Toon posts:

[Wielrennen] Centraal discussietopic

Pagina: 1 ... 105 ... 110 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23:22
Hahaha, deze foto. Wie verzint dit nu weer?

ONGEMAKKELIJKE FOTO VAN DER POEL, GANNA EN VAN AERT GAAT VIRAL: “IK VROEG NAAR GANNA’S PROGRAMMA”

[Voor 10% gewijzigd door Ypuh op 18-03-2023 20:58]

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:47
4 klasbakken vooraan, naar wat sprake MvdP een fantastische finale. Hulde!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:52
Als VDP wint weigert Pogacar nog het podium op te komen. Wordt VDP ook 4e als Pogacar straks de ronde wint?

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • +6Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-05 16:15
Om het vrouwenwielrennen een boost aan populariteit te geven zal ik hier maar even vertellen dat Shirin van Anrooij toch maar even een mooie koers heeft gewonnen.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• GerbenBK
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 27-05 22:31
Hier bij sporza een amateur filmpje van de demarrage. Echt bizar hard:

https://sporza.be/nl/2023...uwer-over-milaan-sanremo/

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Nutterd
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:27

Nutterd

PSN: MRVleisboeketje

Tis weer koers :+

Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464

Acties:
  • +1Henk 'm!

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 29-05 04:42
Wat een jaren zeg! Echt genieten na jarenlang Quick Step/Lotto op kop tot finish.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ypuh
Valt me wel tegen dat ze op 50km niet solo gaan :P

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Nutterd

Nutterd

Van Aert mag die gevallen motormuis wel bedanken :+

Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 20:59
Prachtige koers.

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-05 10:03
Zeker, toch had ik liever een andere winnaar gezien :+

BlaBlaBla

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Ypuh
Tja, dan heet je Pogacar en ben je kansloos.

Mooie overwinning van van Aert hoor en slim van Jumbo om die motormuis daar neer te leggen. Die verdiend wel een bloemetje :9

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:36

Fuelke

Forza Ferrari

Nou ja, bijna lagen er ook nog gewoon mensen op de weg. Dat had slechter kunnen zijn.

https://sporza.be/nl/2023...n-op-de-ou~1679676622034/

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Chelseamarre123
Van Aert was op dat moment ook niet gelost.

• Makkelijk
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 19:06:
Van Aert was op dat moment ook niet gelost.
Zeker wel. Pogacar en VDP houden zeker 5 seconden hun benen stil, bergop. Dat hakt er in hoor.

Denk dat WvA altijd wel terug had kunnen komen. Mooie koers. Laatste paar KM zag je dat Pogacar en MvdP de bui echt al zagen hangen qua sprint. Als Wout niet helemaal stuk zit gaan ze een recht toe recht aan sprint nooit van hem winnen

[Voor 31% gewijzigd door Makkelijk op 24-03-2023 19:14]

• Fisico
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:37

Fisico

by Fabian

Fuelke schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 19:03:
Nou ja, bijna lagen er ook nog gewoon mensen op de weg. Dat had slechter kunnen zijn.

https://sporza.be/nl/2023...n-op-de-ou~1679676622034/
Oef dit is smerig zeg. Vraag me ook al langer af wat al die mensen in koers moeten. Op een zeker moment nog een verdwaalde politiemotor ertussen ook.

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

• Chelseamarre123
Makkelijk schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 19:13:
[...]

Zeker wel. Pogacar en VDP houden zeker 5 seconden hun benen stil, bergop. Dat hakt er in hoor.

Denk dat WvA altijd wel terug had kunnen komen. Mooie koers. Laatste paar KM zag je dat Pogacar en MvdP de bui echt al zagen hangen qua sprint. Als Wout niet helemaal stuk zit gaan ze een recht toe recht aan sprint nooit van hem winnen
Heb de beelden net terug bekeken. Hij had met moeite een halve fiets afstand.
In het begin van de klim had hij meerdere seconden maar had hij ook dicht gereden op karakter.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:57
[...]

WvA heeft juist relatief weinig 1 op 1 sprints gewonnen van Van der Poel…

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-05 15:27
[...]
Als Wout niet helemaal stuk zit gaan ze een recht toe recht aan sprint nooit van hem winnen
Het laatste WK veldrijden bewijst toch het tegendeel of anders de Ronde van een paar jaar geleden. Ik denk dat Wout nu het voordeel had dat het een snelle sprint was met wind in de rug, dan heeft hij volgens mij het voordeel. Als ze eerst weer een surplace hadden gedaan, dan had ik het nog wel willen zien tegen Mathieu.

Desalniettemin een verdiende overwinning! Op karakter er aan blijven hangen en mooi afgemaakt. Ben benieuwd wat dit gaat betekenen voor de Hoogmis volgende week.

• Chelseamarre123
Amras schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 19:19:
[...]

Het laatste WK veldrijden bewijst toch het tegendeel of anders de Ronde van een paar jaar geleden. Ik denk dat Wout nu het voordeel had dat het een snelle sprint was met wind in de rug, dan heeft hij volgens mij het voordeel. Als ze eerst weer een surplace hadden gedaan, dan had ik het nog wel willen zien tegen Mathieu.

Desalniettemin een verdiende overwinning! Op karakter er aan blijven hangen en mooi afgemaakt. Ben benieuwd wat dit gaat betekenen voor de Hoogmis volgende week.
Hij heeft er eindelijk van geleerd om een lange sprint van te maken en het tempo niet te laten zakken.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Makkelijk
Ik keek de finale van Roglic en Evenepoel nog een keer terug en wat Roglic doet is écht krankzinnig berekenend en slim. Hij rijdt daar als een soort MvdP naar de finish. Op ongeveer 400 meter komt hij uit het zadel en doet hij een soort pseudo-sprint, hij kijkt even om, Evenepoel gaat hem voorbij en hij gaat gelijk zitten en in het wiel van een sprintende Evenepoel hangen, tot Evenepoel op 100 meter van de finish weer gaat zitten. Dan pas gaat Roglic pas echt sprinten en pakt gewoon 6 seconden in 100 meter.

Tja, Primoz kan wel sprinten...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Chelseamarre123
Remco rijd ook zo dom steeds, vaak te lang onnodig de kop sleuren. Vanop kop aanvallen, van te ver sprint bergop aangaan.

• Makkelijk
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 21:39:
Remco rijd ook zo dom onervaren steeds
Sowieso niet helemaal mee eens. Ook al is het minder efficiënt, ik denk dat het voor het winnen van deze ronde de beste strategie is om te hopen Roglic bergop te breken door gewoon lang door te tjoeken. Als Remco wint is dat eigenlijk altijd door het tempo zo hoog te houden zodat de rest breekt. Als het dan niet lukt ziet hij er elke keer weer een beetje dom uit. EK vs Colbrelli, Brabantse Pijl Remco vs Ineos. kuch.

[Voor 68% gewijzigd door Makkelijk op 24-03-2023 22:08]

Acties:
  • +7Henk 'm!

• Ypuh
Wel mooi hoe ik door de jaren heen fan van Roglic geworden ben. Die vent is geen steek veranderd, ligt dus aan mij dat ik hem ben gaan waarderen. Snap nu niet dat ik hem ooit saai genoemd heb.

Als wielrenner zo geslepen. Een echte winnaar met een ontzettend harde kop. Naast de fiets super relaxed en vol humor, en een familie man. Dat beeld van z'n vrouw en vrienden die hem achtervolgen tijdens de Tour en mooi de hele dag bier en zelf gestookte palinka zitten te drinken op een campingstoeltje hielp daar ook wel bij.

Zelfs z'n signature celebration move van dat tellertje uitzetten op de finishlijn vind ik nu grappig:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• cbr600f4i
Remco is zichzelf nog aan het uitvinden. Zit een nadeel aan en dat hebben we vandaag kunnen zien. Nou kan dit een momentopname zijn maar de concurrentie weet nu z'n zwakke plek. Op basis van wat we vorig jaar zagen had ik Roglic niet opgeschreven voor de Giro, Roglic was echter niet in optima forma voor de Vuelta en zal dat wel zijn voor de Giro.

• Chelseamarre123
Makkelijk schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:05:
[...]

Sowieso niet helemaal mee eens. Ook al is het minder efficiënt, ik denk dat het voor het winnen van deze ronde de beste strategie is om te hopen Roglic bergop te breken door gewoon lang door te tjoeken. Als Remco wint is dat eigenlijk altijd door het tempo zo hoog te houden zodat de rest breekt. Als het dan niet lukt ziet hij er elke keer weer een beetje dom uit. EK vs Colbrelli, Brabantse Pijl Remco vs Ineos. kuch.
Ja daarom dat ik het dom vind, het is niet de eerste keer en Roglic is ook geen koekenbakker.
Paar dagen terug toen Ciccone won ging die aanvallen vanop 3Km, wat opzich goed was maar dan bleef die op kop rijden. Waarom? Hij was geen leider dus zo"n dingen blijf ik toch raar vinden dat daar niet uit geleerd word.

• Makkelijk
Ypuh schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:22:
Wel mooi hoe ik door de jaren heen fan van Roglic geworden ben. Die vent is geen steek veranderd, ligt dus aan mij dat ik hem ben gaan waarderen. Snap nu niet dat ik hem ooit saai genoemd heb.

Als wielrenner zo geslepen. Een echte winnaar met een ontzettend harde kop. Naast de fiets super relaxed en vol humor, en een familie man. Dat beeld van z'n vrouw en vrienden die hem achtervolgen tijdens de Tour en mooi de hele dag bier en zelf gestookte palinka zitten te drinken op een campingstoeltje hielp daar ook wel bij.
Klopt. Als je Roglic bent wordt je saai genoemd (ook gewoon omdat je Engels niet helemaal top is). Maar als je Alaphilippe, Evenepoel, van Aert of van der Poel bent dan irriteert het mensen weer dat je een patserbak en een te groot ego hebt.

Echt eerlijk, hoewel Ala, Evenepoel, van Aert en van der Poel een zege voor het wielrennen zijn is "de persoon" Roglic toch degene met wie je naar de kroeg wilt om een biertje te drinken :P. Of Vingegaard natuurlijk. Die gasten zijn zo echt. Ik hoop dat Primoz toch nog naar de tour gaat en alles daar sloopt :P.
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:43:
Paar dagen terug toen Ciccone won ging die aanvallen vanop 3Km, wat opzich goed was maar dan bleef die op kop rijden. Waarom?
Het is dus de enige manier voor hem om te winnen. En dat lukt nog verassend vaak ook. Colbrelli op het EK in 2021 wilde hij er 2 rondes lang op de kleine Povo klim afkrijgen door gewoon op kop te blijven doorrammen maar Sonny bleef in z'n wiel en iedereen lachte Evenepoel een beetje uit. Als het wel lukt dan is het weer prachtig en classic Evenepoel. Zijn reputatie voor "langzaam demarreren" komt niet uit het niets. Hij gooit er gewoon constante power op tot mensen af waaieren. Zoals Roglic 300 meter voor de finish van de week... Het nadeel: het is niet erg efficiënt qua kopwerk. Doordat Remco zo ontiegelijk lenig is komt hij daar aardig mee weg.

