Acties:
  • 0 Henk 'm!
[HTC One X / One X+] Ervaringen & Discussie - Deel 2

2 oktober 2012: nieuws: Hands-on: HTC presenteert Android-smartphone One X+
HTC heeft de One X+ gepresenteerd, een opvolger van de One X die het in het voorjaar uitbracht. De smartphone heeft een hoger geklokte quadcore-processor, een betere luidspreker en 64GB opslaggeheugen, en komt met Beats-oordopjes.

De processor in de One X+ is een Nvidia Tegra 3 AP37, een hoger geklokte versie van de Tegra 3 in de eerste One X. Dezelfde soc is te vinden in diverse tablets, zoals de Asus Transformer Pad Infinity; de maximale kloksnelheid is verhoogd van 1,4GHz naar 1,6GHz, terwijl met één core 1,7GHz kan worden gehaald. De gpu presteert volgens de fabrikant een kwart beter dan die in de eerste One X.

Het toestel heeft niet alleen een nieuwe soc, ook het opslaggeheugen is verdubbeld, van 32GB naar 64GB. Bovendien is de coating op de achterkant veranderd; boven op het polycarbonaat is een soft touch finish geplaatst om de behuizing stroever te maken. De coating en wellicht de grotere accu maken hem 3 gram zwaarder en iets dikker dan de One X. De accu is vergroot van 1850mAh naar 2040mAh.

Een andere wijziging is de luidspreker; die is volgens HTC stevig verbeterd, waardoor er een beter geluid uitkomt. Bovendien is de spanning op de 3,5mm-jack verhoogd, waardoor er meer geluid uit kan komen, met een hoger dynamisch bereik. Om dat te benadrukken, levert de fabrikant het toestel voorlopig met Ur Beats-oordopjes.

Aan de softwarezijde is de One X+ gelijk verkrijgbaar met Android 4.1 Jelly Bean, waar de One X nog op Android 4.0 ICS zit. De skin van HTC heet Sense 4+, al staat het in ontwikkelaarskringen bekend als Sense 4.5. De wijzigingen in interface en functionaliteit ten opzichte van Sense 4.0 zijn miniem.

Veel is ook hetzelfde aan de One X+; het design wijkt niet af, terwijl ook het scherm dezelfde slcd2 met een resolutie van 1280x720 pixels heeft. De One X+ moet half oktober in Nederlandse winkels liggen en krijgt de adviesprijs van 675 euro mee. De winkelprijs zal daardoor waarschijnlijk rond 600 euro liggen.

Uit een hands-on van Tweakers.net blijkt dat de wijzigingen niet direct opvallen; het is vooral grotendeels hetzelfde toestel. De coating voelt iets beter aan in de hand, door de stroevere afwerking. De zwarte kleur met rode accenten is mooi om te zien. De nieuwe speakers klinken een stukje voller en zijn op het eerste gehoor beter dan die van menig concurrent. De spanning op de 3,5mm-jack is hoog; het toestel kan ontstellend hard. Het is dus uitkijken geblazen voor gehoorschade.

De telefoon voelt snel aan; hij ging snel door menu's heen en had geen moeite met het openen en sluiten van veel apps achter elkaar. Uitgebreide tests moeten uitwijzen in hoeverre de One X+ echt sneller is en wat de gevolgen zijn voor de accuduur van het toestel. Dat is vooralsnog onduidelijk.

Het is de vraag of HTC hoge ogen kan gooien met dit toestel. De One X kon de concurrentie dit voorjaar prima aan, maar dit najaar moet hij het opnemen tegen onder meer de kleinere, krachtigere iPhone 5 en de grotere Galaxy Note 2. Ook zijn er nog toestellen die nog moeten uitkomen in het duurdere segment, zoals de Nokia Lumia 920 en LG Optimus G. Dat is stevige concurrentie en dan is het de vraag of de One X+ nog genoeg opvalt in de winkelschappen de komende maanden. Dat zal de toekomst moeten uitwijzen.

Overige nieuwsberichten omtrend de HTC One X+:
• 08-08-2012: nieuws: Opvolger HTC One X met 1,7GHz-quadcore komt wellicht in oktober
• 07-09-2012: nieuws: Gerucht: HTC komt met One X met snellere quadcore-soc
• 02-10-2012: nieuws: Hands-on: HTC presenteert Android-smartphone One X+

Topics over / voor de HTC One X+:
[HTC One X+] Ervaringen & Discussie

Topics gerelateerd aan Android / de One X+:
[HTC One S] Ervaringen & Discussie
Android Games - Discussie & Ervaringen
Android Software & Discussie

Foto's van de HTC One X+:
HTC One X+

HTC One X+

HTC One X+

HTC One X+

HTC One X+

HTC One X+[right][small]

