Acties:
  • 0 Henk 'm!
Melden dat je hem hebt is niet erg bijster interessant voor andere geïnteresseerden / wachtenden:
CLB schreef op woensdag 07 november 2012 @ 14:55:
Ik neem aan dat de One X+ unboxing foto's en filmpjes van Tweakers deze middag wel verschijnen!
Dat wel ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuisM4t
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Ik heb hem vandaag opgehaald bij belsimpel, weten julliewaar je de beats oordopjes kan bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noopie
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-05 07:11
MuisM4t schreef op woensdag 07 november 2012 @ 18:55:
Ik heb hem vandaag opgehaald bij belsimpel, weten julliewaar je de beats oordopjes kan bestellen?
Scheen te kunnen via www.htcbeats.com maar zie daar nu de melding dat dit "binnenkort van start" gaat. In de gaten houden dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Yeahh.. Belsimpel.nl heeft hem ook verzonden(na 3 telefoontjes met klantenservice en 1 met tele2)

Naja morgen is hij dus binnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue Label
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 01-03-2023
Had hem vanmorgen om 1100 al binnen van Belsimpel.nl

Zit alleen niks bij over de beats oordoppen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekoss
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-05 15:59
CLB schreef op woensdag 07 november 2012 @ 16:51:
Melden dat je hem hebt is niet erg bijster interessant voor andere geïnteresseerden / wachtenden:

[...]

Dat wel ;)
:') Oké man, totaal niet handig inderdaad om te weten of een winkel al is begonnen met leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Sorry, halverwege 't unboxen ben ik gestopt foto's maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
niekoss schreef op woensdag 07 november 2012 @ 20:16:
:') Oké man, totaal niet handig inderdaad om te weten of een winkel al is begonnen met leveren.
:') Oké man, 'ik heb hem' zegt idd precies bij welke winkel die vandaan komt en wanneer besteld is.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noopie
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-05 07:11
Blue Label schreef op woensdag 07 november 2012 @ 19:45:
Zit alleen niks bij over de beats oordoppen??
Hier ook niets (Typhone) maar je schijnt ze gewoon te kunnen bestellen (binnenkort?!) via de website (www.htcbeats.com) met aankoopbewijs + IMEI-nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mijndankisgroot
  • Laatst online: 24-11-2017
noopie schreef op woensdag 07 november 2012 @ 22:46:
[...]

Hier ook niets (Typhone) maar je schijnt ze gewoon te kunnen bestellen (binnenkort?!) via de website (www.htcbeats.com) met aankoopbewijs + IMEI-nummer.
Wat betreft de beats oordopjes actie. Ik heb begrepen dat dit ALLEEN een Nederlandse en Belgische actie is. Als je een telefoon hebt gekregen zonder de actie sticker erop dat je recht hebt op beats oordopjes, dan zul je hiervoor niet in aanmerking komen. Als je de actiesticker niet hebt dan heb je hoogstwaarschijnlijk te maken met een geimporteerde versie van de telefoon uit Duitsland of iets dergelijks. Sommige webwinkels staan er bekend om dat ze dit doen en is tevens ook de reden dat ze zulke lage prijzen kunnen vragen

De telefoons zijn namelijk gekoppeld met het serienummer en zo kunnen ze dus zien of het een telefoon is die in de actie valt en uit Nederland of Belgie afkomstig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue Label
Mijndankisgroot schreef op donderdag 08 november 2012 @ 01:25:
[...]

Wat betreft de beats oordopjes actie. Ik heb begrepen dat dit ALLEEN een Nederlandse en Belgische actie is. Als je een telefoon hebt gekregen zonder de actie sticker erop dat je recht hebt op beats oordopjes, dan zul je hiervoor niet in aanmerking komen. Als je de actiesticker niet hebt dan heb je hoogstwaarschijnlijk te maken met een geimporteerde versie van de telefoon uit Duitsland of iets dergelijks. Sommige webwinkels staan er bekend om dat ze dit doen en is tevens ook de reden dat ze zulke lage prijzen kunnen vragen

De telefoons zijn namelijk gekoppeld met het serienummer en zo kunnen ze dus zien of het een telefoon is die in de actie valt en uit Nederland of Belgie afkomstig is.
Dat zou wel heel erg zwaar kut zijn..... Als dat vantevoren duidelijk was dan had ik misschien wel een andere keus gemaakt (van winkel) Want zoveel schelen die prijzen nou ook weer niet...
Maar ik begreep inderdaad dat er een sticker of iets dergelijks bij moest zitten?!
Na bellen gisteren kreeg ik wel een zelfde soort verhaal te horen... dat de telefoonsd ergens anders vandaan komen, een groothandel ergens.

:( :? :'(

Dit geld voor de Htc Desire C :
Heb jij onlangs een HTC Desire C gekocht waarbij de verpakking is
voorzien van de speciale actiesticker, bij één van de erkende
HTC resellers? Ontvang dan nu de urBeatsTM headset en
een 2GB Micro SD kaart voor helemaal niets!

Maar dan snap ik niet wat een officiele reseller is... want op de site van HTC staat als verkooppunt OOK Belsimpel vermeld??!!

[ Voor 13% gewijzigd door Blue Label op 08-11-2012 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roydriguez
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-11-2023
Bij welke winkel zit die sticker er wel op? Moet de telefoon nog bestellen namelijk.

9000-serie LCD-TV 42 inch 1080p Full HD digitale TV 42PFL9664H/12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue Label
Roydriguez schreef op donderdag 08 november 2012 @ 10:53:
Bij welke winkel zit die sticker er wel op? Moet de telefoon nog bestellen namelijk.
Heb net alsnog de dopjes besteld... de aktie is net een half uur geleden ingegaan volgens mij... ineens was de optie op de site www.htcbeats.com voor de HTC One x+ ook online....

maar in een van de laatste schermen moet je aangeven welke winkel je ze gekocht hebt. Daar kun je kiezen uit:
Belgacom center
movistar center
Smartspot by telenet
Base
Allo telekom
Voo
The phone house
Belcompagnie
vandenborre
krefel
FNAC
Photohall
coolbleu
saturn
mediamarkt
OVERIG

Ik heb gekozen voor overig (belsimpel) en alles sluit af met: Bedankt voor uw bestelling u krijgt ze binnen 10 dagen. en een bevestigingsmail....

Ben benieuwd of het gaat werken....

Net bevestigingsmail gehad dat ze binnen 10 dagen thuis geleverd worden!! Gaat goed zo te zien

EN IK HAD GEEN STICKER OFZO OP MIJN DOOSJE
(dus ik houd nog steeds rekening met een afkeurend mailtje)

[ Voor 10% gewijzigd door Blue Label op 08-11-2012 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 380639

@Blue Label

Had precies t zelfde, ga er gewoon vanuit dat we de oordopjes krijgen aangezien belsimpel zei van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue Label
Anoniem: 380639 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 11:28:
@Blue Label

Had precies t zelfde, ga er gewoon vanuit dat we de oordopjes krijgen aangezien belsimpel zei van wel.
Ja, dat las ik ook van meerdere personen... Maar heb zelf ook gebeld met Belsimpel, waarom ik niks over die oordopjes erbij zag... Toen vertelden ze mij dus gisteren dat ze daar niet aan deden, en van niks wisten, en dat dat kwam omdat hun hun telefoons ergens anders vandaan halen, en dat ze daarom zo goedkoop zijn (wat wel mee valt vertelde ik ze) beetje vaag allemaal.

Maar ja, we gaan inderdaad maar van het positieve uit.... En dat is de bevestigingsmail :D O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMCL350
  • Laatst online: 02-06-2022
Zojuist geleverd door gsmeasy, maar sinds het aanzetten 20 minuten terug iedere minuut/2 minuten de simkaart moeten ontgrendelen. Wtf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Hij is binnen, wat een geweld!! Had wel even een probleempje aangezien ik nog geen microsimkaart had. Even mijn oude kaart verknipt. Tele2 had er wel een micro sim bij gedaan. Maar die gaat pas over een week of 3 in!

Tot nu toe bevalt hij me heel erg :D Nu alles overzetten van me HTC Desire naar deze. Dropbox is toch best handig..

Gelijk ook even die beats oortjes bestelt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

AMCL350 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 14:31:
Zojuist geleverd door gsmeasy, maar sinds het aanzetten 20 minuten terug iedere minuut/2 minuten de simkaart moeten ontgrendelen. Wtf?
Dit had ik dus ook, je moet kijken wanneer je abonnement in gaat. Waarschijnlijk ook pas over een week of 3(als je tele2 hebt gekozen). Je moet nu dus nog even op je oude sim/provider doorgaan!

Als je nog geen micro sim hebt:

http://www.iphoneclub.nl/...ippen-of-kopen-beginners/ mooie handleiding

[ Voor 12% gewijzigd door ralph0603 op 08-11-2012 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue Label
En knippen niet noodzakelijk als je toch nog in de stad komt.... liep bij vodafone naar binnen en 30 sec later had ik al mijn micro-sim! Maar dan sowieso goed en juiste formaat enz...

ow ja... en gratis...

[ Voor 6% gewijzigd door Blue Label op 08-11-2012 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:17
Heeft de saturn hem trouwens al? Tweakers heeft helaas nooit saturn in de pricewatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkske
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-03 10:58
Ook nog niks op de vodafone website helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostjah
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-05 21:15
Dus tele 2 gaat pas in dec in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roydriguez
  • Laatst online: 27-11-2023
MediaMarkt heeft hem wel al.

9000-serie LCD-TV 42 inch 1080p Full HD digitale TV 42PFL9664H/12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha89
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-08-2021
Ik krijg het maandag geleverd, besteld bij de Hi webshop :) Kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HHoltman
  • Laatst online: 10-05-2022
Micha89 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 14:42:
Ik krijg het maandag geleverd, besteld bij de Hi webshop :) Kan niet wachten!
Mag ik vragen wanneer je hem hebt besteld en wanneer je bericht kreeg dat hij zou worden verstuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRAFTER86
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:40
Ik heb gisteren besteld bij studentmobiel.nl, vanochtend contract etc gemaild, kreeg zojuist een mail dat hij vandaag verstuurd is.
De track&trace code doet het nog niet maar ik neem aan dat hij dan morgen bezorgd word.
Vooralsnog ben ik zeer tevreden over studentmobiel.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dAVEc.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-04 20:40
HHoltman schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 15:18:
[...]

Mag ik vragen wanneer je hem hebt besteld en wanneer je bericht kreeg dat hij zou worden verstuurd?
Ik heb hem woensdag middag ook besteld in de hi webshop, vandaag is de order status veranderd naar "De levering van uw bestelling wordt voorbereid". Dus hoop dat ik hem maandag binnen krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mijndankisgroot
  • Laatst online: 24-11-2017
Blue Label schreef op donderdag 08 november 2012 @ 10:37:
[...]

Dat zou wel heel erg zwaar kut zijn..... Als dat vantevoren duidelijk was dan had ik misschien wel een andere keus gemaakt (van winkel) Want zoveel schelen die prijzen nou ook weer niet...
Maar ik begreep inderdaad dat er een sticker of iets dergelijks bij moest zitten?!
Na bellen gisteren kreeg ik wel een zelfde soort verhaal te horen... dat de telefoonsd ergens anders vandaan komen, een groothandel ergens.

:( :? :'(

Dit geld voor de Htc Desire C :
Heb jij onlangs een HTC Desire C gekocht waarbij de verpakking is
voorzien van de speciale actiesticker, bij één van de erkende
HTC resellers? Ontvang dan nu de urBeatsTM headset en
een 2GB Micro SD kaart voor helemaal niets!

Maar dan snap ik niet wat een officiele reseller is... want op de site van HTC staat als verkooppunt OOK Belsimpel vermeld??!!
Je kunt een officiele reseller zijn en de actie niet hebben. Zoals er op de website staat is het tot zolang de voorraad strekt. Een goed voorbeeld hiervan zag ik bij de mediamarkt voor de HTC Desire C waar ze deze verkopen met en zonder sticker. Die van zonder sticker zijn hoogstwaarschijnlijk een latere batch die niet onder de actie vallen.

Maar mocht het toch lukken om via de actie een beats headset binnen te krijgen, laat het hier dan even weten. Want ik heb namelijk nog een HTC Desire C voor m'n vader gekocht van de zomer via studentmobiel, maar daar zat dus geen actiesticker op. Mocht het werken dan zal ik het ook proberen natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HHoltman
  • Laatst online: 10-05-2022
dAVEc. schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 15:31:
[...]

Ik heb hem woensdag middag ook besteld in de hi webshop, vandaag is de order status veranderd naar "De levering van uw bestelling wordt voorbereid". Dus hoop dat ik hem maandag binnen krijg.
Bij mij staat er sinds vrijdag ook "De levering van uw bestelling wordt voorbereid", dus ik verwacht hem vandaag nog niet binnen te krijgen.

Iemand anders via Hi/Kpn het toestel al wel ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

UrBeats oortjes zijn net geleverd via DHL :P . Nice donderdag besteld en nu al binnen

Besteld telefoon bij belsimpel.nl --> Daarna op htcbeats.com de bestelling ingevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:39
ralph0603 schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:48:
UrBeats oortjes zijn net geleverd via DHL :P . Nice donderdag besteld en nu al binnen

Besteld telefoon bij belsimpel.nl --> Daarna op htcbeats.com de bestelling ingevoerd.
Zat er een actiestikker op de verpakking? Ik heb de tel bij studentmobiel besteld en naar wat ik lees zit daar geen actiestikker bij :/
CLB schreef op maandag 12 november 2012 @ 13:07:
Stickers zijn onzin, vul je gegevens in en klaar ;)
Mooi, zag namelijk ook nergens op htcbeats.nl waar ik dan de code zou moeten invullen.

[ Voor 22% gewijzigd door thecompany op 12-11-2012 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stickers zijn onzin, vul je gegevens in en klaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dAVEc.
HHoltman schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:13:
[...]

Bij mij staat er sinds vrijdag ook "De levering van uw bestelling wordt voorbereid", dus ik verwacht hem vandaag nog niet binnen te krijgen.

Iemand anders via Hi/Kpn het toestel al wel ontvangen?
Heb een sms gekregen dat ie verzonden is :) zal m morgen wel binnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net bericht gehad dat mijn HTC One X+ waarschijnlijk morgen al wordt aangeboden, N-I-C-E! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:23
Nog steeds geen goedkope acties betreft de One X+ ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
Ferio schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 12:55:
Nog steeds geen goedkope acties betreft de One X+ ??
Ik heb de tel. bij een abonnement van Vodafone (30 euro eerste jaar, 42.50 2e jaar) met 10 GB internet, onbeperkt sms. Moest 120 euro bijbetalen. T-mobile/tele2 had de goedkoopste combinatie met iets van 750 euro over 2 jaar. Verlengen bij Hi kostte me zo'n 800 euro maar ik ben tegen een lease abonnement (na 1 of 2 jaar helemaal scheel betalen nog steeds niet de eigenaar zijn...).

Of bedoel je een los toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dAVEc.
Ik heb hem vandaag binnen gekregen van de Hi Webshop, heeft 6 dagen geduurd. Veel plezier en tot in het andere topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-05 14:42
CLB schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:07:
Net bericht gehad dat mijn HTC One X+ waarschijnlijk morgen al wordt aangeboden, N-I-C-E! _/-\o_
jij wou toch de witte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En wie zegt dat die dat niet is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-05 14:42
CLB schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 20:10:
En wie zegt dat die dat niet is ;)
ow haha :P heb je 'm in buitenland besteld dan? wordt verder niet verkocht in NL. toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizkid_niels
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-04 18:59
Ik heb die van mij bij op maandag bij de Hi Webshop besteld. Hopelijk krijg ik vandaag/morgen bericht dat ie op voorraad is. Spannend hoor :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
thecompany schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 13:17:
[...]

Ik heb de tel. bij een abonnement van Vodafone (30 euro eerste jaar, 42.50 2e jaar) met 10 GB internet, onbeperkt sms. Moest 120 euro bijbetalen. T-mobile/tele2 had de goedkoopste combinatie met iets van 750 euro over 2 jaar. Verlengen bij Hi kostte me zo'n 800 euro maar ik ben tegen een lease abonnement (na 1 of 2 jaar helemaal scheel betalen nog steeds niet de eigenaar zijn...).

Of bedoel je een los toestel?
30 x 12 = 360
42,50x12= 510

+ 30 euro aansluitkosten.. zit je al gauw over de 900 heen... tele 2 heeft hem voor net 800 voor 2 jaar..

Wil het liefst voor 1 jaar vastzitten, 2 jaar vind ik zelf niet slim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
N-I-C-E!

HTC One X+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Combi deal?

Begrijp ik verder dat je niet de witte hebt kunnen bemachtigen, of zegt die verpakking niks?

Ik ben trouwens ondanks de melding in de Tweakers-review over het "mindere" scherm tov One X toch voor de One X+ gegaan, het wachten is op het verwerken van het nummerbehoud en mijn huidige abonnement loopt pas over een maand af. Ben benieuwd. Wordt een heel verschil met mijn HD2.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Nice veel plezier ermee, ik ben er erg blij mee!

Je hebt toch de zwarte versie leugenaar >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Witte was momenteel nog niet beschikbaar, alleen pre-orders vanaf 30 november voor €600,00...
Waarbij ook nog is douane- / inklaringskosten en BTW zouden moeten komen, dat wordt me even te veel :)
Weet ook niet of die witte versie hetzelfde is als de huidige witte One X of ook zo'n 'touchfinish' heeft...?

Zwarte versie dus inderdaad, zoals 'iedereen' maar man, wat 'n chique afwerking zeg :D
Dat is echt werkelijk waar van een heel ander kaliber als m'n huidige One X, dat zoiets zoveel uitmaakt!

Voor de rest wordt het een One X+ review schrijven in de aankomende weekjes, vergelijkingen maken met de HTC One X en daarna gaat de One X de deur uit voor een leuke prijs, maar dat zien we tezijnertijd wel weer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankb
  • Laatst online: 07-02 16:41
Tja, zal ik wachten op de nieuwe Jellybean, of wordt het de X+ als vervanger van mijn Desire HD? Ik zie de goedkoopste aanbieding bij gsmweb/Tele2 voor 24*24+24*14+30 = 942 euro voor 2 jaren. Nou lees ik hierboven bedragen van rond de 800. Waar kan ik die aanbiedingen vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinFoot
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14-05 22:18
Via belsimpel of studentmobiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankb
  • Laatst online: 07-02 16:41
Daar had ik al naar gekeken, maar die zijn toch ook ver boven de 900 euro voor 2 jaar. Of zie ik iets over het hoofd?

• GamezMaster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-10-2024
Net besteld bij smartphoneshop met een verlenging.
Zij waren veruit de goedkoopste met eeen verlenging van 1 jaar bij vodafone..

In totaal ben ik nu rond de 814 euro kwijt..
Morgen wordt hij afgeleverd! :D

• Ferio
Heb net verschillende reviews gelezen en de meeste zijn niet echt te spreken over de + versie. Kort samen gevat zeggen de meeste dat het niet 140 euro extra waard is en veel adviezen gewoon wat weekjes nog te wachten, want to prijs zal dit jaar nog wel dalen.

Wat denken jullie hierover?
Dat je hier verkeerd zit en hier moet zijn: [HTC One X+] Ervaringen & Discussie
Of anders in het normale One X topic Topicreeks: [HTC One X / One X+] Ervaringen & Discussie

De €140,00 is het zeker waard t.o.v. de normale prijs van de reguliere One X imho... Waarom:
• Omdat je 32GB extra geheugen krijgt, ja een SD kaartje van 32GB kost €30,00, maar die kan niet
in de One X. 32GB extra bij de iPhone kost al €200,00 euro, dus alleen het geheugenverschil is het al waard.
• Er worden Beats by Dr. Dre UrBeats oordopjes bij geleverd t.w.v. €99,00
• Je krijgt geüpgrade hardware, een betere frontcam, betere coating, een snellere CPU en betere volume-output

Of het jou die €140,00 extra waard is, kun alleen jij beantwoorden :)

• Ferio
Duidelijk dan.. zo eerder zijn mening erover dan ... voor mij z'n het positieve verbeteringen zoals jij ze noemt.

Blijft alleen 1 vraag over.. Nu bestellen of ergens mid-eind december wanneer de prijzen goedkoper worden en of acties? Die oordoppen lopen tot eind december zag ik... :)

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ferio schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:40:
Die oordoppen lopen tot eind december zag ik... :)
En zolang de voorraad strekt ;) Het hangt er dus maar vanaf hoeveel waarde jij aan die doppen hecht en hoeveel winst je denkt te kunnen halen door bij een gloednieuwe telefoon een maand te wachten (zo hard zullen die prijzen nog niet omlaag gaan hoor)

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
De laatste vraag, hoe zit het met acties rond de kerst? Zijn die er? Zo niet dan ga ik m toch wel bestellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IseT
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:01
Ferio schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 07:13:
De laatste vraag, hoe zit het met acties rond de kerst? Zijn die er? Zo niet dan ga ik m toch wel bestellen. :)
Dat is altijd maar de vraag he, niemand kan de toekomst voorspellen (ik ga ervan uit dat niemand dat kan). Je moet zelf de overweging nemen Nu het toestel als je nie kan wachten of mischien wachten op een leuke aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Heeft er nog iemand een goedkopere dan Tele2 gevonden?

gsmweb.nl

Tele 2

1 jaar abbonement
SmartMix - 300 (Belminuten/sms)
XX-Large internet (2500MB)
137 euro voor de telefoon

30 euro p/m (smartmix) + 25 euro (internet) = 55 euro x 12 = 660 + 137 (telefoon) + 30 (aansluitkosten)

Totaal = 827 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-10-2024
Typhone.nl

Vodafone 1 jaar 42,50 bel+sms+web altijd abbo..
Kwam in totaal op ongeveer 750 euro ofzo..
Ferio schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:15:

gsmweb.nl

Tele 2

1 jaar abbonement

30 euro p/m (smartmix) + 25 euro (internet) = 55 euro x 12 = 660 + 137 (telefoon) + 30 (aansluitkosten)

Totaal = 827 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
Ferio schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:15:

gsmweb.nl

Tele 2

1 jaar abbonement

Totaal = 827 euro.
Voor 1 jaar waarschijnlijk niet, als je twee jaar neemt ben hetzelfde geld kwijt. Ik was ook nooit fan van 2 jarige abo's maar het prijsverschil was me iets te groot (500 euro tegen 900 per jaar) om voor 1 jaar te gaan. Over een jaar verkoop ik de telefoon en koop ik los een nieuwe.

Ook vind ik het in dit geval niet erg om 2 jaar te hebben want je weet maar nooit hoe het er over een jaar aan toe gaat wat de datalimieten betreft. Ik heb nu 2 jaar 10 gb aan data voor gemiddeld 35 euro per maand wat ik een prima bedrag vind.

Tele2/T-mobile viel voor mij sowieso af door de horrorverhalen op het gebied van bereik.
GamezMaster schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:23:
Typhone.nl

[...]
800 euro inclusief 30 euro aansluitenkosten volgens mijn berekening.
Prima deal als je geen 2 jaar wilt lijkt me.

[ Voor 14% gewijzigd door thecompany op 16-11-2012 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
GamezMaster schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:23:
Typhone.nl

[...]
Kom je uit op 802, net iets goedkoper. Alleen bij tele 2 betaal je de helft minder voor je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetorian
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-05 20:35
Het gaat toch juist om de totaalprijs over 12 of 24 maanden? :>

[ Voor 8% gewijzigd door Praetorian op 20-11-2012 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119548

Mensen die wachten op de HOX+ via Vodafone zullen geduld moeten hebben. Hun voorraad 'gewone' HOX is te groot om de plus nu al toe te voegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan bestel je via elk andere website of winkel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

wizkid_niels schreef op woensdag 14 november 2012 @ 10:11:
Ik heb die van mij bij op maandag bij de Hi Webshop besteld. Hopelijk krijg ik vandaag/morgen bericht dat ie op voorraad is. Spannend hoor :-)
Al iets te horen gekregen? Werd zaterdag door een Hi medewerker gebeld (terwijl ik net op de hi site aan het kijken was voor verlengen), ga dus ook de One X+ krijgen. Alleen kreeg direct na het gesprek al een smsje dat het door mij bestelde artikel niet op voorraad is.

Mocht jij em tot nu toe ook nog niet hebben ontvangen...

Edit: Vandaag gebelt, levertijd via hi webshop en telefonische verkoop zou 5-10 werkdagen zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door crizyz op 28-11-2012 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetorian
Iemand nog tips over een goede aanbieding m.b.t. deze mooie telefoon?

• Shamalamadindon
  • Laatst online: 30-03-2024
Ik heb ook wat zitten rekenen en bij Smartphoneshop.nl kwam ik i.c.m het allergoedkoopste Hollands nieuwe abbo met 500mb internet per maand op 711 euro uit. Een minpuntje, zeker 500 euro vooraf afrekenen.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

• babbelbox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:55
Heb 'm gisteren ook bij smartphoneshop.nl besteld. Ook voor mij het goedkoopst!
Incl. verlenging Vodafone vaak 42,50 kostte me 154 voor het toestel.
Bijna 50 euro meer dan volgende webshop

Anoniem: 428178

babbelbox schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:03:
Heb 'm gisteren ook bij smartphoneshop.nl besteld. Ook voor mij het goedkoopst!
Incl. verlenging Vodafone vaak 42,50 kostte me 154 voor het toestel.
Bijna 50 euro meer dan volgende webshop
Klopt, maar nog steeds erg duur vindt ik. Ik wacht op hopelijk een mooie kerstdeal. Zo heb ik mijn vorige telefoon ook gekocht. Meer dan € 1000 voor 2 jaar bellen is mij iets te gortig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

Ik heb zojuist de One X+ gekocht (los toestel) bij belsimpel.nl. Nu kreeg ik alleen een bevestigingsmail, dus wat kan ik nu gebruiken om de headset te claimen? Of moet ik wachten tot hij binnen is, en de factuur die daarbij zit gebruiken? Hoe hebben anderen die hem besteld hebben bij belsimpel.nl het gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je moet je IMEI invullen, dus even wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

Ik was te ongeduldig :P

Hij is nu verzonden, waarna je een factuur krijgt. Met IMEI nummer. Net dus ook de dopjes direct besteld. Het toestel is als alles goed gaat morgen binnen. Eindelijk!

• Ferio
Anoniem: 428178 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 21:57:
[...]
Ik wacht op hopelijk een mooie kerstdeal. Zo heb ik mijn vorige telefoon ook gekocht. Meer dan € 1000 voor 2 jaar bellen is mij iets te gortig.
Hetzelfde hier, hopelijk zal het één van deze dagen gebeuren. :)

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:27
ritel?
GSM-abonnement
Tele2 VoordeelBundel 500 Medium (=500Mb)
Gehele periode slechts €26.25 p/mnd. Aansluitkosten €31.90
+139 voor het toestel
totaal €800,90

Tele2 VoordeelBundel 500 Large(=1Gb)
Gehele periode slechts €31.25 p/mnd. Aansluitkosten €31.90
+109 voor het toestel
totaal €890,90

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 428178

Ferio schreef op donderdag 13 december 2012 @ 13:07:
[...]

Hetzelfde hier, hopelijk zal het één van deze dagen gebeuren. :)
Mocht je er één vinden, keep us posted ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetorian
BIj typhone momenteel

8*32 actie tarief
+ 4*42,50 normaal tarief
+ 233 toestelkosten
+ 30 aansluitkosten

Vodafon Bel + SMS+ Web Altijd 42,50 1 jaar!
Dat is, 10 GB + 90 min + onb. sms + gratis bellen naar vodafone nrs.

Totaal 690 euro, niet slecht volgens mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Praetorian schreef op maandag 24 december 2012 @ 14:08:
BIj typhone momenteel

8*32 actie tarief
+ 4*42,50 normaal tarief
+ 233 toestelkosten
+ 30 aansluitkosten

Vodafon Bel + SMS+ Web Altijd 42,50 1 jaar!
Dat is, 10 GB + 90 min + onb. sms + gratis bellen naar vodafone nrs.

Totaal 690 euro, niet slecht volgens mij?
vergeet niet aansluitkosten etc..

Tevens is het geen actie, dit is al een tijdje zo.

Ze zeggen 1 jaar knallers.. htc one x+ gratis, maar dan kom je uit bij een 2-jarige actie en 950+ euro... dan is tele2 met rond de 730 een stuk goedkoper voor 2 jaar.

[ Voor 33% gewijzigd door Ferio op 24-12-2012 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-05 10:45

Murk

Is this thing on?

Dit bericht is niet echt on-topic, maar weet niet waar 't anders moet en het wordt hier zo te zien wel vaker gevraagd. Anyway, zat op studentmobiel te kijken naar wat T-mobile abonnementen voor dit toestel.

HTC One X PLUS 64GB i.c.m. T-Mobile Smart Plus 2 jaar - Smart Plus 230
Bel / sms = 230
Internet 3600/384 Kbps, limiet 500 MB (€0,10 per MB na limiet)
18 maanden €35,54
6 maanden €17,77
Toestelprijs €249
Totaal €995,34

HTC One X PLUS 64GB i.c.m. T-Mobile iSmart 2 jaar - iSmart 75
Bel / sms = 75/2500
Internet 14400/2000 Kbps, limiet 1000 MB (en 64/64 na limiet)
18 maanden €38,13
6 maanden €19,10
Toestelprijs €201
Totaal €1.001,94

Lijkt mij dat iSmart 75 een stuk betere keus is dan, of zit er een addertje onder het gras? Ik bel niet veel dus die 75 min moeten wel afdoende zijn. Hoe dan ook, een stuk sneller internet, en dubbele datalimiet..

Maar met 500 MB zou ik het ook wel redden. Daar zijn echter niet aanzienlijk goedkopere abonnementen voor, of je moet naar Tele2 kijken, SmartMix 2 jaar 300 twv €576 en dan 500 MB internet voor 24*8 = €192, totaal €768. Helaas hoor je over dat netwerk dan weer een hoop slechte verhalen, al ben je volgens mij op elk netwerk wel een keer aan de beurt wat betreft slechte dekking. Vodafone zou ook nog kunnen, goedkoopste 500 MB 2-jarig abonnement is €937.

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IseT
  • Laatst online: 15:01
Ik wacht nog steeds tot de one x+ bij vodafone friends and family beschikbaar komt of heel mischien nog op een top aanbieding. Hoe dan ook duurt wel lang moet ik zeggen :p Ik hou nie zo van die nieuwe "aanbiedingen" eerste zoveel maanden dit bedrag daarna dubbel. Ik wil 1 of 2 jaar lang hetzelfde bedrag betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steviewonder23
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
IseT schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 13:04:
Ik wacht nog steeds tot de one x+ bij vodafone friends and family beschikbaar komt of heel mischien nog op een top aanbieding. Hoe dan ook duurt wel lang moet ik zeggen :p Ik hou nie zo van die nieuwe "aanbiedingen" eerste zoveel maanden dit bedrag daarna dubbel. Ik wil 1 of 2 jaar lang hetzelfde bedrag betalen.
Dan neem je toch de sim-only bij friends and family en het toestel los kopen?
Bij veel toestellen scheelt dat wel ipv het toestel incl abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Laatst online: 15:15
steviewonder23 schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 13:41:
[...]

Dan neem je toch de sim-only bij friends and family en het toestel los kopen?
Bij veel toestellen scheelt dat wel ipv het toestel incl abonnement.
Vodafone heeft de one x+ niet in het assortiment. Belcompany wel maar alleen op bestelling.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Pagina: 1 2 3 Laatste