Toon posts:

Films, tv, muziek en boeken - Terugkoppeling topic

Pagina: 1 ... 5 6 7 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:52

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Joosie200 schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 21:01:
[...]

Dus ik mag geen vraag stellen aan mensen die het bronmateriaal gelezen hebben en geen spoiler tag gebruiken. Het is weer Tweakers being Tweakers. Ben gewoon benieuwd en om het niet direct zichtbaar te hebben daar heb je spoilertags voor. Maar is goed ik trek mijn vorige post wel leeg.
Een apart topic kan ook nog als daar behoefte aan is :)

Tweakers Discord

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat.

Op mijn telefoon komen de afkorting letters en de topictitels zeer dicht bij elkaar sinds de B toegevoegd is. Dat was al een beetje bij SPRT, maar bij FTMB is het nog een beetje erger. Beter beperken tot 3 letters voor de visuals?

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

• tweakduke

tweakduke

Topicstarter
Of er moet iets meer ruimte tussen. Ik zal het intern eens aankaarten.

Tweakers Discord

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat.

tweakduke schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 14:53:
Of er moet iets meer ruimte tussen. Ik zal het intern eens aankaarten.
Ja, dat zou de layout wel ten goede komen. PFSL is ook al zo'n ruimtevuller, en des te meer 4-letteraars er komen, des te meer het stoort :)

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Lijkt me niet direct nodig dat ieder woord terugkomt in de afkorting, als het maar voldoende onderscheidend is van de rest. Dus gum die B weer weg en probleem opgelost :)

PFSL doet het vast ook prima als PSL, PFL of misschien zelfs FSL want is 'Persoonlijke' echt nodig? Nee, ik heb niet gecheckt of die nog vrij zijn :P

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-03 00:57
Idd, zoals ik ook al eerder opmerkte een paar reacties terug, en Jogai in "Persoonlijke Financiën, Studie en Loopbaan - Feedback"

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

• tweakduke

tweakduke

Topicstarter
Misschien is het al opgemerkt, maar de B is weggehaald.

Tweakers Discord

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-03 10:21

Tripl3 D

Brother in Arms

Kan aub in het [Serie] The Last of Us topic een vergelijkbare waarschuwing geplaatst worden als bijvoorbeeld het Game of Thrones topic?

Zoiets als dit:

Let op:
De spelregels:

Wel welkom:
- Volledig open discussie over de serie op basis van reeds officieel door HBO uitgezonden afleveringen, direct na de nacht waarin de aflevering in de verenigde Staten is uitgezonden. Hier hoeven geen spoilertags voor gebruikt te worden.

Niet welkom:
- Discussie over de games. Daarvoor zijn The Last of Us, [PS4] The Last of Us: Part II of [Multi] The Last of Us: Part I (Remake)
- Discussie / vragen / antwoorden mbt illegale uitgaven, zoals waar ze te downloaden / streamen zijn of wat de kwaliteit ervan is, etc. Via HBO kan je legaal naar deze serie kijken, andere bronnen zijn off topic.

Gebruik spoilertags alleen voor zaken als:
- informatie die (nog) niet is uitgezonden, bijvoorbeeld op basis van casting info, trailers / previews, etc.

Discussie over het gevoerde beleid dient hier te geschieden: Film, TV & Muziek - Terugkoppelingtopic

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

• tweakduke

tweakduke

Topicstarter
Tripl3 D schreef op maandag 9 januari 2023 @ 13:34:
Kan aub in het [Serie] The Last of Us topic een vergelijkbare waarschuwing geplaatst worden als bijvoorbeeld het Game of Thrones topic?

Zoiets als dit:

Let op:
De spelregels:

Wel welkom:
- Volledig open discussie over de serie op basis van reeds officieel door HBO uitgezonden afleveringen, direct na de nacht waarin de aflevering in de verenigde Staten is uitgezonden. Hier hoeven geen spoilertags voor gebruikt te worden.

Niet welkom:
- Discussie over de games. Daarvoor zijn The Last of Us, [PS4] The Last of Us: Part II of [Multi] The Last of Us: Part I (Remake)
- Discussie / vragen / antwoorden mbt illegale uitgaven, zoals waar ze te downloaden / streamen zijn of wat de kwaliteit ervan is, etc. Via HBO kan je legaal naar deze serie kijken, andere bronnen zijn off topic.

Gebruik spoilertags alleen voor zaken als:
- informatie die (nog) niet is uitgezonden, bijvoorbeeld op basis van casting info, trailers / previews, etc.

Discussie over het gevoerde beleid dient hier te geschieden: Film, TV & Muziek - Terugkoppelingtopic
Bij deze :)

Tweakers Discord

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-03 10:21

Tripl3 D

Brother in Arms

Kan er aub een modbreak komen in [Serie] The Last of Us ?

En misschien ook een aanvulling in de spelregels/topicwarning van dat topic?

De reden: Een eindeloze discussie of het wel of niet zombies zijn in The Last of Us en of ze zo genoemd mogen worden, en of het een zombieserie genoemd mag worden, etc.

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

• tweakduke

tweakduke

Topicstarter
Tripl3 D schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 14:25:
Kan er aub een modbreak komen in [Serie] The Last of Us ?

En misschien ook een aanvulling in de spelregels/topicwarning van dat topic?

De reden: Een eindeloze discussie of het wel of niet zombies zijn in The Last of Us en of ze zo genoemd mogen worden, en of het een zombieserie genoemd mag worden, etc.
Voor nu is het over zo te zien, als het weer opnieuw begint dan moet er maar een einde aan gebreid worden.

Tweakers Discord

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-03 00:57
De modbreak in [Serie] The Last of Us bevat een fout, afleiden is met de korte ei. Maar wat ik storender vindt is dat er geen discussie meer mag zijn over 'wokeness'. Blijkbaar is dat een issue tegenwoordig wat speelt in entertainment. Een topic over die specifieke serie mag dan toch ook wel wat discussie daarover bevatten? En dan kan er nog steeds gemodereerd worden als er gebashed wordt, maar dat is dan gewoon zoals overal in lijn met het beleid op GoT.

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Topicstarter
Het probleem is dat de woke discussie eigenlijk verder niks inhoudelijks bevat over de serie. Hoe speelt iemand het personage, de rol op zichzelf en hoe past het in de serie? Om dat te beoordelen hoef je niet eens meteen de woke beweging erbij te betrekken.

Als men echt woke in het algemeen wil discussiëren dan past dat beter in AWM, maar wel graag in overleg met de crew daar. Tot zover zijn die discussies geen succes geweest.

Tweakers Discord

Pagina: 1 ... 5 6 7 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee