:23:
[...]
Hoezo O'Ward aan de leiding? Ericsson kan ook door vol gas naar de finish. Met 3 sec voorsprong...
Maar moet nu brandstof sparen...dat wordt close
Uigekotst in de F1 en nu gewoon Indy pakken.
[ Voor 14% gewijzigd door bvbal79 op 29-05-2022 21:26 ]
Yup GanassiTheBrut3 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 21:24:
Kanaan en Ericsson zijn ook hetzelfde team toch?
En wie had dat verwacht na de F1 carrière van hem
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Dat wordt glibberen en glijen... nog 4 of 5 rondes achter de SC... ben benieuwd.TheBrut3 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 21:27:
Dit wordt nog 1 ronde op snelheid denk ik.
"When you grow up your heart dies"
Poe lekker voor Ericsson, not.
Maar finishen onder geel doen ze niet in de USA
Jawel hoor. Kanaan heeft in 2013 de indy 500 onder geel gewonnen.sambalbaj schreef op zondag 29 mei 2022 @ 21:36:
2/3 rondjes na opwarmronde
Poe lekker voor Ericsson, not.
Maar finishen onder geel doen ze niet in de USA
Maar hier konden ze het niet doen, omdat 5 rondes onder geel is gewoon niet te doen...Under the yellow flag, Kanaan finished the final 2,5 laps to win his first Indy 500, with Carlos Muñoz in second place and Hunter-Reay in third.
[ Voor 30% gewijzigd door ge-flopt op 29-05-2022 21:43 ]
Daar blijven ze eindeloos rondjes eraan plakken tot iedereen eindelijk een normale herstart maaktTheBrut3 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 21:42:
Alleen bij NASCAR finishen ze niet onder geel.
Ik ga veel Husky choclate eten denk ik
Grosjean is gecrashed.GAIAjohan schreef op zondag 29 mei 2022 @ 21:48:
dus toch! Zo uitgekotst in F1, en nu ook even Grosjean een poepie laten ruiken
Dus?
Ik refereer aan het ‘Ericsson hit me’ toen Ericsson het zwaarst onder vuur lag. En nu is Ericsson wel een grotere meneer, in de VS althans
Was ie uitgekotst of was het gewoon geen hoogvlieger in een kansloze wagen?GAIAjohan schreef op zondag 29 mei 2022 @ 21:48:
Toch mooi dat ie deze op zijn naam zet.
Grosjean was het zijn eerste Indy 500, eerste seizoen dat hij de ovals doet.GAIAjohan schreef op zondag 29 mei 2022 @ 21:48:
Ericsson is zijn eerste indy op 2 rondes van de winnaar geeindigd en de 2e niet gefinished, als 2e uit de race. Denk dat je RG over een paar jaar echt wel als een goede kanshebber kunt zien.
En in de F1 was Ericsson gewoon geen hoogvlieger, maar denk ook dat je F1 en Indycar niet met elkaar moet vergelijken.
[ Voor 11% gewijzigd door ge-flopt op 29-05-2022 22:00 ]
Kenny BräckGAIAjohan schreef op zondag 29 mei 2022 @ 21:26:
Eerste Zweedse winnaar als het lukt?
Maar mooi verdedigd, niet gedacht dat hij hem zou kunnen houden na die rode vlag.
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Allebei. De Saubers die hij reed waren zeker de slechtste ooit, maar erg veel kwam er destijds ook niet uit. Desondanks is de opmerking van Grosjean gewoon blijven hangen natuurlijk.Hippocampus schreef op zondag 29 mei 2022 @ 21:56:
[...]
Was ie uitgekotst of was het gewoon geen hoogvlieger in een kansloze wagen?
Toch mooi dat ie deze op zijn naam zet.
Verder is er bij Indy natuurlijk veel geluk nodig qua cautions, en met een slecht team kom je nergens. Maar dat team moet je ook wel krijgen.
Nr 24, Sage Karam dus.ge-flopt schreef op zondag 29 mei 2022 @ 21:45:
Wie klapte daar in de muur?
[ Voor 3% gewijzigd door TommyGun op 29-05-2022 22:32 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Aantal mensen hard de muur in. Blijkbaar snel opgeruimd. Kan de F1 wat van leren (net zoals dat Indycar altijd beelden heeft via meerdere camera's, trouwens).TommyGun schreef op zondag 29 mei 2022 @ 22:32:
Weinig cautions dat de Indy al lang en breed afgelopen is?
Hierzo.
Spectaculair om te zien, maar het kost je wel je nachtrust.
Lekkere big ones wel en een spannend einde ook zeg!
De Indy500 is meestal maar een "korte" race. Zijn vaak maar 3 uurtjes.TommyGun schreef op zondag 29 mei 2022 @ 22:32:
Weinig cautions dat de Indy al lang en breed afgelopen is?
