Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Wielrennen] Centraal discussietopic

Pagina: 1 2 3 4
Acties:

Onderwerpen

• swbr
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 22-05 15:47
quote:
argro schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 16:24:
Een aanvullend argument is dat m.i. een nog jaren durend onderzoek naar inmiddels al lang gestopte renners ook niet echt in het belang van de sport in het algemeen en de wielrennerij in het bijzonder is. Dit hele gebeuren rond Armstrong levert alleen maar negatieve energie op. Wat is het resultaat? Dat ontbreekt. Behalve dat de nummer 17 uit het klassement van destijds uiteindelijk de tourzege krijgt. Een echte stimulans voor de huidige renners gaat er ook niet van uit denk ik.

Als men allemaal Nederlanders die inmiddels niet meer kunnen of mogen autorijden alsnog een rijverbod oplegt omdat met allerlei nieuwe technieken is aangetoond dat die mensen ooit veel en vaak te hard hebben gereden, zou dat nu iemand er van weerhouden zich niet aan de maximumsnelheid te houden?
Die vergelijking klopt volgens mij niet helemaal. Te hard rijden is een kleine overtreding, als je daar een equivalent voor zoekt in het wielrennen moet je denken aan stayeren achter een auto, te lang een bidon vasthouden die uit een auto wordt aangegeven, dat soort dingen. Het gebruik van doping druist enorm in tegen alles waar sport voor staat, dat kun je niet zomaar laten voor wat het is.

Het resultaat? Je laat zien dat eerlijk het langst duurt, dat dopinggebruik uiteindelijk toch achterhaald wordt, hoe geavanceerd de methode die je gebruikt ook lijkt te zijn. Een pardon kun je alleen maar uitvaardigen als je daarna besluit om doping maar gewoon toe te gaan staan.

If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA

• BreadFan
  • Registratie: oktober 2001
  • Niet online

BreadFan

Semi-professioneel amateur

Net even deze video gekeken. Geweldig ook hoe die verslaggever uit zijn dak gaat:

• J0ost
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 17-02-2017
Hij gaat tweede worden. Fenomenale prestatie.

• enchion
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online
quote:
Winst schreef op donderdag 10 september 2015 @ 22:01:
[...]

Ja, en hoe had ie die etappe op dat rete steile klimmetje ook alweer gewonnen? AH JA, hij bleef in het wiel plakken...
Als je dit serieus meent moet je het laatste kwartier van die etappe nog maar eens bekijken.

How do you save a random generator ?

• RoricNormannum
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 21-05 01:47
quote:
LaurentS schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 10:23:
[...]

Doe niet zo 'België vs Nederland'... Dat is gewoon zielig.

Heel wielerliefhebbend België staat achter Dumoulin en hoopt dat hij het haalt. Wij supporteren voor een Nederlander in het wielrennen, gaan jullie voor ons supporteren in het voetbal? 8)
ik wel ;)

• Sjah
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 17:33
quote:
sorcees schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 16:38:
Dumoulin komt toch uit Maastricht, dat is toch eigenlijk bijna Belgie.
Klopt, wat moeten we nou met Tom, hij is echt een beetje (ook) van de Belgen, die killerblik zie ik eerder een Belg dan een Nederlander hebben. En ik geloof dat Limburg ooit van de Belgen was.

Nouja whatever, ik kijk graag naar Sporza/Wuyts, en ben blij dat zij ook voor Dumoulin zijn.

Specs

• Andamanen
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Zie de koppelkoers op de baan, waar ze dit altijd doen bij de aflossingen. Voorbeeld vanaf 20 seconden in deze video: YouTube: NK Baanwielrennen 2013 Koppelkoers Elite Mannen Goud voor Wim Stroetinga en Jens Mouris

• Dinictus208
  • Registratie: november 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Nou het lijkt mij dat Aru toch wel een tijdstrafje verdient. Op dat moment een handaflossing is gewoon direct voordeel die het verlies van een aantal seconden reduceert. En het is een seconde spel...

Daar ging waarschijnlijk ook de discussie met Sanchez over die je in beeld zag later.
Anyway, volgens mij gaat Aru helemaal niks meer maken vandaag. Volgens mij gaat hij gewoon kraken.

edit: nee hoor hij komt ermee weg:

http://www.nu.nl/wielrenn...p-teamgenoot-sanchez.html

Dinictus208 wijzigde deze reactie 12-09-2015 11:15 (14%)

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• enchion
  • Niet online
quote:
Vos schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 17:22:
[...]

Afkraken? Hij komt in de bergen te kort, dat is toch gewoon waar?
Indurain toch ook ?

Er waren wel erg veel bergen deze Vuelta, hoewel daarentegen de beslissende dag wel op vier half/half cols waren.

Dumoulin heeft gewoon een onrustige nachtrust gehad waardoor de hoeveelheid energie die hij gisteren na de etappe heeft genuttigd door teveel hersenactiviteit gewoon net te kort was.

Maarja dat is dan ook precies de factor die een grote van een net niet grote onderscheid, het grote positieve daarvan is dat hij deze informatie vroeg in zn carriere te verwerken heeft.

Volgende keer beter, hoewel ik wel tevreden zou zijn als het precies net zo leuk wordt. (Giro bv)

Dit jaar was/is het boeiendste wielerjaar wat ik in 25 jaar gezien heb, hopelijk volgend jaar net zo leuk.

• BreadFan
  • Niet online

BreadFan

Semi-professioneel amateur

Bijzonder interessant leesvoer over de ontwikkeling van Tom Dumoulin:

http://teamgiantalpecin.com/tom-dumoulin-gc-development/

• rik86
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 13:19
quote:
Andamanen schreef op zondag 27 september 2015 @ 16:15:
Ik heb een paar van de andere races gezien deze week en ik denk niet dat ze de types als Matthews, Degenkolb en Kristoff eraf krijgen als ze gaan wachten tot de laaste ronde. En Sagan maakt denk ik goede kans om tweede te worden ;)
Zat je er maar 1 plekje naast ;)

• MrAngry
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 16:36
quote:
Eddey schreef op zondag 31 januari 2016 @ 14:42:
Ben idd benieuwd wat hieruit komt, aangezien ze aangeeft dat het niet haar fiets was en ze er ook niet op gereden heeft... http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/veldrijden/1.2560310
Ja, maar das net als dat je zegt: "Die epo in de kofferbak van m'n vader, die was niet voor mij, maar voor [iemand anders]"

Secrecy corrupts, absolute secrecy corrupts absolutely.

• Shabbaman
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 16:37

Shabbaman

Got love?

Het is hier niet de HK.

Señor Sjon wijzigde deze reactie 31-01-2016 20:48 (71%)

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Witte
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 22-05 12:37
Waardeloze koers, 4 rondjes door Limburg, voortdurend remmen en weer gasgeven, drempeltje hier, haakse bocht daar, rotondetje zus, wegversmallingkje zo.
De toppers kunnen eigenlijk nooit echt hun kunnen demonstreren, wellicht op de laatste beklimming van de Cauberg, maar de organisatie heeft in alle wijsheid besloten om die nu nét even minder belangrijk te maken door de finish 1800 meter verderop te leggen.

Houdoe

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 15:29
quote:
cbr600f4i schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 16:47:
Nou, dat was het feest voor Dumoulin alweer..

Doet hij ook hoogtestages?
Niet voor deze Giro. Is al lang bekend dat hij niet voor het klassement gaat. Dus niet heel verrassend of raar dit. En 6 dagen roze is toch super?

Vos wijzigde deze reactie 14-05-2016 16:52 (4%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Typische Nederlanders allemaal pas reageren als het een truitje oplevert. (vorige reacties is alweer zover terug als Maandag)

Wel heel erg mooie etappe, supermooi weer, supermooie omgeving, mooie strijd, mooi resultaat, enzzz...
Alles wat mooi is aan wielrennen, btw staat nu wel erg op mn verlanglijstje om in die omgeving te gaan fietsen+/-wandelen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Je zou hem er ook gewoon bij kunnen zetten want anders is het gewoon een domme reactie zelfs. ;)
Je weet gewoon dat je daar reacties op krijgt wat weer verzand in oftopic geneuzel zoals ik nu ook doe.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
quote:
Sallin schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 20:12:
Erg mooie finale. Onwerkelijk om hem zo te zien fietsen.
Dan heb je vorig jaar niet goed opgelet waar Kruijswijk niet veel onder deed voor Contador, Landa en Aru of gewoon wegreed bij een Betancourt.
Dat vond ik eerlijk gezegd op dat moment onwerkelijker dan dit, Contador en Landa spreek nog net iets meer aan dan Valverde en Zakarin.
Maar wellicht bedoel je dat hij het in het roze doet met de schijnwerpers op zich gericht.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 22-05 18:40
Weer typisch Nederlands om deze top prestatie weer omlaag te praten. Als Kruiswijk zondag de Giro wint, dan maakt het helemaal niet uit wie er wel of niet mee deed, hij heeft namelijk gewonnen. Bij grote rondjes moet je niet alleen hard kunnen fietsen, maar ook nog eens op die fiets blijven zitten. Gelukkig voor Kruiswijk lukt het allebei heel goed dit jaar :D

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: mei 2004
  • Niet online
quote:
LoneRanger schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 20:40:
[...]

Dan heb je vorig jaar niet goed opgelet waar Kruijswijk niet veel onder deed voor Contador, Landa en Aru of gewoon wegreed bij een Betancourt.
Dat vond ik eerlijk gezegd op dat moment onwerkelijker dan dit, Contador en Landa spreek nog net iets meer aan dan Valverde en Zakarin.
Maar wellicht bedoel je dat hij het in het roze doet met de schijnwerpers op zich gericht.
:O, Thijs Zonneveld heeft het vorig jaar allemaal netjes uitgelegd in een stukje in het AD. Waarom zo'n persoonlijke sneer :?. Maakt je reactie onnodig zuur. Zeg dan: "Vorig jaar vond ik hem minstens net zo indrukwekkend toen hij gewoon wegreed bij een Betancourt". Ik vind hem mooi en indrukwekkend fietsen, daarin ben ik niet de enige, zie bv twitter van Sporza, Geesink, Mollema, Zonneveld, et c. Bovendien maakt hij goede kans de ronde te winnen. Na Dumoulin in de Vuelta, Wout Poels in LBL is dit gewoon verwennerij voor NL fietssport.

edit: laat ik Geesink en Mollema niet vergeten in de tour. Uiteindelijk te kort maar wel mooi om te zien.

Sallin wijzigde deze reactie 25-05-2016 08:13 (5%)

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 17:33
quote:
enchion schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 20:15:
Als topsporter moet je weten wat je kan en wanneer en waar je dat kunnen moet gebruiken.

En onze landgenoot/vriend Kruijswijk is tot nu toe zijn mogelijkheden perfect aan het benutten, beter nog dan Dumoulin in de Vuelta vorig jaar.

Elke etappekoers heeft mensen die tegenvallen, mensen die afwezig zijn en mensen die ineens beter zijn, de kunst is de situaties zo te pakken dat jij niet bij de nadelige situaties van andere rijders zit en jouw voordelen maximaal tot uiting kan brengen in situaties die gunstig zijn, iets wat we nu dus zien voltrekken.

Er is niks negatiefs in het constateren (voor de Giro) dat Kruijswijk dit wel eens zou kunnen winnen omdat de rest van het veld eigenlijk niet zo imponeert.
Dat is nl omdat hij dat wel doet.

btw er zijn in de historie al zoveel Giro`s, Tours, Vueltas geweest waar iemand met enige marge won omdat de rest niet kon bijbenen, en dat is ook nooit ten koste gegaan van de reputatie van de winnaar. (maw dan moet het wel een makkelijke geweest zijn)
Nibali`s Tour overwinning was ook toen Quintana en Froome waren uitgevallen, en was ook een volledig geldige/ware prestatie/overwinning.

Winnen is 25% clash-of-titans/adrenaline/kracht en 75% zorgen-dat-je-erbij-bent/overzicht/strategie/voorbereiding. (geldt voor elke sport)
Hesjedal won ook uit het niets de giro. Soms heb je van die verrassende namen er tussen ja.
Maar dat maakt niks uit, Kruijswijk is beter dan de rest.

En het zal pas de 3de nederlander ooit zijn die een grote ronde wint.
_/-\o_

Zijn presentatie is ook veel "vetter" omdat hij echt mee doet.
Net zoals dumoulin vorig jaar in de vuelta.

Liever zo koersen en dan uiteindelijk nog op je bek gaan, dan alleen maar volgen volgen volgen en dan eindigen in de top 10 zoals Gesink, Mollema.

Gesink heeft nu al 5x een top 10 gereden in een grote ronde. Maar nooit was die dichtbij een ritzege in een grote ronde. Omdat die alleen maar volgt.

Kruijswijk is echt bezig met een tour domineren hoe andere renners dat deden als ze hun grote ronde wonnen. Alleen de Ritzege mist nog! Maar daar heeft die nog 2 kansen voor!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: september 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile / Nieuwsposter
quote:
Just_jan schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 16:51:
Lekke band of kapotte ketting zou wel fijn zijn...
Of een plotseling opduikende sneeuwmuur :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 13-05 20:18
quote:
Coltrui schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 17:13:
[...]

Kan ook een bevrijding zijn. Zoals De Cauwer al zei: alles of niks mentaliteit - geweldige Giro gereden, hij heeft niks te verliezen.

Wat ik wel raar vind, is dat ze na die val niet meteen een fietswissel hebben gedaan.
Er zat geen ploegauto achter, het was vlak na de top, dus de ploegautos zaten veel verder achter de slechtere klimmers. Er was alleen een neutrale wagen

Asus Sabertooth x79, Intel i7 3820, 16 GB RAM, Radeon 7950,Asus Xonar Essence STX, Phanteks Enthoo Luxe

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 17:37

Hupske

AFCA

Dit vind ik altijd zo verschrikkelijk. De vraag word je in het Engels gesteld, antwoord dan in het Engels.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 21-05 19:54
Kruijswijk:

"Kut. Ik weet het niet. Het was een stomme fout in de afdaling. Ik viel op mijn rug. Alles doet pijn, mijn rug, alles. Mijn moraal is ook gebroken. Ik wist al: het is over. Je probeert wel, maar mijn lichaam deed heel veel pijn. Ik verlies hier gewoon de Giro."

Niet heel hoopvol voor morgen :'(

Acties:
  • +1Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
quote:
Harmen schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 22:04:
Denk dat hij morgen niet meer start.... met een breuk in je ribben is het niet lekker fietsen. Vooral niet bergop....
En als hij start dan komt hij morgen binnen op 10 minuten of meer.

Game Over dus.

Belangrijkste in een race is zorgen dat je erbij bent/blijft, vallen kost meer tijd (vanwege pijn en schrik) dan iemand in de afdaling uit het zicht verliezen. Want dan had hij altijd nog in de groep Valverde gezeten, met alle mogelijkheden nog over.
Hij had 3 minuten om te spenderen in de laatste 2 etappes, wat gebruikt had kunnen worden in dit soort bochten/moeilijke afdalingen.
Zelfs als hij niet gevallen was en 5 minuten had verloren dan had hij er beter voor gestaan, zo belangrijk is overzicht en opletten.
(is die winnen = 25% kracht/talent/adrenaline versus 75% strategie/opletten/wijsheid andere mensen de fouten laten maken waar ik het eerder overhad)

Het is een harde wijsheid om op deze manier te moeten leren, maar hij moet geleerd worden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Coltrui
  • Registratie: maart 2001
  • Niet online

Coltrui

iddqd

quote:
enchion schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 13:12:
Eurosport begint op 14:15 soort voorbeschouwing en 14:30 de etappe
Ik wacht dan wel dat extra half uurtje. Gezien de uitermate chauvinistische regie en volledig onbetrouwbare GPS-informatie, leg ik mijn vertrouwen volledig in handen van de Sporzacommentatoren :P

Coltrui wijzigde deze reactie 28-05-2016 13:43 (12%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sjurm
quote:
Erulezz schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 13:13:
Dat vind ik altijd zo jammer dat er pas uren na de start live (zelfs Eurosport) wordt uitgezonden. Is er nou geen enkele zender die nu al een live uitzending heeft?
Op Eurosport wordt er nu wel uitgezonden, hoewel de gids iets anders zegt.

Edit: Nu reclame > als je inschakelt en niks ziet ;)
Verbaas me er altijd over hoeveel reclame ze in zo'n rit kunnen proppen

Sjurm wijzigde deze reactie 28-05-2016 13:41 (29%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Kruijswijk danst op zijn pedalen op de Col de Vars, hij oogt op 1e gezicht goed

https://twitter.com/sporz...36515375962165252/photo/1

http://sporza.be/cm/sporz.../Comp_Giro_2016/1.2645529

Het zal me verbazen.

enchion wijzigde deze reactie 28-05-2016 13:17 (4%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

quote:
Erulezz schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 13:13:
Dat vind ik altijd zo jammer dat er pas uren na de start live (zelfs Eurosport) wordt uitgezonden. Is er nou geen enkele zender die nu al een live uitzending heeft?
Nee. Sowieso heeft elke zender dezelfde beelden.

Is wel vaker over geklaagd. Juist het hectische begin van veel ritten is het leukst. Het middengedeelte als er al een kopgroep is gevormd is vaak veel saaier. Hoewel dit bij bergritten soms anders is.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Maar bij deze rit mis je dus 33% van de pret.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sjurm
quote:
Eurosport 1 ook gewoon. TV gids klopt niet, geen Rolland Garros blijkbaar.

Valverde en Nibali alweer een man in de kopgroep. Geen LottoNLJumbo helaas. Hopelijk laat zijn ploeg hem vandaag minder in de steek.

Sjurm wijzigde deze reactie 28-05-2016 13:40 (27%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Vos
quote:
Vos schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 11:02:
[...]

En jij gelooft dat hij op plek 3 blijft staan? Misschien even het profiel bekijken van de etappe? ;)
Hopelijk heb ik heb fout! Blijft er nog goed bij.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Vos
Laat Valverde aub nog inzinking krijgen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
quote:
Heb je meer genoten van Majka 5e in GC?

Of van Atapuma 9e in GC?

Kruijswijk verdiende deze Giro meer dan de nietszeggende GC klassering die hij uiteindelijk heeft gekregen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Eskimootje
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 16:41
Viel niets tegen die Kruijswijk, na zo'n val nog zo meezitten is erg netjes. Jammer dat er een motor voor Nibali de afdaling rijd. Weer erg onsportief van die Italianen maar we hadden niets anders kunnen verwachten.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Vos
Haha toch diskwalificatie voor Nizzolo.

• Jacco-M
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 09:17
quote:
Joostje123 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 23:14:
[...]

Hoe dumoulin en kruijswijk koersen is totaal anders dan hoe gesink en mollema koersen.

Die proberen wat in de koers te maken.

Mollema en Gesink volgen 3 weken lang en hopen daarmee in de top 10 te komen. Terwijl ze iedere keer achterin groepje favorieten bungelen en bij iedere eerste versnelling liggen ze eraf. Maar dan vanwege hun stijl kunnen ze altijd schade beperkt houden.
Leuke prestatie hoor top 10. Maar kan jij top 10 opnoemen van vorig jaar? Terwijl ritzeges van een dumoulin of een weinig, boom, zelfs vorig jaar van poppel en van lindeman blijven mij wel bij.

Daarom ook doodzonde dat kruijswijk 3x 2de werd toen op rij.

Maar ach iedereen zijn voorkeur ik vind gesink en mollema grijze saaie renners.

Hoe gesink twee keer achter elkaar won in de ronde van Emilia of in Zwitserland zijn etappe zeges pakte of toen in Canada die man heeft zoveel potentie.

Maar lotto jumbo offert 8 man voor hem op om 8ste te worden in de tour zonder glans.
Ik sluit me hier volledig bij aan. Ik vind het een volledig andere situatie als je 4e of 6e word naar lang uitzicht op winst of podium. Als de situatie van mollema en gesink van zolang mogelijk wielletjes plakken en dan hopen zo hoog mogelijk te eindigen. Terwijl ik vooral mollema omdat dier een goed eindschoonmaak heeft zeer geschikt zie om etappes te pakken.

Make memories, dat is een overwinning of een speciale 4-10e plek zoals kruijswijk en dumoulin niet als een grijze muis een evansje doen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 22-05 13:07
We worden wel op de proef gesteld zeg. Dumoulin in de Vuelta, net niet. Vervolgens Kruijswijk in de Giro, net niet. En nu Kelderman, ik trek het niet meer. Voor de rest, hele mooie overwinningen her en der maar wat de klassementen betreft en mijn hart is het beter dat Nederlandse klassementsrenners pas een dag voor het einde de leiderstrui pakken ;)

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Ergens van 20:30 tot 21:30.

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Als de Nederlanders niet winnen, dan gun ik het de Belgen graag. (en zeker een renner als Van Avermaet)

• enchion
  • Niet online
Wat een schitterende race, echt superspannend aan het einde, en wat een zwaar parcours.

Nibali = eigen schuld
Groot Brittanie = dom om alles op Froome te zetten. (zelfde fout als 4 jaar geleden, + Froome is geen 1 dags renner)
Nederland helemaal niet gezien. (wat opzich goed kan zijn als er 1 van uiteindelijk in de laatste groep terecht was gekomen.)

Greg v Avermaet = de nieuwe Eddie. (geweldige rijder, mag door Belgie op handen gedragen worden.)

• enchion
  • Niet online
Ook erg leuk om in het meer dan een half uur wachten op de huldiging, erg mooie beelden van Rio te kunnen zien.

Weer erg goed bewezen dat er veel meer toffe locaties voor wielrennen zijn. Zou leuk zijn als we vaker races in bv Zuid Amerika kunnen zien.

• The_Scarabial
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 22-05 22:26

The_Scarabial

MTB for life!

eigenlijk zag je geen enkele renner vandaag voorin welke in de tour in de laatste week nog goed was, verklaart een boel denk ik, maar dat is zomaar een hersenspinseltje wat net in me opkwam.

• LoneRanger
  • Niet online
Mwa, Mollema was niet bepaald goed maar ook niet gezien.
Nibali, Alaphilippe, Roderiquez reden de voorlaatste etappe in de kopgroep, wel gezien.
Bedoel je niet gewoon de klassementsmannen die van de Tour hun doel gemaakt hadden en een klassement reden?
Froome was toch gewoon goed de laatste week?
Het waren gewoon voornamelijk de mannen die je in een zware finale van een WK ook zou zien min of meer.
Daarbij is deze race nog wat individueler aangezien ploegen van maximaal 5 en weinig ploegenbelang aangezien je hier b.v. geen trui aan overhoud die je mag dragen.
In elke ploeg dan ook 2 renners die zich meer focussen op de tijdrit.

Als iets opvallend is dan is het dat de veel renners in de finale in de Tour ook meerdere keren in de aanval zijn geweest.

• Joster
  • Laatst online: 13:43
quote:
The_Scarabial schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 23:03:
eigenlijk zag je geen enkele renner vandaag voorin welke in de tour in de laatste week nog goed was, verklaart een boel denk ik, maar dat is zomaar een hersenspinseltje wat net in me opkwam.
Nou die Majka reed voor zn klassement in de Giro, reed in de laatste tour week continu vooraan en gisteren weer.

• enchion
  • Niet online
quote:
Ankona schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 21:02:
het is heel stil. Maar het zag er ook heel slecht uit. Vrees het ergste
Ga er gewoon vanuit dat ze alleen knock-out is met wat schaafwonden.

• enchion
  • Niet online
quote:
Harmen schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 21:04:
Wel idiote hoge stoepen btw! Viel mij gisteren ook al op.
Tropisch land he. ;)

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Vervangers maken toch allemaal geen kans, Poels ook al niet eigenlijk.

• Dennism
  • Registratie: september 1999
  • Laatst online: 17:18
quote:
Andamanen schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 12:41:
Voor het plezier van het meedoen mag het best, maar veel meer dan 8 kanshebbers voor de prijzen zijn er denk ik niet.
Met Dumoulin, Froome, Dennis, Cancellara, Kiryenka, Martin, Roglic, Izaguirre, Castroviejo, Oliviera kom ik al zeker op een tiental favorieten en outsiders en dan doen er nog wel een paar mee die op een goede dag een goede tijdrit kunnen neerzetten. Daar gaan er natuurlijk ook vast een paar enorm van teleurstellen, maar opzich staat er best een sterk veld qua tijdrit specialisten.
quote:
Zou ik niet doen, hij start namelijk niet eens. Vuillermoz en Alaphillipe staan voor Frankrijk aan de start.

Chronia Lvl 110 Warlock Diablo 3

• Sassie
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 10:30
quote:
Megupe schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 22:19:
[...]

Waarom gaat ie dan mee, alleen om in de laatste week misschien te kunnen helpen vind ik wel krapjes voor een Vuelta. Als je geen kopman bent en niet fit, en het statuur van Gesink, verwacht ik dat als je meedoet wel iets meer.
Als hij inderdaad nog niet fit is na die val dan had ie beter zijn focus later dit seizoen of op 2017 kunnen leggen.
Hij heeft idd lang gekwakkeld met de gevolgen van z'n val en naast dat ie sowieso niet naar de Tour kon viel het trainen in de eerste weken geloof ik ook tegen (mn veel meer rust nodig gehad). Hij heeft pas in de Tour de l'Ain (die Sam Oomen won) z'n rentree gemaakt en dat ging best aardig (gezien de voorgeschiedenis), maar hij is nu nog lang niet op het niveau dat je een klassement aankan. Met slechts 4 koersdagen sinds z'n val in juni is dat ook niet echt reëel om te verwachten. Vandaar ook dat ie als (extra) ondersteuning voor Kruijswijk meeging. Voor de val van Kruijswijk gaf hij ook al aan dat voor hem de focus op de tweede helft v/d Vuelta ligt: https://twitter.com/RGUpdate/status/767637396896833536
Gisteren heeft ie het ook laten lopen op een gegeven moment en finishte alleen Bennet in/vlakbij de groep rode trui.

• enchion
  • Niet online
False sense of security is de gevaarlijkste factor in racen.

Daarom ook dat oud/lang-Spa-Francorchamps gevaarlijker/dodelijker is dan de oude Nurburgring.

De Nurburgring schrikt af dus rijdt ongeveer iedereen iets Onder z`n limiet, oud Spa lijkt makkelijk en overzichtelijk dus rijdt iedereen iets Over z`n limiet.

In de Alpen zie je de afgrond en dat schrikt af dus bouwt de renner iets zekerheid in, bij vista chinese zit je in de bossen en zie je het gevaar niet us ram je je hoofd kapot op de stoeprand.

Mensen schatten gevaar niet op objectieve logische manier in, elk mens zal altijd (bij een split second beslissing) "liever/eerder" een been breken tegen een vangrail, dan over de vangrail heen te springen om 10 meter lager schadevrij in het water terecht te komen.

Daarvoor hoort een organisatie juist wakker/bewust te zijn, en zeker voorgaande gevallen te beschouwen.
(maarja organisaties doen wereldwijd tegenwoordig niks anders dan zoveel mogelijk geld innen)

• Vos
Sagan wederom he! Knap hoor.

Dappere poging van Leezer, toch nog beetje spektakel in de finale ;).

• Fuelke
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 14:30

Fuelke

Forza Ferrari

quote:
cbr600f4i schreef op maandag 12 december 2016 @ 07:39:
Wanneer is het wielerjaaroverzicht 2016 van Sporza? Meestal rond deze tijd maar ik kan niks vinden.

edit: ff wat research gedaan en vorig jaar was het als het goed is op 26 december. Ik ga er vanuit dat het dit jaar ook wel zo zal zijn.
Ze hebben wel dit al online staan:

http://sporza.be/cm/sporz...en/v-wielrennen/1.2833460

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Wat een volk was er op de been in het dorp ...

Beetje jammer dat de heli moest tanken vlak voor ze bij ons waren, dus geen TV beelden.

Handig zo'n speciale trui, dan herken je tenminste een renner als ze jou voorbijflitsen ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Ik woon in Sint-Niklaas - zelden zoveel volk op de been gezien. Heerlijke sfeer, terwijl ik helemaal niet gemaakt ben voor massabijeenkomsten.

Verder Sporza: die twee zijn stilaan een karikatuur geworden. Wuyts zegt iets en De Cauwer begint zijn antwoord met letterlijk te herhalen wat Wuyts zei.

'Daar gaan ze, José!'
'Ja, daar gaan ze, Michel.'
'Interessante situatie!'
'Ja, interessante situatie, Michel.'

Etcetera. Vervelend. Beiden zoveel wielerkennis, jammerlijke uitvoering.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Vos
Iemand anders zijn bord eerst leeg eten is gewoon een algemene wielerterm. Snap dat haten niet zo.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Barteljaap
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 26-04 08:51
Het heeft niet eens zoveel te maken met het bord leegeten, Terpstra gaat niet achter zn ploegmaat aanrijden. Dat zou iedere wielrenner doen in zo'n situatie.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: januari 2011
  • Nu online
Ik vind dat Terpstra (weeral) te hard wordt aangepakt. In het verleden heeft hij ook al heel mooie dingen laten zien.
Wat moest hij dan doen in die situatie?
-Doorrijden en Gilbert misschien terugpakken?
-Gewoon niet rijden, en stoppen?

Deze situatie is het gevolg van een ploeg die gewoon ijzersterk is. QS heeft met Boonen, Gilbert, Stybar, Trentin én Terpstra allemaal mannen die eigenlijk kopman zouden moeten zijn. Dan is het logisch dat je gaat gokken en linkeballen. Als Boonen daar had gezeten, had hij precies hetzelfde gedaan.
(Ik ben een Belg trouwens)

En Boonen oogt toch wel goed hoor, ik zet hem op nummer 1 voor volgende week.

Sagan lijkt het allemaal wat beu te zijn precies, ik denk dat hij blij gaat zijn als het voorjaar achter de rug is. Hopelijk kan hij zijn plezier opnieuw vinden in de Tour.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Barteljaap
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 26-04 08:51
Hij is misschien niet de meest populaire renner, maar op dit moment de beste Nederlandse klassiekerrenner die er is. Door zijn rol binnen Quickstep is het vaak niet zo mooi als wij willen, maarja... Vergeet niet de lange solo overwinningen in Dwars door Vlaanderen en die RVV waar hij het net tegen Kristoff moest afleggen, ook de Gent Wevelgem dat jaar was hij 2e achter Paolini. Dat zijn echt topprestaties die je niet aankomen waaien door wieltjeszuigen.

Edit: laten we hopen een natte P-R inderdaad, maar vooralsnog lijkt het mee te vallen. Ben benieuwd of Boom nog wat kan laten zien daar! En Van Baarle in deze vorm moet ook ver kunnen komen.

Barteljaap wijzigde deze reactie 03-04-2017 09:25 (17%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

quote:
LuPo schreef op maandag 3 april 2017 @ 12:08:
[...]

Het wordt de hele week zonnig las ik net.

Kan nog veranderen natuurlijk, maar de kans op een natte Roubaix lijkt erg klein.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Het ligt dan toch aan de jas 8)7

http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/1.2941460
quote:
Sagan is overtuigd na nieuwe video van val: "Ik was nooit gevallen zonder die jas"
De val op de Oude Kwaremont heeft al heel wat stof doen opwaaien. Peter Sagan is zeker dat hij zelf geen fout heeft gemaakt en bewijst dat met een video op zijn Instagram-account. Ook zijn fans hebben nog nieuwe beelden gevonden die moeten bewijzen dat hun held door pech is gevallen.

"Ik ben zeker dat deze video mijn gevoel bevestigt dat ik had over mijn val in de Ronde van Vlaanderen", schrijft Peter Sagan op zijn Instagram-account.
"Ik was dicht bij de nadar, maar ik had de situatie onder controle toen ik voelde dat iets bleef haken aan mijn linkerarm, mogelijk de jas die later op mij lag."
"Ik zou nooit met mijn wiel over dat pootje gevallen zijn als ik dat voorwerp niet had meegegrist. Maar dit soort dingen gebeuren nu eenmaal. Ik focus me al helemaal op Parijs-Roubaix."

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Die oliver naessen heeft echt geen geluk. Eerst die valpartij, nu lekke band.

Wat een duik met die val, salto let dubbele schroef :D

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Compare Apples with Pears

Mooi, maar wel slecht voor mijn hartslag

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

quote:
YellowOnline schreef op zondag 9 april 2017 @ 17:16:
Van Avermaet :)B

Maar ik heb het niet gezien... 2 km voor het einde gaf de Sporza live-stream het op |:(
Inderdaad tenenkrommend - zit je daar vanaf 11u11 te kijken, valt dat kreng weg als ze de piste oprijden.

Gelukkig op TV gezien, oermens, die Greg.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: december 2003
  • Niet online
quote:
Coltrui schreef op zondag 9 april 2017 @ 17:20:
[...]

Sorry, Belg hier: switch dus zo naar POI match Anderlecht - Gent! Heel bepalend voor de BE competitie, nu Brugge, Oostende, Zulte Waregem, whatever, zowat iedereen gelijk heeft gespeeld. :P
Have fun, hier PSV-WillemII, maar geen lol aan ...

https://qfire.nl

• Zeddicius
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 15:59

Zeddicius

Conscience do cost

quote:
MailMan schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:43:
Ik ben i.v.m. een afwijking aan mijn linkerbeen op zoek naar een fietsenzaak waar ze personeel hebben met veel verstand van een juiste fietshouding (liefst met b.v. een fysiotherapeutische achtergrond), en waar ze b.v. ook corrigerende middelen aanbieden (b.v. zooltjes voor je schoenen, of plaatjes eronder).

Om het kort te illustreren: Ik heb bijna geen linker kuitspier en een slechte aansturing van mijn linkervoet. Daardoor is het lastig voor mij om mijn voet naar beneden te (blijven) drukken. De hoeveelheid kracht die ik met mijn linkerbeen kan zetten is dan ook een stuk minder dan met rechts.

Ik wil graag voorkomen dat ik meteen een verkeerde fietshouding aanleer en een goed begin is dan ook het halve werk.

Heeft iemand ervaring met, of kent iemand, zo'n specialist in Nederland? Denk b.v. aan iemand zoals: http://www.neillsbikefit.com.au/
Je kunt je vraag beter hier stellen :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 17-05 16:18
Mollema is ook goed bezig! Op plek nr. 3.

In case of fire: Git commit, git push, leave building | V&A Advertenties | AlpenCams

Acties:
  • +1Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Schitterende finish vandaag.

Maar ik had het al wel verwacht dat hij vandaag zou kunnen winnen, geen heel zware klim (wattageklim) en maar 1tje in de finale, de rest van de dag rustig.
Dus eigenlijk weer een tijdrit voor hem.

Mooi dat een aantal prominenten weer wat tijd hebben verloren verder.

Maar dinsdag (en ook donderdag) is pas de dag van de waarheid dan moet hij dit meerdere cols overleven. (ookal lijkt het dat hij dat moet gaan overleven)

enchion wijzigde deze reactie 20-05-2017 17:05 (5%)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

quote:
Shabbaman schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 17:30:
[...]

Ik las net een leuk weetje: Dumoulin is pas de derde Nederlander die in de leiderstrui een etappe weet te winnen, na Janssen en Zoetemelk. Mooi rijtje om in genoemd te worden :)
Ik dacht even dat hij bij die andere geweldige winst van hem bergop al in de leiderstrui reed (van de Vuelta), maar hij droeg die dag nog de jongerentrui (maar pakte wel de leiderstrui).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 13-05 20:18
Hmm ik had lekker gedemarreerd als ik Tom was }) . Movistar is nou niet een erg lieve ploeg.

Goron wijzigde deze reactie 21-05-2017 15:59 (4%)

Asus Sabertooth x79, Intel i7 3820, 16 GB RAM, Radeon 7950,Asus Xonar Essence STX, Phanteks Enthoo Luxe

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Jemig wat een dag. Kangert, wat een duik maakt die. Waarom staat er uberhaupt weer geen veiligheidsding tegen dat paaltje?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Joba
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 22-05 22:17
Shit (:9)

Hopelijk lucht het op. Scheelt wel weer een paar grammetjes

Joba wijzigde deze reactie 23-05-2017 16:06 (89%)

Als je een hamer hebt lijkt elk probleem op een spijker....

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Kunnen we het al de Nederlandse Vloek noemen? Het is echt iedere Ronde wel iets.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: juni 2009
  • Nu online
In de afdaling gaat Dumoulin ook nog flink tijd verliezen... bye bye roze trui... ;w Er rust een vloek op Nederlanders in grote rondes de laatste jaren :-(

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

quote:
Robertdj schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 16:47:
Ik snap die vloek niet zo, volgens mij hebben we de laatste tijd vooral landgenoten gaat die piekten toen het nog niet om de knikkers ging.
Een bocht missen in de afdaling op de 1na laatste etappe?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 22-05 08:28

derx666

mecker ende blaet

Ik kreeg niet echt het gevoel dat ze op Tom aan het wachten waren. Denk dat Quintana eerder in z'n vuistje aan het gniffelen was dat Tom wel gewacht heeft toen hij onderuit ging door z'n eigen domme fout.
Denk dat dat ook wel de laatste keer is geweest.

Maar niet getreurd, de Giro is nog niet voorbij, er komt nog een tijdrit, en wie het laatst lacht lacht het best. Ook is Tom pas 26, en heeft normaalgesproken nog niet z'n top bereikt.

My iRacing | My Simrig

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 17:15

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

quote:
derx666 schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 16:56:
Ik kreeg niet echt het gevoel dat ze op Tom aan het wachten waren. Denk dat Quintana eerder in z'n vuistje aan het gniffelen was dat Tom wel gewacht heeft toen hij onderuit ging door z'n eigen domme fout.
Denk dat dat ook wel de laatste keer is geweest.

Maar niet getreurd, de Giro is nog niet voorbij, er komt nog een tijdrit, en wie het laatst lacht lacht het best. Ook is Tom pas 26, en heeft normaalgesproken nog niet z'n top bereikt.
Dat dacht ik ook toen Kruiswijk klapte en een jaar later maken we dezelfde fout.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: juni 2009
  • Nu online
Een diepe buiging voor Dumoulin. En... een wijze les... nooit meer wachten op Quintana/Nibali!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
10-15 seconden verschil wachten is natuurlijk netjes.

1-2 minuten wachten (bv bij Dumoulin en Kruijswijk) is natuurlijk onlogisch.

Als een rijder gevallen is geef je hem ook niet de volgende dag die 5 minuten terug.

Het chauvinisme viert weer hoogtij merk ik.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Het is een beetje zien alsof de conducteur op je wacht en de trein iets later laat vertrekken om je nog mee te laten rijden.

Ergens zit er een omslagpunt in tijd, Dumoulin en Kruijswijk zitten duidelijk over dat omslagpunt, en Quintana niet.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Peetman
  • Laatst online: 16:12

Peetman

Tjah....

Blijkbaar had Tom de 5e tijd in de beklimming: https://twitter.com/ammat...status/867112202041524224

Dus dat is echt onwijs knap / sterk naar omstandigheden. Heb de profielen de komende dagen bekeken en in de rit van donderdag zijn er nog een aantal beklimmingen naar iets boven de 2000m. Maar dat scheelt zeker nog 500m in hoogte met de Stelvio. Dus als het een probleem is waar hij met name op hoogte last van heeft, dan valt het hopelijk mee de komende dagen.

Lijkt me wel slim om te kijken naar een sneller manier om die broek uit te krijgen, want die helm had niet af gehoeven. Had zo 30 sec kunnen schelen, tijd de ze dan misschien wel hadden gewacht.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 17:32

ralpje

Deugpopje

quote:
Koenoe schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 09:37:
[...]

Shirt moest toch uit? Die gaat niet (makkelijk) over die helm heen medunkt.
Pro-tips van een vrouwelijke wielrenster (die dit probleem natuurlijk niet alleen bij een No 2 hebben):

https://twitter.com/marijnfietst/status/867024966486827008

:+

365Dude - Strava

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Peetman
  • Laatst online: 16:12

Peetman

Tjah....

quote:
Koenoe schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 09:37:
[...]

Shirt moest toch uit? Die gaat niet (makkelijk) over die helm heen medunkt.
Maarten Tjallingii zei gisteren bij de NOS dat je het shirt ook als een soort col om je nek kan doen. Dan zijn wel z'n armen vrij zodat de broek uitkan, maar dat scheelt je een helm op en af doen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

De laatste paar kilometer morgen waarschijnlijk wel ja, maar als ze net als vandaag merken dat ze Tom er niet makkelijk af krijgen, vermoed ik dat we morgen lang moeten wachten op het vuurwerk. (maar de laatste kilometers zullen zeker interessant zijn, wat er ook gebeurd)

Dit zijn trouwens de profielen voor de komende dagen:

Andamanen wijzigde deze reactie 25-05-2017 19:14 (23%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Joster
Schrale timing, irritante commentatoren en verschrikkelijk veel reclames. Leuk kijken zo man.
quote:
Just_jan schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 13:47:
Dag dag Podium voor Tom.
1 seconde niet opletten en je vergooit je hele Tour.

Lijkt wel of de Nederlanders gewoon niet met de druk kunnen omgaan, net zoals Kruiswijk vorig jaar die een amateuristische fout maakt doet Tom dat nu ook.
Je zo laten aftroeven in de beginfase...
Dit is de giro, niet de tour. Bovendien is het veel te voorbarig om nu het podium al uit te zwaaien.

Joster wijzigde deze reactie 26-05-2017 13:48 (72%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• St@m
  • Laatst online: 15:05

St@m

@ Your Service

Godskanonne.. weer reclame..

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: september 2010
  • Nu online

Gynnad

* * *

Jezus christus, hoe vaak gaan ze wel niet naar de reclame op Eurosport..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 22-05 23:33
quote:
Gynnad schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 14:05:
Jezus christus, hoe vaak gaan ze wel niet naar de reclame op Eurosport..
Ik heb sinds ik ingeschakeld heb nu meer reclame gezien dan van de koers.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 17:28
quote:
The RAI commentator said that Rojas stayed with Tom to inform Quintana the "right" moment to attack. Crazy shit...
Als dat zo is mogen ze van mij tijdstraffen uitdelen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Robertdj
  • Registratie: januari 2014
  • Niet online
Gewoon reageren met je benen, nu geen energie verspillen aan ander gezeik (pun unintended)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Poeh ik ben aan de kook! Als Quintana en Nibali zo moeten pissen, dan zelf vol op de pedalen.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 17:28
Gewoon richting Quintana pissen straks...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 17:15

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

Gewoon zijn lunch pikken en in een ravijn gooien. :+

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: augustus 1999
"Kom op Tommie, zo gaat 'ie goed, daar zit je goed, daar zit de koning van de Dolomieten. Jij controleert de koers nu, jij bent de baas. Niet achterom kijken jongen, dat doen wij wel voor je! Vooruit moet je kijken, daar ligt de finish, daar ligt de overwinning, daar ligt de eeuwige roem! Concentreren nu en metertje voor metertje, trap voor trap, stoemp voor stoemp breng je het roze naar Torino. Kom op Tommie, roept je moedertje thuis op de bank voor de TV. Forza Tommie schreeuwt de wereld, Forza Tommie! Jij bent de man, jij bent de leider, alle ogen zijn op jou gericht en jij doet het weer, jij flikt het gewoon, in je eentje tegen de combines. Concentreren jongen en straks is de finish, straks komt de roem, straks ben je de koning!"
/Theo Koomen-poging

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Just_jan
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 03-03 21:09
Wat is dat Eurosport een drama..
2 keer reclame in 6 minuten...Toch niet te geloven.

Nooit gedacht dat ik de NOS met Smeets zou missen....Maar het is toch gebeurd.

Ps4 account = JusttJD

Acties:
  • +1Henk 'm!

• n2theb
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 12:46

n2theb

Tweakers Abonnee

quote:
Just_jan schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 15:01:
Wat is dat Eurosport een drama..
2 keer reclame in 6 minuten...Toch niet te geloven.

Nooit gedacht dat ik de NOS met Smeets zou missen....Maar het is toch gebeurd.
Ik geef je hier zeker gelijk in, daarbij wel jammer NOS geen licentie heeft, dan kon je het ook gewoon live mee kijken via nos.nl, zoals met de Tour de France wel is.

Let op volgend jaar gaat Smeets het commentaar geven op Ziggo, want dan heeft Liberty Global de rechten gewoon even gekocht voor Ziggo Sport! :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Vos
Dus toch geen demarrage bij een plaspauze, was 'gewoon' fout zitten van Tom.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• St@m
  • Laatst online: 15:05

St@m

@ Your Service

Rustaaag

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Joster
Gunstig is dat de klim steeds gunstiger wordt voor Tom. Gewoon eigen tempo rijden.
Pagina: 1 2 3 4

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Verenigde staten

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True