In de tweede aflevering heb ik ineens een doventolk rechtsonderin het beeld staan. Ik dacht dat dit een gimmick was vanwege het beroep van een van de hoofdrolspelers. Is dat niet zo?
Aan de instellingen heb ik niets gewijzigd.
Aan de instellingen heb ik niets gewijzigd.
... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)
Ik volg Euphoria (nog) niet maar ik krijg nu zowel via de mail als meteen bij openen app een (neem ik aan) dikke spoiler
Ik vind sowieso dat veel content tegenwoordig wel erg snel online staat dus je moet ook gewoon direct kijken of alles ontwijken voor jaren om niet met ongewenste voorkennis aan een serie te beginnen. Ook als je wat info over een mogelijk te kijken serie opzoekt krijg je bij Google nu standaard AI samenvatting en vragen als 'waarom gebeurde ... In seizoen 2?' 'is persoon A echt dood?' in je gezichtsveld. Sommige dingen wil je helemaal niet weten als je nog moet kijken.
spoiler:
. Dit valt mij toch erg tegen van HBO. Sommige dingen wil je gewoon zelf ontdekken.over een huwelijk, en andere huwelijken van HBO series
Ik vind sowieso dat veel content tegenwoordig wel erg snel online staat dus je moet ook gewoon direct kijken of alles ontwijken voor jaren om niet met ongewenste voorkennis aan een serie te beginnen. Ook als je wat info over een mogelijk te kijken serie opzoekt krijg je bij Google nu standaard AI samenvatting en vragen als 'waarom gebeurde ... In seizoen 2?' 'is persoon A echt dood?' in je gezichtsveld. Sommige dingen wil je helemaal niet weten als je nog moet kijken.
[ Voor 5% gewijzigd door Deezers op 28-04-2026 11:23 ]
Als een aflevering net een paar dagen uit is eens, maar een seizoen van vorig jaar vind ik gewoon bespreekbaar, ook in reclame oid.Deezers schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 11:22:
Ik volg Euphoria (nog) niet maar ik krijg nu zowel via de mail als meteen bij openen app een (neem ik aan) dikke spoilerspoiler:. Dit valt mij toch erg tegen van HBO. Sommige dingen wil je gewoon zelf ontdekken.over een huwelijk, en andere huwelijken van HBO series
Vorig jaar? Euphoria is al van een paar jaar geleden. Seizoen 1, 2019 en seizoen 2 is van 2022.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Het gaat over de aflevering van deze week gok ik. Seizoen 3 is begonnen. Ik wil het ooit nog eens kijken dus ben niet zo blij met deze semi-spoilers. Meldingen kan je uitzetten, maar dit is bij opstarten app in your face.CyBeR schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 12:15:
Vorig jaar? Euphoria is al van een paar jaar geleden. Seizoen 1, 2019 en seizoen 2 is van 2022.
En op basis waarvan gok je dat? Je hebt de serie niet gezien, dus...Deezers schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 12:21:
[...]
Het gaat over de aflevering van deze week gok ik.
Let op:
Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is niet toegestaan en is hier daarmee OFF TOPIC
Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is niet toegestaan en is hier daarmee OFF TOPIC