Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Ervaringen / Discussie] Amazon PrimeVideo

Pagina: 1
Acties:

• rotjeknor54
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 23-05 16:15
Ging helemaal vanzelf bij de Sony Select apps

https://www.flickr.com/photos/grizzmo/shares/W70b10

• m0nk
  • Registratie: juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Ik had zo'n gratis proefmaand voor prime op amazon.de, echter zie ik nu dat die 7,99 per maand kosten na mijn proefperiode (vanaf morgen) en niet de introductiekorting. Zie alleen deze optie:

Moet ik ergens mijn account naar NL omzetten oid?

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

Kan op één of andere manier geen trial activeren? Hij accepteert m'n betaalgegevens opeens niet meer. Voorheen nooit problemen mee gehad. Storing aan Amazon kant misschien?

Steam | Twitch | Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X

• robcoenen
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 09:56
Ik heb een lijstje gemaakt met daarop de beste films de beschikbaar zijn op Amazon Prime (gebaseerd op een combinatie van ratings van IMDb, Rotten Tomatoes, Metacritic, Letterboxd, diverse lijsten van erkende critici). Mocht iemand interesse hebben > link ;)

• Ragjee
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 27-09-2019
Ossi schreef op donderdag 26 september 2019 @ 12:12:
[...]

Dat heb ik echt nog nooit gezien.

Via wat voor device kijk je? Reboot geprobeerd na het uitschakelen van VPN?

Zelf kijk ik niet via VPN trouwens, thuis wel eens geprobeerd met Netflix, maar casten ging niet goed, hierdoor was mijn regio een beetje van slag en zag ik van alles door elkaar. Na een reboot was dat gefikst. Vandaar mijn suggestie.
Ja, echt al verschillende dingen geprobeerd...
Ik kijk via een Macbook via Google Chrome. Heb nu ook eens getest via de applicatie op een iPhone en identiek het zelfde probleem. Zowel via de .de versie als .com versie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Zaratrass schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 15:06:
[...]
App op android zie ik nog geen profielen, mijn schoonmoeder zal straks op de tv (app) controleren. Ik gok het haast niet.
Ik heb via de website (via mijn Android mobiel), profielen aangemaakt, deze komen nu ook terug in de app zelf en ook op mijn AndroidTV d:)b

[Voor 30% gewijzigd door hardware-lover op 07-07-2020 18:06]

A smile a day (doesn't keep Corona away) ...

• ElPaco
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 09:04
trinity999 schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 12:24:
[...]

In de eerste 35 jaar van mijn leven heb ik nooit een mobieltje nodig gehad, dus waarom zou het nu ineens nodig zijn.
En omdat Amazon vooralsnog geen andere betaalmogelijkheid biedt dan CC is de interface van Amazon brak? Alleen omdat jij geen CC wil aanschaffen.
Erg vreemde redenatie hou je erop na.

Dat je de voordelen van van een CC niet wil zien t.o.v. IDEAL is aan jouw. Ik heb persoonlijk 100x liever dat het met een CC fout gaat dan met IDEAL. Want zie dan maar eens je geld terug te krijgen.
Voor mij is vooralsnog geen use case voor het hebben van een CC, laat ik het dan zo verwoorden.

En de brakke user interface van Amazon heeft niks te maken met het al dan niet hebben van een CC aan mijn kant, dat sloeg meer op de onduidelijkheid van welke films/series wel of niet 'gratis' te zien zijn. Net boven onze reacties is al te zien dat soms maar een deel van een serie te zien is bijvoorbeeld.

Dit is ook zo'n mooi voorbeeld van de interface die niet super user friendly is:

WoT stats || 3240 Wp op het oosten

Velen doen niets liever, ik doe liever niets

• ArthurMorgan
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Echt Misfits moet je gewoon kijken, de humor is echt geniaal:

I got a bad feeling about this.

• VirinR
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 17-06 22:24
ArthurMorgan schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 08:09:
Buffy en the Americans toegevoegd.

Jammer dat Videoland vandaag charmed erbij gezet heeft, had die ook wel graag bij Prime gehad. Begint een heerlijke nostalgiedienst te worden (met, voor mij, voldoende nieuwe content zoals the boys)

En hier het volledige overzicht van wat er deze maand komt via Twitter. The Americans heb ik nog nooit gezien maar stond wel op mijn lijstje dus die ga ik zeker kijken. Hetzelfde geldt voor Bohemian Rhapsody en Ford v Ferrari.

[Voor 14% gewijzigd door VirinR op 01-09-2020 10:38]

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 22:52
Ik heb al een tijdje Amazon Prime (via amazon.nl), wat ik heb gedaan via creditcard, maar zo te zien is het voor mij nu ook mogelijk om met iDEAL te betalen. In m'n instellingen zie ik de optie om iDEAL te selecteren, met dit eronder:

https://tweakers.net/i/unS6W291m6SPMClKUmMOY89_TsA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0R6OCqRNq1jEJcc2y8F0K3QR.png?f=fotoalbum_large

Kan overigens best zijn dat het per gebruiker/bezoeker anders is, en dat dit bij mij nu kan omdat ik al even lid ben.

The devil is in the details.

• Corrigan
  • Registratie: juni 2016
  • Niet online
Sinds kort ook Prime. De UI is nog even wennen, dat X-Ray is wel een mooie functie.

Aanbod bevalt goed, zoals The Terror. (y)

Origineel, een mix van historisch drama en gothic horror. Seizoen 2 is weer compleet anders. Je hebt geen idee waar het naar toe gaat, behalve dat het grondig mis gaat.

[Voor 14% gewijzigd door Corrigan op 07-11-2020 17:32]

• gws24
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 01:22

gws24

Thinking is hard!

jasper2603 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 11:51:
[...]

Bedankt voor je reactie ga zo kijken of ik die optie kan vinden
Is een instelling van de Prime app. Hieronder ter referentie op webos van LG.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 22:52
Technonoob123 schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 21:33:
[...]

Het is echt wel een tijdje 2,99 geweest, vrienden probeerden mij over te halen maar ik heb jarenlang nee gezegd en toen ik eindelijk Prime ging uitproberen was het alweer 5,99 geworden (en geen 7,99).

Je bent in de war met Netflix waar ie wel 7,99 kost. :P
Nope, ik ben niet in de war met Netflix, ik had het letterlijk nog opgezocht voordat ik postte:

Aldus https://www.amazon.de/amazonprime

[Voor 19% gewijzigd door Hahn op 06-02-2021 21:40]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 09:56
Mocht iemand nog tips zoeken m.b.t. Tweede Wereldoorlog films. Ik heb een lijstje gemaakt met films, de volgende films staan daarvan op Prime:
  • Schindler's List
  • Inglorious Basterds
  • Downfall (Der Untergang)
  • Jojo Rabbit

Acties:
  • +6Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Heb vanmiddag Antebellum gekeken via Amazon PrimeVideo.

Jeetje zeg. Dat is pas een beklemmende film. Gewoonweg huiveringwekkend hoe zaken uit het verleden in beeld gebracht worden. En hoe de overgangen met het heden gedaan zijn. 8)
Vaak heel subtiele momenten, en creepy, hoe het diepgewortelde racisme in het (voormalige) zuiden van de VS in beeld gebracht wordt!
En, vind ik tenminste, behoorlijk verrassend hoe e.e.a. met het heden gekoppeld is.

Zeker een aanrader! d:)b
Alleen niet, als je nogal teerhartig c.q. gevoelig bent aangelegd. :N

[Voor 8% gewijzigd door ehtweak op 11-05-2021 18:13]

Mooie Plaatjes   

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True