Interessant, maar ze zouden ook eens aandacht kunnen schenken aan eens remasters plaatsen van de originele serie, want zeker het eerste seizoen is de kwaliteit belabberd, zelfs de gewone dvd versie is betere kwaliteit.absrnd schreef op woensdag 19 november 2025 @ 19:57:
Nieuwe Stargate serie aangekondigd voor PrimeVideo
[YouTube: Amazon's Stargate Announcement | Coming to Prime Video]
Daarvoor hebben ze nu voor 2,99 extra dus dat je reclame vrij kunt kijken (alhoewel er dan soms alsnog wel een skippable trailer voor een andere film/serie op prime er voor zit).G_Dragon schreef op woensdag 19 november 2025 @ 20:23:
Hmm ik dacht dat er alleen meer reclame voor een film / serie kwam, maar ook tijdens het kijken dus net zoals de normale televisie. Ik weet niet wat ik daar van moet vinden, we kijken een film van 2 uur. Als dit een keer gebeurd tijdens die twee uur neem ik er genoege mee maar vaker dan dat is het dag abbonnement
Jammer dat ze geen jaarvariant alsnog hebben zoals met het basis abo wel hebben. Met alles wat er bij zit, series/films/gratis verzenden/gratis games/Luna/muziek/opslag foto's, vind ik zelf die 2,99 extra nog niet zo'n probleem, want het basis abo is al de goedkoopste. Kijk naar een netflix wat gewoon 20 euro is als je 4K en atmos wil
Maargoed, ik heb dan ook alleen prime en kijk daar veel series en films op.
/f/image/beoFnCYtwtzBu24Z4Li0Elqh.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/arIt0vjwq9J0zyhMGaHEHpHk.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/rfnYoPHebU2MpR2eeec6gAnB.png?f=fotoalbum_large)