[Voor 29% gewijzigd door Makkelijk op 24-03-2023 23:10]

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:53
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:43:
[...]

Ja daarom dat ik het dom vind, het is niet de eerste keer en Roglic is ook geen koekenbakker.
Paar dagen terug toen Ciccone won ging die aanvallen vanop 3Km, wat opzich goed was maar dan bleef die op kop rijden. Waarom? Hij was geen leider dus zo"n dingen blijf ik toch raar vinden dat daar niet uit geleerd word.
Dit staat er te lezen in een artikel op Sporza:

"Primoz Roglic is mijn idool, ik kan nog veel van hem leren"
Welk gevoel overheerst bij de wereldkampioen na 5 ritten op Catalaanse bodem? "Ik denk dat we blij kunnen zijn, we hebben de koers gereden die we moesten rijden en probeerden Roglic te lossen."

"Maar het blijft Primoz Roglic, de beste klassementsman van de voorbije jaren. Hij is mijn idool, het is een droom om tegen hem te koersen."

"Ik kan veel van hem leren en wat hij vandaag deed in de laatste 500 meter ga ik meenemen naar de toekomst."

Bron: https://sporza.be/nl/2023...fde-niveau~1679677933220/

Evenepoel is 23 jaar vs Roglic 33 jaar, daar zit 10 jaar verschil tussen... ook al koerst Roglic nog geen 10 jaar als profwielrenner maar heeft wel al 3x de Ronde van Spanje gewonnen, dus ervaring genoeg op gedaan. Evenepoel heeft vorig jaar zijn eerste grote ronde uitgereden, als 22-jarige. De progressie die Evenepoel nog gaat maken is nog zeer groot, en we zullen moeten wachten tot 2024 wat dit betekent als Evenepoel tegen Vingegaard en Pogocar moet opboksen in de Ronde van Frankrijk. Hopelijk heeft tegen dan Lefevre zijn ploeg samengesteld om een ronde als de Tour de France te dragen, want omschakelen van een klassieke ploeg naar een ronde ploeg duurt ook enkele jaren tegen dat hij de juiste pionnen heeft, en hij is niet van plan om ze te gaan kopen zoals Jumbo Visma, UAE,.. :P

• Ypuh
Zouden er nu al renners in het wiel bij van Aert geplakt zitten voor de koers van morgen?

Beeld me zo in dat hij vanaf de ontbijttafel al geschaduwd wordt.

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik denk dat er vooral veel kettingen gesmeerd gaan worden morgen in de finale. :+

Only fools are enslaved by time and space.

• Chelseamarre123
Remco en roglic er van door. Nog 12 km. Roglic neemt echter niet over

• cbr600f4i
Roglic doet een Kopecky :) REV kan het niet waarderen. Wel prachtige tv, in het genre drama en theater dan.

[Voor 67% gewijzigd door cbr600f4i op 25-03-2023 16:35]

• Chelseamarre123
Waarom reed Roglic niet door? Met hun 2 hadden ze kunnen springen voor de rit, en had hem waarschijnlijk geklopt

• Chelseamarre123
Wat was die sprint slecht gefilmd zeg

• cbr600f4i
Op het vlakke in de laatste tussensprint werd Roglic geklopt door REV. Ik snap rogla wel dat ie niet met 'm doorreed.

• Ypuh
Haha, opmerkelijke finale. Kaden Groves rijdt lek op 3.9km van de finish. Wisselt van fiets met een ploeggenoot en wint vervolgens de massasprint.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Ypuh
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 16:37:
Waarom reed Roglic niet door? Met hun 2 hadden ze kunnen springen voor de rit, en had hem waarschijnlijk geklopt
Enerzijds frustrerend om naar te kijken, anderzijds zat ik volledig team-Karsten die gelijk aangaf dat Roglic geen trap moest doen want er viel weinig te winnen. Als Roglic mee zou rijden was het aannemelijk dat Evenepoel het nog eens zou proberen en/of de tussensprint + eindsprint zou winnen, en zo de leiding over kon nemen. Voor Roglic was het 50% kans op een etappeoverwinning of 50% het eindklassement verliezen.

Zijn interview ook na afloop:
"He was a lot more in a hurry eh..." :D :+ _/-\o_

• LoneRanger
  • Niet online
Ben ik de enige die wordt afgeleid door die Hekking [Kooten & de Bie] in z'n bodywarmer bodywarmer? :P

Is toch verder een abc-tje dat Roglic niet mee wilde werken, dat weet REV ook wel maar proberen kun je het natuurlijk.

• Chelseamarre123
Aankomst vandaag in Catalonië rond 14u. Daarna Gent Wevelgem 8)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Roglic gunt Evenepoel de zege, mooie strijd geweest deze week

Acties:
  • +1Henk 'm!

• YLMOSE
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20:16
Exocet schreef op zondag 26 maart 2023 @ 13:51:
Roglic gunt Evenepoel de zege, mooie strijd geweest deze week
Volgens mij dacht Remco dat hij hem in de spring won 😅

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Chelseamarre123
Uiteindelijk saaie koers geworden. Van Aert en Laporte oppermachtig. Rijden gewoon 1m30 weg.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op zondag 26 maart 2023 @ 16:21:
Uiteindelijk saaie koers geworden. Van Aert en Laporte oppermachtig. Rijden gewoon 1m30 weg.
Erg saai nu ja, benieuwd of ze er voor gaan sprinten. Lijkt me wel

• Chelseamarre123
Exocet schreef op zondag 26 maart 2023 @ 16:37:
[...]