Voorprogramma duurt soms langer dan de race zelf!
Ja vond ik ook wel. Vond er eigenlijk ook weinig aan tot het einde!ge-flopt schreef op maandag 30 mei 2022 @ 15:11:
[...]
Moet wel zeggen dat ik het gevoel had gisteren dat het wel heel snel ging. Ze zaten ineens aan de 140 van de 200 rondes....
De gaten tussen de coureurs was mij iets te groot.
Moest wel weer lachen om Dixon die WEER zelf een fout maakte.
(Ik heb iets tegen dominantie, en daardoor dus ook tegen Dixon)
[ Voor 45% gewijzigd door Ryur op 30-05-2022 15:13 ]
Moet wel zeggen dat ik het gevoel had gisteren dat het wel heel snel ging. Ze zaten ineens aan de 140 van de 200 rondes....Ryur schreef op maandag 30 mei 2022 @ 15:06:
[...]
De Indy500 is meestal maar een "korte" race. Zijn vaak maar 3 uurtjes.
Twente komt eraan!
Het was een geweldige ervaring zowel voor een ervaren racefan als mezelf, als ook voor totale leken zoals mijn collega's. Na het ophalen van onze tickets bij het tankstation aan La Source konden we richting circuit. In de paddock de tent van AF Corse opgezocht waar me een meet & greet hadden met de 4 Pro piloten (Pier Guidi, Calado, Molina & Fuoco), gevolgd door wat Italiaanse hapjes. Met een gesigneerd petje van Ferrari Competizioni GT ging het vervolgens naar de box van AF Corse voor een rondleiding in de box door een hoofdmechanieker van AF Corse en een ontmoeting van dichtbij met de 488 GTE Evo.Het grappige was dat er ondertussen een Porsche Cup race aan de gang was, dus toen mijn collega over de rode "Pit Lane" lijn stapte werd hij nogal snel bij de arm genomen.
Hierna werden we door onze contactpersoon bij Ferrari meegenomen naar de VIP Hospitality. Polsbandje om en weer hapjes en drankjes. Iets na twaalven konden met de hostess naar beneden voor de Grid Walk.
Op de gridwalk alweer op de foto bij AF Corse, dit keer met hun LMP2 team. Hebben dan de hele grid voor LMP2, GTE prom & Am afgewandeld (Voor Hyper was daarna geen tijd meer).
Mijn collega met Poolse roots was zéér blij, want een praatje kunnen slaan én een foto met Robert Kubica. Ikzelf op de foto met Sebastien Bourdais, Dr. Ullrich en David Richards. En de twee vrouwelijke collega's ook eens op de foto met Rahel Frey.
Na de grid walk terug naar de hospitality voor het uitgebreide buffet met Franse keuken, heerlijk eten allemaal. Race verder vandaar uit gevolgd. Contactpersoon bij Ferrari had gezegd dat hij ons zou bellen als er een pitstop aankwam, dus toen het de eerste keer begon te regenen en ik mijn telefoon voelde afgaan wist ik dat het zover was. Ons gehaast naar de pitbox, en we mochten net achter de rode "Pitlane" lijn staan, opzij natuurlijk want anders kregen we een paar Michelin banden over onze voet heen
We hadden alleen een beetje pech bij het kiezen van een tijdsslot voor de shuttle rit rond het circuit. Er was eerst een safety car toen we aanzetten, en halfweg de circuit tour was het rode vlag ... we konden nog een nieuwe tour doen, maar net toen we wouden vertrekken weer rode vlag
Collega's konden niet tot op het einde blijven dus zijn een uurtje voor het einde vertrokken, jammer, hadden anders nog de overwinning van AF Corse kunnen meevieren
Echt een geweldige ervaring, de eerste keer dat ik in Spa geweest ben met zo weinig kilometers wandelen in de benen.
Als jullie ooit een kans krijgen op een VIP ticket, niet aarzelen!
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Ben zo enkele jaren geleden, via mijn toenmalige werk, als Kaspersky VIP aanwezig geweest op de zondag van de 24-Hours of Spa. Was ook super. Ronddolen in paddock en pits.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nou, blijkbaar niet veel animo. Heb er niet heel veel van meegekregen, maar wel weer paar best stomme acties. Verschoor die volledig de bocht fout neemt en weer eens in de muur staat. De laatste restart was het vooral Boschung die gewoon nul komma nul rekening houdt met diegene die naast zich rijdt en hem gewoon de muur in tieft. Lompe onnodige actie waar wel tegen opgetreden mag worden. Hij heeft zelf nog geluk dat ie zijn polsen niet beschadigd. Allang niet meer een dergelijke klap gezien op de polsjes.JoteW schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 11:19:
Nou, maar eens kijken of de F2 nog een leuke race voor onze in de aanbieding heeft!
De kwaliteit van het veld is toch wel erg ondermaats vind ik. Als iemand in zijn 3e jaar met kop en schouders boven de rest staat......
Vips is ook al bezig aan zijn 3e seizoen en dat wil ook niet vlotten. Deruvalo ook al aan zijn 3e seizoen dus voor de Red Bull juniors ziet het er ook niet best uit. Dan is Lawson nog het beste.
Ik zie geen enkele van de F2 rijders volgend jaar naar de F1 gaan. Misschien met flink wat sponsoren in een Williams of Haas, maar het is alweer een tijdje geleden dat het veld zo gvd gemiddelde meh lijkt te zijn.
Drugovich doet het goed dit jaar, maar is al zijn 3e jaar en heeft geen link met een F1 team, Pourchaire staat 2e op flinke achterstand maar hij is de enige die ik op talent het nog wel zie redden tot de F1 (heeft een link met een F1 team en heeft vorig seizoen laten zien het echt wel te kunnen), maar de rest is het veld niet bijzonder. Het veld in de F3 is dit jaar ook niet echt bijzonder in mijn ogen.siggy schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 21:04:
[...]
Nou, blijkbaar niet veel animo. Heb er niet heel veel van meegekregen, maar wel weer paar best stomme acties. Verschoor die volledig de bocht fout neemt en weer eens in de muur staat. De laatste restart was het vooral Boschung die gewoon nul komma nul rekening houdt met diegene die naast zich rijdt en hem gewoon de muur in tieft. Lompe onnodige actie waar wel tegen opgetreden mag worden. Hij heeft zelf nog geluk dat ie zijn polsen niet beschadigd. Allang niet meer een dergelijke klap gezien op de polsjes.
De kwaliteit van het veld is toch wel erg ondermaats vind ik. Als iemand in zijn 3e jaar met kop en schouders boven de rest staat......
Vips is ook al bezig aan zijn 3e seizoen en dat wil ook niet vlotten. Deruvalo ook al aan zijn 3e seizoen dus voor de Red Bull juniors ziet het er ook niet best uit. Dan is Lawson nog het beste.
Ik zie geen enkele van de F2 rijders volgend jaar naar de F1 gaan. Misschien met flink wat sponsoren in een Williams of Haas, maar het is alweer een tijdje geleden dat het veld zo gvd gemiddelde meh lijkt te zijn.
De echte talenten winnen in het 1e jaar, de toch nog goede in het 2e jaar en in het 3e jaar is geen enkel F1 team meer geinteresseerd, tenzij je een zak geld hebt ala Latifi.Transportman schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 23:50:
[...]
Drugovich doet het goed dit jaar, maar is al zijn 3e jaar en heeft geen link met een F1 team, Pourchaire staat 2e op flinke achterstand maar hij is de enige die ik op talent het nog wel zie redden tot de F1 (heeft een link met een F1 team en heeft vorig seizoen laten zien het echt wel te kunnen), maar de rest is het veld niet bijzonder. Het veld in de F3 is dit jaar ook niet echt bijzonder in mijn ogen.
Drugovich gaat nergens naar toe, misschien FE, maar dat is het ook. Pourchaire heeft zijn leeftijd enorm mee met slechts 18 jaar. Toch maar opgezocht, maar verrassend is ie geen Alpine junior, maar van Sauber. Hij kán er komen, maar dan moet hij minstens volgend jaar op zijn minst 3e coureur ergens zijn in de F1.
Alle andere talenten die goed scoorden in f3 zijn allemaal beetje meh. Non stop zelfde fouten maken of gewoon de snelheid niet hebben.
Het is een beetje een dode vijver om uit te vissen
Twente komt eraan!
[ Voor 18% gewijzigd door Harry Nak op 12-06-2022 10:12 ]
Yep, hij blijft aan de lopende band fouten maken.... poeh poeh en deze was wel erg pijnlijk en onnodig.Harry Nak schreef op zondag 12 juni 2022 @ 10:10:
Nou nou nou, wordt steeds moeilijker voor Vips om Formule 1 te halen.
Raceafstand ligt gewoon vast (als aantal km/tijd), dus dat rijden ze gewoon uit. Er kan altijd nog iemand hem achter de SC in de muur zetten of zonder brandstof komen te zitten.TheBrut3 schreef op zondag 12 juni 2022 @ 11:33:
Ik snap niet dat ze niet gewoon een ronde eerder afvlaggen bij de F2, zo nutteloos om die laatste ronde nog te rijden.
Dit topic is gesloten.
![]()
Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan, en erom bedelen ook niet.
MotoGP, WSBK e.d. kunnen in MotoGP en WSBK topic besproken worden.