Het probleem met alle nieuwe series is dat deze wekelijks uitkomen. Mijn voorkeur heeft het hele seizoen bingen. Los van het wachten, lekken al veel spoilers uit dus ik moet dan wekenlang sites en discussies gaan vermijden als collega's wèl wekelijks kijken moet ik het gesprek direct afkappen en zeggen dat ik nog niet bij ben. Voor de meeste series moet je dus 2 maanden wachten.
Alleen IT ga ik waarschijnlijk wel wekelijks kijken omdat we toch in het herfseizoen zitten. Maar vaak heb ik al weinig tijd om alles goed bij te houden. Voorheen deed ik nog weleens op vrijdag verschillende wekelijkse series kijken maar een week later was ik dan al vergeten wat ik gezien had.. en 3 verschillende afleveringen van series achter elkaar kijken is ook niet echt bevorderlijk om er een band mee op te bouwen.
Dus ja fijn dat we altijd on demand kunnen kijken, maar het is niet altijd een uitkomst. Tegen de tijd dat de serie er volledig op staat ben ik deze waarschijnlijk alweer vergeten of mijn interesse verloren.
[
Voor 22% gewijzigd door
Deezers op 13-10-2025 12:35
]