Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Film, TV & Muziek - Terugkoppelingtopic

Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• MrVegeta
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 14:52

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik ben de eerste die toegeeft dat er in het verleden nog wel eens aardig pittig werd ... gediscussieerd, maar die tijden zijn al jaren voorbij. Maar goed, back to lijstjes van simpele reviews schrijven en lezen I guess.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Outerspace
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 14:43

Outerspace

Moderator General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Van mij hoef jij je stelling niet zo gechargeerd te brengen. Er wordt door ons helemaal niet gezegd dat het louter een vul je lijstje in topic is. Hell, in de topicstart staat zelfs
Welkom in alweer het achtentwintigste deel van het GoT filmreview- en discussie-topic!

Heb je een film gezien, en wil je er wat over zeggen? Of ben je juist op zoek naar wat anderen te zeggen hebben over een film? This is the place to be! 
Dus discussies over films kan prima. Ga je het hebben over bioscopen, stoelen, popcorn of bier dan ga je redelijk offtopic.

Jack of all trades | Screener | Tweakers Gallery | Spotify!

• boyette
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 05-03 06:39
NPO 3 ligt eruit

lang geleden dat ik dit heb meegemaakt

testbeeld uit hilversum

• The_Worst
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 14:58
Wat is de reden dat The_Worst in "Buitenlandse TV Series 2019-2020" is aangepast?

Er staat geen spoiler in, ik 'neem alleen afscheid' van een serie omdat die teneinde is.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• ciris
  • Registratie: oktober 2003
  • Niet online
@The_Worst
Hoe is wat er achter de spoiler tag staat geen spoiler? Ik wist het niet bijvoorbeeld. Nu, dankzij jou, dus wel.

• JvS
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 14:38

JvS

Ik heb hem zelf ook

ciris schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 07:54:
@The_Worst
Hoe is wat er achter de spoiler tag staat geen spoiler? Ik wist het niet bijvoorbeeld. Nu, dankzij jou, dus wel.
Nou ben ik wel benieuwd of je oprecht de mening over de serie een spoiler vindt, of dat ik iets mis?

• ciris
  • Niet online
JvS schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 08:42:
[...]

Nou ben ik wel benieuwd of je oprecht de mening over de serie een spoiler vindt, of dat ik iets mis?
Ik las gister toch echt iets over een hoofdpersoon wat ergens niet meer meedoet om x reden.

Maar zou zomaar kunnen dat ik iets niet goed heb begrepen.

[Voor 9% gewijzigd door ciris op 10-04-2020 09:21]

• The_Worst
ciris schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 07:54:
@The_Worst
Enige wat erin staat is dat de serie eindigt en dat ik daarom dat specifieke karakter zal missen.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• ciris
  • Niet online
The_Worst schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 09:26:
[...]

Enige wat erin staat is dat de serie eindigt en dat ik daarom dat specifieke karakter zal missen.
Mea Culpa, dan heb ik te vlot gelezen. Omdat ik wist dat de serie eindigde ben ik er wat voorzichtig mee om geen spoilers mee te krijgen.
Die neiging is er nog weleens bij mensen. Ik heb dan te vlot gelezen en niet goed gekeken om zo geen spoilers mee te krijgen. :>

My bad.

• JvS
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 14:38

JvS

Ik heb hem zelf ook

aaaaaaaaah je KAN er ook in lezen dat dat karakter dat je zal missen doodgegaan is @The_Worst, vuile spoileraar.

• ciris
  • Niet online
JvS schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 10:24:
aaaaaaaaah je KAN er ook in lezen dat dat karakter dat je zal missen doodgegaan is @The_Worst, vuile spoileraar.
Dat dus. :P

• Señor Sjon
  • Registratie: juli 2003
  • Nu online

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

Zo, dat lees ik er totaal niet in. :P

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• The_Worst
Ik snap de dubbele interpretatie deels maar het berust dus op een misverstand. :Y)

• ciris
  • Niet online
Señor Sjon schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 11:33:
Zo, dat lees ik er totaal niet in. :P
Die andere rooie blijkbaar wel. :P

Als je het rustig leest dan inderdaad niet. Maar als je bang bent voor spoilers dan lees je er wat vluchtig overheen en pik je alleen wat flarden van de zinnen op.

[Voor 30% gewijzigd door ciris op 10-04-2020 14:19]

• Outerspace
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 14:43

Outerspace

Moderator General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Misschien was het wat voorbarig, misschien ook niet. Maar ik ben wel blij dat we op een positieve manier feedback geven naar elkaar. Thumbs up d:)b

Jack of all trades | Screener | Tweakers Gallery | Spotify!

• VirinR
  • Registratie: augustus 2013
  • Nu online
Normaal wordt er in de herfst een Buitenlandse TV Series topic geopend zodat het topic begint met de start van de nieuwe TV seizoen op de Amerikaanse zenders. Nu heeft corona natuurlijk veel series vertraagd (en er was geen formele start van het TV seizoen) maar het lijkt mij onlogisch dat we blijven hangen in het 2019-2020 topic.

Mijn idee is dan ook om een nieuw topic te maken (Buitenlandse TV Series 2021) zodat de nieuwe series besproken worden in het 2021-topic. Ik vind het geen enkel probleem om een TS aan te maken als jullie en @wontcachme daar geen problemen mee hebben.
Wel in een wat eenvoudigere vorm want ik zou niet weten hoe wontcachme het heeft geflikt om zo'n uitgebreide openingspost te maken :X

[Voor 10% gewijzigd door VirinR op 11-01-2021 13:52]

• wontcachme
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 14:32

wontcachme

You catch me? No you wont

VirinR schreef op maandag 11 januari 2021 @ 13:16:
Normaal wordt er in de herfst een Buitenlandse TV Series topic geopend zodat het topic begint met de start van de nieuwe TV seizoen op de Amerikaanse zenders. Nu heeft corona natuurlijk veel series vertraagd (en er was geen formele start van het TV seizoen) maar het lijkt mij onlogisch dat we blijven hangen in het 2019-2020 topic.

Mijn idee is dan ook om een nieuw topic te maken (Buitenlandse TV Series 2021) zodat de nieuwe series besproken worden in het 2021-topic. Ik vind het geen enkel probleem om een TS aan te maken als jullie en @wontcachme daar geen problemen mee hebben.
Wel in een wat eenvoudigere vorm want ik zou niet weten hoe wontcachme het heeft geflikt om zo'n uitgebreide openingspost te maken :X
Van mij mag je. Ik had vorig jaar mei een oproep gedaan, maar niemand had zich gemeld om de TS over te nemen.

En de TS aanmaken had ik gedeeltelijk geautomatiseerd, maar dat werkt eigenlijk alleen lokaal op mijn NAS. Gelukkig deed ik niet meer alles handmatig :P

Game PC (AMD Ryzen 5600x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 16GB Corsair Vengeance 3600C18 - Samsung 970 EVO 500GB + 1TB - Samsung 850 EVO 500GB - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus TUF VG27AQ 1440p@144hz)

• VirinR
  • Nu online
wontcachme schreef op maandag 11 januari 2021 @ 14:16:
[...]

Van mij mag je. Ik had vorig jaar mei een oproep gedaan, maar niemand had zich gemeld om de TS over te nemen.

En de TS aanmaken had ik gedeeltelijk geautomatiseerd, maar dat werkt eigenlijk alleen lokaal op mijn NAS. Gelukkig deed ik niet meer alles handmatig :P
Ah top! In mei was ik nog druk bezig met studeren maar nu heb ik meer dan genoeg tijd.
Ik zal je even een DM sturen voor het programma.

• VirinR
  • Nu online
@tweakduke @Ramzzz
Ik heb de TS voor de 2020-21 topic al klaar met alle nieuwe series en releasedatum er in.
De opeenvolgende secties kan ik nog later doen.
Kan ik de nieuwe topic online zetten?

• tweakduke
  • Registratie: december 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat

Duke rules the world...

Topicstarter
VirinR schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 10:28:
@tweakduke @Ramzzz
Ik heb de TS voor de 2020-21 topic al klaar met alle nieuwe series en releasedatum er in.
De opeenvolgende secties kan ik nog later doen.
Kan ik de nieuwe topic online zetten?
Prima, slinger hem maar online :)

Tweakers Discord

• VirinR
  • Nu online
tweakduke schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 10:30:
[...]

Prima, slinger hem maar online :)
Done, je vindt hem hier: Buitenlandse TV Series 2020-2021

• Mel33
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 14:52
Loeki de Leeuw komt weer terug deze EK
Oh al 2 dagen bekend
https://nos.nl/l/2370778

[Voor 40% gewijzigd door Mel33 op 03-03-2021 22:17]

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True