Specificaties:
HTC One XHTC One X+
ChipsetNvidia Tegra 3Nvidia Tegra 3+
Processor snelheid1,4GHz (snelheid met 1 core)1,7GHz (snelheid behaald met 1 core)
Intern geheugen16GB / 32GB32GB / 64GB
Werkgeheugen1GB1GB
GPS Glonass-ondersteuningNeeJa
BehuizingPolycarbonaatPolycarbonaat met softtouchfinish
Flash geheugenGeen mogelijkheidGeen mogelijkheid
Scherm4,7" 1280x720 Super LCD24,7" 1280x720 Super LCD2
Camera achterkant8.0MP AF, smart LED flash,
BSI-sensor, F2.0 & 28mm lens
8.0MP AF, smart LED flash,
BSI-sensor, F2.0 & 28mm lens
Camera voorkant1,3MP1,6MP
Accu (mAh, standby, spreektijd)1800mAh, niet te verwijderen2100mAh, niet te verwijderen
Afmetingen 134,4 x 69,9 x 8,9 mm134,4 x 69,9 x 8,9 mm
Gewicht 130 gram135 gram
Bijgeleverde headsetStandaard HTCBeats by Dr. Dre UrBeats
Prijs€475,00€600,00
HTC.com specsHTC One XHTC One X+

Hier kan dus gediscussieerd worden over losse prijzen, prijzen icm abonnementen enzovoort!
Ervaringen met het toestel horen in: Topicreeks: [HTC One X / One X+] Ervaringen & Discussie d:)b

pricewatch: HTC One X+ Zwart

TS is made by CLB

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik mag m'n abbo verlengen bij Vodafone, wil perse 1 jarig abonnement...
Maar ik ben denk gek als ik het doe... 1 jarig VF Bel+SMS+Web Altijd €42,50 abbo bij bijvoorbeeld Typhone...

Zou me 8x€31,88 + 4x€42,50 + €342,00 (toestel) kosten = €767,00...
Daarvoor krijg ik 90 minuten bellen / onbeperkt sms / 10GB data en onbeperkt naar VF-klanten bellen...

Huidige abbo kost me €25,00 per maand voor 350 minuten / 700 sms / onbeperkt data...
Kan ik beter m'n huidige One X verkopen voor €350,00 en dan 'n losse One X+ kopen, kost me dan zo'n €250,00
12x€25,00 + €250,00 = €550,00 :) Dan heb ik en lage maandkosten en genoeg minuten / data en 'n One X+ :)

Ik wacht het allemaal nog wel even af :)

[ Voor 3% gewijzigd door CLB op 08-10-2012 18:24 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie360
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-03-2024
Typhone en GSMeasy.nl hebben momenteel de goedkoopste losse toestel prijs. € 589,-
Overal staat week 41 of 42 leverbaar dus deze of volgende week al!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-05 22:59
Zouden ze echt goedkoper kunnen worden als 589.
Ik wou graag een HTC one X+ maar natuurlijk niet te veel betalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsoeting
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-05 15:56
Nu nog zeker weten dat ze echt leverbaar zijn.
Ik moet voor november de rekening declareren om gebruik te maken van een belasting geintje.
Als ze volgende week leverbaar zijn dan is er zeker een voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
rsoeting schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 13:37:
Nu nog zeker weten dat ze echt leverbaar zijn.
Ik moet voor november de rekening declareren om gebruik te maken van een belasting geintje.
Als ze volgende week leverbaar zijn dan is er zeker een voor mij.
offtopic:
Belasting geintje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsoeting
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-05 15:56
Negaiido schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 13:48:
[...]

offtopic:
Belasting geintje?
Ik lever de rekening in bij mijn baas en hij betaald mij 52% terug. (wordt dan bruto uit mijn eindejaars bonus betaald).

Aka een telefoon van 600 euro wordt dan 300 euro. Is de moeite waard zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ley
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-04 06:12

Ley

!Tranquilo!

Hmmm, ik wou dat ik kon declareren! Helaas niet!

Maar ik hoop dat de telefoon binnen 2 weken daadwerkelijk in de schappen ligt, moet toch een nieuwe telefoon en dit zou een mooie vervanger zijn!

*Zijn Is Wezen Zoals Het In Wezen Bedoeld Is Om Te Zijn Zoals Het Is... Toch?!?*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Ik moet ook een vervanger voor mij HTC Desire kiezen. Dit abonnement was in mei al afgelopen, en heb gewacht op Iphone 5. Dat wordt hem niet en ik ga wss voor deze One X+.

Wat wel absurd is zijn de prijzen tegenwoordig. Vroeger betaalde ik 2 jaar lang zeg maar 20 euro per maand voor 200 minuten, 1000 smsjes en onbeperkt internet(2Mbits).
Tegenwoordig is het 3 maanden lang de helft en daarna 40 a 45 euro per maand. Wat een absurde prijzen.

Ik wacht nog wel even op hopelijk een aanbieding... als die er komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ley

Ley

!Tranquilo!

ralph0603 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 13:36:
Ik moet ook een vervanger voor mij HTC Desire kiezen. Dit abonnement was in mei al afgelopen, en heb gewacht op Iphone 5. Dat wordt hem niet en ik ga wss voor deze One X+.

Wat wel absurd is zijn de prijzen tegenwoordig. Vroeger betaalde ik 2 jaar lang zeg maar 20 euro per maand voor 200 minuten, 1000 smsjes en onbeperkt internet(2Mbits).
Tegenwoordig is het 3 maanden lang de helft en daarna 40 a 45 euro per maand. Wat een absurde prijzen.

Ik wacht nog wel even op hopelijk een aanbieding... als die er komen.
Inderdaad, die prijzen waren mij ook niet helemaal ontgaan ;)

KPN heeft een leuke aanbieding, maar telfort is alsnog goedkoper zonder aanbieding :(

*Zijn Is Wezen Zoals Het In Wezen Bedoeld Is Om Te Zijn Zoals Het Is... Toch?!?*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HHoltman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-05-2022
Ley schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:58:
[...]KPN heeft een leuke aanbieding, maar telfort is alsnog goedkoper zonder aanbieding :(
Heeft KPN al een aanbieding icm de HTC One X+?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMCL350
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 02-06-2022
HHoltman schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 15:32:
[...]

Heeft KPN al een aanbieding icm de HTC One X+?
Ik heb nog nergens iets gezien van KPN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ley

Ley

!Tranquilo!

Oh nee!
Geen aanbieding icm een specifieke phone!
Doelde op de XL-deals, dus 4 of 9 maanden gratis bellen/internetten.

(sorry for the mix-up)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-10-2024
Ook erg leuk..
Als je een nieuw abonnement neemt krijg je veeel meer korting op je telefoon..
dit is al jaren zo..

Ik heb een vodafone abonnement, en wil graag bij vodafone blijven, maar om dan gelijk 100 euro meer te betalen voor een telefoon, terwijl ze al 2 jaar winst op mij maken.. nee dankje..

Dat wordt dus wachten tot hij bij vodafone zelf verkrijgbaar is, en dan korting afdwingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambry
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-01-2024
In spanning wachten wij af! Momenteel nog in bezit van HTC One X, maar upgrade gaat er zeker komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
Is er nou helemaal geen datum bekend wanneer hij uitkomt? Heeft iemand al een besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TyPhone zegt binnen drie dagen... HTC zegt half oktober... Even wachten nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasvant
  • Laatst online: 10-05 13:56
Tommie360 schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 20:30:
Typhone en GSMeasy.nl hebben momenteel de goedkoopste losse toestel prijs. € 589,-
Overal staat week 41 of 42 leverbaar dus deze of volgende week al!
Op Tweakers staan best veel negatieve reacties over deze 2 bedrijven. Heb jij al ervaring met 1 van hen? Ik ben namelijk ook van plan een HTC One X+ te kopen, maar wil hem natuurlijk wel ontvangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 380639

Wat houd de Glonass-ondersteuning eigenlijk in ? Of wat is beter dan reguliere GPS ?
En wanneer verwachten we nou dat hij echt te koop is ? Zelfs op tweakers zie ik bij de studentmobiel reclame dat ze hem binnen 24 uur leveren.. Niet dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wikipedia'en, Russisch equivalent van GPS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenw
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23-11-2024
Donderdag gebeld naar Typhone(een van de goedkoopste) en gevraagd wanneer het toestel binnen zou komen. Het antwoord was maandag 15oktober(vandaag dus). Ik hem toen netjes donderdag avond besteld en de benodigde docs opgestuurd. Helaas net een mailtje binnen gehad dat de HOX+ nog niet leverbaar is. Ik ben benieuwd wanneer hij binnenkomt.

Ik zou het in eerste instantie los kopen(belachelijke abbo prijzen), maar toen zag ik een vodafone voor 1 jaar a 42,50 waarbij de eerste 8 maanden 31,88. bijbetalen 340 euries. komt grofweg neer op 800 euries voor 10gig 14,4 mbs onbeperkt smsen en wel maar 90minuten per maand(Bel niet veel). Vind ik geen slechte deal(toekomst moet nog uitwijsen, na 12 jaar Ben/Tmobile overgestapt )

Als ik uitga van een prijs van 600 euro( aanschaf prijs) betaal ik dus voor de 12 maanden ongeveer 200 euro voor internet smsen en belminuten. Dat is dus 16/17 euro per maand... ik kon geen sim only voor dat bedrag vinden, dus vandaar maar weer een abbo genomen.

My 2centjes....Post wel als ik em ooit binnekrijg snif snif can't wait for my new toy!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mats17
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-11-2023
Dit zal mijn nieuwe werk toestel worden en die bestellen wij dan ook als IT bedrijf bij 1 van de distributeurs. 1 van hun heeft hem sinds vandaag op de site staan en geeft als leverdatum 5-11-2012 ik hoop dat het wat eerder zal zijn ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:48

Malarky

Wils voor wat ieder

Via cashback kun je bij GSMEasy nog 25 euro terug krijgen, dat is best een leuk bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
Maar je betaalt toch wel een bepaald bedrag per jaar of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mailtje terug van Typhone

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Wij verwachten het toestel deze week op voorraad te hebben. U zit dan in de eerste lever Batch. Naar verwachting heeft u het toestel dan aan het eind van deze week/begin volgende week in huis.

Moeten wij dit nou geloven of niet !?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert_s
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15:01
Hij is nergens nog verkrijgbaar (behalve in wat webshops in Engeland heb ik begrepen). Rustig afwachten dus.

Mazda CX-5 '15 | Honda CB1000R '11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ley

Ley

!Tranquilo!

Pffff, hij mag deze week wel echt uitkomen... Heb echt een nieuwe telefoon nodig :P Heheheh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert_s
Ley schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 14:11:
Pffff, hij mag deze week wel echt uitkomen... Heb echt een nieuwe telefoon nodig :P Heheheh
Ze beloven allemaal deze week, er zal er toch wel 1 bij zitten die hem echt krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ley

Ley

!Tranquilo!

geert_s schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 14:20:
[...]

Ze beloven allemaal deze week, er zal er toch wel 1 bij zitten die hem echt krijgt?
Ik hoop het! ;)

Lijkt mij wel overigens, HTC gaf zelf al aan mid-oktober... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenw
@loempiavogel. Ik denk het niet... kreeg dezelfde mail en daarna een mail dat de telefoon niet op voorraad was.
Vorige week besteld en nagebeld...Ze zeiden ja het komt a.s. maandag(gisteren dus). Op hun website staat ook nog steeds Week41 en we zijn al in Week 42. Ik benne benieuwd!!

Zag wel dat belsimpel en nog een andere webshop wel goedkoeper zijn als je kijkt naar het bedrag dat je bij moet betalen. scheelde rond de 30 euro....zelfde abbo zelfde provider...maar had de telly al besteld bij typhone.

/einde rant

Me want PHONE!!!HOX++++++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-05 21:20
thomasvant schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 21:53:
[...]

Op Tweakers staan best veel negatieve reacties over deze 2 bedrijven. Heb jij al ervaring met 1 van hen? Ik ben namelijk ook van plan een HTC One X+ te kopen, maar wil hem natuurlijk wel ontvangen!
GSMeasy had ik eerst mijn One X besteld, werd snel geleverd (bij alle verschillende aanbieders zo rond woensdag beschikbaar, bij GSMeasy ook), koerier was ook vriendelijk en snel, had toevallig een stofje onder het scherm, heb hem RMA gestuurd op dinsdag en woensdag werd een nieuwe verstuurd die ik donderdag binnenkreeg. Had ook paar keer livechat gebruikt en dat was ook gewoon goed. Wat mij betreft echt een goede zaak hoor, denk dat de negatieve reviews komen omdat mensen met problemen gaan klagen, maar de andere 99% gewoon het toestel ontvangt en dan niks qua shopsurvey meer invult ("heb hem nu toch al").

Bij Typhone had ik voor mijn zusje dezelfde aanbieding besteld maar hier kreeg ik gewoon geen reactie op tot het te laat was, kreeg een mailtje dat ik een extra formulier moest opsturen nádat de "aanbieding geldig tot x"-datum voorbij was. Gevraagd waar dat op sloeg, maar daar ook gewoon geen reactie op?! Zou daar eigenlijk nog een slechte survey voor moeten invullen bedenk ik me eigenlijk :+

Disclaimer: ik werk niet voor deze bedrijven, kuch, werkeloos zelfs.

[ Voor 20% gewijzigd door MacorgaZ op 16-10-2012 18:00 ]

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Anoniem: 380639 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:51:
Mailtje terug van Typhone

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Wij verwachten het toestel deze week op voorraad te hebben. U zit dan in de eerste lever Batch. Naar verwachting heeft u het toestel dan aan het eind van deze week/begin volgende week in huis.

Moeten wij dit nou geloven of niet !?
Ja, waarom niet. GSMEasy verwacht hem ook deze week binnen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
Malarky schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 18:54:
[...]

Ja, waarom niet. GSMEasy verwacht hem ook deze week binnen te krijgen.
Hoe zit het met die cashback waar je het over had ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Valt mij ook op dat bij Pricewatch in eens veel meer winkels hem aanbieden ? :)
Keep it up !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

In afwachting van de X+, maar dan brengen ze je ook nog aan het twijfelen:

nieuws: HTC introduceert 5"-smartphone met resolutie van 1920x1080 pixels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Figo112
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-05 05:05
Koop je een One X komt er een + versie uit. Koop je de one X + dan komen ze met een veel betere full hd versie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ley

Ley

!Tranquilo!

_O-

Dacht dus precies hetzelfde toen ik het zag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Figo112 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 08:58:
Koop je een One X komt er een + versie uit. Koop je de one X + dan komen ze met een veel betere full hd versie ?
probleem is dat deze pas in Nederland gok ik in het net voorjaar gaat uitkomen, dit display zal in de opvolger van de One X + komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Anoniem: 380639 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 23:54:
Valt mij ook op dat bij Pricewatch in eens veel meer winkels hem aanbieden ? :)
Keep it up !
Komt omdat de EAN en SKU id's toegevoegd zijn, waardoor de PW nu echt gekoppeld wordt aan de databases van de aanbieders. Oftewel, deze aanbieders hadden het toestel al wel op hun site ;)
Negaiido schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 19:54:
[...]
Hoe zit het met die cashback waar je het over had ?
P-Less.nl beloofd 25 euro cashback als je via hen op gsmeasy.nl koopt. Dat is geld wat je op je P-less.nl account gestort krijgt en je op een willekeurig moment kan laten storten op je bankrekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbojonny
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-05 22:18
Bij het goedkoopste abonnement van dit toestel gerekend met 1GB internet en zo weinig mogelijke bel/sms minuten, komt ik bij tele2 smartmix. Over de hele 2 jaar gemiddel 38,50 per maand (plus die 59 euro toestelkosten). Stel dat je het toestel ervan af trekt (589/24 en dat van de maandelijkse prijs af), dan mag je 14,50 uitgeven voor sim-only. Bij tele2 kun je tevens een simonly abonnement afsluiten met 1GB internet voor 14,25 (je krijgt hier wel maar 100min ipv 300min voor; maar voor mij niet interessant). Ook internet snelheid blijft tot 14,4mbit. Je vraagt je bijna af waarom je nog een toestel met abonnement haalt. Wacht dat er telefoons op 'vraag en aanbod' of marktplaats komen en je bespaart je 50 tot 100 euro.

Proof me wrong!

[ Voor 3% gewijzigd door turbojonny op 17-10-2012 11:47 . Reden: Verduidelijking ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Der is geen proof me wrong, er is zoiets als het feit dat mensen niet vaak even €500,00 uitgeven aan 'n toestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbojonny
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-05 22:18
@CLB

Dus jij zegt dat ik combi abbo's niet meer moet zien als korting geven op een toestel en meer moet zien dat zij mij een lening verstrekken voor het toestel? Maw ik zou goedkoop uit zijn doordat zij geen rente hiervoor rekenen?

Aangezien wel veel mensen 500 euro uitgeven aan een toestel over 24 maanden verdeeld.

[ Voor 15% gewijzigd door turbojonny op 17-10-2012 11:52 . Reden: Toevoeging laatste zin ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

turbojonny schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:51:
@CLB

Dus jij zegt dat ik combi abbo's niet meer moet zien als korting geven op een toestel en meer moet zien dat zij mij een lening verstrekken voor het toestel? Maw ik zou goedkoop uit zijn doordat zij geen rente hiervoor rekenen?

Aangezien wel veel mensen 500 euro uitgeven aan een toestel over 24 maanden verdeeld.
Dat was altijd al zo, maar eerder kregen providers subsidie om smartphones aan de man te brengen. Daarom 'gaven' ze die telefoons weg. Nu die subsidie gestopt is, schieten de prijzen omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zeg ik helemaal niet :)

Ik zeg dat mensen vaak een abbo met telefoon en bijbehorende hogere maandprijs aanschaffen, omdat als ze een goedkopere SO nemen, ze dus lagere maandkosten hebben, maar in 1x veel moeten betalen voor 'n toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@turbojonny achja inieder geval voortgang !

Kan echt niet waachten ! Krijg m helaas nooit optijd voor mijn verjaardag zaterdag haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318025

Ik ben ook eens gaan kijken naar de HTC One X+ met abbonement.

Bij GSM Easy krijg je 9 maanden korting en betaal je de eerste 9 maanden totaal dus € 213,75 en de rest van de 15 maanden betaal je totaal € 712,5.

Dat is dus totaal € 926,25 aan abbonement kosten bij GSM Easy.

Dan kom je dus op een gemiddeld van € 38,59 per maand.

Maar als ik kijk bij studentmobiel dan krijg je 24 maanden lang korting.

En dat is € 24 per maand voor de bel bundel en € 12 per maand voor internet large en dan kom je dus op € 36 per maand.

Dus totaal aan abonnement kosten € 864.

Bij studentmobiel houdt dus in dat je tweejarig abonnement € 304 kost en dat is goedkoper dan een sim only, want een simonly met zelfde belminuten en internet kost je € 414.

Maja die abonnementen zijn flink duurdere dan vroeger toen had je voor € 600 door beetje geknutsel met je belbundel een toestel van € 550 en onbeperkt mobiel internet.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 17-10-2012 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://i.imgur.com/CdzMa.jpg
Dit is ook zwaaar sexy ..
Hopen dat dit gebeuren gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 428178

Ja, weet al iemand al of dit zeker is? Zo ja zal hij wel later uitkomen dan de zwarte denk ik. Ik wil hem mss via vodafone abo-verlenging gaan bestellen maar het zal nog even duren allemaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 428178 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 20:57:
[...]

Ja, weet al iemand al of dit zeker is? Zo ja zal hij wel later uitkomen dan de zwarte denk ik. Ik wil hem mss via vodafone abo-verlenging gaan bestellen maar het zal nog even duren allemaal..
In Taiwan blijkbaar al bevestigd ? Ik zou het niet meer dan logisch vinden dat dit toestel in het wit zal komen.
Moet zeggen dat ik het mooier vind dan de zwarte !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
Malarky schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:11:
P-Less.nl beloofd 25 euro cashback als je via hen op gsmeasy.nl koopt. Dat is geld wat je op je P-less.nl account gestort krijgt en je op een willekeurig moment kan laten storten op je bankrekening.
Wat is het addertje onder het gras?
Een tweakers "search" levert ook geen resultaten op qua ervaringen.
Blijkbaar moet je ook kosten betalen(6.95?), klopt dit ?

[ Voor 5% gewijzigd door Negaiido op 18-10-2012 06:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasvant
  • Laatst online: 10-05 13:56
Anoniem: 428178 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 20:57:
[...]

Ik gok fake: de zijkant van de One X+ zou mat moeten zijn, deze is glossy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenw
Op de website van typhone is het nu pas week43. En reageren op mij mailtjes doen ze ook al niet meer( 4 dagen nog geen reactie gehad met de vraag wanneer de toestel nu eindelijk binnen komt).

Best teleurgesteld....ik hoopte hem deze week te hebben. Iemand HOX + al ontvangen ?

Plaats ik een berichtje op T.net ..direct mail:D

Bedankt voor uw bericht. Er is inderdaad een vertraging opgelopen. Dit is zeer vervelend. Wij verwachten u het toestel eind volgende week te kunnen leveren.

Ik vraag u vriendelijk, nog even om uw geduld.

Heeft u nog vragen, dan vernemen wij deze graag van u! Natuurlijk kunt u ook bellen op werkdagen tussen 9.00 en 18.00 uur naar 040 - 23 53 000.

:( :( :(

[ Voor 43% gewijzigd door jurgenw op 18-10-2012 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamesbond007uk
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:56

jamesbond007uk

Gadget specialist / Freak

jurgenw schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 13:42:
Op de website van typhone is het nu pas week43. En reageren op mij mailtjes doen ze ook al niet meer( 4 dagen nog geen reactie gehad met de vraag wanneer de toestel nu eindelijk binnen komt).

Best teleurgesteld....ik hoopte hem deze week te hebben. Iemand HOX + al ontvangen ?
Probeer Typhone via twitter te bereiken. Daar reageren ze normaal redelijk snel op.

Jamesbond007uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsjaa je besteld zelf wat met een onbekende levertijd, Typhone weet natuurlijk ook niks concreets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

MyCom zegt het nu binnen 4-10 dagen te kunnen leveren:
http://www.mycom.nl/Produ...el_code=40&utm_medium=cpc

Lijkt me een aardig betrouwbare winkel :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
Mycom heeft dat al een tijdje op hun website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:46

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Bij CoolBlue (Pdashop.nl/smartphoneshop.nl) is die pas 7/11 leverbaar.
En dat terwijl een aantal dagen geleden nog 25/10 stond...

Maar dan vraag is mij af hoe het zit met de update voor de HOX... die zou eind oktober komen.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:33
Iemand enig idee wanneer dat ie bij Vodafone beschikbaar komt? Heb n mailtje gestuurd, zonder succes helaas.
Ik kan m'n abbo verlengen, zou dat graag doen, want dat kreng van een Desire Z begint me toch de keel uit te hangen :p

Psst v-strom kopen? -klik-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oh trouwens nog over de witte HOX+
YouTube: HTC One X+ 手機巡禮

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Iemand nog een leuke aanbieding gezien voor de one x+?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pyr0_ schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 18:55:
Iemand enig idee wanneer dat ie bij Vodafone beschikbaar komt?
Ik begrijp nog steeds niet waarom dat wordt gevraagd... Loop ieder willekeurige telco binnen en klaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrinsPils
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:48
Het is wel angstig stil hier voor een early/mid oktober release. Vrees dat het inderdaad toch begin november wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostjah
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-05 21:15
ralph0603 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 18:43:
Iemand nog een leuke aanbieding gezien voor de one x+?
38/maand 2 jaar lang bij tele 2, incl 300sms of belminuten & 1500mb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 428178

Ik check dagelijks updates omtrent de release van de HTC one X+. Ligt het nu aan mij of is het nogal lastig zoeken? Ik krijg in veel gevallen resultaten inzake de HTC one X. Of kijk ik op de verkeerde plekken?

Ik lees wel dat de release vertraagd is hetgeen gezien feit dat hij halverwege oktober uit zou moeten komen niet verwonderlijk is. Ben toch erg geïnteresseerd in een eventuele witte uitvoering maar echte officiële berichten kan ik niet vinden helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha89
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-08-2021
http://www.techradar.com/...hed-to-october-30-1106238

Lijkt me duidelijk dat dit ook hier aan de hand is.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Joostjah schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 19:58:
[...]

38/maand 2 jaar lang bij tele 2, incl 300sms of belminuten & 1500mb.
Zat inderdaad hier al naar te kijken!

SMART MIX 300 TELE2 -----
24 euro voor 24 maanden.. 300 belminuten of sms
12 euro internet voor 24 maanden. 14,4mbits en 1000mb
57 euro toestel

Klinkt redelijk, als je deze prijzen vergelijkt wat ik nu heb bij t-mobile.. Jeetje wat laat die de boot gaan dan, met abbos van minimaal 45 euro per maand en dan korting van 3 maanden.. Toestelprijzen van nog eens 300 euro.. Hier ga ik mooi weg, En trouwens tele2 maakt gebruik van t-mobile netwerk waar ik verder wel tevreden over ben.

Denk dat dit mijn nieuwe abo gaat worden!

Iemand trouwens ervaring met tele2? Ook met bijvoorbeeld buitenland internet etc. Ik ben soms nog wel is in antwerpen en dan kan ik bij t-mobile waar ik nu zit gewoon op internet voor maar 2 euro per mb. Dat is niet echt duur(alleen whatsapp gebruik ik dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostjah
ralph0603 schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 17:59:
[...]

Zat inderdaad hier al naar te kijken!

SMART MIX 300 TELE2 -----
24 euro voor 24 maanden.. 300 belminuten of sms
12 euro internet voor 24 maanden. 14,4mbits en 1000mb
57 euro toestel

Klinkt redelijk, als je deze prijzen vergelijkt wat ik nu heb bij t-mobile.. Jeetje wat laat die de boot gaan dan, met abbos van minimaal 45 euro per maand en dan korting van 3 maanden.. Toestelprijzen van nog eens 300 euro.. Hier ga ik mooi weg, En trouwens tele2 maakt gebruik van t-mobile netwerk waar ik verder wel tevreden over ben.

Denk dat dit mijn nieuwe abo gaat worden!

Iemand trouwens ervaring met tele2? Ook met bijvoorbeeld buitenland internet etc. Ik ben soms nog wel is in antwerpen en dan kan ik bij t-mobile waar ik nu zit gewoon op internet voor maar 2 euro per mb. Dat is niet echt duur(alleen whatsapp gebruik ik dan)
Die 38/maand was incl gratis toestel! Dus 9 euro goedkoper in totaal + 500MB internet per maand meer! Ik ben inderdaad benieuwd naar de kwaliteit van Tele2. Dat het op het T-Mobile netwerk zit hoeft niets te zeggen, ik hoorde over hollandsnieuwe ook nogal negatieve reacties, en die zitten op het vodafone netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Joostjah schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 21:30:
[...]

Die 38/maand was incl gratis toestel! Dus 9 euro goedkoper in totaal + 500MB internet per maand meer! Ik ben inderdaad benieuwd naar de kwaliteit van Tele2. Dat het op het T-Mobile netwerk zit hoeft niets te zeggen, ik hoorde over hollandsnieuwe ook nogal negatieve reacties, en die zitten op het vodafone netwerk.
Ja persoonlijk zit ik liever goedkoper per maand! Maar zit ook al te kijken bij vodafone.. Bel+sms+web altijd 42,50.. Gemiddeld 38 euro per maand maar wel 150 euro bijbetalen..

Het is natuurlijk wel zo dat je bij tele2, telfort, hollandsnieuwe etc op de 2e rang komt. Denk dat je bij vodafone en t-mobile kpn wel wat voorrang krijgt.

[ Voor 11% gewijzigd door ralph0603 op 23-10-2012 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preaper
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05 11:50

Preaper

...

"according to one site offering the device for pre-order.". Het lijkt me niet duidelijk. Het lijkt me vooral een vermoeden.

Ik objecteer, u eer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuisM4t
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Op belsimpel.nl ---> HTC ONE X+ voor €40,

Vervolgens 500 min en 1000mb voor €31,25 per maand.

Ik heb het meteen besteld omdat ik veel bel en je zo veel belminuten nooit zo goedkoop krijgt met één van de nieuwste toestellen.

http://www.belsimpel.nl/h...rey/abonnement#aanb_12388

[ Voor 13% gewijzigd door MuisM4t op 24-10-2012 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooie actie wel als je veel minuten wil, 1GB data is voor mij veelste weinig en 3,6Mbps al helemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenw
Hoi Allen,

Heeft iemand kennis van het opzeggen van een afgesloten abbo waarvan je de simkaart het al hebt ontvangen. Had namelijk de one x besteld met geschate levertijd week 42. Nu is het opeens Week 46 geworden(2 mailtjes en 3 telefoontjes later waarin me telkens werd beloofd dat de telefoon de betreffende week zou worden geleverd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:12
MuisM4t schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:29:
Op belsimpel.nl ---> HTC ONE X+ voor €40,

Vervolgens 500 min en 1000mb voor €31,25 per maand.

Ik heb het meteen besteld omdat ik veel bel en je zo veel belminuten nooit zo goedkoop krijgt met één van de nieuwste toestellen.

http://www.belsimpel.nl/h...rey/abonnement#aanb_12388
En daar zitten geen SMSjes in? aangezien er explicitiet 500 min staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk80
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-05-2020
Is excl. sms ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Had ook naar die superactie gekeken, maar die 3,6mbs heeft mij en mijn vriendin ervan weerhouden om 2x abbonement af te sluiten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
ralph0603 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 20:21:
Had ook naar die superactie gekeken, maar die 3,6mbs heeft mij en mijn vriendin ervan weerhouden om 2x abbonement af te sluiten..
Ik heb zelf 3,6 mbit. Ruim genoeg om goed te kunnen mobiel internetten.

Superactie idd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je rond die snelheid haalt is het geen probleem, als je net als bij de 14,4 snelheid ook maar 'n kwart haalt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRAFTER86
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:16
Hm, enige wat mij tegenhoud om bovengenoemde aanbieding te bestellen bij Belsimpel zijn de toch wel erg negatieve recensies in de Shoperviews van Tweakers...
Ook lijkt Tele2 geen buitenland bundels te hebben (bijv een week onbeperkt internet in het buitenland), iets wat ik bij mijn huidige provider (T-Mobile) toch wel vaak gebruik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuisM4t
  • Niet online
Vodafone en T-mobile zijn de enigen met buitenlandbundels en daar betaal je veel en veel meer voor een vergelijkbaar aantal minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRAFTER86
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:16
Het gaat mij vooral om internet, bij T-Mobile kan ik binnen Europa een weekpas voor onbeperkt (maar na 100MB een langzamere snelheid) kopen voor 15,-.
Bij Tele2 betaal ik gewoon 83ct per MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostjah
Ben ik nou blind of is er helemaal geen aanbieding meer bij belsimpel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mijndankisgroot
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-11-2017
Volgens mij is die aanbieding er niet meer, want ik zie er ook niets van terug op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:56
De goedkoopste die ik nu kan vinden is Tele2 , 38 euro p/m (300 bel/sms & 1500mb internet) en toestel gratis.

totaal komt het neer op zo een 902 euro..

Iemand hier die hem goedkoper weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
mag weg

[ Voor 96% gewijzigd door Ferio op 26-10-2012 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Joostjah schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 16:44:
Ben ik nou blind of is er helemaal geen aanbieding meer bij belsimpel?
Aanbieding was er tot gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stuffer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 14:51

stuffer

Ondertietel

En tot nu toe is ie nog niet geleverd als ik dit topic zo lees.

Afgelopen vrijdag gebeld met de Phoneshop (http://www.phoneshop.nl/t...=7902&utm_source=daisycon)

en daar wisten ze me te vertellen dat die dinsdag (morgen) uitgeleverd zou worden. Ik ben benieuwd aangezien de webshops ook afhankelijk zijn van hun leveranciers. Op ze vroegst werd mij verteld woensdag in huis......

Ben benieuwd want heb er 2 los besteld (mezelf en vrouw) en na wat berekeningen kan het me wel veel geld sparen om er een los sim-only abbo er bij te doen.
(heb de berekening nu niet bij de hand maar was met 2 abbo's +-€400 in 2 jaar bij Vodafone)

Schaamteloze verkoop van:
http://tweakers.net/aanbod/user/311422/
*** NIKS ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Heb hem besteld bij belsimpel.nl en die hebben nog niet echt een levertijd(5-7 dagen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
Op tweakers heeft mycom een groen "vrachtwagentje" gekregen van de levertijd "binnen 3 werkdagen" maar als je kijkt op de website is dit nog niet veranderd ...
Wat betekent dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-05 12:06
Dat ze je willen verleiden tot een bestelling? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Kreeg net dit mailtje van HTC. Veelbelovend?

Afbeeldingslocatie: http://i5.photobucket.com/albums/y152/Tarabass/htc_one_x_plus.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartju
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:29
Heb de HOX+ besteld bij mycom. Ik kreeg gister een telefoontje van de winkel dat ze m eind van deze week verwachten te leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Een beetje offtopic, maar deze telefoon is toch ook erg interessant:
http://www.anandtech.com/...hone-8-and-htc-8x-preview

Man, er valt genoeg te kiezen de laatste tijd bij HTC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uhm nee, dat is 'n WP8 met slechts 16GB geheugen, weg ermee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-04 13:05

alwinus

Tweaked

ook al een tijdje teug besteld bij Mycom. Als je zoekt op de One X+ staat bij de resultaten leverbaar vanaf 1 november. Ik ben benieuwd. Ik ben er wel heel erg aan toe om deze week een nieuwe telefoon in mijn handen te hebben ;)

Edit: bij clove.co.uk hebben ze vandaag voorraad gekregen. Ze verzenden morgen. Nu wij nog! ;)

[ Voor 17% gewijzigd door alwinus op 30-10-2012 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Hoop dat er een mooie aanbieding komt binnenkort voor de HTC X+ want mijn contract loopt eind november af. :) Als mensen hier een mooie aanbieding zien, post ze AUB! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Word nou echt tijd dat ze gaan leveren .. kan niet wachten ! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Heb belsimpel.nl ook gemaild, wanneer ze gaan leveren. Nog geen reactie. Hoop morgen meer te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuisM4t
  • Niet online
Ik heb ze gemaild en kreeg als reactie dat ze het niet weten:
Geachte meneer xx,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan Belsimpel.nl

Ik moet u helaas mededelen dat de levering van uw toestel nog steeds onbekend is. Ik kan dan ook erg moeilijk een indicatie geven over wanneer dit product weer bij ons binnenkomt. Ik wil u vragen toch nog eventjes geduld te hebben.

Mocht u verder nog vragen hebben, bel gerust met 050-2103404

Met vriendelijke groeten,

xx
Klantenservice Belsimpel.nl

Belsimpel.nl winnaar Deloitte Technology Fast50 Award 2012!

T. +31 (0)50 210 34 04 F. +31 (0)50 210 34 05 E. info@belsimpel.nl
Op deze e-mail is een disclaimer van toepassing, ga naar www.belsimpel.nl/disclaimer_email
A disclaimer is applicable to this e-mail, please refer to www.belsimpel.nl/disclaimer_email

Van:
Verzonden: dinsdag 30 oktober 2012 15:45
Aan: Info - Belsimpel.nl
Onderwerp: Re: Contract ontvangen - ordernummer: xxx
Beste heer/mevrouw,

Wanneer heb ik mijn toestel ongeveer in huis? Het duurt nu wel erg lang.

Groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-04 13:05

alwinus

Tweaked

hmm kreeg een code van Bol.com voor 10% korting. En dus ook korting op een One X+. Alleen staat bij hun de levering op 13 november. Toch maar besteld. Voor 566 euro is dat toch wel de goedkoopste deal. En het kan inderdaad nog wel eens een week of twee duren als het zo doorgaat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert_s
alwinus schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 10:05:
hmm kreeg een code van Bol.com voor 10% korting. En dus ook korting op een One X+. Alleen staat bij hun de levering op 13 november. Toch maar besteld. Voor 566 euro is dat toch wel de goedkoopste deal. En het kan inderdaad nog wel eens een week of twee duren als het zo doorgaat :(
Niemand weet nog wanneer hij precies komt.. Bol speelt denk ik op safe. Hoe kom je aan de kortingscode?

Pagina: 1 2 3 Laatste