• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:39
Een trailer of iets dergelijks vind ik persoonlijk geen bezwaar hoor, zo leer je ook wel een nieuwe film of serie kennen die je mogelijk over het hoofd zou zien, en zolang je gelijk door kan, prima.

Vroeger toen HBO nog 4 live kanalen op TV had, werden de uren na een programma altijd afgerond met trailers. Ik kon dat wel waarderen en een soort van trailerkanaal mis ik nu best wel. Ik kan ook geen apps meer vinden die louter trailers streamen, voorheen had je nog Apple trailers, ook weg.

XBL gamertag StayingPow3r


  • Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:05
Voor de mensen die Parks & Recreations missen, deze staat nu op Prime.

  • ötzi
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:44

ötzi

eclecticus

Carlos0_0 schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 19:59:
Het is wel reclame van HBO zelf idd, en het is direct te skippen, Dus vind het niet zo erg
Ik heb gelijk weer opgezegd na deze maand weer lid te worden, als ik kies voor een abonnement zonder reclame verwacht ik zonder reclame te kunnen kijken. Vraag me ook af in hoeverre dit is toegestaan als je een abonnementsvorm aanbiedt zonder reclame en dan vervolgens reclame voor je eigen platform gaat pushen.

  • Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 23:14
ötzi schreef op zondag 1 februari 2026 @ 16:47:
[...]


Ik heb gelijk weer opgezegd na deze maand weer lid te worden, als ik kies voor een abonnement zonder reclame verwacht ik zonder reclame te kunnen kijken. Vraag me ook af in hoeverre dit is toegestaan als je een abonnementsvorm aanbiedt zonder reclame en dan vervolgens reclame voor je eigen platform gaat pushen.
Zolang ze het in hun Terms of Use zetten mogen ze doen wat ze willen. En in hun Terms of Use staat onder andere dit:
Any Content and Subscription plans available on the Platform may be ad-supported, sponsored and may include product placement.
Dus ja, ze mogen van zichzelf reclame tonen bij abonnementen, zelfs al zijn dat ad-free abonnementen.

The devil is in the details.


  • ötzi
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:44

ötzi

eclecticus

Hahn schreef op zondag 1 februari 2026 @ 16:54:

Zolang ze het in hun Terms of Use zetten mogen ze doen wat ze willen. En in hun Terms of Use staat onder andere dit:

Dus ja, ze mogen van zichzelf reclame tonen bij abonnementen, zelfs al zijn dat ad-free abonnementen.
Volgens mij valt dit gewoon onder de noemer misleiding, en dat mag niet volgens het Nederlandse consumentenrecht, waar de voorwaarden van een bedrijf ondergeschikt aan zijn. Immers, als ik van tevoren geweten zou hebben dat er reclame van HBO getoond wordt zou ik de dienst niet hebben afgenomen.

  • Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 23:14
ötzi schreef op zondag 1 februari 2026 @ 17:29:
[...]

Volgens mij valt dit gewoon onder de noemer misleiding, en dat mag niet volgens het Nederlandse consumentenrecht, waar de voorwaarden van een bedrijf ondergeschikt aan zijn. Immers, als ik van tevoren geweten zou hebben dat er reclame van HBO getoond wordt zou ik de dienst niet hebben afgenomen.
Als je de Terms of Use had gelezen, zoals je bij het afnemen van het abonnement hebt moeten bevestigen dat je had gedaan, had je het geweten.

Je gaat dit echt niet winnen, maar succes als je het toch gaat proberen d:)b

[ Voor 7% gewijzigd door Hahn op 01-02-2026 17:32 ]

The devil is in the details.


  • Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-06 15:16
ötzi schreef op zondag 1 februari 2026 @ 17:29:
[...]


Volgens mij valt dit gewoon onder de noemer misleiding, en dat mag niet volgens het Nederlandse consumentenrecht, waar de voorwaarden van een bedrijf ondergeschikt aan zijn. Immers, als ik van tevoren geweten zou hebben dat er reclame van HBO getoond wordt zou ik de dienst niet hebben afgenomen.
Dat staat gewoon bij de voorwaarden dus geen misleiding.

  • Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16:05
Ik ben echt heel erg aan het genieten van het 2e seizoen van the Pitt. Af en toe wat 'shockerend' realistische beelden, maar dat hoort erbij in een ziekenhuis serie. Hoewel ik dat harige achterwerk in de laatste aflevering niet per se hoefde te zien. ;)

Maar voor een serie met zo'n grote cast vind ik de karakterontwikkeling echt heel goed in elkaar zitten. Ik kijk elke week uit naar de volgende aflevering.

Knowledge reigns supreme over nearly anything


  • Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 25-06 08:36
Malfunctions schreef op zondag 1 februari 2026 @ 21:35:
Ik ben echt heel erg aan het genieten van het 2e seizoen van the Pitt. Af en toe wat 'shockerend' realistische beelden, maar dat hoort erbij in een ziekenhuis serie. Hoewel ik dat harige achterwerk in de laatste aflevering niet per se hoefde te zien. ;)

Maar voor een serie met zo'n grote cast vind ik de karakterontwikkeling echt heel goed in elkaar zitten. Ik kijk elke week uit naar de volgende aflevering.
Vond seizoen 1 ook top! Kijk bij de smerige dingen vaak even weg.
Wacht nog even tot heel seizoen 2 is uitgezonden en kijk dan liever in een week het hele seizoen!

Hoeveel afleveringen heeft seizoen 2?

  • Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16:05
Joostje123 schreef op zondag 1 februari 2026 @ 22:14:
[...]


Vond seizoen 1 ook top! Kijk bij de smerige dingen vaak even weg.
Wacht nog even tot heel seizoen 2 is uitgezonden en kijk dan liever in een week het hele seizoen!

Hoeveel afleveringen heeft seizoen 2?
Volgens wikipedia worden het er 15, net als seizoen 1.

Knowledge reigns supreme over nearly anything


  • Holzschuh
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:34
Hahn schreef op zondag 1 februari 2026 @ 17:31:
[...]

Als je de Terms of Use had gelezen, zoals je bij het afnemen van het abonnement hebt moeten bevestigen dat je had gedaan, had je het geweten.

Je gaat dit echt niet winnen, maar succes als je het toch gaat proberen d:)b
/offtopic
Het accepteren van voorwaarden maakt niet dat ze rechtsgeldig zijn of dat een rechter daar altijd in mee zal gaan.

Dit is een product wat door andere aanbieders in duidelijke wel/geen reclame varianten wordt aangeboden. Als je dan alleen in kleine lettertjes schrijft dat er reclame in zou kunnen zitten zonder dit duidelijk te vermelden op een andere plek zou een rechter daar nog wel wat van kunnen vinden. Denk dat veel mensen een reclamevrije streamingervaring verwachten, ongeacht de kleine lettertjes.

Niet materieel en ze procederen je de grond in maar deze nuance wilde ik toch aanbrengen.

/edit
Is dit ook van toepassing op legacy abonnementen met de 50%? Kan me niet herinneren dat ik ooit "Cross promotional content" heb gezien 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Holzschuh op 02-02-2026 15:27 ]


  • Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-06 15:16
Holzschuh schreef op maandag 2 februari 2026 @ 15:20:
[...]


/offtopic
Het accepteren van voorwaarden maakt niet dat ze rechtsgeldig zijn of dat een rechter daar altijd in mee zal gaan.

Dit is een product wat door andere aanbieders in duidelijke wel/geen reclame varianten wordt aangeboden. Als je dan alleen in kleine lettertjes schrijft dat er reclame in zou kunnen zitten zonder dit duidelijk te vermelden op een andere plek zou een rechter daar nog wel wat van kunnen vinden. Denk dat veel mensen een reclamevrije streamingervaring verwachten, ongeacht de kleine lettertjes.

Niet materieel en ze procederen je de grond in maar deze nuance wilde ik toch aanbrengen.

/edit
Is dit ook van toepassing op legacy abonnementen met de 50%? Kan me niet herinneren dat ik ooit "Cross promotional content" heb gezien 8)7
Het gaat over trailers van HBO

  • RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:50
Holzschuh schreef op maandag 2 februari 2026 @ 15:20:
/edit
Is dit ook van toepassing op legacy abonnementen met de 50%? Kan me niet herinneren dat ik ooit "Cross promotional content" heb gezien 8)7
Hey Legacy abonnement bestaat al een hele tijd niet meer. Of je bent automatisch over gezet op Standaard of hebt expliciet voor Premium gekozen.

  • DarkSEDA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:45
Holzschuh schreef op maandag 2 februari 2026 @ 15:20:
[...]
Dit is een product wat door andere aanbieders in duidelijke wel/geen reclame varianten wordt aangeboden. Als je dan alleen in kleine lettertjes schrijft dat er reclame in zou kunnen zitten zonder dit duidelijk te vermelden op een andere plek zou een rechter daar nog wel wat van kunnen vinden. Denk dat veel mensen een reclamevrije streamingervaring verwachten, ongeacht de kleine lettertjes.
Ik verwacht dat die reclame zoals in de voorwaarden genoemd vooral betrekking heeft op in-serie reclame/product placements.

Reclamevrij abonnees zullen het vast niet waarderen als er tijdens een film/serie X keer een zwart beeld met de tekst "de volgende 4 seconden van de film kunnen niet worden getoont vanwege een product placement".

  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Ik was van plan de Sport addon voor een maandje te nemen voor de Olympische Winterspelen, maar dat blijkt helemaal niet nodig. Het is inbegrepen in ieder HBO Max abonnement.
https://www.hbomax.com/nl/nl/olympics

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20:29
Ah heel mooi.

Begreep dat ze de opening en sluitings ceremonie ook in UHD beschikbaar maken, mits je het premium abo hebt.

Zo jammer dat er verder geen enkele aanbieder op de UHD trein springt in ons land.

  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Ik heb voor de Olympische Spelen de laatste keren altijd een Discovery+ abonnement genomen, omdat ik de verslaggeving van de NOS ondermaats vind (veel te veel gezwets en te weinig live sport) en ook dan alles kan kijken wat ik wil zien, live of on-demand achteraf. Mooi dat dat nu kan via het HBO Max abonnement (heb premium met 50% korting, dus kan opening/sluiting in UHD kijken).

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • Jean-Bob
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19:43
Malfunctions schreef op zondag 1 februari 2026 @ 21:35:
Ik ben echt heel erg aan het genieten van het 2e seizoen van the Pitt. Af en toe wat 'shockerend' realistische beelden, maar dat hoort erbij in een ziekenhuis serie. Hoewel ik dat harige achterwerk in de laatste aflevering niet per se hoefde te zien. ;)

Maar voor een serie met zo'n grote cast vind ik de karakterontwikkeling echt heel goed in elkaar zitten. Ik kijk elke week uit naar de volgende aflevering.
Gister E1 van S2 gekeken, vond wel dat het er bij sommige karakters erg dik bovenop wordt gelegd t.o.v. seizoen 1. Dana heeft bijvoorbeeld een zwaarder accent en bijna iedere regel tekst uit haar mond is een gevatte opmerking. De twee nieuwe co's stralen in alles desinteresse uit en de tegenstellingen tussen Robby en zijn vervanger worden in iedere scene benadrukt. Desalniettemin vermakelijk en ik heb goede hoop dat dit alles met de (her)introductie van karakters te maken heeft vanwege de opening van het nieuwe seizoen.

  • avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:38

avotar

P0werd by Black Coffee

Holzschuh schreef op maandag 2 februari 2026 @ 15:20:
[...]

/edit
Is dit ook van toepassing op legacy abonnementen met de 50%? Kan me niet herinneren dat ik ooit "Cross promotional content" heb gezien 8)7
Ik zit het geloof ik voor elke serie die ik ga kijken.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD


  • ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
De Olympische spelen hebben wel echte reclame in de live streams. Iemand die een sport abonnement heeft en weet of het daar ook in zit? Heb net reclame voor AH gehad.

Ik heb het dan echt over de live streams, niet over de Eurosport stream.

Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.


  • True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

ArthurMorgan schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 19:38:
De Olympische spelen hebben wel echte reclame in de live streams. Iemand die een sport abonnement heeft en weet of het daar ook in zit? Heb net reclame voor AH gehad.

Ik heb het dan echt over de live streams, niet over de Eurosport stream.
Dat is niet anders dan de vorige OS via HBO toch?

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op zuid | Twente


  • ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik dacht dat ik toen dat niet had. Maar weet niet 100% zeker meer of dat live of uitgesteld kijken was.
Ben vooral benieuwd of met de sport addon wel zonder reclame is.

Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.


  • satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-06 21:56
Vorig jaar toen ik naar de tour de france keek zag ik ook regelmatig reclame via de sport addon.

Door deze te stoppen en weer aan te zetten verdwenen de reclame en kon ik weer een tijdje kijken.
Denk dat het over uitzendingen gaat die op dat moment op tv is, er is geen ander signaal.

  • tweakery
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 13:05
ArthurMorgan schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 19:38:
De Olympische spelen hebben wel echte reclame in de live streams. Iemand die een sport abonnement heeft en weet of het daar ook in zit? Heb net reclame voor AH gehad.

Ik heb het dan echt over de live streams, niet over de Eurosport stream.
Wat ik mij meen te herinneren is dat de livestreams voor specifieke sporten geen reclames hadden tijdens de vorige olympische spelen, maar geen idee hoe dat nu zit.

  • ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
tweakery schreef op donderdag 5 februari 2026 @ 19:46:
[...]

Wat ik mij meen te herinneren is dat de livestreams voor specifieke sporten geen reclames hadden tijdens de vorige olympische spelen, maar geen idee hoe dat nu zit.
Dat dacht ik ook. Maar nu dus wel. Maar de replays niet. En ook als je met vertraging kijkt naar een stream die nog bezig is niet. (Maar geen idee met hoeveel vertraging je moet kijken.)

Maar het werkt goed genoeg voor me zo. Ik wacht wel even met kijken. Het is niet zo dat je snel spoilers voor Curlinguitslagen ziet :D

Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.


  • dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20:29
Zit nu op HBO MAX de opening van de Olympische Spelen te kijken, echter mis ik toch wel de HDR ondersteuning, is er iemand die via de stream wel de HLG, of eigenlijk de beloofde Dolby Vision stream ontvangt?
Heb het Premium abo, dus zou ik het in UHD met DV moeten kunnen ontvangen.
Lijkt meer het standaard Eurosport 1 Live kanaal op mijn OLED+937.


Kleine update, ik zie het beeld wel in UHD zie ik nu, echter af en toe valt de scherpte als het ware weg, en is het kort een SD beeld, wel prachtige kleur rijke beelden, en de sound is ook in orde.

Er loopt dacht ik 1 live stream, welke in de UHD is?

[ Voor 26% gewijzigd door dinandus op 06-02-2026 20:26 . Reden: extra toegevoegde update ]


  • ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Er is een 4k DV stream.... Alleen werkt door wel op mijn LG TV, en niet op mijn Chromecast met Google tv.... Maar... Hij is vast gelopen.

Edit hij doet het weer.
Je moet de 19:59 versie hebben

[ Voor 16% gewijzigd door ArthurMorgan op 06-02-2026 20:21 ]

Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.


  • dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20:29
@ArthurMorgan Thanks, heb nu de goede stream met het 4K logo in de hoek.

  • Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:05
dinandus schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 20:29:
@ArthurMorgan Thanks, heb nu de goede stream met het 4K logo in de hoek.
Veel audiotalen bij 4K maar dan weer geen Nederlands. Beetje jammer. Alleen de niet4K-stream is met Nederlands commentaar.

  • hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

ArthurMorgan schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 20:20:
Er is een 4k DV stream.... Alleen werkt door wel op mijn LG TV, en niet op mijn Chromecast met Google tv.... Maar... Hij is vast gelopen.

Edit hij doet het weer.
Je moet de 19:59 versie hebben
Geen enkele stream op mijn Android TV speler laat echt 4k zien, laat staan HDR in welk format dan ook.
Het beeld ziet er wel goed uit hoor, bitrate ook wel flink hoog voor 1080p, maar geen UHD met/zonder HDR.

Dan zal het via mijn LG app moeten gaan zo te lezen.

Edit: yep, 4k en DV.

Altijd dat gediscrimineer voor diverse gecertificeerde spelers, niet alleen met HBO, zo jammer.

[ Voor 9% gewijzigd door hardware-lover op 06-02-2026 20:53 ]

Testing, one, two ...


  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Enorm verschil die 4K Dolby Vision stream van de opening.Gaan ze meer uitzenden in 4K DV of blijft het bij deze opening?

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:26

CyBeRSPiN

sinds 2001

ArthurMorgan schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 19:38:
De Olympische spelen hebben wel echte reclame in de live streams. Iemand die een sport abonnement heeft en weet of het daar ook in zit? Heb net reclame voor AH gehad.

Ik heb het dan echt over de live streams, niet over de Eurosport stream.
Heb je Standaard of Premium? Zelf net standaard afgesloten voor een maand maar de reclame is irritant. Is het met Premium reclamevrij of dezelfde ellende?

  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
PatrickC schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 22:19:
Enorm verschil die 4K Dolby Vision stream van de opening.Gaan ze meer uitzenden in 4K DV of blijft het bij deze opening?
Alleen de opening en afsluiteremonie |:(

  • dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20:29
@CyBeRSPiN Ook genoten van de DV Stream, en de hele avond geen seconde reclame gezien met mijn Premium abo, welke ook nog eens fijn met de bekende 50 % instap korting nog blijft doorlopen.
Ten minste zolang HBO (MAX) hier nog als een eigen opererend streamer in ons land mag blijven funtioneren.

  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
DutchOwnage schreef op zaterdag 7 februari 2026 @ 09:31:
[...]

Alleen de opening en afsluiteremonie |:(
Maar het wordt wel genoemd, zie screenshot. Maar de stream is inderdaad gewoon 1080p SDR.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uT_M86wJkPfw5FkENY4XobiMfFk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4LzluRTwhCVrTWnES0N5NhSA.jpg?f=fotoalbum_large

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
PatrickC schreef op zaterdag 7 februari 2026 @ 11:09:
[...]

Maar het wordt wel genoemd, zie screenshot. Maar de stream is inderdaad gewoon 1080p SDR.
[Afbeelding]
Echt zonde, maar ja.

  • ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
de grap zit hem in "afhankelijk van beschikbaarheid"

Bij de uitzending van de opening stond er expliciet bij dat het 4k en DV had.

Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.


  • Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:17
Ik krijg continu reclame. En dat met het duurste abbo.... Vind ik echt belachelijk zeker als je specifiek aanprijst "zonder reclame".

Dit is trouwens met de olympische spelen. Het zijn ook echt reclames van HBO zelf want ze vallen midden in de livestream en actie... En als je back doet en de stream herstart krijg je gewoon de stream en geen reclames.

[ Voor 45% gewijzigd door Waah op 08-02-2026 00:28 ]


  • Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:11
Krijg ook vaak genoeg geen reclame bij HBO, ben nu Big Bang Theorie effe aan kijken geen reclame.
Ook als ik Friends start geen reclame volgens mij.

  • CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Carlos0_0 schreef op zaterdag 7 februari 2026 @ 23:03:
Krijg ook vaak genoeg geen reclame bij HBO, ben nu Big Bang Theorie effe aan kijken geen reclame.
Ook als ik Friends start geen reclame volgens mij.
Bij Friends krijg ik 't wel steeds. Bloedirritant, ik heb die twee filmpjes wel gezien inmiddels.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.


  • The GUI
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:14

The GUI

ClickOps < DevOps

Ik overweeg voor de OS om een maandje af te sluiten. Hoe is de framerate en dan vooral bij snel bewegende beelden? NLZiet is namelijk dramatisch met bijvoorbeeld de afdaling / super G

Volvo EX40 Ultra Twin Motor MY26 | 13,2 kWp ZZW


  • Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:39
The GUI schreef op zondag 8 februari 2026 @ 14:18:
Ik overweeg voor de OS om een maandje af te sluiten. Hoe is de framerate en dan vooral bij snel bewegende beelden? NLZiet is namelijk dramatisch met bijvoorbeeld de afdaling / super G
Op m’n Apple TV ziet het er prima uit. Bitstream is rond de 10 Mbits/s.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nsI4aqPk8ZvFN8rlWLC0yxnihPI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/C2DSweAxneqZkTlsCvt4JoLD.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 33% gewijzigd door Mr. Freeze op 08-02-2026 14:59 ]

XBL gamertag StayingPow3r


  • Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:17
The GUI schreef op zondag 8 februari 2026 @ 14:18:
Ik overweeg voor de OS om een maandje af te sluiten. Hoe is de framerate en dan vooral bij snel bewegende beelden? NLZiet is namelijk dramatisch met bijvoorbeeld de afdaling / super G
Hoogste kwaliteit wel aanstaan? Zit verborgen in de settings dacht ik.

Persoonlijk vind ik de beeldkwaliteit van HBO max prima. Vooral het commentaar vind ik top van de niet-schaats sporten. Je krijgt ook wat meer achtergrondinfo bij bijvoorbeeld de snowboarddisciplines.

  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
The GUI schreef op zondag 8 februari 2026 @ 14:18:
Ik overweeg voor de OS om een maandje af te sluiten. Hoe is de framerate en dan vooral bij snel bewegende beelden? NLZiet is namelijk dramatisch met bijvoorbeeld de afdaling / super G
Ziet er prima uit.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:05
De HBO Max stream loopt toch wat seconden achter dan gewoon via KPN kijken.

  • marijn15
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15:04
Zijn er meer die last hebben, dat na reclame, dat het beeld begint te stotteren? Gebeurd ook als je wisselt tussen commentaar.

  • CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

marijn15 schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 11:04:
Zijn er meer die last hebben, dat na reclame, dat het beeld begint te stotteren?
Yep.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.


  • Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16:05
Het wordt bijna een wekelijks ding, maar wat is the Pitt een goede serie zeg. Ben elke week weer onder de indruk van wat ze laten zien.

Knowledge reigns supreme over nearly anything


  • hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Geen WSBK 2026 via de Sport addon, was eigenlijk de enige reden voor mij om het actief te hebben.

Dus dat nu maar opgezegd 😉

Testing, one, two ...


  • True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Deze vond ik wel bizar, i.v.m. A Knight of the Seven Kingdoms weer even HBO aangezet. Ook toevallig kort OS26 gekeken en ik kreeg op mijn profiel (waar ik al AKOTSK op keek) in stream (!) reclame voor het gaan kijken van AKOTSK. Dit terwijl ik het standaard abonnement heb dus zonder reclame.

Dit vond ik wel een kleine WTF waard toen ik dit zag. Ik betaal toch voor het hebben van geen reclame ..

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op zuid | Twente


  • RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:50
True schreef op zaterdag 21 februari 2026 @ 15:25:
Deze vond ik wel bizar, i.v.m. A Knight of the Seven Kingdoms weer even HBO aangezet. Ook toevallig kort OS26 gekeken en ik kreeg op mijn profiel (waar ik al AKOTSK op keek) in stream (!) reclame voor het gaan kijken van AKOTSK. Dit terwijl ik het standaard abonnement heb dus zonder reclame.

Dit vond ik wel een kleine WTF waard toen ik dit zag. Ik betaal toch voor het hebben van geen reclame ..
Je kreeg toch ook geen reclame? Je kreeg promotionele content voor hun eigen dienst O-)

Maar dat is intussen ook iets wat alle streamers doen. "Geen reclame" maar dan wel "reclame" voor andere films en series. Zelf heb ik nu Prime met "ad-free" maar krijg vooraf ook vaak genoeg reclames voor een andere serie / film. En bij SkyShowtime zit er vooraf ook regelmatig reclame voor hun eigen content. Met reclame bedoelen ze dus voornamelijk dat je geen "echte" reclame krijgt van zeg een Unilever of zo.

  • CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Ja wat vrij irritant is, is dat zo ongeveer elke streaming dienst vindt dat reclame voor hun eigen programma's niet onder het principe "geen reclame" valt want dat is blijkbaar geen reclame.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.


  • DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:52

DON PAPA

Tweaker-fan

RobertMe schreef op zaterdag 21 februari 2026 @ 15:29:
[...]
Zelf heb ik nu Prime met "ad-free" maar krijg vooraf ook vaak genoeg reclames voor een andere serie / film.
Maar dat kan je toch ook meteen skippen als je dat wilt, dat is een iedergeval mijn ervaring met het Prime abonnement tot nu toe

  • Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:11
DON PAPA schreef op zaterdag 21 februari 2026 @ 15:34:
[...]


Maar dat kan je toch ook meteen skippen als je dat wilt, dat is een iedergeval mijn ervaring met het Prime abonnement tot nu toe
HBO kan je ook gelijk skippen
En ik vind dit op zich 1ne kant ook nog fijn, zo ontdek je misschien ook iets nieuws nog eens.

[ Voor 14% gewijzigd door Carlos0_0 op 21-02-2026 15:38 ]


  • True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Carlos0_0 schreef op zaterdag 21 februari 2026 @ 15:37:
[...]


HBO kan je ook gelijk skippen
En ik vind dit op zich 1ne kant ook nog fijn, zo ontdek je misschien ook iets nieuws nog eens.
Die instream reclame voor AKOTSK was niet te skippen.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op zuid | Twente


  • Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:54
Ik heb op zich geen bezwaar aan promotie voor eigen producties aan het begin van een aflevering, maar wél stoor ik mij er aan dat er veelal spoilers in zitten.

Had graag gezien dat er een opt- out optie zou worden gegeven. Ook hoef ik bij bingen niet 10x dezelfde promoties te krijgen..

Maar goed. Het zal een kwestie van tijd zijn en ook bij streaming zal reguliere reclame door je strot geduwd gaan worden vrees ik.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW


  • Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Iemand wellicht een tip die mij kan helpen?

Elke keer als ik iets afspeel via mijn telefoon gaat het volume automatisch naar 0, en dat is ongeacht of ik iets bekijk op de telefoon of dat ik het stream naar een Chromecast o.i.d.. Nieuwe aflevering die automatisch start? Volume naar 0.

  • Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
krijgen jullie ook elke maand een nieuwe doorlopende incassomachtiging voor je neus voor 1x het maandbedrag? staat een beetje raar zo, ze schrijven wel echt maar 1x af.

  • Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:05
Frieda schreef op maandag 2 maart 2026 @ 19:48:
krijgen jullie ook elke maand een nieuwe doorlopende incassomachtiging voor je neus voor 1x het maandbedrag? staat een beetje raar zo, ze schrijven wel echt maar 1x af.
Bij welke bank zit je? Revolut doet dit wel vaker met incasso's. Niet heel overzichtelijk nee, maar gelukkig schrijven ze het maar 1x af. Ook bedrijven waar ik al jaren geen incasso's meer heb lopen blijven in het overzicht staan..

  • Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Deezers schreef op maandag 2 maart 2026 @ 21:07:
[...]

Bij welke bank zit je? Revolut doet dit wel vaker met incasso's. Niet heel overzichtelijk nee, maar gelukkig schrijven ze het maar 1x af. Ook bedrijven waar ik al jaren geen incasso's meer heb lopen blijven in het overzicht staan..
Nee ING, ik krijg elke maand echt een nieuwe doorlopende incasso van HBO. Die blijkbaar een maand geldig is 8)7 Was toevallig alle alerts aan het aanzetten ivm de Odido hack, toen zag ik het ineens.

  • CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Ik betaal via credit card tegenwoordig maar ik kan me (ook met ING) niet herinneren dat zoiets gebeurde? Of ik keek niet op de goede plek natuurlijk.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.


  • Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:11
Ik heb meldingen van mijn bank niet aan staan(ING), maar krijg volgens mij geen bericht van hbo elke maand.

Edit:

Even gekeken bij de berichten in de ING app, maar geen incassomachting sowieso al dit jaar te vinden.

[ Voor 34% gewijzigd door Carlos0_0 op 03-03-2026 06:34 ]


  • Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:25
Frieda schreef op maandag 2 maart 2026 @ 23:32:
[...]

Nee ING, ik krijg elke maand echt een nieuwe doorlopende incasso van HBO. Die blijkbaar een maand geldig is 8)7 Was toevallig alle alerts aan het aanzetten ivm de Odido hack, toen zag ik het ineens.
Als ik bij de berichteninbox binnen ING kijk, zie ik geen (nieuwe) doorlopende incasso machtigingen van HBO.

http://specs.tweak.to/5253


  • Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Hmm vaag, dank voor het checken iig :) Zal het wel even im de gaten houden de komende maanden!

  • Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-06 08:53

Amiet01

Master_A

Ik heb al vanaf het begin een HBO Max account (met 50% lifetime korting nog steeds), en had nu plotseling geen toegang tot mijn account. Ik heb mijn wachtwoord gereset, maar tot mijn verbazing geeft de app en website aan dat ik geen abonnement heb. Super raar, want ik heb niets opgezegd en de laatste afschrijving van mijn creditcard was 22 februari.

Zijn er meer mensen die ergens last van hebben, of ben ik gehackt ofzo?

Master_A


  • Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:11
Mijn account lijkt het nog te doen.

  • magrec
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-06 10:43
Account werkt hier prima! Nieuwe serie met o.a. Jason Bateman (DTF ST louis) lijkt veel belovend!

  • Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-06 15:16
Hier ook geen problemen.

  • avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:38

avotar

P0werd by Black Coffee

Hier ook geen problemen.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD


  • Fisico
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:25

Fisico

by Fabian

magrec schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 09:34:
Account werkt hier prima! Nieuwe serie met o.a. Jason Bateman (DTF ST louis) lijkt veel belovend!
De doventolk in beeld vanaf aflevering twee vind ik wel afleiden. Ik kijk met ondertitelingen en misschien moet ik die maar uitzetten.

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)


  • Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-06 08:53

Amiet01

Master_A

Mijn account was blijkbaar gehackt en was daardoor geblokkeerd oid. Heb het gelukkig met de HBO Max klantenservice kunnen regelen.

Master_A


  • posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:10
Fisico schreef op zondag 15 maart 2026 @ 20:05:
[...]


De doventolk in beeld vanaf aflevering twee vind ik wel afleiden. Ik kijk met ondertitelingen en misschien moet ik die maar uitzetten.
(notsureif)

omniscale.nl


  • Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-06 15:16
Ik snap hem ook niet :)

  • Fisico
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:25

Fisico

by Fabian

In de tweede aflevering heb ik ineens een doventolk rechtsonderin het beeld staan. Ik dacht dat dit een gimmick was vanwege het beroep van een van de hoofdrolspelers. Is dat niet zo?
Aan de instellingen heb ik niets gewijzigd.

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)


  • Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:05
Ik volg Euphoria (nog) niet maar ik krijg nu zowel via de mail als meteen bij openen app een (neem ik aan) dikke spoiler
spoiler:
over een huwelijk, en andere huwelijken van HBO series
. Dit valt mij toch erg tegen van HBO. Sommige dingen wil je gewoon zelf ontdekken.

Ik vind sowieso dat veel content tegenwoordig wel erg snel online staat dus je moet ook gewoon direct kijken of alles ontwijken voor jaren om niet met ongewenste voorkennis aan een serie te beginnen. Ook als je wat info over een mogelijk te kijken serie opzoekt krijg je bij Google nu standaard AI samenvatting en vragen als 'waarom gebeurde ... In seizoen 2?' 'is persoon A echt dood?' in je gezichtsveld. Sommige dingen wil je helemaal niet weten als je nog moet kijken.

[ Voor 5% gewijzigd door Deezers op 28-04-2026 11:23 ]


  • Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:44
Deezers schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 11:22:
Ik volg Euphoria (nog) niet maar ik krijg nu zowel via de mail als meteen bij openen app een (neem ik aan) dikke spoiler
spoiler:
over een huwelijk, en andere huwelijken van HBO series
. Dit valt mij toch erg tegen van HBO. Sommige dingen wil je gewoon zelf ontdekken.

Ik vind sowieso dat veel content tegenwoordig wel erg snel online staat dus je moet ook gewoon direct kijken of alles ontwijken voor jaren om niet met ongewenste voorkennis aan een serie te beginnen. Ook als je wat info over een mogelijk te kijken serie opzoekt krijg je bij Google nu standaard AI samenvatting en vragen als 'waarom gebeurde ... In seizoen 2?' 'is persoon A echt dood?' in je gezichtsveld. Sommige dingen wil je helemaal niet weten als je nog moet kijken.
Als een aflevering net een paar dagen uit is eens, maar een seizoen van vorig jaar vind ik gewoon bespreekbaar, ook in reclame oid.

  • CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Vorig jaar? Euphoria is al van een paar jaar geleden. Seizoen 1, 2019 en seizoen 2 is van 2022.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.


  • Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:05
CyBeR schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 12:15:
Vorig jaar? Euphoria is al van een paar jaar geleden. Seizoen 1, 2019 en seizoen 2 is van 2022.
Het gaat over de aflevering van deze week gok ik. Seizoen 3 is begonnen. Ik wil het ooit nog eens kijken dus ben niet zo blij met deze semi-spoilers. Meldingen kan je uitzetten, maar dit is bij opstarten app in your face.

  • RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:50
Deezers schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 12:21:
[...]

Het gaat over de aflevering van deze week gok ik.
En op basis waarvan gok je dat? Je hebt de serie niet gezien, dus... ;) Niet dat ik nu altijd op die posters en dergelijke let. Maar spoilers daarin zijn me daarin nog nooit opgevallen (over alle streamers). Spoilers zitten dan eerdere in de reclames trailers bij streamers / abos die dat hebben.

  • Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19:54
Ik heb weer een maandje genomen omdat ik o.a. "How the Universe works" wil kijken.
Helaas staan alleen seizoen 6, 7 en 9 op HBO.
Toch jammer dat sommige series zo fragmentarisch op streamingdiensten kunnen staan :(

Gelukkig staan van "The Pitt" wel seizoen 1 en seizoen 2 er op :)

Edit: voortaan ga ik wat beter kijken op de Justwatch site ... dacht te zien dat alles van How the Universe works op HBO stond, maar blijkt dat er duidelijk de 3 seizoenen stonden ...

[ Voor 24% gewijzigd door Vortigen op 03-05-2026 13:53 ]

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games


  • PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:42

PeaceNlove

Deugleuter

Rick&Morty heeft weer een nieuw seizoen. Aflevering 2 is erg verrassend weer. _/-\o_

  • ferrywijn
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 05:00
Ik wil net HBO Max openen en ik moet opeens een nieuw abonnement kiezen. Dit voelt voor mij echt als een onaangename verrassing.

Er is ook geen mogelijkheid om gewoon te streamen, ik word echt geforceerd om een abonnement te kiezen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8aQLz8yQfbKPgEjC_rMUzKTt1kE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ds0Q5LafXeIX9i8qFD5a4tbw.png?f=fotoalbum_large

  • Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-06 15:16
ferrywijn schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 22:19:
Ik wil net HBO Max openen en ik moet opeens een nieuw abonnement kiezen. Dit voelt voor mij echt als een onaangename verrassing.

Er is ook geen mogelijkheid om gewoon te streamen, ik word echt geforceerd om een abonnement te kiezen.

[Afbeelding]
Net getest, geen probleem hier.
Ben je wel ingelogd?

  • ferrywijn
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 05:00
Arjantje72 schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 22:49:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qh3pNHfbwZn2LGqtUl9oLBM0xjI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/XErlmicNSycMkzM82lNYZeSB.png?f=fotoalbum_large
[...]

Net getest, geen probleem hier.
Ben je wel ingelogd?
Ja, ik word begroet met mn naam en als ik op de button klik, krijg ik een e-mail om een abonnement te kiezen.

  • Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:11
ferrywijn schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 22:57:
[...]

Ja, ik word begroet met mn naam en als ik op de button klik, krijg ik een e-mail om een abonnement te kiezen.
Misschien je abonnement afgelopen, gratis kijken is er niet bij :) ?

  • W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:24
ferrywijn schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 22:19:
Ik wil net HBO Max openen en ik moet opeens een nieuw abonnement kiezen. Dit voelt voor mij echt als een onaangename verrassing.
...
Kan het zijn dat een betaling niet goed gegaan is waardoor je abonnement is afgelopen ?

  • Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:54
ferrywijn schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 22:19:
Ik wil net HBO Max openen en ik moet opeens een nieuw abonnement kiezen. Dit voelt voor mij echt als een onaangename verrassing.

Er is ook geen mogelijkheid om gewoon te streamen, ik word echt geforceerd om een abonnement te kiezen.

[Afbeelding]
Niet toevallig een betaling gemist (nieuw rekeningnummer of stornering)? Dan sluiten ze je direct af zonder bericht (althans, dat was mijn ervaring nadat ik onverwacht een nieuwe CC had gekregen en met al het gedoe erbij was vergeten mijn betaalgegevens bij te werken… iets met diefstal.

Dat hebben ze destijds wel opgelost en hersteld met behoud van korting overigens.

Dat je ingelogd bent met een account staat los van een abonnement (!)

[ Voor 5% gewijzigd door Thalaron op 20-06-2026 08:41 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW


  • ferrywijn
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 05:00
Er is inderdaad een betaling mislukt zie ik. Wauw, bizar dat ze dan meteen afscheid van je nemen als klant... Ik ben echt verbaasd.

Maar bedankt voor de hulp!

  • W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:24
ferrywijn schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 09:04:
Er is inderdaad een betaling mislukt zie ik. Wauw, bizar dat ze dan meteen afscheid van je nemen als klant... Ik ben echt verbaasd.

Maar bedankt voor de hulp!
Tot je dienst.
Nu niet dralen maar meteen werk van maken. En zorgen dat je de eventuele korting niet kwijt raakt.
TIP: zorg dat je altijd (rond de betaaldatum) genoeg saldo op de juiste rekening staat. (mocht dat het probleem geweest zijn)

  • Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:11
ferrywijn schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 09:04:
Er is inderdaad een betaling mislukt zie ik. Wauw, bizar dat ze dan meteen afscheid van je nemen als klant... Ik ben echt verbaasd.

Maar bedankt voor de hulp!
Krijg je daar geen email van dan? zo ja misschien die iets beter dagelijks toch bekijken.

  • Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:54
Carlos0_0 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 11:35:
[...]

Krijg je daar geen email van dan? zo ja misschien die iets beter dagelijks toch bekijken.
Nee. Gaat automatisch (bank of CC). Je krijgt geen bericht vooraf en ook niet als het niet is gelukt. Geen herinnering of kans alsnog te betalen. Hopelijk kan de klantenservice nog iets doen voor behoud korting, maar daar zijn ze natuurlijk liever vanaf…

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW


  • Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Thalaron schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 12:31:
[...]

Nee. Gaat automatisch (bank of CC). Je krijgt geen bericht vooraf en ook niet als het niet is gelukt. Geen herinnering of kans alsnog te betalen. Hopelijk kan de klantenservice nog iets doen voor behoud korting, maar daar zijn ze natuurlijk liever vanaf…
Had laatst bij skyshowtime hetzelfde. In de chat zeiden ze dat ik bij verkies abonnement wel m’n korting zou terugkrijgen. Was ook een betaling mislukt. Maar goed dit is HBO natuurlijk

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC


  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 20:48
ferrywijn schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 09:04:
Er is inderdaad een betaling mislukt zie ik. Wauw, bizar dat ze dan meteen afscheid van je nemen als klant... Ik ben echt verbaasd.

Maar bedankt voor de hulp!
Waardeloze service inderdaad

  • Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:11
Thalaron schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 12:31:
[...]

Nee. Gaat automatisch (bank of CC). Je krijgt geen bericht vooraf en ook niet als het niet is gelukt. Geen herinnering of kans alsnog te betalen. Hopelijk kan de klantenservice nog iets doen voor behoud korting, maar daar zijn ze natuurlijk liever vanaf…
Ja betaling automatisch gaat snap ik, maar zou wel zo netjes zijn je melding krijgt betaling mislukt is.
Dan kan je zelf kijken wat er mis is, voor dat ze hete en 2de keer proberen.

Beetje slecht dat dit niet gebeurt.

[ Voor 3% gewijzigd door Carlos0_0 op 20-06-2026 14:44 ]


  • ferrywijn
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 05:00
Thalaron schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 12:31:
[...]

Nee. Gaat automatisch (bank of CC). Je krijgt geen bericht vooraf en ook niet als het niet is gelukt. Geen herinnering of kans alsnog te betalen. Hopelijk kan de klantenservice nog iets doen voor behoud korting, maar daar zijn ze natuurlijk liever vanaf…
Ik vind het een mooi moment om afscheid te nemen van HBO. Blijkbaar willen ze me niet als klant. Prima. Er zijn genoeg andere manieren om films en series te kijken.

  • avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:38

avotar

P0werd by Black Coffee

Hoe zie je het dan voor je?
Dat zet het nog een paar dagen laten doorlopen om je dan alsnog af te sluiten?

Als ik mijn world of warcraft abonnement niet betaal, kan ik ook niet meer spelen. En dat is gelijk de minuut nadat het is afgelopen.

Of ken jij online diensten waarbij dat beter gaat?

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD


  • CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

avotar schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 14:43:
Hoe zie je het dan voor je?
Dat zet het nog een paar dagen laten doorlopen om je dan alsnog af te sluiten?
Enige vorm van berichtgeving is niet teveel gevraagd zou je toch zeggen?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.


  • Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:11
CyBeR schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 14:44:
[...]


Enige vorm van berichtgeving is niet teveel gevraagd zou je toch zeggen?
Ja maar goed dat ze je dan even afsluiten is niet gek(Want niet betaald), uiteraard moet dat met een berichtgeving en betalen toch relatief snel hersteld kunnen worden.

Maar goed op zich een communicatie is wel zo netjes, met een mogelijkheid om te betalen(Op welke manier dan ook daar gelaten).

  • The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:33

The Zep Man

🏴‍☠️

Carlos0_0 schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 14:52:
Ja maar goed dat ze je dan even afsluiten is niet gek(Want niet betaald), uiteraard moet dat met een berichtgeving en betalen toch relatief snel hersteld kunnen worden.
Sterker nog, betalen en het opnieuw activeren van een account zou in deze context net zo snel moeten gaan als een nieuw account activeren na betaling.

Een tijd geleden heractiveerde ik een oud HBO Max account voor iemand die live de Olympische Spelen wilde volgen. Na betaling was het meteen weer bruikbaar.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!


  • CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Carlos0_0 schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 14:52:
[...]

Ja maar goed dat ze je dan even afsluiten is niet gek (Want niet betaald), uiteraard moet dat met een berichtgeving en betalen toch relatief snel hersteld kunnen worden.

Maar goed op zich een communicatie is wel zo netjes, met een mogelijkheid om te betalen (Op welke manier dan ook daar gelaten).
Dat ze je abonnement op pauze zetten o.i.d. is inderdaad prima, en als je dan binnen een redelijke termijn niet alsnog zorg draagt voor betaling dan kunnen ze je prima alsnog afsluiten. Dat maakt dat als je een abonnement had dat niet meer te krijgen is, je niet meteen gezeik hebt.

(En als je iets tussen haakjes zet, mag daar een spatie voor.)

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Pagina: 1 ... 58 59 Laatste

Let op:
Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is niet toegestaan en is hier daarmee OFF TOPIC