Damn hopelijk zit ik in de eerste levering...Geachte meneer xxx,
Hartelijk dank voor uw e-mail aan Belsimpel.nl
Ik heb even voor u in het systeem gekeken, en we verwachten binnen 5-7 werkdagen weer een levering binnen te krijgen. Ik kan u niet garanderen dat hier ook een toestel voor u bij zit, omdat er natuurlijk meerdere mensen op dit toestel wachten. U kunt in via onze website ook zelf uw orderstatus bekijken. Wanneer er een product voor u is gereserveerd weet u dat het nog enkele dagen kan duren voordat u het toestel bij u thuis heeft.
Mocht u verder nog vragen hebben, bel gerust met 050-2103404
Met vriendelijke groeten,
Klantenservice Belsimpel.nl
Het is mooi om te lezen dat veel webwinkels een slag om de arm houden en sommige je aan het lijntje houden.
Net met HTC zelf gechat en ook daar hebben ze geen harde datum.....
Net met HTC zelf gechat en ook daar hebben ze geen harde datum.....
Schaamteloze verkoop van:
http://tweakers.net/aanbod/user/311422/
*** NIKS ***
Net gebeld met phoneshop en die zeggen dat de eerste lading onderweg is van de leverancier en dat hij ieder moment binnen zou kunnen komen..
Ben benieuwd of 't waar is, heb hem meteen daarna besteld dus hopelijk zit ik bij de eerste levering
Helaas ga ik vrijdag richting Londen dus kan ik hem niet bestellen. Echt irritant dat er geen duidelijkheid is qua levertijd.
Uit mail bol.com:geert_s schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 13:35:
[...]
Niemand weet nog wanneer hij precies komt.. Bol speelt denk ik op safe. Hoe kom je aan de kortingscode?
Bol.com trakteert! Omdat we onlangs zijn uitgeroepen tot Beste Website van Nederland door de Nederlandse consument. U heeft deelgenomen aan ons feestje waarbij we trakteerden op een kortingscoupon van 10%, te besteden bij uw volgende aankoop.
Vandaar
Typhone geeft aan dat de levertijd voor de one x plus week 45 is. Preciezer konden ze het niet zeggen
Bij expansys.nl op voorraad. Maar door slechte shopreview ben ik huiverig om te bestellen
Had ik mn Motorola Milestone vandaan, beste winkel, maar €625,00 is wel erg veel
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Bij mycom nu levertijd van 4-10 werkdagen. Week 45 lijkt het dus te gaan worden.. Wel tientje goedkoper geworden
Gsmeasy blijkt dat "week 45 " niet meer op website te hebben, ik weet alleen niet of ze hem op voorraad hebben.
Dat is nog maar de vraagbartju schreef op donderdag 01 november 2012 @ 23:07:
Bij mycom nu levertijd van 4-10 werkdagen. Week 45 lijkt het dus te gaan worden.. Wel tientje goedkoper geworden
'In bestelling, levertijd 1 tot 3 dagen' Typhone staat op week 46...Negaiido schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 06:22:
Gsmeasy blijkt dat "week 45 " niet meer op website te hebben,
ik weet alleen niet of ze hem op voorraad hebben.
[ Voor 4% gewijzigd door CLB op 02-11-2012 07:42 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Orderstatus bij de phoneshop.nl:
Op voorraad bij leverancier, levertijd 5 werkdagen
Op voorraad bij leverancier, levertijd 5 werkdagen
Mazda CX-5 '15 | Honda CB1000R '19
Net een email gehad van de Phoneshop: De verwachte levertijd/datum is : omstreeks 13-11-2012.....nog even geduld dus.
*** NIKS ***
Heb hetzelfde gehad van Phoneshop, damn. Misschien toch maar voor de Nexus 4 gaan want die komt ook steeds dichterbij
Gisteren bij Telfort langs geweest. Zij verwachten hem op 15 November aan mij te kunnen verkopen
*Zijn Is Wezen Zoals Het In Wezen Bedoeld Is Om Te Zijn Zoals Het Is... Toch?!?*
Komt ongeveer overeen met de datum van de Phoneshop (13-11-2012) ben benieuwd.
*** NIKS ***
hmm als het zo lang gaat duren bestel ik de foon wel bij handtec (zonder btw te bestellen, wel zo handig een btw nummer
)
Hoe langer het duurt, hoe eerder ik neig naar de Note 2... Na wat reviews gezien te hebben zie ik toch dat de batterij zwak is en het minder lang doet dan die van de S3. Ze zeggen dat het te maken heeft met de chip die wat meer energie opslurpt...
Toch nog even wat reviews afwachten denk ik...
Toch nog even wat reviews afwachten denk ik...
Iedereen van Phoneshop lijkt dezelfde mail gehad te hebben met 13-11 als datum.. hopelijk kunnen ze ook alle bestellingen in 1x leveren. Anders zit je zo nog een week op de volgende levering te wachten..
Ik heb mijn telefoon by Typhone besteld. Nu zie ik dat typhone niet meerdoet met de gratis beats headset actie ( http://www.htcbeats.com/faq#faq-item-6 ). Voor de zekerheid heb ik Typhone gemaild voor opheldering. Anders zie ik mij toch genoodzaakt mijn bestelling te annuleren en ergens anders te plaatsen.
Ik objecteer, u eer.
Bedankt voor de tip.Preaper schreef op zondag 04 november 2012 @ 11:48:
Ik heb mijn telefoon by Typhone besteld. Nu zie ik dat typhone niet meerdoet met de gratis beats headset actie ( http://www.htcbeats.com/faq#faq-item-6 ). Voor de zekerheid heb ik Typhone gemaild voor opheldering. Anders zie ik mij toch genoodzaakt mijn bestelling te annuleren en ergens anders te plaatsen.
Ik heb er 2 bij de Phoneshop besteld en daar werd me telefonisch toegezegd dat ze er bij zitten. (jammer dat het niet in de mail staat.)
Net als jij ook maar een email gestuurd met de vraag hoe dat nu zit..........anders wordt het bij een ander bestellen.
*** NIKS ***
Gelukkig staat in de Typhone AV dat je na 30 dagen nog geen levering 't mag cancelen:
Maar ben benieuwd naar de reactie op jullie vragen. Ikzelf heb Belsimpel gemaild, dat ze wél bij HTC op de lijst van deelnemers/officiele resellers staan, maar géén tekst over de actie bij hun One X PLUS hebben over de urBeats-actie.
Ik zit vandaag op dag 294.5 Typhone.nl zal een leveringstermijn van maximaal 30 dagen overeenkomen. Wanneer de overeengekomen leveringstermijn om welke reden dan ook wordt overschreden dan heeft de Opdrachtgever het recht de Overeenkomst te ontbinden en worden eventuele gedane betalingen binnen 14 dagen aan de Opdrachtgever terugbetaald. De gesloten overeenkomt met de Provider kan niet worden ontbonden.
Maar ben benieuwd naar de reactie op jullie vragen. Ikzelf heb Belsimpel gemaild, dat ze wél bij HTC op de lijst van deelnemers/officiele resellers staan, maar géén tekst over de actie bij hun One X PLUS hebben over de urBeats-actie.
Heb ook bij belsimpel afgesloten, ben benieuwd anders ga ik toch ook naar een andere!Osiris schreef op zondag 04 november 2012 @ 12:14:
Gelukkig staat in de Typhone AV dat je na 30 dagen nog geen levering 't mag cancelen:
[...]
Ik zit vandaag op dag 29
ralph0603 schreef op zondag 04 november 2012 @ 13:47:
[...]
Heb ook bij belsimpel afgesloten, ben benieuwd anders ga ik toch ook naar een andere!
Ondanks geen vermelding van de actie op de site, kan het volgens Belsimpel dus wel.Op de website van HTCBeats staan wij inderdaad vermeld als erkende reseller en dat wij meedoen aan deze actie.
U kunt als u een HTC One X Plus bij ons besteld, op de actiewebsite van HTC uw oordopjes bestellen.
Eh...hoezo meerprijs?ralph0603 schreef op zondag 04 november 2012 @ 14:55:
Bestellen tegen meerprijs?
Heb nog even nagevraagd of je mee kunt doen aan de urBeats actie bij Phoneshop. kreeg dit verhelderende mailtje terug:
Typhone is trouwens onderdeel van The Phone House, die staat ook in het rijtje resellers.
ik ga ervan uit dat ze bedoelen dat de Phoneshop onderdeel is van Telecombinatie, en dat Telecombinatie een erkend reseller isGeachte heer/mevrouw,
U ziet in de lijst teecombinatie staan. Dat is een reseller.
Hopende u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd.
Typhone is trouwens onderdeel van The Phone House, die staat ook in het rijtje resellers.
[ Voor 10% gewijzigd door geert_s op 05-11-2012 09:54 . Reden: typhone toegevoegd ]
Weet iemand iets van gsmeasy? Wel of geen urBeats?
Kom op zeg, dit is het levertijdentopic, niet of er wel of geen oordopjes bijzitten...
Mail de winkel, heb je een antwoord post het dan hier, klaar, per winkel 1 post, ipv alles vol met vragen.
Mail de winkel, heb je een antwoord post het dan hier, klaar, per winkel 1 post, ipv alles vol met vragen.
Vandaag een mail gehad van Studentmobiel dat ze de HTC One X + eind deze week binnen denken te hebben. Begin volgende week zou ik 'm dan ontvangen. En voor de mensen die vragen hebben over de oordopjes. Je krijgt een voucher waarmee je op de HTC website de gratis Beats oordopjes kan aanvragen.
Lijkt idd dat de nu genoemde datums het gaan worden. Ze liggen allemaal van de verschillende wikels rond de zelfde tijd. Ik kreeg vandaag ook een nette email van Phoneshop dat ze bij telecombinatie horen en dat de dopjes erbij horen via hun.
Om nog even terug te komen op de communicatie door de Phoneshop, die is top, snel en helder in mijn geval.
Om nog even terug te komen op de communicatie door de Phoneshop, die is top, snel en helder in mijn geval.
*** NIKS ***
Ik lees op verschillende sites dat de HTC One X+ nog korter mee gaat op een accu dan de orginele HTC One X, dat is toch wel een zware domper
. Wellicht een ander toestel toch beter.
9000-serie LCD-TV 42 inch 1080p Full HD digitale TV 42PFL9664H/12
Ben ik toch blij met mijn normale One X
Weet niet waar jij wat leest dan, maar dat lees ik nergens, tevens hoort dat niet in dit topic
CLB schreef op maandag 05 november 2012 @ 13:10:
Kom op zeg, dit is het levertijdentopic, niet of er wel of geen oordopjes bijzitten...
Ik weet dat het hier niet thuis hoort maar aangezien ik ook een HTC One X+ wil/wou kopen dacht ik vermeld het ff. Staat op engadget.com.
Battery life HTC One X+ 7:32, HTC One X 7:58
Battery life HTC One X+ 7:32, HTC One X 7:58
Je moet hier de vraag bij stellen of die test wel betrouwbaar was. Vrijwel alle andere reviews laten een verbetering van de accu duur zien. Zelfs de review van tweakers op de frontpage.
Zou het dan echt gaan gebeuren??
Belsimpel zegt ook vandaag de telefoons binnen te krijgen!
Hopen op een levering morgen
Ja zal hem ook wel worden, jammer dat het scherm wat minder is.
het lijkt er op dat typhone ze ook op vooraad heeft inmiddels. Nice!
HTC One X PLUS 64GB Black ⇒ levering van leverancier aan Belsimpel verwacht op 06-11-2012Blue Label schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 11:16:
Zou het dan echt gaan gebeuren??
Precies, die had ik ook op mijn orderstatus staan :HTC One X PLUS 64GB Black ⇒ levering van leverancier aan Belsimpel verwacht op 06-11-2012
Net gebeld, zonder Abbo wordt hij vandaag verstuurd.
Met Abbo kan het (vanwege contract enz) 2-5 werkdagen duren.
Voor mijzelf omdat ik al een maand geleden betaald heb en contract toen ook al goedgekeurd is... maar 1 dag ' aktiveren' bij vodafone, en dan kan hij opgestuurd worden.
#donderdageengelukkigman
Verwijderd
Pakketstatus : Bestelling wacht op hardware
HTC One X PLUS 64GB Black
⇒ dit toestel is op voorraad en gereserveerd
Er is weer voortgang bij belsimpel !
HTC One X PLUS 64GB Black
⇒ dit toestel is op voorraad en gereserveerd
Er is weer voortgang bij belsimpel !
Zojuist een bevestiging gehad van Typhone: Ook via hun webshop kom je in aanmerking voor de beats headset.
Geachte ****,
Bedankt voor uw mail. U kunt inderdaad met uw aankoopbon ook de Earbeats bestellen via:
http://www.htcbeats.nl/
Heeft u nog vragen, dan vernemen wij deze graag van u! Natuurlijk kunt u ook bellen op werkdagen tussen 9.00 en 18.00 uur naar 040 - 23 53 000.
Met vriendelijke groet,
Typhone E-Concepts B.V.
Ellen ****
Klantenservice
Ik objecteer, u eer.
ja fu, bij Phoneshop nog niks itt. andere winkels
typhone heeft de beschikbaarheid van de telefoons inmiddels ook weer van hun website afgehaald

Bij studentmobiel staat inmiddels geen wachttijd meer. Laat maar komen dat apparaat!
beetje off-topic.....maar wanneer gaan de case-mate en andere beschermzaken voor de telefoon geleverd worden? Of laten jullie de telefoon onbeschermd?
*** NIKS ***
AL eerder geplaatst. Page had ik niet gerefreshed:D
[ Voor 90% gewijzigd door jurgenw op 06-11-2012 16:06 . Reden: AL eerder geplaatst. Page had ik niet gerefreshed:D ]
Verwijderd
Hoe bedoel je ? Zelfde afmeting als One X dus gewoon one x materiaal bestellen.. Ik heb iig al wat van dealextreme enzo besteld !stuffer schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 15:53:
beetje off-topic.....maar wanneer gaan de case-mate en andere beschermzaken voor de telefoon geleverd worden? Of laten jullie de telefoon onbeschermd?
@OT :
Belsimpel verzonden met DPD Oyeah !
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2012 16:49 . Reden: Verzonden met DPD ipv UPS :< ]
Bij mij nog niet, wel gereserveerd. shit....Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 16:13:
[...]
Hoe bedoel je ? Zelfde afmeting als One X dus gewoon one x materiaal bestellen.. Ik heb iig al wat van dealextreme enzo besteld !
@OT :
Belsimpel verzonden met UPS Oyeah !
Weet iemand wanneer hij in het wit beschikbaar is?
waarschijnlijk niet in het wit, 1 keer een vaag bericht er over gezien.
voorlopig sowieso niet...
Mijn pakketje is verzonden! Heb al Track en Trace nummer!
WHOEHOE! Morgen telefoon...
voorlopig sowieso niet...
Mijn pakketje is verzonden! Heb al Track en Trace nummer!
WHOEHOE! Morgen telefoon...
Meaui, Typhone is ook bezig met leveren!
(Gezien het verstuurbericht in mijn Inbox
)
Verzekerd tot € 500 staat er op Track 'n Trace, da's wel netjes
Staat niet eens bij de bestel/leverings-info. Maargoed, anders zouden ze vooral zichzelf er mee hebben, aangezien de verantwoordelijkheid en het risico bij de versturende partij ligt
(Gezien het verstuurbericht in mijn Inbox
Verzekerd tot € 500 staat er op Track 'n Trace, da's wel netjes
@Osiris hoe laat was dat? Werken ze daar ook buiten kantooruren? Heb 'm ook daar besteld, 3 weken terug. (Ik kan ook niet bepaald veel langer wachten zegmaar ;-))
Alsof ze het ruiken: krijg net ook mail! Grandioos
[ Voor 15% gewijzigd door noopie op 06-11-2012 19:48 ]
Wat is dit voor flauwekul.. Ik heb al 3 weken geleden besteld. En dan nog wachten tot mijn abbonement aangesloten dient te worden. Dat is toch 2 minuten of ligt dat aan mij? Als ik nu naar de winkel ga kan ik toch ook gelijk een abbo afsluiten?Geachte heer xx,
Hartelijk dank voor uw e-mail aan Belsimpel.nl.
Omdat bij u de aansluiting van het abonnement nog loopt hebben wij het toestel nog niet kunnen verzenden maar al wel voor u gereserveerd.
Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u verder nog vragen hebben, dan kunt u reageren met een reply op deze e-mail.
Met vriendelijke groeten,
xx xxx
Klantenservice Belsimpel.nl
Beetje raar ja.
Telefoon + SIM-kaart bij elkaar proppen met de mededeling vanaf wanneer 't abo ingaat en hoppa?
Telefoon + SIM-kaart bij elkaar proppen met de mededeling vanaf wanneer 't abo ingaat en hoppa?
Ik heb em daar 2 weken geleden besteld, maar nog niets gehoordnoopie schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 19:41:
@Osiris hoe laat was dat? Werken ze daar ook buiten kantooruren? Heb 'm ook daar besteld, 3 weken terug. (Ik kan ook niet bepaald veel langer wachten zegmaar ;-))
Ik had 'em een maand geleden al besteld. Ze zullen, logischerwijs, wel een systeem van "wie 't eerst komt, wie 't eerst maalt" hanteren. En terecht
Gezien de slechte reviews bij belsimpel.nl zou ik hem ook niet daar bestellen als ik jou was.ralph0603 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 20:11:
[...]
Wat is dit voor flauwekul.. Ik heb al 3 weken geleden besteld. En dan nog wachten tot mijn abbonement aangesloten dient te worden. Dat is toch 2 minuten of ligt dat aan mij? Als ik nu naar de winkel ga kan ik toch ook gelijk een abbo afsluiten?
Ik weet dat je het toestel heel graag z.s.m. wilt hebben maar aftersales zijn ook belangrijk.
[ Voor 49% gewijzigd door Negaiido op 06-11-2012 20:45 ]
waaruit maak je dat op?Upbeat schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 18:40:
Vanaf morgen ook in de winkels! :-)
Inmiddels is mijn telefoon al verzonden en ik zal hem morgen in mijn handen hebben!!
@ Hieronder: bij BelSimpel.nl, 15 oktober volgens mij.
@ Hieronder: bij BelSimpel.nl, 15 oktober volgens mij.
[ Voor 25% gewijzigd door thomasvant op 06-11-2012 21:22 ]
Misschien handig om erbij te melden waar je hem besteld hebt en waar.
Ik weet niet zeker of de HTC One X+ echt populair wordt maar er is/was wel onduidelijkheid qua levering.
Ik weet niet zeker of de HTC One X+ echt populair wordt maar er is/was wel onduidelijkheid qua levering.
Bij de Hi webshop staat nu ook 'medio november' ipv 'begin november', dus ik denk dat de meeste shops wel zo rond de 11e-13e zullen gaan leveren op enkele uitzonderingen na.
Bij Phoneshop:
Levertijd
Op voorraad bij leverancier, levertijd 2 werkdagen
[valsehoop]Misschien gaat het deze week nog lukken![/valsehoop]
Levertijd
Ben bang van niet....heb hem daar besteld en kreeg vorige week een nette email met daarin oa:geert_s schreef op woensdag 07 november 2012 @ 10:02:
Bij Phoneshop:
Levertijd
Voor uw order is momenteel de HTC One X PLUS 64GB Black niet direct leverbaar.
De verwachte levertijd/datum is : omstreeks 13-11-2012.
En als ik in de orderstatus kijk is die onveranderd. Het zou mooi zijn maar een paar daagjes langer wachten gaat wel lukken.

*** NIKS ***
Ik weet dat verschillende Mediamarkt winkels voorraad krijgen vandaag
(Meteen aan de lader!)Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2012 @ 13:38:
Hij is geleverd ! Nu nog wachten tot ik thuis kom !
Ik objecteer, u eer.
Bij Studentmobiel is de voorraadstatus vandaag veranderd van "product is besteld" naar "product is op voorraad".
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Mijn pech dat ik het bij typhone had besteld( vondt de site overzichtelijker...en de prijzen verschilde niet zoveel). Wordt pas in week 46 verwacht dus heb ik het waarschijnlijk pas in week 47 ofzo zucccccht!
