all aboard the hypetrain!
De nieuwe beelden zien er best goed uit!
Ik zal moeten wennen aan de jonge Elrond... gaan we Elros ook zien?
En de splendour van Khazad-Dum spat eraf!
Ben niet zo thuis bij de dwergen maar hadden ze in Khazad Dum ooit een koningin?
Linksom of rechtsom is mijn meer prangende vraag: waar is haar baard????
Kan ik al een action figure kopen van Galadriel? Ziet er prachtig uit in die outfit! Of ben ik nou sexistisch bezig?
'Verboden liefde'... cringe... altijd maar weer... net als in de hobbit...
maar wacht... het is eigenlijk een thema wat in het verhaal zou MOETEN.
Het komt in alle verhalen van Tolkien voor, en zelfs in zijn eigen leven als katholiek en protestant als getrouwd stel. Beren en Luthien. Aragorn en Arwen.
Dus ja, stop het er maar mooi in, we gaan het zien!
Dit zijn mooie plaatjes! Ik vraag me alleen af hoe ze Galadriel dan willen gaan afbeelden. Natuurlijk is er niet veel bekend over wat ze precies deed in de 2nd age maar ik heb nooit het beeld gehad dat ze heel erg actief was oid. Ja ze was ambitieus en dat is ook waarom ze in Middle Earth bleef en waarom ze stelde dat de test geslaagd was in de LotR film later in de 3rd age, zeer ambitieus en trots, dat zeer zeker maar dan meer als 'queen of a realm' niet perse als iemand die het van de grond af op heeft moeten bouwen en er letterlijk voor heeft moeten vechten als 'leader of the northern armies', ze hoefde haar handen niet vies te maken. Dat vond ik ook passend aan de Hobbit films toen de White Council Sauron verdreef. Ze wordt daar niet afgebeeld als warrior maar meer als een mage.
Ze hoeft zich niet te bewijzen als leider van een realm. De elfen doen het automatisch, vanwege haar afkomst. Ze hoeft zich niet op te vechten. Ze is al van adel en van hoge oude afkomst uit Valinor. Dus waarom een warrior als leider van het leger?
Feit blijft dat het een mooie outfit is en een bloedmooi zwaard!
[
Voor 5% gewijzigd door
Anoniem: 421923 op 11-02-2022 19:21
]