✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ja echt bezopen zal wel meer opleveren.Deezers schreef op dinsdag 13 januari 2026 @ 16:58:
[...]
ER is vanaf 10 februari op Netflix te zien. Toch bijzonder dat ze eigen series maar blijven doorverkopen.
Maar goed The Pitt vinden wij ook beter. E.R had voor ons te veel romantische drama , te chaotisch en sommige verhaallijnen gingen te lang door.
Ik ga er geen Netflix voor afnemen om het af te kijken
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
App werkt bij mij helemaal prima, op de LG tv geen rare dingen te zien .G_Dragon schreef op dinsdag 13 januari 2026 @ 17:25:
HBO is hier opgezegd, die prijsverhoging was echt te gek voor woorden want we gingen van €139 per jaar naar €169 per jaar..
Dan nog het feit dat films zoals Harry Potter echt slecht afspeelden, bij veel bewegingen en actie zag je gewoon blurr om de personages en andere dingen heen. Dit hebben we bij Plex of als je via de Amazon app kijkt niet. Dit was een tip dat ik kreeg van een vriend omdat dit veel zou moeten werken met ook stabielere beeldkwaliteit. Maar daarvoor betaal ik geen €139 of €169 per jaar, bij z'n prijs zou de officiële app gewoon perfect moeten werken...
Aanbod van Discovery+ wat ze over hebben genomen is ook dramatisch slecht, alles wat mijn vrouw keek staat er half op of loopt achter / mist seizoen. Tot aan staat er simpelweg helemaal niet meer op, Discovery+ word hier thuis echt heel erg gemist.
Voor ons in ieder geval geen HBO Max meer..
Heb toevallig ook nog Harry Potter gekeken, zelf betaal ik maar 101 euro per jaar gelukkig met de korting
Ik blijf het wel lekker houden, tot het duidelijk wordt wat er gebeurt met hbo platform(netflix / Paramount overname etc)
Volgens mij heb ik sinds dat ik heb opgezegd een aantal prijsverhogingen gemist.Carlos0_0 schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 07:12:
Heb toevallig ook nog Harry Potter gekeken, zelf betaal ik maar 101 euro per maand gelukkig met de korting.
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Carlos heeft ergens op de hoek van een steegje een abbo afgesloten. Speciaal prijsje speciaal voor jouThe Zep Man schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 07:35:
[...]
Volgens mij heb ik sinds dat ik heb opgezegd een aantal prijsverhogingen gemist.
En dat is zelfs nog met kortingThe Zep Man schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 07:35:
[...]
Volgens mij heb ik sinds dat ik heb opgezegd een aantal prijsverhogingen gemist.
Per jaar excuses, 1ste bakkie koffie gaat er nu pas in op kantoor 😂The Zep Man schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 07:35:
[...]
ER komt uit een hele andere tijd, waar de setup zoals hij daar gebruikt is juist heel normaal was. En waar ze ook de tijd kregen om te bouwen met 20+ afleveringen per seizoen.Gunner schreef op dinsdag 13 januari 2026 @ 18:19:
[...]
Ja echt bezopen zal wel meer opleveren.
Maar goed The Pitt vinden wij ook beter. E.R had voor ons te veel romantische drama , te chaotisch en sommige verhaallijnen gingen te lang door.
Ik ga er geen Netflix voor afnemen om het af te kijken
Nu is alles snel en kort.
Begrijp me niet verkeerd, The Pitt is een van de beste series in dit genre die ik heb gezien, maar daar hoort ER ook bij.
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
We hebbben nu voor het eerst een abonnement op Videoland. Zoveel leuke content, ook aan buitenlandse programma's.. Absoluut geen reclames meer bij het terugkijken is ook fijn, wat je met NLZiet soms wel hebt met terugkijken van bijvoorbeeld RTL5.
We zijn nu eindelijk begonnen aan Mocro Maffia, wat een on-nederlandse goede serie is dat!
The Rookie is ook top.
