Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Ervaringen / Discussie] Amazon PrimeVideo

Pagina: 1 2 3 4 5
Acties:

• robcoenen
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 19-06 20:56

Introductie

Amazon Prime is nu in Nederland! Word lid van Amazon Prime en krijg toegang tot populaire films en tv-series, waaronder bekroonde Amazon Originals. Amazon Prime omvat ook andere voordelen:
Gratis bezorging
Gratis en snelle bezorging van miljoenen producten naar Nederland en België zonder minimum bestelbedrag. Miljoenen producten worden de volgende dag bezorgd en in geselecteerde gebieden zelfs dezelfde dag. Bekijk de levertijden op de productpagina wanneer je een bestelling plaatst.
Series en films
Als Prime-lid stream je gratis populaire films en tv-series via je tv, tablet, smartphone of via de browser. Stream of download films en series om ze online of offline te bekijken. Prime-leden hebben toegang tot tv-series zoals The Grand Tour, Tom Clancy's Jack Ryan, The Boys en Fleabag.
Gaming
Prime-leden profiteren van een maandelijkse selectie gratis games, gratis ingame-content, Twitch channel abonnement en meer.
Beveiligde, onbeperkt opslag van foto's
Onbeperkte opslag van foto's die je kunt delen met anderen. Gebruik de gratis app om je foto's op al je apparaten te bekijken.

Proefperiode

Het is mogelijk een proefperiode van 30 dagen te starten middels iDeal, creditcard of andere betaalpassen.

Na 30 dagen wordt Amazon Prime automatisch verlengd voor EUR 2,99 per maand. Je kunt altijd opzeggen.

Kanalen

Met Prime Video Channels kunnen leden zich abonneren op premium- en themakanalen zonder langdurige verplichtingen aan te gaan of extra apps te downloaden. Elk abonnement begint met een gratis proefperiode en je kunt op elk moment opzeggen.

Denk aan: Starz, Film1, Cineart, Hayu, MGM etc.

Downloaden

Kijk offline met de Prime Video-app wanneer je titels naar je iPhone, iPad, Tablet of Android-apparaat downloadt.

Prime Video-winkel

Er zijn nu nog meer films, van nieuwe releases tot klassieke favorieten, beschikbaar voor iedereen om te huren of te kopen — Prime-lidmaatschap niet nodig.

Overig

Overal kijken
Geniet via internet of met de Prime Video-app op je telefoon, tablet of bepaalde smart-tv's - op maximaal 3 apparaten tegelijk.

X-Ray voor meer
Gebruik X-Ray voor films en tv om acteurs en nummers te identificeren, acteurbiografieën te verkennen, trivia te bekijken en meer.

Data Saver
Beheer het datagebruik tijdens het downloaden en kijken naar video's op bepaalde telefoons of tablets.

Klik hier voor een lijst van ondersteunende apparaten.

[Voor 96% gewijzigd door robcoenen op 10-05-2021 09:21. Reden: Topicstart na vele jaren bijgewerkt met actuele informatie]

• alwaysleft
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Geen Chromecast ondersteuning out of the box, geen iDeal of Paypal en weinig NL ondertitels.

Netflix op dit moment superieur.

• Homme
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 29-04 11:36
Vanuit België krijg ik alleen maar de franse website te zien...
Laat maar ;)

Steam: the_real_abradolf | Origin / Uplay: TheRealAbradolf | PSN: lennert1984 | Xbox Live: therealabradolf

• chucky666
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Trevor schreef op woensdag 14 december 2016 @ 12:44:
[...]

Creditcard, merendeels geen Nederlandse ondertiteling... en inderdaad een karig aanbod.

Maar goed, toch aangemeld :)
Tijd voor een eigen topic?
Is er toch al ;)
[Ervaringen / Discussie] Amazon PrimeVideo

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• PannenkoekenNL
  • Registratie: december 2009
  • Niet online
Ze hebben Shin Chan. :D

• Meneer Vevie
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 29-12-2020

Meneer Vevie

Series, Films en meer

Ik krijg het niet werkend op m'n mediabox. Video's willen niet afspelen. Op de PS werkt het gelukkig wel. De app kun je gewoon downloaden op de PS4

Ik ben Meneer Vevie. Ik houd mij bezig met series, audio en films. Maar vooral series. Ik zou gek zijn als ik niet zou praten over series. Lees op www.meneervevie.com mee met mijn avonturen.

• Damir
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 18-06 18:24
Voor de geïnteresseerden, hier een lijstje met bijna alles wat er voor ons te zien is. Er missen een aantal dingen plus er zitten dubbele titels bij.

https://goo.gl/YZFtcU

Lijst niet actueel. Zie https://primevideoaanbod.nl/amazon-prime-video-aanbod/ voor een actuelere lijst.

[Voor 27% gewijzigd door Damir op 25-10-2017 07:06]

• loekf2
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 10:58
Goed na een uur klooien met een Amazon customer service figuur via de telefoon (prima customer service, daar niet van):

Prime Video werkt dus NIET op een FireTV (Stick) buiten de US, UK of Duitsland (waar ie officeel te koop is).

Ik heb een FireTV 4K en ik zie US (UK) content als ik met m'n Amazon account inlog, met Prime Video subscription. Enige wat je mag/kan zien is Amazon eigen producties, dus bv. Grand Tour.

Op m'n iPad/iPhone werkt het via de Prime Video app prima, zie ook de content die ik MAG zien.

Er is nog steeds geen PS4 app, dus enige optie voor content wat niet van Amazon komt en je in je land mag zien (k*t georestricties) is bv. afspelen op je table/telefooon en dan via Air Play naar je AppleTV.

Net even getest, maar ben niet onder de indruk van de kwaliteit (settings op "Best"). Bv. Transformers ziet er aan het begin nog al pixelated uit en of de bit rate is laag of het is SD dan wel 720p (denk het laatste).

Ik hoop dat ze de FireTV (Stick) gaan updaten voor meer landen, dan wel Android TV / AppleTV apps gaan releasen, want anders zie ik niet zo snel hoe ze Neflix gaan bedreigen. Ja, de prijs, maar aanbod en kwaliteit telt ook.

[Voor 10% gewijzigd door loekf2 op 16-12-2016 00:02]

iMac 27" 2019 | HTPC (i5, GTX1650) | iPhone 12 Pro 256GB | iPad Pro 11" 256GB | AW Series 6 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Onkyo TX-NR686 | Shield TV | PS5/PS VR | XSX | Nest Audio | Netatmo | Hue | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 (XS4ALL)

• loekf2
Prime Video updates zijn nu ook te zien in de JustWatch app (iOS, geen idee of ie ook op Android te vinden is), met locatie NL. Gebruikte hem tot nu toe vooral voor Netflix updates en zoeken wat er te zien is.

Posts op de Amazon forums suggeren dat het niet kunnen zien van het 2e seizoen van Man in the high castle een technisch probleem is en dat de FireTV (stick) op zich wel zou moeten werken (error 5505 krijg je nu).

Uitrol blijft een drama. Hopelijk fixen ze het snel.

iMac 27" 2019 | HTPC (i5, GTX1650) | iPhone 12 Pro 256GB | iPad Pro 11" 256GB | AW Series 6 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Onkyo TX-NR686 | Shield TV | PS5/PS VR | XSX | Nest Audio | Netatmo | Hue | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 (XS4ALL)

• Arrne
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 18-06 07:11
Het aanbod is uiteraard nog verschillend per land, maar je kunt natuurlijk altijd wel gewoon kiezen in welk van de beschikbare talen je een film wil kijken (je kunt audio selecteren zoals je ook schakelt tussen ondertitels). Het lijkt me enorm onwaarschijnlijk dat ze de originele audio niet aanbieden op de Franse site.

• bandidoloco
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 11-06 00:51
AlainG schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 12:43:
Kan iemand bevestigen dat de NL/BE site zelfde zijn ? Of hebben wij in België de Franse ? Wil liefst series en film in origineel Engels zien.
Niet 100% zeker voor NL & BE maar tussen BE & Lux zijn er wel degelijk verschillen (dus volgens de logica...)
In tegenstelling tot Netflix blijven series en films uit je "thuisland" doodleuk in de lijst staan maar zie je bij selecteren een melding dat het item "momenteel niet beschikbaar is."

• Arrne
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 18-06 07:11
dinandus schreef op donderdag 29 december 2016 @ 20:14:
Amazon blijft verbazen: heb voor een review een Samsung KS9000 vandaag thuis ingesteld. Mooie Amazon App erop, ingelogt, en zie The Man in The High Castle in 4K en HDR. Heel mooi, echter ondanks dezelfde gebruiker gegevens nu opeens Duitstalig??? Op zich voor mij geen probleem, echter had de 1e 3 afleveringen gekeken via mijn UBD player, ook een App en in 4K echter geen HDR maar in de Engelse taal....
Wie volgt dit nog, helaas kan ik op de tv geen Engelse taal instellen, iemand idee?
Beeld is wel overtuigend, je ziet goed de meerwaarde van de HDR.

Zal straks eens kijken of Netflix ook nog verassingen heeft
Je kunt de taal van zowel audio als ondertiteling wel aanpassen op je tv, maar je moet dat wel doen voor je de betreffende aflevering af gaat spelen. Tijdens het afspelen kun je de taal niet wijzigen, alleen ondertiteling in- en uitschakelen.

Heb zelf ook een tijdje moeten zoeken omdat de ondertiteling op mijn tv alleen maar in het Duits was.

• Meneer Vevie

Meneer Vevie

Series, Films en meer

Falling Water staat nu ook op Amazon Prime. Interessante, maar wel vage sci-fi serie van USA Network.

Ik ben Meneer Vevie. Ik houd mij bezig met series, audio en films. Maar vooral series. Ik zou gek zijn als ik niet zou praten over series. Lees op www.meneervevie.com mee met mijn avonturen.

• loekf2
jamiev90 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 15:52:
[...]

Ja echt bizar, ik kan The Man in The High Castle season 2 nog steeds niet vinden. En ook Mad Dogs (van Amazon zelf) is ook nog niet te vinden..

Heb het ook maar weer opgezegd, op dit moment is het zelfs de €3 voor mij niet waard, over een maandje maar weer eens kijken :)
Gekke is nog steeds als je naar de website op Amazon.com gaat, op een PC of Mac, dus niet bv op een iPad, want dan wil ie perse afspelen via de app, je wel het 2e seizoen van THMITHC kan afspelen.

Mijn conclusie is nog steeds dat Amazon een grote puinzooi van z'n catalogus gemaakt heeft qua regios, meerdere diensten etc. Waarom lossen ze dit niet op ?

• Meneer Vevie

Meneer Vevie

Series, Films en meer

Ik blijf nog wel dit halfjaartje. Ondanks wat ik vind van Prime is dit voor die 2.99 meer dan prima.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• san1980
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 00:47
Ik zag daarnet opeens een sectie Available in UHD met daarin The Man in the High Castle S 1&2, Red Oaks, Sneaky Pete, Goliath en Sneaky Pete (en geen Grand Tour). Even snel gecheckt en kon Sneaky Pete in HDR UHD bekijken. Daarna weer terug in het menu en er stonden nog maar drie series en geen Sneaky Pete meer in UHD.
Ze zullen er wel mee bezig zijn en ben blij dat er weer UHD aanbod is. Blijft wel vaag dat ze niet gewoon per serie naar de hoogst mogelijke resolutie schalen zoals Netflix. Maar dat Prime er voor kiest om een aparte 1080p en aparte UHD versie te hebben.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Meneer Vevie

Meneer Vevie

Series, Films en meer

Vanaf 1 mei, een dag na de première, al te zien bij Prime.

American Gods

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dinandus
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 12:24
een echte aanrader op Prime: You are Wanted, mooie spannend verhaal over hoe het je leven beïnvloedt als je data gestolen zijn.

[Voor 0% gewijzigd door dinandus op 10-04-2017 20:13. Reden: titel aangepast ivm correcte schrijfwijze]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• loekf2
Zozo de nieuwe serie American Gods op Amazon Prime

Elke maandag aflevering, dus gelijk met US ? Zelfs moet NL ondertitels, moet niet gekker worden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Florisoliemans
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 30-03-2019
Ik moet zeggen dat het langzaam beter wordt. Ik kijk nu bosch wat erg vermakelijk is. Hierna americans gods.. en dan wellicht goliath afkijken. Erg blij dat er nu ook hdr support is.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Florisoliemans
Ik heb een lg oled b6. Daar zit hdr support op.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• loekf2
Olga2000 schreef op zondag 7 mei 2017 @ 15:00:
[...]

Nog steeds geen Ned ondertitels? En nog steeds 3 euro per maand?
Nog steeds 3 euro ja en was verbaasd dat American Gods NL ondertitels had, zo te zien alle mogelijke talen. Veel content op Prime Video moet het met alleen Engels, Duits, Frans doen.

Schijnt een AppleTV app te komen. Op de PS4 nog steeds niet, tenzij je een US account heb, maar dan moet je switchen naar dat account, dus ook geen optie.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dinandus
Ik heb zelf een Amazon Prime abo afgesloten, en kan gewoon met Engels gesproken taal kijken.
De eerste maand dat het in Nl beschikbaar kwam had ik inderdaad Duitstalig, maar nu al tijdje de taalkeuze.
Gelukkig hoeft voor het in 4K kijken niet zoals bij Netflix apart meer betaald te worden.
Heb hiervoor begin februari 49 € betaald, nog net het oude tarief, is volgens mijn nu 69 Euro geworden.
Wat voor andere voordelen je ervan verwacht weet ik niet, want o.a. de gratis verzending van je bestellingen
worden alleen binnen Duitsland gratis geleverd. Dit geeft dus geen voordelen. Trouwens iets van een VPN heb je niet nodig, loopt bij mijn gewoon over de standaard internet verbinding.
Zit alleen nog te wachten tot een update van de app zodat ik ook in HDR kan gaan kijken, zal wel kwestie van tijd zijn....
Veel plezier vast.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Ik heb een UK prime abo, maar ik kan in NL geen American Gods kijken door "Service Area Restriction". Maar American Gods is wel een Amazon Original. Iemand een idee waarom ik die dan toch niet buiten de UK mag kijken met een UK abo? ( Hij staat niet in de lijst van "Watch abroad" )

[Voor 12% gewijzigd door Woy op 10-05-2017 16:18]

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dinandus
@Raymon89 Heb het NL aanbod denk ik, want ik kan net als @Woy helaas gisteren nog geen American Gods kijken, kwam melding dat ik me bij Prime moest aanmelden in beeld??
Heb ik maar enige afleveringen van The Man in the High Castle verder afgekeken, dat ging vlekkeloos.

Op Cromecast helaas geen Amazon Prime app, jammer want gebruik zelf deze voor YouTube in HDR.

[Voor 14% gewijzigd door dinandus op 10-05-2017 16:39]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• CrimsoN72
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 13-06 17:08
swhnld schreef op zondag 21 mei 2017 @ 21:07:
[...]

Mij is het niet gelukt op mijn Panasonic CX700. Ook niet na een fabrieksreset en met andere landinstellingen. Volgens de support moet Amazon die eerst vrij geven voor het apparaat.
Da's niet hoopgevend. Ik heb inmiddels ook Panasonic support om hulp gevraagd. Mocht daar iets uitkomen dan laat ik het hier weten...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Raymon89
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 16-06 10:14
Meneer Vevie schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 22:00:
[...]

Het is ook gewoon te zien op AMC. Als je KPN of Ziggo hebt dan zit dat in het zenderpakket. Wordt maandagnacht om 03.00 en in de avond om 22.00 uitgezonden. Plus on demand kun je de serie ook terug kijken.

[...]

In UHD: Sneaky Pete, Goliath, Red Oaks, American Gods, Patriot, Fleabag en The Man in the High Castle. Bosch heb ik de eerste ep van gezien, was er niet weg van. Maar hoor dat ook dat heel aardig nu is.

In 1080p: Startup, Preacher, Justified en The Shield.
Ik heb kabel tv geeneens aangesloten, wij kijken nooit reguliere tv. Ik wil goede kwaliteit zonder irritante reclames en ondertitels. Vandaar dat ik blij ben dat het op Prime te volgen is :)

EDIT:
Gisteravond wilden we met het derde seizoen beginnen, staat er dat deze content niet beschikbaar is op mijn geografische locatie :( -O-

[Voor 8% gewijzigd door Raymon89 op 21-06-2017 09:21]

• Florisoliemans
Ik moet zeggen dat er een hoop goede series nu op staan. Het heeft even geduurd voordat alles werkt.. vooral HDR/4K.. maar ik zou bijna zeggen dat de consistentie van kwaliteit beter is dan Netflix. Netflix heeft natuurlijk veel fantastische series, maar de kwantiteit van series maakt het lastig om je gemiddelde hoog te houden. Netflix gebruik ik nog steeds meer, maar Amazon is een waardevolle aanwinst.

Goede series tot nu toe vind ik: Bosch, Man in the High Castle, American Gods, Patriot, Grand Tour. Favoriet tot nu toe Sneaky Pete.

• Rallye
  • Laatst online: 00:03
Niet Amazon overnemen, maar het systeem dat Amazon hanteert voor ondertitels........ ;-)

• Sup4rdurt
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 18-06 13:12
Eindelijk een PS4 app! Ga het direct uitproberen

Why waste time say lot word when few word do trick?

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Sup4rdurt schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 18:44:
Eindelijk een PS4 app! Ga het direct uitproberen
Ik zag hem ook staan. Mooi idd.
Jammer alleen dat je de overbodige apps niet kunt verwijderen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Meneer Vevie

Meneer Vevie

Series, Films en meer

KillerBee schreef op woensdag 6 september 2017 @ 16:28:
Ik heb in het voorjaar m'n abonnement opgezegd, maar denk eraan om eind deze maand toch weer (met de donkere maanden in aantocht) een abonnement te nemen.
Ik vraag me alleen af of er in de afgelopen 2 a 3 maanden nog series (ook Amazon Originals?) en films zijn toegevoegd? M.a.w.: is het de moeite wel waard?
Nee, het is nog niet echt de moeite waard. Er zijn wel dingen bijgekomen, hoor. Maar om nou echt te zeggen dat het een aanrader is... Maar voor die 3 euro, why not. Er staan een aantal goede series op en de aankomende maanden komen er een paar nieuwe Originals bij. Verwacht er dus echter niet teveel van, want veel is er niet veranderd.

• loekf2
lapino schreef op donderdag 7 september 2017 @ 11:31:
Heb gisteren via amazon.fr een abonnement afgesloten van 1j voor 49.99 euro. Maar lees hier en daar prijzen van 3 euro/mnd. Heb ik iets fout gedaan? Ik kom via www.primevideo.com ook altijd op franstalige site. Kan dit ook voor belgische users aan die prijs? Ik vind namelijk nergens een Belgische amazonvideo site. Iemand?
Inderdaad verdomd irritant dat Amazon aan de hand van je IP adres het land en taal bepaald.

Ik ben sinds Januari lid en betaal het eerste jaar eur. 2.99/mnd.

Op 1-1-2018 wordt dit verhoogd naar eur. 5.99/mnd.

Zo te zien kost het nu de eerste 6 maanden 2.99/md (met eerste 30 dagen gratis), daarna ook 5.99... voor nieuwe klanten, dat zou je dus 6 x 2.99 + 6 x 5.99 = 53.88 euro kosten. Dan is 49.99 net iets goedkoper.

Met 5.99 zit ze bij mij wel op de grens, omdat ze gewoon niet kunnen tippen aan het aanbod en gemak van Netflix.

Vooral de beschikbaarheid van NL ondertitels en ook de app op PS4, Android etc. is idioot te noemen. Waarom heeft het zo lang geduurd voordat die app in NL beschikbaar is ? Zo te zien is het exact dezelfde PS4 app die al jaren in de US, Duitsland en UK beschikbaar is.

Anoniem: 257719

Ik ben vandaag Amazon Prime eens gaan proberen, en meteen een heel erg goede serie gevonden (ik kijk via Xbox One S):

Deutschland '83

Voor hen die net als ik in de 80-er jaren volwassen zijn geworden een feest van herkenning en nostalgie, de serie is ook doorspekt met muziek uit die tijd. Ik kijk hem in het Duits. Ook nog eens een goed verhaal en puik acteerwerk. Alleen voor deze serie (spionage oost-West Duitsland) vindt ik Prime nu al de moeite waard d:)b De IMDB waardering van 8.2 kan ik beamen.

De Xbox One Amazon-prime app die vandaag is uitgekomen werkt trouwens ook prima (tot nu toe).

[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 257719 op 01-11-2017 19:44]

• Wild Chocolate
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 18-06 00:03
@grunt69 : Bedankt voor de tip, lijkt me zeker leuk om te kijken.

Zelf ben ik ook wel fan van "The man in the high castle". Serie over het leven in de VS, dat na de overwinning van Duitsland en Japan in de 2e wereldoorlog, is opgedeeld in een door Japan en een door Duitsland gecontroleerde zone.

iRacing Profiel

• PoehPoeh
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 03:29
Voor de liefhebbers: seizoen 2 van Mr. Robot is eindelijk beschikbaar.

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Vandaag zijn de volgende series toegevoegd:

Blue Bloods (S1 t/m S6, met NL subs)
CSI: Crime Scene Investigation (S10 t/m S16)
Hawaii Five-O (S1 t/m S6, met NL subs)

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• Verstekbakker
  • Registratie: juli 2006
  • Niet online
https://nos.nl/artikel/22...idt-uit-in-nederland.html

Grappig dat ze Bol.com een concurrent noemen, terwijl die echt altijd veel te duur is. Amazon is zo veel goedkoper dan Bol.com...

[Voor 45% gewijzigd door Verstekbakker op 08-11-2017 09:29]

• Verstekbakker
  • Registratie: juli 2006
  • Niet online
m0nk schreef op woensdag 8 november 2017 @ 14:56:
Ik had zo'n gratis proefmaand voor prime op amazon.de, echter zie ik nu dat die 7,99 per maand kosten na mijn proefperiode (vanaf morgen) en niet de introductiekorting. Zie alleen deze optie:

[afbeelding]

Moet ik ergens mijn account naar NL omzetten oid?
Ik heb hetzelfde, maar dan eind van de maand pas dat mijn proef afloopt. Je kunt nu je abo stopzetten en dan gebruik maken van een ander aanbod hebben ze mij gemaild.

• m0nk
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 12:53

m0nk

16-09-2003 15.15

Verstekbakker schreef op woensdag 8 november 2017 @ 15:47:
[...]

Ik heb hetzelfde, maar dan eind van de maand pas dat mijn proef afloopt. Je kunt nu je abo stopzetten en dan gebruik maken van een ander aanbod hebben ze mij gemaild.
Thanks, scheelt weer mailen enzo..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30

• Elvhenk
  • Laatst online: 26-04 14:44

Elvhenk

/me hartje GO

The Grand Tour wordt ook Nederlands ondertiteld, ik weet niet of dat vorig jaar ook zo was.

How do I know? Ik ben degene die 'm gaat ondertitelen. :Y

Armande.net.schrijft een l33t blog en doet Nederlandse ondertiteling!

• ArthurMorgan
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
leuk!

Maar, ja werd vorig jaar ook ondertiteld. Hopelijk mag je andere nog niet ondertitelde originals ook gaan doen.

[Voor 41% gewijzigd door ArthurMorgan op 11-11-2017 11:35]

I got a bad feeling about this.

• Meneer Vevie

Meneer Vevie

Series, Films en meer

Elvhenk schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 10:46:
The Grand Tour wordt ook Nederlands ondertiteld, ik weet niet of dat vorig jaar ook zo was.

Nice! En wat @Trevor zegt: hopelijk kun je ervoor zorgen dat andere originals en series ook worden ondertiteld.

• Meneer Vevie

Meneer Vevie

Series, Films en meer

Ik dacht dat het idd alleen werkt via amazon.de. @KillerBee Ja, de content van DE, UK en US is gewoon uitstekend. Als dat hier net zo wordt, dan is het echt een concurrent van Netflix. Het enige wat Netflix wellicht dan nog aantrekkelijker maakt zijn hun vele goede originals en licenties om bepaalde serie wekelijks te laten zien. Amazon UK, DE en US heeft dat ook, maar toch nog iets minder.

• DonLexos
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 16-06 15:28
meesje schreef op zondag 12 november 2017 @ 13:15:
Heb je bij amazon prime net als bij netflix de mogelijkheid om meerdere users aan te maken? En hoeveel gelijktijdige streams worden er ondersteund?
Je kan niet meerdere profielen aanmaken zoals bij Netflix blijkt, en dat is jammer. Er is ook geen aparte "kids" sectie (zal te maken hebben met ontbreken van profielen) waardoor het wat extra genavigeer is op bijv een iPad voor kleine(re) kinderen.

Ik vond dit online over de gelijktijdige gebruikers:
As for video streaming, Amazon's terms and conditions dictate that you are able to stream two different videos at the same time per Amazon account. You can't, however, stream the same content to two different devices at the same time.

bron:
http://www.expertreviews....ncluding-prime-video-with

• jasper2603
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 12:30
Update over de fire tv stick uit Duitsland. Amazon primevideo werkt helaas niet. Als je een serie start, geeft hij aan network error, neem contact op met amazon.. Ook blijft alles in het Duits, ook al stel je als taal engels in. Netflix werkt wel prima, er zal echt andere software op moeten wil deze in Nederland gaan werken of er moet een update komen vanuit Amazon, maar zo kun je er alleen Netflix mee kijken.

Beetje dure oplossing voor netflix, maar moet gezegd het is wel een prima produkt, zit een goede afstandsbediening bij en de menu's en het internet werkt allemaal snel en vlekkeloos. Voor nu geen Duitse fire tv stick kopen!

• Rallye
Heb ik ook geprobeerd. Gevraagd hoe ik een Stick zonder Alexa kan krijgen via mijn Prime abbo. Antwoord: de oude Stick wordt niet via Duitsland verkocht. Bovendien werkt je video niet.

Chat werd afgebroken (lag aan mij, ging van wifi naar 4G). Dus werd er netjes thuis gebeld, maar daar was ik inmiddels niet meer. Daarom deze mail:

“Der Chat wurde leider unterbrochen. Da ich leider nicht weiß ob Sie die letzten Informationen erhalten haben, lasse ich Ihnen diese nun nochmals per E-Mail zukommen.

Den Fire TV Stick können Sie wie gesagt von Amazon.com und Amazon.fr beziehen. Die Prime Mitgliedschaft kann zwar auf den Stick angewendet werden, macht jedoch leider in den Niederlanden bezüglich der Prime Video Inhalte keinen Sinn. Da die Prime Video Inhalte aus lizenzrechtlichen Gründen nur in Deutschland und Österreich gestreamt werden können.”

Kortom: netjes geholpen, maar de info klopt niet en ze begrijpen (dus?) mijn vraag niet. Immers: Prime Video zou wel moet werken met een Fire Stick Basic, die je alleen met een Nederlands Prime abbo niet kunt kopen, want die is niet leverbaar via de Duitse site. Wel via .com en .fr., maar dan is hij veel duurder (want daar heb ik geen Prime). Slecht geregeld.

• Merlijn_merlin
  • Registratie: oktober 2002
  • Niet online

Merlijn_merlin

Vraag naar de voorwaarden

meesje schreef op woensdag 6 december 2017 @ 22:34:
[...]

Dus via Airplay. Mooi dat dat werkt! Ik weet niet van welke Apple TV je gebruik maakt. Indien je gebruik maakt van een Apple TV 3 is er ook een dedicated app beschikbaar.
Nee appletv versie 2 geloof ik. Maar Amazon kan Prime niet vervangen. Ik kijk nu The Man in High Castle en daarna American Gods. De moeite waard!

Wat Heeft Geert Nu Weer Gefotografeerd

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ze staan erop, maar in tegenstelling tot vorig jaar, geen Nederlandse ondertiteling. Valt me best wel tegen.

• Meneer Vevie

Meneer Vevie

Series, Films en meer

@trevor: blijft eigenlijk grappig dat zo een groot bedrijf dat niet beter voor elkaar heeft. Zeker een titel als The Grand Tour, wat 1 van hun meest bekeken series is, moet je ondertitelen. De kleinere serie oke, maar de grotere titels waarmee je leden wilt werven moeten ondertiteld zijn. Maar goed, we hebben het hier al vaker over gehad: Amazon lijkt er niet heel veel moeite in te steken. Iig minder moeite dan ze doen voor de grotere landen/gebieden met wereldtalen als Duitsland, USA/UK en Frankrijk.

• Meneer Vevie

Meneer Vevie

Series, Films en meer

@dinandus Engels is voor jou geen probleem en voor mij ook geen probleem. De meeste screeners die ik binnenkrijg hebben ook geen ondertiteling. Maar we kunnen ons niet als maatstaf nemen, we moeten het los van onszelf zien. Dit is meer vanuit het oogpunt van hun klanten. Willen ze de dienst groter maken, dan moet het tot in de puntjes verzorgd zijn. Vergeet niet dat heel veel Nederlanders verwachten dat er ondertiteling aanwezig is en niet iedereen even goed Engels begrijpt.

@Trevor Klopt, maar dat zijn voornamelijk oudere series. De enige nieuwe series die meteen ondertiteling hadden, waren American Gods, 4 Blocks en Start Up.

• ArthurMorgan
  • Niet online
dinandus schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 09:53:
We spreken toch wel woordje over de grens????😉
Snap dat gedoe met ondertiteling niet zo.....
ten eerste ben ik doof, dus verstaan gaat sowieso niet, maar daarnaast hebben de engelse ondertitelaars de gewoonte om de ondertiteling slechts in beeld te hebben zolang de zin wordt uitgesproken. Zeker als mensen snel spreken mis ik heel vaak net de laatste woorden. Nederlandse ondertitelaars gebruiken vaak net een seconde meer of zo als dat kan. (Plus dat ik dat waarschijnlijk ook net wat beter/sneller kan dan Engels.)

