Link heb ik niet, zodra het tijd is komt het vanzelf op XDALizard schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 00:49:
[...]
Je hebt er nog niets aan. Dit is (nog) een test update.
En mensen met s-on toestel kunnen hem gewoon flashen hoor...
Link heb ik niet, zodra het tijd is komt het vanzelf op XDALizard schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 00:49:
[...]
Je hebt er nog niets aan. Dit is (nog) een test update.
[ Voor 18% gewijzigd door Yonix op 14-10-2012 13:01 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Doe eigenlijk hetzelfde als CLB. Schermhelderheid staat hier echter praktisch altijd op automatisch, mits ik s'morgens in de trein zit dan demp ik hem tot het minimum.CLB schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 13:20:
Ik sync alles, schermhelderheid regel ik zelf en ik kill of sluit nooit wat af...
Rupsen, Rapsen.
No animals were harmed in the making of this comment.
Verwijderd
Dat klinkt heel wat beter als mijn hox. Ook mijn helderheid staat maar op een derde..Comgenie schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 13:36:
Hier trouwens geen enkel probleem met de batterij. Ik hoef hem vaak maar 1x per 2 dagen op te laden. Wifi en 3G staan altijd aan. Ook sync ik altijd alles. Heb wel altijd de brightness op 1/3e staan en in die 2 dagen heb ik "maar" 4 uur on-screen time. Ik gebruik hem vooral om te surfen tijdens het reizen en Japans te leren. Verder staat whatsapp en de facebook app altijd aan.
Als ik online radio ga streamen via 3g (Via de Tune-in app) gaat het wel heel rap met de batterij. Een oorzaak is dat ik het scherm wel aan moet houden (zet brightness maar zo laag mogelijk). Wanneer het scherm uit staat gaat hij na een minuut in een soort van besparings-stand waardoor de radio stream enorm gaat haperen. Moet daar nog iets voor verzinnen. Hij overleeft het ongeveer 4 uur als ik zo radio ga luisteren.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Alleen als je een bepaalde CID hebt. Omdat er weer een hboot update bij zit.Xmoo schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 12:52:
[...]
Link heb ik niet, zodra het tijd is komt het vanzelf op XDA
En mensen met s-on toestel kunnen hem gewoon flashen hoor...
Ik heb Tune-in op werk hele dag aanstaan met scherm uit. Hapert nooit, blijft lekker spelen. Raar dat dat bij jou niet lukt.Comgenie schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 13:36:
Hier trouwens geen enkel probleem met de batterij. Ik hoef hem vaak maar 1x per 2 dagen op te laden. Wifi en 3G staan altijd aan. Ook sync ik altijd alles. Heb wel altijd de brightness op 1/3e staan en in die 2 dagen heb ik "maar" 4 uur on-screen time. Ik gebruik hem vooral om te surfen tijdens het reizen en Japans te leren. Verder staat whatsapp en de facebook app altijd aan.
Als ik online radio ga streamen via 3g (Via de Tune-in app) gaat het wel heel rap met de batterij. Een oorzaak is dat ik het scherm wel aan moet houden (zet brightness maar zo laag mogelijk). Wanneer het scherm uit staat gaat hij na een minuut in een soort van besparings-stand waardoor de radio stream enorm gaat haperen. Moet daar nog iets voor verzinnen. Hij overleeft het ongeveer 4 uur als ik zo radio ga luisteren.
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Dat ik de applicaties verwijder uit het 'Recent App'-venster moet toch geen negatieve gevolgen hebben, of wel soms? Ik denk: hoe meer applicaties je open hebt staan hoe zwaarder het wordt voor de telefoon, maar misschien zit ik dan nog teveel met de Desire HD in mijn hoofd.CLB schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 13:20:
Ik sync alles, schermhelderheid regel ik zelf en ik kill of sluit nooit wat af...
Verwijderd
Zelfde als brandstof verbruik.CLB schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 13:50:
De 4 uur haal ik ook bijna nooit...
Wel als ik bijvoorbeeld 2 speelfilms kijk, maar niet als ik af en aan ff internet, WhatsApp enzovoort.
Heb het al vaker gezegd, beter 2x 2 uur film kijken, dat lukt wel, 16x 15 minuten niet
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
En dit terwijl de One X precies dezelfde behuizing heeft... Ook polycarbonaat.Negaiido schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 21:23:
[...]
Terwijl Samsung z'n mobieltjes er gewoon goedkoop uitzien en plastic behuizingen hebben.
Huub Huub Barbatruc!
Verwijderd
Hangt natuurlijk vanaf waar je contacten staan. Als ze op de sim staan, dan, tsja, zijn ze weg. Als ze in Google staan hoef je alleen maar in te loggen met je account.Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 22:10:
Morgen krijgt m'n dochter een nieuwe sim kaart voor een nieuw abonnement (dus ook nieuw nummer). Ze heeft een One X. Nu was ik ff aan het zoeken hoe ze haar contacten van de sim op de telefoon kan krijgen zodat ze die niet hoeft te missen en toen las ik ergens dat als je een andere sim in een telefoon stopt, dat 'ie dan een factory reset doet omdat 'ie denkt dat de telefoon een nieuwe eigenaar heeft... en dan is alles dus weg... Ik heb hier nog NOOIT van gehoord...! Ze wil natuurlijk niet dat morgen opeens AL haar contacten en wat dan ook verdwenen zijn! Kan je gewoon ongestraft een andere sim in een telefoon stoppen? Ja toch? Er zijn toch genoeg lui die met twee simkaarten rondlopen? Die krijgen toch ook niet elke keer een factory reset...?
Soms zou je willen dat er minder info op internet te vinden was...
Verwijderd
Ja, ok, maar dan staan ze alsnog op die andere sim en die kan je er desnoods nog weer een keer instoppen. Mijn eigenlijke vraag was of het kan kloppen dat een andere simkaart in de telefoon stoppen een complete factory reset kan doen waardoor je alles wat op de telefoon staat kwijt bent... Dat lijkt mij wat vreemd want ik hoor wel vaker dat iemand ff z'n sim in een andere telefoon stopt, om wat voor reden dan ook.RoD schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 22:11:
[...]
Hangt natuurlijk vanaf waar je contacten staan. Als ze op de sim staan, dan, tsja, zijn ze weg. Als ze in Google staan hoef je alleen maar in te loggen met je account.
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Nee, daar klopt echt geen bal van. Zelf ook vaak genoeg een simmetje verwisseld.Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 22:21:
[...]
Ja, ok, maar dan staan ze alsnog op die andere sim en die kan je er desnoods nog weer een keer instoppen. Mijn eigenlijke vraag was of het kan kloppen dat een andere simkaart in de telefoon stoppen een complete factory reset kan doen waardoor je alles wat op de telefoon staat kwijt bent... Dat lijkt mij wat vreemd want ik hoor wel vaker dat iemand ff z'n sim in een andere telefoon stopt, om wat voor reden dan ook.
Verwijderd
Ondanks alle nee's hierboven even een nuance -> De instellingen passen zich wel aan. Volgens mij ben je niet je contacten kwijt maar bij mij ging wel de "desktop" weer terug naar de standaard instelling bijvoorbeeld. De data was niet van de telefoon af.Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 22:10:
...en toen las ik ergens dat als je een andere sim in een telefoon stopt, dat 'ie dan een factory reset doet omdat 'ie denkt dat de telefoon een nieuwe eigenaar heeft... en dan is alles dus weg... Ik heb hier nog NOOIT van gehoord...! ... Kan je gewoon ongestraft een andere sim in een telefoon stoppen? Ja toch? Er zijn toch genoeg lui die met twee simkaarten rondlopen? Die krijgen toch ook niet elke keer een factory reset...?
...
Verwijderd
Dat is natuurlijk in het geval van een TFT/LCD-scherm (zoals bij de One X) niet waar. Bij AMOLED dan weer wel.peedee schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 18:44:
Misschien is het voor jullie ook wel duidelijk dat wanneer je een mooie donkere achtergrond gebruikt ook accuduur bespaard.
[ Voor 5% gewijzigd door SmiGueL op 15-10-2012 11:43 ]
Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup
Ik heb hem altijd op 25% staan overdag. 's-avonds op '0%'. Bij mijn iPhone was dat 50% overdag. Maar de HOX heeft standaard een erg felle verlichting.SmiGueL schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 11:11:
Het backlight zelf verbruikt veruit het meeste energie en deze mag op de laagste stand wat mij betreft nog wel minder fel kunnen. (Ik heb zelfs een app die de brightness op de laagste stand nog met 50% verlaagd, zodat het ook in het donker nog fijn leest)
[ Voor 10% gewijzigd door Huppol op 15-10-2012 16:35 ]
Ik gebruik zelf Night Mode, maar kan best zijn dat bovenstaande beter werktHuppol schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 16:33:
[...]
Welke app gebruik jij om hem onder 0% te krijgen? Die lijkt mij ook wel fijn voor 's-avonds in bed.
Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup
[ Voor 6% gewijzigd door DNA_Saint op 16-10-2012 00:56 ]
Huub Huub Barbatruc!
Nee die dingen die niet werken kunnen met de S3 kan dat out of the box. Die maakt daarvoor een ad hoc WiFi verbinding.DNA_Saint schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 00:28:
Kan iemand mij vertellen wat ik precies met NFC kan als een andere telefoon ook NFC heeft?
Heb thuis 2 HOXen, maar we komen niet verder dan:
- locatie van Google maps
- Een app doorsturen en dan opent Google Play van de desbetreffende app
- website
- contactgegevens
Waarom werkt bijv niet:
- muziek doorsturen
- foto doorsturen
- video doorsturen
- berichtje doorsturen
- x bestand doorsturen
Dacht dat dit wel kon met NFC...tenminste, out of the box met de HOX.
---
lees dat het in 4.1 kan...
Helemaal niet!Leech_NL schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 23:36:
Ja, lijkt mij ook zo klaar als een klontje. Endomundo eraf, en voila!
Better battery stats...ys8574 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 07:38:
[...]
Helemaal niet!
Endomondo staat zo hoog omdat ik 2,5 uur ben,gaan lopen. Endomondo stond enkel op waar mijn gps ook op stond. (mijn curve gaat daar zelfs minder stijl naar beneden dan bij de rest...)
Dus daar logt het helemaal niet aan..
Toch bedankt voor jullie reactie, blijkbaar weten,jullie het evenmin als ik
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Thx! Zal eens kijken welk programma ik nodig heb
Verwijderd
Denk ik ook.. Maar ik wacht even af, eerst kijken hoe Jelly Bean het ervan af gaat brengenVerwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 08:19:
Ik merk dat heel vaak mobiel internet eruit knalt. Hij zegt dan verbinding verbroken en dat de service niet beschikbaar is. Als je dan de HTC One X opnieuw opstart doet hij het weer. Dus aan de provider ligt het niet. Tijd voor een custom Rom denk ik.
Denon AVR-X3600H
2x BambuLab X1CC 3D Printer - Omtech 60w Co2 Laser - Cloudray 30w Fiber Laser
Je zit in het verkeerde topic.. -> [HTC One X] Rooten & Custom ROM'sWeb-Brielle schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 09:54:
Zelf gebruik ik (voor de geïnteresseerde) de IceColdJelly.
Hiermee nooit problemen!
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1796340
Better Battery Stats, dusys8574 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 08:04:
[...]
Thx! Zal eens kijken welk programma ik nodig heb
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Ja, ziet er vrij logisch uit. Endomondo heeft constant de GPS aan, die nipt niet aan de batterij. Die slurpt het.JeanLeGrand schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 09:51:
We mogen dan wel weinig snappen, maar 52% van je batterijlading is toch opgegaan aan die 2,5uur lopen met Endomondo. Zoniet dan had je nog vele uurtjes langer met je lading kunnen doen.
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Klopt ja, maar ik zie mensen met batterij problemen dus dacht van he, dit is een rom die dat niet doet, misschien het proberen waard.Lizard schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 09:55:
[...]
Je zit in het verkeerde topic.. -> [HTC One X] Rooten & Custom ROM's
2x BambuLab X1CC 3D Printer - Omtech 60w Co2 Laser - Cloudray 30w Fiber Laser
Niet zo agressief hèys8574 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 07:38:
[...]
Helemaal niet!
Endomondo staat zo hoog omdat ik 2,5 uur ben,gaan lopen. Endomondo stond enkel op waar mijn gps ook op stond. (mijn curve gaat daar zelfs minder stijl naar beneden dan bij de rest...)
Dus daar logt het helemaal niet aan..
Toch bedankt voor jullie reactie, blijkbaar weten,jullie het evenmin als ik
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
een ROM doet niets tegen batterijproblemen, een kernel iets, maar tenzij er een fout in je huidige kernel zit, scheelt dat niet meer dan enkele procenten, een verkeerde baseband kan een wereld van verschil maken, maar als je op stock zit, heb je daar ook geen problemen meeWeb-Brielle schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:15:
[...]
Klopt ja, maar ik zie mensen met batterij problemen dus dacht van he, dit is een rom die dat niet doet, misschien het proberen waard.
Dat merk ik dus ook! Ook nu weer (voor de tweede keer sinds vier dagen) krijg ik de melding: 'Verbinding verbroken, omdat dienst niet beschikbaar is'. Het aan en uit zetten van het mobiele netwerk helpt niet, maar het aan en uit zetten van het toestel wel. Vreemd ...Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 08:19:
Ik merk dat heel vaak mobiel internet eruit knalt. Hij zegt dan verbinding verbroken en dat de service niet beschikbaar is. Als je dan de HTC One X opnieuw opstart doet hij het weer. Dus aan de provider ligt het niet. Tijd voor een custom Rom denk ik.
⏩ PVOutput☀️
Nu wel ...
⏩ PVOutput☀️
Bij welke provider? Want dit kan ook heel goed een probleem bij de provider zijn,Yonix schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:38:
[...]
Dat merk ik dus ook! Ook nu weer (voor de tweede keer sinds vier dagen) krijg ik de melding: 'Verbinding verbroken, omdat dienst niet beschikbaar is'. Het aan en uit zetten van het mobiele netwerk helpt niet, maar het aan en uit zetten van het toestel wel. Vreemd ...
Daarnaast krijg ik niet altijd meldingen van o.a. mail, Facebook en Whats App door. Vanochtend heb ik handmatig mijn accounts moeten synchroniseren - terwijl dit op automatisch staat, waarna heel mijn notificatiebalk volstond met meldingen. Bijv. Whats App-berichten van gisteravond ontving ik toen pas. Waar kan dit aan liggen?
Toevallig t-mobile regio Limburg? Bij gebeurde namelijk precies hetzelfde rond 1 uur 's nachts geloof ik.Yonix schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:38:
[...]
Dat merk ik dus ook! Ook nu weer (voor de tweede keer sinds vier dagen) krijg ik de melding: 'Verbinding verbroken, omdat dienst niet beschikbaar is'. Het aan en uit zetten van het mobiele netwerk helpt niet, maar het aan en uit zetten van het toestel wel. Vreemd ...
Daarnaast krijg ik niet altijd meldingen van o.a. mail, Facebook en Whats App door. Vanochtend heb ik handmatig mijn accounts moeten synchroniseren - terwijl dit op automatisch staat, waarna heel mijn notificatiebalk volstond met meldingen. Bijv. Whats App-berichten van gisteravond ontving ik toen pas. Waar kan dit aan liggen?
Xanion schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:40:
[...]
Bij welke provider? Want dit kan ook heel goed een probleem bij de provider zijn,
Mijn provider is Tele 2 en die maakt, weet ik toevallig, gebruik van het T-Mobile netwerk. Ik dacht eerst dat de oorzaak van het probleem zou liggen bij de combinatie Wi-Fi + Mobiel Netwerk (beiden geactiveerd), maar dat leek mij niet mogelijk. Nu laat ik het toestel heel de dag op het mobiele netwerk staan (Wi-Fi uit) en houd ik het in de gaten. Mocht het probleem zich nog een keer voordoen, dan neem ik contact op met Tele 2.rdohmen schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:42:
[...]
Toevallig t-mobile regio Limburg? Bij gebeurde namelijk precies hetzelfde rond 1 uur 's nachts geloof ik.
[ Voor 5% gewijzigd door Yonix op 16-10-2012 15:29 ]
Verwijderd
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
Wat hebben ze er mee gedaan dan?Proxx schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 18:44:
sinds zaterdag mijn HTC terug. had de wifi bug.. en moet zeggen dat mijn batterij er zeker op vooruit gegaan is.
waarschijnlijk omdat de radio steeds probeert de verbinding tot stand te houden of disconnect en reconnect ik weet het niet maar het scheelt aardig.
Het is absoluut niet agressief bedoeld geweest hoor, ik wist gewoon al dat er mensen zouden zeggen dat Endomondo mijn batterij leegtrekt terwijl dat eigenlijk totaal niet het probleem isQuad schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:19:
[...]
Niet zo agressief hè.
Je ziet dat Endomondo boven aan staat, daar kan je op klikken en zie je hoeveel de CPU aan is geweest, ik durf te wedden op meer als 2,5 uur.
Je had zelf al kunnen bepalen om Endomondo eraf te halen en kijken wat er dan gebeurt. ik vind je reactie mede hierdoor nogal grof en ongepast naar je mede gotters toe.
Maar als je er op klikt is/was het dan meer als 2,5 uur?ys8574 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 21:29:
[.Je ziet dat Endomondo boven aan staat, daar kan je op klikken en zie je hoeveel de CPU aan is geweest, ik durf te wedden op meer als 2,5 uur..]
Het is absoluut niet agressief bedoeld geweest hoor, ik wist gewoon al dat er mensen zouden zeggen dat Endomondo mijn batterij leegtrekt terwijl dat eigenlijk totaal niet het probleem is. Endomondo stond enkel op wanneer de GPS op stond, dat heeft dus helemaal geen 50% batterij geslurpt (zoals de grafiek ook weergeeft ;-) ) Ik heb echt wel een ander probleem dan dat
. Wifi slurpt nog meer dan de gps bij mij.. ( zie grafiek
)
[ Voor 35% gewijzigd door SmiGueL op 16-10-2012 21:59 ]
GPS Staat aan gedurende 2u, dat verklaart 20% batterij, niet de overige 80%.CLB schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 21:53:
Je GPS staat ingeschakeld, zie je screenshot, simpel, dat slurpt je batterij leeg, punt
Endomondo heeft toen 2u 35 min cpu verbruiktSmiGueL schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 21:52:
[...]
Maar als je er op klikt is/was het dan meer als 2,5 uur?
Dat de app het niet gebruikt door de GPS aan te zetten wil niet zeggen dat het niet met wat anders bezig was?
@ CLB hieronder:
GPS stond maar 1/5 van de tijd aan he, dus de overige 4/5 van de tijd is dit wss geen GPS geweest maar de app die nog wat anders aan het doen was oid..
Wat is dat nou voor een tweakeroplossingys8574 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 22:10:
Ik zal gewoon zonder wifi ermee verder gaan denk ik
[ Voor 52% gewijzigd door SmiGueL op 16-10-2012 22:21 ]
Sterk! Ik wou dat ik dat ook kon halenNLF schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 22:10:
had vanavond om 7 uur nog 50Procent batterij en screen on tijd van anderhalf uur. vanochtend om half 8 van de lader gehaald.
Goed idee! Ik ga eens zien hoe het bij andere acces points is! Thx!SmiGueL schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 22:18:
[...]
Doet hij dit bij alle WiFi routesrs/accesspoints? of alleen een specifieke?
Reset dat ding of stel misschien (hoe kansloos ook) een andere encryptie in oid.
Staat alleen. onderdeel vervangen. Heb nu echt 60% meer bereik
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
Als je je hotspot aan had staan kan ik me voorstellen dat je telefoon snel leeg is idd...peedee schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 10:29:
Om de batterij kwestie van de HTC: sinds kort opeens meer batterijduur. Wat de Wifi betreft ga naar de instellingen en draagbare wifi hotspot uitschakelen en wifi direct, allemaal onder kopje ''meer''. Ik heb de snelle opstart ook uitgeschakeld. Zodra ik buiten mijn huisbereik ben schaked hij gewoon automatisch over naar mijn provider-internet, kom ik weer thuis heb ik weer internet via Wifi!. Al met al kom ik nu makkelijk de dag door...En zoals ik al eerder zei ongebruikte apps verwijderen.!
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Klein lees foutje Van je denk ik..lawkexarib schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 12:21:
Zijn er anderen hier die Jelly Bean "Android 4.1" update op hun HTC One X hebben gekregen, aangezien de update vanaf 08-10 reeds beschikbaar is?
Ik heb ook een Philips headset geschikt voor iphone. Geen last van dat mijn batterij slurpt, gebruik Spotify en vaak via een opgeslagen play list. Als ik stream slurpt het wel wat meer.Deathchant schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 12:19:
Hmmm ik heb via iBOOD de Denon C560R oordopjes gekocht. Zit afstandbediening op die alleen op de iPhone werkt. Op mijn One X werkt enkel de middelste knop: 1x drukken = play/pauze, 2x drukken is recent contact bellen.
Het geluid is echt erg goed. Mooie spreiding van de lage en hoge tonen. Maar ik zie dus wel dat de batterij echt snel achteruit gaat hiermee. Hij laat het mediaserver-process ook echt awake.
Is het dan nou zo dat de One X alle 4 de cores inschakelt zodra je zo'n koptelefoon met afstandbediening aansluit? De companion core zou normaal zijn werk moeten doen bij dit soort "low" activities...
Dat lijkt me heel gemakkelijk te proberen en ook zeker het eerste wat je zou moeten doen.Yonix schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 12:48:
Oké, volgens mij heeft de telefoon vandaag zijn kuren, want ik zit wederom met een aantal 'kleine' problemen:
...
Tja, wat zou de oorzaak zijn? Een vervelende update? En wat zou een oplossing kunnen zijn? Terugzetten naar de fabrieksinstellingen?
Lijkt idd op een bug ofzo, factory reset is wel aan te raden. Plaats je simkaart ook opnieuw. Heb je snelopstarten aan staan? Zo ja uitvinken.Yonix schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 12:48:
Oké, volgens mij heeft de telefoon vandaag zijn kuren, want ik zit wederom met een aantal 'kleine' problemen:Tja, wat zou de oorzaak zijn? Een vervelende update? En wat zou een oplossing kunnen zijn? Terugzetten naar de fabrieksinstellingen?
- De switch van Wi-Fi naar het mobiele netwerk gaat gewoon niet zonder problemen. Zodra ik het toestel van de Wi-Fi haal, dan zou hij automatisch over moeten schakelen naar het mobiele netwerk. Echter, dit gebeurt niet met als gevolg een mooie 'verbinding verbroken' melding. Na wat zuchten en het aan- en uitzetten van het mobiele netwerk komt er dan toch eindelijk een verbinding tot stand;
- Als ik in Wi-Fi-modus zit worden e-mailberichten en andere meldingen niet gepusht;
- Als ik gebruik maak van het mobiele netwerk gebeurt het pushen van meldingen, ondanks de instellingen, 'sporadisch': de ene keer wel, de andere keer niet;
- Bij het aan- en uitzetten van het toestel krijg ik zo nu en dan de melding dat het toestel een 'herstelpoging' heeft ondergaan en of ik een foutrapport wil sturen naar HTC;
- Als het toestel opnieuw opstart duurt het héél lang voordat er eindelijk een signaal is gevonden en er verbinding kan worden gemaakt met het mobiele netwerk.
Billie schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 14:37:
[...]
Dat lijkt me heel gemakkelijk te proberen en ook zeker het eerste wat je zou moeten doen.
EJPostema schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 14:37:
[...]
Lijkt idd op een bug ofzo, factory reset is wel aan te raden. Plaats je simkaart ook opnieuw. Heb je snelopstarten aan staan? Zo ja uitvinken.
Bedankt jongens.NLF schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 15:01:
@yonix , het zelfde probleem met internet verbinding heb ik ook, na 3x opnieuw aanklikken van provider internet is het goed.. ik dacht dat het aan tele2 lag?
8.10.2012 is een UK/US datum notatie.lawkexarib schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 12:21:
Zijn er anderen hier die Jelly Bean "Android 4.1" update op hun HTC One X hebben gekregen, aangezien de update vanaf 08-10 reeds beschikbaar is?
Gamet (haast) niet meer en heeft geen GTX660TI
Fijn om te lezen dat het ook voor jou werkt!NLF schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 15:44:
ik heb die wijziging ook even snel gedaan @yonix, switch in eerste instantie erg langzaam maar gaat nu echt heel snel en geeft inderdaad geen melding meer. Dus het is voor nu zeker een goeie oplossing
Oh jah. Je hebt gelijk! Ik draai al een tijdje Android 4.0.4.stefan-smit20 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 12:30:
[...]
Klein lees foutje Van je denk ik..
Android 4.0.4 en HTC Sense 4.1 update voor Europa op 08.10.2012.
T gaat hier om sense 4.1 en Android 4.0.4
Ok done. Werkt idd wel redelijk. Alleen zet je al snel het volume veel te hard, ff wennen. Bedankt voor de tip. Het was trouwens JAYS headset control, niet JAYZEJPostema schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 14:35:
[...]
Ik heb ook een Philips headset geschikt voor iphone. Geen last van dat mijn batterij slurpt, gebruik Spotify en vaak via een opgeslagen play list. Als ik stream slurpt het wel wat meer.
Overigens heb ik nog wel een tip. Download jayz headset control. Kan je instellen wat de knoppen doen. Er zit een standaard instelling op die de iphone instellingen overneemt maar je kan het ook zelf instellen
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
[ Voor 85% gewijzigd door Bullet NL op 17-10-2012 16:17 ]
Oeps sorry! Ik zal het in een ander topic zetten!Proxx schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 16:08:
ik zou 400 betalen als het een one x wasals het iets anders was zou ik een ander topic zoeken.
[ Voor 60% gewijzigd door Bullet NL op 17-10-2012 17:10 ]
Verwijderd
Heeft ook te maken met de activiteiten die je op dat moment doet. Als je dan een game speelt voor 2.5 uur lang zou hij wel snel op zijn ja.Mr.Joker schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 17:32:
Draint de batterij zo snel doordat het scherm 2.5 uur aan staat ?
hmm...
⏩ PVOutput☀️
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq