• SuperDre
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-01 01:31
Interessant, maar ze zouden ook eens aandacht kunnen schenken aan eens remasters plaatsen van de originele serie, want zeker het eerste seizoen is de kwaliteit belabberd, zelfs de gewone dvd versie is betere kwaliteit.
G_Dragon schreef op woensdag 19 november 2025 @ 20:23:
Hmm ik dacht dat er alleen meer reclame voor een film / serie kwam, maar ook tijdens het kijken dus net zoals de normale televisie. Ik weet niet wat ik daar van moet vinden, we kijken een film van 2 uur. Als dit een keer gebeurd tijdens die twee uur neem ik er genoege mee maar vaker dan dat is het dag abbonnement
Daarvoor hebben ze nu voor 2,99 extra dus dat je reclame vrij kunt kijken (alhoewel er dan soms alsnog wel een skippable trailer voor een andere film/serie op prime er voor zit).
Jammer dat ze geen jaarvariant alsnog hebben zoals met het basis abo wel hebben. Met alles wat er bij zit, series/films/gratis verzenden/gratis games/Luna/muziek/opslag foto's, vind ik zelf die 2,99 extra nog niet zo'n probleem, want het basis abo is al de goedkoopste. Kijk naar een netflix wat gewoon 20 euro is als je 4K en atmos wil 8)7
Maargoed, ik heb dan ook alleen prime en kijk daar veel series en films op.

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Nu hopen dat ze er wat fatsoenlijks mee doen… en niet zoals Disney met Alien: Earth na 1 seizoen de boel weer cancelen

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Thalaron schreef op donderdag 20 november 2025 @ 01:03:
[...]

Nu hopen dat ze er wat fatsoenlijks mee doen… en niet zoals Disney met Alien: Earth na 1 seizoen de boel weer cancelen
Ik schrok even, maar Alien: Earth lijkt niet gecanceld te zijn.
Tenzij je een bron hebt die beter is?

Dat zit wel Schnorr.

• Jron667
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20:35
Ik zit vast aan de reclames, ik heb Amazon Spanje, maar woon in Portugal. Optie zonder reclame niet beschikbaar. Er zijn toch wel behoorlijk wat reclames tijdens het kijken van een serie.

• Thalaron
  • Nu online
Stukfruit schreef op donderdag 20 november 2025 @ 01:39:
[...]

Ik schrok even, maar Alien: Earth lijkt niet gecanceld te zijn.
Tenzij je een bron hebt die beter is?
Hmm… blijkbaar begint clickbait ook invloed te hebben op bepaalde nieuwsbronnen/ YouTubers. Omdat er geen aankondiging was ging men blijkbaar uit van dat de serie gecanceld moest zijn…

Meevaller dan. Al hoop ik wel dat de serie zich iets herpakt (begin vond ik sterk, maar het hele Peter Pan gedoe werd snel saai..

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Thalaron
  • Nu online
Thalaron schreef op donderdag 20 november 2025 @ 01:03:
[...]

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20:00
Geen reboot maar een voortzetting en een hoop mensen die aan de originele show hebben gewerkt. Ik ben voorzichtig positief! Ik hoop wel dat het aantal afleveringen iets hoger gaat liggen dan wat tegenwoordig gebruikelijk is, en dat ze het tempo er een beetje in kunnen houden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ojLINQR7BD0ovHij86QYGSeUB64=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/VgNx6mV9soTUeDvFqZKwkeOw.png?f=user_large

• ColdStone
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 10:25

ColdStone

(╯°□°)╯︵ ┻━┻

Leuk! ik laat me graag verrassen!

Signature uploaded in 3. 2. connection interrupted. Try again.

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:37
ErikT738 schreef op donderdag 20 november 2025 @ 10:37:
Geen reboot maar een voortzetting en een hoop mensen die aan de originele show hebben gewerkt. Ik ben voorzichtig positief! Ik hoop wel dat het aantal afleveringen iets hoger gaat liggen dan wat tegenwoordig gebruikelijk is, en dat ze het tempo er een beetje in kunnen houden.
Iets hoger? Gewoon 20-24 afleveringen per seizoen en 1 of 2 dubbel-afleveringen. Dat hoop ik, gewoon zoals het vroeger was. Ik ben nu al een tijdje stargate universe aan het kijken en ik kan niet zeggen dat die afleveringen eenvoudiger in elkaar steken dan bij de moderne series. Seizoenen van 6-8 afleveringen is gewoon luiheid, onder het mom van gericht op de jeugd met een korte aandachtsspanne.

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:17

defiant

Moderator General Chat
Aangezien de vorige topics in TL stonden en gesloten zijn, ook maar even een nieuwe topic aangemaakt hier:
Stargate - Nieuws en achtergronden

"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-01 23:09

Sorcerer8472

Mens sana?

LA-384 schreef op donderdag 20 november 2025 @ 20:51:
[...]

Iets hoger? Gewoon 20-24 afleveringen per seizoen en 1 of 2 dubbel-afleveringen. Dat hoop ik, gewoon zoals het vroeger was. Ik ben nu al een tijdje stargate universe aan het kijken en ik kan niet zeggen dat die afleveringen eenvoudiger in elkaar steken dan bij de moderne series. Seizoenen van 6-8 afleveringen is gewoon luiheid, onder het mom van gericht op de jeugd met een korte aandachtsspanne.
Productiekwaliteit van moderne series is wel beter dan vroeger hoor. De kosten per aflevering zijn een veelvoud van wat ze vroeger waren ook.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20:00
LA-384 schreef op donderdag 20 november 2025 @ 20:51:
[...]

20-24 scheen nogal zwaar te zijn voor de cast en crew, dus ik heb er alle begrip voor als ze dat niet doen. Zolang het er 10 of meer zijn en het gewoon elk jaar doorloopt ben ik happy (ik begrijp er echt niets van dat sommige series gewoon drie jaar tussen een seizoen laten zitten).

• Stukfruit
  • Niet online
ErikT738 schreef op donderdag 20 november 2025 @ 22:34:
[...]

20-24 scheen nogal zwaar te zijn voor de cast en crew, dus ik heb er alle begrip voor als ze dat niet doen. Zolang het er 10 of meer zijn en het gewoon elk jaar doorloopt ben ik happy (ik begrijp er echt niets van dat sommige series gewoon drie jaar tussen een seizoen laten zitten).
En wat denk je van post(bewerking)? Die zitten ook constant in een crunch.

Dus inderdaad, liever 10 met hogere kwaliteit dan 20 omdat je dan meer hebt :)

Dat zit wel Schnorr.

• -SambaL-
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 29-01 17:41
Ik ben vooralsnog "ineligible" voor een ad-free optie als lid zijnde van de Duitse Prime. VPN instellen op Duitsland heeft bij mij geen effect hierop.

Als iemand die al jaren reclame vrij leeft (geen radio, geen kabel TV, ooglappen op bij de bushalte, etc.) is dit bijzonder storend.

Iemand inmiddels een oplossing hier voor?

• Jurgen69
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17:15
Heeft iemand hier ervaring met het kijken van amazon prime in het buitenland? Het is blijkbaar niet toegestaan, ik heb dit afgelopen weekend ondervonden. Ik ben regelmatig op reis en neem mijn tablet mee. Ik kijk dan wat netflix voor het slapen gaan, op de tablet zelf, dus niet casten of zo. Dit is geen enkel probleem. Ditmaal opende ik prime en was nog bezig wat uit te zoeken toen ik ineens uit de app gegooid werd. Een paar minuten later had ik een email dat ze mijn lidmaatschap beeindigd hadden en mijn al betaalde abonnementsgeld gingen terugstorten. Er stond geen reden bij. Ik ben er nog verbaasd over. Ik ben inmiddels weer thuis en heb me opnieuw aangemeld, inclusief de ad-free optie. Heel bizar allemaal..

• mxmemx
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 30-01 10:08
Ik probeer mgm+ te kopen op amazon prime voor the institute, maar hij accepteert niets. Insert south park meme "How do i Reacccchhh these guys". Iemand een "ander" adres voor the institute

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-01 11:56

avotar

P0werd by Black Coffee

Jurgen69 schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 18:18:
Heeft iemand hier ervaring met het kijken van amazon prime in het buitenland? Het is blijkbaar niet toegestaan, ik heb dit afgelopen weekend ondervonden. Ik ben regelmatig op reis en neem mijn tablet mee. Ik kijk dan wat netflix voor het slapen gaan, op de tablet zelf, dus niet casten of zo. Dit is geen enkel probleem. Ditmaal opende ik prime en was nog bezig wat uit te zoeken toen ik ineens uit de app gegooid werd. Een paar minuten later had ik een email dat ze mijn lidmaatschap beeindigd hadden en mijn al betaalde abonnementsgeld gingen terugstorten. Er stond geen reden bij. Ik ben er nog verbaasd over. Ik ben inmiddels weer thuis en heb me opnieuw aangemeld, inclusief de ad-free optie. Heel bizar allemaal..
Ik zit een paar dagen in Duitsland, maar daar heb ik het probleem niet gehad.
Zowel via de app als via een browser gekeken.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 19:00
Het lijkt alsof ze de frequentie van de reclames aan het opschroeven zijn. Eerst was het 2 of 3x per aflevering, maar nu lijkt het alsof ze om de 7-8 minuten een blok erin gooien. Alsof ze je proberen te dwingen naar het reclamevrije abonnement.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:33
Malfunctions schreef op woensdag 10 december 2025 @ 16:04:
Het lijkt alsof ze de frequentie van de reclames aan het opschroeven zijn. Eerst was het 2 of 3x per aflevering, maar nu lijkt het alsof ze om de 7-8 minuten een blok erin gooien. Alsof ze je proberen te dwingen naar het reclamevrije abonnement.
Mijn ervaring is dat het heel verschillend is. Bij de Rings of Power vrijwel niks. Zelf heb ik wel gekeken wat ik perse wilde zien. Ik laat mijn jaarabo per half december aflopen. Wanneer er weer wat nieuwe (en voor mij interessante) content is, zie ik het wel weer. Even een maandje een abo afnemen, ten tijde van Prime deals?

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01 15:04
Het vijfde en laatste seizoen van The Boys gaat op 8 april 2026 in première op Prime Video, met twee afleveringen, gevolgd door elke week een nieuwe aflevering, met als hoogtepunt de onvergetelijke, epische seriefinale op 20 mei 2026.

• Raymond P
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
Kolere, als je in slaap bent gevallen tijdens het kijken van een serie en je niet exact weet wat je gezien hebt dan ben je wel echt aan de beurt met die advertenties...

- knip -

• adjep07
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-01 21:42
Jurgen69 schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 18:18:
Vorig jaar in Thailand kon ik het gewoon kijken, HBO niet volgens mij.

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-01 23:09

Sorcerer8472

Mens sana?

adjep07 schreef op donderdag 11 december 2025 @ 21:31:
[...]

Vorig jaar in Thailand kon ik het gewoon kijken, HBO niet volgens mij.
Bepaalde content is niet beschikbaar in het buitenland. De Prime Video Originals wel.
The Boys nieuwe seizoen ziet er een beetje saai uit helaas, veel van hetzelfde ofzo, maar kan ook de trailer zijn, hoop ik dan maar :{

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

• MCP cloud
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:37

MCP cloud

Op het web sinds 1998

Rechter verbiedt Amazon reclames op Prime Video in Duitsland; Nederlandse Consumentenbond toont interesse

https://www.bnr.nl/nieuws...consumentenbond-kijkt-mee

Powered by KPN | Experia Box V10 + TP-link switch LS1005G + 2 Superwifi

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

MCP cloud schreef op donderdag 18 december 2025 @ 21:42:
Rechter verbiedt Amazon reclames op Prime Video in Duitsland; Nederlandse Consumentenbond toont interesse

Moet nog bekrachtigd en is nog niet rechtsgeldig, zegt een Duits artikel, en Amazon kan nog steeds in verweer. Maar beter iets dan niks zullen we maar denken.

Buiten die reclame krijgt een klant ook een mindere streaming kwaliteit voorgeschoteld, geen Atmos en geen Dolby Vision, maar daarover hoor je eigenlijk niemand werkelijk wat opmerken, het gaat steeds alleen maar over de extra reclame 🤷‍♂️

Testing, one, two ...

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Krijg je bij de nederlandse Prime Video nou ook reclames als je meer betaald voor een reclame-vrij abonnement? Begrijp ik dit goed? Ik heb juist zo'n duurder abonnement genomen om reclames te voorkomen geloof ik, of het was een andere streamingsdienst

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

• SuperDre
hardware-lover schreef op donderdag 18 december 2025 @ 21:54:
[...]

[url="https://www.deutschlandfunk.de/amazon-darf-prime-kunden-keine-werbung-aufzwaengen-100.html"]
Buiten die reclame krijgt een klant ook een mindere streaming kwaliteit voorgeschoteld, geen Atmos en geen Dolby Vision, maar daarover hoor je eigenlijk niemand werkelijk wat opmerken, het gaat steeds alleen maar over de extra reclame 🤷‍♂️
Nouja, gelukkig is het met die paar euro extra nog steeds tich keer goedkoper als vergelijkbaar abo bij netflix, vind €20+ toch echt te krankzinnig voor woorden om te moeten betalen als alleenstaande.

• Not_Disclosed
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-01 08:21

Volgens het BNR artikel, waarvoor dank, geeft de consumentenbond aan nog niet veel klachten te hebben ontvangen. Tijd om daar verandering in te brengen!!!!

A life lived in fear is a life half lived

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Not_Disclosed schreef op vrijdag 19 december 2025 @ 12:44:
[...]

Volgens het BNR artikel, waarvoor dank, geeft de consumentenbond aan nog niet veel klachten te hebben ontvangen. Tijd om daar verandering in te brengen!!!!
Dan gooit Amazon gewoon de prijs een paar euro omhoog naar het niveau van het advertentievrije abonnement.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

• ColdStone

ColdStone

(╯°□°)╯︵ ┻━┻

avotar schreef op vrijdag 19 december 2025 @ 13:32:
[...]

Dan gooit Amazon gewoon de prijs een paar euro omhoog naar het niveau van het advertentievrije abonnement.
Feit zit hem vooral dat als jij nu voor een jaar hebt afgesloten ze zich aan die voorwaarden zouden moeten houden en dus pas reclame mogen tonen nadat die periode afloopt en je met nieuwe voorwaarden afsluit. Of ze hadden in de voorwaarden moeten opnemen dat ze mochten afwijken wat ze dus blijkbaar niet hebben gedaan.

• the-body
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

the-body

Ja, zo heet ik nou eenmaal

Ik heb nog een Duits Prime abonnement en wil zeker niet over naar een NL abbo. In mijn situatie kon ik de advertenties niet afkopen, dus ik ben benieuwd of je in Nederland met een Duitse Prime straks weer reclamevrij kan kijken!

This title is for sale, please send me a PM

• SuperDre
Ugh, het lijkt er op dat aflevering 9 van Tokyo Vampire Hotel mist, gelukkig dat ik dat zag voordat ik er aan begonnen was. En contact opnemen met Prime is echt amper tot niet mogelijk..

• bongholio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:13
the-body schreef op vrijdag 19 december 2025 @ 14:38:
[...]

Ik heb nog een Duits Prime abonnement en wil zeker niet over naar een NL abbo. In mijn situatie kon ik de advertenties niet afkopen, dus ik ben benieuwd of je in Nederland met een Duitse Prime straks weer reclamevrij kan kijken!
Same. Hoop het ook, maar ik heb zo'n onderbuik gevoel ...

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Hoe irritant die reclame bij Prime Video (ik heb ook een .de account) ook is.

De voordelen van het gigantische assortiment (op niet-Video gebied) vind ik nog steeds een groot pluspunt.
Dan 'gedoog' ik wel de reclamezooi bij de video content. ;)

Zo heb ik de afgelopen dagen Sebastian Fitzek’s Therapy gekeken.
https://www.primevideo.co...L9N3RYYCVCPYP8DNGWVDLHKUO
Top verhaal. d:)b

Maar die reclame... :r Per aflevering soms wel twee tot drie keer die werving voor oorlogszuchtige vrouwen bij onze defensie. :(

Mooie Plaatjes   

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:38

Robtimus

me Robtimus no like you

SuperDre schreef op zondag 21 december 2025 @ 00:30:
Ugh, het lijkt er op dat aflevering 9 van Tokyo Vampire Hotel mist, gelukkig dat ik dat zag voordat ik er aan begonnen was. En contact opnemen met Prime is echt amper tot niet mogelijk..
Ik dacht dat ik een nummeringsfout van Amazon heb gezien, omdat S1 E10 "Tokyo Vampire Hotel: Episode 9" heet, en er volgens Wikipedia: Tokyo Vampire Hotel ook 9 afleveringen zouden zijn. Maar als je bij de episode list kijkt dan zijn het er toch 10, en zou S1 E9 "Tokyo Vampire Hotel: Episode 8.02" moeten zijn - en die ontbreekt dus. Het is ook niet dat S1 E8 2x zo lang is. Erg slecht van Amazon...

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Ik zit in het preview programma van Prime. Heel af en toe komt er een vragenlijst, nu 2x iets kunnen previewen. Wel leuk, 1x was het tof om te kijken en te reviewen, de andere keer was het een totale mismatch met mijn eigen voorkeuren van kijken.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• SuperDre
ehtweak schreef op zondag 21 december 2025 @ 09:13:De voordelen van het gigantische assortiment (op niet-Video gebied) vind ik nog steeds een groot pluspunt.

Zo heb ik de afgelopen dagen Sebastian Fitzek’s Therapy gekeken.
https://www.primevideo.co...L9N3RYYCVCPYP8DNGWVDLHKUO
Top verhaal. d:)b
Therapy is ook gewoon bij de nl versie beschikbaar, net zoals de geweldige Gryphion (of hoe die ook al weer heette).
Maar wat is er daar dan meer beschikbaar aan niet-video zooi, want als ik naar amazon.de ga krijg ik gewoon duitse zooi.
Robtimus schreef op zondag 21 december 2025 @ 14:30:
[...]
Maar als je bij de episode list kijkt dan zijn het er toch 10, en zou S1 E9 "Tokyo Vampire Hotel: Episode 8.02" moeten zijn - en die ontbreekt dus. Het is ook niet dat S1 E8 2x zo lang is. Erg slecht van Amazon...
Dat was ook mijn gedachte van ep8, zag dat die gelist was als 30 min, dus voor de zekerheid maar gestart om te kijken of die toch niet langer duurde, maar helaas.

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

SuperDre schreef op zondag 21 december 2025 @ 15:19:
[...]
Maar wat is er daar dan meer beschikbaar aan niet-video zooi, want als ik naar amazon.de ga krijg ik gewoon duitse zooi.
Nou... alle food en non-food producten. Het assortiment is op .de vele malen groter dan bij .nl.
Da's toch geen Duitse zooi?

Oh wacht, biologisch roggemeel van Duitse oogst is natuurlijk wel Duitse zooi... ;)
om maar eens een voorbeeld te noemen

Mooie Plaatjes   

• Draconian
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 29-01 12:16
Geen zin om alles terug te lezen maar de reclames komen nu iedere 5 minuten. Wat is er gebeurd? Ik zou 3 euro extra per maand moeten betalen voor reclamevrij. Maar iedere 5 minuten? Dit is absurd. Ben de serie House of David aan het kijken. Niet normaal hoeveel reclames.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Draconian schreef op dinsdag 23 december 2025 @ 15:30:
Geen zin om alles terug te lezen maar de reclames komen nu iedere 5 minuten. Wat is er gebeurd? Ik zou 3 euro extra per maand moeten betalen voor reclamevrij. Maar iedere 5 minuten? Dit is absurd. Ben de serie House of David aan het kijken. Niet normaal hoeveel reclames.
Al wat langer geen Amazon Prime serie meer gekeken, maar dat is natuurlijk absurd. Dat zijn Youtube praktijken, daar haak ik nu al regelmatig af bij een video, omdat je gek wordt van alle reclames.

• Draconian
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 29-01 12:16
Exocet schreef op dinsdag 23 december 2025 @ 15:50:
[...]

Al wat langer geen Amazon Prime serie meer gekeken, maar dat is natuurlijk absurd. Dat zijn Youtube praktijken, daar haak ik nu al regelmatig af bij een video, omdat je gek wordt van alle reclames.
Het is veel erger geworden in ieder geval. Prime is niet meer leuk kijken zo voor 5 euro per maand. Ik weiger 3 euro extra te betalen. Dan zeg ik het nog liever op. Per aflevering gigantisch veel reclames van 15 a 20 seconden maar dan heb je ze ook nog ertussen van bijna 2 minuten lang. Ben dit echt spuigzat aan het worden de dwang om nog meer te betalen. Ik snap wel waarom illegaal weer helemaal terug gaat komen.

Ik heb al gevonden dat het nu tot 6 minuten per uur is geworden aan reclames en dan bepalen ze zelf de lengte en frequentie. Verdubbeld dus.

• ArthurMorgan
  • Niet online
Delerium schreef op maandag 10 november 2025 @ 09:46:
[...]

Ik heb zojuist Mash afgekeken. Een seer prima serie met lichtvoetige humor en toch enkele zware aflveringen om je aan het denken te zetten.
Ik ga wel de laatste afleveringen spoileren:
spoiler:
de laatste aflevering staat bij niet op prime. Ik kan heb nergens vinden. Het seizoen houdt op bij aflvering 15
.
en hier is hij dan: https://www.primevideo.co...kCode=xm2&tag=justnlnl-21

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
Niets te zien via die link (amazon NL account)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3skCAO8tk3cXTQogKWkgWqApCLQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/beoFnCYtwtzBu24Z4Li0Elqh.png?f=fotoalbum_large

ondanks dit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-rvdrydhDPza0gNSrXILiqsn2JE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/arIt0vjwq9J0zyhMGaHEHpHk.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 21% gewijzigd door W1ck1e op 01-01-2026 11:48 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
W1ck1e schreef op donderdag 1 januari 2026 @ 11:47:
[...]

Niets te zien via die link (amazon NL account)

[Afbeelding]
Werkt hier wel (NL account, ENG taal, mocht dat uitmaken):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t_AKwQarfHQks_o2Ak4V4s_yUyE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rfnYoPHebU2MpR2eeec6gAnB.png?f=fotoalbum_large

Speelt ook gewoon prima af.

The devil is in the details.

• W1ck1e
  • Nu online
Hahn schreef op donderdag 1 januari 2026 @ 11:48:
[...]

Werkt hier wel (NL account, ENG taal, mocht dat uitmaken):

[Afbeelding]

Speelt ook gewoon prima af.
Klopt, bij mij nu ook. Via de serie vond ik niks, volgens mij is het een film, En dan doet hij het wel. Het is een beetje een rommeltje (bij Prime of mij)

• Hahn
  • Nu online
W1ck1e schreef op donderdag 1 januari 2026 @ 11:52:
[...]

Klopt, bij mij nu ook. Via de serie vond ik niks, volgens mij is het een film, En dan doet hij het wel. Het is een beetje een rommeltje (bij Prime of mij)
:? Maar je klikte toch gewoon op de link die je quote? Je zei letterlijk "Niets te zien via die link".

• W1ck1e
  • Nu online
Hahn schreef op donderdag 1 januari 2026 @ 11:54:
[...]

:? Maar je klikte toch gewoon op de link die je quote? Je zei letterlijk "Niets te zien via die link".
En later schreef ik "het is een beetje een rommeltje", blijkbaar bij mij (in mijn hoofd) ;)
Ik weet niet meer precies wat ik waar heb gedaan, slecht korte termijn geheugen. Spectrum dingetje.

• Hahn
  • Nu online
W1ck1e schreef op donderdag 1 januari 2026 @ 11:58:
[...]

En later schreef ik "het is een beetje een rommeltje", blijkbaar bij mij (in mijn hoofd) ;)
Ik weet niet meer precies wat ik waar heb gedaan, slecht korte termijn geheugen. Spectrum dingetje.
Oke, dat werd me niet duidelijk. Maar goed, mysterie opgelost.

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Draconian schreef op dinsdag 23 december 2025 @ 15:30:
imho zwaar overdreven... reclames komen niet om de 5 minuten. :N

Heb afgelopen week b.v. 2 afleveringen van Fallout gekeken (toch één v.d. meest populaire shows op dit moment).
Bij S2E2 1x vooraf anderhalve minuut reclame en halverweg ook nog 1x.
Bij S2E3 slechts 1x vooraf (en dan ook nog reclame voor een andere Amazon show) en de rest van de aflevering reclame vrij.
Dus... :?

Mooie Plaatjes   

• W1ck1e
  • Nu online
ehtweak schreef op donderdag 1 januari 2026 @ 12:26:
[...]

Heb afgelopen week b.v. 2 afleveringen van Fallout gekeken (toch één v.d. meest populaire shows op dit moment).
Bij S2E3 slechts 1x vooraf (en dan ook nog reclame voor een andere Amazon show) en de rest van de aflevering reclame vrij.
Ik herken het ook niet, maar misschien is het niet voor iedereen gelijk.
Elke 5 minuten zou wel heel erg veel zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door W1ck1e op 01-01-2026 12:30 ]

• ColdStone

ColdStone

(╯°□°)╯︵ ┻━┻

[...]

Het lijkt behoorlijk random te zijn over devices en maar zelfs per dag op hetzelfde device.
Via de TV app is het niet te doen, dan wordt ik doodgegooid, in de eerste aflevering fallout 5x, toen op de pc gestart om te casten ook daar 2 lange reclames, uiteindelijk vanaf een android phone gecast en toen konden we alles kijken met slechts 1 advertentie van 15sec per aflevering. Als ik nu weer kijk op de telefoon krijg ik er drie langere.

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Draconian schreef op dinsdag 23 december 2025 @ 16:43:
[...]

Het is veel erger geworden in ieder geval. Prime is niet meer leuk kijken zo voor 5 euro per maand. Ik weiger 3 euro extra te betalen. Dan zeg ik het nog liever op. Per aflevering gigantisch veel reclames van 15 a 20 seconden maar dan heb je ze ook nog ertussen van bijna 2 minuten lang. Ben dit echt spuigzat aan het worden de dwang om nog meer te betalen. Ik snap wel waarom illegaal weer helemaal terug gaat komen.

Ik heb al gevonden dat het nu tot 6 minuten per uur is geworden aan reclames en dan bepalen ze zelf de lengte en frequentie. Verdubbeld dus.
Hier ook steeds meer reclames tijdens films en series op de Google TV Streamer, en net zoals jou weiger ik om meer te gaan betalen. Als het zo doorgaat met de reclames is het gewoon opzeggen en verder via de Plex server, want ik betaal niet voor een streamingsdienst om vervolgens veel reclame te zien en telkens gedwongen te worden om een duurder abbonnement te nemen voor minder reclame / reclame vrij.

Dit is bij Netflix en Disney+ ook gebeurd (prijsverhogingen, abonnementen met reclames) en die hebben wij ook gewoon de deur uit gedaan :X

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Misschien dat het ook afhankelijk is van het device dat je gebruikt om te kijken?

Hier gebruiken we gewoon de KPN STB (kanaal 203). En de hoeveelheid reclame is nog steeds zeer beperkt. Soms gewoonweg helemaal niks tijdens een aflevering van iets en/of een film
En soms een paar reclames. Maar zeer zeker geen per vijf minuten; want dat is imho gewoon onzin.

BTW: ik moet er niet aan denken om spannende films, of series zoals Fallout op een mini-schermpje te kijken (hetzij slimfeun of tablet o.i.d.) Dan is er toch niks aan? :? Je mist allerlei details en het komt imho totaal niet als 'geweldig' over. Dan liever helemaal niet.

[ Voor 27% gewijzigd door ehtweak op 01-01-2026 15:42 ]

Mooie Plaatjes   

• SuperDre
Nou, Prime's fix voor het probleem met de missende afleverin (8.02) bij Tokyo Vampire Hotel is dan maar gewoon de hele serie er bij ons af te halen, en dat terwijl die bij de UK versie wel gewoon die aflevering had.

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Nu online
Lang leve Amazon België :) die heeft nog "gewoon" de oude prijzen (25 per jaar). Wel opletten, erg veel Franse series. (Of Frans eroverheen gesproken).

Enkel vooraf soms een reclame, maar die kan je doorklikken

[ Voor 16% gewijzigd door 99ruud99 op 05-01-2026 21:26 ]

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:32

R.G

Duitsland heeft het ongedaan maken met rechtszaak?

Nederland moet dit ook doen?
Wordt gek van de reclames inderdaad..

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

R.G schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 03:11:
Duitsland heeft het ongedaan maken met rechtszaak?

Nederland moet dit ook doen?
Wordt gek van de reclames inderdaad..
Gewoon meer betalen, dan komt alles goed. O-)
Zonder gekheid: in het begin vond ik het meevallen, maar bij de eerste aflevering van Fallout heb ik 3x 5 minuten reclame gezien. Sindsdien Prime niet meer aan gehad; enige reden om 'm aan te houden, is het gratis verzenden. De zeven zeeën lonken.

Nomen nescio

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:00
Hmm, mijn reclames zijn tot nu toe beperkt tot max 40 seconden vóórdat de film/serie begint. Maar ik kijk niet zo heel veel prime (max 1 a 2 x pw filmpje)

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

• R.G

R.G

Bra-Jo schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 09:08:
[...]

Gewoon meer betalen, dan komt alles goed. O-)
Zonder gekheid: in het begin vond ik het meevallen, maar bij de eerste aflevering van Fallout heb ik 3x 5 minuten reclame gezien. Sindsdien Prime niet meer aan gehad; enige reden om 'm aan te houden, is het gratis verzenden. De zeven zeeën lonken.
Ja als je 2 pakketjes per maand haalt bij Amazon is het Al profit lol

Vergeet niet: Amazon video Amazon games en Amazon free shipping 😂

• R.G

R.G

Is dit njet contract break?
Als we met zijn allen consumenten bond gaan gaat dat werken?

