Is zo voorbij hoorGlitch schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 10:08:
Masters of the Universe is nu beschikbaar zie ik, met als runtime 2 uur en 23 minuten. Seriously??
Hahaha, lief maar neeW1ck1e schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 10:21:
[...]
Ik denk dat @Glitch bedoelt dat de film volgens imdb 2 uur en 20 minuten duurt. Dus iets met de framerate
Dat interpreteer ik als dat hij goed genoeg is, en niet dat het zo voorbij is omdat je andere dingen gaat doen tijdens de film ;p
Is dit dan iets voor jou ?Glitch schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 10:25:
[...]
Hahaha, lief maar neeDat klinkt als een uur te veel runtime voor een dergelijke film.
...
Wat is daar mis mee? Ik hou wel van langere films.Glitch schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 10:08:
Masters of the Universe is nu beschikbaar zie ik, met als runtime 2 uur en 23 minuten. Seriously??
Ik heb 1 reclameblokje van 13 seconden. Meer niet. Bijzonder dat dit zo wisselend is.W1ck1e schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 10:21:
[...]
Ik denk dat @Glitch bedoelt dat de film volgens imdb 2 uur en 20 minuten duurt. Dus iets met de framerate. Bij mij is het trouwens 2:23:54 + reclames
Prime telt vaak de aftiteling mee inclusief credits voor lokalisatie. Bij Netflix ook iets van 2 minuten per aflevering extra naast de gewone credits.W1ck1e schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 10:21:
[...]
Ik denk dat @Glitch bedoelt dat de film volgens imdb 2 uur en 20 minuten duurt. Dus iets met de framerate. Bij mij is het trouwens 2:23:54 + reclames
Als er genoeg plot is voor een dergelijke speeltijd vind ik dat ook prima. In mijn ervaring geldt dat niet voor actie/popcorn films en zijn deze veel beter gebaat bij speeltijden onder de 2 uur. Ik zou dezelfde reactie hebben bij een comedy.SuperDre schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 10:34:
[...]
Wat is daar mis mee? Ik hou wel van langere films.
Ik ga Masters of the Universe nog kijken vanwege de nostalgiefactor (ik ben ook opgegroeid met He-Man), en misschien heeft dit wel een scenario met voldoende plot voor 2 en een half uur. Maar dat verwacht ik niet.