*kuch* Het Videoland TopicCR2032 schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 17:34:
HBO Max opgezegd. Jammer van de 'levenslange korting', maar er komt voor ons te weinig interessante content bij.
We hebbben nu voor het eerst een abonnement op Videoland. Zoveel leuke content, ook aan buitenlandse programma's.. Absoluut geen reclames meer bij het terugkijken is ook fijn, wat je met NLZiet soms wel hebt met terugkijken van bijvoorbeeld RTL5.
We zijn nu eindelijk begonnen aan Mocro Maffia, wat een on-nederlandse goede serie is dat!
The Rookie is ook top.
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente | Proton $20 referral
Zoals met alles is het een kwestie van smaak. Er staan redelijk wat oude series op maar de laatste tijd zijn de meeste nieuwe HBO series semi-intelligent en gecreëerd op hypes en afwijkende woke-content zoals nu met die homo-hockeyserie. Netflix is typisch comfort content, kan weinig mis mee maar meeste ben je redelijk snel vergeten. Videoland is een bonte verzameling van Nederlandse realityseries en Hallmark-films.CR2032 schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 17:34:
HBO Max opgezegd. Jammer van de 'levenslange korting', maar er komt voor ons te weinig interessante content bij.
The Rookie is ook top.
Wat ik wel vervelend vind al het streamingsgeweld is dat je niet meer info over een serie/film kan opzoeken of je ziet meteen spoilers staan door AI-zoekresultaten/vragen of nieuwsartikelen. Als je niet direct wekelijks kijkt weet je sommige dingen al, of door de meldingen van de streamers zelf.
Èn nog steeds in stereo geluid, onbegrijpelijk.dutchgio schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 18:49:
Oei van HBO naar Videoland... Voor je het weet kijk je alle kwaliteitsprogramma's van RTL...
De exclusieve titels op HBO Max als The Wire, White Lotus, Succession, True Blood vonden wij top. Daarna is het veel te veel eenheidsworst, helaas niet anders dan bij de andere streamers. En content verdwijnt of verschuift, ontzettend irritant. Op Videoland staat bijvoorbeeld ook Mad Men, Young Sheldon. Zoveel afwijkende of woke content is er bij HBO Max ook niet echt.Deezers schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 18:56:
[...]
Zoals met alles is het een kwestie van smaak. Er staan redelijk wat oude series op maar de laatste tijd zijn de meeste nieuwe HBO series semi-intelligent en gecreëerd op hypes en afwijkende woke-content zoals nu met die homo-hockeyserie. Netflix is typisch comfort content, kan weinig mis mee maar meeste ben je redelijk snel vergeten. Videoland is een bonte verzameling van Nederlandse realityseries en Hallmark-films.
Wat ik wel vervelend vind al het streamingsgeweld is dat je niet meer info over een serie/film kan opzoeken of je ziet meteen spoilers staan door AI-zoekresultaten/vragen of nieuwsartikelen. Als je niet direct wekelijks kijkt weet je sommige dingen al, of door de meldingen van de streamers zelf.
Door die levenslange korting zijn we wat langer blijven hangen bij HBO Max. Nu gaan we weer vaker streamer hoppen afhankelijk van het aanbod en exclusieve titels op dat moment.
Hiervoor is https://www.justwatch.com/nl ideaal voor zowel meer info en aanbevelingen.
~10% van Nederland voelt zich aangetrokken tot hetzelfde geslacht volgens het CBS. Ik heb zo'n vermoeden dat qua content de streamers nog niet in de buurt komen van dat %. Wonderlijk dat er mensen zijn die dan zulke producties als afwijkend kunnen typeren.Deezers schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 18:56:
[...]
Zoals met alles is het een kwestie van smaak. Er staan redelijk wat oude series op maar de laatste tijd zijn de meeste nieuwe HBO series semi-intelligent en gecreëerd op hypes en afwijkende woke-content zoals nu met die homo-hockeyserie.
Het is trouwens van oorsprong van een Canadese streamer. HBO heeft het alleen gekocht, dat zal niet zomaar gedaan zijn. En van wat ik erover lees maar goed ook want het is een goed ontvangen serie.
Als je denkt dat je als klant bij een streamingsdienst ALLES MOET KIJKEN kan je wellicht beter opzeggen. En als je dat niet wil skip dan die content. Gelukkig ben je nu gewaarschuwd. Maar misschien kan je beter wel kijken, dan kom je eens een keer buiten je bubbel. Desnoods wend je je blik even af bij de scenes die je niet trekt. Als je wel eens buitenkomt dan kom vast wel eens homo's en lesbo's tegen. Maar die herken je waarschijnlijk niet allemaal, het zijn net mensen.Deezers schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 18:56:
[...]
Zoals met alles is het een kwestie van smaak. Er staan redelijk wat oude series op maar de laatste tijd zijn de meeste nieuwe HBO series semi-intelligent en gecreëerd op hypes en afwijkende woke-content zoals nu met die homo-hockeyserie. Netflix is typisch comfort content, kan weinig mis mee maar meeste ben je redelijk snel vergeten. Videoland is een bonte verzameling van Nederlandse realityseries en Hallmark-films.
...
Ik heb persoonlijk helemaal niks tegen deze mensen/afspiegeling hoor. Je hoeft inderdaad niet te kijken als het je ding niet is. Elke serie heeft wel wat maatschappelijks in zich. The Pitt ook. Task ook.W1ck1e schreef op maandag 26 januari 2026 @ 09:04:
[...]
Als je denkt dat je als klant bij een streamingsdienst ALLES MOET KIJKEN kan je wellicht beter opzeggen. En als je dat niet wil skip dan die content. Gelukkig ben je nu gewaarschuwd. Maar misschien kan je beter wel kijken, dan kom je eens een keer buiten je bubbel. Desnoods wend je je blik even af bij de scenes die je niet trekt. Als je wel eens buitenkomt dan kom vast wel eens homo's en lesbo's tegen. Maar die herken je waarschijnlijk niet allemaal, het zijn net mensen.
Maar een streamingdienst kan wel eens wisselen van content, als een Comedy serie wat al sinds 2018 draait nog niet te zien is.W1ck1e schreef op maandag 26 januari 2026 @ 09:04:
[...]
Als je denkt dat je als klant bij een streamingsdienst ALLES MOET KIJKEN kan je wellicht beter opzeggen. En als je dat niet wil skip dan die content. Gelukkig ben je nu gewaarschuwd. Maar misschien kan je beter wel kijken, dan kom je eens een keer buiten je bubbel. Desnoods wend je je blik even af bij de scenes die je niet trekt. Als je wel eens buitenkomt dan kom vast wel eens homo's en lesbo's tegen. Maar die herken je waarschijnlijk niet allemaal, het zijn net mensen.
Ik heb het dan bijv over the neighborhood, waar nog niet 1 aflevering van te zien is buiten CBS. Zo weet je ook niet of andere landen er interesse in hebben.
Ik kan mij niet voorstellen er zo lang exclusieve rechten zijn, dat ze het niet breder kunnen uitbrengen.
Dan heb ik je niet begrepen. Helder.Deezers schreef op maandag 26 januari 2026 @ 09:13:
[...]
Ik heb persoonlijk helemaal niks tegen deze mensen/afspiegeling hoor. Je hoeft inderdaad niet te kijken als het je ding niet is. Elke serie heeft wel wat maatschappelijks in zich. The Pitt ook. Task ook.
😒 Advertenties 😒
En wat was de strekking van die advertentie? Een promotie voor een eigen productie, of een wasmiddel, auto whatever?dragon2 schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 18:04:
WTF, ik kreeg net ineens een advertentie op hbo, tussen 2 afleveringen in. Wel skippable.
😒 Advertenties 😒
XBL gamertag StayingPow3r
Iets Italiaans uitziends, direct weggeklikt. Eten uit blik, ofzo.Mr. Freeze schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 18:16:
[...]
En wat was de strekking van die advertentie? Een promotie voor een eigen productie, of een wasmiddel, auto whatever?
Ik en m'n vader hebben samen nog het oude hbo 50% abbo, dat wil hij toch al opzeggen want het wordt steeds duurder, maar reclames zijn wel echt de grens.
Mijn amazon prime is ook al echt unwatchable door advertenties (en ik kan die ads niet eens afkopen al zou ik het willen, want ik heb nog een oud Duitse prime), nu begint hbo ook al?
Dan zeg je dat oude Duitse account op, je kan er toch prima van af komen ?.dragon2 schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 18:25:
[...]
Iets Italiaans uitziends, direct weggeklikt. Eten uit blik, ofzo.
Ik en m'n vader hebben samen nog het oude hbo 50% abbo, dat wil hij toch al opzeggen want het wordt steeds duurder, maar reclames zijn wel echt de grens.
Mijn amazon prime is ook al echt unwatchable door advertenties (en ik kan die ads niet eens afkopen al zou ik het willen, want ik heb nog een oud Duitse prime), nu begint hbo ook al?![]()
Jij bent gek, die oude Duitse prime accounts zijn goud waard!Carlos0_0 schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 21:43:
[...]
Dan zeg je dat oude Duitse account op, je kan er toch prima van af komen ?.
Dan kun je nog beter een 2e nl prime erbij nemen, wel heel voorzichtig op andere naam en met een volledig ander emailadres, anders heb je kans dat je Duitse prime wordt omgezet naar NL en dat is dus precies wat je niet wil
Het is een reclame voor de Sport add-on van HBO zelf, een dorpje dat naar curling wil kijken op de Olympische spelenMr. Freeze schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 18:16:
[...]
En wat was de strekking van die advertentie? Een promotie voor een eigen productie, of een wasmiddel, auto whatever?
Ik merk nu ook idd ik ineens reclame krijg bij HBO, zit een beetje Friends & The Big Bang Theory te kijken soms weer.JohanF schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 22:36:
[...]
Het is een reclame voor de Sport add-on van HBO zelf, een dorpje dat naar curling wil kijken op de Olympische spelen
Het is wel reclame van HBO zelf idd, en het is direct te skippen, Dus vind het niet zo erg(Zoiets had prime ook een tijd).
Het komt ook niet elke aflevering terug, het is even aan het begin als je begint met kijken.
Ik zou erger vinden je verplicht moet kijken, en het dan over de nieuwe Andrelon shampoo of weet ik het zou gaan.
[ Voor 8% gewijzigd door Carlos0_0 op 30-01-2026 20:07 ]
Zoiets heeft Prime nog steeds. SkyShowtime doet dat weer een stap slechter: 15s en niet te skippen. Vooral leuk als je een serie aan het kijken bent en voor elke aflevering lastig gevallen wordt met een reclame voor Wicked...Carlos0_0 schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 19:59:
Het is wel reclame van HBO zelf idd, en het is direct te skippen, Dus vind het niet zo erg(Zoiets had prime ook een tijd).
More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs
Prime zou kunnen inderdaad, ik heb echter de reclame variant tegenwoordig(gebruik het te weinig).Robtimus schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 17:36:
[...]
Zoiets heeft Prime nog steeds. SkyShowtime doet dat weer een stap slechter: 15s en niet te skippen. Vooral leuk als je een serie aan het kijken bent en voor elke aflevering lastig gevallen wordt met een reclame voor Wicked...
Volgens mij had ik met sky met Tulsa King en Dexter niet constant reclame.
[ Voor 7% gewijzigd door Carlos0_0 op 31-01-2026 20:32 ]
Vroeger toen HBO nog 4 live kanalen op TV had, werden de uren na een programma altijd afgerond met trailers. Ik kon dat wel waarderen en een soort van trailerkanaal mis ik nu best wel. Ik kan ook geen apps meer vinden die louter trailers streamen, voorheen had je nog Apple trailers, ook weg.
XBL gamertag StayingPow3r
Ik heb gelijk weer opgezegd na deze maand weer lid te worden, als ik kies voor een abonnement zonder reclame verwacht ik zonder reclame te kunnen kijken. Vraag me ook af in hoeverre dit is toegestaan als je een abonnementsvorm aanbiedt zonder reclame en dan vervolgens reclame voor je eigen platform gaat pushen.Carlos0_0 schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 19:59:
Het is wel reclame van HBO zelf idd, en het is direct te skippen, Dus vind het niet zo erg
Zolang ze het in hun Terms of Use zetten mogen ze doen wat ze willen. En in hun Terms of Use staat onder andere dit:ötzi schreef op zondag 1 februari 2026 @ 16:47:
[...]
Ik heb gelijk weer opgezegd na deze maand weer lid te worden, als ik kies voor een abonnement zonder reclame verwacht ik zonder reclame te kunnen kijken. Vraag me ook af in hoeverre dit is toegestaan als je een abonnementsvorm aanbiedt zonder reclame en dan vervolgens reclame voor je eigen platform gaat pushen.
Dus ja, ze mogen van zichzelf reclame tonen bij abonnementen, zelfs al zijn dat ad-free abonnementen.Any Content and Subscription plans available on the Platform may be ad-supported, sponsored and may include product placement.
The devil is in the details.
Volgens mij valt dit gewoon onder de noemer misleiding, en dat mag niet volgens het Nederlandse consumentenrecht, waar de voorwaarden van een bedrijf ondergeschikt aan zijn. Immers, als ik van tevoren geweten zou hebben dat er reclame van HBO getoond wordt zou ik de dienst niet hebben afgenomen.Hahn schreef op zondag 1 februari 2026 @ 16:54:
Zolang ze het in hun Terms of Use zetten mogen ze doen wat ze willen. En in hun Terms of Use staat onder andere dit:
Dus ja, ze mogen van zichzelf reclame tonen bij abonnementen, zelfs al zijn dat ad-free abonnementen.
Als je de Terms of Use had gelezen, zoals je bij het afnemen van het abonnement hebt moeten bevestigen dat je had gedaan, had je het geweten.ötzi schreef op zondag 1 februari 2026 @ 17:29:
[...]
Volgens mij valt dit gewoon onder de noemer misleiding, en dat mag niet volgens het Nederlandse consumentenrecht, waar de voorwaarden van een bedrijf ondergeschikt aan zijn. Immers, als ik van tevoren geweten zou hebben dat er reclame van HBO getoond wordt zou ik de dienst niet hebben afgenomen.
Je gaat dit echt niet winnen, maar succes als je het toch gaat proberen
[ Voor 7% gewijzigd door Hahn op 01-02-2026 17:32 ]
The devil is in the details.
Dat staat gewoon bij de voorwaarden dus geen misleiding.ötzi schreef op zondag 1 februari 2026 @ 17:29:
[...]
Volgens mij valt dit gewoon onder de noemer misleiding, en dat mag niet volgens het Nederlandse consumentenrecht, waar de voorwaarden van een bedrijf ondergeschikt aan zijn. Immers, als ik van tevoren geweten zou hebben dat er reclame van HBO getoond wordt zou ik de dienst niet hebben afgenomen.
Maar voor een serie met zo'n grote cast vind ik de karakterontwikkeling echt heel goed in elkaar zitten. Ik kijk elke week uit naar de volgende aflevering.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Vond seizoen 1 ook top! Kijk bij de smerige dingen vaak even weg.Malfunctions schreef op zondag 1 februari 2026 @ 21:35:
Ik ben echt heel erg aan het genieten van het 2e seizoen van the Pitt. Af en toe wat 'shockerend' realistische beelden, maar dat hoort erbij in een ziekenhuis serie. Hoewel ik dat harige achterwerk in de laatste aflevering niet per se hoefde te zien.
