Naar aanleiding van berichtgeving op Androidworld heb ik niet eens de moeite genomen om het te installeren. Nu ik jullie ervaring lees ben ik op 50 % van het downloaden van europa kaart , hoop vol gestemd:)Vroem schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 18:04:
quote:
Ferry34 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 09:17:
de tomtom navigatie werkt niet op htc X one en Samsung s 3 vanwege resolutie.
Dit is n slechte grap. Wat n prutsers.
[...]
Hier werkt hij ook prima!
Ik heb af en toe (1 op de 10 belletjes denk ik) een misvormd geluid als ik bel met de HTC One X. Alsof ik in een bak met water zit te bellen, echt zwaar vervormd. Direct bij het overgaan al en blijft bij het bellen. Wanneer ik dan ophang en opnieuw bel is het over. Bel via Vodafone maar lijkt me niet het probleem. M'n vriendin heeft het ook heel af en toe, met de HTC Sensation XE.
Iemand ervaringen hier mee of nog beter de oorzaak / oplossing hiervoor?
I Know ik draai hem al een aantal dagen inmiddels. Met grote tevredenheid trouwens.SmiGueL schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 10:07:
[...]
De 3.09.401.100 ROM voor de One X is bijna een week geleden uitgelekt en wordt gebruikt in ARHD. Dus die kun je sinds dit weekend, dus al voórdat de One X+ versie gelekt was, al vrolijk testen
(hoewel ik thuis wel weer naar een AOSP rom zal overstappen)
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
1440x1280plaster schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 18:59:
Ik zou een afbeelding als achtergrond plaatsen en moest knippen. Ik wil nu vooraf een juist formaat achtergrond maken maar welke afmeting is perfect zonder dat ik in mijn ONE X moet gaan knippen?
Dit heb ik pas (vorige week geloof ik) ook een keer gehad. Volgend gesprek was het inderdaad weer over. Verder kan ik je niet helpen... Ik heb trouwens ook vodafone.TTZ schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 19:11:
Ik heb af en toe (1 op de 10 belletjes denk ik) een misvormd geluid als ik bel met de HTC One X. Alsof ik in een bak met water zit te bellen, echt zwaar vervormd. Direct bij het overgaan al en blijft bij het bellen. Wanneer ik dan ophang en opnieuw bel is het over. Bel via Vodafone maar lijkt me niet het probleem. M'n vriendin heeft het ook heel af en toe, met de HTC Sensation XE.
Hallo! na ongeveer een jaartje de motorola defy gebruikt te hebben heb ik net de HTC one X besteld bij Tele2 icm met abonnement.
Maaaaar omdat ik graag deze mooie telefoon netjes wil houden ben ik opzoek na een case die ook de camera beschermt. of eventueel een hoesje?
Wat raden jullie tweakers mij aan? alvast bedankt!
Maaaaar omdat ik graag deze mooie telefoon netjes wil houden ben ik opzoek na een case die ook de camera beschermt. of eventueel een hoesje?
sinds een tijdje heb ik dit ook, maar dan met een Motorola defy, vriendin had het ook met een samsung telefoon.TTZ schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 19:11:
Ik raad je het volgende topic aan; Accessoires voor de HTC One XNLF schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 21:07:
Hallo! na ongeveer een jaartje de motorola defy gebruikt te hebben heb ik net de HTC one X besteld bij Tele2 icm met abonnement.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Dit topic!NLF schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 21:07:
Accessoires voor de HTC One X
//edit pffft te laat
[ Voor 5% gewijzigd door SmiGueL op 09-10-2012 21:13 ]
Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup
Heeft wellicht te maken met HD voice?
Ik heb een aantal telefoontjes uitgevoerd, maar daar was geen problemen mee. Nooit gehad overigens. Zit dan wel bij Hi.
Ik heb een aantal telefoontjes uitgevoerd, maar daar was geen problemen mee. Nooit gehad overigens. Zit dan wel bij Hi.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik ook, ook vodafone, maar dan met de iPhone (zit hier ff te loeren omdat ik een nieuwe telefoon zoek.)
Gebeurt 1 op de 25 belletjes ongeveer, gaat raar over, vervolgens niet te verstaan (ook vanaf de andere kant niet). Heel vreemd. Hiervoor nooit gehad.
Denk dat een topic aanmaken wellicht geen gek id is, zodat we hier niet hoeven te spammen? Wie doet het?
Gebeurt 1 op de 25 belletjes ongeveer, gaat raar over, vervolgens niet te verstaan (ook vanaf de andere kant niet). Heel vreemd. Hiervoor nooit gehad.
Denk dat een topic aanmaken wellicht geen gek id is, zodat we hier niet hoeven te spammen? Wie doet het?
bedankt!! en als iemand een topic maakt, even linkje hier neer zettenjanvanduschoten schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 21:11:
[...]
Ik raad je het volgende topic aan; Accessoires voor de HTC One X
Verwijderd
Heeft iemand hier toevallig een One X via MTV Mobile (of misschien Hi)? Ik wil namelijk een andere sim erin gebruiken (die ik nog niet heb). Volgens de helpdesk van MTV Mobile is de One X van hen (en zijn ALLE telefoons van hen) NIET simlockvrij. Ik moet dan via de site van Hi naar een unlocktool om een unlockcode aan te vragen. Echter, de One X staat helemaal niet in het rijtje van telefoons die unlocked kunnen worden... dus ik vraag me af of de One X van MTV Mobile wel gelokt is...? De One X is twee maanden oud.
Ik kan het vragen aan de helpdesk maar ik ben bang dat die kostte wat kost 58,- wil krijgen daarvoor (ook als het niet nodig is...) en ik ken zo gauw niemand die een geschikte simkaart heeft om uit te proberen (alleen maar de oude grote simkaartjes). En die nieuwe sim wil ik pas bestellen als ik weet of de One X simlock vrij is...
Ik kan het vragen aan de helpdesk maar ik ben bang dat die kostte wat kost 58,- wil krijgen daarvoor (ook als het niet nodig is...) en ik ken zo gauw niemand die een geschikte simkaart heeft om uit te proberen (alleen maar de oude grote simkaartjes). En die nieuwe sim wil ik pas bestellen als ik weet of de One X simlock vrij is...
Mn schoonmoeder via MTV, heeft 'm al vijf maanden en is gewoon simlockvrij
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Hangt er ook vanaf waar het toestel vandaan komt. Welke winkel/webshop.
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Verwijderd
Komt uit de Hi en dus MTV winkel. Maar als de One X van CLB's schoonma simlock vrij is en hij niet in het lijstje online staat, zal 'ie inderdaad wel simlock vrij zijn... Wel vaag en niet zo netjes dat MTV dan zegt dat AL hun mobieltjes gelocked zijn.
Abonnementstoestellen van MTV, Hi en Kpn zijn eigenlijk altijd simlockvrij. Probeer maar is met een andere sim. Weet bijna zeker dat hij simlockvrij is hoor.
Verwijderd
Ok. Vreemde helpdesk daar bij de MTV. (Ik heb sowieso alleen maar slechte ervaringen daar, trouwens: foute rekeningen, tegoed niet kunnen checken...)
Ik twijfel om mijn HTC Desire te vervangen voor een HTC One X, maar ik ben gewend om mijn Desire bijna altijd met 1 hand te bedienen. Hardware matig vind ik de One X echt top, maar ik ben bang dat ik het toestel uiteindelijk te groot ga vinden.
Ik kan me voorstellen dat meer gebruikers hierom hebben getwijfeld, hoe is dit achteraf uitgevallen? Zou je willen dat het toestel toch een tikkeltje kleiner was, of juist niet?
Ik kan me voorstellen dat meer gebruikers hierom hebben getwijfeld, hoe is dit achteraf uitgevallen? Zou je willen dat het toestel toch een tikkeltje kleiner was, of juist niet?
BlaBlaBla
Verwijderd
Test het in de winkel, of overweeg een One S. Ik had hiervoor ook een Desire en het is inderdaad even wennen in het begin. Hij is met 1 hand te bedienen al hangt dat natuurlijk wel af van de grootte van je handen:)Strider schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 17:28:
Ik twijfel om mijn HTC Desire te vervangen voor een HTC One X, maar ik ben gewend om mijn Desire bijna altijd met 1 hand te bedienen. Hardware matig vind ik de One X echt top, maar ik ben bang dat ik het toestel uiteindelijk te groot ga vinden.
Ik heb grote handen, maar ik vind hem achteraf toch eigenlijk te groot. Met mijn duim kom ik niet gemakkelijk bij de tegenoverliggende hoek bovenaan. Hij glijdt bovendien ook makkelijker uit de hand (dan mijn vorige iets kleinere HD2). Kortom, ik vind hem iets te groot en iets te glad. Om cognitieve dissonantie te voorkomen, zullen er velen zijn die het hier niet mee eens zijn en die, net als ik, in de val zijn getrapt van het willen hebben van een zo groot mogelijke phone (als statusobject). Voor de rest is het een prima apparaat, hoor!
Met je duim kun je nauwelijks het hele scherm bereiken en dat is best een nadeel. Alleen als ik hem heel losjes vasthoud lukt het wel, maar dan is de kans op vallen groot. Je hebt nauwelijks grip aan de achterkant, minder dan bij de desire. Dus met 1 hand bedienen doe ik alleen als kan. Eigenlijk zouden ze alle bedieningselementen in 1 hoek moeten stoppen, dan is het geen probleem. Een smsje / whatsapp tikken met 1 hand is geen probleem. Maar als je daarna bovenin je scherm moet zijn, moet je je telefoon door je hand naar beneden laten glijden. Je wordt er wel handiger in, maar ideaal is het niet.Strider schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 17:28:
Als ik de desire van mijn vriendin pak, dan ligt dat veel beter in de hand. Ik had liever een formaat one s gehad, maar vind het scherm daarvan niet mooi.
Ik houd vaak mijn pink onder het toestel. Dan kan ik in principe onderaan overal bij.
Als ik in de bovenste hoeken moet zijn, dan verschuif ik het toestel naar boven en mijn pink is dan op de achterkant van het toestel.
Maar gelukkig zijn de meeste dingen die ik gebruik, vaak op de manier te bedienen met de pink onder het toestel.
Als ik in de bovenste hoeken moet zijn, dan verschuif ik het toestel naar boven en mijn pink is dan op de achterkant van het toestel.
Maar gelukkig zijn de meeste dingen die ik gebruik, vaak op de manier te bedienen met de pink onder het toestel.
Huub Huub Barbatruc!
Ik heb hem in de winkel getest, en dan vind ik hem te groot. Maar ik dacht, misschien is het een kwestie van gewenning, en krijg je er op den duur wel een handigheid in zodat je er toch gemakkelijk mee kunt werken. Daarnaast is het scherm van de One S echt een stuk minder.Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 17:30:
[...]
Test het in de winkel, of overweeg een One S. Ik had hiervoor ook een Desire en het is inderdaad even wennen in het begin. Hij is met 1 hand te bedienen al hangt dat natuurlijk wel af van de grootte van je handen:)
BlaBlaBla
Precies, Pink onder het toestel en ik kan gewoon prima over het hele scherm komen. Ik heb echt niet de grootste handen, maar ik kan hem na enige gewenning prima bedienen met 1 hand.DNA_Saint schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 18:02:
Ik houd vaak mijn pink onder het toestel. Dan kan ik in principe onderaan overal bij.
Maar het valt meestal wel mee hoeveel je moet verschuiven, de meeste apps vragen dat niet van je..
Kwestie van wennen, heb ik ook gehad met Desire HD en nu weer met One X (klein verschil, maar toch). Overigens blijft me pink vrijwel altijd onder de mobiel zitten, wanneer ik boven aan me scherm moet wezen dan kantel ik hem licht naar voren en dan kom ik er makkelijk bij.Strider schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 18:04:
[...]
Ik heb hem in de winkel getest, en dan vind ik hem te groot. Maar ik dacht, misschien is het een kwestie van gewenning, en krijg je er op den duur wel een handigheid in zodat je er toch gemakkelijk mee kunt werken. Daarnaast is het scherm van de One S echt een stuk minder.
Maar natuurlijk ligt het er ook maar net aan hoe groot je handen zijn.
Rupsen, Rapsen.
Ik had ook de Desire S en inderdaad de HTC ONE X is wel een stukkie groter, maar kijk nou eens niet naar de beperkingen van een groter scherm...juist de voordelen zijn zo verlossend. gewoon een heerlijk snel en ruim toestel. De grootte wen je zo aan.Strider schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 17:28:
Ik ben er nog elke dag blij mee.
En hij past nog net in je broekzak!!!! 
plaster schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 18:25:
[...]
Ik had ook de Desire S en inderdaad de HTC ONE X is wel een stukkie groter, maar kijk nou eens niet naar de beperkingen van een groter scherm...juist de voordelen zijn zo verlossend. gewoon een heerlijk snel en ruim toestel. De grootte wen je zo aan.
Ik ben er nog elke dag blij mee.
En Telfort!!!
123coen123 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 13:38:
Abonnementstoestellen van MTV, Hi en Kpn zijn eigenlijk altijd simlockvrij. Probeer maar is met een andere sim. Weet bijna zeker dat hij simlockvrij is hoor.
Hoi.
Ik draag het op mijn werk in mijn hele grote werkbroek zak, bewust of onbewust voorkom ik wel dat ik het stoot, Net als met de Desire gaat het goed, jjuist om de sterke behuizing kies ik voor HTC en let op met de ONE X heb ik een veel beter bereik. Sterkere ontvanger of ander behuizing?
Same here. Ook ik kom van een HD2, en dat ging eigenlijk best goed, maar de One X is ook voor mijn redelijk grote handen toch niet iets te om met een hand te bedienen. Maar eerlijk is eerlijk, ik heb er wel bewust voor gekozen, want ook in de winkel vond ik hem eigenlijk al te groot, en toch wilde ik graag de snellere cpu en vooral het veel scherpere en mooiere scherm. Het scherm is fantastisch, de kleuren spatten eraf en het is geweldig scherp, echt een plaatje om naar te kijken - dat went ook snel trouwens. De telefoon is lekker snel - al kan het altijd sneller natuurlijk. Maar wel net iets te groot. De volgende wordt wat mij betreft toch weer net iets kleiner, en dan ga ik onderweg wel mailen en surfen op een tablet.hansie18 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 17:39:
Ik heb grote handen, maar ik vind hem achteraf toch eigenlijk te groot. Met mijn duim kom ik niet gemakkelijk bij de tegenoverliggende hoek bovenaan. Hij glijdt bovendien ook makkelijker uit de hand (dan mijn vorige iets kleinere HD2). Kortom, ik vind hem iets te groot en iets te glad. Om cognitieve dissonantie te voorkomen, zullen er velen zijn die het hier niet mee eens zijn en die, net als ik, in de val zijn getrapt van het willen hebben van een zo groot mogelijke phone (als statusobject). Voor de rest is het een prima apparaat, hoor!
@Pedee, het wordt gewaardeerd dat je je laatste bericht even edit ipv een nieuwe post onder je eigen aan te maken, zo houden wij het overzichtelijk voor iedereen
.
⏩ PVOutput☀️
Ik zal ff mijn eigen ervaring delen met jullie. het is op dit moment (kom niet met Apple 5 dat is een héél ander hoofdstuk) naar mijns inziens de beste telefoon die je nu kunt kopen. Het mooiste is wel de totale weergave. Foto's zijn goed, filmen gaat wat gepaard met haperingen. Al het goede is hierboven is al gezegt, volgens mij voegt de nieuw X+ niet veel toe. Afschuwlijke rode 2de kleur en de snelheid zegt niet veel. Ik heb een silicon case aangeschaft met kickstand en hij past nog prima in mijn broekzak. De grootste fout van HTC is volgens mij de 1800 accu, is echt ontoereikend en daar stoor ik mij ook, net als velen, behoorlijk aan.
2de hands heb je hem al voor 350. Ik hoop dat Jellybean er voor gaat zorgen dat bovengenoemde minpunten gaat oplossen of op zijn minst verbeteren. Verder heb ik Ziggo en dat zorgt ,door de het grote scherm dat je een mini-tv hebt. Alle andere smarttelefoons al wel duizend keer met deze One X vergeleken maar er moet nog een betere worden uitgebracht!! Alternatief volgens mijn onderzoeken is de One S, met natuurlijk mindere pixels en specs. Wel een prachtig design.
2de hands heb je hem al voor 350. Ik hoop dat Jellybean er voor gaat zorgen dat bovengenoemde minpunten gaat oplossen of op zijn minst verbeteren. Verder heb ik Ziggo en dat zorgt ,door de het grote scherm dat je een mini-tv hebt. Alle andere smarttelefoons al wel duizend keer met deze One X vergeleken maar er moet nog een betere worden uitgebracht!! Alternatief volgens mijn onderzoeken is de One S, met natuurlijk mindere pixels en specs. Wel een prachtig design.
peedee schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 07:32:
(…) volgens mij voegt de nieuw X+ niet veel toe.
(…)
De grootste fout van HTC is volgens mij de 1800 accu, is echt ontoereikend en daar stoor ik mij ook, net als velen, behoorlijk aan.

Grapje zeker?peedee schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 07:32:
De grootste fout van HTC is volgens mij de 1800 accu, is echt ontoereikend en daar stoor ik mij ook, net als velen, behoorlijk aan.
Sinds de 4.0.4 update heeft elke normaal werkende One X een screen-on tijd van zo'n 3 a 4 uur en bij niet actief gebruik (met wifi/sync gewoon aan) slurpt het ding nog geen 0,5% per uur..
(zo niet factory reset of stuur m op..)
Gezien de meesten van ons ^^ af en toe ook nog slapen betekend dat dus dat je 1/4 van de dag dat apparaat in je handen moet hebben wil je aan het einde van de dag de accu leeg hebben..
Lijkt mij imo best netjes
(tuurlijk heb ik ook liever dat hij 100+ uur screen-on tijd heeft, maargoed ik gebruik hem toch als wekker en hij laadt dus elke nacht op)
Mijn HTC Desire moest vaker aan de lader dan de One X dus om nou te zeggen dat de accutijd slecht is..
Android 4.1 komt ook over enkele weken en die verbeterd de screen-on tijd mogelijk nog meer
Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup
Verwijderd
Nou, 4 uur on screen tijd red ik niet hoor, na 2,5u is de koek toch al aardig op. Overigens is dat voor mij voldoende om een dag gemakkelijk mee door te komen.
volgens mij als je de wifi "bug" hebt gaat je accu nog sneller leeg omdat wifi continu beter contact probeert te maken. dat zou dus 2,5u ipv 4uur als verschil kunnen uitmaken.
spreek niet uit ervaring. mijn toestel is net gerepareerd en krijg ik deze week nog. dan zou ik kunnen vertellen of het scheelt.
ik had voorheen ook 2,5 uur onscreen. iets wat naar mijn mening voldoende was
spreek niet uit ervaring. mijn toestel is net gerepareerd en krijg ik deze week nog. dan zou ik kunnen vertellen of het scheelt.
ik had voorheen ook 2,5 uur onscreen. iets wat naar mijn mening voldoende was
[ Voor 12% gewijzigd door Proxx op 11-10-2012 10:31 ]
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
Ik heb sinds gisteren ook een grijze one X (niet +) en hij bevalt me prima. Lijkt erop dat ik (nog geen) wifi bug heb, de productie datum is net een paar dagen nadat HTC heeft gemeld dat de productielijnen zijn aangepast. Screen on time was al gelijk de eerste keer 3,5 uur overigens
Thuis en op het werk zit de telefoon bij mij vast op een stabiele WIFI en ik haal idd ook bijna 4uur screen-on time.Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 10:12:
Nou, 4 uur on screen tijd red ik niet hoor, na 2,5u is de koek toch al aardig op. Overigens is dat voor mij voldoende om een dag gemakkelijk mee door te komen.
Er zijn veel invloeden welke de batterijduur kunnen beinvloeden, de belangrijkste is wel de kwaliteit van je GSM signaal. Een zwak signaal, veel wisselen tussen Gprs/3G zorgt voor een zwaar verhoogde energieconsumptie.
Als ik het goed hebt slurpt 3G bovendien al meer batterij op dan WIFI. Op een slechte plek zitten qua bereik kan je batterijduur dus zwaar beperken.
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Verwijderd
Is er eigenlijk een manier om te checken of je de wifi bug hebt? Bij mij valt wifi thuis soms weg, maar ik zit ver van de router en die werkt volgens mij ook niet altijd vlekkeloos. Op mn werk heb ik nog nooit gezien dat wifi ineens weg was. Dus het zou kunnen dat ik de bug heb, maar ik weet het niet zeker. Over het algemeen heb ik vrij goed verbinding, dus niet vaak alleen het puntje of 1 streepje.
Oh, en drukken tussen de volumeknop en de camera heb ik al geprobeerd, maar dat had geen effect.
Oh, en drukken tussen de volumeknop en de camera heb ik al geprobeerd, maar dat had geen effect.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2012 13:26 ]
Better Battery Stats. Dé manier om te checken wat er voor drain zorgt.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Mag ik ff opmerken dat ik begonnen ben met de S2 daarna de optimus 2x, de Sony Xperia S en nu deze One X. Over ervaring met telefoons gesproken....De S2 ging na de laatste update ruim 1 1/2 dag mee.
Nu moet ik in de middag, bij weinig gebruik, al oppassen of ik de avond haal. Wifi uit en dan weer aan..spaarstand, géén batterijslurpende apps enz. Ik weet als liefhebber, en verslaafde smartphone-nerd, goed te vergelijken, wat er nou zo grappig is?? Géén gele blauwe paarse of andere vlekken, géén wifi-probleem or whatever. Ik ben alleen van mening dat deze smartphone, uit het hoge sigment een accu had moeten hebben van minstens 2300! En 4 uur on screen time....Ik denk het niet bij mij. Jellybean will give me hope, or dissapointment. We zullen zien.
Nu moet ik in de middag, bij weinig gebruik, al oppassen of ik de avond haal. Wifi uit en dan weer aan..spaarstand, géén batterijslurpende apps enz. Ik weet als liefhebber, en verslaafde smartphone-nerd, goed te vergelijken, wat er nou zo grappig is?? Géén gele blauwe paarse of andere vlekken, géén wifi-probleem or whatever. Ik ben alleen van mening dat deze smartphone, uit het hoge sigment een accu had moeten hebben van minstens 2300! En 4 uur on screen time....Ik denk het niet bij mij. Jellybean will give me hope, or dissapointment. We zullen zien.
Heb je al eens geprobeerd om een reset naar fabrieksinstellingen te doen en dan nogmaals te testen?peedee schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 13:49:
Mag ik ff opmerken dat ik begonnen ben met de S2 daarna de optimus 2x, de Sony Xperia S en nu deze One X. Over ervaring met telefoons gesproken....De S2 ging na de laatste update ruim 1 1/2 dag mee.
Ik heb WIFI/3G hele dag aan. Pushmail exchange werk/Gmail, zeker 15apps die regelmatig pollen. Ik chat, speel spelletje, bel zo'n 60min per dag, etc. En ik haal zonder enig probleem van 's ochtends 8uur tot 's avonds 23uur. Echter wel pas sinds de 4.04 update, daarvoor had ik ook extra juice nodig.
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Je beseft je dat dat maar 15 uur, dus iets meer dan een halve dag, is?! Als mijn telefoon na zo'n korte tijd leeg zou zijn, dan kwam er direct een nieuwe accu en werd het toch tijd om eens grondig en kritisch de apps door te lopen.Xanion schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 13:57:
[...]
Heb je al eens geprobeerd om een reset naar fabrieksinstellingen te doen en dan nogmaals te testen?
Ik heb WIFI/3G hele dag aan. Pushmail exchange werk/Gmail, zeker 15apps die regelmatig pollen. Ik chat, speel spelletje, bel zo'n 60min per dag, etc. En ik haal zonder enig probleem van 's ochtends 8uur tot 's avonds 23uur. Echter wel pas sinds de 4.04 update, daarvoor had ik ook extra juice nodig.
Mijn S2 haalt met gemak 24 tot 36 uur én 4 uur schermtijd.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Ik zie in mijn bericht niet staan dat ie om 23uur leeg is...AllSeeyinEye schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 14:00:
[...]
Je beseft je dat dat maar 15 uur, dus iets meer dan een halve dag, is?! Als mijn telefoon na zo'n korte tijd leeg zou zijn, dan kwam er direct een nieuwe accu en werd het toch tijd om eens grondig en kritisch de apps door te lopen.
Ik haal tussen de 3 1/2 en 4uur screen-on time. Dus ik klaag echt niet over mijn One-X
[ Voor 13% gewijzigd door Xanion op 11-10-2012 14:05 ]
Ikzelf heb de one X gehad, maar mijn neefje heeft hem laten vallen. Niet meer te maken. Nu krijg ik via de verzekering een nieuw toestel, en ga dan denk ik de HOX+ halen. Ben erg benieuwd of hij echt zoveel beter is, en zal het zeker hier laten weten of hij ook echt beter, sneller is en langer meegaat op één batterij
Ik kom van een Desire HD af en ik moet zeggen dat ik helemaal niet ontevreden ben over de accu.
Zeker nu in het begin grote vooruitgang bij zelfde gebruik.
De accu moet nog verbeteren na langer gebruik en jelly bean komt eraan dus.....
Het "minpunt" waar ik tegenop zag lijkt niet echt een minpunt in mijn geval.
Zeker nu in het begin grote vooruitgang bij zelfde gebruik.
De accu moet nog verbeteren na langer gebruik en jelly bean komt eraan dus.....
Het "minpunt" waar ik tegenop zag lijkt niet echt een minpunt in mijn geval.
“I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.” ― Oscar Wilde
Mijn batterij gaat echt suuuuuper snel leeg met wifi op. (12u of zoiets) anderzijds met wifi uit gaat hij juist super lang mee (zelfs met veel wisselen tussen 3g ed. Verder heb ik absoluut geen last van de wifi bug dus daar ligt het niet aan
Tja, je bent natuurlijk ook heel erg afhankelijk van de settings. Als je veel apps alleen toegang tot internet geeft (bijv. google play) via wifi, zal hij gelijk druk aan de gang gaan als het toestel af en toe aan wifi hangt, om maar een voorbeeld te noemen. Of het signaal is slecht waardoor de telefoon goed zijn best moet doen om verbinding te blijven houdenys8574 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 21:50:
Mijn batterij gaat echt suuuuuper snel leeg met wifi op. (12u of zoiets) anderzijds met wifi uit gaat hij juist super lang mee (zelfs met veel wisselen tussen 3g ed. Verder heb ik absoluut geen last van de wifi bug dus daar ligt het niet aan
Heb alles al geprobeerd, maar bijv. de S2 ging zonder moeite 1 1/2 dag mee. Met deze One X moet ik rekening houden. Maar..alle hoop gevestigd op de upgrade naar Jellybean die de 4,5 core's efficieënt moet gaan aansturen. Ook de batterijduur zou dan beter worden. Ben verder tevreden met dit toestel!
AllSeeyinEye schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 14:00:
[...]
Je beseft je dat dat maar 15 uur, dus iets meer dan een halve dag, is?! Als mijn telefoon na zo'n korte tijd leeg zou zijn, dan kwam er direct een nieuwe accu en werd het toch tijd om eens grondig en kritisch de apps door te lopen.
JeallyBean zou vooral gerich moeten zijn op smoothness van de UI. Waar halen jullie de info vandaan dat JB ook een grote positieve invloed heeft op de batterijduur?peedee schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 05:38:
Heb alles al geprobeerd, maar bijv. de S2 ging zonder moeite 1 1/2 dag mee. Met deze One X moet ik rekening houden. Maar..alle hoop gevestigd op de upgrade naar Jellybean die de 4,5 core's efficieënt moet gaan aansturen. Ook de batterijduur zou dan beter worden. Ben verder tevreden met dit toestel!
[...]
Denk dat ze in de war zijn met "Project Roadrunner" in Android 4.2 en "Project Butter" in Android 4.1.Xanion schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 09:23:
[...]
JeallyBean zou vooral gerich moeten zijn op smoothness van de UI. Waar halen jullie de info vandaan dat JB ook een grote positieve invloed heeft op de batterijduur?
Rupsen, Rapsen.
Grappig dat mensen zeggen dat hun S2 langer op de accu gaat. Dat was het enige toestel waarbij ik er absoluut zeker van was dat de accu voor het einde van de dag leeg was. Meestal redde ik het net met twee accu's.
De ICS builds en de latere custom GB builds voor de S2 zijn bijzonder goed. Maar da's een discussie voor een ander topic.Sigis schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 15:29:
Grappig dat mensen zeggen dat hun S2 langer op de accu gaat. Dat was het enige toestel waarbij ik er absoluut zeker van was dat de accu voor het einde van de dag leeg was. Meestal redde ik het net met twee accu's.
Ok, je weet ook dat Project RoadRunner niet bestaat en een grap is die door een website de wereld in geholpen is?Metian schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:33:
[...]
Denk dat ze in de war zijn met "Project Roadrunner" in Android 4.2 en "Project Butter" in Android 4.1.
Bron?Xanion schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 15:50:
[...]
Ok, je weet ook dat Project RoadRunner niet bestaat en een grap is die door een website de wereld in geholpen is?
nieuws: 'Android 4.2 verbetert accuduur en biedt meer aanpasbaarheid' - update
De huidige custom builds JB zijn heel verschillend qua accuduur (soms goed, soms slecht, maar het is niet voor niets een ongereleasde lek he
(maar qua screen-on tijd heb ik nog geen getallen gezien, hangt ook helemaal van het gebruik af natuurlijk..)
[ Voor 31% gewijzigd door SmiGueL op 13-10-2012 16:58 ]
Nou wanneer heeft HTC de Jelly Bean update klaar? Deze maand toch.
Gaan jullie JB er gelijk opzetten als het beschikbaar is?
Of wachten jullie op ervaringen van andere?
Gaan jullie JB er gelijk opzetten als het beschikbaar is?
Of wachten jullie op ervaringen van andere?
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Mja ik draai nu stock rom met custom kernel (Franco R18). Heb gisteren een screen tijd gehad van 2.5 uur maar accu is toen maar opgeladen tot 60%, woensdagavond, en gisteravond laat weer aan de lader gehangen omdat hij op was.
Dus:
- 60% vol
- Langer dan 24 uur van lader
- screen tijd van 2,5 uur.
- 4 uur zou dus kunnen als hij 100% is.
Dus:
- 60% vol
[ Voor 21% gewijzigd door Quad op 12-10-2012 16:05 ]
⏩ PVOutput☀️
Het gaat niet alleen om je screen tijd lijkt me. Wat doe je er dan zoal mee. Ik doe gemiddeld 16 uur in totaal maar om dat te laten zien heb je toch wel wat screenshots nodigQuad schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:03:
Mja ik draai nu stock rom met custom kernel (Franco R18). Heb gisteren een screen tijd gehad van 2.5 uur maar accu is toen maar opgeladen tot 60%, woensdagavond, en gisteravond laat weer aan de lader gehangen omdat hij op was.
Dus:
- 60% vol
Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic
Denk het niet, HTC zal toch zeker met jellybean alle moeite hebben gedaan om ook het batterij probleem aan te pakken, ze hebben nml. wel een naam hoog te houden. Bovendie met het goed verdelen van de core's verwacht ik dat bij het openenen van een app niet alle core's aangesproken zullen worden!
Sigis schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 15:29:
Denk het niet, HTC zal toch zeker met jellybean alle moeite hebben gedaan om ook het batterij probleem aan te pakken, ze hebben nml. wel een naam hoog te houden. Bovendie met het goed verdelen van de core's verwacht ik dat bij het openenen van een app niet alle core's aangesproken zullen worden!
Metian schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:33:
[...]
Denk dat ze in de war zijn met "Project Roadrunner" in Android 4.2 en "Project Butter" in Android 4.1.
Ik denk dat als mensen veelvuldig gebruik gaan maken van Google Now (samen met Project Butter hét paradepaardje van JB) de accuduur in eerste instantie niet al te best zal zijn. Maar, meestal neemt de nieuwigheid van zulke features binnen enkele dagen snel af en zal de accuduur wel normalizeren
.
ik speel sinds gister met de HTC one X. had meteen alle updates laten doen en had een screen on tijd van 4 uur, was daarna ook weer leeg. hele nacht aan de lader gehangen, vanmiddag weer moeten laden omdat ik nog 20 procent had en een screen on tijd van 3 uur. Ik moet zeggen, het is nog beetje een speeltje en gebruik m dan ook heeel veel. veel 3G, wifi, games en fotos maken.
Voor de rest valt mij de grootte enorm mee, in mijn broekzak merkte ik tijdens het fietsen amper dat ik m bij me had. komt denk ik omdat die zo dun is. Went ook erg snel dat grootte scherm. Dus iemand die twijfelt.. gewoon doen! ik kom van een Motorola Defy en wat een verschil! ik ken een paar mensen met een iphone en die zeiden van woow. ik wou dat ik ook een groot scherm had!
Voor de rest valt mij de grootte enorm mee, in mijn broekzak merkte ik tijdens het fietsen amper dat ik m bij me had. komt denk ik omdat die zo dun is. Went ook erg snel dat grootte scherm. Dus iemand die twijfelt.. gewoon doen! ik kom van een Motorola Defy en wat een verschil! ik ken een paar mensen met een iphone en die zeiden van woow. ik wou dat ik ook een groot scherm had!
Ik had met mijn One X totaal gebruik 1dag 1 uur en 5 uur screen-on tijd, veel browsen en whatsappen voor de rest niks anders.
En volgens mij maakt het heel wat uit of je stock browser gebruikt of een andere browser. Ik gebruik altijd Google Chrome (tabs sluiten, opstarten = clean beginnen) en heb idee dat het dan wel veel verbruikt.
Stock browser kan je niet sluiten of wat dan ook, altijd opent hij laatste pagina, vindt dat niet prettig.
Stock browser kan je niet sluiten of wat dan ook, altijd opent hij laatste pagina, vindt dat niet prettig.
⏩ PVOutput☀️
Omdat ik van windows mobile ben overgestapt op android killde ik in het begin braaf mijn apps. Hier gebruikte ik later advanced task killer, op agressive. Maar na op meerdere plekken gelezen te hebben dat het killen van apps juist erg nadelig werkt, kan ik dat na het geprobeerd te hebben alleen maar bevestigen dat je dit niet moet doen. Het killen van apps is erg nadelig, en android is zo gebouwd dat het juist de apps wil laten draaien. Zie het als een tl-balk die zuiniger is als je hem aanlaat dan wanneer je hem elke keer aan en uit zet..Quad schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 19:01:
En volgens mij maakt het heel wat uit of je stock browser gebruikt of een andere browser. Ik gebruik altijd Google Chrome (tabs sluiten, opstarten = clean beginnen) en heb idee dat het dan wel veel verbruikt.
Verwijderd
Voor degenen met een rooted device, de nieuw gmail app is hier
Pinch zoom, betere attachment handling!
Pinch zoom, betere attachment handling!
Ik heb zonet mijn HTC One X laten vallen en daarbij het scherm gebarsten 
Weet iemand waar ik dit kan laten repareren? (Of is er een tweaker die dit doet)
Weet iemand waar ik dit kan laten repareren? (Of is er een tweaker die dit doet)
Ik zie hier niet de relevantie in met mijn post?Tarabass schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 21:02:
[...]
Omdat ik van windows mobile ben overgestapt op android killde ik in het begin braaf mijn apps. Hier gebruikte ik later advanced task killer, op agressive. Maar na op meerdere plekken gelezen te hebben dat het killen van apps juist erg nadelig werkt, kan ik dat na het geprobeerd te hebben alleen maar bevestigen dat je dit niet moet doen. Het killen van apps is erg nadelig, en android is zo gebouwd dat het juist de apps wil laten draaien. Zie het als een tl-balk die zuiniger is als je hem aanlaat dan wanneer je hem elke keer aan en uit zet..
Taskkillers in Android is inderdaad uit den boze.
⏩ PVOutput☀️
Jeej! Sinds vandaag de trotse eigenaar van een HTC One X - Glamour Grey (rechts), ter vervanging van mijn kapotte HTC Desire HD (links):

Op dit moment hangt de telefoon nog aan de oplader. Morgenochtend ga ik volop met het speelgoed spelen!

Op dit moment hangt de telefoon nog aan de oplader. Morgenochtend ga ik volop met het speelgoed spelen!
Omdat ik dacht dat je zei dat het beter voor de accuduur is om de browser te killen?Quad schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 01:29:
[...]
Ik zie hier niet de relevantie in met mijn post?![]()
Taskkillers in Android is inderdaad uit den boze.

Verwijderd
Aangezien sommigen van jullie een on-screen tijd hebben van bijna 4 uur en ik amper 2 uur haal op een dag van 15 uur heb ik contact opgenomen met HTC. Op hun verzoek heb ik een batterij test gedaan (helderheid 100%, vliegtuig modus en scherm aan laten). Om de 30 minuten moest ik het percentage van de accu noteren.
na 30 min: 88%
na 60 min: 78 %
na 90 min: 70%
na 120 min: 60 %
Nu lijkt de accu niet helemaal gelijkmatig leeg te lopen maar dit kan ook aan de indicator liggen natuurlijk.
Heeft één van jullie een dergelijke test wel eens gedaan? En zo ja welke waardes kwamen daar uit?
Verder heb ik helemaal niets met de telefoon gedaan.. dus geen spelletjes ofzo..
Edit: ik heb hierover nog geen reactie van HTC ontvangen. Als ze als reactie geven dat dit binnen hun marges valt en er blijkt dat andere uitkomsten heel wat beter zijn kan ik dit mogelijk gebruiken als beargumentage.
Nu lijkt de accu niet helemaal gelijkmatig leeg te lopen maar dit kan ook aan de indicator liggen natuurlijk.
Heeft één van jullie een dergelijke test wel eens gedaan? En zo ja welke waardes kwamen daar uit?
Verder heb ik helemaal niets met de telefoon gedaan.. dus geen spelletjes ofzo..
Edit: ik heb hierover nog geen reactie van HTC ontvangen. Als ze als reactie geven dat dit binnen hun marges valt en er blijkt dat andere uitkomsten heel wat beter zijn kan ik dit mogelijk gebruiken als beargumentage.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2012 10:25 ]
En wat was de conclusie van HTC over die cijfers?
Dus met 2 uur screenon-time heb je nog 60% over? Dat klinkt als prima en dus de mogelijkheid om 4uur screen-on time te halen op een batterijlading.Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 10:16:
Aangezien sommigen van jullie een on-screen tijd hebben van bijna 4 uur en ik amper 2 uur haal op een dag van 15 uur heb ik contact opgenomen met HTC. Op hun verzoek heb ik een batterij test gedaan (helderheid 100%, vliegtuig modus en scherm aan laten). Om de 30 minuten moest ik het percentage van de accu noteren.
Verwijderd
Dit zou betekeken dat er na 4 uur nog 20% over zou zijn.Xanion schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 10:32:
[...]
Dus met 2 uur screenon-time heb je nog 60% over? Dat klinkt als prima en dus de mogelijkheid om 4uur screen-on time te halen op een batterijlading.
Echter is de telefoon helemaal niet gebruikt.. dus geen synchronisatie, netwerk, wifi, blue-tooth, spelletjes, foto's maken of iets dergelijks. Daar is deze telefoon voor gemaakt meen ik
Natuurlijk kan het ook aan een app liggen maar als ik bij energiebeheer kijk op een gemiddelde dag neemt het scherm het grootste gedeelte voor zijn rekening en vervolgens het netwerk. Er staan geen rare uitschieters tussen zover ik kan zien.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2012 10:38 ]
Ik haal met mijn HOX ook maar 2 tot 2,5 uur screentijd. Maar dat komt bij mij vooral omdat ik 'm altijd maar even aan heb en dan weer uit. Als ik een lange screen on sessie heb haal ik betere cijfers.
Dus volgens mij kost het gewoon meer baterij als je 'm telkens aan/uit/aan/uit/aan zet. Als je 'm een langere periode continu aan hebt staan kan je een veel langere screentijd halen (zoals ook wel blijkt uit je cijfers).
Dus volgens mij kost het gewoon meer baterij als je 'm telkens aan/uit/aan/uit/aan zet. Als je 'm een langere periode continu aan hebt staan kan je een veel langere screentijd halen (zoals ook wel blijkt uit je cijfers).
Komt me bekend voor idd...kgb545 schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 14:15:
Ik haal met mijn HOX ook maar 2 tot 2,5 uur screentijd. Maar dat komt bij mij vooral omdat ik 'm altijd maar even aan heb en dan weer uit. Als ik een lange screen on sessie heb haal ik betere cijfers.
Dat komt mij ook bekend voor. Daarbij moet ik aantekenen dat de accuduur me nog altijd behoorlijk tegenvalt.
Verwijderd
Toch vind ik het dan apart dat de ene HOX met 24 uur stand-by Pas na 4 uur on-screen tijd leeg is en de andere al na 15 uur met amper 2 uur on-screen tijd. Hier zit toch een wezelijk verschil in!
Dat de telefoon mogelijk " zuiniger" is als je het scherm langer laat aan staan is opzich inderdaad niet raar alleen dat het verschil dan zo groot is..
Ach er zijn nog driehonderd processen die wel of geen batterij vreten, onscreentijd zegt niet alles
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Mee eens! Maar vandaar mn vraag of iemand anders de test wel eens gedaan had.CLB schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 17:15:
Ach er zijn nog driehonderd processen die wel of geen batterij vreten, onscreentijd zegt niet alles
Dan kan ik het vergelijken..
In deel 1 staan er heel veel van zulke testlijstjes, kwestie van even zoeken dus
Verwijderd
Ik volg dit forum vanaf het begin en had deze test nog niet voorbij zien komen maar als ik hem over het hoofd gezien heb... Excuses!! Dan ga ik nog eens zoekenCLB schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 17:23:
In deel 1 staan er heel veel van zulke testlijstjes, kwestie van even zoeken dus
HTC is wat mij betreft wel weer op de goede weg na de ellende van het afgelopen anderhalf jaar. One X is echt een enorme verbetering t.o.v. zijn mindere voorgangers en heeft van alle smartphones gewoonweg het mooiste scherm (mooier dan de S3 en iPhone5). De One X+ is weer een verbetering daarop. Nu hopen dat HTC dit volhoudt en niet tenonder gaat in het Samsung vs Apple geweld... het is (was?) nog maar 1 van de 3 smartphone fabrikanten die zwarte cijfers schreef, maar de winst liep hard terug en ze hebben bijvoorbeeld hun kantoor in Korea al moeten sluiten vanwege te weinig marktaandeel in dat (Samsung) land...
[ Voor 29% gewijzigd door The_Sukkel op 13-10-2012 20:55 ]
Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450
op het moment zit ik op: 40 procent batterij over -
9 en half uur op de batterij
2 en half uur screen on.
valt me opzich niets tegen maar dan heb ik vandaag alleen whatsapp gebruikt en facebook.. niet eens gamen oid. dan gaat mn batterij helemaal leeg lijkt me
9 en half uur op de batterij
2 en half uur screen on.
valt me opzich niets tegen maar dan heb ik vandaag alleen whatsapp gebruikt en facebook.. niet eens gamen oid. dan gaat mn batterij helemaal leeg lijkt me
alleen jammer dat ze niet veel van die one x verkopen, HTC zit met een imago en marketing probleem in mijn ogen..The_Sukkel schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 20:51:
HTC is wat mij betreft wel weer op de goede weg hoor. One X is echt een enorme verbetering t.o.v. zijn mindere voorgangers en heeft van alle smartphones gewoomweg het mooiste scherm (mooier dan de S3 en iPhone5). De One X+ is weer een verbetering daarop. Nu hopen dat HTC dit volhoudt en niet tenonder gaat in het Samsung vs Apple geweld...
Wow... wat reageer je snel! Sneller dan ik mijn post aan het editten was...alwaysleft schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 20:53:
[...]
alleen jammer dat ze niet veel van die one x verkopen, HTC zit met een imago en marketing probleem in mijn ogen..
Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450
Terwijl Samsung z'n mobieltjes er gewoon goedkoop uitzien en plastic behuizingen hebben.alwaysleft schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 20:53:
[...]
alleen jammer dat ze niet veel van die one x verkopen, HTC zit met een imago en marketing probleem in mijn ogen..
yeps, maar samsung heeft nog altijd het imago van de beste android telefoontjes te maken sinds de Galaxy S1...en dat doen ze goed, 1 topmodel per jaar en dat is het. HTC doet het net fout, door half jaar na de One X met de One X plus te komen. Had dan even gewacht met de One X op de markt te brengen.Negaiido schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 21:23:
[...]
Terwijl Samsung z'n mobieltjes er gewoon goedkoop uitzien en plastic behuizingen hebben.
Je weet dat Samsung vorig jaar en dit jaar ook 2 toptoestellen uitbracht? Galaxy Note en Note 2.alwaysleft schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 21:26:
[...]
yeps, maar samsung heeft nog altijd het imago van de beste android telefoontjes te maken sinds de Galaxy S1...en dat doen ze goed, 1 topmodel per jaar en dat is het. HTC doet het net fout, door half jaar na de One X met de One X plus te komen. Had dan even gewacht met de One X op de markt te brengen.
Overigens denk ik dat door alle patentzaken tussen Apple en Samsung mensen meer van beide bedrijven weten en dus ook meer van hun toestellen = gratis promotie. Ook maken ze meer reclame t.o.v. HTC en ik vind de Samsung reclames eerlijk gezegd veel en veel leuker door de grappen die ze erin hebben gestopt (en dat komt niet doordat ik Samsung veel beter vind, persoonlijk vind ik HTC Sense top en Touchwiz bagger)!
We komen steeds dichterbij 
OTA_ENDEAVOR_U_JB_45_S_HTC_Europe_3.14.401.600-3.09.401.100_release_287879
heeft u een linkje voor ons?Xmoo schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 23:26:
We komen steeds dichterbij
De Galaxy SIII en Note 2 zijn een beetje appels en peren. Het zijn idd allebei toptoestellen voor Samsung maar de One X+ is duidelijk een opvolger/vervanger van de One X niet iets dat een ander marktsegment heeft. Dat is bij de SIII en de Note 2 wel.thomasvant schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 21:33:
[...]
Je weet dat Samsung vorig jaar en dit jaar ook 2 toptoestellen uitbracht? Galaxy Note en Note 2.
...
Bij het vergelijken van de Samsungs vs de HTC valt mij trouwens op dat zowel de SIII als de Note (1) minder zijn qua schermqualiteit als de One X.
Verwijderd
Dat hangt er nogal vanaf waar je waarde aan hecht; als zwartwaarden je veel doen doet de One X het weer niet zo goed, terwijl deze op andere vlakken superieur is.golem501 schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 23:56:
Bij het vergelijken van de Samsungs vs de HTC valt mij trouwens op dat zowel de SIII als de Note (1) minder zijn qua schermqualiteit als de One X.
Je hebt er nog niets aan. Dit is (nog) een test update.
Let op:
Discussie over de Jelly Bean-update graag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1528372">HIER</a>.
Heb wel/geen last van wifi problemen na de laatste update? <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/40820284#40820284">Vul de poll in!</a>
Discussie over de Jelly Bean-update graag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1528372">HIER</a>.
Heb wel/geen last van wifi problemen na de laatste update? <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/40820284#40820284">Vul de poll in!</a>