In duitsland is daf gelukt hoorde ik

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
R.G schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 15:54:
[...]

Ja als je 2 pakketjes per maand haalt bij Amazon is het Al profit lol

Vergeet niet: Amazon video Amazon games en Amazon free shipping 😂
En de gratis foto opslag :)

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19:49

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

G_Dragon schreef op donderdag 1 januari 2026 @ 14:00:
[...]

Hier ook steeds meer reclames tijdens films en series op de Google TV Streamer, en net zoals jou weiger ik om meer te gaan betalen. Als het zo doorgaat met de reclames is het gewoon opzeggen en verder via de Plex server, want ik betaal niet voor een streamingsdienst om vervolgens veel reclame te zien en telkens gedwongen te worden om een duurder abbonnement te nemen voor minder reclame / reclame vrij.

Dit is bij Netflix en Disney+ ook gebeurd (prijsverhogingen, abonnementen met reclames) en die hebben wij ook gewoon de deur uit gedaan :X
Ik bevaar de woeste zeeën inmiddels weer. Prijsverhoging na prijsverhoging, reclame na reclame voor misschien 2 series die ik kijk. Het houdt een keer op.

Anyways, waarvoor ik eigenlijk in het topic kwam: wat is jullie mening over de nieuwe Tomb Raider serie? Ik ben echt wel fan van de franchise! Sophie Turner (uit GOT) speelt de nieuwe Lara Croft en vandaag foto vrijgegeven door Amazon/Prime. ben benieuwd! Vond Alicia Vikander ook erg sterke vertolker (uit de film die wel vrij matig was)

https://playsense.nl/7258...uwe-tomb-raider-tv-serie/
Naast Turner bestaat de cast uit meerdere bekende namen. Jason Isaacs (Harry Potter, Star Trek: Discovery) speelt Atlas DeMornay, de oom van Lara Croft en een personage dat al bestaat binnen de Tomb Raider-lore.

Ook Bill Paterson (House of the Dragon) is van de partij als Winston, de vaste butler van de familie Croft. Martin Bobb-Semple (Top Boy) vertolkt Zip, Lara’s vaste tech-ondersteuning en vertrouweling.

Andere rollen zijn speciaal voor de serie gecreëerd, waaronder Sigourney Weaver (Alien, Avatar) als Evelyn Wallis, een nieuwe mysterieuze figuur die Lara’s talenten wil benutten.
Datum release niet bekend nog

Do { Ping } while ( LOL )

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

@Shadow_Agent Ik ben gestopt met het kijken van series op Amazon, want was laatst begonnen met seizoen 2 van Fallout maar om de zoveel tijd een reclame van gemiddeld 2 tot 3 minuten en dan 4 keer in een aflevering? Dat is voor mij niet de reden waarom ik betaal voor een streamingsdienst en ik weiger meer te gaan betalen omdat hun het wijzigen, dan maar via Plex.

Ik wou zelfs het abbonnement opzeggen maar dat mag niet van de vrouw vanwege de gratis verzendkosten haha :p

De nieuwe tomb raider? Ik heb eerlijk gezegd geen idee, wil het wel een eerlijke kans geven, de actrice is wel een knappe vrouw :p

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• SuperDre
Shadow_Agent schreef op vrijdag 16 januari 2026 @ 14:53:
[...]

Ik bevaar de woeste zeeën inmiddels weer. Prijsverhoging na prijsverhoging, reclame na reclame voor misschien 2 series die ik kijk.
Ze hebben 1x een prijsverhoging gehad, en nu dan nog 1x als je van de reclames af wilt.
netflix, disney+,skyshowtime,hbomax hebben allemaal al meerdere prijsverhogingen gehad. En bij die is het puur en alleen streaming, bij Prime heb je nog gratis verzenden, luna, gaming, muziek en gratis foto opslag er bij.

En ja de eerst foto van haar als Lara belooft veel goeds.

• ArnoutV
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:52
Ik heb een Amazon Prime abonnement van €49.95 per jaar en ik heb echt nooit reclame.
Wel een leader van andere series/films bij de start van video, maar die kan ik gewoon skippen.

Ben heel benieuwd naar de Tomb Raider serie! Mijn eerste 3D game op een 3DFx

[ Voor 17% gewijzigd door ArnoutV op 16-01-2026 16:49 ]

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ik lift nu mee met het reclamevrije NL abonnement van mijn oudste zoon, en als tegenprestatie bestel ik regelmatig wat voor hem via mijn Duitse 👍

Testing, one, two ...

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-01 23:45
[...]

@W1ck1e

Hier gisteren onder Fallout 6!! Reclame blokjes. Een dikke week geleden maar 1, of het is random, of get wordt opgevoerd.

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

• W1ck1e
  • Nu online
Cobb schreef op zondag 18 januari 2026 @ 21:27:

@W1ck1e

Hier gisteren onder Fallout 6!! Reclame blokjes. Een dikke week geleden maar 1, of het is random, of get wordt opgevoerd.
Gisteren gekeken, niet geteld, maar minder dan 6. Bij opnieuw kijken zijn het er zo te zien 3 tijdens de aflevering. Plus een (ziggo) voor de start.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Ik had er de vorige aflevering juist erg veel, bij deze alleen aan het begin. Lijkt inderdaad wel wat willekeur.

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06:46

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ik heb soms het idee dat hoe meer je kijkt in een week / maand, hoe meer reclame je krijgt. Want 2 geleden begonnen aan zowel Fallout Seizoen 2 als Reacher seizoen 3, waar ik bij reacher de eerste 2 afleveringen nauwelijks reclame had, werd het op een bepaald moment steeds meer en langer. Zo had ik op een bepaald moment bij Reacher 4 keer reclame van 1 minuut en 45 seconden, voornamelijk die van de McDonalds en Albert Hein.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• W1ck1e
  • Nu online
dutchgio schreef op zondag 18 januari 2026 @ 22:12:
Ik had er de vorige aflevering juist erg veel, bij deze alleen aan het begin. Lijkt inderdaad wel wat willekeur.
Misschien is er een relatie met hoeveel je besteed met aankopen op amazon.nl. In 2025 was dat (voor mij) meer dan 300 euro.

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

W1ck1e schreef op maandag 19 januari 2026 @ 09:27:
[...]

Misschien is er een relatie met hoeveel je besteed met aankopen op amazon.nl.
Hoe dan?
Hoe meer je koopt, des te minder reclame je krijgt? Of andersom? :?

Ik heb een amazon.de Prime account. Bestel zowel op .nl alsmede op .de (het meeste).
Maar een verband met de reclamehoeveelheid tijdens het kijken naar Prime Video content heb ik nog niet kunnen ontdekken... :N

Afgelopen week The Night Manager gekeken (heel S1, nu begonnen aan S2) maar het verschilde enorm per aflevering. Soms maar 1 reclame aan het begin, soms 2 halverwege. Dus? 8)7

Mooie Plaatjes   

• W1ck1e
  • Nu online
ehtweak schreef op maandag 19 januari 2026 @ 09:40:
[...]

Hoe dan?
Hoe meer je koopt, des te minder reclame je krijgt? Of andersom? :?
...
Ik heb geen idee. Kan beide. Maar ook helemaal niet.
(ik ga het zelf niet onderzoeken door veel of weinig te kopen)

[ Voor 11% gewijzigd door W1ck1e op 19-01-2026 09:44 ]

• stijn014
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-01 13:17
Ik krijg dus geen reclame tijdens Fallout. Enkel korte "dit staat ook op onze dienst" trailer die je kan skippen.

• ColdStone

ColdStone

(╯°□°)╯︵ ┻━┻

stijn014 schreef op maandag 19 januari 2026 @ 09:56:
Ik krijg dus geen reclame tijdens Fallout. Enkel korte "dit staat ook op onze dienst" trailer die je kan skippen.
Ruilen? binnen Fallout (en house of asher) word ik er echt mee doodgegooid, die kijk ik dus niet meer op prime.

M*A*S*H krijg ik doorgaans 1 op 2 minuten voor het einde.. en bij Dead Like me, ook meestal 1 soms 2 in de aflevering. Maar Fallout is/was echt absurd soms tot wel 6x 45sec+. in het begin gooide ik nog wel eens verschillende devices aan om te kijken waar het het beste was maar beter dan min 3 heb ik nog niet gezien.

Dat aankoop op amazon meewerkt geloof ik niet, ik heb in 2025 toevallig behoorlijk wat uitgegeven daar dus dat lijkt me sterk. tenzij ze denken dat je bij veel spenderen die 3euro ook wel kunt missen.
Toevallig kijk ik de laatste tijd wel veel op prime, of dat invloed heeft geen idee. Heb toch veelal een hoog gevoel van willekeur.

• SuperDre
Sorry, maar we weten inmiddels wel dat er (veel) reclames tijdens series/films zijn bij Prime (overigens sowieso nog steeds minder (wat betreft tijd) als bij commerciele zenders. Maar je weet dat je er simpel van af kunt komen door OF 2.99 extra per maand te betalen OF abo opzeggen. De discussie dat en hoeveel reclame er is is geen toegevoegde waarde meer.

• Not_Disclosed
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-01 08:21
Ik ben het niet met de mening van SupreDre eens.
Ik heb prime aangeschaft in een periode dat er geen reclames waren. DAT is het product waarop ik het abonnement heb afgesloten. Dat ik nu OF bij moet betalen OF opzeggen lijkt een keuze maar is het niet. Zeker niet met een "amazon.de" account. Hier kun je zelfs niet bijbetalen vanuit Nederland. Jouw keuzes praten alleen iets goed wat gewoon fout is. De rechter heeft volgens mij in Duitsland al bepaald dat Amazon dit niet had mogen doen op bestaande abonnementen.

Ik vind de discussie over het aantal reclames en reclameblokken wel interessant en volgens mij laat dit zien dat Amazon ons net als een kikker in koud water gewoon langzaam gaar kookt, voer het langzaam op zodat mensen juist niet opzeggen. Ik voorspel dat tegen het eind van het jaar er steeds meer en langere blokken reclame te zien zijn. De ervaringen van de belevenis van mensen kan een goeie registratie zijn van de mogelijk steeds verslechterende kijkervaring.

Mijn ervaring is dat het aantal reclameblokken groeit en dat de blokken ook steeds langer worden.

Ook de consumentenbond monitort het sentiment van consumenten. Als je een beetje invloed wilt uitoefenen kan ik iedereen adviseren om een klacht neer te leggen over prime bij de consumentenbond. Ik zie het eerder gebeuren dat er via die route iets gebeurt dan dat Amazon uit zichzelf tot inkeer komt.

A life lived in fear is a life half lived

• Stukfruit
  • Niet online
Wel grappig om hier de Consumentenbond aan te houden als betrouwbare partij op dat gebied, aangezien zij zelf door de jaren heen behoorlijk zijn afgegleden richting hetzelfde :P Bv. services aanbieden met een marge erbovenop voor hen, waardoor het effectief reclame is geworden voor bestaande partijen ipv een goede deal.

En dat is gelijk het grootste probleem met het toevoegen van dit soort reclame. Series en films zaten al vol met product placement (reclame dus) waardoor een karakter plotseling zoiets zal zeggen als "ja met chocola van Milka kon ik veel beter door de woestijn komen", je betaalde al een bijna jaarlijks stijgend bedrag, bij Amazon betaal je het zelfs via de veel te hoge marges op producten die je koopt (dropshippers, eigen merken die anderen wegduwen, enz) en nu komt er ook nog eens extra reclame bovenop die extra zichtbare irritatie opwekt omdat Amazon nog niet genoeg winst maakt.

Daar mag imho best tegen getrapt worden. Je kijkt meestal naar die media om tot rust te komen, iets te leren, enz. Dit soort toevoegingen hakken daar op in.

Dat zit wel Schnorr.

• Jron667
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20:35
Gisteren Fallout zitten kijken, nou ja, meer reclames. Ik heb er denk ik 10 gehad, van 16 seconden tot 2 en een halve minuut. Niet leuk meer, extra betalen kan niet, Portugal heeft geen eigen Prime.

• A4-tje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:34
Ik had ook het gevoel dat hoe meer je keek hoe meer reclame je kreeg.
Volgens mij gewoon kijken wanneer iemand toegeeft om meer te betalen (zoals ik 😄)

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Married... with Children staat er op.... !

Of Getrouwd... en Kinderen .....

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:46
avotar schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 14:08:

Super :P

Hier blijkbaar wel alles in het engels, ik was al bang dat het een of andere bizarre vertalling zou zijn.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• SuperDre
Gelukkig wel in wat betere kwaliteit als bv de eerste seizienen van scrubs, will & grace, golden girls (inmiddels er weer af) en nog enkele van die oude series. Daarvan is de kwaliteit nog niet eens in de buurt van de DVD versie.
Jammer dat het geen geremasterde versies zijn.
Maar ik hoop dat ze meer van die oude series er weer op plaatsen, The Nanny staat er ook weer terug op (had ik de vorige keer al compleet gezien). Of unhappily ever after, the war at home en zeker Home improvement.

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Nieuw seizoen van LoL is uit

• SuperDre
Is er echt iemand die dat leuk vindt? Ik kan naar die nepshow nog geen minuut kijken, zet dan nog liever de reclame weer aan op mijn account.

• ArthurMorgan
  • Niet online
Het is simpele humor het is makkelijk, het is overdreven, en ik vind het heerlijk :D

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

SuperDre schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 00:04:
[...]

Is er echt iemand die dat leuk vindt? Ik kan naar die nepshow nog geen minuut kijken, zet dan nog liever de reclame weer aan op mijn account.
Denk meer mensen dan je denkt :p
Kijkt gewoon en simpel weg, zit er alleen wel serieus over na te denken om het via Plex te gaan kijken. Want die reclames zijn teveel..

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01 15:04
Gisteren The Dry en Force of Nature gekeken. Verhalen van Jane Harper over het personage Aaron Falk. Goed vermaak. Beide alleen vooraf wat teasers over huidige content. Verder geen reclame gezien gelukkig. Binnenkort eens aan Fallout S2 beginnen. Ben benieuwd hoe dat zal zijn.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 16:12
avotar schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 14:08:

Mijn geluk kan niet op heerlijk _/-\o_

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Blijft toch random dat reclamegebeuren. 8)7

Gisteren Fallout gekeken (meest recente aflevering) en vandaag The Nightmanager (ook een verse aflevering).
Bij de eerste had ik uiteindelijk 2 reclames halverwege, en bij The Nightmanager, geen één reclame!
Terwijl het volgens mij toch beiden actuele en veelbekeken series zijn.

Mooie Plaatjes   

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:19
bie100 schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 17:29:
[...]

Mijn geluk kan niet op heerlijk _/-\o_
259 afleveringen.. ik ben ooit begonnen, maar geen idee waar ik was gebleven..

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 16:12
Deezers schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 17:49:
[...]

259 afleveringen.. ik ben ooit begonnen, maar geen idee waar ik was gebleven..
Ach ga van seizoen naar seizoen :)

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Ben benieuwd of de wokeness ook bij Married with Children toeslaat en er veel gesneden wordt. Zitten veel grappen bij die nu niet meer 'kunnen'. Deze is wel veilig:

https://www.youtube.com/watch?v=mljhpGsgZ9Q

• ferrywijn
  • Laatst online: 30-01 21:50
ehtweak schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 17:48:

Gisteren Fallout gekeken (meest recente aflevering) en vandaag The Nightmanager (ook een verse aflevering).
Bij de eerste had ik uiteindelijk 2 reclames halverwege, en bij The Nightmanager, geen één reclame!
Bij de eerste aflevering van Fallout seizoen 2 begon het met 1.40 minuten reclame. Tussendoor ook nog 2 van dit soort blokken en een van 15 seconden...

• Haay
  • Laatst online: 18:52
ehtweak schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 17:48:

Ik heb van seizoen 2 inmiddels de eerste 4 afleveringen van Fall Out gekeken en bij geen van die vier afleveringen heb ik tijdens de aflevering reclame gehad. Alleen voor de start een korte reclame.

Ook bij Der Tiger (film) heb ik alleen voor aanvang een reclame gehad, maar geen reclame onderbreking tijdens de film.

• ColdStone

ColdStone

(╯°□°)╯︵ ┻━┻

Haay schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 09:24:
[...]

Ik heb van seizoen 2 inmiddels de eerste 4 afleveringen van Fall Out gekeken en bij geen van die vier afleveringen heb ik tijdens de aflevering reclame gehad. Alleen voor de start een korte reclame.

Ook bij Der Tiger (film) heb ik alleen voor aanvang een reclame gehad, maar geen reclame onderbreking tijdens de film.
Hoe was Der Tiger?

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

SuperDre schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 23:22:
Gelukkig wel in wat betere kwaliteit als bv de eerste seizienen van scrubs, will & grace, golden girls (inmiddels er weer af) en nog enkele van die oude series. Daarvan is de kwaliteit nog niet eens in de buurt van de DVD versie.
Jammer dat het geen geremasterde versies zijn.
Maar ik hoop dat ze meer van die oude series er weer op plaatsen, The Nanny staat er ook weer terug op (had ik de vorige keer al compleet gezien). Of unhappily ever after, the war at home en zeker Home improvement.
Unhappily ever after.... wow... die was ik vergeten.

• H.FR
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 12:12
Wel apart om hier over de reclames te lezen. Ben benieuwd naar het achterliggende algoritme. Wij kijken nu My Lady Jane en we hadden de eerste aflevering 1 reclame helemaal aan het einde en tijdens de 2e aflevering elke 4/5 minuten ca 2 minuten reclame. Als het nou een gratis app was, maar het kost nog geld ook.

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:38

Robtimus

me Robtimus no like you

avotar schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 08:17:
[...]

Unhappily ever after.... wow... die was ik vergeten.
Afbeeldingslocatie: https://ntvb.tmsimg.com/assets/p183967_b_h10_ac.jpg?w=960&h=540

Nummer 1 reden om te kijken ;)

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Pagina: 1 ... 37 38 Laatste