Mijndankisgroot schreef op donderdag 08 november 2012 @ 01:25:
[...]
Wat betreft de beats oordopjes actie. Ik heb begrepen dat dit ALLEEN een Nederlandse en Belgische actie is. Als je een telefoon hebt gekregen zonder de actie sticker erop dat je recht hebt op beats oordopjes, dan zul je hiervoor niet in aanmerking komen. Als je de actiesticker niet hebt dan heb je hoogstwaarschijnlijk te maken met een geimporteerde versie van de telefoon uit Duitsland of iets dergelijks. Sommige webwinkels staan er bekend om dat ze dit doen en is tevens ook de reden dat ze zulke lage prijzen kunnen vragen
De telefoons zijn namelijk gekoppeld met het serienummer en zo kunnen ze dus zien of het een telefoon is die in de actie valt en uit Nederland of Belgie afkomstig is.
Dat zou wel heel erg zwaar kut zijn..... Als dat vantevoren duidelijk was dan had ik misschien wel een andere keus gemaakt (van winkel) Want zoveel schelen die prijzen nou ook weer niet...
Maar ik begreep inderdaad dat er een sticker of iets dergelijks bij moest zitten?!
Na bellen gisteren kreeg ik wel een zelfde soort verhaal te horen... dat de telefoonsd ergens anders vandaan komen, een groothandel ergens.
Dit geld voor de Htc Desire C :
Heb jij onlangs een HTC Desire C gekocht waarbij de verpakking is
voorzien van de speciale actiesticker, bij één van de erkende
HTC resellers? Ontvang dan nu de urBeatsTM headset en
een 2GB Micro SD kaart voor helemaal niets!
Maar dan snap ik niet wat een officiele reseller is... want op de site van HTC staat als verkooppunt OOK Belsimpel vermeld??!!
[
Voor 13% gewijzigd door
Blue Label op 08-11-2012 10:45
]