Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdStone
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 19-06 08:08

ColdStone

(╯°□°)╯︵ ┻━┻

Advertenties toevoegen vind ik echt wel een negatief puntje.. maakt dat ik het minder ga gebruiken.
Heb juist streaming omdat ik me dood erger aan de reclames op TV ect.
Voordeel die prime heeft is dat ik het abbo in eerste instantie heb om geen shipping te hebben en prime video pak ik mooi mee.

Ook series beginnen meer en meer tegen te vallen omdat er ineens seizoenen tussendoor niet beschikbaar zijn of nog leuker elk seizoen maar een deel van de afleveringen heeft (bij shows ipv series).

Merk dat ik steeds meer afhaak bij de verschillende streamer accounts die ik heb. Nog even en ze kunnen de deur uit en we kunnen 'back to the old ways'. En hun maar klagen..

Signature uploaded in 3. 2. connection interrupted. Try again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:57
ColdStone schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 16:42:
Advertenties toevoegen vind ik echt wel een negatief puntje.. maakt dat ik het minder ga gebruiken.
Heb juist streaming omdat ik me dood erger aan de reclames op TV ect.
Je zou bijna denken dat ze reclames toevoegen aan het goedkoopste abonnement, om je richting de duurdere, reclame-vrije abonnementen te duwen... ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:21
Ik heb gisterenavond de eerste aflevering van Nautilus gekeken. Ik was niet echt omver geblazen en de comic relief is echt wel tenenkrommend. Ik hoop dat dat personage verdrinkt maar ik vrees er voor ;) Maar ik zal zeker nog wel verder kijken, we hebben te weinig avontuur-reeksen! :) Zijn er die de reeks al hebben gezien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• breew
  • Registratie: April 2014
D-Three schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 13:37:
Ik heb gisterenavond de eerste aflevering van Nautilus gekeken. Ik was niet echt omver geblazen en de comic relief is echt wel tenenkrommend. Ik hoop dat dat personage verdrinkt maar ik vrees er voor ;) Maar ik zal zeker nog wel verder kijken, we hebben te weinig avontuur-reeksen! :) Zijn er die de reeks al hebben gezien?
ik heb de eerste twee episodes afgespeeld, maar denk ik 30% gezien. Ik viel steeds in slaap.
Misschien meer iets voor mijn dochters..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuperDre
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-06 22:51
Ik heb em afgelopen zaterdag in 1 ruk gekeken. Was wel vermakend, maar vooral de laatste aflevering zit wat tenenkrommends slecht/ongeloofwaardigs in. Begrijp wel waarom Disney deze serie verkocht heeft onder het mom van bezuinigingen. Verwacht niet dat er een 2 seizoen zal komen, de story arc van het 1e seizoen is wel afgerond, maar er wordt wel wat opgezet voor seizoen 2, maar IMHO geen cliffhanger niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Pompi schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 17:51:
Heeft er hier iemand toevallig al ervaring met Amazon Preview? Recent er een uitnodiging voor gekregen, alleen heb ik geen idee of het het waard is. En het rare is dat de helpdesk van Amazon NL er niks van af weet, maar als ik de reddit posts er over mag geloven is dit ook het geval in het Verenigd Koninkrijk en de VS
Grappig, hier ook net de uitnodiging gehad voor Amazon Preview. Zijn er recentere ervaringen? Ik ben namelijk wel benieuwd...

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuperDre
Ik heb er nog nooit wat extra's van gezien, ik had maanden geleden al zo'n uitnodiging gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-06 18:42
Motrax schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 08:17:
[...]
Grappig, hier ook net de uitnodiging gehad voor Amazon Preview. Zijn er recentere ervaringen? Ik ben namelijk wel benieuwd...
Heb vorig jaar 1 keer een vragenlijst gehad. Was voor Nederlandse productie die elke aflevering ander verhaal over relaties had, weet de naam niet meer, en had het niet super beoordeeld.
En eerder dit jaar was er iets dat ze over gingen stappen op nieuw systeem en dat je opnieuw selectie vragenlijst moest invullen, maar bij mij crashte de lijst halverwege en kon je hem niet hervatten/opnieuw invullen dus gok dat ik er niet meer in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henvar
  • Registratie: April 2015
  • Niet online
Lekker kansloos
Always sunny mist een hoop seizoenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:03

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Henvar schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 20:39:
Lekker kansloos
Always sunny mist een hoop seizoenen
Dat is mooi gaar, seizoen 6, 15 en 16 zo te zien :(
Hopelijk wordt dat binnenkort gefixed/toegevoegd.

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper1
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-04 00:16
Top Gear had eerder een aantal specials staan. Helaas kan ik nu minder terug vinden, zoals de Africa Special.

Wat ik mooi vind aan amazon is dat het vergeleken met andere diensten een stuk goedkoper is en 4k en meerdere schermen.

Punt van aandacht is dan het verwijderen van content zoals afleveringen van Top Gear of Picard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperDre
Maarja, verwijderen van content gebeurt toch bij elke service. Vind het wel vreemd van Picard, want ik dacht dat Amazon die gefinancieerd had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Hoezo is Picard verwijderd? Ik zie hem er nog steeds in staan bij Prime video?

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperDre
Staat ook in de category 'Titles expiring in the next 30 days'.. maar daar staan wel vaker titels tussen die daarna gewoon actief blijven. Denk dat die lijst deels gebaseerd is wanneer de licentie verloopt, maar dan vernieuwen ze die alsnog. Zie er bv ook 'murphys law' tussen staan, maar die staat er sowieso pas op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

ook bij 'verdwijnt binnen 30 dagen' zie ik geen Picard staan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuperDre
Bij mij nu ook niet meer terwijl vorige werk en de week ervoor nog wel. Zoals ik al aangaf, zal wel gebaseerd zijn op verlopen van licentie maar dat die dus toch inmiddels vernieuwd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boerenlater
  • Registratie: April 2022
  • Niet online
Dames in de dop (van de bushokjes) staat erop. Even mezelf heerlijk verheven voelen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SuperDre
Zijn er echt mensen die zaken als 'dames in een dop' kijken? Erger me juist kapot aan fie bagger 'unscripted' troep op Prime, is natuurlijk een stuk goedkoper om te produceren dan een scripted shows, en daardoor komen ze aan hun verplichting van zoveel procent europese productied.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boerenlater
  • Niet online
SuperDre schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 18:03:
Zijn er echt mensen die zaken als 'dames in een dop' kijken? Erger me juist kapot aan fie bagger 'unscripted' troep op Prime, is natuurlijk een stuk goedkoper om te produceren dan een scripted shows, en daardoor komen ze aan hun verplichting van zoveel procent europese productied.
Kijken hoe dom andere mensen zijn is op z'n tijd heerlijk ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• de Peer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:49

de Peer

under peer review

Boerenlater schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 22:23:
[...]

Kijken hoe dom andere mensen zijn is op z'n tijd heerlijk ;)
Ik vind het vooral eng. Deze mensen stemmen ook.. En er zijn er stiekem best veel van. Jammer dat we domheid verheerlijken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

de Peer schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 22:31:
[...]

Ik vind het vooral eng. Deze mensen stemmen ook.. En er zijn er stiekem best veel van. Jammer dat we domheid verheerlijken.
Belende slogan: stop making stupid people famous!

En inderdaad, er lopen wat figuren rond die zich nog iedere ochtend afvragen wie de zon aan heeft gezet die ochtend…

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boerenlater
  • Niet online
de Peer schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 22:31:
[...]

Ik verwacht niet dat die mensen op tv hier Trump achterna gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ColdStone

ColdStone

(╯°□°)╯︵ ┻━┻

Pietervs schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 01:06:
[...]

Belende slogan: stop making stupid people famous!

En inderdaad, er lopen wat figuren rond die zich nog iedere ochtend afvragen wie de zon aan heeft gezet die ochtend…
Moet je nagaan dat je wakker word als het donker is en in paniek schiet omdat je denkt dat jij het vandaag moet doen maar niet weet waar het knopje zit..
Rustig onder de deken, dames in de dop kijken.. hopen dat niemand het merkt.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperDre
Vannacht 'Yakuza, like a dragon' gekeken, was vermakend, typisch japanse yakuza achtige serie, maar wel irritant dat die niet in originele taal startte, maar met de engelse dub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22:41
SuperDre schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 15:18:
Vannacht 'Yakuza, like a dragon' gekeken, was vermakend, typisch japanse yakuza achtige serie, maar wel irritant dat die niet in originele taal startte, maar met de engelse dub.
Was er ook aan begonnen aangezien ik wel eens wat van de games had gespeeld waarop het verhaal gebaseerd is, best vermakelijke serie.
Bij mij startte ie dan weer in de originele taal, maar zonder ondertiteling en m'n Japans is niet heel denderend. :P

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-06 11:15
SuperDre schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 15:18:
Dat is sowieso een beetje irritant bij Prime.
Als mijn vrouw iets heeft gekeken met een Nederlandse taal dan is elk volgend programma ook in het Nederlands.
Zo startte ik gisteravond de film Air, begint Matt Damon ineens Nederlands te praten.
Laatst keek ze een Koreaanse serie, is ineens mijn film/serie ook in het Koreaans nagesynchroniseerd.

Small world problems, maar toch irritant.

[ Voor 8% gewijzigd door yorroy op 09-11-2024 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

yorroy schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 15:53:
Dat is sowieso een beetje irritant bij Prime.
Als mijn vrouw iets heeft gekeken met een Nederlandse taal dan is elk volgend programma ook in het Nederlands.
Zo startte ik gisteravond de film Air, begint Matt Damon ineens Nederlands te praten.
Laatst keek ze een Koreaanse serie, is ineens mijn film/serie ook in het Koreaans nagesynchroniseerd.

Small world problems, maar toch irritant.
Gebeurt dat ook als ieder een eigen profiel gebruikt? Als dat zo is dan is dat wel irritant ja. Zo niet, dan is het simpel op te lossen 😉

Testing, one, two ...

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Voor wie Clarkson's Farm vermakelijk vond, is dit wellicht ook wel leuk:

https://www.primevideo.com/detail/0N5IXSNYY3LM09VVMWSM3SPE4Q

Vandaag gekeken en we vonden het best wel grappig. Geen super-comedian, maar gewoon vermakelijk.
Wel weer opmerkelijk hoe een 'boer' kan veranderen in een media-persoonlijkheid. :)

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:22
Vandaag in eens een melding dat m'n betaling niet gelukt zou zijn ,alles gaat automatisch en heb niets veranderd, probeer betaal methode aan te passen maar lukt niet. Meer mensen last van of anders een idee wat te doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:06

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Zijn er al mensen begonnen aan het nieuwe seizoen van LOL: Last One Laughing? Wij waren vrij snel door de eerste drie afleveringen heen :P

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuperDre
Nou, LOL vindt ik weinig aan, maar dat geldt voor mij voor al die 'reality' shows.
Maar wilde eigenlijk aan Dark Matter beginnen, maar vraag me af of dat losse afleveringen zijn, zoals vroeger bv Star Trek (next gen/voyager/DS9/enterprise) of dat het een lang verhaal is over 1 seizoen, zoals bv The expanse (die blijkbaar binnenkort er af gaat) of de Star Trek Picard serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdStone

ColdStone

(╯°□°)╯︵ ┻━┻

SuperDre schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 23:45:
Nou, LOL vindt ik weinig aan, maar dat geldt voor mij voor al die 'reality' shows.
Maar wilde eigenlijk aan Dark Matter beginnen, maar vraag me af of dat losse afleveringen zijn, zoals vroeger bv Star Trek (next gen/voyager/DS9/enterprise) of dat het een lang verhaal is over 1 seizoen, zoals bv The expanse (die blijkbaar binnenkort er af gaat) of de Star Trek Picard serie.
Wacht, gaat The Expanse eraf?
dat zijn 6 seizoenen die ik nog moet kijken, waar zie je wanneer die eraf gaat?

Edit: Ik zie geen removal warning op Prime, en lees her en der online wat verschillende verhalen, tussen niet meer beschikbaar tot alleen het eerste seizoen ect,

Ergo, Ik leg M*A*S*H eerst maar even aan de kant en begin alvast aan The Expanse

[ Voor 17% gewijzigd door ColdStone op 22-01-2025 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20:54
SuperDre schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 23:45:
Het is een tijdje terug dat ik het heb gekeken, maar de afleveringen zelf zijn redelijk episodisch, al is er wel altijd een rode draad aanwezig. Zelf ben ik na seizoen 2 ooit gestopt omdat ik had gelezen dat 3 op een cliffhanger eindigt. Misschien pak ik het wel weer op.

De pilot is wel hilarisch low budget overigens, waar (als ik het me goed herinner) het interieur van een kantoorgebouw als ruimtestation wordt gebruikt.

Misschien herken je Five nog uit haar rol in Stargate Atlantis.
Afbeeldingslocatie: https://images-wixmp-ed30a86b8c4ca887773594c2.wixmp.com/f/dd2001f1-fe5f-4c49-98c9-9ea6e31f4c8d/dbude6j-780626e3-a499-4b25-827f-986015db8bc8.png/v1/fill/w_1192,h_670,q_70,strp/mckay_saves_the_day_by_detcord12b_dbude6j-pre.jpg?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7ImhlaWdodCI6Ijw9MjE2MCIsInBhdGgiOiJcL2ZcL2RkMjAwMWYxLWZlNWYtNGM0OS05OGM5LTllYTZlMzFmNGM4ZFwvZGJ1ZGU2ai03ODA2MjZlMy1hNDk5LTRiMjUtODI3Zi05ODYwMTVkYjhiYzgucG5nIiwid2lkdGgiOiI8PTM4NDAifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6aW1hZ2Uub3BlcmF0aW9ucyJdfQ.3IZ8-Z8y8qg_rPCqTPMnZhU9akn9W0jaVE_TUXztswE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

ErikT738 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 09:44:
[...]

Het is een tijdje terug dat ik het heb gekeken, maar de afleveringen zelf zijn redelijk episodisch, al is er wel altijd een rode draad aanwezig. Zelf ben ik na seizoen 2 ooit gestopt omdat ik had gelezen dat 3 op een cliffhanger eindigt. Misschien pak ik het wel weer op.

De pilot is wel hilarisch low budget overigens, waar (als ik het me goed herinner) het interieur van een kantoorgebouw als ruimtestation wordt gebruikt.

Misschien herken je Five nog uit haar rol in Stargate Atlantis.
[Afbeelding]
Als ik @SuperDre goed begreep, ging zijn vraag over Dark Matter. ;)
Zo ja - DM is gebaseerd op een boek, de serie heeft een afgerond verhaal over één seizoen. Geen episode-of-the week en geen open einde of cliffhanger. In theorie zouden ze er een extra seizoen bij kunnen verzinnen, maar ik verwacht niet dat dat gaat gebeuren.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20:54
Bra-Jo schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 10:22:
[...]

Zo ja - DM is gebaseerd op een boek, de serie heeft een afgerond verhaal over één seizoen. Geen episode-of-the week en geen open einde of cliffhanger. In theorie zouden ze er een extra seizoen bij kunnen verzinnen, maar ik verwacht niet dat dat gaat gebeuren.
Leuk he, wanneer meerdere series dezelfde naam gebruiken.

Dark Matter op IMDB.

We zitten hier in het Amazon topic, waar de Dark Matter waar ik het over heb recent is toegevoegd.

[ Voor 7% gewijzigd door ErikT738 op 22-01-2025 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Ik was ook even in de war toen ik de Dark Matter die @ErikT738 linkt zag voorbijkomen op Prime Video, omdat het heel anders is dan de Dark Matter die @Bra-Jo linkt :P

Alleen is die laatste Dark Matter, van Bra-Jo, een serie van Apple TV+, niet van Prime Video ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SuperDre
ColdStone schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 09:27:
[...]

Edit: Ik zie geen removal warning op Prime, en lees her en der online wat verschillende verhalen, tussen niet meer beschikbaar tot alleen het eerste seizoen ect,
Bij mij staat the expanse seizoen 1 tussen de 'titles expiring within 30 days', maar dat kan ook betekenen dat de huidige licentie afloopt maar wel meteen vernieuwd wordt. Zal niet de eerste keer zijn dat iets in die categorie staat en dan alsnog er op blijft.
Bra-Jo schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 10:22:
[...]

Nee, niet die nieuwe serie, die staat niet op Prime, gaat echt om die andere die @ErikT738 bedoelde. Maar thanx, want die nieuwe wil ik ook nog eens kijken. En @ErikT738, thanx, dan ga ik die wel rustig in stukken kijken ipv binge in 1 avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Getver, ik dacht dat dit het "normale" grote serie-topic was... Niks gezegd. :X

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-05 16:02

avotar

P0werd by Black Coffee

SuperDre schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 10:31:
[...]

Bij mij staat the expanse seizoen 1 tussen de 'titles expiring within 30 days', maar dat kan ook betekenen dat de huidige licentie afloopt maar wel meteen vernieuwd wordt. Zal niet de eerste keer zijn dat iets in die categorie staat en dan alsnog er op blijft.
Van de week stond alleen s1-3 er nog maar op. :(

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperDre
avotar schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 16:04:
[...]

Bij mij zijn alle seizoenen op dit moment nog beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
avotar schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 16:04:
[...]

Wat vreemd is want Amazon heeft de laatste 3 seizoenen gefinancieerd. S1-S3 door Syfy, dus als er al iets zou verdwijnen, dan verwacht ik dat het net die seizoenen zijn.

Ik heb trouwens geen categorie 'titles expiring within 30 day' wat erg vervelend is. Al staat het bij titels wel aan gegeven wanneer iets verdwijnt. Maar ook hier (België) zijn alle seizoenen nog beschikbaar en staat er geen melding.

Op reddit zijn er ook draadjes waar wat verwarring is. Maar volgens een Prime mewerker verdwijnt de show niet:
https://www.reddit.com/r/...es_to_the_expanse_in_the/
https://www.reddit.com/r/...g_the_expanse_from_their/

Al kan ik me wel inbeelden dat het ooit wel verdwijnt indien Amazon er voor moet betalen. Dus zeker een reden om te kijken als je de show nog niet hebt gezien ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:36

Robtimus

me Robtimus no like you

Invincible seizoen 3 is begonnen, de eerste 3 afleveringen staan al op Prime, en tot half maart elke week een nieuwe aflevering.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:50
Verdorie zeg, zie ik net in de Prime Video app dat Gangs of London binnen 30 dagen zal verdwijnen (lees: einde deze maand). Ik heb zo’n vermoeden dat deze ook echt verdwijnt en niet verlengd wordt, omdat deze recentelijk is toegevoegd aan Videoland. 18 afleveringen zou in principe nog te doen moeten zijn, maar we gaan ook straks ook een weekje op vakantie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

De afgelopen twee weken ben ik een, voor mij, nieuwe SF serie aan het bekijken:

IMDB: Dark Matter (TV Series 2015–2017)

https://www.primevideo.co...a5-4e2e-801e-f83b36afca18

Niet verkeerd. Gewoon een stelletje ruimteboeven dat het anders/beter wil doen. Met een rode draad in het verhaal en het avontuur/actie gebeuren per aflevering.
De CGI is niet supergoed, maar gewoon voldoende.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KVJCFLZ7Z-1ExdrEBASo-DCBIVA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/z5BzKUlv9SWpWgrAxXeIHxKW.png?f=fotoalbum_large

Wel veel actie/knok-scènes.

Leuke, maar soms ook voorspelbare twists in het verhaal. Gewoon leuk en vermakelijk om te kijken.
Vooral die stoïcijnse android; heerlijk. 8)

[ Voor 19% gewijzigd door ehtweak op 20-02-2025 11:38 ]

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
De eerste drie afleveringen van het derde seizoen van Reacher staan online, de rest volgt nog.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g5QXBqnzw-8If68R8pXstcP2cOc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/L7rD8z7NveZ5Hjqqc32NCTyl.png?f=user_large

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:33
ehtweak schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 11:34:
De afgelopen twee weken ben ik een, voor mij, nieuwe SF serie aan het bekijken:

IMDB: Dark Matter (TV Series 2015–2017)

https://www.primevideo.co...a5-4e2e-801e-f83b36afca18

Niet verkeerd. Gewoon een stelletje ruimteboeven dat het anders/beter wil doen. Met een rode draad in het verhaal en het avontuur/actie gebeuren per aflevering.
De CGI is niet supergoed, maar gewoon voldoende.

[Afbeelding]

Wel veel actie/knok-scènes.

Leuke, maar soms ook voorspelbare twists in het verhaal. Gewoon leuk en vermakelijk om te kijken.
Vooral die stoïcijnse android; heerlijk. 8)
Leuke serie inderdaad maar helaas gecanceld :-(

• SuperDre
Jammer dat de laatste tijd veel van die grote series alleen maar 'per aflevering' er op gezet worden, moet ik toch weer ff wachten voordat ik kan gaan kijken. Ben ook benieuws naar die nieuwe aziatische zombie serie. Dark matter staat ook zeker op mn lijstje om te kijken, bijna klaar met de leuke serie Psych, wel jammer dat DM net een paar afleveringen teveel is om in 1 avond te kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• absrnd
  • Laatst online: 22:53
Net even Terminator Salvation 2009, gekeken.
Het is weer jammer dat deze ook gecensureerd is, met gevolg een scene compleet verwijdert, met daarna een hele domme overgang in de film.

Ik vraag me af waarvoor ik betaal, als de originele versie niet meer bekeken kan worden :(

Deze scene dus:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/duQ6O3vcf1ynhVKNYwFB5-i49Uo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/S5X5tT1Wmn17SyzMfHk3TYbP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drials
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 00:21
absrnd schreef op maandag 24 februari 2025 @ 21:11:
Het is weer jammer dat deze ook gecensureerd is, met gevolg een scene compleet verwijdert, met daarna een hele domme overgang in de film.

Ik vraag me af waarvoor ik betaal, als de originele versie niet meer bekeken kan worden :(

Deze scene dus:

[Afbeelding]
Waarom wordt dit gecensureerd? Is dit alleen op Prime Video?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
Drials schreef op maandag 24 februari 2025 @ 21:32:
[...]

Waarom wordt dit gecensureerd? Is dit alleen op Prime Video?
Tepel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drials
Ja en? Is er dan geen enkele tepel meer te zien op Prime Video?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 00:39
Ze konden toch voor een subtiele blur kiezen ipv een zwarte balk die er nog meer de aandacht op vestigt. Ik vermoed dat Amazon het zo heeft gekregen, mss van een meer puriteins land om dan in de deelgebieden uit te zenden. Het is geen Prime Original.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drials
Wat een preuts gedoe zeg, heel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
algalid schreef op maandag 24 februari 2025 @ 21:48:
Ze konden toch voor een subtiele blur kiezen ipv een zwarte balk die er nog meer de aandacht op vestigt. Ik vermoed dat Amazon het zo heeft gekregen, mss van een meer puriteins land om dan in de deelgebieden uit te zenden. Het is geen Prime Original.
Ik heb de zwarte balk er overheen geplakt, anders was deze hier ook verwijdert :)
Drials schreef op maandag 24 februari 2025 @ 21:50:
Wat een preuts gedoe zeg, heel irritant.
Ik denk om de rating te kunnen aanpassen O-)

[ Voor 18% gewijzigd door absrnd op 24-02-2025 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperDre
Wat een waardeloze release hebben ze dan weer gekregen. Dit keer gelukkig dan wel NL subs, maar merk dat de laatste tijd ook steeds meer releases zonder NL subs, en dan alleen HoH engelse subs hebben, het HoH deel vind ik dan irritant. pfff Blade hadden ze zelfs helemaal geen subs.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 20:55
Drials schreef op maandag 24 februari 2025 @ 21:46:
[...]

Ja en? Is er dan geen enkele tepel meer te zien op Prime Video?
Uit eigen ervaring nee, Reacher laat in seizoen 1 de topless Roscoe Conklin in volle ornaat zien, dat vertelde een vriend :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

absrnd schreef op maandag 24 februari 2025 @ 21:11:

Deze scene dus:

[Afbeelding]
Ja dit soort dingen kan ik ook slecht tegen :(, laat iedereen de film gewoon kijken zoals het hoort en kijk hem niet als je er niet tegen kan |:(

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
spijkerhoofd schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 06:02:
[...]

Uit eigen ervaring nee, Reacher laat in seizoen 1 de topless Roscoe Conklin in volle ornaat zien, dat vertelde een vriend :+
Is het nu eigen ervaring of van die vriend? :P Die scene kan ik me niet eens herinneren.

Deze week begonnen aan seizoen 3, helaas had ik te laat door dat de afleveringen per week beschikbaar komen.

Tot nu toe wat traag (maar dat is tegenwoordig met al die streaming-series zo) en eigenlijk soms slecht :D Denk aan vreemde belichting en scenes die niet geloofwaardig genoeg zijn.
spoiler:
Reacher die op z'n dooie gemak ongezien door een tuin wandelt of het huis beklimt, terwijl alles toch redelijk verlicht is en ik verwacht dat het toch niet geheeld onbewaakt kan zijn? Reacher die door de oceaan zwemt maar en daarna met een perfect kapsel komt aangewandeld. Reacher die niet echt fluistert als hij in het geheim telefoneert, terwijl er ieder moment iemand aan de deur kan staan of toch andere mensen aanwezig zijn in het huis.
Maar zeker niet slecht genoeg want om één of andere reden blijf ik gewoon kijken :D Waarschijnlijk omdat het niet moeilijker of meer wordt gemaakt dan het is. Down to earth. Dat en Reacher is bad-ass. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
D-Three schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 19:38:
[...]

Is het nu eigen ervaring of van die vriend? :P Die scene kan ik me niet eens herinneren.

Deze week begonnen aan seizoen 3, helaas had ik te laat door dat de afleveringen per week beschikbaar komen.

Tot nu toe wat traag (maar dat is tegenwoordig met al die streaming-series zo) en eigenlijk soms slecht :D Denk aan vreemde belichting en scenes die niet geloofwaardig genoeg zijn.
spoiler:
Reacher die op z'n dooie gemak ongezien door een tuin wandelt of het huis beklimt, terwijl alles toch redelijk verlicht is en ik verwacht dat het toch niet geheeld onbewaakt kan zijn? Reacher die door de oceaan zwemt maar en daarna met een perfect kapsel komt aangewandeld. Reacher die niet echt fluistert als hij in het geheim telefoneert, terwijl er ieder moment iemand aan de deur kan staan of toch andere mensen aanwezig zijn in het huis.
Maar zeker niet slecht genoeg want om één of andere reden blijf ik gewoon kijken :D Waarschijnlijk omdat het niet moeilijker of meer wordt gemaakt dan het is. Down to earth. Dat en Reacher is bad-ass. ;)
Ik herinner me de scene dan weer wel. Die dame heeft een paar prachtige eigenschappen.

En ik denk dat het ongeloofwaardige, slechte (en zoals ik in een review las: 'cartooneske') de serie juist de moeite waard maakt. Hoewel Reacher de veters van 007 nog niet eens mag strikken wil ik toch even de vergelijking maken met die filmreeks. Ook James Bond is ongeloofwaardig, over the top, zit vol plotgaten en is populair. I love it!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mP7FKt6Goiw8wafZJLiVSTjq4Fk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4e897V8wNdhnJRrhx1JnaYkj.jpg?f=fotoalbum_large

Volgende week, 27 maart, begint het laatste seizoen van Bosch Legacy.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

KillerBee schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 05:55:
[Afbeelding]

Volgende week, 27 maart, begint het laatste seizoen van Bosch Legacy.
Knalt er ook lekker in met 4 afleveringen op 27 maart dan 2 per week voor 3 weken.
Mocht iemand willen beginnen nadat alles beschikbaar is zet dan een reminder voor 17 april.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-06 12:38
Dacht eens even een paar aflevering Heroes Reborn te kijken. Doen ze gewoon geen ondertiteling meer in aflevering 2 voor de Japanse dialoog. Niks in het Nederlands, [speaks Japanese] bij English CC. Aangezien een deel van de verhaallijn in Japan is (net als de oorspronkelijke serie) nogal waardeloos.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperDre
Ja, ondertiteling is duidelijk iets waar ze weinig aandacht aan besteden, ook wij krijgen soms die itritante HoH subs, of zelfs helemaal geen (nederlandse) ondertiteling.
Net zoals dat ze nog steeds niet die achterlijke lage positie in de FireTV Prime app hebben gefixed, heb hiervoor maar de GoogleTV versie gesideload zodat de positie op een iets betere positie staat (zelfde als voorheen bij de FireTV versie). Hoe moeilijk is het gewoon om een optie tor te voegen wasrbij je zelf helemaal de positie kunt bepalen..

Overigens is sinds vrijdag ook de laatste aflevering geland van de koreaanse zombie/comedy serie Newtopia, ben em nu aan het kijken, erg vermakend. Andere leuke serie is ook My undead Yokai Girlfriend en Death's Game..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Ondertiteling kapt er ook vaak even mee op Prime Video, dus dat ze weinig lijken te geven om ondertiteling kan ik beamen. Zeer irritant :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Die ondertiteling hickups zijn imho nogal afhankelijk van de populariteit van wat je op dat moment aan het kijken bent.

Ook de tekstuele kwaliteit varieert enorm. :-(
Bij 'slechte' content is de ondertiteling ook regelmatig heel beroerd. Een soortement van verhaspelt google translate/AI gebrabbel. :+

Terwijl bijvoorbeeld bij iets als WoT het prima in orde is.

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruce.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 02-05 07:38
Ik kwam een paar dagen geleden erachter dat bij prime video de kijklijst (mijn spullen),
niet meer alles laat zien wat er in staat alleen een paar titels er staat meer in zowel films en series.
Kijk ik met de optie "start met kijken mijn kijkijst" dan zie ik ze wel allemaal.
Dit betreft alleen met de Apple tv niet met andere apparaten daar gaat het wel goed.
Heeft iemand dit al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makaja
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-06 13:25
Ben nu bezig met Bosch. En de ene keer is een aflevering 1080p en de volgende aflevering is dan ineens HDR10+ op 4K. Ik moet dan altijd weer even wennen, aan de scherpte van het beeld. Weet niet waarom het zo wisselend is. Ik kijk overigens met de app in mijn Philips-tv. Dus geen Apple-tv of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-body
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

the-body

Ja, zo heet ik nou eenmaal

bruce. schreef op maandag 7 april 2025 @ 12:01:
Ik kwam een paar dagen geleden erachter dat bij prime video de kijklijst (mijn spullen),
niet meer alles laat zien wat er in staat alleen een paar titels er staat meer in zowel films en series.
Kijk ik met de optie "start met kijken mijn kijkijst" dan zie ik ze wel allemaal.
Dit betreft alleen met de Apple tv niet met andere apparaten daar gaat het wel goed.
Heeft iemand dit al gezien?
Hé, bedankt dat je ons hier op attendeert! Ik zie inderdaad op de Apple TV app maar 10 films en 10 series in "Mijn spullen". Op m'n browser zie ik ze wel allemaal.

Waar vind je de optie "start met kijken mijn kijklijst" ? Kan hem werkelijk nergens vinden in de app.

This title is for sale, please send me a PM

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SuperDre
Blijf het toch zo frapant vinden hoe bagger die apps van Prime zijn. Categorieen fie compleet random in volgorde worden geplaatst, maar een fractie via die weg te vinden wat er is, en dan ook nog niet fatsoenlijke positie ondertiteling (firetv variant). Altijd maar weer moeten zoeken naar de continue watching.. ze willen blijkbaar gewoon niet dat je hun content kunt vinden of fatsoenlijk gebruiken. Zo moeilijk is het allemaal niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bruce.
the-body schreef op maandag 7 april 2025 @ 21:27:
[...]

Hé, bedankt dat je ons hier op attendeert! Ik zie inderdaad op de Apple TV app maar 10 films en 10 series in "Mijn spullen". Op m'n browser zie ik ze wel allemaal.

Waar vind je de optie "start met kijken mijn kijklijst" ? Kan hem werkelijk nergens vinden in de app.
[...]

@the-body
dat doe je als volgt links boven op home klikken dan naar beneden scrollen,staat wel een beetje ver,dan zie je "start met kijken mijn kijklijst".
Het gaat niet echt soepel soms moet die even inladen.
Ik hoor het wel of het is gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruce.
bruce. schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 10:41:
[...]

[...]

@the-body
dat doe je als volgt links boven op home klikken dan naar beneden scrollen,staat wel een beetje ver,dan zie je "start met kijken mijn kijklijst".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:45

Sorcerer8472

Mens sana?

SuperDre schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 00:25:
Blijf het toch zo frapant vinden hoe bagger die apps van Prime zijn. Categorieen fie compleet random in volgorde worden geplaatst, maar een fractie via die weg te vinden wat er is, en dan ook nog niet fatsoenlijke positie ondertiteling (firetv variant). Altijd maar weer moeten zoeken naar de continue watching.. ze willen blijkbaar gewoon niet dat je hun content kunt vinden of fatsoenlijk gebruiken. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Ze willen dat je tijdens het scrollen nieuwe content ontdekt en uiteindelijk gaat kijken, zodat de kans dat je opzegt kleiner wordt.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-body
  • Niet online

the-body

bruce. schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 10:41:
[...]

[...]

@the-body
Hele lijst doorgescrolld, maar bij mij staat ie er niet bij. Bummer. Wel bedankt voor de moeite!

EDIT: Intussen contact gehad met de klantenservice via de chat. Standaard opdrachtjes, maar heb ze allemaal gedaan: uitloggen, inloggen, cache legen, weer uitloggen, app opruimen, app verwijderen en dat alles in verschillende volgorde meerdere keren. Nog steeds maar 10 series en 10 films in de "Mijn spullen" sectie. Baal er wel van.

Ben wel benieuwd of dit alleen bij mij is of dat anderen hier ook te weinig items in hun kijklijst hebben staan!

[ Voor 32% gewijzigd door the-body op 08-04-2025 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Gravedigger
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-04 22:30
the-body schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 18:37:
[...]

Hele lijst doorgescrolld, maar bij mij staat ie er niet bij. Bummer. Wel bedankt voor de moeite!

EDIT: Intussen contact gehad met de klantenservice via de chat. Standaard opdrachtjes, maar heb ze allemaal gedaan: uitloggen, inloggen, cache legen, weer uitloggen, app opruimen, app verwijderen en dat alles in verschillende volgorde meerdere keren. Nog steeds maar 10 series en 10 films in de "Mijn spullen" sectie. Baal er wel van.

Ben wel benieuwd of dit alleen bij mij is of dat anderen hier ook te weinig items in hun kijklijst hebben staan!
Heb ook precies hetzelfde probleem. Maar 10 films in mijn kijklijst. Ook op Apple TV. Krijg met geen mogelijkheid meer te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:32
Ik zag vandaag tot mijn verbazing Borderlands tussen de films staan. Gratis en dus inbegrepen. Wel een tijdelijke aanbieding met verwaarden. Weet dus niet voor hoe lang want kan verder geen info vinden. Binnenkort maar eens kijken want hij lijkt me best leuk.

[ Voor 11% gewijzigd door Witlof op 08-04-2025 22:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 18-06 15:16
Afgelopen week op Prime naar de serie "The House of David" gekeken. Nu ben ikzelf niet religieus (zeg maar: atheist) maar als je het benadert als een fantasie verhaal en niet als een bijbelse "waar gebeurde" vertelling, dan is het prima te kijken. Leuk om eens serie te zien die zich in het Midden Oosten (huidige Israel) afspeelt waarbij de acteurs er grotendeels ook uitzien als mensen van die streek. Met uitzondering van de profeet Samuel, die gespeeld wordt door de erg blanke Amerikaanse acteur Stephen Lang. Verder prima verhaal, goede aankleding, visueel aantrekkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Haay schreef op woensdag 9 april 2025 @ 09:46:
Afgelopen week op Prime naar de serie "The House of David" gekeken. Nu ben ikzelf niet religieus (zeg maar: atheist) maar als je het benadert als een fantasie verhaal en niet als een bijbelse "waar gebeurde" vertelling, dan is het prima te kijken. Leuk om eens serie te zien die zich in het Midden Oosten (huidige Israel) afspeelt waarbij de acteurs er grotendeels ook uitzien als mensen van die streek. Met uitzondering van de profeet Samuel, die gespeeld wordt door de erg blanke Amerikaanse acteur Stephen Lang. Verder prima verhaal, goede aankleding, visueel aantrekkelijk.
hebben ze geen vervelend accent in die serie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 18-06 15:16
Salvatron schreef op woensdag 9 april 2025 @ 10:50:
hebben ze geen vervelend accent in die serie?
Tja, check de trailer zou ik zeggen, dan heb je wel een goede indruk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Witlof schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 22:52:
Ik zag vandaag tot mijn verbazing Borderlands tussen de films staan. Gratis en dus inbegrepen. Wel een tijdelijke aanbieding met verwaarden. Weet dus niet voor hoe lang want kan verder geen info vinden. Binnenkort maar eens kijken want hij lijkt me best leuk.

[YouTube: Borderlands (2024) Final Trailer – Cate Blanchett, Kevin Hart, Jack Black]
Veel kijkplezier! Als ik heel eerlijk mag zijn waren Borderlands & Madame Web voor ons persoonlijk de slechtste films van 2024 :X..

Ben natuurlijk wel heel benieuwd wat jij er straks van vind :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boerenlater
  • Niet online
Wheel of time is bijna niet te bekijken zo donker. Gewoon op de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Haay schreef op woensdag 9 april 2025 @ 10:53:
[...]

Tja, check de trailer zou ik zeggen, dan heb je wel een goede indruk.
ik heb die seriee ff bekeken en vond dat ze een vervelend accent hadden, alsof buitenlanders in een buitenlandse serie engels spreken. Ook vond ik het nogal donker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
Witlof schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 22:52:

[YouTube: Borderlands (2024) Final Trailer – Cate Blanchett, Kevin Hart, Jack Black]
Laat je even weten hoe hard 'ie tegengevallen is? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
Boerenlater schreef op woensdag 9 april 2025 @ 11:29:
Wheel of time is bijna niet te bekijken zo donker. Gewoon op de pc.
Via de app of via de browser? Ik heb zelf ook issues gehad met diverse series toen ik via de app keek (o.a. inderdaad ook WoT), maar toen ik switchte naar de browser het opeens een stuk beter zichtbaar was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boerenlater
  • Niet online
EDIT schreef op woensdag 9 april 2025 @ 13:51:
[...]

Via de app of via de browser? Ik heb zelf ook issues gehad met diverse series toen ik via de app keek (o.a. inderdaad ook WoT), maar toen ik switchte naar de browser het opeens een stuk beter zichtbaar was.
Gek genoeg via de browser. W11+edge.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:32
G_Dragon schreef op woensdag 9 april 2025 @ 11:15:
[...]

Veel kijkplezier! Als ik heel eerlijk mag zijn waren Borderlands & Madame Web voor ons persoonlijk de slechtste films van 2024 :X..

Ben natuurlijk wel heel benieuwd wat jij er straks van vind :D
Hahn schreef op woensdag 9 april 2025 @ 13:30:
[...]

Laat je even weten hoe hard 'ie tegengevallen is? :P
Ik weet niet of ik nu nog wel durf om 1 uur en 41 minuten hieraan te spenderen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperDre
Zo jammer dat we niet een directors cut van Borderlands krijgen, want hij was gefilmt met veel gore, maar teruggesneden naar PG13. Ga em toch wel kijken ondanks de reviews want ik heb wel heel vaak dat als een hoop mensen em niets vinden ik em juist wel leuk vind.

Overigens was 'The Bondsman' ook erg grappig, niet zo vet als Ash vs the Evil dead, maar die is dan ook super geniaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bruce.
[...]

the body@ zag dat het weer werkt dus alle films/series weer in de kijklijst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-body
  • Niet online

the-body

bruce. schreef op woensdag 23 april 2025 @ 08:04:
[...]

the body@ zag dat het weer werkt dus alle films/series weer in de kijklijst :)
Bedankt voor de update! Klopt idd, hier nu ook weer alle films en series in mijn kijklijst, ze komen wel met een irritante vertraging na 10 items pas tevoorschijn. Wel weer schrikken hoeveel ik nog te kijken heb allemaal :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Ben afgelopen week begonnen met:

The Fortress (Festning Norge)

De eerste twee afleveringen vond ik een beetje tegenvallen. Maar naarmate het verhaal vordert, wordt de sfeer steeds grimmiger en beklemmender. 8)
Heerlijk voer voor samenzwerings wappies. :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9afYkiXQRTi5PTgE_rjSppr2bZ0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/e6q8oSCdCudEUKxsqfgfpkk7.png?f=fotoalbum_large

https://www.primevideo.co...TC432X9CC321P380IZGXRNGSD

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperDre
Ja, zag em voorbij komen, maar wacht rustig tot die compleet er op staat (7 afleveringen).
Zag gister een relatief nieuee Jackie Chan film er op staan, wilde em gaan kijken todat ik zag dat die alleen maar de walgelijke engelse heeft, bah bah, zelfde was ook eem tijdje gelden met skyfire, zo irritant dat ze niet ook de originele chinese track ervij hebben. Ook met die 2 nieuwe three musketeer films, die er binnenkort weer af gaan, staat dan bij 'engels (original)' terwijl toch echt de franse track de originele track is (je weet dat de franse track geen dub is omdat daar ook gewoon engels gesproken wordt door engelse characters, welke normaal bij een franse dub ook frans zijn).
Maar ook de bagger kwaliteit, slechter dan een slecht gemasterde dvd, van oudere series als Scrubs, Golden girls, eerste seizoen van Stargate SG1, is een grote irritatie de laatste tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:48
@SuperDre Scrubs op Disney+ zit ook vol interlace-artefacten, lijkt me een probleem van 20th Century Fox, niet per se Amazon Prime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperDre
@hcQd uiteindelijk vind ik het wel hun probleem, zij zouden gewoon een betere versie moeten eisen. Maargoed, als wij voor het zeggen hadden bij zoiets als Prime Video... Haha..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Laatst online: 17-06 22:24
Makaja schreef op maandag 7 april 2025 @ 15:27:
Ben nu bezig met Bosch. En de ene keer is een aflevering 1080p en de volgende aflevering is dan ineens HDR10+ op 4K. Ik moet dan altijd weer even wennen, aan de scherpte van het beeld. Weet niet waarom het zo wisselend is. Ik kijk overigens met de app in mijn Philips-tv. Dus geen Apple-tv of zo.
Horen alle afleveringen HDR te zijn? Ik heb de laatste tijd met sommige series ook dat ondanks deze uhd, dolby atmos etc etc zijn dit toch niet doorkomt. Ik dacht dat het aan de wifi lag maar het is nog niet stabiel.

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-05 16:02

avotar

P0werd by Black Coffee

hcQd schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 13:41:
@SuperDre Scrubs op Disney+ zit ook vol interlace-artefacten, lijkt me een probleem van 20th Century Fox, niet per se Amazon Prime.
scrubs kijk je toch niet voor de beelkwaliteit?
Ergens wel apart die zwarte balken. Werken als een soort disclaimer hoe niet woke de serie is.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Edit: dit was geen poster van het nieuwe seizoen maar iemand die grappig probeerde te doen! |:(

[ Voor 93% gewijzigd door G_Dragon op 07-05-2025 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperDre
avotar schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 10:08:
[...]

scrubs kijk je toch niet voor de beelkwaliteit?
Ergens wel apart die zwarte balken. Werken als een soort disclaimer hoe niet woke de serie is.
Ik vind het 4:3 formaat geen probleem, kijk toch op 3m breed scherm, maar de kwaliteit van het beeld van, in ieder geval, het eersre seizoen is echt zo ontiegelijk slecht, lijkt meer op de oude Mpeg-1 videocd dan zelfs een slecht gemasterde dvd.. heb zelf bv de originele dvds van het eerste seizoen van Golden Girls, en die is echt vele malen beter dan de Prime stream.
Ik verwacht geen FHD ofzo, maar op zn minst toch wel fatsoenlijke DVD kwaliteit stream.

[ Voor 6% gewijzigd door SuperDre op 07-05-2025 00:12 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperDre
GVD, zetten ze er nu pas 'a simple favor' op. Had al het gevoel dat 'another simple favor' een sequel was, maar wist het niet zeker, en was te lam om het op te zoeken. Ze hadden beter eerst deze er op kunnen zetten, en dan later de nieuwe.. typisch Prime.. overigens vond ik 'another' maar matig, typisch Paul Feig film, vrouwen en een hoop sexistische saaie grappen (geen probleem met sexistische grappen, maar hoe Paul Feig ze altijd in zijn films douwt is echt van het 'kijk mij grappig zijn' lage niveau).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:45

Sorcerer8472

Mens sana?

SuperDre schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 00:12:
[...]

Ik vind het 4:3 formaat geen probleem, kijk toch op 3m breed scherm, maar de kwaliteit van het beeld van, in ieder geval, het eersre seizoen is echt zo ontiegelijk slecht, lijkt meer op de oude Mpeg-1 videocd dan zelfs een slecht gemasterde dvd.. heb zelf bv de originele dvds van het eerste seizoen van Golden Girls, en die is echt vele malen beter dan de Prime stream.
Ik verwacht geen FHD ofzo, maar op zn minst toch wel fatsoenlijke DVD kwaliteit stream.
Een aantal series van die tijd is niet op film maar op tape opgenomen, dus in SD kwaliteit of iets beter. Behalve upsampelen kun je dan niet zo veel.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuperDre
Sorcerer8472 schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 20:44:
[...]

Een aantal series van die tijd is niet op film maar op tape opgenomen, dus in SD kwaliteit of iets beter. Behalve upsampelen kun je dan niet zo veel.
Klopt dat die op tape opgenomen shows lastiger op knappen zijn, maar het probleem is dus dat er gewoon 'fatsoenlijke' dvd versies beschikbaar zijn, maar dat de kwaliteit bij Prime (van bepaalde oudere shows) echt vele malen slechter is als de beschikbare dvd's.
Pagina: 1 ... 33 34 Laatste