Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Lijkt me niet te liggen aan de update, gok op een hardware-issue

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb sinds gisteren een witte one x en wil hem updaten hij zit nu nog op softwareversie 129
nu heb ik controleren gedrukt en nu is hij al een half uur minimaal aan het controleren
duurt dat zo lang of doe ik iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:17

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Je toestel doet iets fou. Het controleren duurt maar een paar seconden. Zet je toestel anders even uit (eventueel door de power toets meer dan 10 seconden vast te houden en laat hem opnieuw opstarten. De kans is aanwezig dat hij dan ook direct de update vindt.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 21:35
Ik merk na de update dat de accu wel langer meegaat en hij minder warm wordt. Als ik voor de update gewoon met Firefox browsde werd het al snel 42°C. Nu gaat het niet verder dan 38°C. De animatie als je van scherm wisselt vindt ik wel mooi, maar had niet per se gehoeven. Verder merk ik niet veel van de update.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Pagina: 1 2 3 Laatste

Let op:
Zorg ervoor dat je toestel niet aan de lader vastzit bij het updaten, dan werkt het nl niet.