Ik heb nagenoeg niks te klagen over de 4.0.4 update, de telefoon voelt veel rapper aan, apps starten sneller op, browsen werkt nog sneller, laadt nog sneller, foto's maken gaat (even) snel als voorheen enzovoort dus dat is fijn.
Heb één probleempje, maar of dat te wijten is aan de 4.0.4 update weet ik niet precies... Wel komt het opeens voor na het installeren van deze update, en dat is het feit dat films die ik afspeel met
MX Player vaak stoppen met spelen... Krijg geen foutmelding te zien of wat dan ook, moet gewoon de film opnieuw starten en hij onthoudt ook niet waar ik ben gebleven met kijken. Soms na 5 minuten, soms na 'n kwartiertje, maar zo een speelfilm kijken is wat irritant.. Iemand die dit kent? Ook na de 4.0.4 update heeft?
(ja er zijn andere filmapplicaties, maar ik
zweer (tot nu toe dan) bij deze dus hoef geen andere apps te horen / opgesomd te zien worden, hoe aardig dat ook is bedoeld.)
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit