Acties:
  • 0 Henk 'm!
[HTC One One X] Ervaringen & Discussie - Deel 2

Inhoudsopgave:26 februari 2012: nieuws: HTC kondigt Android-smartphone met quadcore-processor aan
HTC heeft op telecombeurs Mobile World Congress zijn One-serie van smartphones onthuld.
Het topmodel wordt de quadcore One X, samen met de dunne One S.

De One X draait op een Nvidia Tegra 3-processor, een quadcore met vier Cortex A9-kernen, plus een lager geklokte processorkern om lichtere taken op zich te nemen. De lager geklokte kern verbruikt minder energie en moet daardoor de accu sparen. Het is de eerste keer sinds jaren dat HTC voor een Europees model geen Qualcomm-processor gebruikt.

Het scherm van de One X heeft een diagonaal van 4,7" en een resolutie van 1280x720 pixels. Het scherm is een lcd met een op ips gelijkende techniek om de kleuren mooier te laten weergeven en de kijkhoeken te verbeteren. Het scherm is niet afkomstig van Sony, zoals schermen uit vorige modellen van HTC, maar komt bij Sharp en OU vandaan. Daarnaast heeft HTC om de dikte op 9mm te houden enkele ruimtebesparende beslissingen genomen: de simkaart is vervangen door een micro-sim, er is geen microsdhc-slot, maar alleen een ingebouwd flash-geheugen ter grootte van 32GB en de accu is niet langer verwisselbaar. De behuizing is van plastic, mede om een nfc-chip te kunnen plaatsen. Ook is whdmi aanwezig, om content draadloos te kunnen streamen naar tv's.

Het toestel heeft een 8-megapixelcamera die volgens HTC vanaf het lockscreen binnen anderhalve seconde een foto kan maken. Video's kunnen geschoten worden in 1080p bij maximaal 60fps. Het toestel draait op Android 4.0 met daarbovenop HTC's eigen skin Sense 4. Nieuw in Sense is de integratie met Dropbox en 25GB gratis opslag bij de webopslagdienst. Ook is Beats Audio geïntegreerd in het toestel. De gebruiker krijgt echter geen Beats-headset bij aankoop van de smartphone.
De One X moet begin april in de winkels liggen met een adviesprijs van 649 euro.

Overige nieuwsberichten omtrend de HTC One X:
HTC.com - One X
Handleiding HTC One X

Topics over / voor de HTC One X / One X+:
[HTC One X] Ervaringen & Discussie
[HTC One X+] Ervaringen & Discussie
[HTC One X] Accessoires
[HTC One X] Batterijperikelen
[HTC One X] Jelly Bean update topic
[HTC One X] Levertijden en Prijzen One X
[HTC One X] Notificatieled-tweaks
[HTC One X] Problemen en garantie-afhandelingen
[HTC One X] Rooten & Custom ROM's
[HTC One X] / One X+] Show je pics!
[HTC One X] Welk type scherm heb jij?
[HTC One X] 4.0.4 update topic

Topics gerelateerd aan Android / de HTC One X:
[HTC One S] Ervaringen & Discussie
[HTC J Butterfly] Ervaringen en Discussie
Android Games - Discussie & Ervaringen
Android Software & Discussie
Foto's van de HTC One X:HTC One X

HTC One X

HTC One X

HTC One X
Specificaties:
HTC One XHTC One X+
ChipsetNvidia Tegra 3 AP33Nvidia Tegra 3+ AP37
CPU snelheid1,4GHz (snelheid met 1 core)1,7GHz (snelheid behaald met 1 core)
GPU snelheid416MHz520MHz
Intern geheugen16GB / 32GB32GB / 64GB
Werkgeheugen1GB1GB
GPS Glonass-ondersteuningNeeJa
BehuizingPolycarbonaatPolycarbonaat met softtouchfinish
Flash geheugenGeen mogelijkheidGeen mogelijkheid
Scherm4,7" 1280x720 Super LCD24,7" 1280x720 Super LCD2
Camera achterkant8.0MP AF, smart LED flash,
BSI-sensor, F2.0 & 28mm lens
8.0MP AF, smart LED flash,
BSI-sensor, F2.0 & 28mm lens
Camera voorkant1,3MP1,6MP
Accu (mAh, standby, spreektijd)1800mAh, niet te verwijderen2100mAh, niet te verwijderen
Afmetingen 134,4 x 69,9 x 8,9 mm134,4 x 69,9 x 8,9 mm
Gewicht 130 gram135 gram
Bijgeleverde headsetStandaard HTCBeats by Dr. Dre UrBeats
Prijs€475,00€600,00
HTC.com specsHTC One XHTC One X+
Topic op TweakersHTC One XHTC One X+

Benchmarks: One X vs One X+:
Altijd leuk zulke weetjes...
'Zwaar verbruik' is 13 uur bij de One X en 15 uur bij de One X+
Gebruik is 8 uur standby, 2 uur bellen, 2 uur video kijken en 4 uur browsen

'Gemiddeld verbruik' is 36 uur bij de One X en 41 uur bij de One X+
Gebruik is 20 uur standby, 1 uur bellen, 1 uur video, 2 uur browsen

'Licht gebruik' is 117 uur bij de One X en 119 uur bij de One X+
Licht gebruik is 23 uur standby, 0,5 uur bellen, geen video en 0,5 uur browsen

Afbeeldingslocatie: http://images.fonearena.com/blog/wp-content/uploads/2012/11/One-X+-AnTuTu.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.fonearena.com/blog/wp-content/uploads/2012/11/One-X+-Browsermark.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.fonearena.com/blog/wp-content/uploads/2012/11/One-X+-Quadrant1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.fonearena.com/blog/wp-content/uploads/2012/11/One-X+-SunSpider.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.fonearena.com/blog/wp-content/uploads/2012/11/One-X+-SmartBench-Productivity.jpg

Promo-video van de HTC One X:

Camera-scènes en effecten:
HTC One X - Camera scenes

HTC One X - Camera-effecten

Foto's gemaakt met de HTC One X:
HDR:
Natuur in HDR

Cinnamon:
Optreden/Concert

Automatisch:
Grote Kerk Delft auto,matisch

HDR:
Grote Kerk Delft HDR

Automatisch met filter 'country'
All*****

Pietje

Pietje

Prijzen:
pricewatch: HTC One X Grijs
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/?ProduktID=304961

pricewatch: HTC One X Wit
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/?ProduktID=304962
Software-updates HTC One X:
De HTC One X werd standaard geleverd met firmwareversie 1.26.401.2...
Op 18 april 2012 werd firmware 1.28.401.9 OTA aangeleverd die o.a. wat batterij-issues oploste
Op 30 april 2012 werd firmware 1.29.401.7 OTA aangeleverd die o.a. wat aan powermanagement deed
Op 15 mei 2012 werd firmware 1.29.401.11 OTA aangeleverd die o.a. wat aan schermflikkering zou doen
Op 10 aug 2012 werd FW 2.17.401.2 OTA aangeleverd die o.a wat aan de batterij en snelheid deed
Op 5 december 2012 werd FW 3.14.401.27 OTA aangeleverd die Android 4.1.1, JellyBean aanleverde
Op 24 december 2012 werd FW 3.14.401.31 OTA aangeleverd die wat aan de 'performance' deed
Op 22 april 2013 werd FW 3.20.401.1 OTA aangeleverd die wat aan de 'wifi performance' deed
Op 19 augustus 2013 werd FW 4.18.401.2 OTA aangeleverd die Android 4.2.2 bracht
HTC One X schermtypes:
Dankzij Vin87 weten we inmiddels hoe we kunnen testen wat voor panel er in je One X zit...
Er zijn namelijk drie fabrikanten, waarvan er waarschijnlijk twee worden gebruikt in EU-modellen!

Discussieer hierover in: [HTC One X] Welk type scherm heb jij?
One X vs One X - zelfde instellingen & helderheid

Je hebt:
• Acer - EU?
• Sharp - EU?
• Sony - USA?

Hoe kun je testen welk panel jij in je One X hebt?
• Download Google Play: ES File Explorer
• Ga naar instellingen en klik 'up to root' aan
• Start je toestel TWEE keer achter elkaar opnieuw op
• Open ES File Explorer
• Druk een paar keer omhoog in zodat je in / bent
• Druk op de searchbutton en zoek naar 'last_kmsg'
• Wachten, wachten, wachten, wachten, wachten
• Open dit bestand in een text editor (op je telefoon of mail het even naar jezelf)
• En zoek op 'panel_id' en / of 'panel_vendor'
• Check de code die je daarbij vind met onderstaande gegevens
- Acer = 0x4940014
- Sharp = 0x294000f
- Sony = 0x18103

Poll: Wat voor panel heeft jouw One X?
Acer
Sharp
Sony
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=380501&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Heb jij wel of geen problemen met je scherm?
Acer: GEEN problemen
Acer: WEL problemen (gele waas / vlekken)
Sharp: GEEN problemen
Sharp: WEL problemen (gele waas / vlekken)
Sony: GEEN problemen
Sony: WEL probemen (gele waas / vlekken)
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=380502&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier
Reviews HTC One X:
Userreviews - HTC One X wit
Userreviews - HTC One X grijs

reviews: HTC One X en One S: terug naar de kern
reviews: HTC One X: een quadcore in je broekzak
reviews: Smartphone-shootout: twee tegen vier cores

AndroidWorld
BrightHand
Cnet
Consumentenbond
Droid-Life
Engadget
EuroGamer
ExpertReviews
IntoMobile
NieuweMobiel
PCMweb
PC-World
PhoneArena
Pocket-lint
SlashGear
• [url="]http://www.techradar.com/reviews/phones/mobile-phones/htc-one-x-1069319/review"]TechRadar[/url]
TechSpot
TechZine
The Verge
Trusted Reviews
TS is made by CLB

[ Voor 255% gewijzigd door CLB op 19-08-2013 16:52 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tijd voor deel 2, na 300 pagina's en bijna 500.000 views! _/-\o_ :D

Ikzelf heb de huidige One X and I love it

I love it, maar de One X+ spreekt me ook erg aan, door z'n nieuwe finish, 64GB geheugen, betere audio(output)
Of ik ga upgraden durf ik nog niet te zeggen, maar ik gok toch van wel... Love One X and want the One X+ specs!

[ Voor 11% gewijzigd door CLB op 02-10-2012 22:27 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:08
Nice, mooie TS maar weer met goede aanvullingen!
One X+ klinkt leuk, maar mijn interesse blijft nog steeds hangen naar de Huawei Ascend D Quad (XL) :).

Voorlopig zit ik goed met de One X (love it too), en ben benieuwd naar de JB update. Maar ik gok dat hij straks toch unlocked en rooted is en een andere ROM bevat, maar dat is hier off topic.

Is er enige prijsaanname bekend mbt de One X+?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huppol
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-07 11:10
Ik heb gisteren een One X gekregen bij een abonnement. Lees vandaag dat er een one x+ komt, maar moet zeggen dat het me niets uitmaakt. Als ik een abbo neem met de one X+ moet ik waarschijnlijk meer bijbetalen, voor een processor die wat sneller is... Dan liever een one- 'gratis' bij een abonnement.

@hieronder.

Die oordopjes & geluid kunnen mij gestolen worden. Opslag heb ik aan 26gig ook wel genoeg :)
Vindt het een magere update. Oke, de accu lijkt me dan wél relaxed.

[ Voor 23% gewijzigd door Huppol op 02-10-2012 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:28
Aanvulling voor de TS: FW 2.17.401.2 is op 10 augustus uitgekomen: bron: http://forum.xda-develope...ad.php?t=1716777&page=120 en nieuws: Update HTC One X verlengt accuduur met een kwart

[ Voor 49% gewijzigd door Lizard op 02-10-2012 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

bdobbela schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 22:17:
Mijn ervaring is dat de camera van de telefoon echt héél slecht omgaat met tegenlicht. Sowieso nooit een goed idee natuurlijk, maar bij de HOX is het dubbel opletten.
Met tegenlicht hebben nagenoeg alle camera's moeite mee. Zelfs mijn Nikon D700 dSLR met 2.8 glas heeft daar behoorlijke moeite mee. Het gaat er meer om hoe je er mee om gaat.

Zorg dat:[list]• je lens smetteloos schoon is
• je lens niet beschadigd is
• zonlicht niet direct op je lens valt (indien mogelijk)
• je de HDR functie gebruikt

Enkele voorbeelden:
Afbeeldingslocatie: http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/177931_129010123903550_1480031627_o.jpg

Afbeeldingslocatie: http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/536611_109656745838888_1382501940_n.jpg

Ik moet zeggen, als ik snel (en niet professioneel) resultaat wil hebben, dan maak ik liever gebruik van mijn One X op deze manier, dan van mijn D700, waar ik sowieso dan nog wat post proces werk aan zou hebben om minimaal vergelijkbaar materiaal te krijgen.

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-07 17:14

Niku

Alagaesii

Ik mag ook verlengen, maar ben dit ook zeker niet van plan. Denk over te stappen naar sim only, en dan worden de losse toestel prijzen wel interessant. Vind de HTC one x en one x+ interessante toestellen, maar hou het voorlopig denk ik bij mijn oude vertrouwde desire z. Mijn vriendin heeft een One x, vraag me nog steeds af of ik nu wel zo'n fan ben van deze schermafmetingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Denk dat ik dat gitzwarte net wat mooier vind dan grijs en met name stukken mooier dan de witte back van de HOX. Dit vanwege het zwarte randje om het scherm. Als ze dit mee hadden gekleurd was het veel mooier geweest!

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vndk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-06 12:54
Leuk, die nwe X+.....
Maar ik krijg een beetje het gevoel dat door de vele problemen met de 1X, men de productie heeft aangepast
en om geen schuld te bekennen de nieuwe telefoons heeft overgeklokt, nieuw logo en kleurtje erop en klaar.
Er is nauwelijks iets veranderd en opeens weer die Beats oordopjes erbij.
Dus degenen met een 1X (inclusief mezelf) hadden beter even kunnen wachten, want nu is de telefoon pas helemaal af. Dit had ik niet verwacht van HTC.

Voor de mensen met een Desire HD hebben ze een inruil actie bedacht.
Hetzelfde mogen ze wel met een hele scherpe actie gaan doen voor de mensen met een 1X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:01
Glenn77 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 13:17:
Leuk, die nwe X+.....
Maar ik krijg een beetje het gevoel dat door de vele problemen met de 1X, men de productie heeft aangepast
en om geen schuld te bekennen de nieuwe telefoons heeft overgeklokt, nieuw logo en kleurtje erop en klaar.
Dus degenen met een 1X (inclusief mezelf) hadden beter even kunnen wachten, want nu is de telefoon pas helemaal af. Dit had ik niet verwacht van HTC.

Hetzelfde mogen ze wel met een hele scherpe actie gaan doen voor de mensen met een 1X.
De One X is al een half jaar op de markt.. Tussen zo'n beetje elk model van HTC heeft 6 maand gezeten.
HTC Desire begin 2010 --> half jaar later kwam de HTC Desire HD
HTC Sensation begin 2011 --> half jaar later kwam de HTC Sensation XE
HTC One X begin 2012 ---> half jaar later komt de.... HTC One X+ (góh, hoe voorspelbaar :P)

Als je vindt dat je beter had kunnen wachten dan is dat imo je 'eigen schuld' dat je 'm zo laat gekocht hebt gezien wel bekend was dat er een opvolger zou komen.. (no offence hoor :))

Dat deze dan behoorlijk lijkt op zijn voorganger.., so be it, Dat vind ik als One X stiekem niet erg want dan heb ik de komende tijd nog steeds een phone die niet gecrushed wordt door een (veel) beter model }) )

Ik vind de One X echt een super toestel (zonder de bovengenoemde 'vele problemen') en zie momenteel weinig reden om 'up te graden' als 4.1.1 er straks op komt :)

[ Voor 22% gewijzigd door SmiGueL op 03-10-2012 14:12 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Laatst online: 07-07 10:02

Metian

Snert is vies

Glenn77 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 13:17:
Leuk, die nwe X+.....

Vind het allemaal wel best, ik loop gewoon trots rond met mijn One X, prachtige telefoon, totaal geen problemen mee gehad (en ik heb de eerste batch).

Dat er nu een One X+ kan mij dus ook weinig schelen, dat wist ik ook al toen ik de One X kocht, zo gaat het nou eenmaal en daar moet je genoeg meenemen.

Echter voor mensen die nu op het punt staan om een One X te kopen, raad ik gewoon aan om eerst goed te kijken of ze niet beter voor One X+ kunnen gaan, mits hun budget het toelaat.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-06 13:59

Xymox

Determinism rulez !

Ik kan het echt niet vinden....

Het was toch mogelijk een geluid per contact in te stellen?
Ik wil graag bij specifieke contacten bij zowel inkomende telefoongesprek als inkomende SMS een ander geluid laten horen dan de default.

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Telefoongesprek is kwestie van naar het contact gaan en bij 'options' de 'ringtone' kiezen... SMS geen idee...
Weet ook niet of je de standaard-apps gebruikt? HandcentSMS kan bij elk contact van alles individueel doen bv.

[ Voor 33% gewijzigd door CLB op 03-10-2012 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

CLB schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 15:06:
Telefoongesprek is kwestie van naar het contact gaan en bij 'options' de 'ringtone' kiezen... SMS geen idee...
Weet ook niet of je de standaard-apps gebruikt? HandcentSMS kan bij elk contact van alles individueel doen bv.
Inderdaad, bij telefoongesprek kan ik het instellen.
Ik zie echter geen optie voor SMS.

Ik gebruik gewoon stock HTC, ik wil geen andere apps voor dit soort zaken (moet gewoon standaard kunnen zou ik zeggen).

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Laatst online: 01:32

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Zo zijn er wel veel meer dingen die ik standaard zou willen maar daar is allemaal wel een app voor :)
Dat HTC het in Sense niet heeft zitten betekend dus niet dat het niet mogelijk is. Ik gebruik bij voorbeeld zelf GoMS omdat daar meer mogelijk is dan in de standaard berichten app van HTC.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vndk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-06 12:54
SmiGueL schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 13:22:
[...]

De One X is al een half jaar op de markt.. Tussen zo'n beetje elk model van HTC heeft 6 maand gezeten.
HTC Desire begin 2010 --> half jaar later kwam de HTC Desire HD
HTC Sensation begin 2011 --> half jaar later kwam de HTC Sensation XE
HTC One X begin 2012 ---> half jaar later komt de.... HTC One X+ (góh, hoe voorspelbaar :P)
Daar was ik mij niet van bewust.
Het leek mij mbt tot de problemen en release nwe 1X wel erg toevallig.
Maar mijn 1X bevalt ook prima, dus die blijft wel (denk ik >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peedee
  • Laatst online: 12-09-2022
Hallo mensen, ik volg jullie discussies op de voet en heb gelukkig géén problemen die hierboven genoemd zijn. Fijn toestel. Oordopjes? Heb gisteren voor 29,95 de nieuwe earpods van het bekende merk met die appel. Goed geluid, en lekkere bass, vergelijkbaar met die van B ie2.

Ik heb alleen een haperende Utube en dat is lastig, ik luister graag nar lange trancemixes maar die haperen wel eens ondanks goede wifi of mobiel internet. Moet ik hem daarvoor helemaal terugzetten naar fabrieksinstellingen of...Graag reacties.
Misschien is het straks opgelost met jellybean maar dat kan nog wel ff duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-06 17:20
En hoe doet Utube het via de browser?
Op mijn HOX hapert het alleen via de Utube app, via de browser heb ik nergens last van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

peedee schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 07:07:
Ik heb alleen een haperende Utube en dat is lastig, ik luister graag nar lange trancemixes maar die haperen wel eens ondanks goede wifi of mobiel internet.
Deinstalleer niet gebruikte apps en wees kritisch wat je gebruikt op je phone.
Bij mij zijn de haperingen weg nadat ik eens mijn lijst met geinige apps die ik toch niet gebruikte heb opgeschoond. Blijkbaar was er een app (of meer) die deze haperingen in youtube app veroorzaakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peedee
  • Laatst online: 12-09-2022
Hallo, in de browser doet hij dit ook. Ik zal eens ff wat apps verwijderen die ik nauwelijks gebruik, thanx. ;)
Xymox schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 09:16:
[...]

Deinstalleer niet gebruikte apps en wees kritisch wat je gebruikt op je phone.
Bij mij zijn de haperingen weg nadat ik eens mijn lijst met geinige apps die ik toch niet gebruikte heb opgeschoond. Blijkbaar was er een app (of meer) die deze haperingen in youtube app veroorzaakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie84
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-05 08:27
Ben geïnteresseerd in de HTC One X maar heb een zeer prangende vraag:

Wie kan een heel sceptisch en reëel oordeel geven over de snelheid van het internetten?
Ik vind deze telefoon echt prachtig en neig naar aanschaffen maar ben nog
een beetje huiverig voor het laden van internetpagina's en beeldverversen in de browser.

Ben zelf nu een iPhone 4 gebruiker en wil graag naar een groter scherm.
Echter is performance in vooral internetten zeer belangrijk voor mij.
Daarnaast natuurlijk straks dat 4.7 inch scherm :9~

Bespaar overigens het Android vs. iOS verhaal.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Internetten gaat soepel op de One X. Ik gebruik vooral Google Chrome, in mijn optiek is er geen betere mobiele browser.
Zowel op 3G als WiFi gaat het goed.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik gebruik zelf de standaard browser en gebruik de One X dagelijks echt tig uur om mee te browsen :)
Als me het enigzins negatief had opgevallen, had ik het wel uitgebreid vermeld, maar het is echt heel top hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie84
Ik zie namelijk in een aantal video reviews dat pinch to zoom soms wel een seconde vertraging heeft!

Dat is voor mij echt een showstopper............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Vinnie84 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:25:
Ben geïnteresseerd in de HTC One X maar heb een zeer prangende vraag:

Wie kan een heel sceptisch en reëel oordeel geven over de snelheid van het internetten?
Ik vind deze telefoon echt prachtig en neig naar aanschaffen maar ben nog
een beetje huiverig voor het laden van internetpagina's en beeldverversen in de browser.

Ben zelf nu een iPhone 4 gebruiker en wil graag naar een groter scherm.
Echter is performance in vooral internetten zeer belangrijk voor mij.
Daarnaast natuurlijk straks dat 4.7 inch scherm :9~

Bespaar overigens het Android vs. iOS verhaal.....
Niks om huiverig voor te zijn. Gaat allemaal soepel en snel naar mijn mening. Ligt er natuurlijk ook aan wat voor verbinding je op het moment hebt. Maar met dezelfde verbinding als jouw iPhone normaal heeft, niks om bang voor te zijn.

Waarom ben je er eigenlijk huiverig voor als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie84
Er staat op de welbekende videosite een aantal reviews waarbij het opvalt dat er vaak een vertraging aanwezig is en vooral bij "pinch to zoom".

Als voorbeeld kan je deze video review bekijken:

YouTube: HTC One X stock browser demonstration

Deze review heeft mij zeer huiverig gemaakt en het viel op bij meerdere reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Vinnie84 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:32:
Ik zie namelijk in een aantal video reviews dat pinch to zoom soms wel een seconde vertraging heeft!

Dat is voor mij echt een showstopper............
Heel raar, want dat hoort zonder enige vertraging te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Vinnie84 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:55:
Er staat op de welbekende videosite een aantal reviews waarbij het opvalt dat er vaak een vertraging aanwezig is en vooral bij "pinch to zoom".

Deze review heeft mij zeer huiverig gemaakt en het viel op bij meerdere reviews.
browsen gaat smoother op de galaxy s3, daar is samsung vanaf de s2 al standaard beter in geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

@Vinnie84
Mm oke. Moet zeggen dat ik hier nog geen last van gehad heb. Maar misschien heb ik de one x wel te weinig gebruikt om over dit punt te kunnen oordelen.
Er staat wel dat het over de stock browser gaat, dus als je een andere browser zou nemen zou je al helemaal nergens last van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Vinnie84 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:55:

Als antwoord (van YT reactie)

"That's not lag.It's a feature of reflowing the text so you can read or see better.Who the hell pinch and zoom nowadays? It just takes a double tap and you can browse better.Pinch and zoom on the iPhone cos of the small screen."

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabri91
  • Laatst online: 29-04 01:07
Text reflow kan je gewoon uitzetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
En ik moet zeggen, het werkt gewoon goed én snel.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie84
sabri91 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 15:09:
Text reflow kan je gewoon uitzetten...
Meerdere items al gelezen over Text reflow en dat lijkt inderdaad de oorzaak te zijn......

Begin nu erg benieuwd te geraken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie84
Nog een vraag:

Hoe is het gebruik met één hand?
Lukt het typen van berichten gewoon goed? Is het browser comfortabel?

Of is het toch een beetje behelpen met één hand?

Als ik een HTC One X koop zal ik dit online doen zo dat ik eerst even kan testen of het allemaal wel goed te bedienen is met één hand... Zo niet maak ik graag gebruik van mijn (online)kopersrecht en stuur de
telefoon terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Vinnie84 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 15:55:
Nog een vraag:

Als ik een HTC One X koop zal ik dit online doen zo dat ik eerst even kan testen of het allemaal wel goed te bedienen is met één hand... Zo niet maak ik graag gebruik van mijn (online)kopersrecht en stuur de
telefoon terug.
Volgende keer even je laatste post editen is wel zo fijn :).

Ik kan de One X prima bedienen met een hand, als dit je antwoord is op je vraag?
Berichtjes typen gaat oké, browsen ook.

Laatste alinea is niet nodig om te vermelden trouwens, vind ik :).

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
Nog een vraag:

telefoon terug.
Dit laatste vind ik een beetje belachelijk.. |:(
Loop aub liever de MM en/of een phonehouse o.i.d. binnen en ga er even een tijdje mee lopen spelen?

Kun je gelijk andere modellen testen als hij te groot is. (De One S is ook een heel mooi en snel toestel, met een wat kleiner scherm)

[ Voor 6% gewijzigd door SmiGueL op 04-10-2012 16:16 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 469636

Ik zou niet kunnen leven zonder text reflow, heerlijk is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pathfinder2k
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-01 11:13

pathfinder2k

is hier...

Nog een vraag:

telefoon terug.
Goed.
Ja. Ja (Chrome).
Nee.
Belachelijk... die onzinkosten worden dus gewoon doorberekend aan de rest heh... loop gewoon een winkel binnen en ga even spelen met het apparaat.

One X, (relatief) beste smartphone die ik bezeten heb (hiervoor Magic, Desire, Sensation...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-05 03:27
net even airdroid erop gehad (leuk/handig programma) maar hierna is mijn telefoon enorm traag

heb de app eraf gegooid maar het systeem is opeens enorm traag..
nu met moeite hem kunnen ontgrendelen (scherm valt elke x weg) en uit kunnen zetten om hem daarna te herstarten

maar het beeld valt nu weg als ik op de aanknop druk om hem te unlocken
als mij dit wel lukt is hij enorm traag en blijft hij dat cirkeltje van laden weergeven 5 sec voordat hij wat doet..

ram verbruik zit rond de 900mb (na opstarten)

meer mensen die dit gehad hebben?

*edit factory reset gedaan.. telefoon werkt weer ram verbruik is nu standaard 650mb +- 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door eehbiertje op 04-10-2012 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fer00
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-08-2020
Mijn HTC OneX is deze week gerepareerd aan een slecht wifi ontvangst probleem. Wifi werkt nu uitstekend, maar nu kan ik geen locatie bepalen via wifi. Iemand enig idee of ik iets verkeerd doe? Met GPS-fix heeft ie geen probleem. Heb bij locatie alles aangevinkt. Maar alle apps die gebruik maken van je locatie zoals NS en Buienalarm geven aan: 'locatie kan niet worden bepaald' via mobiel internet werkt dit wel. Ik vermoed dat ze bij de reparatie tegelijk ook iets fout hebben gedaan, maar misschien zie ik iets over het hoofd.

Aanvulling: Te vroeg zitten huilen, na reboot was het gewoon opgelost.

[ Voor 6% gewijzigd door Fer00 op 04-10-2012 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jups :p Badass inderdaad mja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie84
Het spijt me maar wat is er raar aan om gebruik te maken van mijn recht tot retourneren?

Ik koop een device van 450+ euro en mocht het niet bevallen ben ik blij dat ik het recht op terugsturen heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:13
Vinnie84 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 08:48:
Het spijt me maar wat is er raar aan om gebruik te maken van mijn recht tot retourneren?

Ik koop een device van 450+ euro en mocht het niet bevallen ben ik blij dat ik het recht op terugsturen heb...
Loop een winkel binnen. Pak de telefoon in je hand. Speel er een half uur mee. Koop het ding of koop het ding niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie84
KaiseRRuby schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 10:02:
[...]

Loop een winkel binnen. Pak de telefoon in je hand. Speel er een half uur mee. Koop het ding of koop het ding niet.
Ook jij hebt recht op een eigen mening. Blij om te zien dat jij een beslissing zo snel kan nemen.

Modbreak:Dit topic is om het toestel zelf te bespreken. Aankoopadvies e.d. horen in een ander topic thuis, niet hier.

[ Voor 15% gewijzigd door janvanduschoten op 05-10-2012 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Xanion schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 23:27:
[...]

Geen JellyBean. Ik vermoed een Sense4.5 feature.
Is idd een Sense 4+ Feature, ik heb het ook op de nieuwe ARHD welke is gebaseerd op de OTA update.

Wel slordig trouwens dat het toestel een foto maakt met "volume up" maar dan ook het volume up slider ding laat zien.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
Donstil schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 10:28:
[...]

Is idd een Sense 4+ Feature, ik heb het ook op de nieuwe ARHD welke is gebaseerd op de OTA update.

Wel slordig trouwens dat het toestel een foto maakt met "volume up" maar dan ook het volume up slider ding laat zien.
Voor zover ik kan zien is ARHD 10.x hier nog niet te downloaden, en heeft de ARHD 9.x gewoon Sense 4.1 net als iedereen met de laatste Android 4.0.4 update? Of heb jij hem verkregen vanuit een andere bron? (als tester bijv.)

[edit:]
Lees nu pas je post in het andere topic, verklaart wat :)

[ Voor 11% gewijzigd door SmiGueL op 05-10-2012 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th_mas
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 06-07 15:03
Ik ben al sinds april eigenaar van een One X, had op dat moment het gevoel dat het de beste smartphone op de markt was, wat me vooral aansprak was ICS out of the box, met afstand beste scherm op de markt en de quadcore processor. Mijn keuze was toen snel gemaakt.

Als ik nu echter zou moeten kiezen tussen een One X+ of bv. een Galaxy SIII of een iPhone 5 zou ik waarschijnlijk niet meer voor de HTC gaan.

Ze hadden naar mijn mening beter de focus kunnen houden bij de huidige One serie, zo snel mogelijk updates klaar hebben staan e.d. De strategie van elk half jaar een nieuw (vervangend) high end toestel vind ik niet de beste. Het zorgt ervoor dat een toestel na een jaar al totaal uit beeld is, als er inmiddels al twee nieuwe modellen op de markt zijn en het wordt er niet overzichtelijker op.

Het zorgt iig bij mij voor dat ik Apple nu prefereer omdat ik weet dat ik dan na anderhalf jaar nog steeds goede support heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Je krijgt zeer binnenkort toch de update naar Jelly Bean & de nieuwste Sense versie? Ik vind dat een prima ondersteuning.

nieuws: HTC begint deze maand met Android 4.1-update One X en One S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad, sinds april hebben we al vier updates gehad, #5 komt eraan...
En over een jaar? Geen idee, dat zien we dan wel weer, je bent toch niet voor niets Tweaker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
Maar de One X is natuurlijk nog steeds het topmodel he ;)

Th_mas doelt op de ondersteuning voor modellen van 1 of 2 generaties terug.

De Sensation heeft (na ~ een jaar?) ook gewoon de 4.0 Ice Cream update gekregen, en krijgt misschien de 4.1 ook? Nou dat vind ik ZEKER alles behalve slechte ondersteuning..

Daarnaast kun je, mocht je alsnog gewoon de nieuwste versies willen draaien, altijd nog naar de Custom ROM's, die bovendien wel meer voordelen bieden :D Succes met dat met je Apple.. ;)

De reden dat niet alle toestellen een update krijgen ligt ook simpelweg aan het feit dat sommigen gewoon écht te traag zijn hiervoor.. Android 2.3 (Custom ROM met A2SD) liep op mijn HTC Desire echt VELE malen vlotter dan de 4.0 builds.. en zo slecht waren die specs van de Desire echt niet :P

[ Voor 22% gewijzigd door SmiGueL op 05-10-2012 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Als je een lange ondersteuning het belangrijkste vind dan zou je een Nexus toestel moeten aanschaffen, die krijgen van Google de updates en die zijn er altijd het snelst mee.
Alle andere fabrikanten maken er een schil omheen en dan duurt het weer een xXx maanden voordat ze dat allemaal voor elkaar hebben. Bedenk het dat je nu een HTC (Samsung,LG, etc) hebt waar iOS op draait met een grafische schil, dan zouden de updates van Apple ook langer op zich laten wachten, nog afgezien van de andere hardware waar de software op moet worden aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

CLB schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 14:30:
Inderdaad, sinds april hebben we al vier updates gehad, #5 komt eraan...
En over een jaar? Geen idee, dat zien we dan wel weer, je bent toch niet voor niets Tweaker..
Precies, er valt niks te klagen over het aantal update. Natuurlijk moet er even gewacht worden met grote update ( ics > jb ), maar dat komt gewoon omdat ze Sense er nog overheen moeten leggen. Totaal geen problemen mee, ik wacht rustig af.

ICS werkt gewoon goed, heb niks te klagen over de One X. En over een jaar, ach dan zie ik wel of ik hem een keer ga rooten, waar ik nu nog geen behoefte aan heb.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153905

Offtopic, dus weg.

[ Voor 95% gewijzigd door janvanduschoten op 05-10-2012 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-04 07:32
Werkt bij mensen hier de Ziggo tv kijken app? Ik krijg elke keer een melding dat het inloggen is mislukt is en dat ik het later nog een keer moet proberen.

Met m'n tablet lukt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th_mas
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 06-07 15:03
Jullie hebben gelijk in de punten die jullie aanhalen, er wordt idd relatief goed geüpdatet. Maar toch vind ik dat de huidige snelheid van innovaties en nieuwe mogelijkheden (wat alleen maar goed is) een klant dupeert die een 2 jarig abonnement afsluit. Dat is gewoon te lang wil je bijblijven, updates of niet, uiteindelijk krijg je dan het Desire HD verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Persoonlijk ben ik vooral geïnteresseerd in de geclaimde accuduur. Die zou veel beter zijn, en aangezien dit nogal een heibel punt is bij de HOX, kan hier best wel een verbetering in zitten.

Maar dan nog ga ik niet upgraden denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
Als je snellere updates wilt moet je kale Android gaan draaien. Dus of tweaken of over op een Nexus.

Alternatieven zijn natuurlijk geen twee jarige abonnementen afsluiten of losse toestellen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
RoD schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 23:59:
Persoonlijk ben ik vooral geïnteresseerd in de geclaimde accuduur. Die zou veel beter zijn, en aangezien dit nogal een heibel punt is bij de HOX, kan hier best wel een verbetering in zitten.

Maar dan nog ga ik niet upgraden denk ik :P
Ik moet zeggen dat ik sinds 4.04 zeer tevreden ben over de accuduur. Bijna 4uur screen-on time vindt ik niet slecht, haal ook makkelijk tegenwoordig de hele dag.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Xymox schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 23:48:
(...) Het lijkt mij meer een probleem van de mens om steeds maar meer en beter te willen, maar zich niet afvraagt of wat men heeft niet gewoon voldoende is.
Mee eens, met een kleine kanttekening. Het is enerzijds inderdaad de klant die graag met het nieuwste van het nieuwste wil lopen, en zich dus snel bekocht voelt als een paar maanden later alweer iets nieuwers uitkomt. Dat kun je zelf oplossen door gewoon tevreden te zijn met wat je hebt, ongeacht hoe nieuw het is.

De kanttekening zit voor mij hierin: het zijn ook de fabrikanten die daarop inspelen, en dus een eigenlijk nog net niet helemaal rijp product heel snel de markt op slingeren.

Ik zou veel liever zien dat er wat meer tijd in de ontwikkeling van een volwassen en goed werkend product wordt gestoken, en dan kunnen we daar ook met z'n allen wat langer mee doen. Concreet: de One X had een betere accuduur mogen hebben, is HTC kennelijk ook achtergekomen, getuige de grotere accu in de X+. De audio output is naar een aparte chip verhuisd om betere lage en hoge tonen te geven; anders gezegd, de One X geeft gewoon teveel ruis. De video van de front-facing camera kan ook via de onboard video bewerkingschip, zonde dat daar niet eerder aan is gedacht. De wifi antennecontactjes moeten beter aangesloten worden, anders valt de wifi bij sommigen bijna helemaal weg. Als ik die verbeterpunten zie bekruipt mij het gevoel dat de One X net niet helemaal af was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Appelsap schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 14:18:
[...]

Mee eens, met een kleine kanttekening. Het is enerzijds inderdaad de klant die graag met het nieuwste van het nieuwste wil lopen, en zich dus snel bekocht voelt als een paar maanden later alweer iets nieuwers uitkomt. Dat kun je zelf oplossen door gewoon tevreden te zijn met wat je hebt, ongeacht hoe nieuw het is.

De kanttekening zit voor mij hierin: het zijn ook de fabrikanten die daarop inspelen, en dus een eigenlijk nog net niet helemaal rijp product heel snel de markt op slingeren.

Ik zou veel liever zien dat er wat meer tijd in de ontwikkeling van een volwassen en goed werkend product wordt gestoken, en dan kunnen we daar ook met z'n allen wat langer mee doen. Concreet: de One X had een betere accuduur mogen hebben, is HTC kennelijk ook achtergekomen, getuige de grotere accu in de X+. De audio output is naar een aparte chip verhuisd om betere lage en hoge tonen te geven; anders gezegd, de One X geeft gewoon teveel ruis. De video van de front-facing camera kan ook via de onboard video bewerkingschip, zonde dat daar niet eerder aan is gedacht. De wifi antennecontactjes moeten beter aangesloten worden, anders valt de wifi bij sommigen bijna helemaal weg. Als ik die verbeterpunten zie bekruipt mij het gevoel dat de One X net niet helemaal af was.
Als je zo bekijkt had men de Sensation ook niet uit hoeven te brengen vorig jaar, als men die verder door had ontwikkeld had die dit voorjaar als de One-X uit kunnen komen.
Als je altijd vindt dat er door ontwikkeld moet worden tot het goed is komt er nooit iets op de markt. Dan reden we nu nog met paard en wagen rond ipv auto's.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb sinds vandaag nu ook een HTC One X en ben er SUPER tevreden mee , maar dat komt ook dat ik voorheen een HTC Desire had en dan is het verschil zeker groot .
Maar als je van een HTC Sensation naar een HTC One X overstapt is dat weinig verschil .
Wij worden zo enorm met luxe smartphones verwend en je hoeft niet altijd het nieuwste van het nieuwste in bezit te hebben , we hebben gewoonweg een luxe probleem als je elk jaar een nieuwe smartphone wilt hebben .
Ik vind zelfs minimaal 2 á 3 jaar moet je zeker met een toestel kunnen doen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Xanion schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 14:47:
[...]
(...)
Als je altijd vindt dat er door ontwikkeld moet worden tot het goed is komt er nooit iets op de markt. Dan reden we nu nog met paard en wagen rond ipv auto's.
Ehm, ik weet niet waar jij in rijdt, maar mijn auto (volvo) doet het prima. Dus het kan best. Maar als de jouwe zo brak is dat je terug wilt naar paard en wagen, dan bewijst dat opnieuw mijn punt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Xanion schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 11:56:
[...]

Ik moet zeggen dat ik sinds 4.04 zeer tevreden ben over de accuduur. Bijna 4uur screen-on time vindt ik niet slecht, haal ook makkelijk tegenwoordig de hele dag.
4 uur schermtijd is inderdaad best goed, maar dat haalt lang niet iedereen. Ik ben zelf bijzonder teleurgesteld in de software van HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een smartphone is nooit genoeg perfect en het is gewoonweg persoonlijk hoe tevreden je bent met je huidige toestel .
Iedereen in zijn waarde laten , maar ikzelf vind het wel heel erg spannend hoe vernieuwingen zich ontwikkelen in korte en lange tijd .
Is toch een mooi stukje techniek die Smartphones , I Love It .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb Sygic Android Navigatie op mijn HTC Desire .
Nu met mijn nieuwe HTC One X aanschaf wil ik natuurlijk deze installeren .
Heb de Navigatie verwijderd bij de HTC Desire .
De Sygic Navigatie geinstalleerd op mijn HTC One X .
Maar als ik Sygic opstart maakt deze geen contact meer met WiFi naar Sygic om de verdere instalatie af te ronden .
Krijg steeds de melding dat er geen internet toegang is tot Sygic .
Heb de suport gelezen op de site van Sygic en daar staat beschreven :

FAQs (Employee) 1 day ago

Dear Customers,

Due to a technical issue in-app purchases of Sygic GPS Navigation cannot be restored at the moment. We sincerely apologize for the inconvenience.

We are examining this issue together with the Google Play Store Team and finding a solution has the highest priority.

To restore your in-app purchase, please forward the original email you received from Google Play Store after making the purchase to support@sygic.zendesk.com so we can assist you.

Thank you for your understanding

Zou er nu inderdaad een storing kunnen zijn bij Sygic ????
Wie erkent dit probleem .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023
Je geeft toch al je eigen antwoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 459159

Hmmm bedoelen ze niet android 4.1?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1O5th.jpg

http://www.htc.com/nl/help/htc-one-x/#download

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdohmen
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07-07 05:38
Lijkt me dat dit de Amerikaanse manier van datum noteren is en dit dus de update van 2 maanden geleden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
rdohmen schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 14:27:
Lijkt me dat dit de Amerikaanse manier van datum noteren is en dit dus de update van 2 maanden geleden is.
+1

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-06 20:36
Voor diege die nog een One X met 32GB willen moeten ze snel zijn want deze is al bij veel leveranciers niet verkrijgbaar! Er wordt nu alleen de 16GB geleverd (voor meestal dezelfde prijs als de 32GB versie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb mijn HTX One X nu 2 dagen en ik ben er SUPER tevreden mee .
32 GB gehuegen is gewoonweg heel fijn
4,7 inch scherm is zo heerlijk om mee te werken
enz..............
Ik stoor mij helemaal niet aan het nieuwe model / HTC One X+ , verbeteringen in deze high end phones gaat vaak in snel tempo en over 2 jaar zal ook de HTC One X aan vervanging toe zijn , hetzelfde heb ik met de HTC Desire meegemaakt .
Maar dat er ook een HTC One X 16 GB bestond is voor mij helemaal nieuw 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
+2

Ik draai die versie al en ik heb idd maanden geleden ge-update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 382423

Zijn er nog meer mensen met problemen met de oordopjes? Ik heb ze heel lang niet gebruikt, na 3 maanden hardlopen met de HOX. Nu ben ik weer aan de gang bij de sportschool en gebruikte daar dus ook mijn oordopjes weer. Voornamelijk met cardio...
Binnen drie weken is de kabel kapot, waardoor links het bijna helemaal niet meer doet en er een hele irritante kraak in het geluid rechts zit...

Lijkt mij toch wel erg snel...ben ik de enige met deze pech?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
Ja mijn vrouw heeft ondertussen mijn oordopjes al gepikt omdat die van haar kapot zijn en zij ze wel gebruikt... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben gelukkig erachter gekomen wat de oorzaak was van het steeds wegvallen van internetverbinding tijdens het 3051 MB downloaden van Sygic .
Ik kon namelijk wel in het menu komen en dan de weer activeren en terugzetten van alle landen waarvoor ik betaald heb .
Maar tijdens het downloaden van die 3051 MB viel de verbinding steeds weg met Sygic .
De oorzaak zit bij Google Play / Instellingen / alleen bijwerken via WiFi stond uitgevink .
Nu ik deze aangevink staat gaat het 3051 MB zonder problemen en zet alles weer terug .
Het lijkt allemaal simpel maar als je uren aan het proberen bent en je denkt niet aan Google Play Instellingen dan is het ver zoeken .
Dus moet ik maar eesrst mijn HTC One X maar eens bestuderen voor ik aan de slag ga met installeren .
Anoniem: 153905 schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 10:31:
Ik heb Sygic Android Navigatie op mijn HTC Desire .
Nu met mijn nieuwe HTC One X aanschaf wil ik natuurlijk deze installeren .
Heb de Navigatie verwijderd bij de HTC Desire .
De Sygic Navigatie geinstalleerd op mijn HTC One X .
Maar als ik Sygic opstart maakt deze geen contact meer met WiFi naar Sygic om de verdere instalatie af te ronden .
Krijg steeds de melding dat er geen internet toegang is tot Sygic .
Heb de suport gelezen op de site van Sygic en daar staat beschreven :

FAQs (Employee) 1 day ago

Dear Customers,

Due to a technical issue in-app purchases of Sygic GPS Navigation cannot be restored at the moment. We sincerely apologize for the inconvenience.

We are examining this issue together with the Google Play Store Team and finding a solution has the highest priority.

To restore your in-app purchase, please forward the original email you received from Google Play Store after making the purchase to support@sygic.zendesk.com so we can assist you.

Thank you for your understanding

Zou er nu inderdaad een storing kunnen zijn bij Sygic ????
Wie erkent dit probleem .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lydus
  • Laatst online: 06-07 20:06
Zo nu en dan heb ik last van het feit dat bij telefoongesprekken het gespreksvolume op maximaal staat, en het volume niet omlaag te krijgen is (hoewel in beeld wordt aangegeven dat het volume al op het laagste niveau staat). Mijn indruk is dat het enkel bij inkomende gesprekken gebeurt, en niet altijd. Ik heb het zowel onder de huidige als vorige FW.

In Deel 1 van dit topic waren er een aantal anderen die het ook leken te hebben; hebben jullie een oplossing gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corneej
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22:56
Officiele JB rom geleaked 4.1 + sense 4.5!

http://www.androidplanet....tionale-htc-one-x-gelekt/

Wel alleen nog maar beschikbaar voor bepaalde CID's.
Even goed controleren welke CID je hebt met bijgevoegde apk file!

Ik moet het artikel nog even verder lezen voor de benodigdheden, maar wil jullie deze informatie niet onthouden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was vanochtend al bekend, desalniettemin leuk, maar nog meer voor [HTC One X] Rooten & Custom ROM's

Topic voor de One X+ wat betreft levertijden / prijzen: HTC One X+ - Levertijden en prijzen

[ Voor 32% gewijzigd door CLB op 08-10-2012 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ys8574
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 05-05 00:11
Grappig.. Coolblue verkoopt de One X 16 GB 40,00 euro duurder dan de 32 GB.

Dus voor iedereen die ernaar uitkijkt: Minder is niet altijd goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

corneej schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 15:26:

Ik moet het artikel nog even verder lezen voor de benodigdheden, maar wil jullie deze informatie niet onthouden!
Oeww :o mijn cid staat er tussen, maar ik wacht wel rustig af. Kan nu nooit meer lang duren voor JB binnen komt rollen via de OTA.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-07 09:41

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Stond vandaag op HTC Facebook:

Is het jullie opgevallen dat HTC in al hun telefoon advertenties de klok op 10:08 zet?

[ Voor 4% gewijzigd door DNA_Saint op 08-10-2012 18:35 ]

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-07 07:26
Hoppa mijn CID (__E11) staat er ook tussen. Denk dat ik het toch maar ga doen, ben wel nieuwsgierig inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdohmen
  • Laatst online: 07-07 05:38
DNA_Saint schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 18:34:

Is het jullie opgevallen dat HTC in al hun telefoon advertenties de klok op 10:08 zet?
http://blog.htc.com/2012/05/is-it-always-1008-at-htc/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-07 12:00
Mijn Cid ook, en ondanks dat ik met mijn Desire veel geflashed heb, heb ik bij mijn one x alleen nog maar geroot en geen custom rom geïnstalleerd. Ben er toch huiverig voor oa wegens missen s-off. Er is aangegeven dat de update in Oktober zou komen, en ik wacht daar liever op nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
DNA_Saint schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 18:34:

Dat was inderdaad de datum waarop de ICS 4.0.4 update uitkwam :)

Anoniem: 459159 in "[HTC One X / One X+] Ervaringen & Discussie - Deel 2"

//wss gewoon toeval, gezien deze tijd al járen gebruikt wordt.
Zou een beetje jammer zijn als HTC expres wacht met releasen van een udpate omdat de datum dan gelijk is aan die van hun klokken :')

Zo niet zou ik het alsnog kunnen waarderen want dan hebben ze nog precies 1,5 uur om hem uit te rollen :+ (10-08 amerikaanse datum notatie)

[ Voor 29% gewijzigd door SmiGueL op 08-10-2012 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
golem501 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 19:11:
Werkt bij mensen hier de Ziggo tv kijken app? Ik krijg elke keer een melding dat het inloggen is mislukt is en dat ik het later nog een keer moet proberen.

Met m'n tablet lukt het wel.
Vandaag lukte het wel... Niks veranderd qua instellingen of apps of zo... Vaag 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huppol
  • Laatst online: 05-07 11:10
Ik heb een probleem met mijn HOX. Heb heb nog maar een aantal dagen, en ben erachter gekomen dat mijn 3g verbinding niet zomaar aangaat. Wanneer ik op wifi heb gezeten en geen verbinding meer heb (of gewoon uitzet) gaat 3g vrijwel altijd niet aan. Ik moet de telefoon dan opnieuw opstarten zonder wifi aan om 3g te krijgen.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen en hoe ik dit op kan lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
corneej schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 15:26:

Sja, de informatie is niet helemaal correct. In de thread waar ze op xda naar linken staat dat dit de rom van de HTC One X+ is, niet de normale X. Verder is die CID beperking er omdat Football de firmware package van de gelekte beta OTA update moet gebruiken omdat JB de nieuwe hboot nodig heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
Huppol schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 20:40:
Ik heb een probleem met mijn HOX. Heb heb nog maar een aantal dagen, en ben erachter gekomen dat mijn 3g verbinding niet zomaar aangaat. Wanneer ik op wifi heb gezeten en geen verbinding meer heb (of gewoon uitzet) gaat 3g vrijwel altijd niet aan. Ik moet de telefoon dan opnieuw opstarten zonder wifi aan om 3g te krijgen.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen en hoe ik dit op kan lossen?
Het is mij wel eens opgevallen dat het even duurt als ik een wifi connectie uitloop voordag 3g / h aangaat. soms moet ik zelfs even terug naar het homescreen voor er wat gebeurt maar ik hoef niet opnieuw op te starten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
Lizard schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 20:42:
[...]
Sja, de informatie is niet helemaal correct. In de thread waar ze op xda naar linken staat dat dit de rom van de HTC One X+ is, niet de normale X. Verder is die CID beperking er omdat Football de firmware package van de gelekte beta OTA update moet gebruiken omdat JB de nieuwe hboot nodig heeft.
Dus de gelekte 3.09.401.100 update (die voor de One X dus) is een beta,
en de gelekte 1.11.401.1 (voor de One X+) is waarschijnlijk de officiële update?

Ik las onder andere hier in de eerste regel namelijk dat 3.09.401.100 de final zou zijn dus ik zie dan eigenlijk niet in waarom de maXimus ROM gebruikt maakt van versie 1.11.401.1 die ze dan eerst nog moeten porten..?
*Ik ga niet vanuit dat de OneX+ 'update' beter werkt op de OneX dan de versie die voor de OneX wordt uitgebracht :|

[ Voor 8% gewijzigd door SmiGueL op 09-10-2012 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
SmiGueL schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 23:07:
[...]

Dus de gelekte 3.09.401.100 update (die voor de One X dus) is een beta,
en de gelekte 1.11.401.1 (voor de One X+) is waarschijnlijk de officiële OTA update?

Ik las onder andere hier in de eerste regel namelijk dat 3.09.401.100 de final zou zijn dus ik zie dan eigenlijk niet in waarom de maXimus ROM gebruikt maakt van versie 1.11.401.1 die ze dan eerst nog moeten porten..?
*Ik ga niet vanuit dat de OneX+ 'update' beter werkt op de OneX dan de versie die voor de OneX wordt uitgebracht :|
Het ligt net ietsje anders, de 1.11.401.1 is de stock rom die bij release van de HTC One X+ geleverd wordt. Aangezien de hardware vrijwel hetzelfde is, kan deze rom bijna zonder aanpassingen geport worden.
Wat Football nu gedaan heeft is de firmware van de gelekte OTA voor de normale One X gepakt, en deze gecombineerd met de final release van de HTC One X+. En je hebt een werkende rom voor de normale HTC One X. Waarschijnlijk wel met een paar kleine aanpassingen, maar dit is het in een notedop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:57
:( de tomtom navigatie werkt niet op htc X one en Samsung s 3 vanwege resolutie.
Dit is n slechte grap. Wat n prutsers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
Lizard schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 01:27:
[...]
Het ligt net ietsje anders, de 1.11.401.1 is de stock rom die bij release van de HTC One X+ geleverd wordt. Aangezien de hardware vrijwel hetzelfde is, kan deze rom bijna zonder aanpassingen geport worden.
Wat Football nu gedaan heeft is de firmware van de gelekte OTA voor de normale One X gepakt, en deze gecombineerd met de final release van de HTC One X+. En je hebt een werkende rom voor de normale HTC One X. Waarschijnlijk wel met een paar kleine aanpassingen, maar dit is het in een notedop.
Ja dat eerste lijkt me logisch, maar waar ik op doel is dat als de 3.09.401.100 update degene is die HTC over enkele weken gaat releasen, waarom zou een geporte One X+ ROM dan beter/sneller draaien dan de voor de One X bedoelde ROM? 8)7 *De One X OTA was al een paar dagen eerder gelekt dan de One X+ versie

Wel mooi om te zien dat de JB update door alle ARHD testers echt super ontvangen wordt :)
Ik kijk er iig wel naar uit :D (mocht ik voor die tijd geen ARHD erop hebben staan O-))

[ Voor 15% gewijzigd door SmiGueL op 09-10-2012 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Ferry34 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 09:17:
:( de tomtom navigatie werkt niet op htc X one en Samsung s 3 vanwege resolutie.
Afgezien van wat scaling issue's werkt ie prima hoor... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
SmiGueL schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 09:34:
[...]
waarom zou een geporte One X+ ROM dan beter/sneller draaien dan de voor de One X bedoelde ROM? 8)7
Omdat we hem dan nu al hebben en niet "over een paar weken" wanneer HTC er eindelijk eens tijd voor heeft.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
Donstil schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 10:04:
[...]

Omdat we hem dan nu al hebben en niet "over een paar weken" wanneer HTC er eindelijk eens tijd voor heeft.
De ROM voor de One X is bijna een week geleden uitgelekt en wordt gebruikt in ARHD. Dus die kun je sinds dit weekend, dus al voórdat de One X+ versie gelekt was, al vrolijk testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 357128

SmiGueL schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 10:07:
[...]

De 3.09.401.100 ROM voor de One X is bijna een week geleden uitgelekt en wordt gebruikt in ARHD. Dus die kun je sinds dit weekend, dus al voórdat de One X+ versie gelekt was, al vrolijk testen :)
alleen met root?

[ Voor 95% gewijzigd door Anoniem: 357128 op 09-10-2012 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Alles wat met custom ROM's en rooten te maken heeft hoort in het bijbehorende topic, niet hier. Laten we hier weer ontopic gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Laatst online: 17:04
Sinds vorige week ben ik op zoek naar een nieuwe smartphone, omdat onlangs mijn HTC Desire HD kapot is gegaan.

Ik moet toegeven dat ik door de bomen het bos niet meer zag, want op dit moment is het aanbod aan smartphones zéér aantrekkelijk te noemen! Echter, eén ding was zeker: het moest een Android telefoon zijn.
Uiteindelijk twijfelde ik tussen de nieuwe Samsung Galaxy SIII en de HTC One X. Qua specificaties is de Galaxy SIII nét iets beter dan de One X, maar ik vind het toestel te groot en daarbij te lomp. De One X is een onwijs mooie telefoon en niet veel groter dan de Desire HD. Daarnaast ben ik erg tevreden over HTC Sense.

Maar goed, vandaag heb ik dus de knoop doorgehakt en een HTC One X (Glamour Grey) besteld. Hopelijk heb ik hem snel binnen, want het is verdorie speelgoed en /me Yonix wil spelen! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:28
quote:
Ferry34 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 09:17:
Xanion schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 09:59:
[...]

Afgezien van wat scaling issue's werkt ie prima hoor... >:)
Hier werkt hij ook prima!

[ Voor 35% gewijzigd door Vroem op 09-10-2012 18:05 ]

Pagina: 1 2 ... 26 Laatste

Let op:
Discussie over de Jelly Bean-update graag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1528372">HIER</a>.

Heb wel/geen last van wifi problemen na de laatste update? <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/40820284#40820284">Vul de poll in!</a>