Maar voor een serie met zo'n grote cast vind ik de karakterontwikkeling echt heel goed in elkaar zitten. Ik kijk elke week uit naar de volgende aflevering.
Wacht nog even tot heel seizoen 2 is uitgezonden en kijk dan liever in een week het hele seizoen!
Hoeveel afleveringen heeft seizoen 2?
Volgens wikipedia worden het er 15, net als seizoen 1.Joostje123 schreef op zondag 1 februari 2026 @ 22:14:
[...]
Vond seizoen 1 ook top! Kijk bij de smerige dingen vaak even weg.
Wacht nog even tot heel seizoen 2 is uitgezonden en kijk dan liever in een week het hele seizoen!
Hoeveel afleveringen heeft seizoen 2?
Knowledge reigns supreme over nearly anything
/offtopicHahn schreef op zondag 1 februari 2026 @ 17:31:
[...]
Als je de Terms of Use had gelezen, zoals je bij het afnemen van het abonnement hebt moeten bevestigen dat je had gedaan, had je het geweten.
Je gaat dit echt niet winnen, maar succes als je het toch gaat proberen
Het accepteren van voorwaarden maakt niet dat ze rechtsgeldig zijn of dat een rechter daar altijd in mee zal gaan.
Dit is een product wat door andere aanbieders in duidelijke wel/geen reclame varianten wordt aangeboden. Als je dan alleen in kleine lettertjes schrijft dat er reclame in zou kunnen zitten zonder dit duidelijk te vermelden op een andere plek zou een rechter daar nog wel wat van kunnen vinden. Denk dat veel mensen een reclamevrije streamingervaring verwachten, ongeacht de kleine lettertjes.
Niet materieel en ze procederen je de grond in maar deze nuance wilde ik toch aanbrengen.
/edit
Is dit ook van toepassing op legacy abonnementen met de 50%? Kan me niet herinneren dat ik ooit "Cross promotional content" heb gezien
[ Voor 7% gewijzigd door Holzschuh op 02-02-2026 15:27 ]
Het gaat over trailers van HBOHolzschuh schreef op maandag 2 februari 2026 @ 15:20:
[...]
/offtopic
Het accepteren van voorwaarden maakt niet dat ze rechtsgeldig zijn of dat een rechter daar altijd in mee zal gaan.
Dit is een product wat door andere aanbieders in duidelijke wel/geen reclame varianten wordt aangeboden. Als je dan alleen in kleine lettertjes schrijft dat er reclame in zou kunnen zitten zonder dit duidelijk te vermelden op een andere plek zou een rechter daar nog wel wat van kunnen vinden. Denk dat veel mensen een reclamevrije streamingervaring verwachten, ongeacht de kleine lettertjes.
Niet materieel en ze procederen je de grond in maar deze nuance wilde ik toch aanbrengen.
/edit
Is dit ook van toepassing op legacy abonnementen met de 50%? Kan me niet herinneren dat ik ooit "Cross promotional content" heb gezien
Hey Legacy abonnement bestaat al een hele tijd niet meer. Of je bent automatisch over gezet op Standaard of hebt expliciet voor Premium gekozen.Holzschuh schreef op maandag 2 februari 2026 @ 15:20:
/edit
Ik verwacht dat die reclame zoals in de voorwaarden genoemd vooral betrekking heeft op in-serie reclame/product placements.Holzschuh schreef op maandag 2 februari 2026 @ 15:20:
[...]
Reclamevrij abonnees zullen het vast niet waarderen als er tijdens een film/serie X keer een zwart beeld met de tekst "de volgende 4 seconden van de film kunnen niet worden getoont vanwege een product placement".
https://www.hbomax.com/nl/nl/olympics
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Begreep dat ze de opening en sluitings ceremonie ook in UHD beschikbaar maken, mits je het premium abo hebt.
Zo jammer dat er verder geen enkele aanbieder op de UHD trein springt in ons land.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is niet toegestaan en is hier daarmee OFF TOPIC