Ging helemaal vanzelf bij de Sony Select apps
Ik had zo'n gratis proefmaand voor prime op amazon.de, echter zie ik nu dat die 7,99 per maand kosten na mijn proefperiode (vanaf morgen) en niet de introductiekorting. Zie alleen deze optie:

Moet ik ergens mijn account naar NL omzetten oid?

Moet ik ergens mijn account naar NL omzetten oid?
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Kan op één of andere manier geen trial activeren? Hij accepteert m'n betaalgegevens opeens niet meer. Voorheen nooit problemen mee gehad. Storing aan Amazon kant misschien?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik heb een lijstje gemaakt met daarop de beste films de beschikbaar zijn op Amazon Prime (gebaseerd op een combinatie van ratings van IMDb, Rotten Tomatoes, Metacritic, Letterboxd, diverse lijsten van erkende critici). Mocht iemand interesse hebben > link

Anoniem: 754913
Ja, echt al verschillende dingen geprobeerd...Ossi schreef op donderdag 26 september 2019 @ 12:12:
[...]
Dat heb ik echt nog nooit gezien.
Via wat voor device kijk je? Reboot geprobeerd na het uitschakelen van VPN?
Zelf kijk ik niet via VPN trouwens, thuis wel eens geprobeerd met Netflix, maar casten ging niet goed, hierdoor was mijn regio een beetje van slag en zag ik van alles door elkaar. Na een reboot was dat gefikst. Vandaar mijn suggestie.
Ik kijk via een Macbook via Google Chrome. Heb nu ook eens getest via de applicatie op een iPhone en identiek het zelfde probleem. Zowel via de .de versie als .com versie

Ik heb via de website (via mijn Android mobiel), profielen aangemaakt, deze komen nu ook terug in de app zelf en ook op mijn AndroidTVZaratrass schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 15:06:
[...]
App op android zie ik nog geen profielen, mijn schoonmoeder zal straks op de tv (app) controleren. Ik gok het haast niet.
/f/image/0gnYGIXLkILRGmYn6YAWYbCu.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 30% gewijzigd door hardware-lover op 07-07-2020 18:06 ]
Testing, one, two ...
Voor mij is vooralsnog geen use case voor het hebben van een CC, laat ik het dan zo verwoorden.trinity999 schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 12:24:
[...]
In de eerste 35 jaar van mijn leven heb ik nooit een mobieltje nodig gehad, dus waarom zou het nu ineens nodig zijn.
En omdat Amazon vooralsnog geen andere betaalmogelijkheid biedt dan CC is de interface van Amazon brak? Alleen omdat jij geen CC wil aanschaffen.
Erg vreemde redenatie hou je erop na.
Dat je de voordelen van van een CC niet wil zien t.o.v. IDEAL is aan jouw. Ik heb persoonlijk 100x liever dat het met een CC fout gaat dan met IDEAL. Want zie dan maar eens je geld terug te krijgen.
En de brakke user interface van Amazon heeft niks te maken met het al dan niet hebben van een CC aan mijn kant, dat sloeg meer op de onduidelijkheid van welke films/series wel of niet 'gratis' te zien zijn. Net boven onze reacties is al te zien dat soms maar een deel van een serie te zien is bijvoorbeeld.
Dit is ook zo'n mooi voorbeeld van de interface die niet super user friendly is:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/sYVBe6FucYVsReoKM9gtP9Nj.jpg?f=user_large)
Echt Misfits moet je gewoon kijken, de humor is echt geniaal:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/xIFL01OjSu7aahYnGQGic0rQ.jpg?f=user_large)
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
ArthurMorgan schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 08:09:
Buffy en the Americans toegevoegd.
Jammer dat Videoland vandaag charmed erbij gezet heeft, had die ook wel graag bij Prime gehad. Begint een heerlijke nostalgiedienst te worden (met, voor mij, voldoende nieuwe content zoals the boys)
En hier het volledige overzicht van wat er deze maand komt via Twitter. The Americans heb ik nog nooit gezien maar stond wel op mijn lijstje dus die ga ik zeker kijken. Hetzelfde geldt voor Bohemian Rhapsody en Ford v Ferrari.
[ Voor 14% gewijzigd door VirinR op 01-09-2020 10:38 ]
Ik heb al een tijdje Amazon Prime (via amazon.nl), wat ik heb gedaan via creditcard, maar zo te zien is het voor mij nu ook mogelijk om met iDEAL te betalen. In m'n instellingen zie ik de optie om iDEAL te selecteren, met dit eronder:
/f/image/0R6OCqRNq1jEJcc2y8F0K3QR.png?f=fotoalbum_large)
Kan overigens best zijn dat het per gebruiker/bezoeker anders is, en dat dit bij mij nu kan omdat ik al even lid ben.
/f/image/0R6OCqRNq1jEJcc2y8F0K3QR.png?f=fotoalbum_large)
Kan overigens best zijn dat het per gebruiker/bezoeker anders is, en dat dit bij mij nu kan omdat ik al even lid ben.
The devil is in the details.
Sinds kort ook Prime. De UI is nog even wennen, dat X-Ray is wel een mooie functie.
Aanbod bevalt goed, zoals The Terror.
Origineel, een mix van historisch drama en gothic horror. Seizoen 2 is weer compleet anders. Je hebt geen idee waar het naar toe gaat, behalve dat het grondig mis gaat.
Aanbod bevalt goed, zoals The Terror.
Origineel, een mix van historisch drama en gothic horror. Seizoen 2 is weer compleet anders. Je hebt geen idee waar het naar toe gaat, behalve dat het grondig mis gaat.

[ Voor 14% gewijzigd door Corrigan op 07-11-2020 17:32 ]
Is een instelling van de Prime app. Hieronder ter referentie op webos van LG.jasper2603 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 11:51:
[...]
Bedankt voor je reactie ga zo kijken of ik die optie kan vinden
:strip_exif()/f/image/FK3YxqF2eCKierKUdqqKt2rA.jpg?f=fotoalbum_large)
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Nope, ik ben niet in de war met Netflix, ik had het letterlijk nog opgezocht voordat ik postte:Anoniem: 1441478 schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 21:33:
[...]
Het is echt wel een tijdje 2,99 geweest, vrienden probeerden mij over te halen maar ik heb jarenlang nee gezegd en toen ik eindelijk Prime ging uitproberen was het alweer 5,99 geworden (en geen 7,99).
Je bent in de war met Netflix waar ie wel 7,99 kost.
/f/image/ovdvayBivnqHa2XGOkVELqwC.png?f=fotoalbum_large)
Aldus https://www.amazon.de/amazonprime
[ Voor 19% gewijzigd door Hahn op 06-02-2021 21:40 ]
Heb vanmiddag Antebellum gekeken via Amazon PrimeVideo.

Jeetje zeg. Dat is pas een beklemmende film. Gewoonweg huiveringwekkend hoe zaken uit het verleden in beeld gebracht worden. En hoe de overgangen met het heden gedaan zijn.
Vaak heel subtiele momenten, en creepy, hoe het diepgewortelde racisme in het (voormalige) zuiden van de VS in beeld gebracht wordt!
En, vind ik tenminste, behoorlijk verrassend hoe e.e.a. met het heden gekoppeld is.
Zeker een aanrader!
Alleen niet, als je nogal teerhartig c.q. gevoelig bent aangelegd.

Jeetje zeg. Dat is pas een beklemmende film. Gewoonweg huiveringwekkend hoe zaken uit het verleden in beeld gebracht worden. En hoe de overgangen met het heden gedaan zijn.
Vaak heel subtiele momenten, en creepy, hoe het diepgewortelde racisme in het (voormalige) zuiden van de VS in beeld gebracht wordt!
En, vind ik tenminste, behoorlijk verrassend hoe e.e.a. met het heden gekoppeld is.
Zeker een aanrader!
Alleen niet, als je nogal teerhartig c.q. gevoelig bent aangelegd.

[ Voor 8% gewijzigd door ehtweak op 11-05-2021 18:13 ]
Mooi gevalletje van 'Wij van WC-eend' in de wekelijkse Prime Video-gids e-mail:
:fill(white):strip_exif()/f/image/lF0fkpMzG9lZPkgCWn6IzN3c.png?f=user_large)
The Tomorrow War overal gigantisch pushen, ook op Prime Video zelf, waarbij het halve scherm gevuld was met meerdere ingangen naar de film, om vervolgens te gaan roepen dat het de best bekeken film is op je eigen platform, in die paar dagen tijd
Film vond ik voor een keertje wel vermakelijk, maar al met al vrij matig. Al helemaal als je bedenkt dat het een productiebudget van $200 miljoen had
:fill(white):strip_exif()/f/image/lF0fkpMzG9lZPkgCWn6IzN3c.png?f=user_large)
The Tomorrow War overal gigantisch pushen, ook op Prime Video zelf, waarbij het halve scherm gevuld was met meerdere ingangen naar de film, om vervolgens te gaan roepen dat het de best bekeken film is op je eigen platform, in die paar dagen tijd
Film vond ik voor een keertje wel vermakelijk, maar al met al vrij matig. Al helemaal als je bedenkt dat het een productiebudget van $200 miljoen had

[ Voor 4% gewijzigd door Hahn op 10-07-2021 11:15 ]
Ik kan de laatste paar dagen niet meer via de browser (up-to-date Chrome) kijken. Als ik op de homepage een film of episode aanklik en daarna klik op Afspelen krijg ik deze melding:
/f/image/VmKn9eqOEWB3cR8nvIRGneSs.png?f=fotoalbum_large)
Klikbare link uit de screenshot: https://www.primevideo.com/help?nodeId=GU85HKX66NVFNQ9Y
Alle puntjes op de helppagina doorgenomen, maar kan niks ontdekken waar het aan zou kunnen liggen.
Er is sowieso niks veranderd aan mijn setup sinds de laatste keer dat het nog gewoon werkte, behalve reguliere Chrome en W10 updates.
Desktop is met DP verbonden aan monitor en HDMI aan TV.
Op Android telefoon en tablet, app op smart TV en de W10 app geen enkel probleem.
Iemand anders ook problemen met kijken via de browser? Of een idee waar het aan zou kunnen liggen?
/f/image/VmKn9eqOEWB3cR8nvIRGneSs.png?f=fotoalbum_large)
Klikbare link uit de screenshot: https://www.primevideo.com/help?nodeId=GU85HKX66NVFNQ9Y
Alle puntjes op de helppagina doorgenomen, maar kan niks ontdekken waar het aan zou kunnen liggen.
Er is sowieso niks veranderd aan mijn setup sinds de laatste keer dat het nog gewoon werkte, behalve reguliere Chrome en W10 updates.
Desktop is met DP verbonden aan monitor en HDMI aan TV.
Op Android telefoon en tablet, app op smart TV en de W10 app geen enkel probleem.
Iemand anders ook problemen met kijken via de browser? Of een idee waar het aan zou kunnen liggen?
I'm trying to see things from your perspective, but I can't get my head that far up my ass
Tip, om te weten of een film/serie elders op een streamingdienst staat:
JustWatch
Deze zoekt heel wat, in Nederland beschikbare, diensten af
/f/image/f4kROzFwX1cTtZ1OQ5VNiqOx.png?f=fotoalbum_large)
In het geval van The X-Files
The X-Files (1993) / The X Files (1998) / The X Files: I Want to Believe (2008)
JustWatch
Deze zoekt heel wat, in Nederland beschikbare, diensten af
/f/image/f4kROzFwX1cTtZ1OQ5VNiqOx.png?f=fotoalbum_large)
In het geval van The X-Files
The X-Files (1993) / The X Files (1998) / The X Files: I Want to Believe (2008)
@hardware-lover @D-Three Ik had ze recent gekeken op Prime NL en als je de afbeelding ziet dan is het een Amazon Exclusive, maar als ik het goed begrijp zegt dat in het licht van Prime eigenlijk niets, althans voor S3 want als het HBO is moeten ze S3 dus voor NL nog inkopen, als dat al gebeurt. Ik heb nog even wat verder gezocht en wat ik tegenkom is, het komt maar wanneer weten we niet. Afwachten dan maar.
/f/image/VNJFVgyNQwKEhU3UwxMuBrkb.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 8% gewijzigd door cbr600f4i op 29-09-2021 21:22 ]
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
Ik heb me aan het begin van de Corona pandemie al door alle SG1 en Atlantis DVD's heen gewerkt dus eigenlijk heb ik die niet op korte termijn nodig. Stiekem wil ik wel een keer kijken hoe Universe nu is. Die heb ik enkel gekeken toen het hier werd uitgezonden door Veronica o.i.d. en ergens in seizoen 1 gedropt, maar ik lees vaak dat seizoen 2 veel beter is. Ook heb ik de originele Stargate film nog nooit gezien.hv08 schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 09:54:
[...]
Je kunt binnen Amazon Prime een abonnement nemen op MGM, daar valt Stargate SG1/Atlantis onder. Dat is 14 dagen gratis, daarna 3,99 per maand. Ik denk niet dat je 10 seizoenen in 14 dagen kunt kijkenIk ben toevallig bezig met de serie weer op dvd te kijken, maar soms denk ik wel eens: poehee, voor 3,99 geen gezeur met schijfjes wisselen, ondertitels selecteren, wachten op laadschermpjes enz.
Eerlijk gezegd hoop ik dat Amazon een nieuwe serie greenlight. Brad Wright heeft het script al klaar liggen.
:fill(white):strip_exif()/f/image/Lsdv6nbctsiC3AtznZZDpWDG.png?f=user_large)
Komt binnenkort een redesign aan blijkbaar
Ziet er redelijk goed uit. Veel slechter dan de huidige kan het sowieso niet zijn... https://variety.com/2022/...ser-interface-1235317952/

:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ELFDWnebLkeqmITX3gIPG2dU.jpg?f=user_large)
Kreeg deze mail, dus dacht goh interessant. Eerste vragenlijst ingevuld en de volgende is gelijk dit:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/CztTWIRzqeQXffoT4r548Jrf.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/gY7t08E0r2azouSYZjeHyI7W.jpg?f=user_large)
Amazon Prime Video support over The Shield:

Op de schermafbeelding is niet te zien dat ik eerst met iemand sprak die eerst 10 minuten niets zei om daarna te zeggen dat ik geen Prime abonnement had ...
Ik heb mijn uiteindelijke antwoord maar samengevat als:
"Ik zal op verschillende momenten in de toekomst kijken of de dienstverlening weer hersteld is naar het niveau dat Amazon poogt te leveren zodat ik verder kan met de serie die uit het niets (deels) verwijderd is."
Het is dat Amazon Prime maar 2,99€/mnd is, bij één v.d. andere streamingdiensten had ik dit niet geaccepteerd.

Op de schermafbeelding is niet te zien dat ik eerst met iemand sprak die eerst 10 minuten niets zei om daarna te zeggen dat ik geen Prime abonnement had ...
Ik heb mijn uiteindelijke antwoord maar samengevat als:
"Ik zal op verschillende momenten in de toekomst kijken of de dienstverlening weer hersteld is naar het niveau dat Amazon poogt te leveren zodat ik verder kan met de serie die uit het niets (deels) verwijderd is."
Het is dat Amazon Prime maar 2,99€/mnd is, bij één v.d. andere streamingdiensten had ik dit niet geaccepteerd.
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Volgens mij is het hier wel eens benoemd, maar ik gebruik voor dit soort dingen altijd 'JustWatch' (bijv.: https://www.justwatch.com...man-into-the-spider-verse ) dan krijg ik dit te zien:meesje schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 20:15:
Op Netflix is de animatiefilm Spider-Man Across the Spider-Verse beschikbaar. Gezocht naar waar het eerste deel (Into…) beschikbaar is of eventueel (het) voordelig(st) gehuurd kan worden. Ik kwam uit op PV: 1,99 euro huur. Echter… er werd aangegeven dat ‘Into’ over drie dagen bij PV beschikbaar is.
:fill(white):strip_exif()/f/image/mRYqPSWnwi2j5QIUK6yZfU2Z.png?f=user_large)
Als je toevallig op vakantie bent kun je streaming in ook aanpassen, ideaal
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Ik vind de website het makkelijkst om te gebruiken, omdat je dan met een mouseover kunt zien wanneer een titel verdwijnt zonder verder te hoeven klikken.Deezers schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 17:59:
Iemand een idee hoe je bij Prime kan zien welke series binnenkort niet meer te streamen zijn? Voordat ik weer eens aan serie ga beginnen die plotseling halverwege niet meer beschikbaar is..
Als je op de Prime Video website bent ingelogd, kun je onder Home/All een categorie "Titles expiring in the next 30 days" vinden. Als je dan op "See more" klikt, kun je op de volgende pagina eventueel filteren op "Content Type" (Movies/TV Shows).
Daarna moet je boven ieder plaatje hangen om te zien wanneer de titel werkelijk verdwijnt. Je ziet dan een countdown die overigens pas binnen de laatste 14 dagen verschijnt en dan aftelt; je ziet geen datum.
Bij series betekent de melding dat "Season 1, Episode 1" verdwijnt meestal dat gewoon de hele serie niet meer te zien zal zijn.
Amazon werkt deze pagina's overigens continue bij (waarschijnlijk zodra een titel nog maar 30 dagen beschikbaar is).
/f/image/k8xy9xpAOxeGifYS3yWvyIXG.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/T0f2gsiCV47q1EeOf6ujxdbU.png?f=fotoalbum_large)
Wanneer zou die plastische chirurgie plaats hebben gevonden?True schreef op zondag 5 mei 2024 @ 22:16:
[...]
Die 'skeleton-look' is buccal fat removal helemaal hot onder vrouwen die een heel slecht zelfbeeld hebben en de aanname hebben dat ze hierdoor mooier worden, gevoed door onevenredige beelden van social media.
Het is een vorm van plastische chirurgie.
Hier is een foto van Erin Moriarty uit midden 2022, ik zie niet dat ze er significant anders uitziet met make up op:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Z5YHhFSwzFdn29p3uBq8pugo.jpg?f=user_large)
https://celebmafia.com/er...video-04-22-2021-2768018/
Dus of die plastische chirurgie heeft voor midden 2022 plaatsgevonden of het is gelul.
Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.
Ik ga de hele tijd stuk op de namen van de producten die ze verkopen...page404 schreef op maandag 6 mei 2024 @ 14:22:
[...]
Ik had niet verwacht dat een seizoen 3 nog zo vermakelijk zou zijn. Sterker nog, ik heb het idee dat Clarkson zowaar een beetje gevoel gekregen heeft. Ik ben altijd wel fan van hem geweest ondanks dat het natuurlijk een zelfingenomen klootzak was, maar nu zie ik toch ineens een oprecht mens die zich ook nog druk maakt om duurzaamheid en .... biggetjes
ja.. is flauw... maar ik kan er niets aan doen

:fill(white):strip_exif()/f/image/LUV9C2vSCRYmDZcmGo7Yazuo.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/zg3JpaiNpnCmcsaYzDXWQ048.png?f=user_large)
Weet je zeker dat je deze categorie niet ziet? Kijk je er niet overheen? Ik moet best flink naar beneden scrollen. Staat op Home scherm.chrpmm schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 10:49:
[...]
Is die "leaves prime within 30 days" categorie bij jou steeds zichtbaar? Ik ben ze al enkele keren tegengekomen maar nu al weken niet meer. Is dit in te stellen via de settings ofzo?
:strip_exif()/f/image/jghmQregFeHuaiYQpmRrIPie.jpg?f=fotoalbum_large)
Het is een tijdje terug dat ik het heb gekeken, maar de afleveringen zelf zijn redelijk episodisch, al is er wel altijd een rode draad aanwezig. Zelf ben ik na seizoen 2 ooit gestopt omdat ik had gelezen dat 3 op een cliffhanger eindigt. Misschien pak ik het wel weer op.SuperDre schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 23:45:
Nou, LOL vindt ik weinig aan, maar dat geldt voor mij voor al die 'reality' shows.
Maar wilde eigenlijk aan Dark Matter beginnen, maar vraag me af of dat losse afleveringen zijn, zoals vroeger bv Star Trek (next gen/voyager/DS9/enterprise) of dat het een lang verhaal is over 1 seizoen, zoals bv The expanse (die blijkbaar binnenkort er af gaat) of de Star Trek Picard serie.
De pilot is wel hilarisch low budget overigens, waar (als ik het me goed herinner) het interieur van een kantoorgebouw als ruimtestation wordt gebruikt.
Misschien herken je Five nog uit haar rol in Stargate Atlantis.

De afgelopen twee weken ben ik een, voor mij, nieuwe SF serie aan het bekijken:
IMDB: Dark Matter (TV Series 2015–2017)
https://www.primevideo.co...a5-4e2e-801e-f83b36afca18
Niet verkeerd. Gewoon een stelletje ruimteboeven dat het anders/beter wil doen. Met een rode draad in het verhaal en het avontuur/actie gebeuren per aflevering.
De CGI is niet supergoed, maar gewoon voldoende.
/f/image/z5BzKUlv9SWpWgrAxXeIHxKW.png?f=fotoalbum_large)
Wel veel actie/knok-scènes.
Leuke, maar soms ook voorspelbare twists in het verhaal. Gewoon leuk en vermakelijk om te kijken.
Vooral die stoïcijnse android; heerlijk.
IMDB: Dark Matter (TV Series 2015–2017)
https://www.primevideo.co...a5-4e2e-801e-f83b36afca18
Niet verkeerd. Gewoon een stelletje ruimteboeven dat het anders/beter wil doen. Met een rode draad in het verhaal en het avontuur/actie gebeuren per aflevering.
De CGI is niet supergoed, maar gewoon voldoende.
/f/image/z5BzKUlv9SWpWgrAxXeIHxKW.png?f=fotoalbum_large)
Wel veel actie/knok-scènes.
Leuke, maar soms ook voorspelbare twists in het verhaal. Gewoon leuk en vermakelijk om te kijken.
Vooral die stoïcijnse android; heerlijk.
[ Voor 19% gewijzigd door ehtweak op 20-02-2025 11:38 ]
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Ben afgelopen week begonnen met:
The Fortress (Festning Norge)
De eerste twee afleveringen vond ik een beetje tegenvallen. Maar naarmate het verhaal vordert, wordt de sfeer steeds grimmiger en beklemmender.
Heerlijk voer voor samenzwerings wappies.
/f/image/e6q8oSCdCudEUKxsqfgfpkk7.png?f=fotoalbum_large)
https://www.primevideo.co...TC432X9CC321P380IZGXRNGSD
The Fortress (Festning Norge)
De eerste twee afleveringen vond ik een beetje tegenvallen. Maar naarmate het verhaal vordert, wordt de sfeer steeds grimmiger en beklemmender.
Heerlijk voer voor samenzwerings wappies.
/f/image/e6q8oSCdCudEUKxsqfgfpkk7.png?f=fotoalbum_large)
https://www.primevideo.co...TC432X9CC321P380IZGXRNGSD
Pagina: 1