• ArthurMorgan
  • Niet online
Elvhenk schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 10:46:

Dit bedacht ik me opeens... Dan wel helemaal bizar.

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Trevor schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 10:27:
[...]

Dit bedacht ik me opeens... Dan wel helemaal bizar.
Haha niet doorgewerkt zie ik :+

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Elvhenk

Elvhenk

/me hartje GO

Trevor schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 08:54:
Ze staan erop, maar in tegenstelling tot vorig jaar, geen Nederlandse ondertiteling. Valt me best wel tegen.
Hah, ik kan je verzekeren dat ie ondertiteld is dus. :D
Maar geen idee hoe dat dan doorwerkt. Ik heb zelf geen Amazon dus ik weet niet hoe het eruit ziet.

• Elvhenk

Elvhenk

/me hartje GO

Trevor schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 10:23:
[...]

ten eerste ben ik doof, dus verstaan gaat sowieso niet, maar daarnaast hebben de engelse ondertitelaars de gewoonte om de ondertiteling slechts in beeld te hebben zolang de zin wordt uitgesproken. Zeker als mensen snel spreken mis ik heel vaak net de laatste woorden. Nederlandse ondertitelaars gebruiken vaak net een seconde meer of zo als dat kan. (Plus dat ik dat waarschijnlijk ook net wat beter/sneller kan dan Engels.)
Ik parafraseer soms, als de hele zin er in het Nederlands niet oppast. Meestal is dat een probleem met de tijd, niet de lengte van de zin. Maar in het Engels kun je iets vaak compacter zeggen dan in het Nederlands. De software wijst een bepaalde leessnelheid toe (zoveel karakters per seconde) en als je er overheen gaat, wordt het rood. Een paar karakters kan wel, maar niet teveel.
Dat verschilt ook per klant, dus Netflix heeft andere regels dan Amazon etc.

Maar soms moet ik dus "indikken" zonder aan betekenis te verliezen. Dat lukt eigenlijk altijd wel.

[Voor 4% gewijzigd door Elvhenk op 08-12-2017 10:47]

• TheVulture
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 17-01 00:30
Turns out dat je wel Amazon Prime kan kijken via de app op FireTV met Alexa. Heel raar allemaal. Bij de gewone interface zoals startscherm (amazon video?) lukt het niet (error 5505).

• TheVulture
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 17-01 00:30
jasper2603 schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 22:05:
[...]

Mag ik vragen hoe je dat voor elkaar hebt gekregen?
https://www.amazon.fr/mn/...ct#/home/settings/payment
Adres op frankrijk gezet en factory reset gedaan. Bij "Vos Applis et Jeux" op firetv heb ik Amazon Prime Videos app staan (zag dit eerst niet volgens mij) videos werken daar gewoon (en vaak met Nederlandse ondertitels).

Ik zou denken dat dit ook werkt voor Nederlanders, maar dan met amazon.de en een duits adres?

EDIT: Heb Duitse Amazon FireTV Stick met Alexa-spraakbesturing en woon in België.

[Voor 6% gewijzigd door TheVulture op 09-12-2017 22:25]

• jasper2603
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 12:30
TheVulture schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 22:22:
[...]

https://www.amazon.fr/mn/...ct#/home/settings/payment
Adres op frankrijk gezet en factory reset gedaan. Bij "Vos Applis et Jeux" op firetv heb ik Amazon Prime Videos app staan (zag dit eerst niet volgens mij) videos werken daar gewoon (en vaak met Nederlandse ondertitels).

Ik zou denken dat dit ook werkt voor Nederlanders, maar dan met amazon.de en een duits adres?

EDIT: Heb Duitse Amazon FireTV Stick met Alexa-spraakbesturing en woon in België.
Ga het proberen bedankt voor de tip!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

De film Elysium (met o.a. Matt Damon) is vandaag toegevoegd.
Ik heb deze nog niet gezien, dus komt mooi uit :)

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• Rallye
Ik herken het probleem niet, maar heb de afgelopen tijd ook vooral Man in the High Castle en Grand Tour gekeken; TV- series dus.

Man in the High Castle is overigens een aanrader!

• Meneer Vevie

Meneer Vevie

Series, Films en meer

W00fer schreef op maandag 25 december 2017 @ 02:09:
Net begonnen met Prime Video en de films en series lijken nieuwer dan Netflix. Het is goedkoper en gratis HD. De collectie is nog iets kleiner dan Netflix.
De eerste zin klopt niet. Juist de films op Prime Video zijn oud en Netflix heeft meer nieuwe series dan Prime. Voegen ook frequenter en vaker toe en hebben meer eigen Originals en exclusieve deals met andere netwerken: ze hebben bijvoorbeeld deals met The CW, USA Network en E4. Daarnaast zijn bijvoorbeeld series als Better Call Saul en Fargo wekelijks te zien wanneer worden uitgezonden. Begrijp me niet verkeerd, ik heb ook Prime Video, maar Netflix is nog steeds in alles de bovenliggende partij. Alleen de Prime Video die beschikbaar is in de UK, US en DE kan een beetje wedijveren met Netflix.

• meesje
  • Registratie: mei 2005
  • Nu online
The Revenant (met NL subs) is toegevoegd aan het aanbod.

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

S1 van de serie Hap and Leonard is afgelopen week toegevoegd. Speelt zich af in de jaren '80. Heb 'm al afgekeken, kan niet anders zeggen dan: aanrader :) , zeker als je van het jaren '80 sfeertje houd.
Helaas zonder NL subs (wél Engelse subs).

[edit]
En vandaag toegevoegd:
Law & Order UK, 4 seizoenen (incl. NL subs)
Parks and Recreation, 7 seizoenen (incl. NL subs)

[Voor 30% gewijzigd door KillerBee op 31-12-2017 11:39]

• ArthurMorgan
  • Niet online
Zetten ze het nieuwe seizoen van Grimm erop, ik blij... begin bij de eerste aflevering... he? ik herken niks van de terugblik....

Hebben ze weer de volgorde van de afleveringen niet goed staan. Gelukkig valt het wel mee dit keer (het is niet de enige serie waarbij dit het geval is) alleen aflevering 3 als aflevering 1, rest staat geloof ik wel goed, maar toch erg slordig.

• dinandus
@Twiekiebird: geen idee wat voor Philips tv je hebt, voor veel nieuwere tv's is de Amazon App wel beschikbaar.

Of je gaat voor een Xbox One S, heb je ipv een blu Ray player gelijk een Ultra HD player.
En eventueel ondersteuning voor Dolby Atmos.

[Voor 38% gewijzigd door dinandus op 10-01-2018 15:46. Reden: aanvullende info]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hobbykok
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 13-03-2019
Dat amazon prime video laat wel zien dat het bij de grote jongens gaat horen:

The first two seasons of Lord of the Rings tv show will cost more than the entire Peter Jackson movie trilogy

https://www.reuters.com/a...eo-revealed-idUSKCN1GR0FX
Reuters have some interesting number-crunching and analysis of Amazon's foray into TV production, including some information on the upcoming Lord of the Rings TV show

https://www.reuters.com/a...eo-revealed-idUSKCN1GR0FX

As related previously, Amazon is making a prequel television series, which will be set between the events of The Hobbit and The Lord of the Rings. It is unclear if the TV series will be part of the movie canon, using a similar visual style, costumes etc, or will be a whole new screen adaptation of the series. We do know that, so far, Peter Jackson and his team have not been consulted about the new project at all, although New Line (who produced the original Lord of the Rings movie trilogy) and Warner Brothers (who own New Line) are involved.

According to the Reuters report, Amazon have paid $250 million for the rights (confirming the original reports) and are potentially budgeting £250 million for the first two seasons alone. This means that the set-up costs and the budget for the first two seasons of the Lord of the Rings show will cost more than the entire Peter Jackson movie trilogy, including marketing. Which seems insane. More bananas is that Lord of the Rings is expected to run for five seasons, so the budget for the entire series will be more than twice that amount.

So far, Amazon have not announced a showrunner, any casting or any writers for the new project. Originally it seemed that Amazon wanted the show to air to help combat the expect major launch of the new Disney/Fox streaming service in late 2019, which will be propelled by the first-ever Star Wars live-action show, but that now looks impossible, so LotR will likely not air until 2020 at the earliest.
Werkelijk bizar wat een bedragen, ik kijk er erg naar uit.

Boeken slijpen de geest zoals de slijpsteen het zwaard

Acties:
  • +4Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

https://www.primevideo.co..._hm_hom_c_KPskct_brws_6_3

Deze serie is nog maar net begonnen: The Terror, absolute aanrader!
Eerste twee afleveringen staan erop.
Ik wist niet eens dat deze op Prime stond, ik heb de eerste twee afleveringen gedownload. Nu verder kijken via Prime! :)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Meneer Vevie

Meneer Vevie

Series, Films en meer

The Exorcist en This Is Us staan nu op Prime. Wel alleen het eerste seizoen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Afleveringen 6 t/m 8 van The Terror zijn erop gezet :) .
De laatste twee afleveringen zullen dan -vermoed ik- volgende week wel toegevoegd worden.

[edit]gisteren nog niet, maar de laatste twee afleveringen (t/m 10) staan er nu ook op :)

[Voor 25% gewijzigd door KillerBee op 11-04-2018 12:23]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Rallye schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 08:54:
Misschien even een spoiler-alert?
Wel even aan gedacht, maar niet gedaan vanwege het (zo'n beetje standaard) forum beleid die hier op geldt:
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk.
Ik heb er nu wel even een spoiler alert waarschuwing bij gezet ;)

[Voor 8% gewijzigd door KillerBee op 13-04-2018 10:37]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

FreshMaker schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 20:44:
[...]

Ik baal nu wel een beetje, want ik was op de resterende afleveringen aan het wachten ...
Bedankt dat je niet naar anderen luisterde :(
Nogmaals: dit is het forum beleid, als je het hier niet mee eens bent, moet je klagen bij het forumbeheer, niet hier.
Verder reageerde ik puur op een vraag van iemand. Dit is een forum, op een forum worden vragen gesteld én beantwoordt. Als je het hier ook niet mee eens bent, dan niet bij mij klagen.
Jammer dat je zo reageert, maar ik doe in dit geval niets anders dan me aan het gestelde beleid houden: de serie is uitgezonden danwel staat compleet op Prime, er hoeven dus geen tags gebruikt te worden.
Punt.

[Voor 6% gewijzigd door KillerBee op 13-04-2018 23:02]

• Wild Chocolate
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 18-06 00:03
KillerBee schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 23:01:
[...]

Nogmaals: dit is het forum beleid, als je het hier niet mee eens bent, moet je klagen bij het forumbeheer, niet hier.
Verder reageerde ik puur op een vraag van iemand. Dit is een forum, op een forum worden vragen gesteld én beantwoordt. Als je het hier ook niet mee eens bent, dan niet bij mij klagen.
Jammer dat je zo reageert, maar ik doe in dit geval niets anders dan me aan het gestelde beleid houden: de serie is uitgezonden danwel staat compleet op Prime, er hoeven dus geen tags gebruikt te worden.
Punt.
Zoals jouw quote ook zegt, het hoeft niet, het is dus ook niet verboden. Maar in een algemeen topic, waarin vooral veel besproken wordt over welke series nog te gaan kijken, zou het wel getuigen van een beetje rekening houden met anderen. In een topic over een serie zelf, zou het topic onleesbaar worden, en dat weet je wanneer je zo'n topic opent.

iRacing Profiel

• FreshMaker
  • Registratie: december 2003
  • Niet online
KillerBee schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 23:01:
[...]

Punt.
onderstaande is NIET meer relevant, zie KillerBee in "[Ervaringen / Discussie] Amazon PrimeVideo"

Jij ziet het als klagen, ik zie het als een beleefdheidsvorm, wij vragen gewoon om een klein dingetje, jij blaast het op als een arrogante pestkop, je laat 2 posts verder zien dat je het kan, maar niet wilt doen.
Dat is gewoon een naaistreek, het gaat jou al lang niet meer om het vermelden van de "spoiler" maar om de lol van de aandacht over het wel of niet doen.

spoiler:
Hier stond iets wat ik eigenlijk niet meende !!

[Voor 8% gewijzigd door FreshMaker op 18-04-2018 11:32]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hobbykok
Ik kwam er gisteren achter dat ik 5 jaar terug het boek the terror al gekocht had (van Dan Simmons), staat ook als audioboek op storytel trouwens. Ik zit nu in een andere reeks, maar ik ga hen zeker nog lezen en luisteren. Dus voor wie ook graag boeken leest en de serie tof vind...

Ik heb trouwens opeens sinds een week een andere interface, vind hem nu wel wat beter te navigeren op de android tv boxen.
FreshMaker schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 10:26:
Dat is gewoon een naaistreek, het gaat jou al lang niet meer om het vermelden van de "spoiler" maar om de lol van de aandacht over het wel of niet doen.
De rapporteerknop bij het topic kan je denk ik beter gebruiken dan een discussie aan te gaan, ik heb hem ingedrukt en het gemeld trouwens (van 2 users), hoop dat het opgelost wordt, vind het ook een wat onhandige actie. Ik heb een abonnement op prime, maar niet de luxe dat ik zoals sommigen hier een serie in 1 keer kan bekijken en ik verwacht geen spoilers in een topic over een videodienst. Ik meen trouwens dat het beleid dat Killerbee aangeeft alleen van toepassing was op topics over een specifieke serie, maar ik wacht wel even af wat eruit komt. Als iedereen wat rekening met elkaar kan houden is het wel fijner vertoeven hier.

[Voor 82% gewijzigd door Hobbykok op 16-04-2018 22:07]

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Hobbykok schreef op maandag 16 april 2018 @ 19:31:

De rapporteerknop bij het topic kan je denk ik beter gebruiken dan een discussie aan te gaan, ik heb hem ingedrukt en het gemeld trouwens (van 2 users), hoop dat het opgelost wordt, vind het ook een wat onhandige actie. Ik heb een abonnement op prime, maar niet de luxe dat ik zoals sommigen hier een serie in 1 keer kan bekijken en ik verwacht geen spoilers in een topic over een videodienst. Ik meen trouwens dat het beleid dat Killerbee aangeeft alleen van toepassing was op topics over een specifieke serie, maar ik wacht wel even af wat eruit komt. Als iedereen wat rekening met elkaar kan houden is het wel fijner vertoeven hier.
Voor wat het waard is, ik heb zelf ook de rapporteer knop gebruikt, simpelweg omdat er hier imo eenduidig beleid dient te komen (voor zover ik kan nagaan is deze er niet echt, of iig niet duidelijk genoeg naar mijn mening). Zo te zien is er kennelijk geen enkele moderator actief in dit subforum (al dagen niet), daarom verwacht ik eigenlijk ook niet dat er hier een duidelijk(er) beleid voor zal worden opgesteld.

Ik vind het uiteraard erg jammer dat @FreshMaker zulke harde (en deels onware) uitingen doet aan mijn adres, zonder mij persoonlijk te kennen. Maar goed, het zal wellicht de 'hitte van het moment' zijn geweest.
Echter herhaal ik nogmaals dat ik slechts reageerde op een vraag, puur uit behulpzaamheid (en ik vind het toch wel wat jammer dat de poster die de vraag stelde, zich niet in deze discussie heeft gemengd, alleen voor het geven van een thumbs-up en hier zit ik ook weer niet op te wachten, te midden van een verhitte discussie). Dat er van behulpzaamheid vervolgens iets heel negatiefs wordt gemaakt (aandachttrekkerij), betreur ik zeer, dat is totaal niet de persoon die ik ben. Wat dat betreft had het, vind ik, wat handiger geweest om dit via PM voort te zetten FreshMaker, i.p.v. een ongefundeerde beschuldiging te plaatsen. Ik begrijp dat je boos was, maar correct is het natuurlijk niet. Op een PM had ik absoluut gereageerd.

Ook voor wat het waard is: ik heb gisteren alsnog de spoiler tags toegevoegd, ondanks dat het beleid (en de regels omtrent het plaatsen van spoilers) naar mijn mening echt duidelijker mag (en moet). Voor content op streamingdiensten is dit beleid er (voor zover ik dus kan nagaan) nog niet.
Mijn excuses aan diegenen die ik hiermee voor het hoofd heb gestoten, dit was zeker niet mijn bedoeling.

• FreshMaker
  • Registratie: december 2003
  • Niet online
Het is geen kwestie van boos zijn, eerder inderdaad het verloop van de discussie, en de ( in mijn ogen op dat moment ) onwilligheid om iets te doen.

Zoals al aangegeven is het in een serie-topic zo dat je inderdaad geen spoilertags hoeft te gebruiken, maar ik mag aannemen dat je de frustratie begrijpt als je op een niet relevante plek iets leest wat je elders juist wilt vermijden ?
Dat is net als je je partner wil verrassen met een duur kado, en dat van de gezamenlijke rekening gaat betalen - weg verrassing

De hele maatregel is sowieso een wassen neus, aangezien vrijwel niemand een aflevering kan kijken, vóór die ergens is uitgezonden :+
Dat was 10 jaar geleden nog wel aan de orde, maar in het huidige klimaat echt niet meer.
Daarom ga ik niet in serie-topics vóór ik de hele set gezien heb, en met mij nog meer.

edit:
Zoals @Hobbykok ook al aangeeft,
Ook ik heb niet alle tijd om alles direct te kijken, al kijk ik vrijwel elke dag wel (te ) veel :+

< gisteren 6 afleveringen NF - Lost in space ... achteraf net zoiets als een volle zak chips ... je WEET dat het niet gezond is, maar toch gaat die leeg >

edit 2
@KillerBee heb daarom mijn spoiler ook aangepast ;)

[Voor 23% gewijzigd door FreshMaker op 18-04-2018 11:31]

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

FreshMaker schreef op woensdag 18 april 2018 @ 11:17:
Het is geen kwestie van boos zijn, eerder inderdaad het verloop van de discussie, en de ( in mijn ogen op dat moment ) onwilligheid om iets te doen.

Zoals al aangegeven is het in een serie-topic zo dat je inderdaad geen spoilertags hoeft te gebruiken, maar ik mag aannemen dat je de frustratie begrijpt als je op een niet relevante plek iets leest wat je elders juist wilt vermijden ?
Dat is net als je je partner wil verrassen met een duur kado, en dat van de gezamenlijke rekening gaat betalen - weg verrassing
Achteraf gezien, begrijp ik dit zeker hoor, daarom heb ik de tags alsnog geplaatst. Maar vooraf (of beter gezegd: tijdens het plaatsen van de spoiler) stond ik er totaal niet bij stil, eigenlijk puur en alleen vanwege het vage beleid wat in andere serie topics wel geldt. Ik zal er in het vervolg dan ook op letten dat ik dit niet (meer) in topics doe waar het om streamingdiensten gaat.

Fijn iig dat dit uit de wereld is! :> ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online

Acties:
  • +1Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Yep, die gebruik ik ook idd. Alleen is deze site niet altijd up-to-date, heb ik gemerkt. Soms kom ik er eigenlijk zelf bij toeval achter als er iets nieuws is bij gezet :P

[edit]
en de app JustWatch is ook een leuk tooltje btw!

[Voor 20% gewijzigd door KillerBee op 02-05-2018 13:14]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Iemand enig idee of er ook een site is die bijhoudt wat er aan ondertitels nieuw bijkomt. Ik zag gisteren opeens dat er wat nederlandse ondertitels bijgekomen waren. The Night Manager had eerder geen Nederlandse ondertitels en nu wel, en ook het eerste seizoen van Mozart in the Jungle heeft het nu wel.

Veel series laat ik nu links liggen omdat ik vaak geen zin heb in het engels en gewoon voor gemak wil gaan. Maar als ze er wel komen wil ik ze wel zien.

/edit: ik weet dat er een subcategorie voor is, maar dan moet ik die steeds doornemen. ik zou graag gewoon alleen 'nieuw' zien.

[Voor 12% gewijzigd door ArthurMorgan op 12-05-2018 10:19]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 19-06 23:37
Martinspire schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 14:20:
Is The Marvelous Mrs. Maisel ondertussen al ondertiteld eigenlijk?
Ja, Nederlands staat er tussen. :9

Acties:
  • +2Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Van de series Goliath en You Are Wanted is seizoen 2 vandaag toegevoegd.

Geen idee wanneer deze serie is toegevoegd, maar seizoen 1 van I Love Dick (met Kevin Bacon in de hoofdrol) staat er ook sinds kort op.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Olga2000
Rallye schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 16:02:
Niet sinds kort. Volgens mij vorig jaar al. Ik heb er een aflevering van proberen te kijken, maar heb het einde niet gehaald....
McMafia is erg goed. En The Terror. Deze twee moet je gezien hebben!

• Olga2000
Martinspire schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 14:20:
Is The Marvelous Mrs. Maisel ondertussen al ondertiteld eigenlijk?
Op AppleTV is ook voorzien van Ned ondertitels. Ik begon meteen te kijken. Heel leuke serie! Ook een aanrader.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Feiraco1976
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 20-05 21:25
Feiraco1976 schreef op woensdag 13 december 2017 @ 13:54:
Hi, vorig jaar heb ik gebruikt gemaakt van Prime Video via de Amazon.com. Ik probeer het sinds enkele weken geleden weer, maar loop steeds tegen iets irritants aan: de ondertiteling gaat in de loop van de film steeds meer achterlopen. Ik beheers het gesproken Engels prima, maar hoor soms niet alles vanwege ander filmgeluid. Ik heb daarom er graag (Engelse) ondertiteling bij.

Ik heb het destijds en nu weer met verschillende films geprobeerd, en via verschillende devices: Samsung smart app, Xbox One app, Apple TV, iphone. Maar overal hetzelfde.

Ik las vorig jaar bij Amerikaanse gebruikers dat dit een bekend probleem is. Maar hier hoor ik er niemand over. Wie heeft dit nog meer? Als voorbeeld: Last Action Hero. Vorige week (voor het allereerst....) gezien, en aan het einde van de film liep de ondertiteling wel 5 seconden achter. Dank!
Ik heb sinds een jaartje weer Prime geprobeerd, en ik zie nu veel Nederlandse ondertiteling EN (belangrijker nog....) ondertiteling die synchroon loopt met de film... En dus niet meer 5 seconden achterloopt... Wie heeft ook een betere experience?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rallye
De Nederlandse Amazon is gebaseerd op de Duitse. Ik kan mij zomaar voorstellen dat je de Britse Prime dus helemaal niet aan de gang krijgt op je Nederlandse ip-adres....

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 10:22

Yucko

One clown to rule them all !

eindelijk! grand prix driver staat erop :)

. iPhone X Space Gray 64GB -  iPhone SE Space Gray 64GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV3 -  TV4 64GB -  TV4 32GB

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Hobbykok
gold_dust schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 21:37:
Ik heb Netflix opgezegd omdat de series mijn smaak niet zijn. Hoe is Amazon Prime op het moment? Tijdens de proef maand die ik een keer heb gehad was het aanbod nog erg beperkt. En hoe is het qua aanbod van films? Netflix is echt bedroevend op het gebied van films. En werkt het een beetje goed op een Apple tv?
Ik vind het aanbod nog steeds matig, maar de gratis foto opslag is wel het geld waard, voorheen betaalde ik 10 euro per maand aan Amazon S3 voor foto opslag en nu betaal ik 4 euro voor Amazon Prime Video en heb gratis onbeperkte foto opslag, dat ontgaat me volledig, maar ik vind het best. Ik kijk verder amper naar deze dienst.

dus als je foto opslag nodig hebt... :+

Ik kijk wel uit naar de lord of the rings serie, maar tot die tijd... ach, voor films hoef je het niet te doen.
Wellicht film1 voor 7,99 euro in de maand een optie? Al heeft die geen Apple tv optie (wel chromecast).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hobbykok
Feiraco1976 schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 14:13:
Prime gebruik ik zelf ook voor de andere voordelen, dus niet puur voor Video
Wat voor voordelen bedoel je? Ik gebruik alleen de foto opslag service (die al het geld waard is), maar er zijn er meer? Nog iets leuks wat ik nu mis?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rallye
Gratis verzending, extra korting?

• Hobbykok
peschinl schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 22:12:
Ja ik zou dolgraag willen switchen van netflix -> amazon, maar voor het "gedoe" om het naar mn tv (panny plasma uit 2013) te krijgen is vooral de reden dat ik voorlopig nog niet aan begin.

Pas geleden een nieuwe UHD player gekocht, en had hoop dat er een Amazon video app op zat, helaas niet (amerikaanse modellen wel, sony x700) voor europa. Eigenlijk geen zin om weer een nieuw apperaat te kopen.
Ik heb een bluray speler gehad en toen kreeg ik hulu en amazon erbij als ik via een vpn in amerika het internet opging en de bluray speler zo ging installeren, een trial account was al genoeg, daarna de vpn weer gestopt en de apps bleven werken, misschien heb je die mazzel ook?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rallye
Kun je die niet via de USA app-store of iets dergelijks downloaden (geen idee of dat bij TV’s ook zo is)? Dat lukte bij de PS wel (nu niet meer nodig - de Prime-app is nu op de PS4 ook in NL te krijgen).

Acties:
  • +3Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 18-06 01:07
Hype voor 5 oktober! Denk dat er bijna 1,5 jaar over is gegaan, gaat wel de scifi toer op:

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 12:43

Martinspire

Awesomeness

snah001 schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 13:20:
Heb na 1 jaar mijn prime abbo ook opgezegd.
Het aanbod bij hun streamingdienst voor NL is gewoon belabberd en als je het daarvoor doet echt niet het geld waard, mede veroorzaakt door de regio restricties.
Daarnaast blijkt de z.g. prime verzending gewoon een verzending te zijn waarbij de bestelde spullen pas na 1 week arriveren. Wil je sneller? Dan extra betalen, nou moe.
Ben er klaar mee en uiteindelijk alleen maar gebruikt voor The Grand Tour en bij enkele bestellingen maar zoals gezegd is laatste een wassen neus.
Blijf lekker bij Netflix en HBO dat deels bij mijn Ziggo abbo inbegrepen is.
Had dan nog 1 maand gewacht op de Jack Ryan serie die eind deze maand online wordt gezet.

Is daar trouwens al van bekend of ie meteen vertaald online gezet wordt?

Martinspire - PC, PS4, X1

• Anoniem: 49090
  • Niet online
Defnosh schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 15:19:
Weten jullie waarom Into the badlands season 3 niet beschikbaar is? Of beter gezegd, het staat wel op Amazon, maar je kunt het niet afspelen (unavailable at this moment) ?
Hij staat op de engelse amazon.

Hier een account aanmaken en een engels adres opgeven. Ze doen geen regio check op deze manier heb ik zojuist het 3de seizoen gezien.

• Anoniem: 49090
  • Niet online
Hobbykok schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 10:43:
[...]

Dan moet je denk ik ook een creditcard toevoegen? Ik heb maar 1 creditcard, werkt het ook als je dezelfde creditcard van je Nederlandse account aan een Engelse account koppelt?
Klopt ja en volgens mij moet het werken. Ik had zelf een virtuele prepaid cc van pay2d en op deze manier een gratis maand prime. Enige wat ik vreemd vind en dit heb ik alleen nog meegemaakt bij de engelse amazon. Als ik kijk bij account en vervolgens het prime membership staat er niet, dat deze actief en alleen een melding, dat deze binnenkort actief wordt, terwijl ik nu wel toegang heb tot al het prime materiaal.

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 12:43

Martinspire

Awesomeness

Vandaag moet dus Jack Ryan erop komen te staan. Ben benieuwd hoe laat ie komt

Edit: Hij staat er inmiddels op met ook al Nederlandse ondertiteling. Mooi, vanavond maar even voor gaan zitten.

[Voor 42% gewijzigd door Martinspire op 31-08-2018 10:59]

Martinspire - PC, PS4, X1

• dinandus
Yes Jack Ryan eerste pilot aflevering gekeken, gaat zeker leuk worden.
En de beoogde Dolby Atmos track zit er gelijk bij, tenminste bij de UHD versie, helaas nog geen HDR of HDR10+.

Gekeken via de 65OLED 873, en tegen verwachting in dus met Atmos ondersteuning via de Prime App van de oled zelf. Gaat in tegenstelling bij normaal aangeboden Atmos tracks op mijn AVR 2400H niet automatisch in een Atmos weergave over, maar even je verschillende geluids instellingen doorlopen. Naast DD+ dus ook een Dolby Atmos geluids track, en ook wel de meerwaarde hoor je o.á. bij de overvliegende vliegtuigen en het aansluitende bombardement.

• Sinus_rhythm
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 10:35
dinandus schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 01:33:
Yes Jack Ryan eerste pilot aflevering gekeken, gaat zeker leuk worden.
En de beoogde Dolby Atmos track zit er gelijk bij, tenminste bij de UHD versie, helaas nog geen HDR of HDR10+.

Gekeken via de 65OLED 873, en tegen verwachting in dus met Atmos ondersteuning via de Prime App van de oled zelf. Gaat in tegenstelling bij normaal aangeboden Atmos tracks op mijn AVR 2400H niet automatisch in een Atmos weergave over, maar even je verschillende geluids instellingen doorlopen. Naast DD+ dus ook een Dolby Atmos geluids track, en ook wel de meerwaarde hoor je o.á. bij de overvliegende vliegtuigen en het aansluitende bombardement.
Via AppleTV is er wel HDR beschikbaar (maar helaas nog geen atmos). Maar de pilot is zeker gaaf en ben zeer benieuwd naar de rest van het seizoen! Hoop dat ze dit vast kunnen houden, zal zeker wel een flink budget hebben.
Pagina: 1 2 3 4 5

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True