Of nieuw lcd display + glas kopen en zelf vervangen. Ben je onder 100 euro klaarGugger schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 20:22:
[...]
Of laten repareren voor 215 euro, of je inboedelverzekering moet het dekken, of je koopt gelijk een nieuwe telefoon
Ik heb mijn HOX nu twee jaar en merk gewoon dat de batterij echt slechter wordt. Moet midden op de dag een keer bijladen anders haal ik de avond niet. Ik maak er wel veel gebruik van, maar toen die net nieuw was ging die makkelijk een dag mee.
Het is wel lang geleden dat ik hem een harde reset heb gegeven, zou dit nog iets kunnen uitmaken? In energiebeheer zie ik niet echt apps die de boel leegtrekken ofzo.
Ben er nog tot op de dag van vandaag erg blij mee, jammer dat je de batterij niet even snel kunt vervangen.
Het is wel lang geleden dat ik hem een harde reset heb gegeven, zou dit nog iets kunnen uitmaken? In energiebeheer zie ik niet echt apps die de boel leegtrekken ofzo.
Ben er nog tot op de dag van vandaag erg blij mee, jammer dat je de batterij niet even snel kunt vervangen.
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Bij mij was dit ook het geval. Echter had ik altijd al last van een klein ander mankement, maar ik vond het nooit de moeite waard om het toestel hiervoor te laten repareren.NeoMe schreef op maandag 03 maart 2014 @ 14:55:
Ik heb mijn HOX nu twee jaar en merk gewoon dat de batterij echt slechter wordt. Moet midden op de dag een keer bijladen anders haal ik de avond niet. Ik maak er wel veel gebruik van, maar toen die net nieuw was ging die makkelijk een dag mee.
Toen de batterij slechter werd, vond ik dat een goede reden om het toestel wél te laten repareren. Als grootste probleem gaf ik het kleine mankement op, en erbij heb ik vermeld dat de batterij vele malen slechter werd. De accu is toen vervangen
Mocht jij dus ook een ander klein mankementje hebben en nog garantie hebben op je toestel, dan kan je op deze manier een nieuwe accu krijgen.
Hmmm, die van mijn vrouw heeft alleen de bijzonder brakke accu. Na nog geen drie uur schermtijd is het toestel leeg, binnen 8 uur nadat die van de lader gehaald is. Helaas, voor zover bekend, geen andere mankementen.
Harde reset heeft het ding niet zo lang geleden nog gehad. Hoop op een release van een stabiele kitkat ROM mét Xposed ondersteuning, dan knikker ik m daarop en zal wel zien of dat beter gaat.
Harde reset heeft het ding niet zo lang geleden nog gehad. Hoop op een release van een stabiele kitkat ROM mét Xposed ondersteuning, dan knikker ik m daarop en zal wel zien of dat beter gaat.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
3 uur schermtijd is best wel veel hoor. Denk eerder dat je een wakelock hebt.
NOSIG
Voer dit in via je belmenu, daar kun je bij 'meer' een batterijtest doen:
*#*#3424#*#*
*#*#3424#*#*
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
na 2,5 jaar is mn scherm aan diggelen
ondanks dat het mn werk is om schermpjes van foontjes te vervangen schrijf ik deze af ..
2.5 jaar is overigens wel een record
ondanks dat het mn werk is om schermpjes van foontjes te vervangen schrijf ik deze af ..
Als het je werk is, heb je de arbeidskosten niet en kan je dus goedkoop een nieuw schermpje plaatsen. Niets voor marktplaats?
[/ot]
[/ot]
Sometimes you need to plan for coincidence
Trust me, een wakelock is er niet. En 3 uur schermtijd is weinig. Mijn oude S2 haalde al met gemak 4 uur schermtijd bij 18 uur op een batterijlading en m'n huidige S4 haalt 5 to 6 uur schermtijd bij 18 uur gebruik._Christiaan_ schreef op maandag 03 maart 2014 @ 19:45:
3 uur schermtijd is best wel veel hoor. Denk eerder dat je een wakelock hebt.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Mijn HOX crasht de laatste tijd vaak na het updaten van apps via de Play Store. Hebben anderen hier ook last van?
64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III
Zo kan ik ook records halen ;-)marcel-o schreef op maandag 03 maart 2014 @ 22:41:
na 2,5 jaar is mn scherm aan diggelen![]()
Toestel is volgens mij pas 1 jaar en 11 maanden op de markt (april '12).
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
whehe..
heb nooit langer dan n jaar met n toestel gedaan..
of ze vielen uit elkaar of zag weer wat leuks/nieuws.
maar t lijkt langer dan 2 jaar ..
naja heb m vanaf t begin iig. nog lang..
heb nooit langer dan n jaar met n toestel gedaan..
of ze vielen uit elkaar of zag weer wat leuks/nieuws.
maar t lijkt langer dan 2 jaar ..
naja heb m vanaf t begin iig. nog lang..
[ Voor 25% gewijzigd door marcel-o op 04-03-2014 15:14 ]
Heb de batterij test gedaan, zat na 1u op 80% batterij. Volgens de test moet die 70% halen als die nog niet ouder is dan 2 jaar. Dus mag hem helaas niet opsturen naar de helpdesk. Die test is wel in Flight modus dus scheelt ook zeker wel. Ga hem maar een hard reset geven, wie weet haalt dat nog iets uit.
Na bijna 2 jaar word ook hier de accu slechter. Nu ben ik van plan om deze te vervangen. De originele HOX heeft een 1800mah accu (toch?) en de HOX+ heeft een 2100mah. Is het mogelijk om de accu van m'n HOX te vervangen voor een accu van de HOX+?
In theorie zou hij dan ietsjes langer mee moeten gaan...
In theorie zou hij dan ietsjes langer mee moeten gaan...
Ja dat is mogelijk, heb er nog wel eentje hier liggen.
In theorie moet die langer mee gaan, in praktijk merk je er niks van.
In theorie moet die langer mee gaan, in praktijk merk je er niks van.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
De mijne zat op 89% capaciteit na de test. Was voldoende voor een reparatie, was er zelf ook verbaasd over... Krijg hem morgen terug, laat nog wel even weten of de accu inderdaad vervangen is.NeoMe schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 18:24:
Volgens de test moet die 70% halen als die nog niet ouder is dan 2 jaar. Dus mag hem helaas niet opsturen naar de helpdesk.
Hoe heb je het aangemeld dan ?musicfreak schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 21:47:
[...]
De mijne zat op 89% capaciteit na de test. Was voldoende voor een reparatie, was er zelf ook verbaasd over... Krijg hem morgen terug, laat nog wel even weten of de accu inderdaad vervangen is.
Gewoon aangegeven dat je problemen hebt met accuduur, dat je die test hebt gedaan en wat er uitkwam ?
Hier na een uurtje stond ie op 83%.
Maar werd gek van de snelheid van leeglopen.
Ik heb eerst gechat met HTC, ik werd toen gevraagd om de test uit te voeren. Ik wilde de resultaten weer per chat doorgeven maar de chat lag eruit. Heb toen gebeld, kreeg tot mijn verassing gelijk iemand aan de lijn (geen keuzemenu ofzzo). Deze overlegde even en vroeg mij een fabrieksinstellingen reset te doen en de volgende dag terug te bellen. Dat heb ik gedaan, en het resultaat was dat het toestel maandag werd opgehaald. Kreeg gisteren alweer bericht dat het toestel retour kwam.
Eigenlijk net zo snel als een klein poosje terug toen de gehele achterkant is vervangen nadat ik mijn wifiproblemen had vermeld.
Eigenlijk net zo snel als een klein poosje terug toen de gehele achterkant is vervangen nadat ik mijn wifiproblemen had vermeld.
Ik had hem al verkocht, gelukkig haakte de koper af. Ga hem nu opsturen, heb nog een maand garantie. De chatsupport gaf aan dat dit onder de garantie valt. Ben ik hem wel even kwijt maar dan kan ik er ook zeker de komende tijd nog mee doen, bevalt namelijk nog prima 
Doen ze een hard reset, anders ga ik eerst nog even backuppen..?
[ Voor 11% gewijzigd door NeoMe op 06-03-2014 16:21 ]
Daar moet je wel vanuit gaan ja.NeoMe schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 16:20:
Ik had hem al verkocht, gelukkig haakte de koper af. Ga hem nu opsturen, heb nog een maand garantie. De chatsupport gaf aan dat dit onder de garantie valt. Ben ik hem wel even kwijt maar dan kan ik er ook zeker de komende tijd nog mee doen, bevalt namelijk nog prima
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Zojuist mijn HOX terug gekregen vanuit Dynafix/HTC. Tot mijn verassing hebben ze een swap uitgevoerd. Ik weet niet of het toestel helemaal nieuw is, in tegenstelling tot de vorige keer is hij nu helemaal beplakt met beschermingsstickers. Maar goed, ze maken zich er in ieder geval niet makkelijk vanaf.
Mn HTC had nauwelijks WIFI. Zelfs in mn eigen huis kon ik nauwelijks internetten.
Ook had ik ernstige bluetooth problemen.
Toen ik las van al die pproblemen met opsturen en ongerepareerd terug krijgen, ben ik langs n smartphone reparatiewinkel geweest.
5-10 minuten gewacht, perfect gerepareerd voor 10 euro!
Heb nu volop WIFI bereik, heel snel internet en nu kan ik wel Bluetooth audio streamen.
Ook had ik ernstige bluetooth problemen.
Toen ik las van al die pproblemen met opsturen en ongerepareerd terug krijgen, ben ik langs n smartphone reparatiewinkel geweest.
5-10 minuten gewacht, perfect gerepareerd voor 10 euro!
Heb nu volop WIFI bereik, heel snel internet en nu kan ik wel Bluetooth audio streamen.
Ben weer super blij, heb een nieuwe accu. Precies één week kwijt geweest, absoluut niet gemist. Kwam ook wel een beetje zo uit, had weinig op de agenda staan. Maar haal nu gewoon weer het einde van de dag, ook in de nacht gaat er maar een paar procent vanaf zoals het hoort ( eerst ook was ). Nu nog valse hoop op KitKat 4.4 maar denk dat dat er niet meer in zit. Wie weet maak ik ook nog een keuze om er een custom rom op te zetten.
Netjes! Hier gister ook opgehaald. Slechte accu en slechte WIFI/BT. Mogen van mij ook een nieuwe batterij erin zetten
Gisteren One X terug gekregen voor Wifi probleem.
Op de bon stond "onderdeel vervangen" zonder specificatie en de achterkant stond helemaal bol.
Dit ziet er echt niet uit en toestel is ook nog eens gereset.
Ik heb direct HTC gebeld en toestel wordt vandaag weer opgehaald.
Op XDA ben ik tegengekomen dat er plaatjes tussen de achterkant behuizing en wifi contacten worden geplaatst. Als dat zo is dan kan ik me niet voorstellen dat ze het bol staan van de behuizing kunnen verhelpen. Het is geen gezicht vooral bij de volume knop. Iemand anders dit ook meegemaakt na Wifi repair?
Mocht toestel weer terug komen in deze staat dan ga ik terug naar de winkel daar product niet in originele staat is.
Op de bon stond "onderdeel vervangen" zonder specificatie en de achterkant stond helemaal bol.
Dit ziet er echt niet uit en toestel is ook nog eens gereset.
Ik heb direct HTC gebeld en toestel wordt vandaag weer opgehaald.
Op XDA ben ik tegengekomen dat er plaatjes tussen de achterkant behuizing en wifi contacten worden geplaatst. Als dat zo is dan kan ik me niet voorstellen dat ze het bol staan van de behuizing kunnen verhelpen. Het is geen gezicht vooral bij de volume knop. Iemand anders dit ook meegemaakt na Wifi repair?
Mocht toestel weer terug komen in deze staat dan ga ik terug naar de winkel daar product niet in originele staat is.
Dat is wel gek zeg, een bolstaand toestel terug krijgen.
Dynafix zet volgens mij standaard 'onderdeel vervangen' op de bon. Ik vind dat ook wat vaag en heb toen een mailtje naar questions.nl@dynafix.com gestuurd. Dit hielp, ik kreeg toen een duidelijk uitleg wat er gerepareerd was.
Dynafix zet volgens mij standaard 'onderdeel vervangen' op de bon. Ik vind dat ook wat vaag en heb toen een mailtje naar questions.nl@dynafix.com gestuurd. Dit hielp, ik kreeg toen een duidelijk uitleg wat er gerepareerd was.
Helpdesk gaf aan "Wifi onderdeel vervangen". In iedergeval is de achterkant niet vervangen.musicfreak schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 08:27:
Dat is wel gek zeg, een bolstaand toestel terug krijgen.
Even afwachten hoe toestel terug komt. Kan nu elk moment koerier voor de deur staan. Wat dat betreft niets aan te merken op de snelheid van de service.

[ Voor 17% gewijzigd door pattatje op 22-03-2014 10:19 . Reden: foto's toegevoegd ]
Lijkt wel of hij op een kachel heeft gelegen.
Maar wat dat aangaat is de service van HTC wel in orde.
Komt hij nu weer zo terug... direct bellen en weer aanbieden.
En is het dan nog niet goed... heb je recht op een refurbished toestel.... en daarna... een nieuwe
En is het dan nog niet goed... heb je recht op een refurbished toestel.... en daarna... een nieuwe
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Is dat pas bij de derde reparatie, dat je recht hebt op een refurbished toestel?avotar schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 10:48:
Lijkt wel of hij op een kachel heeft gelegen.
Ik kreeg namelijk al een refurbished toestel (met stickers etc. op de voor- en achterkant) bij de tweede reparatie
Bij mij wel in elk geval.4WardNL schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 11:19:
[...]
Is dat pas bij de derde reparatie, dat je recht hebt op een refurbished toestel?
Ik kreeg namelijk al een refurbished toestel (met stickers etc. op de voor- en achterkant) bij de tweede reparatie
maar goed, bij was de reparatie steeds goed.
Alleen kwam hij steeds met een ander mankement weer terug...
Eerste was een scherm dat niet meer reageerde, kwam terug met een leeglopende accu (van 100% naar 35% in 2,5 uur op alleen de bluetoothverbinding)
Toen ging hij weg en kwam hij terug met een kapotte g-sensor en wifi problemen.
En toen de refurbished.... en die was best in orde.
HTC Policy:
- keer 1 en 2, reparatie
- 3de keer, refurbish
- 4de keer reparatie (bij mij dan)
- 5de keer upgrade refurbish of new in box.
- 6de keer upgrade refurbish of new in box.
Dat is in ieder geval het traject wat ik heb doorlopen.
Er is tot nu toe altijd wat geweest bij mijn toestellen, zucht
- keer 1 en 2, reparatie
- 3de keer, refurbish
Toestel terug gekregen van Dynafix. Achterkant vervangen maar staat nog steeds bol. Nu foto's gestuurd naar HTC helpdesk voor escalatie.RoasteR87 schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 12:18:
HTC Policy:
- keer 1 en 2, reparatie
- 3de keer, refurbish
Afwachten maar. Eigenlijk wil ik via de winkel de koop ontbinden. Morgenavond maar eens naar de winkel.

Ik blijf het apart vinden dat ze dit soort dingen bij Dynafix zelf niet opmerken, al helemaal wanneer dit juist precies het probleem is wat je hebt aangegeven.. Je zou er toch van uit gaan dat ze de toestellen eerst checken voordat ze worden teruggestuurd?pattatje schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 19:39:
[...]
Toestel terug gekregen van Dynafix. Achterkant vervangen maar staat nog steeds bol. Nu foto's gestuurd naar HTC helpdesk voor escalatie.
Afwachten maar. Eigenlijk wil ik via de winkel de koop ontbinden. Morgenavond maar eens naar de winkel.
[afbeelding]
Zucht, maandag wordt toestel voor de 3e keer opgehaald.... Afwachten maar weer.4WardNL schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 22:42:
[...]
Ik blijf het apart vinden dat ze dit soort dingen bij Dynafix zelf niet opmerken, al helemaal wanneer dit juist precies het probleem is wat je hebt aangegeven.. Je zou er toch van uit gaan dat ze de toestellen eerst checken voordat ze worden teruggestuurd?
Hier ga ik maandag voor keer 7
.. Hopelijk dan ook echt de laatste keer.
In ieder geval wel een laatste keer HTC.

In ieder geval wel een laatste keer HTC.
Keer 7? 
Kun je niet een nieuwe M8 regelen ofzo, 7 keer is wel erg belachelijk...
Kun je niet een nieuwe M8 regelen ofzo, 7 keer is wel erg belachelijk...
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
Nee, ze mogen maar 1 stapje omhoog gaan in de serie ladder, en dan mogen ze geen nieuwe geven, maar alleen maar een gerefurbished model. Maar inderdaad, keer 7 is echt belachelijk, dus ik ga ook hoog inzetten dit keer en hopen op een goede oplossing.
Gisteren refurbish One X ontvangen. Ziet er goed uit en werkt vooralsnog goed.pattatje schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 18:37:
[...]
Zucht, maandag wordt toestel voor de 3e keer opgehaald.... Afwachten maar weer.
Ik heb vandaag mijn HOX+ verkocht, nooit meer HTC voor mij. Iedereen succes met zijn HTC One X(+) en de daarbij horende problemen.
Net een klein systeem update gekregen (1,2 mb groot) . Geen idee wat het welke nummer het heeft kan niks terug vinden iemand die meer te melden heeft ?
Ging om "Gegevens overbrengen" zodat je je contacten over kan zetten naar je evt. nieuwe HTC telefoon.ice angel schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 10:52:
Net een klein systeem update gekregen (1,2 mb groot) . Geen idee wat het welke nummer het heeft kan niks terug vinden iemand die meer te melden heeft ?
Thxs ... een antwoord die HTC niet kon geven zelfs niet wat voor update het wasSPOXYWOXY schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 14:42:
[...]
Ging om "Gegevens overbrengen" zodat je je contacten over kan zetten naar je evt. nieuwe HTC telefoon.
antwoorden via tweeter tot het update naar 4.2.2
Ha, las hier de tip over de tandenborstel, wat een verschil
Frontcamera?
⏩ PVOutput☀️
Nee dat mijn geluid tijdens bellen van onverstaanbaar naar harder dan ik wil is gegaan
[ Voor 3% gewijzigd door Barryvdh op 14-04-2014 14:31 ]
Sinds een aantal weken heb ik last van een slechte geluidskwaliteit tijdens het bellen. Soms van delen van het gesprek weg, klinkt het geluid 'vocoder-achtig' (blikkerig met veel interferentie) en stottert het geluid aan alle kanten. Zijn er hier tweakers bekend met dit probleem?
[ Voor 7% gewijzigd door Yonix op 17-04-2014 17:15 ]
Ik heb dat ook gehad, maar dan in combinatie met ook haperingen bij het afspelen van mp3 (of gewoon de ringtone).Yonix schreef op donderdag 17 april 2014 @ 17:15:
Sinds een aantal weken heb ik last van een slechte geluidskwaliteit tijdens het bellen. Soms van delen van het gesprek weg, klinkt het geluid 'vocoder-achtig' (blikkerig met veel interferentie) en stottert het geluid aan alle kanten. Zijn er hier tweakers bekend met dit probleem?
Heb een boardswap en nieuwe luidspreker gehad.
Heeft iemand anders ook last van geluid uit de speakers van de telefoon, wanneer een hoofdtelefoon is aangesloten? Bij mij komt er dan namelijk geluid uit beide, nogal hinderlijk.
[ Voor 5% gewijzigd door Dasherman op 01-05-2014 03:04 . Reden: Paar keer rebooten doet wonderen ]
Quis custodiet custodes?
Mijn One X wil niet meer opstarten. Ik had 'm aan de lader gehangen en drukte op de power on knop. Sindsdien gaat het scherm niet meer aan. Als ik de aan knop een poos indruk dan trilt het toestel wel even maar daar houd het dan ook mee op. Als ik de volume down of up toets tegelijk indruk met de power toets dan knipperen de drie capacitieve knoppen een aantal keren, verder gebeurt er niks.
Het toestel wordt zo opgehaald door Dynafix vanwege de Wifibug, wilde 'm nog even naar de fabrieksinstellingen resetten maar dat lukt nu niet meer.
Enig idee hoe ik mijn toestel weer aan krijg?
Het toestel wordt zo opgehaald door Dynafix vanwege de Wifibug, wilde 'm nog even naar de fabrieksinstellingen resetten maar dat lukt nu niet meer.
Enig idee hoe ik mijn toestel weer aan krijg?
[ Voor 15% gewijzigd door musicfreak op 01-05-2014 19:16 ]
Dat heb ik met mijn OneX+ ook een keer gehad, alle reservetoestellen aan de lader gehangen maar na een dik uur startte het weer op alsof er niets gebeurd was. Even geduld wilt soms werken.
2010 HTC Desire / 2012 HTC One X+ / 2014 Nexus 6 / 2016 Samsung Galaxy S7 Edge / 2018 Huawei P20 Pro / 2020 Samsung S20+ 5g / iPhone 13
Ik had wel geduld maar de koerier was al hier....
Heb het erbij geschreven op de ticket, zal het wel zien!
Heb het erbij geschreven op de ticket, zal het wel zien!
[ Voor 5% gewijzigd door musicfreak op 02-05-2014 07:02 ]
Sinds vandaag heeft mijn HTC One X last van een zeer vervelend probleem. Het toestel valt tijdens gebruik uit, waarna de drie witte Android-knoppen oplichten en het LED-lampje oranje blijft knipperen.
Misschien een falende batterij? Het viel mij sowieso op dat het toestel de laatste weken ontzettend langzaam was/is. Ik zal maar eens contact opnemen met HTC.
Misschien een falende batterij? Het viel mij sowieso op dat het toestel de laatste weken ontzettend langzaam was/is. Ik zal maar eens contact opnemen met HTC.
Ik heb vanavond mijn One X opengehaald omdat ik last van de WiFi bug (telefoon buiten garantie inmiddels). Nu is de WiFi fix gelukt alleen is echter mijn geluid ermee gestopt. Bellen kan ik nog wel, maar geluid dat de telefoon overgaat of geluid van Youtube laat die niet meer horen
. Weet iemand toevallig een adresje in de buurt van Rotterdam waar ik de telefoon kan laten maken of weet iemand waar de aansluitingen van de interne speaker zit en/of hoe dit te repareren?
Meh, tijden lang zeer gelukkig geweest met mijn OneX+ (snel, nooit problemen) maar sinds vrijdag heb ik nou toch wel een naar probleem. Een paar keer per dag kapt de hele radio (niet fm maar alle draadloze verbindingen) ermee lijkt het. Volgens de signaalsterkteindicatie heb ik gewoon goed signaal en internet maar pagina's laden niet, whatsappjes komen niet aan, ik kan niet bellen of gebeld worden en ook SMSjes worden niet verzonden of ontvangen. Rebooten verhelpt het niet meteen maar op een gegeven moment werkt alles weer ineens. Daarom dacht ik aan een softwareprobleem, gisteravond dus een factory reset gedaan en mijn accounts en apps weer geïnstalleerd maar het probleem is niet verholpen...
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Lijkt op een vastzittend aan/uit knop. Had hetzelfde met hetzelfde symptoom. Haal hem werkend uit de broekzak zie ineens dat het toestel uit wil gaan en krijg hem nooit meer aan.Yonix schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 09:49:
Sinds vandaag heeft mijn HTC One X last van een zeer vervelend probleem. Het toestel valt tijdens gebruik uit, waarna de drie witte Android-knoppen oplichten en het LED-lampje oranje blijft knipperen.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Update; mijn One X+ lijkt nu echt overleden. Ik kan hem nog als tablet gebruiken, via wifi kan ik ermee internetten enzo. Maar alles waar een draadloze verbinding + SIM-kaart voor nodig is, doet het niet meer. De telefoon is ook zijn eigen IMEI-nummer vergeten (*#06# geeft lege pop-up, via het menu *#*#4636#*#* krijg ik de melding IMEI: unknown). Het lijkt erop dat de chip of board verantwoordelijk voor communicatie de geest heeft gegeven.SnoeiKoei schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 12:41:
Meh, tijden lang zeer gelukkig geweest met mijn OneX+ (snel, nooit problemen) maar sinds vrijdag heb ik nou toch wel een naar probleem. Een paar keer per dag kapt de hele radio (niet fm maar alle draadloze verbindingen) ermee lijkt het. Volgens de signaalsterkteindicatie heb ik gewoon goed signaal en internet maar pagina's laden niet, whatsappjes komen niet aan, ik kan niet bellen of gebeld worden en ook SMSjes worden niet verzonden of ontvangen. Rebooten verhelpt het niet meteen maar op een gegeven moment werkt alles weer ineens. Daarom dacht ik aan een softwareprobleem, gisteravond dus een factory reset gedaan en mijn accounts en apps weer geïnstalleerd maar het probleem is niet verholpen...
Gekocht bij Studentmobiel met een 2-jarig (nog lopend) abonnement, straks even navragen of er nog garantie op zit. Garantietraject kun je mooi via hun site opvragen... maar dan moet je een IMEI-nummer in kunnen vullen.
IMEI staat ook op het doosje van de HOX.
⏩ PVOutput☀️
Ja, schijnt ook op de aankoopbon van Studentmobiel te staan en je kunt hem bij hun ook telefonisch opvragen. Maar best apart dat de telefoon het IMEI-nummer zelf helemaal niet meer weet. Nooit eerder meegemaaktQuad schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 11:46:
IMEI staat ook op het doosje van de HOX.

Edit: contact gehad met Studentmobiel, ik kan direct contact opnemen met HTC voor garantieafhandeling. Blijkbaar heb ik netjes 2 jaar garantie.
[ Voor 19% gewijzigd door SnoeiKoei op 07-05-2014 12:42 ]
Lol... was me niet eens opgevallen maar het IMEI-nummer staat ook met heel kleine cijfertjes in de rand van de micro-simhouder. Wellicht heeft een ander nog eens wat aan die kennis.
Heb ik laatst ook gedaan omdat mijn scherm aan de bovenkant niet meer reageerde. Kwam er een transport dienst mijn telefoon op het werk ophalen en een week later (gerepareerd en al) weer terug brengen.SnoeiKoei schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 11:50:
[...] ik kan direct contact opnemen met HTC voor garantieafhandeling. Blijkbaar heb ik netjes 2 jaar garantie.Wordt nog vervolgd!
Ik heb nu en een nieuw scherm en een nieuwe achterkant. Dus uiterlijk is mijn telefoon helemaal nieuw.
Innerlijk ook, want er stond een volledig verse Android 4.2.2 op.
Het enige waaraan te zien was dat het om een gebruikt toestel ging, was dat ze de koptelefoon aansluiting niet schoon hadden gemaakt. Anders was hij niet van nieuw te onderscheiden.
Beste Allemaal,
Ik zou graag de accu willen vervangen van mijn HTC one X+, heeft iemand hier ervaringen mee? De youtube video's zijn allemaal voor de One X (geen plus dus). Weet iemand of dit eigenlijk dezelfde accu is?
Ik zou graag de accu willen vervangen van mijn HTC one X+, heeft iemand hier ervaringen mee? De youtube video's zijn allemaal voor de One X (geen plus dus). Weet iemand of dit eigenlijk dezelfde accu is?
De One X+ heeft een 2100 mAh accu tegen 1800 in de One X dus het is sowieso niet hetzelfde model. Of het past, compatibel is etc. weet ik niet en hoe je hem moet vervangen evenmin.Fayr schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 11:57:
Beste Allemaal,
De One X+ accu is zoals gezegd inderdaad iets anders maar werkt wel in de HTC One X en in de HTC One X+ en andersom.
Het vervangen van de accu is te doen, met de juiste tools, de accu zit naar op de backcover geplakt helaas.
Het vervangen van de accu is te doen, met de juiste tools, de accu zit naar op de backcover geplakt helaas.
⏩ PVOutput☀️
Afgelopen woensdag is mijn toestel thuis opgehaald, idd door een koerier, en gisteren kreeg ik een mailtje dat mijn toestel retour komt en binnen enkele dagen weer in mijn bezit zou moeten zijn. Geen enkele melding over een reparatie ofzo dus ik ben benieuwd.Petertyuh schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 12:53:
[...]
Heb ik laatst ook gedaan omdat mijn scherm aan de bovenkant niet meer reageerde. Kwam er een transport dienst mijn telefoon op het werk ophalen en een week later (gerepareerd en al) weer terug brengen.
Ik heb nu en een nieuw scherm en een nieuwe achterkant. Dus uiterlijk is mijn telefoon helemaal nieuw.
Innerlijk ook, want er stond een volledig verse Android 4.2.2 op.![]()
Het enige waaraan te zien was dat het om een gebruikt toestel ging, was dat ze de koptelefoon aansluiting niet schoon hadden gemaakt. Anders was hij niet van nieuw te onderscheiden.
[ Voor 3% gewijzigd door SnoeiKoei op 27-05-2014 10:58 ]
Heb m'n toestel vrijdag teruggekregen, volgens de bon heeft 'ie een boardswap gehad & een nieuwe accu. Lijkt weer helemaal in orde. Netjes opgelost, * SnoeiKoei blij.
Waarom zelf doen als het onder de garantie valt, ik heb de mijne op laten halen en kreeg voor niks een nieuwe accu. Die was nog net geen twee jaar oud, probleem wat ik op gaf is dat de accu snel leeg was in vergelijking met toen die nog nieuw was. Was voldoende voor HTC om mij tegemoet te komenFayr schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 11:57:
Beste Allemaal,
Anoniem: 497731
Ik ben helemaal klaar met de HTC One X!
Na mijn vakantie gaat mijn gsm voor de 4e (vierde!) keer terug voor reparatie / vervanging.
1e keer: Grote problemen met WiF
2e keer: Grote problemen met WiFi en accu
3e keer: Grote problemen met accu, toestel erg traag en uiteindelijk zo dood als een pier. (omgeruild)
4e keer: Nieuwe toestel heeft op vier meter afstand van WiFi station al geen bereik meer.
Eerst op vakantie en daarna weer omwisselen. Er is een aanvraag gedaan om het toestel om te ruilen voor een HTC One of HTC One X+
Voor mij geen HTC meer!
Na mijn vakantie gaat mijn gsm voor de 4e (vierde!) keer terug voor reparatie / vervanging.
1e keer: Grote problemen met WiF
2e keer: Grote problemen met WiFi en accu
3e keer: Grote problemen met accu, toestel erg traag en uiteindelijk zo dood als een pier. (omgeruild)
4e keer: Nieuwe toestel heeft op vier meter afstand van WiFi station al geen bereik meer.
Eerst op vakantie en daarna weer omwisselen. Er is een aanvraag gedaan om het toestel om te ruilen voor een HTC One of HTC One X+
Voor mij geen HTC meer!
Je krijgt een One X+, zelfs bij mij na zoveel ruilen etc kon er geen One vanaf...
HTC heeft zichzelf zeer in de vingers gesneden met dit toestel en dat gaat ze ook een hoop users kosten.
HTC heeft zichzelf zeer in de vingers gesneden met dit toestel en dat gaat ze ook een hoop users kosten.
Anoniem: 497731
Heel misschien dat er een omruil plaats gaat vinden naar een een HTC One en anders inderdaad een One X+. Ik wacht het af, maar mijn vertrouwen in HTC is wel behoorlijk beschadigd!
*edit: Het is de omruil naar de HTC One X+ geworden.
*edit: Het is de omruil naar de HTC One X+ geworden.
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 497731 op 10-07-2014 14:20 ]
Ik had al een tijdje last van wegvallende WiFi, welke dan (kort) opgelost kon worden door de "druk-test". Toen daar sinds afgelopen week ook een slechte GPS ontvangst bij kwam was ik er klaar mee...
Opsturen ging me te lang duren (niet in de laatste plaats omdat ik geen vervangend toestel heb), dus op internet een en ander bij elkaar gezocht over hoe de One X te openen en wat er dan moet gebeuren. En eerlijk gezegd... Dat is best simpel
Na wat gefrot was hij onbeschadigd open, toen de antenneconnectors een beetje omhoog gebogen en voila: volop Wifi en volop GPS weer.
Mocht het nu over verloop van tijd weer slechter worden, dan overweeg ik een drupje soldeertin. Maar voorlopig is dat niet nodig!
Opsturen ging me te lang duren (niet in de laatste plaats omdat ik geen vervangend toestel heb), dus op internet een en ander bij elkaar gezocht over hoe de One X te openen en wat er dan moet gebeuren. En eerlijk gezegd... Dat is best simpel
Na wat gefrot was hij onbeschadigd open, toen de antenneconnectors een beetje omhoog gebogen en voila: volop Wifi en volop GPS weer.
Mocht het nu over verloop van tijd weer slechter worden, dan overweeg ik een drupje soldeertin. Maar voorlopig is dat niet nodig!
Sometimes you need to plan for coincidence
Heel fijn probleem heb ik.
Heb m'n One X aan m'n broer gegeven en die had er plezier van.
Maar vanavond was ik toevallig bij hem (Wifi AP installeren). Hierna wilde hij de nieuwe wachtwoorden invoeren; toen vertelde hij dat de bootscreen al een tijdje in beeld stond.
Ik hield de aan/uit-knop een tijdje in waarna de 3 knoppen even knipperden en toen ging de telefoon uit.
Sindsdien zit er geen leven meer in.
Als ik de One X in een PC druk dan krijg ik het bekende USB geluid en verschijnt er bij apparaatbeheer een onbekend apparaat 'APX'. Ga ik spelen met combinaties van de aan/uit-knop en de volumetoetsen dan lijkt er nog leven in de One te zitten; want dan verdwijnt dit onbekende apparaat. (En vica versa).
Heb 'm nu aan de lader liggen maar hij wordt niet opgeladen (USB tester gaf eerst 0.2A aan en nu 0A).
Ook licht de LED niet op.
Heel handig dat zo'n telefoon plotseling niet meer te gebruiken is (en je hem toch echt nodig hebt) en nu zit ik hier met een dode One X. Heeft iemand een idee hoe (of überhaupt of) ik de telefoon nog aan de praat kan krijgen?
Heb m'n One X aan m'n broer gegeven en die had er plezier van.
Maar vanavond was ik toevallig bij hem (Wifi AP installeren). Hierna wilde hij de nieuwe wachtwoorden invoeren; toen vertelde hij dat de bootscreen al een tijdje in beeld stond.
Ik hield de aan/uit-knop een tijdje in waarna de 3 knoppen even knipperden en toen ging de telefoon uit.
Sindsdien zit er geen leven meer in.
Als ik de One X in een PC druk dan krijg ik het bekende USB geluid en verschijnt er bij apparaatbeheer een onbekend apparaat 'APX'. Ga ik spelen met combinaties van de aan/uit-knop en de volumetoetsen dan lijkt er nog leven in de One te zitten; want dan verdwijnt dit onbekende apparaat. (En vica versa).
Heb 'm nu aan de lader liggen maar hij wordt niet opgeladen (USB tester gaf eerst 0.2A aan en nu 0A).
Ook licht de LED niet op.
Heel handig dat zo'n telefoon plotseling niet meer te gebruiken is (en je hem toch echt nodig hebt) en nu zit ik hier met een dode One X. Heeft iemand een idee hoe (of überhaupt of) ik de telefoon nog aan de praat kan krijgen?
Probeer dit eens: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1738274
Het heeft bij mij wel eens geholpen.
⏩ PVOutput☀️
Als ik dat script start opent er de nieuwe command window maar blijft op '< waiting for device >' staan.Quad schreef op donderdag 06 november 2014 @ 11:16:
Probeer dit eens: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1738274
Als ik 'adb devices' in typ krijg ik:
code:
1
2
3
| * daemon not running. starting it now on port 5037 * * daemon started successfully * List of devices attached |
De HOX verschijnt dus in apparaatbeheer wel als APX, maar tot nu toe kan ik er nog niets mee.
Grote kans dat ik iets fout doe (ben onbekend met bovenstaande), maar toch.
Adb drivers geïnstalleerd? En wellicht doet een Google search wonderen, maar wat is de apx exact?
⏩ PVOutput☀️
Heb o.a. deze geprobeerd (Adb Driver Installer) maar als ik die open ziet die - uiteraard - geen device.Quad schreef op donderdag 06 november 2014 @ 13:14:
Adb drivers geïnstalleerd?
Als ik bij apparaatbeheer op eigenschappen van 'APX' kijk kom ik o.a. de volgende Hardware-id's tegen:En wellicht doet een Google search wonderen, maar wat is de apx exact?
code:
1
2
| USB\VID_0955&PID_7130&REV_0103 USB\VID_0955&PID_7130 |
Maar met Google zoeken op deze komt ook niet veel uit.
Heb overigens ook een andere ADB geprobeerd (adt-bundle-windows-x86_64-20140702 ?) en als ik daar die Fastboot-battery-recharge.bat laat starten opent zich een nieuw venster waar om de zoveel seconden:
code:
1
2
| fastboot wordt niet herkend als een interne of externe opdracht, programma of batchbestand. |
komt te staan.
Dit kom ik op XDA tegen, http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2118259
Ook al geprobeerd?
Ook al geprobeerd?
⏩ PVOutput☀️
De downloadlinks zijn dood en op de latere pagina's staat dat het sowieso niet werkt in combinatie met de HOX.Quad schreef op donderdag 06 november 2014 @ 17:09:
Dit kom ik op XDA tegen, http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2118259
Ook al geprobeerd?
Wil toch even mijn ervaring kwijt over de hox.
In het begin een top toestel, snel en werkte perfect. Na een aantal weken had ik last van oranje vlekjes langs het scherm, wat weer wegging.
Na een jaar begon mijn hox vast te lopen, viel uit, en ging niet meer aan. Dood dus. Toen ter reparatie opgestuurd met een vervangen moederbord. Daarvoor was de luidspreker van mijn telefoon kapot, hoorde zowat niks met bellen.
3 maanden later was de telefoon weer dood. Dus opnieuw opgestuurd, en toen een nieuw toestel gekregen. Dit is bijna weer een jaar geleden en tot nu toe werkt de telefoon naar behoren.
Alleen nu last van te weinig interne ruimte. 4,88 gb aan overig
, Heb al veel gecleaned met clean master maar dit probleem blijft zich voordoen. Kan nu dus geen nieuwe apps meer installeren, zelfs na het verwijderen van een grote app.
Van het wifi probleem heb ik ook wel een beetje last dat ik slecht bereik heb of geen bereik, maar ik stoor me hier niet aan, meestal wel goed bereik.
In het begin een top toestel, snel en werkte perfect. Na een aantal weken had ik last van oranje vlekjes langs het scherm, wat weer wegging.
Na een jaar begon mijn hox vast te lopen, viel uit, en ging niet meer aan. Dood dus. Toen ter reparatie opgestuurd met een vervangen moederbord. Daarvoor was de luidspreker van mijn telefoon kapot, hoorde zowat niks met bellen.
3 maanden later was de telefoon weer dood. Dus opnieuw opgestuurd, en toen een nieuw toestel gekregen. Dit is bijna weer een jaar geleden en tot nu toe werkt de telefoon naar behoren.
Alleen nu last van te weinig interne ruimte. 4,88 gb aan overig
Van het wifi probleem heb ik ook wel een beetje last dat ik slecht bereik heb of geen bereik, maar ik stoor me hier niet aan, meestal wel goed bereik.
Verplaats een deel van je apps naar je SD kaart. Kan ook met cleanmaster.Keiko. schreef op zondag 30 november 2014 @ 00:29:
Wil toch even mijn ervaring kwijt over de hox.
Alleen nu last van te weinig interne ruimte. 4,88 gb aan overig, Heb al veel gecleaned met clean master maar dit probleem blijft zich voordoen. Kan nu dus geen nieuwe apps meer installeren, zelfs na het verwijderen van een grote app.
Dat dingetje met geheugen heb ik ook. Heb al alles wat kan naar de sd kaart verwezen, maar dat telt af uit "apps" wat zit er dan onder "overig" want dat neemt zo maar even 5,14GB in...
Wat je vandaag niet doet kan je morgen ook uitstellen...
Heb precies hetzelfde met geheugen. Schoon inmiddels vrijwel dagelijks het cache geheugen wat dan al weer meer dan 100MB betreft.
Heb noodgedwongen een aantal apps verwijderd, die ik overigens niet/nauwelijks gebruikte.
Liet vroeger alle games er op staan, ook al speelde ik ze niet/nauwelijks meer, maar dat is geen optie meer.
Heb noodgedwongen een aantal apps verwijderd, die ik overigens niet/nauwelijks gebruikte.
Liet vroeger alle games er op staan, ook al speelde ik ze niet/nauwelijks meer, maar dat is geen optie meer.
It is better to be roughly right, than precisely wrong.
Wat is nou eigenlijk de meest logische opvolger voor dit toestel als binnen HTC wil blijven?
HTC One X was het vlaggenschip, dus dan de HTC One M7 (2013), M8 (2014), of wachten op de M9 (2015)avotar schreef op woensdag 03 december 2014 @ 06:36:
Wat is nou eigenlijk de meest logische opvolger voor dit toestel als binnen HTC wil blijven?
Ik moet zeggen dat ik behoorlijk tevreden ben over mijn toestelletje.. .alleen die batterij....Tripl3 D schreef op woensdag 03 december 2014 @ 07:22:
[...]
HTC One X was het vlaggenschip, dus dan de HTC One M7 (2013), M8 (2014), of wachten op de M9 (2015)
Batterijduur, snelheid en het beperkte werkgeheugen beginnen mij nu wel te irriteren. De Moto X zie ik wel als volwaardige opvolger, maar die is alleen in 16 GB versie te vinden in NL. Dus wellicht 32 GB uit het buitenland halen..avotar schreef op woensdag 03 december 2014 @ 10:40:
[...]
Ik moet zeggen dat ik behoorlijk tevreden ben over mijn toestelletje.. .alleen die batterij....
Ik was lange tijd zeer tevreden over mijn HOX, heb zelfs sinds april een sim-only, maar de laatste maanden zit ik enorm te worstelen met de beperkte hoeveelheid geheugen voor apps en hij 'crasht' ook steeds vaker. Games als Angry Birds Epic, Plants vs Zombies 2 en Sky Force krijgen steeds meer kuren (haperingen/complete vastlopers).
Hoop dan ook binnenkort te kunnen verlengen en een M8 zonder bijbetalen met Vodafone Red Essential voor max 32 euro in de maand. Ik hoop dat dat gaat lukken...
Hoop dan ook binnenkort te kunnen verlengen en een M8 zonder bijbetalen met Vodafone Red Essential voor max 32 euro in de maand. Ik hoop dat dat gaat lukken...
Via Belsimpel mag je daar al bijna €200 bijbetalen met dat abonnement, dus lijkt mij niet dat Vodafone je er zoveel korting op geeft.Tripl3 D schreef op woensdag 03 december 2014 @ 11:13:
Bij BS krijg je wel €100 cashback, misschien dat je dat ook meegerekend hebt?
Edit: Via Studentmobiel is de Vodafone branded versie gratis.

[ Voor 20% gewijzigd door Quad op 03-12-2014 12:11 ]
⏩ PVOutput☀️
Als het echt moet wacht ik tot de M9 uit is. Dan zal de prijs van de M8 wel een stuk lager worden.Quad schreef op woensdag 03 december 2014 @ 12:08:
[...]
Via Belsimpel mag je daar al bijna €200 bijbetalen met dat abonnement, dus lijkt mij niet dat Vodafone je er zoveel korting op geeft.
Bij BS krijg je wel €100 cashback, misschien dat je dat ook meegerekend hebt?
Edit: Via Studentmobiel is de Vodafone branded versie gratis.Al vraag ik mij af of je dat wel wilt gezien de updates.
Mijn sim-only abo loopt ten slotte pas in april af (maar kan wel in december om naar een ander abo).
Na ruim 2 jaar ben ik nog redelijk tevreden met mijn HOX, maar ben toch al aan het rondkijken. Problemen die ik ervaar met het toestel zijn er twee.
1. Vanaf het begin vind ik de foto's die hij maakt belabberd; mijn eerder HTC HD2 maakte veel mooiere foto's;
2. Problemen met de batterij (aansturing o.i.d.): een half jaar geleden kreeg ik een bepaalde app niet verwijderd; heb toen een fabrieksherstel gedaan en alles opnieuw geinstalleerd. Toestel werd hierbij uitzonderlijk warm en vanaf toen is het hommeles met de batterij(aansturing). Ik heb hem teruggestuurd naar HTC en die zeggen een nieuwe batterij er in gedaan te hebben. Het enige wat ik merkte was dat de wifi misschien iets verbeterd was. Ervan uitgaande dat de batterij toch vernieuwd is, zegt mijn gevoel dat er iets mis is met de aansturing van de batterij (bij opladen en/of ontladen). Heel onstabiel soms snel leeg, heel onstabiel soms heel lang opladen (niet paar uur, maar hele nacht).
Heb een dure maand, maar volgend jaar ga ik toch eens serieuzer kijken naar een nieuwe. Misschien eens weg van de HTC. De Sony Xperia Z3 Compact is wel mooi en ook wat kleinder dan de HOX. Voor mij is het ook niet meer hoe groter, hoe beter. Eerder wat kleiner, zodat ik met mijn rechterduim nog met een veilig gevoel in de linkerbovenhoek van het scherm kan komen.
1. Vanaf het begin vind ik de foto's die hij maakt belabberd; mijn eerder HTC HD2 maakte veel mooiere foto's;
2. Problemen met de batterij (aansturing o.i.d.): een half jaar geleden kreeg ik een bepaalde app niet verwijderd; heb toen een fabrieksherstel gedaan en alles opnieuw geinstalleerd. Toestel werd hierbij uitzonderlijk warm en vanaf toen is het hommeles met de batterij(aansturing). Ik heb hem teruggestuurd naar HTC en die zeggen een nieuwe batterij er in gedaan te hebben. Het enige wat ik merkte was dat de wifi misschien iets verbeterd was. Ervan uitgaande dat de batterij toch vernieuwd is, zegt mijn gevoel dat er iets mis is met de aansturing van de batterij (bij opladen en/of ontladen). Heel onstabiel soms snel leeg, heel onstabiel soms heel lang opladen (niet paar uur, maar hele nacht).
Heb een dure maand, maar volgend jaar ga ik toch eens serieuzer kijken naar een nieuwe. Misschien eens weg van de HTC. De Sony Xperia Z3 Compact is wel mooi en ook wat kleinder dan de HOX. Voor mij is het ook niet meer hoe groter, hoe beter. Eerder wat kleiner, zodat ik met mijn rechterduim nog met een veilig gevoel in de linkerbovenhoek van het scherm kan komen.
Ik ben overgestapt van een HOX naar een Desire 816. Wat een geweldig toestel. Accuduur is een van de betere op dit moment. Aan het einde van de dag regelmatig nog 60-70% batterij over (zonder 3g omdat ik in het buitenland zit). Scherm en geluid zijn dik in orde. Ja, hij is wat groot met zijn 5.5inch maar dat went wel. Bouwkwaliteit is prima, niet zo top als een m7 of m8, maar je betaald ook drie keer minder. Aanrader!Tripl3 D schreef op woensdag 03 december 2014 @ 07:22:
[...]
HTC One X was het vlaggenschip, dus dan de HTC One M7 (2013), M8 (2014), of wachten op de M9 (2015)
Creating my own hero.
Moto G (2013 model). Heb zelf de HOX verkocht omdat ik hem net iets te groot vond. Moto G is heel mooi toestel voor het geld.
hoihoi
Ik had sinds januari een HTC one X die ik heb laten vallen en daar moet wat aan gerepareerd worden.
Hier zat de Sense 5 schil op meen ik.
Nu heb ik vanochtend een andere HTC one X van MP getrokken (voor mijn gebruik is het een prima telefoon) maar ik krijg hem niet zover geüpdatet als die eerste.
Wat doe ik? Ik hang de telefoon aan wifi, en ga naar settings -> check for updates -> update.
Telefoon meldt hem niet aan de charger te hangen en de update is iets van 14mb groot. Prima.
Bevestiging, rebootje, en daarna exact hetzelfde.
De update wordt uitgevoerd lijkt het (je ziet een tijd alleen een update logo in beeld), maar in je OS blijft de versie hetzelfde... en kan ik diezelfde update gewoon weer uitvoeren.
De telefoon blijft dus steken op android versie 4.0.3, HTC sense 4.0.0 en software number 1.29.401.7.
Ter referentie:

Dit is het lockscreen van mijn oude telefoon, en die software zoek ik eigenlijk. Volgens mij is het verschil die nieuwere versie van Sense.
Ik had sinds januari een HTC one X die ik heb laten vallen en daar moet wat aan gerepareerd worden.
Hier zat de Sense 5 schil op meen ik.
Nu heb ik vanochtend een andere HTC one X van MP getrokken (voor mijn gebruik is het een prima telefoon) maar ik krijg hem niet zover geüpdatet als die eerste.
Wat doe ik? Ik hang de telefoon aan wifi, en ga naar settings -> check for updates -> update.
Telefoon meldt hem niet aan de charger te hangen en de update is iets van 14mb groot. Prima.
Bevestiging, rebootje, en daarna exact hetzelfde.
De update wordt uitgevoerd lijkt het (je ziet een tijd alleen een update logo in beeld), maar in je OS blijft de versie hetzelfde... en kan ik diezelfde update gewoon weer uitvoeren.
De telefoon blijft dus steken op android versie 4.0.3, HTC sense 4.0.0 en software number 1.29.401.7.
Ter referentie:

Dit is het lockscreen van mijn oude telefoon, en die software zoek ik eigenlijk. Volgens mij is het verschil die nieuwere versie van Sense.
Ik heb elektra-inbouwmaterialen over? Kopen? Zie: hier
Is die niet geroot etc? Anders een RUU flashen.
⏩ PVOutput☀️
Dat verklaart die niet uit te voeren update niet lijkt me?
Ik heb elektra-inbouwmaterialen over? Kopen? Zie: hier
Nee maar voorkomt een hoop onnodig uitzoekwerk terwijl je graag direct door wilt gaan? Juiste RUU downloaden, flashen en je bent klaar.
⏩ PVOutput☀️
Je kan in gmail je contacten exporteren naar een CSV-indeling. De meeste oude telefoons hebben wel een mogelijkheid om via software een import te doen. CSV is dan een mooi beginpunt.The Executer schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 18:45:Nu loop ik tegen een klein ander probleem aan: mijn contacten. Heb afgelopen 2 maand al mijn contacten overgezet naar Google, zodat ik hiervan een backup heb. Dit is heel leuk, maar als je terug gaat naar een telefoon zonder Google, dan heb je een probleem.
Er is dan indien nodig vast wel een programma om CSV naar XXX te gaan.
Of je moet een heeeleeee oude telefoon gebruiken. Maar een Nokia 3310 had deze mogelijkheid al.
Reageer anders op een vraag van ruim 4 jaar geleden 
In een topic dat al meer dan 2 jaar dood is
over een telefoon die waarschijnlijk niemand nog gebruikt 
Valt me nu dus pas op dat het nog in mijn bookmarks stond, maar intussen heb ik na de One X al een One M8 versleten, waarna er een OnePlus 3 is gekomen die ik nu nog steeds gebruik
In een topic dat al meer dan 2 jaar dood is
Valt me nu dus pas op dat het nog in mijn bookmarks stond, maar intussen heb ik na de One X al een One M8 versleten, waarna er een OnePlus 3 is gekomen die ik nu nog steeds gebruik
[ Voor 36% gewijzigd door ppFreddy op 22-12-2017 19:07 ]
Wat je vandaag niet doet kan je morgen ook uitstellen...
Zoals een....HTC One X?MikeOO schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 08:31:
[...]
Of je moet een heeeleeee oude telefoon gebruiken.
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Hmmmm denk dat er iets niet goed gaat op Tweakers qua datum.... Deze reactie heb ik namelijk niet gisteren geplaatst.ppFreddy schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 19:05:
Reageer anders op een vraag van ruim 4 jaar geleden
In een topic dat al meer dan 2 jaar dood isover een telefoon die waarschijnlijk niemand nog gebruikt
Ben gisteren de hele dag met hele andere dingen bezig geweest dan reageren op inderdaad een oud topic en zeker op dat tijdstip liep ik al in de supermarkt
Zal eens kijken of er ergens een melding kan maken bij Tweakers om te zien wat er fout gaat.
Let op:
Discussie over de Jelly Bean-update graag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1528372">HIER</a>.
Heb wel/geen last van wifi problemen na de laatste update? <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/40820284#40820284">Vul de poll in!</a>
Discussie over de Jelly Bean-update graag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1528372">HIER</a>.
Heb wel/geen last van wifi problemen na de laatste update? <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/40820284#40820284">Vul de poll in!</a>