Aangezien er kennelijk een zeer grote behoefte is om zowel [Boek] A Song of Ice and Fire als [Serie] Game of Thrones "puur" te houden (een veel sterkere behoefte dan ik in eerste instantie had ingeschat - waarvoor mijn oprechte excuses), open ik bij deze een "fusion" topic voor de gehele wereld van Westeros en Essos, Game of Thrones, A Song of Ice and Fire - alles uit de wereld die George R.R. Martin heeft gecreëerd en die hij nog steeds aan het uitbreiden is.
Lezers die geen spoilers willen zien ten aanzien van de boeken (ASOIAF) en/of ten aanzien van de serie (GOT)... stop hier met lezen!
In dit topic mag alles. Wilde theorieën, discussies over verschillen tussen de serie en de boeken en wat de redenen daarvoor zouden kunnen zijn, in hoeverre veranderingen in de serie naar de toekomst toe verschillen in verhaallijnen zouden kunnen bewerkstelligen. Kortom, no holds barred, niets hoeft in spoiler tags. Leef je uit!
Lezers die geen spoilers willen zien ten aanzien van de boeken (ASOIAF) en/of ten aanzien van de serie (GOT)... stop hier met lezen!
In dit topic mag alles. Wilde theorieën, discussies over verschillen tussen de serie en de boeken en wat de redenen daarvoor zouden kunnen zijn, in hoeverre veranderingen in de serie naar de toekomst toe verschillen in verhaallijnen zouden kunnen bewerkstelligen. Kortom, no holds barred, niets hoeft in spoiler tags. Leef je uit!
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.