Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Als ik dat script start opent er de nieuwe command window maar blijft op '< waiting for device >' staan.

Als ik 'adb devices' in typ krijg ik:
code:
1
2
3
* daemon not running. starting it now on port 5037 *
* daemon started successfully * 
List of devices attached

De HOX verschijnt dus in apparaatbeheer wel als APX, maar tot nu toe kan ik er nog niets mee.
Grote kans dat ik iets fout doe (ben onbekend met bovenstaande), maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:48
Adb drivers geïnstalleerd? En wellicht doet een Google search wonderen, maar wat is de apx exact?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Heb o.a. deze geprobeerd (Adb Driver Installer) maar als ik die open ziet die - uiteraard - geen device.
En wellicht doet een Google search wonderen, maar wat is de apx exact?
Als ik bij apparaatbeheer op eigenschappen van 'APX' kijk kom ik o.a. de volgende Hardware-id's tegen:
code:
1
2
USB\VID_0955&PID_7130&REV_0103
USB\VID_0955&PID_7130

Maar met Google zoeken op deze komt ook niet veel uit.

Heb overigens ook een andere ADB geprobeerd (adt-bundle-windows-x86_64-20140702 ?) en als ik daar die Fastboot-battery-recharge.bat laat starten opent zich een nieuw venster waar om de zoveel seconden:
code:
1
2
fastboot wordt niet herkend als een interne
of externe opdracht, programma of batchbestand.

komt te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Dit kom ik op XDA tegen, http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2118259

Ook al geprobeerd?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
De downloadlinks zijn dood en op de latere pagina's staat dat het sowieso niet werkt in combinatie met de HOX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keiko.
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10-09 11:58
Wil toch even mijn ervaring kwijt over de hox.

In het begin een top toestel, snel en werkte perfect. Na een aantal weken had ik last van oranje vlekjes langs het scherm, wat weer wegging.

Na een jaar begon mijn hox vast te lopen, viel uit, en ging niet meer aan. Dood dus. Toen ter reparatie opgestuurd met een vervangen moederbord. Daarvoor was de luidspreker van mijn telefoon kapot, hoorde zowat niks met bellen.

3 maanden later was de telefoon weer dood. Dus opnieuw opgestuurd, en toen een nieuw toestel gekregen. Dit is bijna weer een jaar geleden en tot nu toe werkt de telefoon naar behoren.

Alleen nu last van te weinig interne ruimte. 4,88 gb aan overig :? , Heb al veel gecleaned met clean master maar dit probleem blijft zich voordoen. Kan nu dus geen nieuwe apps meer installeren, zelfs na het verwijderen van een grote app.

Van het wifi probleem heb ik ook wel een beetje last dat ik slecht bereik heb of geen bereik, maar ik stoor me hier niet aan, meestal wel goed bereik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 13:39

avotar

P0werd by Black Coffee

Keiko. schreef op zondag 30 november 2014 @ 00:29:
Wil toch even mijn ervaring kwijt over de hox.

In het begin een top toestel, snel en werkte perfect. Na een aantal weken had ik last van oranje vlekjes langs het scherm, wat weer wegging.

Na een jaar begon mijn hox vast te lopen, viel uit, en ging niet meer aan. Dood dus. Toen ter reparatie opgestuurd met een vervangen moederbord. Daarvoor was de luidspreker van mijn telefoon kapot, hoorde zowat niks met bellen.

3 maanden later was de telefoon weer dood. Dus opnieuw opgestuurd, en toen een nieuw toestel gekregen. Dit is bijna weer een jaar geleden en tot nu toe werkt de telefoon naar behoren.

Alleen nu last van te weinig interne ruimte. 4,88 gb aan overig :? , Heb al veel gecleaned met clean master maar dit probleem blijft zich voordoen. Kan nu dus geen nieuwe apps meer installeren, zelfs na het verwijderen van een grote app.

Van het wifi probleem heb ik ook wel een beetje last dat ik slecht bereik heb of geen bereik, maar ik stoor me hier niet aan, meestal wel goed bereik.
Verplaats een deel van je apps naar je SD kaart. Kan ook met cleanmaster.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppFreddy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-09 14:56

ppFreddy

gewoon Frederik

Dat dingetje met geheugen heb ik ook. Heb al alles wat kan naar de sd kaart verwezen, maar dat telt af uit "apps" wat zit er dan onder "overig" want dat neemt zo maar even 5,14GB in...

Wat je vandaag niet doet kan je morgen ook uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-09 15:41

Tripl3 D

Brother in Arms

Heb precies hetzelfde met geheugen. Schoon inmiddels vrijwel dagelijks het cache geheugen wat dan al weer meer dan 100MB betreft.

Heb noodgedwongen een aantal apps verwijderd, die ik overigens niet/nauwelijks gebruikte.

Liet vroeger alle games er op staan, ook al speelde ik ze niet/nauwelijks meer, maar dat is geen optie meer.

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Wat is nou eigenlijk de meest logische opvolger voor dit toestel als binnen HTC wil blijven?

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

avotar schreef op woensdag 03 december 2014 @ 06:36:
Wat is nou eigenlijk de meest logische opvolger voor dit toestel als binnen HTC wil blijven?
HTC One X was het vlaggenschip, dus dan de HTC One M7 (2013), M8 (2014), of wachten op de M9 (2015)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Tripl3 D schreef op woensdag 03 december 2014 @ 07:22:
[...]

HTC One X was het vlaggenschip, dus dan de HTC One M7 (2013), M8 (2014), of wachten op de M9 (2015)
Ik moet zeggen dat ik behoorlijk tevreden ben over mijn toestelletje.. .alleen die batterij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stfnlln
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:42
avotar schreef op woensdag 03 december 2014 @ 10:40:
[...]

Ik moet zeggen dat ik behoorlijk tevreden ben over mijn toestelletje.. .alleen die batterij....
Batterijduur, snelheid en het beperkte werkgeheugen beginnen mij nu wel te irriteren. De Moto X zie ik wel als volwaardige opvolger, maar die is alleen in 16 GB versie te vinden in NL. Dus wellicht 32 GB uit het buitenland halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Ik was lange tijd zeer tevreden over mijn HOX, heb zelfs sinds april een sim-only, maar de laatste maanden zit ik enorm te worstelen met de beperkte hoeveelheid geheugen voor apps en hij 'crasht' ook steeds vaker. Games als Angry Birds Epic, Plants vs Zombies 2 en Sky Force krijgen steeds meer kuren (haperingen/complete vastlopers).

Hoop dan ook binnenkort te kunnen verlengen en een M8 zonder bijbetalen met Vodafone Red Essential voor max 32 euro in de maand. Ik hoop dat dat gaat lukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Tripl3 D schreef op woensdag 03 december 2014 @ 11:13:
Hoop dan ook binnenkort te kunnen verlengen en een M8 zonder bijbetalen met Vodafone Red Essential voor max 32 euro in de maand. Ik hoop dat dat gaat lukken...
Via Belsimpel mag je daar al bijna €200 bijbetalen met dat abonnement, dus lijkt mij niet dat Vodafone je er zoveel korting op geeft.

Bij BS krijg je wel €100 cashback, misschien dat je dat ook meegerekend hebt?

Edit: Via Studentmobiel is de Vodafone branded versie gratis. 8)7 Al vraag ik mij af of je dat wel wilt gezien de updates.

[ Voor 20% gewijzigd door Quad op 03-12-2014 12:11 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Quad schreef op woensdag 03 december 2014 @ 12:08:
[...]

Via Belsimpel mag je daar al bijna €200 bijbetalen met dat abonnement, dus lijkt mij niet dat Vodafone je er zoveel korting op geeft.

Bij BS krijg je wel €100 cashback, misschien dat je dat ook meegerekend hebt?

Edit: Via Studentmobiel is de Vodafone branded versie gratis. 8)7 Al vraag ik mij af of je dat wel wilt gezien de updates.
Als het echt moet wacht ik tot de M9 uit is. Dan zal de prijs van de M8 wel een stuk lager worden.
Mijn sim-only abo loopt ten slotte pas in april af (maar kan wel in december om naar een ander abo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansie18
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03:36
Na ruim 2 jaar ben ik nog redelijk tevreden met mijn HOX, maar ben toch al aan het rondkijken. Problemen die ik ervaar met het toestel zijn er twee.

1. Vanaf het begin vind ik de foto's die hij maakt belabberd; mijn eerder HTC HD2 maakte veel mooiere foto's;

2. Problemen met de batterij (aansturing o.i.d.): een half jaar geleden kreeg ik een bepaalde app niet verwijderd; heb toen een fabrieksherstel gedaan en alles opnieuw geinstalleerd. Toestel werd hierbij uitzonderlijk warm en vanaf toen is het hommeles met de batterij(aansturing). Ik heb hem teruggestuurd naar HTC en die zeggen een nieuwe batterij er in gedaan te hebben. Het enige wat ik merkte was dat de wifi misschien iets verbeterd was. Ervan uitgaande dat de batterij toch vernieuwd is, zegt mijn gevoel dat er iets mis is met de aansturing van de batterij (bij opladen en/of ontladen). Heel onstabiel soms snel leeg, heel onstabiel soms heel lang opladen (niet paar uur, maar hele nacht).

Heb een dure maand, maar volgend jaar ga ik toch eens serieuzer kijken naar een nieuwe. Misschien eens weg van de HTC. De Sony Xperia Z3 Compact is wel mooi en ook wat kleinder dan de HOX. Voor mij is het ook niet meer hoe groter, hoe beter. Eerder wat kleiner, zodat ik met mijn rechterduim nog met een veilig gevoel in de linkerbovenhoek van het scherm kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
  • Laatst online: 27-08 22:56
Tripl3 D schreef op woensdag 03 december 2014 @ 07:22:
[...]

Ik ben overgestapt van een HOX naar een Desire 816. Wat een geweldig toestel. Accuduur is een van de betere op dit moment. Aan het einde van de dag regelmatig nog 60-70% batterij over (zonder 3g omdat ik in het buitenland zit). Scherm en geluid zijn dik in orde. Ja, hij is wat groot met zijn 5.5inch maar dat went wel. Bouwkwaliteit is prima, niet zo top als een m7 of m8, maar je betaald ook drie keer minder. Aanrader!

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:34
Moto G (2013 model). Heb zelf de HOX verkocht omdat ik hem net iets te groot vond. Moto G is heel mooi toestel voor het geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

hoihoi

Ik had sinds januari een HTC one X die ik heb laten vallen en daar moet wat aan gerepareerd worden.
Hier zat de Sense 5 schil op meen ik.

Nu heb ik vanochtend een andere HTC one X van MP getrokken (voor mijn gebruik is het een prima telefoon) maar ik krijg hem niet zover geüpdatet als die eerste.

Wat doe ik? Ik hang de telefoon aan wifi, en ga naar settings -> check for updates -> update.
Telefoon meldt hem niet aan de charger te hangen en de update is iets van 14mb groot. Prima.
Bevestiging, rebootje, en daarna exact hetzelfde.
De update wordt uitgevoerd lijkt het (je ziet een tijd alleen een update logo in beeld), maar in je OS blijft de versie hetzelfde... en kan ik diezelfde update gewoon weer uitvoeren.

De telefoon blijft dus steken op android versie 4.0.3, HTC sense 4.0.0 en software number 1.29.401.7.

Ter referentie:
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/5z04p87Mlq8HQia4F3dZxT6U/thumb.jpg

Dit is het lockscreen van mijn oude telefoon, en die software zoek ik eigenlijk. Volgens mij is het verschil die nieuwere versie van Sense.

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Is die niet geroot etc? Anders een RUU flashen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Dat verklaart die niet uit te voeren update niet lijkt me?

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Nee maar voorkomt een hoop onnodig uitzoekwerk terwijl je graag direct door wilt gaan? Juiste RUU downloaden, flashen en je bent klaar.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:36
The Executer schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 18:45:Nu loop ik tegen een klein ander probleem aan: mijn contacten. Heb afgelopen 2 maand al mijn contacten overgezet naar Google, zodat ik hiervan een backup heb. Dit is heel leuk, maar als je terug gaat naar een telefoon zonder Google, dan heb je een probleem :P.
Je kan in gmail je contacten exporteren naar een CSV-indeling. De meeste oude telefoons hebben wel een mogelijkheid om via software een import te doen. CSV is dan een mooi beginpunt.

Er is dan indien nodig vast wel een programma om CSV naar XXX te gaan.

Of je moet een heeeleeee oude telefoon gebruiken. Maar een Nokia 3310 had deze mogelijkheid al. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppFreddy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-09 14:56

ppFreddy

gewoon Frederik

Reageer anders op een vraag van ruim 4 jaar geleden :+
In een topic dat al meer dan 2 jaar dood is :p over een telefoon die waarschijnlijk niemand nog gebruikt :9
Valt me nu dus pas op dat het nog in mijn bookmarks stond, maar intussen heb ik na de One X al een One M8 versleten, waarna er een OnePlus 3 is gekomen die ik nu nog steeds gebruik :)

[ Voor 36% gewijzigd door ppFreddy op 22-12-2017 19:07 ]

Wat je vandaag niet doet kan je morgen ook uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

westergas

rikkie_pc

MikeOO schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 08:31:
[...]
Of je moet een heeeleeee oude telefoon gebruiken.
Zoals een....HTC One X?

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:36
ppFreddy schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 19:05:
Reageer anders op een vraag van ruim 4 jaar geleden :+
In een topic dat al meer dan 2 jaar dood is :p over een telefoon die waarschijnlijk niemand nog gebruikt :9
Valt me nu dus pas op dat het nog in mijn bookmarks stond, maar intussen heb ik na de One X al een One M8 versleten, waarna er een OnePlus 3 is gekomen die ik nu nog steeds gebruik :)
Hmmmm denk dat er iets niet goed gaat op Tweakers qua datum.... Deze reactie heb ik namelijk niet gisteren geplaatst.

Ben gisteren de hele dag met hele andere dingen bezig geweest dan reageren op inderdaad een oud topic en zeker op dat tijdstip liep ik al in de supermarkt >:)

Zal eens kijken of er ergens een melding kan maken bij Tweakers om te zien wat er fout gaat.
Pagina: 1 ... 25 26 Laatste

Let op:
Discussie over de Jelly Bean-update graag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1528372">HIER</a>.

Heb wel/geen last van wifi problemen na de laatste update? <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/40820284#40820284">Vul de poll in!</a>