Erg saai nu ja, benieuwd of ze er voor gaan sprinten. Lijkt me wel
Goh lijkt me dat die gewon voor Van Aert is, Gent-Wevelgem is geen kleine koers en geef je niet zomaar weg.
Ik mag toch hopen dat Van Aert deze opeist, was de beste en in de Tour heeft die ook zelden cadeautjes gekregen van zen team.

• Kluus
  • Laatst online: 29-05 09:05

Kluus

Gang is alles

Dan wordt het dit seizoen tijd om te oogsten denk ik. ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ypuh
Waarom geeft van Aert hem weg? 2 maandsalarissen? 4?

:?

Acties:
  • +4Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Ik vind het altijd wel iets ongemakkelijks hebben als 2 ploeggenoten om de overwinning "strijden". Er zit wel wat in de woorden van Sven en ik denk niet dat Wout dit niet weggeeft als hij dat niet zou willen. Voor de toeschouwers aan de finish is het natuurlijk wel bedenkelijk wat 95% staat daar om Wout te zien winnen.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Requiem19
Slimme investering van WvA voor volgende week en voor Roubaix.

Uiteindelijk telt voor hem alleen de RVV en PR. Laporte zal nu nog een tandje harder voor hem werken deze koersen.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:30
Ik snap nooit dat dat zo opzichtig gebeurt, voelt me voor laporte alsof hij als klein kind voor spek en bonen meedoet. Kan VanAert niet beter tegen hem sprinten en dan gewoon niet voluit gaan? Dan weet ook iedereen wat gebeurt maar wordt het allemaal niet zo’n ongemakkelijk geslijm achferaf.

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Nutterd

Nutterd

Lekker tongend over fe finish komen... :+

• Makkelijk
Ypuh schreef op zondag 26 maart 2023 @ 17:10:

Omdat Laporte ongeveer elke koersdag van Wout een fantastische knecht en ploegmaat is? Omdat Laporte die gast is die altijd zo dreigend is dat Wout ook wel wat meer etappe's en eendagskoersen pakt dan zonder? Maar bovenal, omdat Wout vorig jaar de E3 prijs kreeg en het dus stuivertje wisselen is?

Nu kan je zeggen, Laporte zit daar niet zonder Wout. Dat klopt. Maar dan nog doet Wout 80% van het werk en is Laporte een verdomd sterke sprinter. Dus als ze als duo op deze manier naar de finish rijden en daadwerkelijk gaan sprinten is een zege voor Van Aert zeker niet evident.

De vraag die je je moet stellen is: als het geen ploegmaats waren, zouden ze dan op deze manier met elkaar naar de finish rijden?

Met Kwiatkowski en Carapaz in de Tour was er toen ook ooit echt gedoe over dat ze er niet om gingen sprinten. Echt het enige wat dat had opgeleverd was dat Kwiatkowski Carapaz had vernederd, nadat die Kwiatkowski een HC col over had gesleurd en het leeuwendeel van het kopwerk had verricht. Beslis dan gewoon wie er mag winnen, want Carapaz was heus niet op die manier met Van der Poel naar de finish gereden, om maar iemand te noemen.

[Voor 19% gewijzigd door Makkelijk op 26-03-2023 19:51]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ypuh
Het ging mij er niet om of ze gingen sprinten, maar Wout had Laporte minimaal 2x kunnen lossen en heeft daarna veruit het meeste werk gedaan. Hij had dus gewoon solo aan kunnen komen, maar besloot Laporte mee te nemen om het gat zeker te stellen. Volgens mij was dat bij de E3 ook zo vorig jaar, in ruil daarvoor heeft Laporte een ritje in Parijs-Nice cadeau gekregen.

Gent-Wevelgem is met 89-jaar opweg een monument te worden. Een koers die achter Strade en Clasica San Sebastian op plek 7-8 staat als belangrijkste klassieker, die geef je niet cadeau. Leuk voor Laporte, maar in mijn ogen devalueerd WvA de koers hiermee wel een beetje.

Naja, laten we het er maar op houden dat hij genoeg wint en het een mooi gebaar is.

• Nutterd

Nutterd

Ypuh schreef op zondag 26 maart 2023 @ 20:15:
Het ging mij er niet om of ze gingen sprinten, maar Wout had Laporte minimaal 2x kunnen lossen en heeft daarna veruit het meeste werk gedaan. Hij had dus gewoon solo aan kunnen komen, maar besloot Laporte mee te nemen om het gat zeker te stellen. Volgens mij was dat bij de E3 ook zo vorig jaar, in ruil daarvoor heeft Laporte een ritje in Parijs-Nice cadeau gekregen.

Gent-Wevelgem is met 89-jaar opweg een monument te worden. Een koers die achter Strade en Clasica San Sebastian op plek 7-8 staat als belangrijkste klassieker, die geef je niet cadeau. Leuk voor Laporte, maar in mijn ogen devalueerd WvA de koers hiermee wel een beetje.

Naja, laten we het er maar op houden dat hij genoeg wint en het een mooi gebaar is.
Wout heeft deze ook al een keer gewonnen in 2021 toch? Dat werkt ook mee denk ik...

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Ypuh
Nutterd schreef op zondag 26 maart 2023 @ 20:16:
Wout heeft deze ook al een keer gewonnen in 2021 toch? Dat werkt ook mee denk ik...
Als dat de insteek is, blijf dan maar thuis :+.

• LoneRanger
  • Niet online
Wout legt zelf uit.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• TheekAzzaBreek
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
SirLenncelot schreef op zondag 26 maart 2023 @ 19:24:
Ik snap nooit dat dat zo opzichtig gebeurt, voelt me voor laporte alsof hij als klein kind voor spek en bonen meedoet. Kan VanAert niet beter tegen hem sprinten en dan gewoon niet voluit gaan? Dan weet ook iedereen wat gebeurt maar wordt het allemaal niet zo’n ongemakkelijk geslijm achferaf.
Liever dit dan een fake sprint, wat mij betreft.

Maar ik heb er dan ook niet zo'n probleem mee dat je een collega ook wat gunt. In dit soort koersen gaat het niet om het prijzengeld, zo'n koers op je lijstje betekent wat voor de rest van je carrière.

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:06

Fiber

Beaches are for storming.

Ik heb het idee dat Wout het een beetje heel erg koud heeft. En dan toch nog zo uitgebreid antwoord geven zo kort na de koers. Grote klasse. En natuurlijk is dit belonen en investeren, ik vind het helemaal prima. En wat een krachtsverschil tussen Jumbo Visma en de rest van het veld.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• CynicRelief
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:18
Ypuh schreef op zondag 26 maart 2023 @ 17:10:

meesterknecht aan Laporte volgende week in RVV, GW had Wout al, en voor de T-spirit in TJV is dit handig

To create man was a quaint and original idea, but to add sheep was tautology.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Ypuh
Net als het jouw moment is om te shinen breekt je ketting.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Chelseamarre123
Die vrouwen kijken ook alsof ze het voelen aankomen :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• GerbenBK
Leek er meer op dat ie uit zn linkerpedaal schoot...effect hetzelfde overigens :+

Acties:
  • +12Henk 'm!

• Dix0r
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:25
Ben de docu Jumbo-Visma All-in aan het kijken op Amazon Prime. Prachtige docu tot nu toe; aanrader.

Er wordt goed in beeld gebracht hoe Marijn Zeeman de ploeg vanaf 0 (Team Blanco) opgebouwd heeft tot de top world tour ploeg van vandaag. Belangrijkste kernwaarde van de ploeg: #samenwinnen.

In een van de fragmenten geeft hij ook aan wat voor een toewijding het kost om in een sport waarbij er altijd een individu op het podium staat, het teambelang voorop te stellen. Hij vergelijkt dit met voetbal waar dit 'makkelijker' is omdat het resultaat (bijv. winnen van een WK) altijd gezien wordt als een team effort door het publiek.

Als je ziet hoeveel aandacht besteed wordt aan #samenwinnen begrijp je ook waarom WvA een grote eendagswedstrijd zoals Gent-Wevelgem weggeeft aan Laporte. Natuurlijk helpt het hem waarschijnlijk in RVV of Roubaix. Maar het is niet zo dat dit opkomt of simpelweg improvisatie is tijdens de koers, het zit allemaal geprogrammeerd in het DNA van renners bij Jumbo-Visma.

Je kunt het eens- of oneens zijn met deze filosofie, het levert ze op zijn minst wel goede resultaten op de laatste jaren.

• Requiem19
Dix0r schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 11:41:
Ben de docu Jumbo-Visma All-in aan het kijken op Amazon Prime. Prachtige docu tot nu toe; aanrader.

Er wordt goed in beeld gebracht hoe Marijn Zeeman de ploeg vanaf 0 (Team Blanco) opgebouwd heeft tot de top world tour ploeg van vandaag. Belangrijkste kernwaarde van de ploeg: #samenwinnen.

In een van de fragmenten geeft hij ook aan wat voor een toewijding het kost om in een sport waarbij er altijd een individu op het podium staat, het teambelang voorop te stellen. Hij vergelijkt dit met voetbal waar dit 'makkelijker' is omdat het resultaat (bijv. winnen van een WK) altijd gezien wordt als een team effort door het publiek.

Als je ziet hoeveel aandacht besteed wordt aan #samenwinnen begrijp je ook waarom WvA een grote eendagswedstrijd zoals Gent-Wevelgem weggeeft aan Laporte. Natuurlijk helpt het hem waarschijnlijk in RVV of Roubaix. Maar het is niet zo dat dit opkomt of simpelweg improvisatie is tijdens de koers, het zit allemaal geprogrammeerd in het DNA van renners bij Jumbo-Visma.

Je kunt het eens- of oneens zijn met deze filosofie, het levert ze op zijn minst wel goede resultaten op de laatste jaren.
Eens, dat is een goede observatie.

Je zou misschien ook wel kunnen zeggen dat #samenwinnen een verbetering is van de 'Wolfpack'. Bij de Wolfpack was het idee dat iedereen bij Quickstep een keer in de positie komt om te winnen. Je werkt dan met een team van potentiele winnaars die allemaal accepteren dat de kracht erin zit dat ze iedereen kunnen uitspelen.

Bij #samenwinnen is het idee, precies wat jij zegt, dat een wielrenteam meer als een voetbalteam gezien gaat worden door de renners. Als 1 renner wint, wordt dat dan meer gevierd als een team-overwinning ipv een individuele overwinning.

Die scheidslijn tussen team sport en individuele sport is wat wielrennen ook zo interessant maakt imo. Samenwinnen voelt voor mij ietwat geforceerd, als een leuk fabeltje dat de renners geloven en ook zo ervaren (daarom werkt het ook), maar wat eigenlijk gewoon niet zo werkt.

Maar goed, als de renners het echt geloven en ook met die gedachte voor elkaar werken in de wedstrijd, werkt het. Nu moeten ze alleen een betere hashtag verzinnen, samenwinnen voelt toch wat geforceerd.

• KW25
  • Laatst online: 17:53
Erg toffe docu idd, volledig gekeken terwijl ik aan het zwiften was. Ben nu begonnen met de docu over Quick-Step, die is ook wel aan te raden.

MacBook Pro 13" 2017 512GB  iPhone 13 Pro 128GB

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-05 11:24
Requiem19 schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 11:54:
[...]

Eens, dat is een goede observatie.

Je zou misschien ook wel kunnen zeggen dat #samenwinnen een verbetering is van de 'Wolfpack'. Bij de Wolfpack was het idee dat iedereen bij Quickstep een keer in de positie komt om te winnen. Je werkt dan met een team van potentiele winnaars die allemaal accepteren dat de kracht erin zit dat ze iedereen kunnen uitspelen.

Bij #samenwinnen is het idee, precies wat jij zegt, dat een wielrenteam meer als een voetbalteam gezien gaat worden door de renners. Als 1 renner wint, wordt dat dan meer gevierd als een team-overwinning ipv een individuele overwinning.

Die scheidslijn tussen team sport en individuele sport is wat wielrennen ook zo interessant maakt imo. Samenwinnen voelt voor mij ietwat geforceerd, als een leuk fabeltje dat de renners geloven en ook zo ervaren (daarom werkt het ook), maar wat eigenlijk gewoon niet zo werkt.

Maar goed, als de renners het echt geloven en ook met die gedachte voor elkaar werken in de wedstrijd, werkt het. Nu moeten ze alleen een betere hashtag verzinnen, samenwinnen voelt toch wat geforceerd.
Het samen winnen gaat al veel verder dan Wolfpack. In de jaren 90 was de slogan van Mapei-GB (van Patrick Lefevre) al "Vincere Insieme"

Acties:
  • +2Henk 'm!

• GerbenBK
Kenhas schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 12:51:
[...]
In de jaren 90 was de slogan van Mapei-GB (van Patrick Lefevre) al "Vincere Insieme"
Nee zijn motto is altijd hetzelfde geweest: "Qualcuno pagherà per questo e non sono io"

Gold waarschijnlijk ook voor de EPO van de renners in die tijd.... :P

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 00:10

Jebus4life

BE User

Ypuh schreef op zondag 26 maart 2023 @ 20:15:

Als je Gent-Wevelgem weggeven al steekt, Bortolami en Tafi moesten Roubaix laten schieten, dat is pas pijnlijk...

Tafi won hem nog wel in 99, maar Bortolami is nooit verder geraakt dan die tweede plek...

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 26-05 23:38
Hallo Jumbo! Laporte is riebedebie

• Nutterd

Nutterd

denk dat WvA nu wel spijt heeft dat hij Gent-Wevelgem weggegeven heeft :+

• Peetman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:27

Peetman

Tjah....

Toch jammer van die 2e plek achter Philipsen voor Olav Kooij, anders had Jumbo een 100% score gehad in alle vlaamse voorjaarskoersen.
Het wordt zo wel heel eentonig.

• Nutterd

Nutterd

Peetman schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 16:38:
Toch jammer van die 2e plek achter Philipsen voor Olav Kooij, anders had Jumbo een 100% score gehad in alle vlaamse voorjaarskoersen.
Het wordt zo wel heel eentonig.
toch is het een heel andere koers wanneer MvdP en Pogi meedoen...dus gelukkig voor de komende 2 koersen is het niet eentonig!

• Ypuh
Ben wel fan van die Spanjaard nu. Wat een doorzetter zeg, heb hem wel 5x dood zien gaan in de tijd dat ik met een schuin oogje zat te kijken.

Oier Lazkano, had er nog nooit van gehoord.

• Chelseamarre123
Ypuh schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 16:50:
Ben wel fan van die Spanjaard nu. Wat een doorzetter zeg, heb hem wel 5x dood zien gaan in de tijd dat ik met een schuin oogje zat te kijken.

Oier Lazkano, had er nog nooit van gehoord.
De opvolger van Erviti!

• cbr600f4i
Nutterd schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 16:25:
denk dat WvA nu wel spijt heeft dat hij Gent-Wevelgem weggegeven heeft :+
Van mij mogen ze een regel instellen dat wanneer je met opzet (op deze manier) een zege weggeeft dat beide gediskwalificeerd worden. Als je niet van plan bent te winnen blijf dan thuis (tenzij absolute teamorders). Doe maar in het spectrum van een valse start, supertuck, rijden zonder helm of zoiets. Voor mijn part trekt ie de sprint aan voor LaPorte, dat heeft nog iets moois. Of win 'm en schenk de prijs aan nummer 2. Ik zou me als Laporte zo vernederd voelen. Dat ie de race van vandaag wint is dan wel bij afwezigheid van maar je kan wel met opgeheven hoofd over de streep komen.

[Voor 15% gewijzigd door cbr600f4i op 29-03-2023 22:31]

• Chelseamarre123
cbr600f4i schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 22:28:
[...]

Van mij mogen ze een regel instellen dat wanneer je met opzet (op deze manier) een zege weggeeft dat beide gediskwalificeerd worden. Als je niet van plan bent te winnen blijf dan thuis (tenzij absolute teamorders). Doe maar in het spectrum van een valse start, supertuck, rijden zonder helm of zoiets. Voor mijn part trekt ie de sprint aan voor LaPorte, dat heeft nog iets moois. Of win 'm en schenk de prijs aan nummer 2. Ik zou me als Laporte zo vernederd voelen. Dat ie de race van vandaag wint is dan wel bij afwezigheid van maar je kan wel met opgeheven hoofd over de streep komen.
Wat een onzin :9~

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:29
[...]

Dat gaat wel heel ver of niet? :F

• Makkelijk
[...]

Gelukkig zijn er meer supporters dan jij! Ik vond de gezamelijke overwinning van Laporte en van Aert veel mooier om te zien dan een van de twee individueel. Laat staan een sprint tussen ploeggenoten.

• Requiem19
Gaat ook niet werken. Is in Formule 1 geprobeerd en werd alleen maar ongemakkelijker (‘Felipe, Fernando is faster than you, do you copy?’).

Dat gezegd hebbende: we kijken wielrennen mede voor de spanning, plezier. De teams zouden zelf wat leukers moeten bedenken voor dit soort situaties.

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik verbaas me vooral zo over de ophef. Dit is niet nieuw. Pogacar deed papier steen schaar met Majka, ik heb volgens mij Kwiatkowski zoiets zien doen en ook van Carapaz herinner ik me iets vergelijkbaars (of was dat met Kwiato... ben ff niet zeker).

En dat is in de laatste paar jaren. Daarvoor gebeurde dit ook.

(Ok, Lance en Pantani is geen goed voorbeeld)

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:12

DeFeCt

je wéét toch

Dix0r schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 11:41:

Helemaal mee eens, ik ben daarna La Course (SD Worx) gaan kijken, ik vind het verschil in ploegleiding echt schrikbarend.

Flickr

• Makkelijk
[b]BreadFan in "[Wielrennen] Centraal discussietopic"volgens mij Kwiatkowski zoiets zien doen en ook van Carapaz herinner ik me iets vergelijkbaars (of was dat met Kwiato... ben ff niet zeker).
Ja klopt, in de tour. Veel ophef die helemaal onbegrijpelijk was. Carapaz had Kwiat meegesleept de berg op zodat ze samen konden afdalen / het vlakke einde konden afmaken. https://nos.nl/collectie/...zind-hebben-ervan-genoten

Ze konden het ook wel uitvechten maar dan wint Kwiat waarschijnlijk nog steeds terwijl hij zonder Carapaz nóóit in die positie was gekomen. En als Carapaz hem er dan dus maar eerder af had gereden, wat gemakkelijk kon, waren ze beiden teruggepakt :P

• Stufferdt
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22:03

Stufferdt

Oe ist?

Requiem19 schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 08:53:
Dat gezegd hebbende: we kijken wielrennen mede voor de spanning, plezier. De teams zouden zelf wat leukers moeten bedenken voor dit soort situaties.
Dit wordt nu al enkele weken geopperd door de heren bankzitters bij De Rode Lantaarn. De mogelijkheden zijn eindeloos:

Deadheat over 1 km.
Wasmachinegooien (Met Miele "want extra zwaar").

Zij zoeken vooral een oplossing voor de sprints waarbij geen uitsluiting kan worden gegeven wie er gewonnen heeft ( Wout vs Cockpit, vorig jaar bij de dames? en recentelijk ook nog in een sprint met Ewan en Thijssen?).

En nja, dan proberen ze niet om elkaar de hekken in te ellebogen/rijden, gaan we daar weer over klagen :) het is een teamsport en daar gebeuren dit soort zaken soms in denk ik dan.

• Chelseamarre123
Makkelijk schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 09:14:
[...]

Ja klopt, in de tour. Veel ophef die helemaal onbegrijpelijk was. Carapaz had Kwiat meegesleept de berg op zodat ze samen konden afdalen / het vlakke einde konden afmaken. https://nos.nl/collectie/...zind-hebben-ervan-genoten

Ze konden het ook wel uitvechten maar dan wint Kwiat waarschijnlijk nog steeds terwijl hij zonder Carapaz nóóit in die positie was gekomen. En als Carapaz hem er dan dus maar eerder af had gereden, wat gemakkelijk kon, waren ze beiden teruggepakt :P
Als ik me het goed herinner "kreeg" Kwiatkowski die van de ploegleiding als blijk van waardering voor het knechtenwerk in de gewonnen tour jaren van Froome/Bernal waarin die zonder morren altijd op kop reed zonder ook maar 1x aan zichzelf te denken.
Jarenlange dienst tegenover Carapaz die net bij het team was en later ook niet zo lang ging blijven dus goeie beslissing geweest. >:)

• Requiem19
Stufferdt schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 09:46:
[...]

Dit wordt nu al enkele weken geopperd door de heren bankzitters bij De Rode Lantaarn. De mogelijkheden zijn eindeloos:

Deadheat over 1 km.
Wasmachinegooien (Met Miele "want extra zwaar").

Zij zoeken vooral een oplossing voor de sprints waarbij geen uitsluiting kan worden gegeven wie er gewonnen heeft ( Wout vs Cockpit, vorig jaar bij de dames? en recentelijk ook nog in een sprint met Ewan en Thijssen?).

En nja, dan proberen ze niet om elkaar de hekken in te ellebogen/rijden, gaan we daar weer over klagen :) het is een teamsport en daar gebeuren dit soort zaken soms in denk ik dan.
Ja die deadheat over 1 km zou volgens de Rode Lantaarn ook in de UCI reglementen staan in het geval de finishfoto geen uitsluitsel biedt. Zou wel echt heel cool zijn :D.

Ik heb nog wel een paar opties om een 1-2'tje spannender te maken:

- De renner die de langste wheelie maakt in de laatste kilometer mag winnen
- Beide renners stappen de laatste 100m van de fiets af en rennen met fiets in de hand zo hard mogelijk op de finish af
- De cameramotor komt naast beide renners rijden en stelt ze 3 quizvragen over de geschiedenis van de wedstrijd, degene met de meeste kennis mag winnen
- Beide renners stoppen de laatste km op de 1km boog en doen tegelijktijdig een tijdrit waarbij de ene links rijdt en de ander rechts.

Dit is nog maar een tipje van de sluier qua ideeën... genoeg opties zou ik zeggen toch? :P

• Stufferdt
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22:03

Stufferdt

Oe ist?

Requiem19 schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 09:53:
[...]

Ja die deadheat over 1 km zou volgens de Rode Lantaarn ook in de UCI reglementen staan in het geval de finishfoto geen uitsluitsel biedt. Zou wel echt heel cool zijn :D.

Ik heb nog wel een paar opties om een 1-2'tje spannender te maken:

- De renner die de langste wheelie maakt in de laatste kilometer mag winnen
- Beide renners stappen de laatste 100m van de fiets af en rennen met fiets in de hand zo hard mogelijk op de finish af
- De cameramotor komt naast beide renners rijden en stelt ze 3 quizvragen over de geschiedenis van de wedstrijd, degene met de meeste kennis mag winnen
- Beide renners stoppen de laatste km op de 1km boog en doen tegelijktijdig een tijdrit waarbij de ene links rijdt en de ander rechts.

Dit is nog maar een tipje van de sluier qua ideeën... genoeg opties zou ik zeggen toch? :P
Ben jij al geintroduceerd als vaste verkering?

Of heet je stiekem Jonne? O+

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:00
jammer dat het niveau van die podcast is afgezakt tot platte moppen tappen met af en toe nog een koersfeitje ertussen steken. echt irritant want het was vroeger een podcast die echt wel de vinger aan de pols kon houden

Voor het verkocht was aan podimo was het tohc beter imho

• Makkelijk
Tarkin schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 10:40:
jammer dat het niveau van die podcast is afgezakt tot platte moppen tappen met af en toe nog een koersfeitje ertussen steken. echt irritant want het was vroeger een podcast die echt wel de vinger aan de pols kon houden

Voor het verkocht was aan podimo was het tohc beter imho
Dat ligt toch niet aan Podimo. Dat ligt er aan dat vlak daarvoor de host met het meeste gevoel voor wielrennen en de beste voorbereiding er mee ophield :+.

De laatste tijd vind ik het wel beter, waarschijnlijk door meer aanwezigheid van Tim die toch duidelijk een betere gespreksleider is dan Jonne. Jonne is een leuke host hoor, ook z'n voetbalpodcast, maar hij verzeilt snel in onzin en is niet heel goed in het uitdiepen van dingen. Merkte je ook heel erg aan een tweetal interview-podcasts die hij alleen had moeten doen.

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:00
Makkelijk schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 10:45:
[...]

Dat ligt toch niet aan Podimo. Dat ligt er aan dat vlak daarvoor de host met het meeste gevoel voor wielrennen en de beste voorbereiding er mee ophield :+.

De laatste tijd vind ik het wel beter, waarschijnlijk door meer aanwezigheid van Tim die toch duidelijk een betere gespreksleider is dan Jonne. Jonne is een leuke host hoor, ook z'n voetbalpodcast, maar hij verzeilt snel in onzin en is niet heel goed in het uitdiepen van dingen. Merkte je ook heel erg aan een tweetal interview-podcasts die hij alleen had moeten doen.
Ja ik denk dat het één (de verkoop) het ander (het vertrek ) serieus in de hand heeft gewerkt :)

Nu ja, ik moet wel zeggen dat m'n podcasts de laatste jaren ook wel meer geshift zijn. Voorheen was het de rode lantaarn en LSRF en nu geniet ik meer van In het wiel, kop over kop en de wielerpodcasts van het nieuwsblad.

Oh ja, Wielerclub wattage is ook wel een leuke nieuwe, een beetje in de stijl van de vroegere vlaamse radioprogramma's op zaterdagochtend, is dus wel een beetje nostalgie :+

• GerbenBK
Misschien iets voor Het grote Wielerpodcasts-topic

• Chelseamarre123
Misschien leuk voor jullie Nederlander: Laurens ten Dam en Stefan Bolt te gast in Belgische wielerpodcast Vals plat.

• Chelseamarre123
Van Baarle moet passen voor de ronde.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Chelseamarre123
Wat een gekke beginfase. Valt geen moment stil.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:06
100km in twee uur, gaat hard ja.

[Voor 4% gewijzigd door Vos op 02-04-2023 12:40]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Chelseamarre123
Gvd zeg, wat een idioot bij die val.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Megupe
  • Laatst online: 22:47
Chelseamarre123 schreef op zondag 2 april 2023 @ 13:07:
Gvd zeg, wat een idioot bij die val.
Uit koers nemen zo'n gast.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:29
Megupe schreef op zondag 2 april 2023 @ 13:16:
[...]

Uit koers nemen zo'n gast.
Is gebeurd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-05 12:16

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Die oude Kwaremont lag er nattig en slecht bij, benieuwd hoe dat straks gaat op een degelijk tempo!

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 00:10

Jebus4life

BE User

Het is nog (heel) ver, maar die mannen kunnen wel eens weg zijn. Stevige groep hoor... Man of 5-6 mee die je rond de top-10 verwacht.

[Voor 64% gewijzigd door Jebus4life op 02-04-2023 14:21]

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ypuh
DSM :F

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Zeddicius
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-05 10:51

Zeddicius

Conscience do cost

Wat een gekke, geweldige koers.

[Voor 3% gewijzigd door Zeddicius op 02-04-2023 15:56]

Pagina: 1 ... 105 ... 110 Laatste

Let op:
Advies over welk kledingstuk het beste bij je past en waar je het kan kopen, daarvoor kan je hier terecht: Het grote fietskleding topic.
Ervaringen over het wielrennen kan je hier bespreken: Het grote wielrenervaringtopic - Deel 21

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee