Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Algemeen race topic Deel 2 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 113 ... 120 Laatste
Acties:
  • 368.926 views

Onderwerpen

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:56
Ah lijkt een achterligger te zijn geweest. Kellet waar die achter zat

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:56
Kan Veekay p3 vasthouden?

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Grosjean is op ramkoers, die tweede was expres.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:36
Jammer dat Veekay het niet vast kon houden na de 2e stop, hij werd ook wel erg makkelijk ingehaald.
Op naar IMSA. Laguna Seca, één van de mooiste banen.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:54

Martinspire

Awesomeness

12 seconden of zo erachter dus wel terecht dat oward gewonnen had. Was niet alleen de achterblijver.

Hebben ze er ook te weinig brandstof in gegooid misschien?

Martinspire - PC, PS5, XSX

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Aanstaand weekend is de 6 uur van Spa van het WEC, maar ik zal er vast weer overheen kijken, maar hoe zit het met parkeren rond het circuit? Zelfde als met F1? Parkeren in het circuit, zoals in 2016, 2017 of 2018 (de vorige keer dat ik geweest ben, weet alleen niet meer in welk jaar dat was! :+) het geval was? Ik vind maar bar weinig informatie daarover.

Heb jij toevallig een idee, @Richard117? :) Thanks alvast!

EDIT:
Voor de F1 is het in elk geval dit: https://www.spagrandprix.com/en/tickets-parking dus ik ga er vanuit dat dit ook zo is bij de WEC, maar weet dat dus niet 100% zeker.

[ Voor 23% gewijzigd door CH4OS op 02-05-2022 14:16 ]

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:19

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
CH4OS schreef op maandag 2 mei 2022 @ 14:10:
Aanstaand weekend is de 6 uur van Spa van het WEC, maar ik zal er vast weer overheen kijken, maar hoe zit het met parkeren rond het circuit? Zelfde als met F1? Parkeren in het circuit, zoals in 2016, 2017 of 2018 (de vorige keer dat ik geweest ben, weet alleen niet meer in welk jaar dat was! :+) het geval was? Ik vind maar bar weinig informatie daarover.

EDIT:
Voor de F1 is het in elk geval dit: https://www.spagrandprix.com/en/tickets-parking dus ik ga er vanuit dat dit ook zo is bij de WEC, maar weet dat dus niet 100% zeker.
Voorheen kon je bij Eau Rouge parkeren (P1 & 2). Een keer ook bij P15, maar dat is soms ook gereserveerd voor bepaalde passen.

Bij de 24H SERIES kon je ook bij P14 (bij S/F) parkeren. Ik betwijfel of dat zaterdag ook kan, maar we gaan het zien.

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 25-11 12:42
CH4OS schreef op maandag 2 mei 2022 @ 14:10:

Ik kan er voor komend weekend ook nog niks over vinden. Maar normaal rij ik gewoon altijd naar de parkeerplaats bij Eau Rouge, betaal daar een paar euro (€8 oid de laatste keer) aan de meneer of mevrouw die daar staat en sta binnen een paar stappen op het circuit.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

• TheBrut3
Voor toeschouwers in MODERNE auto

Bezoekersparkeerplaatsen en bezoekerscampings worden rechtstreeks beheerd door het Spa-circuit.

Het is het beste om via het dorp Francorchamps te komen en bij de rotonde Total Station de richting "Parkeren" te volgen. Sla na 500 meter rechtsaf en volg de borden "Parkeren" om toegang te krijgen tot de parkeerterreinen P1 en P2.

Gelieve de ingang “toeschouwers” ​​te gebruiken via de tunnel “Ster”, vanaf parkings P1 en P2.

Parking : 8€ / dag
Geen voorverkoop. Betaling alleen met kaart.

Camping: 1 staanplaats (25m² / max 4 personen) = 30 € / weekend.
Geen voorverkoop. Betaling alleen met kaart.

200 plaatsen beschikbaar.

Toegang tot de camping: van 07.00 uur op de eerste dag van het evenement tot 20.00 uur op de laatste dag van het evenement.

Geen elektriciteit.

Toiletten en douches beschikbaar in de buurt.

Voor alle vragen over parkeergarages en campings kunt u contact opnemen met:

Circuit Spa-Francorchamps

Phone : 00 32 (0)87 29 37 00

info@spa-francorchamps.be
https://www.spasixhours.com/nl/acces-visiteurs/

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 25-11 12:42
Spa Six Hours is een klassieker race, heel wat anders dan het WEC 6h van Spa.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

• TheBrut3
Richard117 schreef op maandag 2 mei 2022 @ 15:10:
[...]

Spa Six Hours is een klassieker race, heel wat anders dan het WEC 6h van Spa.
Ahh oeps. Voor WEC lijkt hetzelfde te gelden. P1/2 en P14/15.
https://www.spa-francorch...6-hours-spa-francorchamps
https://www.spa-francorch...ng_camping_reg_events.pdf

• Fox-Racing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:33
Volgens de officiële site:

https://www.spa-francorch...6-hours-spa-francorchamps

staat een link naar de Camping/Parkeerplaats PDF

https://www.spa-francorch...ng_camping_reg_events.pdf

2 zielen 1 gedachte :)

[ Voor 5% gewijzigd door Fox-Racing op 02-05-2022 15:21 ]

RichardVos.nl

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:48

Fuelke

Forza Ferrari

Via de werkgever ook richting Spa zaterdag, hospitality tickets via Ferrari, met garage tour als het goed is. *O*

Vraag me dan af of we bij AF Corse terecht komen of via Ferrari Corse Clienti ergens komen.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:37

iichel

Gazoooo

Voor de liefhebbers, nog wat fotos van de 6H van spa:

Q: https://imgur.com/a/chJFFAY
Race: https://imgur.com/a/NeAOSRu

#wet

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/64VO2pu.jpg

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Pff wat een onsportieve actie van Logano om de winst te pakken.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:02
Fuelke schreef op maandag 2 mei 2022 @ 19:21:
Via de werkgever ook richting Spa zaterdag, hospitality tickets via Ferrari, met garage tour als het goed is. *O*

Vraag me dan af of we bij AF Corse terecht komen of via Ferrari Corse Clienti ergens komen.
Und? :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• TheBrut3
Valt die W series nog ergens terug te kijken? Want op F1TV staan alleen highlights en op YouTube zie ik ook alleen een samenvatting.

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FSY_YIcX0AIkumc?format=jpg&name=large
Veekay's auto voor de Indy 500. Hij is in ieder geval makkelijk te herkennen.

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:37

iichel

Gazoooo

Indycar --> :o :D

Bathurst 12h tot nu toe --> -O-

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:54

Martinspire

Awesomeness

Beste indy race in tijden

Martinspire - PC, PS5, XSX

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:55
Yep ik heb gisteren ook zitten kijken.
Herta met zijn drift: Wat een bizar mooie actie. Zijn outlap op slicks was sowieso indrukwekkend om te zien, ik werd zeeziek van zijn stuurbewegingen. _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door jan390 op 15-05-2022 10:06 ]

• TheBrut3
Nee joh.... Pole hebben en je auto laten afslaan voor de warmup.

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-11 15:28
Negatieve track evolutie lijkt Veekay te helpen vandaag.

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

• TheBrut3
Lucky Sato! No guts, no glory.

• TheBrut3
Ik zie pas net dat er niemand uitvalt vandaag, dat maakt het heel wat minder spannend. Nog 1.5 uur en dan is het klaar als ik de radar mag geloven.

Edit: Oeps, uurtje vergist met het omrekenen van de tijd.
Als het goed is is dit een relatief kleine bui. Daarna half uur tot uurtje droog en daarna komen dikke buien en wordt het volgens mij niet meer droog.

[ Voor 42% gewijzigd door TheBrut3 op 21-05-2022 20:37 ]

• TheBrut3
Vermakelijke race bij de F2 weer. Altijd leuk die 2 verschillende strategieën. Erg goede race zo ver voor de MP rijders.

• TheBrut3
Denk dat Drugovich wel eens de nieuwe de Vries kan worden; F2 kampioen zonder uitzicht op F1. Morgen wordt hij 22, hij heeft geen F1 team waar hij junior van is en volgens mij ook geen grote sponsor achter zich staan.

• riesjaar
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 19:36
Zijn hier ook WRC fans .... ik ga dit jaar naar het WRC in Ypres in augustus
De entree tickets en slaapplek is al geregeld

• Fuelke
  • Laatst online: 22:48

Fuelke

Forza Ferrari

riesjaar schreef op zondag 22 mei 2022 @ 13:40:
Zijn hier ook WRC fans .... ik ga dit jaar naar het WRC in Ypres in augustus
De entree tickets en slaapplek is al geregeld
:w

Heb het hele weekend zitten kijken op WRC Plus, niet dat ik alle proeven gezien heb natuurlijk.

Naar Ieper ben ik wel geweest in ERC tijden, (nog) niet voor het WRC.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• TheBrut3
Veekay als laatste, ik weet niet of dat gunstig is. Het wordt natuurlijk steeds warmer.

• TheBrut3
De eerste ronde van Carpenter geeft goede hoop voor Rinus.

• TheBrut3
Lekker, Rinus naar de Fast 6 als 2e.

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:22

Edd

TheBrut3 schreef op zondag 22 mei 2022 @ 22:55:
Lekker, Rinus naar de Fast 6 als 2e.
Wil je niet voorzeggen.. Je stream loopt voor :P

-

• TheBrut3
Edd schreef op zondag 22 mei 2022 @ 22:57:
Wil je niet voorzeggen.. Je stream loopt voor :P
Ik kijk gewoon op Ziggo, dat is altijd het snelst.

Ben benieuwd of dit nadelig is voor Rinus. Relatief gezien heeft de wagen van Dixon langer af kunnen koelen, maar Dixon was ook wel erg snel en constant zeg.

• Edd

Edd

TheBrut3 schreef op zondag 22 mei 2022 @ 23:00:
[...]

Ik kijk gewoon op Ziggo, dat is altijd het snelst.
Hier ook, maar via T-Mobile. Ik denk dat daar iets meer vertraging in zit ;)
Ben benieuwd of dit nadelig is voor Rinus. Relatief gezien heeft de wagen van Dixon langer af kunnen koelen, maar Dixon was ook wel erg snel en constant zeg.
Als ik het goed begrijp doen ze er dus van alles aan om die motoren nu te koelen. Maar we gaan het zien.

-

• TheBrut3
Here we go! Spannend! Al zegt het geen drol over de race :+

• TheBrut3
Jezus wat een snelheid bij Dixon de eerste rondes.

• Edd

Edd

Helaas geen pole iig, maar wel de 1e rij.
Maarja, zegt niet zoveel voor de race idd :+

-

• TheBrut3
Fucking hell, pole record uit de boeken. Wat een snelheid!

Edit; Toch geen pole record. Gebait door de Nederlandse commentator die altijd vol fouten zit. :/

[ Voor 46% gewijzigd door TheBrut3 op 22-05-2022 23:59 ]

• Edd

Edd

Toch wel een mooie prestatie van Dixon.

Nu over naar de Nascar All-Stars. Soort van "Wat zou jij doen voor 1 miljoen".

-

• NyceNL
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 24-11 08:32
Hallo allemaal, na heel wat seizoenen F1 ben ik toch wat meer gaan rondsnuffelen en wil ik wat andere races gaan kijken. zouden jullie misschien weten waar ik bijvoorbeeld indycar races kan volgen?

• Rembock
  • Laatst online: 15:47
@NyceNL Indycar is op Ziggo Sport te bekijken :)

• TheBrut3
Ziggo heeft MotoGP, IndyCar, Nascar, DTM, W Series, Formule E en nog wat kleinere klassen ook zoals Ferrari Challenge en Supercars.

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 23-11 17:12
NyceNL schreef op maandag 23 mei 2022 @ 09:42:
Hallo allemaal, na heel wat seizoenen F1 ben ik toch wat meer gaan rondsnuffelen en wil ik wat andere races gaan kijken. zouden jullie misschien weten waar ik bijvoorbeeld indycar races kan volgen?
Als je hier een gratis account maakt, kan je in ieder geval alles van de Indy500 live kijken:
https://www.staylive.io/indycar/indycar

Ik gok dat de andere races niet op die manier te bekijken zijn, daarvoor zou je naar ziggosport moeten helaas.
Zou mooi zijn als Peacock naar nederland komt, want die streamt in Amerika ook de indycar.

Om alleen voor de indycar een tv abonnement te nemen en ziggosport erbij wordt me te gek. Heb nog gekeken of Ziggo sport Go wat is door een losse race aan te schaffen, maar die streamen alleen in 720p :'( (Het is 2022 jongens, kom op zeg. Zelfs illegale streams doen het beter).

• NyceNL
Ziggo sport wordt wat lastig vanuit Duitsland :D Ik ga zeker de link van @chevsticks proberen voor de indy500!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-11 08:42
@NyceNL Ligt eraan wat je wilt kijken:
- Sprint races
- Endurance races

Endurance races: IMSA races worden vaak via Youtube of IMSA website uitgezonden. Op klassieke Amerikaanse circuits uitgezonden. WEC Races moet je toch meestal een abbo afsluiten bij Eurosport oid als het om online gaat.
Sprint races: Indy 500 is in deze ook een sprint race in deze, maar kijk daarvoor op https://www.indycar.com/ways-to-watch/international naar wat de mogelijkheden zijn.

• NyceNL
ge-flopt schreef op maandag 23 mei 2022 @ 11:38:
@NyceNL Ligt eraan wat je wilt kijken:
- Sprint races
- Endurance races

Endurance races: IMSA races worden vaak via Youtube of IMSA website uitgezonden. Op klassieke Amerikaanse circuits uitgezonden. WEC Races moet je toch meestal een abbo afsluiten bij Eurosport oid als het om online gaat.
Sprint races: Indy 500 is in deze ook een sprint race in deze, maar kijk daarvoor op https://www.indycar.com/ways-to-watch/international naar wat de mogelijkheden zijn.
Super bedankt! Ik ga me hier even in verdiepen. Het idee dat de indy500 een sprint race is vind ik raar klinken :D Maar dat zal ik wel niet snappen.

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
chevsticks schreef op maandag 23 mei 2022 @ 10:24:
[...]

Als je hier een gratis account maakt, kan je in ieder geval alles van de Indy500 live kijken:

Ik gok dat de andere races niet op die manier te bekijken zijn, daarvoor zou je naar ziggosport moeten helaas.
Zou mooi zijn als Peacock naar nederland komt, want die streamt in Amerika ook de indycar.

Om alleen voor de indycar een tv abonnement te nemen en ziggosport erbij wordt me te gek. Heb nog gekeken of Ziggo sport Go wat is door een losse race aan te schaffen, maar die streamen alleen in 720p :'( (Het is 2022 jongens, kom op zeg. Zelfs illegale streams doen het beter).
Oeh interessant! Hopelijk is de race zelf dan ook beschikbaar. Ik zit die dag in Spanje en hopelijk doet die het dan ook. Ik kijk Indycar/NASCAR veel liever met Engels commentaar.

Normaal vind ik kwalificatie niet interessant bij races, maar wel bij Indycar. Zo bizar om te zien hoe ze die auto's besturen met deze snelheden.

[ Voor 7% gewijzigd door Niellie41 op 23-05-2022 11:54 ]

• ge-flopt
NyceNL schreef op maandag 23 mei 2022 @ 11:43:
[...]

Super bedankt! Ik ga me hier even in verdiepen. Het idee dat de indy500 een sprint race is vind ik raar klinken :D Maar dat zal ik wel niet snappen.
Formule 1 is bv ook een sprint race. Aantal rondes = einde race. Endurance is meer: zoveel tijd = einde race. Uitzondering is dat als het over afstand gaat, het meteen een 1000KM is (bv sebring).

Ook zijn bij Endurance races meer klasses, en dat zou echt gevaarlijk worden bij een oval race bv.
Indycar top is ca 375 KM/U (Dixon gisteren)
Indycar Light is ca 320 KM/U
Pro Mazda is ca 256 KM/U
Als je in een Indycar in 40 seconden een rondje rijdt op Indianopolis dan is het mizen van klasses geen goed idee.... Dure destruction derby wordt het dan vrees ik

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
ge-flopt schreef op maandag 23 mei 2022 @ 11:55:
[...]

Formule 1 is bv ook een sprint race. Aantal rondes = einde race. Endurance is meer: zoveel tijd = einde race. Uitzondering is dat als het over afstand gaat, het meteen een 1000KM is (bv sebring).

Ook zijn bij Endurance races meer klasses, en dat zou echt gevaarlijk worden bij een oval race bv.
Indycar top is ca 375 KM/U (Dixon gisteren)
Indycar Light is ca 320 KM/U
Pro Mazda is ca 256 KM/U
Als je in een Indycar in 40 seconden een rondje rijdt op Indianopolis dan is het mizen van klasses geen goed idee.... Dure destruction derby wordt het dan vrees ik
Dat is een aparte definitie van sprint vs endurance. Is IMSA dan een sprint of endurance serie? Want daar hebben ze ook races van 2:40 uur, maar toch multi-class. Dat zijn de races volgens IMSA zelf.

Of de GT World Challenge Europe Sprint Cup? Dat is ook 'multi-class' en op tijd (1 uur). Is dat dan endurance? De organisatie ziet dit zelf ook als sprint races.

Ik vind dit soort 500 mijls races zijn echt wel endurance races. Ze duren net zo lang als een ELMS race (ongeveer 4 uur) en in die tijd verandert de baan. De teams moeten aanpassingen doen aan de auto's. Zeker bij NASCAR, waar ze soms van daglicht naar nacht gaan (Coca-Cola 600 bijv.).

Edit: met die gedachte is de Bathurst 1000 ook een sprint race, want het is op basis van afstand en geen multi class.

[ Voor 27% gewijzigd door Niellie41 op 23-05-2022 12:26 ]

• ge-flopt
Niellie41 schreef op maandag 23 mei 2022 @ 11:59:
[...]

Dat is een aparte definitie van sprint vs endurance. Is IMSA dan een sprint of endurance serie? Want daar hebben ze ook races van 2:40 uur, maar toch multi-class. Dat zijn de races volgens IMSA zelf.

Of de GT World Challenge Europe Sprint Cup? Dat is ook 'multi-class' en op tijd (1 uur). Is dat dan endurance? De organisatie ziet dit zelf ook als sprint races.

Ik vind dit soort 500 mijls races zijn echt wel endurance races. Ze duren net zo lang als een ELMS race (ongeveer 4 uur) en in die tijd verandert de baan. De teams moeten aanpassingen doen aan de auto's. Zeker bij NASCAR, waar ze soms van daglicht naar nacht gaan (Coca-Cola 600 bijv.).

Edit: met die gedachte is de Bathurst 1000 ook een sprint race, want het is op basis van afstand en geen multi class.
Het is een simpele variant inderdaad... :P

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
chevsticks schreef op maandag 23 mei 2022 @ 10:24:
[...]

Die staylive site is leuk, maar als je op de race zelf klikt, staat er "This livestream is not available in your country." Ben bang dat dat helaas niet gaat werken zondag.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 23-11 17:12
u_nix_we_all schreef op maandag 23 mei 2022 @ 21:18:
[...]

Die staylive site is leuk, maar als je op de race zelf klikt, staat er "This livestream is not available in your country." Ben bang dat dat helaas niet gaat werken zondag.
Ik was er al bang voor :'( Maar eens kijken hoe ik dan ga kijken, bij voorkeur met Amerikaans commentaar. Slechtste geval wordt het pay-per-view ziggo sport go. :)

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:49

Vuvuzela

My spire is forming

Kimi gaat Nascar rijden!

I served in a company of heroes.

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Ik denk dat Hughes een nieuw chassis nodig gaat hebben, benieuwd of hij nog gaat rijden dit weekend...

iRacing Profiel

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:46
Luckeh schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 12:22:
Ik denk dat Hughes een nieuw chassis nodig gaat hebben, benieuwd of hij nog gaat rijden dit weekend...
Dat denk ik ook. Leek wel alsof hij hee licht de vangrail aantikte met zijn voorvleugel. kwam ongelukkig onder zijn voorwiel waardoor die rechtdoor ging. Behoorlijke klapper…

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

• TheBrut3
Dat was een flinke klapper voor Huges, dat wordt door werken bij van Amersfoort.
Slimme klapper van Drugovich, daar worden denk nog wel wat tijden afgenomen.

• TheBrut3
9 summon documenten vanuit de FIA.
Car 14 impeded car 4
Car 22 beschuldigd car 25 van unsafe drive in de pitlane
Car 3 + 5 + 17 yellow flag violation
Car 20 speeding in pitlane
Car 21 not wearing helmet & eye protection during pitstop

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

TheBrut3 schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 13:45:
9 summon documenten vanuit de FIA.
Car 14 impeded car 4
Car 22 beschuldigd car 25 van unsafe drive in de pitlane
Car 3 + 5 + 17 yellow flag violation
Car 20 speeding in pitlane
Car 21 not wearing helmet & eye protection during pitstop
Was car 20 sneller in de pitlane dan op de baan? Ging niet lekker voor hem 😳

Testing, one, two ...

• TheBrut3
Car 5 - Liam Lawson: +5 gridstraf en tijd delete
Car 17 - Ayumu Iwasa: +10 gridstraf en tijd delete
Car 3 - Jack Doohan: No further action
Car 21 - Calan Williams: Geldboete
Car 25 - Amaury Cordeel: Reprimande
Car 14 - Olli Caldwell: +3 gridstraf
Car 20 - Richard Verschoor: No further action

Drugovich heeft dus pole dankzij zijn crash. Gridstraffen worden morgen ingelost tijdens de sprintrace.

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:41
HIJ staat stil zeg

at your service

• TheBrut3
Geen beste start voor Huges en van Amersfoort.

• TheBrut3
Drugovich trouwens ook 20e.

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:56
Tsja… sta je dan op pole als VAR auto en blijf je staan…

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

En regen.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:41
Wow, deze race heeft echt al wat actie zeg.... kijken wie gaat gokken voor wets... lijkt mij nog te vroeg

at your service

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

The_Butler schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 18:11:
[...]

Wow, deze race heeft echt al wat actie zeg.... kijken wie gaat gokken voor wets... lijkt mij nog te vroeg
Er ging al iemand naar wets. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Nat :D

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dus toch geen regen. :P

• TheBrut3
Die Belg moeten ze echt uit dat stoeltje halen. Er moet toch wel een half fatsoenlijke coureur te vinden zijn door van Amersfoort?

• TheBrut3
MP 14e en 21e, VAR 19e en 20e en VER 16e... Dit wordt geen goede race voor Nederland:+

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15:26

basvn

Breezand - NHN

TheBrut3 schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 18:19:
MP 14e en 21e, VAR 19e en 20e en VER 16e... Dit wordt geen goede race voor Nederland:+
Wat zei je..

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap