| HTC ONE X | CAMERA TEST | 2.17 |
Voor deze update was de camera ietsjes sneller, maar nadat ik een aantal foto's heb gemaakt heb ik wel het idee dat hij mooiere foto's dan voorheen. Kijken of jullie het ook zo ervaren. Hij focust dus beter. Ik vind niet erg dat hij iets langzamer is. Als hij hierdoor betere foto's mee maakt vind ik het prima. Voor de update vond ik dat ik wazige foto's had en nu heb ik er een aantal gemaakt en vind het er prima uitzien.
Voor update: 1,43 tijd in seconden
Na update: 2,56 tijd in seconden
Verschil: 1.13 in seconden
1. Scotch & Soda = Op AUTO scene
2. Scotch & Soda = op CLOSE UP scene
3. Klimplant = op AUTOMATISCH scene
4. Klimplant = op LANDSCHAP scene

Hier komen de kleuren mooi in terug dan bij foto 3. Klimplant. De groene kleuren komen meer naar voren.
Accu
Kan ik nog niet heel veel over zeggen, alleen dat hij sneller opgeladen is dan voorheen.
Verbindingstype

Dit scherm is ook deels veranderd. De
twee knoppen onderin zijn verdwenen je hoeft dus niet meer op
Annuleren te drukken of
Volgende. Scheelt weer tijd zullen we maar zeggen!
Voor de rest ben ik tevreden met de
Update van HTC.
Alleen even wennen dat ik het "Recente apps" menu moet ingedrukt houden. Maar dat is 2 dagen en dan doe ik alles weer automatisch.
Geluid en Beeld filmpje met muziek
Hier test ik met mijn HTC one X het geluid en beeld van het toestel. Ik heb de instellingen op FULL HD gezet.
Ik wilde graag testen met mijn Digitale Versterker PHILIPS HTR 5000, wanneer ik hem tussen volume 20 en 31 zet hoe de kwaliteit is van het geluid wat het toestel dan opneemt. Voor de update ben ik naar Festivals geweest en vond ik het geluid tegenvallen. Maar zo te horen hebben ze hier niks aan veranderd. Je hoort steeds van die golven dat hij te hard is en dan weer zachter opneemt. Ik dacht misschien na de update dat ze hier iets aan gedaan hebben. Beeldstabilisatie staat aan.
Link naar Youtube:
http://youtu.be/7ay21-ryA3o
[
Voor 13% gewijzigd door
AMES op 10-08-2012 15:35
]