Net even weer naar de site gegaan daar staat 3 groene balkjes aka ruim op voorraad. Ik ben benieuwd
Net even weer naar de site gegaan daar staat 3 groene balkjes aka ruim op voorraad. Ik ben benieuwd
[ Voor 19% gewijzigd door jurgenw op 07-11-2012 14:07 ]
Studentmobiel heeft sowieso wel een leuke aanbieding op het moment, met een Tele2 smartmix abbootje.
Smartmix 300 (300 belminuten of 300 sms) €24 p/m
Internet 1500MB €14 p/m
dit gedurende de hele looptijd van 2 jaar, toestel gratis d'r bij.
Tele2 doet niet aan toestellease toch?
Internet 1500MB €14 p/m
Belsimpel heeft dezelfde aanbiedingen. Het toestel wordt inderdaad jouw eigendom.SnoeiKoei schreef op woensdag 07 november 2012 @ 14:07:
Studentmobiel heeft sowieso wel een leuke aanbieding op het moment, met een Tele2 smartmix abbootje.
Internet 1500MB €14 p/m
Ok da's mooi! Belsimpel is een beetje anders dan Studentmobiel; bij Belsimpel betaal je voor deze combinatie 27 euro voor het toestel maar of je nog aansluitkosten moet betalen zie ik nergens terug (daar betaal je 30 euro voor bij Studentmobiel maar daar is het toestel gratis).RobinFoot schreef op woensdag 07 november 2012 @ 14:15:
[...]
Belsimpel heeft dezelfde aanbiedingen. Het toestel wordt inderdaad jouw eigendom.
Ik lees over de normale One X en Tele2 veel problemen met switchen tussen 3G en WiFi...
Dat vind ik al niks... Tevens is Tele2 toch constant aan het roamen op het KPN netwerk?
Dat vind ik al niks... Tevens is Tele2 toch constant aan het roamen op het KPN netwerk?
Dat klinkt niet erg positiefCLB schreef op woensdag 07 november 2012 @ 14:33:
Ik lees over de normale One X en Tele2 veel problemen met switchen tussen 3G en WiFi...
Wellicht hebben ze later dit jaar hun eigen frequentie, ivm de veiling die nu aan de gang is en zullen waarschijnlijk de prijzen dalen..SnoeiKoei schreef op woensdag 07 november 2012 @ 14:36:
[...]
Dat klinkt niet erg positiefIk heb zelf nog geen ervaring met Tele2, ik zit zelf bij Telfort maar mijn abonnement loopt komende maand af en omdat Telfort met toestellease werkt wil ik er eigenlijk wel vanaf. Tele2 werkt via het T-Mobile-netwerk dacht ik.
[ Voor 4% gewijzigd door Ferio op 07-11-2012 14:40 ]
Off topic: Is meteen aanzetten slecht voor de batterij?
Btw: gsmeasy levert mét de voucher voor de urBeats.
Verwijderd
Ja ik vraag me ook af, hoe gaan we de batterij op optimale capaciteit brengen ?
Gewoon een paar keer goed vol en leeg halen ?
Je pech is waarschijnlijk dat je net te laat hebt "pre-ordered" en Typhone al door hun voorraad heen is? Hier issie nu binnen vanuit Typhone HeadQuarters!jurgenw schreef op woensdag 07 november 2012 @ 14:05:
Mijn pech dat ik het bij typhone had besteld( vondt de site overzichtelijker...en de prijzen verschilde niet zoveel). Wordt pas in week 46 verwacht dus heb ik het waarschijnlijk pas in week 47 ofzo zucccccht!
Nope, nergens voor nodig. Gewoon lekker gebruiken en laden wanneer ie leeg is.Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2012 @ 14:45:
[...]
Ja ik vraag me ook af, hoe gaan we de batterij op optimale capaciteit brengen ?
Gewoon een paar keer goed vol en leeg halen ?
Ahaa kan ook, mooie prijs, maar roaming, Tele2 problemen en T-mobile = nee voor CLBSnoeiKoei schreef op woensdag 07 november 2012 @ 14:36:
Tele2 werkt via het T-Mobile-netwerk dacht ik.
Ik neem aan dat de eerste One X+ unboxing foto's en filmpjes van Tweakers deze middag wel verschijnen!
[ Voor 17% gewijzigd door CLB op 07-11-2012 14:55 ]
Verwijderd
Nouja hij is niet te vervangen he, en ik merk het verschil wel ( ook bij mn tablet )Arwintju schreef op woensdag 07 november 2012 @ 14:50:
[...]
Nope, nergens voor nodig. Gewoon lekker gebruiken en laden wanneer ie leeg is.
Bij de huidige generatie accu's is het gewoon niet meer nodig dit te doen. Er zit allerlei elektronica in zo'n accu die regelt dat de max capaciteit gelijk te gebruiken is. Ook het welbekende fabeltje dat het slecht voor je accu zou zijn als je m laat laden terwijl ie 100% is niet waar. De elektronica zorgt ervoor dat de stroomtoevoer wodt onderbroken bij een volle accu.Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2012 @ 14:56:
[...]
Nouja hij is niet te vervangen he, en ik merk het verschil wel ( ook bij mn tablet )
Maar als jij je er lekker bij voelt toch te doen, gewoon doen
Bij Belsimpel ook aansluitkosten, dus ik heb bij Studentmobiel besteld en bovendien binnen een paar uur bevestiging dat de telefoon toegezonden wordt..SnoeiKoei schreef op woensdag 07 november 2012 @ 14:32:
[...]
Ok da's mooi! Belsimpel is een beetje anders dan Studentmobiel; bij Belsimpel betaal je voor deze combinatie 27 euro voor het toestel maar of je nog aansluitkosten moet betalen zie ik nergens terug (daar betaal je 30 euro voor bij Studentmobiel maar daar is het toestel gratis).
Kan niet wachten tot morgen als ik de telefoon ontvang!
Walk down the right back alley in Sin City, and you can find anything.
Orderstatus is bij mij inmiddels versprongen naar levering binnen 1 werkdagstuffer schreef op woensdag 07 november 2012 @ 10:22:
[...]
Ben bang van niet....heb hem daar besteld en kreeg vorige week een nette email met daarin oa:
Voor uw order is momenteel de HTC One X PLUS 64GB Black niet direct leverbaar.
De verwachte levertijd/datum is : omstreeks 13-11-2012.
En als ik in de orderstatus kijk is die onveranderd. Het zou mooi zijn maar een paar daagjes langer wachten gaat wel lukken.
Nu hopen dat het waar is. Ik ga vast bij de deur wachten.
Ik heb besteld bij belsimpel.nl, maar kan ik hem daar ook nog annuleren? Of zit ik al aan het contract vast daar? Bij studentmobiel kun je namelijk met koerier laten bezorgen dat vind ik wel fijner(is hij er ook morgen)geert_s schreef op woensdag 07 november 2012 @ 15:41:
[...]
Orderstatus is bij mij inmiddels versprongen naar levering binnen 1 werkdag![]()
Eh moet je die vraag niet stellen bij Belsimpel?
Hang al een kwartier in de wachtalwinus schreef op woensdag 07 november 2012 @ 15:57:
Eh moet je die vraag niet stellen bij Belsimpel?

Nope nog niets ontvangen ik was de 14de besteller(als ik de klanteservice mag geloven) ..12oktober besteld.noopie schreef op woensdag 07 november 2012 @ 14:48:
[...]
Je pech is waarschijnlijk dat je net te laat hebt "pre-ordered" en Typhone al door hun voorraad heen is? Hier issie nu binnen vanuit Typhone HeadQuarters!
We verwachten het toestel in week 45 geleverd te krijgen. U kunt altijd beslissen om het toestel te wijzigen. U bent de 14de wachtende klant voor dit toestel. Indien het toestel in Nederland uit komt zijn wij meestal degene die het toestel direct kunnen leveren. Ik verwacht dus als die eenmaal komt wij u direct kunnen voorzien van het toestel.
Ha bij mij ook (Phoneshop)geert_s schreef op woensdag 07 november 2012 @ 15:41:
[...]
Orderstatus is bij mij inmiddels versprongen naar levering binnen 1 werkdag![]()
Nice
*** NIKS ***
Ik heb hem! Vanmiddag om 2 uur bezorgd, helemaal blij!