Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
RobertMe schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 23:05:
[...]

Maar je kunt ook 12 films opsparen en vervolgens in 1 maand alle 12 kijken :p Als je om de maand een abo neemt en dan steeds 2 films kijkt speel je al quitte (met verlies van korting). Als je vervolgens (nog) meer opspaart is het al voordeliger.
Ik snap je.
Met series doen we dit wel. We switchen naar een andere aanbieder zodra we weer wat “opgespaard “ hebben.
Films kijken we een stuk minder en we moeten net zin hebben in een bepaalde film.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Uiteindelijk hebben we hier nog NLZIET en Videoland over. Het is goed om wat minder diensten te hebben en niet alles te willen of hoeven te zien.

Netflix, Disney+ en HBO Max wisselen met voordeel af via KPN. Het is wel leuk geweest met die streamers.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  MacBook Air M4  iMac M4  iPad mini 6  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ik houd het nog wel even aan, heb me de afgelopen week toch weer vermaakt met Peacemaker seizoen 2, en ook Last Week Tonight kijk ik graag wekelijks voor de actualiteit. Verder nog series zoals Succession op de lijst staan om nog te kijken.

Naast HBO hebben we ook Netflix (familie abonnement met ouders), Prime Video en Crunchyroll. Gevoelsmatig ga ik bij 10 euro wat kritischer kijken of ik het wil aanhouden. Disney plus is daarom al lang geleden gesneuveld, daar keken we niet genoeg content voor.

Vraag voor degenen die nu opzeggen: voor wat zou je je abonnement weer activeren? Ga je echt afwisselen of pas als er weer een monsterhit is a la Game of Thrones of The Last of Us?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrpmm
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 20:15
Aanrader, zeker kijken!

Zonder Eurosport had ik HBO al lang terug opgezegd. Prime is voor ons meer dan voldoende voor fictie en voor docu's en actualiteit is er voldoende aanbod met gratis apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:45
Heeft HBO nu eigenlijk echt grote hits? :X Ik kan me nu eigenlijk voornamelijk oude series herinneren die ik gekeken heb en echt goed waren. Sopranos, The Wire, Banshee, .... Game of Thrones had ik al gekeken toen het uit kwam (en dus voor HBO Max). Succession is uiteraard ook alweer afgelopen en was prima (maar de drie eerst genoemde vond ik beter).
Ze hebben nu nog steeds series die prima te kijken zijn zoals Peacemaker, The Pinguin etc. Maar seizoenen zijn heel kort, en het duurt jaren voordat er iets nieuws komt. Waardoor ik al weer lang vergeten ben waar het over ging. En daardoor is uitstellen met kijken ook geen probleem en kan ik ook prima opsparen totdat er van een aantal series een seizoen is en dan "in bulk" kijken.

Maar ik denk ook dat tijden sowieso veranderd zijn. 10 jaar terug had je hier op GoT nog allemaal serie topics, over Game of Thrones, Westworld, Person of Interest, The Expanse, ... waarin de nieuwste aflevering besproken werd, theorieën over het verhaal besproken werden (vooral bij Westworld :p), etc. Maar volgens mij is dat er ook helemaal niet meer. Waardoor dus ook een deel van de "lol" en "noodzaak" gelijk te kijken weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:50
RobertMe schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 10:55:
Heeft HBO nu eigenlijk echt grote hits? :X Ik kan me nu eigenlijk voornamelijk oude series herinneren die ik gekeken heb en echt goed waren. Sopranos, The Wire, Banshee, .... Game of Thrones had ik al gekeken toen het uit kwam (en dus voor HBO Max). Succession is uiteraard ook alweer afgelopen en was prima (maar de drie eerst genoemde vond ik beter).
Ze hebben nu nog steeds series die prima te kijken zijn zoals Peacemaker, The Pinguin etc. Maar seizoenen zijn heel kort, en het duurt jaren voordat er iets nieuws komt. Waardoor ik al weer lang vergeten ben waar het over ging. En daardoor is uitstellen met kijken ook geen probleem en kan ik ook prima opsparen totdat er van een aantal series een seizoen is en dan "in bulk" kijken.

