Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 10:21
jezus zeg.
iedereen liep altijd maar te klagen van 'lag' of 'stotteringen' in de homescreens. iets waar ik zelf nooit last heb van ondervonden.
nu na de update merk ik dat het switchen tussen homescreens echt wel opmerkelijk trager is geworden (alsof ze per sé een animatie-tje willen tonen, terwijl je bij snel schuiven daar echt geen behoefte voor hebt..)
wel is het scrollen op lange webpagina's sneller. zeg maar direct. voor de update reageerde die maar na een halve seconde ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:25
efari schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 02:59:
jezus zeg.
iedereen liep altijd maar te klagen van 'lag' of 'stotteringen' in de homescreens. iets waar ik zelf nooit last heb van ondervonden.
nu na de update merk ik dat het switchen tussen homescreens echt wel opmerkelijk trager is geworden (alsof ze per sé een animatie-tje willen tonen, terwijl je bij snel schuiven daar echt geen behoefte voor hebt..)
wel is het scrollen op lange webpagina's sneller. zeg maar direct. voor de update reageerde die maar na een halve seconde ofzo.
Ja dat is dus precies wat ik ook merkte sinds de update!..

Zie mijn bericht van eergisteren
SmiGueL schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 13:38:
Update geinlstalleerd, maar het scrollen door homescreen lijkt (zelfs na een reboot) toch ECHT trager te zijn geworden..
Het gaat wel 'smooth' (zonder stottering), maar ik heb het idee dat ik hiervoor veel sneller kon switchen van homescreen..
Nu klik & switch ik, in tegenstelling tot de gemiddelde gebruiker, wel vrij snel door alles heen :+
Dus vaak is het gewoon 'wachten op de animatie' totdat ik weer kan klikken op het volgende icoon omdat het touchscreen nog niet werkt voordat het icoon die ik wil indrukken op de goede plaats staat.

Verder super update, alleen het bovenstaande was onnodig geweest ;)

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 16:36
Ik moet ook zeggen dat het een prima update is, heb echter wel opgemerkt dat de fm radio een stuk minder goed bereik heeft na de update. Voorheen had ik mijn One X altijd in mijn jaszak en was het bereik prima, maar nu hoor ik het geluidsniveau enorm variëren. Als ik hem uit mijn jaszak haal en vasthoud, is het geluid beter. Met bv internetradio heb ik nergens last van... Zijn er meer mensen die dit hebben opgemerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:06
Nog wat gevonden.
In mijn whatsapp en andere apps dat ik er getypt kan worden zijn de 4 pijl opties onderaan er weer. Toch wel handig als je in portret mode typt zoals ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:51
ik heb ook weer wat nieuws gevonden.
nfc werkt nu zonder dat je je telefoon eerst hoeft te unlocken.
legde hem op mijn portemonnee en begon spontaan mijn id kaart uit te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

ruurd v. schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 11:11:
Ik moet ook zeggen dat het een prima update is, heb echter wel opgemerkt dat de fm radio een stuk minder goed bereik heeft na de update. Voorheen had ik mijn One X altijd in mijn jaszak en was het bereik prima, maar nu hoor ik het geluidsniveau enorm variëren. Als ik hem uit mijn jaszak haal en vasthoud, is het geluid beter. Met bv internetradio heb ik nergens last van... Zijn er meer mensen die dit hebben opgemerkt?
Yep, dat viel mij ook. Het volume varieert nu heel sterk bij de FM-radio, terwijl dat eerst niet het geval was.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th_mas
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-07 19:35
Ik heb sinds de update het gevoel dat mijn batterijduur een stuk slechter is geworden. Heb hem al voor de zekerheid gereboot, alle applicaties afgesloten, maar kan niet aan de indruk ontkomen dat mijn batterij voor de update minder snel leegliep.

Ik vind hem wel een stuk vloeiender werken. En gelukkig is die verschrikkelijke balk eindelijk weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Laatst online: 12:51
Th_mas schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 14:08:
Ik heb sinds de update het gevoel dat mijn batterijduur een stuk slechter is geworden. Heb hem al voor de zekerheid gereboot, alle applicaties afgesloten, maar kan niet aan de indruk ontkomen dat mijn batterij voor de update minder snel leegliep.

Ik vind hem wel een stuk vloeiender werken. En gelukkig is die verschrikkelijke balk eindelijk weg!
je bent niet de enige, ikzelf heb dit ook heb de helderheid van het scherm al een stuk omlaag gezet maar dan nog haal ik het einde van de dag niet terwijl ik normaal gesproken nog ongeveer 20 procent overhad. zo is het voor mij ook onmogelijk om te connecten met wifi. als ik voor de router sta heb ik zo goed als geen bereik meer. van de week maar eens met htc bellen en mijn telefoon ter reparatie aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
RenaldoNiels schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 14:35:
[...]

je bent niet de enige, ikzelf heb dit ook heb de helderheid van het scherm al een stuk omlaag gezet maar dan nog haal ik het einde van de dag niet terwijl ik normaal gesproken nog ongeveer 20 procent overhad. zo is het voor mij ook onmogelijk om te connecten met wifi. als ik voor de router sta heb ik zo goed als geen bereik meer. van de week maar eens met htc bellen en mijn telefoon ter reparatie aanbieden.
Hier nog eentje, ik dacht dat hij een kwart langer mee moest gaan? Hij gaat bij mij nu een kwart minder lang mee dan voorheen. Heb al nagekeken of er iets m'n One X leegtrekt maar kan niets vinden :-(

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog geen update ontvangen voor mijn HTC One X. Mijn toestel valt steeds uit, om gek van te worden.
Hij is opgeladen, dus de update kan wat mij betreft komen!

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2012 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 15:57:
Ik heb nog geen update ontvangen voor mijn HTC One X. Mijn toestel valt steeds uit, om gek van te worden.
Kleine kans dan dat de update dat gaat verhelpen, klinkt eerder als een hardwarefout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaph
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-09-2022

Xaph

Professioneel Dyslecticus

@Tjep

Als je branded toestel hebt b.v. van Vodafone(of Hollands nieuwe) duurt de update langer.
Vodafone moet nog eerst alle(onnodige) bloatware er in proppen.

Weet niet of dit bij T-Mobile ook is

[Desktop] CM Storm Stryker | Gigabyte GA-Z77X-D3H | i5 3570k | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | Corsair Vengeance 16GB Dual-Channel | Asus HD7950 DirectCU II Top V2 CrossFireX | Samsung 830 128GB | TL-WDN4800 | Corsair TX750M [/Desktop]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rodie83 schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 16:00:
[...]

Kleine kans dan dat de update dat gaat verhelpen, klinkt eerder als een hardwarefout.
Hij is al terug geweest maar het is alleen maar erger geworden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft er al een update met provider KPN/Telfort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Verwijderd schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 15:57:
Hij is opgeladen, dus de update kan wat mij betreft komen!
Hey een lotgenoot! Ik heb dit in het One-X topic ook al aangegeven aantal weken geleden. Heel toevallig is het nu ook al een aantal weken weer gewoon compleet niet voorgekomen, hoe vaag kan het zijn ( bestaat god toch? :') ).

Maar serieus het gebeurde soms meerdere keren per dag, ongeacht of de accu vol, leeg, of halfleeg was. Op random momenten dus. Lastige bij mijn probleem is dat ik het toestel dan ook enkel weer aankreeg door er een lader aan te hangen, compleet kut dus! Wat moet je als je bijv. de hele dag op een festival bent? Zit helaas niet elke dag achter mijn bureau op 't werk of thuis.

Net de firmware update achter de terug dus hopelijk komt het gewoon helemaal niet meer terug, zowel dan denk ik ook aan hardware inderdaad en ga ik maar is RMA'en.

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NLuna schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 17:37:
[...]

Hey een lotgenoot! Ik heb dit in het One-X topic ook al aangegeven aantal weken geleden. Heel toevallig is het nu ook al een aantal weken weer gewoon compleet niet voorgekomen, hoe vaag kan het zijn ( bestaat god toch? :') ).

Maar serieus het gebeurde soms meerdere keren per dag, ongeacht of de accu vol, leeg, of halfleeg was. Op random momenten dus. Lastige bij mijn probleem is dat ik het toestel dan ook enkel weer aankreeg door er een lader aan te hangen, compleet kut dus! Wat moet je als je bijv. de hele dag op een festival bent? Zit helaas niet elke dag achter mijn bureau op 't werk of thuis.

Net de firmware update achter de terug dus hopelijk komt het gewoon helemaal niet meer terug, zowel dan denk ik ook aan hardware inderdaad en ga ik maar is RMA'en.
Lijkt wel mijn verhaal! Ik moet de telefoon enkele keren per dag resetten om hem aan te krijgen. 1 week voor "reparatie" weg geweest en nu is het alleen maar erger geworden!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Ik was van plan er een te halen, maar wat ik hier allemaal voor vage dingen hoor....:(

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
  • Laatst online: 13:20
Komt omdat dit vooral een forum is waar mensen hun problemen posten, er zijn ook veel mensen
die geen problemen hebben. Maar deze hoor je hier natuurlijk minder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas Hochstenbach
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:26

Tomas Hochstenbach

Redacteur componenten
Ik ben bijvoorbeeld al vier maanden een blije gebruiker van de One X, ik vind de update een grote verbetering en heb niets te klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Merk jij die vertraging in het home scherm dan niet?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas Hochstenbach
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:26

Tomas Hochstenbach

Redacteur componenten
Ik heb niet het idee dat het langer duurt. Vroeger haperde de overgangen bij het 'sliden' naar andere homescreens, nu gaat de animatie vloeiender. Ik denk dat de tijd die het in totaal duurt even lang is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pathfinder2k
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-08 22:48

pathfinder2k

is hier...

Veel android smartphones reeds versleten... Magic, Desire, Sensation en nog wat grut tussendoor. Beste smartphone (relatief) die ik ooit bezeten heb. Ook meest properties verbeterende HTC update die ik ooit heb mogen installeren. Zeer blij.

[ Voor 23% gewijzigd door pathfinder2k op 12-08-2012 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
carpebios schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 18:10:
Ik was van plan er een te halen, maar wat ik hier allemaal voor vage dingen hoor....:(
Niet te snel oordelen man. Geweldig toestel, build quality is erg goed, heb deze liever als de Samsung!

Dit probleem wat we aankaarten is vrij exotisch, hij is de eerste namelijk waarvan ik het hoor. Kan er verder ook niets op vinden op het interweb.

Snelheid is uitmuntend, kwaliteit van scherm is pracht en praal, accu gaat relatief lang mee voor zo'n huge scherm met nog 5 CPU cores daarachter.

Nee ik wil hem graag houden :D

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

Zo.
mn ervaring met de batterij is beter dan ooit.
Gisteravond opgeladen en hij is nu nog rond de 50%
daarmee heb ik meerdere malen via wifi op internet gezeten, scherm op 60%

Wat me opvalt is dat "telefoon inactief" meer naarboven komt bij "accugebruik"
Hij zou dus meer in slaapstand gaan dan anders.
Goed punt dus.
Alleen kan je nu bij "accugebruik" niet meer zien hoe het GSM/3Gsignaal is geweest, dat blijft een groene lijn inplaats van kleuren die de sterkte aanduiden.

een minpunt.
De camera werkt niet goed als je zwart-wit foto's wilt maken met verzadiging op 0
dan schiet je beeld van zwartwit naar blauw naar groen.
da's wel lelijk... kan iemand die bevestigen?

verder..
TOP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey allemaal,

Ik heb de update afgelopen vrijdag binnen gekregen laat in de avond,
Verder een druk weekend gehad dus niet heel veel screentijd 30% maar wel bellen facebook internet etc

Maar wat wel op valt dat ik hem zaterdag morgen van de lader heb gehaald en dat er nu nog 45% in zit naar 2 dagen en 1 uur en een beetje.

Normaal kon ik met pijn en moeite met bijna geen gebruik 2 dagen halen. Ik ben tot dusver tevreden.

WIFI problemen heb ik ook al vanaf het begin maar een kennis werkt bij een business point van KPN en die gaat het vandaag voor me oplossen. Er schijnt een modificatie te zijn door middel van 4 rubbertjes die geplaatst moeten worden. Ik gaat het zien.

Iemand anders al ervaring met deze mod??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ik heb nagenoeg niks te klagen over de 4.0.4 update, de telefoon voelt veel rapper aan, apps starten sneller op, browsen werkt nog sneller, laadt nog sneller, foto's maken gaat (even) snel als voorheen enzovoort dus dat is fijn.

Heb één probleempje, maar of dat te wijten is aan de 4.0.4 update weet ik niet precies... Wel komt het opeens voor na het installeren van deze update, en dat is het feit dat films die ik afspeel met MX Player vaak stoppen met spelen... Krijg geen foutmelding te zien of wat dan ook, moet gewoon de film opnieuw starten en hij onthoudt ook niet waar ik ben gebleven met kijken. Soms na 5 minuten, soms na 'n kwartiertje, maar zo een speelfilm kijken is wat irritant.. Iemand die dit kent? Ook na de 4.0.4 update heeft? (ja er zijn andere filmapplicaties, maar ik
zweer (tot nu toe dan) bij deze dus hoef geen andere apps te horen / opgesomd te zien worden, hoe aardig dat ook is bedoeld.)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-03 08:31
Damn, batterij doet het goed! 2 dagen 2 uur op de accu, 2 uur schermtijd, nog 22% over :-) Wel vooral via WiFi, weinig 3G/GPRS gebruikt.

En hooray voor de menu knop, beste aan de update!

Erg fijn de goede ondersteuning van het toestel. Ben erg blij dat ik bij HTC ben gebleven (na de Desire) en niet naar Samsung ben overgestapt. Lelijke plastic dingen daar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o

marcel-o

na 40 uur nog 20% over _O_
en ik doe er echt niet niks mee :D

hulde!

iemand al de cam gecheckt met verzadiging op 0 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
marcel-o schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 14:27:
hoe bedoel je? gewoon filter nemen "grijstinten" of waar stel je de verzadiging in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickC
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14:20
*weg* dubbelposten is niet de bedoeling.

[ Voor 79% gewijzigd door RoD op 13-08-2012 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Laatst online: 11-04 06:30

hulde!

Hulde :? , de mijne is halverwege de dag al leeg en ik doe er echt niet veel mee :(

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod

hulde!

lekzzz schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 17:14:
[...]

Hulde :? , de mijne is halverwege de dag al leeg en ik doe er echt niet veel mee :(
Dit soort berichten zeggen natuurlijk niet veel zonder specifieke gegevens over het verbruik te melden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

CLB schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 10:38:
Ik heb nagenoeg niks te klagen over de 4.0.4 update, de telefoon voelt veel rapper aan, apps starten sneller op, browsen werkt nog sneller, laadt nog sneller, foto's maken gaat (even) snel als voorheen enzovoort dus dat is fijn.

Heb één probleempje, maar of dat te wijten is aan de 4.0.4 update weet ik niet precies... Wel komt het opeens voor na het installeren van deze update, en dat is het feit dat films die ik afspeel met MX Player vaak stoppen met spelen... Krijg geen foutmelding te zien of wat dan ook, moet gewoon de film opnieuw starten en hij onthoudt ook niet waar ik ben gebleven met kijken. Soms na 5 minuten, soms na 'n kwartiertje, maar zo een speelfilm kijken is wat irritant.. Iemand die dit kent? Ook na de 4.0.4 update heeft? (ja er zijn andere filmapplicaties, maar ik
zweer (tot nu toe dan) bij deze dus hoef geen andere apps te horen / opgesomd te zien worden, hoe aardig dat ook is bedoeld.)
Had ik ook met de vorige versies, weet ook niet waar het aan ligt. Inderdaad héél random.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Verwijderd schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 16:41:
Wie heeft er al een update met provider KPN/Telfort?
Had hem op dag van release al binnen met KPN. ( ik bedoel dus de update 8) )

[ Voor 7% gewijzigd door Metian op 13-08-2012 20:54 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ja vaag hoor, ik zal de app nog is 'n x installeren, we will see :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o

marcel-o

efari schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 15:27:
[...]

hoe bedoel je? gewoon filter nemen "grijstinten" of waar stel je de verzadiging in?
"gewone" instellingen en dan : Menu--> beeld aanpassingen--> grijstinten op 0..
et voila, groen en blauw..
RoD schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 17:21:
[...]

Dit soort berichten zeggen natuurlijk niet veel zonder specifieke gegevens over het verbruik te melden :)
hmm, heb de gebruik-gegevens niet meer, ben aan t laden.
ik internet regelmatig, thuis vooral op wifi omdat 3g brak is(met vol bereik) fotootje maken, soms ff maps incl gps en onderweg in het OV met 3g.
ben m vanavond pas gaan opladen.

n dagje werken maakt m wel flink leeg, maar da's omdat t bereik daar slecht is en issie continue aan t masten zoeken en gaat ie niet "in slaap"
wat me wel is opgevallen, is dat het 3g vele malen beter werkt en ie niet meer "vast loopt"

[ Voor 53% gewijzigd door marcel-o op 13-08-2012 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoomSayerSantos
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20-08 16:51
Ik zit hier ook nog steeds op die update te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Zelf al gecheckt of de update er is, of heb je 'n branded toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoomSayerSantos
Als ik hem opstart komt er een vodaphone logo op maar hij komt wel gewoon uit de winkel en is niet simlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Wel branded dus, oftewel je moet wachten totdat Vodafone zelf de 4.0.4 update heeft aangepast en uitrolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Na de update van android 4.0.4 heb ik even gespeeld met de one x van een vriend van me. Was onder de indruk, qua smoothness een hoop verbeterd. Goed werk HTC en nu eindelijk een waardige concurrent van de S3 O+ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de update sinds de release, maar het enigste minpunt is dat de sleepbutton + volume up button geen screenshot maken meer tot gevolg heeft. Is het niet meer mogelijk of is er een andere knop toegewezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydroxine
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 16:41
Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 23:21:
Ik heb de update sinds de release, maar het enigste minpunt is dat de sleepbutton + volume up button geen screenshot maken meer tot gevolg heeft. Is het niet meer mogelijk of is er een andere knop toegewezen?
Powerknop + home button doet het altijd nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Powerbutton + homebutton (werkt nog steeds)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:25
Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 23:21:
Powerknop + volume down werkt wel prima ;) (nu komt ie ook in je notification balk)

Powerknop + home werkt (zoals hierboven gezegd) ook nog steeds :)

[ Voor 12% gewijzigd door SmiGueL op 13-08-2012 23:31 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, ik weet het al. Ik was te ongeduldig as usual en hield het tekort in. :+ Excuses! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Nooit geweten, dacht dat ik simpelweg verwend was met CM7 (screenshot via powermenu). Thanks voor de tip!

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jitsert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-08 12:09
CLB schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 10:38:

Ahh, dan had ik het hier gelezen (net gereageerd bij discussie topic) Ik heb exact hetzelfde probleem. Ook na de update, herinstaleren van de app heeft geen zin gehad bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ik heb de app nog niet goed getest, maar na 'n herinstall speelde er net 'n film een kwartier lang...

EDIT: En valt het jullie op dat de telefoon 2x trilt als je 1 email krijgt, dat was voorheen gewoon 1x...

[ Voor 36% gewijzigd door CLB op 14-08-2012 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:08
Niet opgevallen nee, vind het trillen soms toch wel zachtjes dat ik het niet voel.

Had gehoopt op een notificatieled fix als hij aan de lader ligt. Want rood lampje blijft branden maar zie niet of er een notificatie is.
Maar kijk sowieso wel veel op de phone, van de tien keer dat ik denk dat hij trilt is het ook maar 1 keer echt zo :').

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
marcel-o schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 22:12:
[...]

"gewone" instellingen en dan : Menu--> beeld aanpassingen--> grijstinten op 0..
et voila, groen en blauw..
Ah ja, daar verzadiging op -2 gezet, geen last van groen en blauw.
Enkel wanneer ik dan naar galerij ga en terug, zie ik een korte flits geel, daarna terug zwart/wit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirstIntro
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-05-2023
Heb ik in het verleden niet goed opgelet of is de samenvoeg functie bij de contacten sterk verbeterd met deze update? Nu zijn er in ieder geval aparte opties voor ontdubbelen en samenvoegen, die goed werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voortaan graag iets minder gefrustreerd en iets zinniger posten.

[ Voor 71% gewijzigd door RoD op 14-08-2012 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij mischien helpen heb de update nog steeds niet heb al een paar keer gecontrollerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Laatst online: 11:12

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Heb je je toestel al een keer gereboot? Dat wil nog wel eens schelen.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee jammer genoeg helpt rebooten ook niet :( wel raar

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2012 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Nu online
Zie je een Vodafone logo tijdens het opstarten? Want dan is het normaal dat je nog geen update hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij is de update ook nog steeds niet binnen en ik heb geen branded toestel. Ik heb wel gelezen dat ze de update druppelsgewijs uitrollen. Geen idee over hoeveel tijd ze deze uitspreiden, maar ik wacht geduldig af....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoomSayerSantos
Groentenboer schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 16:19:
Zie je een Vodafone logo tijdens het opstarten? Want dan is het normaal dat je nog geen update hebt.
Moet je die dan updaten via de applicatie van vodafone ?
Want ik ben van België en hier hebben we niet eens vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SwornEnemy schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 16:36:
[...]

Moet je die dan updaten via de applicatie van vodafone ?
Want ik ben van België en hier hebben we niet eens vodafone.
Heb je hem branded of unbranded gekocht? Zit er een simlock op of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoomSayerSantos
Ik heb hem overgekocht van iemand maar hij is wel simlockvrij.
En voor zover ik weet is hij niet geroot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o

marcel-o

efari schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 12:42:
[...]

Ah ja, daar verzadiging op -2 gezet, geen last van groen en blauw.
Enkel wanneer ik dan naar galerij ga en terug, zie ik een korte flits geel, daarna terug zwart/wit
het ligt er aan waar je m op richt.. het is dus niet altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij is van o2 (engeland) maar hij is sim lock vrij ik heb een tmobile smikaartje erin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
Eerlijk gezegd merk ik weinig van de verbeterde accutijd op mijn HOX! Naar mijn idee gaat ie sneller leeg dan voor de update? :/ :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
marcel-o schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 17:06:
[...]

het ligt er aan waar je m op richt.. het is dus niet altijd...
ow, ja zeg. idd
het hangt er idd vanaf.
als ik naar mijn licht richt, is ie groen(geel?), maar stel ik in hetzelfde beeld scherp op de plafond zelf, wordt ie terug normaal. scherpstellen in hetzelfde beeld op een schaduw/donker, wordt ie blauw.
vermoedelijk dus een bug in de witbalans (die al brak was..)
edit: link naar filmpje toegevoegd

[ Voor 10% gewijzigd door efari op 14-08-2012 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:45
Upbeat schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 19:33:
Eerlijk gezegd merk ik weinig van de verbeterde accutijd op mijn HOX! Naar mijn idee gaat ie sneller leeg dan voor de update? :/ :/
Die ervaring heb ik dus ook. Na de update niets veranderd het percentage zakt sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasaLasse
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 22:20

CasaLasse

c454 l4553

RenaldoNiels schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 21:27:
[...]

als je doelt op het algemene wifi probleem/slecht contact ja daar ben ik bekend mee maar ik had voor de update nog nergens last van
Hier ook geen wifi meer na de update! Na opnieuw opstarten schakelt wifi wel heel even in, maar daarna valt het uit en vindt-ie geen enkel netwerk meer.

Ik kan er nog niets over vinden. Alle topics mbt wifi gaan over de eerder bekende hardware-problemen.
Inmiddels heb ik heb de klantenservice van HTC een bericht gestuurd.

Ben benieuwd, want ik ga binnenkort op vakantie en dan wil ik liever niet zonder wifi zitten... :/

• MikeOO
CasaLasse schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 12:17:
[...]

Hier ook geen wifi meer na de update! Na opnieuw opstarten schakelt wifi wel heel even in, maar daarna valt het uit en vindt-ie geen enkel netwerk meer.

Ik kan er nog niets over vinden. Alle topics mbt wifi gaan over de eerder bekende hardware-problemen.
Inmiddels heb ik heb de klantenservice van HTC een bericht gestuurd.

Ben benieuwd, want ik ga binnenkort op vakantie en dan wil ik liever niet zonder wifi zitten... :/
Als niets helpt probeer eens een reset te doen naar de fabrieksinstellingen. Zal ongetwijfeld ook het eerste advies van HTC zijn.

Als je hem moet opsturen doen ze dit ook dus mogelijk voorkom je dat hij opgestuurd moet worden.

• Florine
  • Laatst online: 28-10-2024
Ik had ook stotterige homescreens. Bleek aan een widget te liggen! Sinds ik die heb verwijderd doet het het soepel

[ Voor 85% gewijzigd door Florine op 16-08-2012 19:51 ]

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 21:30

Deathchant

Don't intend. Do!

hmm wat ik ook merk nu na de update is dat de batteryindicator sneller bijwerkt. Als ik em om 00:00 's nachts uit de oplader haal, en 's morgens weer kijk, staat ie meteen op 95%. Voorheen was dat op 98% ofzo en dan ineen keer ma 3 minuten het scherm aan te hebben, sprong ie naar 90%.

Hij wordt een stuk minder heet tijdens het surfen, dus dat is goed. Wat ik wel merk is dat het laden van een pagina iets minder soepel gaat. Maar dat is miniem.

[ Voor 22% gewijzigd door Deathchant op 16-08-2012 20:35 ]

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Verwijderd

Dit topic is niet bedoeld voor het bespreken van third-partysoftware.

[ Voor 93% gewijzigd door RoD op 16-08-2012 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoomSayerSantos
Ik heb dus een branded vodafone toestel die wel simlock vrij is.
Zou ik mijn HoX kunnen updaten met eender welke sim kaart van vodafone ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Nu online
Ik heb dus een topic waar dit antwoord wel heel vaak gegeven is.
Zou je het topic kunnen teruglezen met eender welke browser van internet ?

[ Voor 5% gewijzigd door Hmmbob op 18-08-2012 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoomSayerSantos
Groentenboer schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 12:14:
Ik heb dus een topic waar dit antwoord wel heel vaak gegeven is.
Zou je het topic kunnen teruglezen met eender welke browser van internet ?
Doel je op mijn laatste reply of die van iemand anders ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gunnie_nl
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07:18
weet niet precies of het door de update of boardswap komt. kan zijn dat er een frisse accu is in gegaan.
maar van ong. 20 uur naar 40 uur gegaan

http://dl.dropbox.com/u/77062323/2012-08-19%2021.51.50.png

al eens eerder gehad met een htc dat een nieuwe accu veel beter presteerde tegen over de accu van een 4 maanden oud toestel, joost mag weten hoe lang zo,n toestel ergens gelegen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Weekend weg geweest en geen mogelijkheid gehad om te kunnen opladen. Gelukkig heeft de One X een uitstekende dienst gedaan met de nieuwe update om me batterij zolang mogelijk in leven te houden, terwijl ik ook nog op zaterdag hele dag stond te filmen en foto's heb gemaakt.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6Zsaol.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/X6W9pl.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/63CbIl.png

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LooP
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2024
Wat mij opvalt is dat wanneer ik vanuit het fotoalbum terug ga met de home button, er iedere keer lang geladen moet worden. Eigenlijk bij elk venster waarna ik op home druk gebeurt dit. Dit duurt bijna 10 seconden!
Of zou dit komen door die EA games? Is eigenlijk het enige wat ik er bij gezet heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 19:41
Kijk eens bij Instellingen > Opties voor Ontwikkelaars als daar Activiteiten afgevinkt staat. Vink ik dat aan heb ik hetzelfde voor als jij, afgevinkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LooP
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2024
superiscch schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 18:40:
Kijk eens bij Instellingen > Opties voor Ontwikkelaars als daar Activiteiten afgevinkt staat. Vink ik dat aan heb ik hetzelfde voor als jij, afgevinkt niet.
Dat was het idd, dank voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superiscch schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 18:40:
Heb pas een live wallpaper geïnstalleerd waardoor de homescreen traag werd...vond de wp echter te mooi dus nam de lag voor lief...maar met bovenstaande tip scrolt ie als een zonnetje...dank daarvoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen probleem :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
@Metian

Maar zie dat hij in vliegtuigmode staat dus dan gaat hij wel een stuk langer mee natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

MikeOO schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 09:57:
@Metian

Maar zie dat hij in vliegtuigmode staat dus dan gaat hij wel een stuk langer mee natuurlijk.
Ja klopt, maar dit komt ook omdat ik toch geen bereik had tussen 60.000 man :D

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
En dat vertekend dus het beeld, aangezien GSM/mobiel internet ook veel energie slurpt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o

marcel-o

en vooral bij slecht bereik/druk netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Ik hou het er dan maar op dat het een handige tip is voor mensen die weg gaan en slecht bereik hebben.

Overigens, vrijdag heeft die de hele dag gewoon zonder airplane-modus gewerkt, tot zaterdag om 12 uur. Toen heb ik hem uit voorzorg maar aangezet. Zondag heeft die merendeel van de dag gewerkt zonder airplane-modus, alleen rond de tijd van de screenshots ging die in eens omlaag, dus heb ik hem aangezet omdat ik nog bereikbaar moest zijn in de loop van de middag.

Had dit er eigenlijk nog bij moeten zeggen, aangezien het nu inderdaad een vertekend beeld geeft. Hoe dan ook, met alles wat ik heb gedaan ( filmen, foto's maken, google maps gebruiken, GPS heeft ook aangestaan ( tijdens gebruik van maps ), muziek geluisterd en hier en daar een whatsapp er uitgestuurd ) mag ik niet klagen.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tronic
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-08 15:46
Wel raar dat het mobile network signal-balkje nu nergens meer groen is, itt tot de vorige versie waar ik op 2 locaties wel in het groen zat :? Maar ik merk niet dat het signaal slechter is geworden, dus zal ik het maar negeren :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Laatst online: 13:33
Volgens mij zegt de kleur niets over de kwaliteit van het signaal.
Ik meende dat de groene kleur betekent dat er verbinding is (met google's servers?)

http://www.galaxynexusfor...rey-blue-signal-bars.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tronic
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-08 15:46
op XDA denken ze eerder in de richting zoals mij (http://forum.xda-develope...hp?p=14564657&postcount=9) gebaseerd op http://android.stackexcha...-in-battery-usage-screens. En vroeger was 't bij mij altijd groen als ik H ontvangst had (op het werk en bij mijn vader) en geel/ olijf kleurig als ik maar edge had of rood / grijs als ik bijna of geen ontvangst had.

[ Voor 6% gewijzigd door Tronic op 21-08-2012 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Laatst online: 13:33
Ah, excuus, ik dacht aan de signal indicators in de notification-balk.
Ik kan me ook vinden in de uitleg op XDA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brabbelaar
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-05-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 16:26:
Bij mij is de update ook nog steeds niet binnen en ik heb geen branded toestel. Ik heb wel gelezen dat ze de update druppelsgewijs uitrollen. Geen idee over hoeveel tijd ze deze uitspreiden, maar ik wacht geduldig af....
Ik heb ze gesproken. Updates kunnen 'tot 45 dagen' na release binnen komen. Dat leek mij extreem lang en mogelijk gewoon een klantenservice afserveer verhaal. Na een reboot heb ik de mijne vandaag overigens wel binnen gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup, same here!!
En bij HTC zeggen ze dat dit nog niet bekend is...???

SORRY DIT HOORT BIJ DE FM ONTVANGST die slecht is na de update. Kan het niet meer verwijderen hier.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2012 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Famoso schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 13:27:
[...]

Yep, dat viel mij ook. Het volume varieert nu heel sterk bij de FM-radio, terwijl dat eerst niet het geval was.
YUP - same here.
En bij HTC zegt men dat dit niet bekend is. Factory reset werd er geadviseerd, hielp niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fhoorntje
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 09-12-2022
Ik heb mijn telefoon al enige tijd geleden geüpgrade. Nu heb ik het probleem, dat regelmatig apps spontaan worden afgesloten waar ik mee bezig ben. Als ik b.v. mijn navigatie gebruik, gaat deze naar een paar minuten uit en kom ik in mijn homescreen terecht. Onder het rijden heel onhandig. Maar ook bij andere apps gebeurt dit. Mijn collega, die dezelfde telefoon heeft, kent dit probleem ook. Ik kan er echter niet zoveel over vinden, herkent iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds de update zie ik weer flikkeringen in mijn scherm. Het gebeurt niet meer bij bepaalde grijstinten zoals dit in het begin gebeurde en waar een fix voor is gekomen, maar het scherm lijkt 1 keer licht te flikkeren wanneer ik een (gedeeltelijk) with scherm tevoorschijn haal (bijvoorbeeld de browser -stock of chrome- start, of gmail open).

Het is niet echt storend maar vroeg me toch af of meer mensen dit hebben?

Verwijderd

Metian schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 12:50:
Kunnen jullie (indien mogelijk) de mobiel ( met de nieuwste update ) aansluiten op de PC via USB ?.

Ik probeer namelijk hem aan te sluiten via disk drive, alleen de PC pakt hem niet, andere PC's pakken hem ook niet. Wil even vaststellen of dit probleem alleen voor mij is of voor iedereen met de nieuwste update.

Bedankt
Werkt perfect hier met de nieuwste update. Ze hebben de optie weggelaten om je keuze altijd te onthouden maar voor de rest helemaal super. Accuduur ook veel langer geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Hmmm......ik heb sinds de update nu 2x gehad dat ik de telefoon uit mijn zak haalde en dat ik mijn simkaart moest unlocken (maar het toestel niet). Dus volgens mij is het geen reboot geweest (of toch wel?). Lijkt eerder op een vliegtuigmodus....Ik heb geen schoenen gestrikt of iets dergelijks....
Vreemd verhaal, ik zie ook in de batterij info dat het GSM signaal een rode kleur gaf. Geen idee of dat betekent dat ik geen bereik had, of dat het gewoon een kleurtje is om aan te geven wat voor soort dekking ik had (3G, GPRS, HSDPA e.d.).

Ik vind het maar een vreemd verhaal, maar het is wel sinds de update.

Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 05:37
Deathchant schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:55:
Hmmm......ik heb sinds de update nu 2x gehad dat ik de telefoon uit mijn zak haalde en dat ik mijn simkaart moest unlocken (maar het toestel niet). Dus volgens mij is het geen reboot geweest (of toch wel?). Lijkt eerder op een vliegtuigmodus....Ik heb geen schoenen gestrikt of iets dergelijks....
Vreemd verhaal, ik zie ook in de batterij info dat het GSM signaal een rode kleur gaf. Geen idee of dat betekent dat ik geen bereik had, of dat het gewoon een kleurtje is om aan te geven wat voor soort dekking ik had (3G, GPRS, HSDPA e.d.).

Ik vind het maar een vreemd verhaal, maar het is wel sinds de update.
Dit probleem heb ik minimaal 1 a 2 keer per dag. Ik denk dat het aan de simkaart ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik heb een vrij nieuwe simkaart eigenlijk. Heb ik meteen aangevraagd bij Vodafone sinds ik de One X heb (5 april).
Daarnaast vind ik dat er nogal wat shutterlag is bijgekomen. Drukken op de ontspanknop zorgt er niet voor dat er instantly een foto gemaakt wordt. Er zit nu een vertraging in. Erg vervelend,kep het vermoeden dat het door de autofocus komt die nog niet helemaal scherpgesteld is dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearZeaL
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-08 18:39
Nu ik 4.04 heb doet de 3,5mm jack het niet meer? balennn.

TheBase.

Pagina: 1 2 3 Laatste

Let op:
Zorg ervoor dat je toestel niet aan de lader vastzit bij het updaten, dan werkt het nl niet.