Ik heb nu even een paar maandjes HBO Max met reclame (oorspronkelijk voor een maand, maar toen ik op wou zeggen kreeg ik 50% korting voor 3 maanden, en daarmee hadden ze me tuk

), en laatste weken heb ik The Sopranos helemaal gekeken. Wat heel anders was dan ik had verwacht, maar ik vond 'm heel fijn om te bingen. Top dus.
De hoeveelheid reclames tussendoor vind ik ook best aardig te doen, het helpt ook een boel dat je ziet hoeveel reclames je gaat krijgen en hoe lang de huidige reclame nog duurt. Waar ik me wel helemaal groen en geel aan erger is dat al minimaal de helft van de reclames overduidelijk Generative AI gebruiken...
Eerst was het alleen AH met hun Blue Home-reclame, wat nog soort van 'subtiel' is, maar wel duidelijk AI. Maar nu ook BridgeFund, en als klapper op de vuurpijl Dreft, wat echt AI slop van de
bovenste onderste plank is. Enige troost is dat Dreft er helemaal aan het begin van de reclame rechtsonder iets van 'AI productie' heeft neergezet.
Nu ben ik niet per se tegen Generative AI, maar deze reclames zijn zo overduidelijk en slecht AI dat ik die merken in ieder geval voorlopig niet ga overwegen.
The devil is in the details.