Maar ik denk ook dat tijden sowieso veranderd zijn. 10 jaar terug had je hier op GoT nog allemaal serie topics, over Game of Thrones, Westworld, Person of Interest, The Expanse, ... waarin de nieuwste aflevering besproken werd, theorieën over het verhaal besproken werden (vooral bij Westworld :p), etc. Maar volgens mij is dat er ook helemaal niet meer. Waardoor dus ook een deel van de "lol" en "noodzaak" gelijk te kijken weg is.
The White Lotus en Euphoria waren voor mij de uitschieters, die vond ik erg goed. Voor de rest wel wat series die inderdaad gewoon prima zijn, maar niet echt meer de kwaliteit zoals The Wire, Six Feet Under etc.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:28

Hupske

AFCA

The White Lotus is leuk om te kijken op HBO. Rogue Heroes ook kostelijk mee vermaakt. Big Little Lies is goed te kijken samen met mijn vrouw.
Barry, Perry Mason, The Night Of, Boardwalk Empire, Ballers, The Outlaws en Love & Death, enzovoort, zijn ook allemaal de moeite waard. En dan ben ik er vast nog wel een paar vergeten.
Niet allemaal zijn het series van HBO zelf, en ze zijn ook al even geleden uitgebracht.
Qua nieuwe content vind ik het de laatste tijd eerlijk gezegd wel wat mager, zeker in combinatie met de prijsstijgingen.

Voor mij is verder Eurosport belangrijk, dus mijn abonnement zeg ik niet op. Ik wil graag Eurosport behouden, want ze hebben echt een heel breed aanbod als het om wielrennen gaat. Daarvan wil ik maar weinig missen.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Raem schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 11:05:
[...]

The White Lotus en Euphoria waren voor mij de uitschieters, die vond ik erg goed. Voor de rest wel wat series die inderdaad gewoon prima zijn, maar niet echt meer de kwaliteit zoals The Wire, Six Feet Under etc.
Ah ja, die heb ik idd wel gezien. Maar Euphoria loopt volgens mij ook niet meer? The White Lotus heeft dan wel als voordeel dat het volledig losse seizoenen zijn dus je hoeft het vorige niet meer te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:53
Het probleem met alle nieuwe series is dat deze wekelijks uitkomen. Mijn voorkeur heeft het hele seizoen bingen. Los van het wachten, lekken al veel spoilers uit dus ik moet dan wekenlang sites en discussies gaan vermijden als collega's wèl wekelijks kijken moet ik het gesprek direct afkappen en zeggen dat ik nog niet bij ben. Voor de meeste series moet je dus 2 maanden wachten.

Alleen IT ga ik waarschijnlijk wel wekelijks kijken omdat we toch in het herfseizoen zitten. Maar vaak heb ik al weinig tijd om alles goed bij te houden. Voorheen deed ik nog weleens op vrijdag verschillende wekelijkse series kijken maar een week later was ik dan al vergeten wat ik gezien had.. en 3 verschillende afleveringen van series achter elkaar kijken is ook niet echt bevorderlijk om er een band mee op te bouwen.

Dus ja fijn dat we altijd on demand kunnen kijken, maar het is niet altijd een uitkomst. Tegen de tijd dat de serie er volledig op staat ben ik deze waarschijnlijk alweer vergeten of mijn interesse verloren.

[ Voor 22% gewijzigd door Deezers op 13-10-2025 12:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• the-body
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

the-body

Ja, zo heet ik nou eenmaal

RobertMe schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 11:12:
[...]

Ah ja, die heb ik idd wel gezien. Maar Euphoria loopt volgens mij ook niet meer? The White Lotus heeft dan wel als voordeel dat het volledig losse seizoenen zijn dus je hoeft het vorige niet meer te weten.
In 2026 staat een derde seizoen van Euphoria gepland. :)

This title is for sale, please send me a PM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
the-body schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 14:34:
[...]

In 2026 staat een derde seizoen van Euphoria gepland. :)
IMDb "a group of teenagers", vorige seizoen: januari 2022. Dat zijn dan geen tieners meer :p

Still, could be worse...: Stranger Things.
Pagina: 1 ... 56 57 Laatste

Let op:
Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is niet toegestaan en is hier daarmee OFF TOPIC