Aan de instellingen heb ik niets gewijzigd.
... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)
Ik vind sowieso dat veel content tegenwoordig wel erg snel online staat dus je moet ook gewoon direct kijken of alles ontwijken voor jaren om niet met ongewenste voorkennis aan een serie te beginnen. Ook als je wat info over een mogelijk te kijken serie opzoekt krijg je bij Google nu standaard AI samenvatting en vragen als 'waarom gebeurde ... In seizoen 2?' 'is persoon A echt dood?' in je gezichtsveld. Sommige dingen wil je helemaal niet weten als je nog moet kijken.
[ Voor 5% gewijzigd door Deezers op 28-04-2026 11:23 ]
Als een aflevering net een paar dagen uit is eens, maar een seizoen van vorig jaar vind ik gewoon bespreekbaar, ook in reclame oid.Deezers schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 11:22:
Ik volg Euphoria (nog) niet maar ik krijg nu zowel via de mail als meteen bij openen app een (neem ik aan) dikke spoilerspoiler:. Dit valt mij toch erg tegen van HBO. Sommige dingen wil je gewoon zelf ontdekken.over een huwelijk, en andere huwelijken van HBO series
Ik vind sowieso dat veel content tegenwoordig wel erg snel online staat dus je moet ook gewoon direct kijken of alles ontwijken voor jaren om niet met ongewenste voorkennis aan een serie te beginnen. Ook als je wat info over een mogelijk te kijken serie opzoekt krijg je bij Google nu standaard AI samenvatting en vragen als 'waarom gebeurde ... In seizoen 2?' 'is persoon A echt dood?' in je gezichtsveld. Sommige dingen wil je helemaal niet weten als je nog moet kijken.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Het gaat over de aflevering van deze week gok ik. Seizoen 3 is begonnen. Ik wil het ooit nog eens kijken dus ben niet zo blij met deze semi-spoilers. Meldingen kan je uitzetten, maar dit is bij opstarten app in your face.CyBeR schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 12:15:
Vorig jaar? Euphoria is al van een paar jaar geleden. Seizoen 1, 2019 en seizoen 2 is van 2022.
En op basis waarvan gok je dat? Je hebt de serie niet gezien, dus...Deezers schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 12:21:
[...]
Het gaat over de aflevering van deze week gok ik.
Helaas staan alleen seizoen 6, 7 en 9 op HBO.
Toch jammer dat sommige series zo fragmentarisch op streamingdiensten kunnen staan
Gelukkig staan van "The Pitt" wel seizoen 1 en seizoen 2 er op
Edit: voortaan ga ik wat beter kijken op de Justwatch site ... dacht te zien dat alles van How the Universe works op HBO stond, maar blijkt dat er duidelijk de 3 seizoenen stonden ...
[ Voor 24% gewijzigd door Vortigen op 03-05-2026 13:53 ]
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
Net getest, geen probleem hier.ferrywijn schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 22:19:
Ik wil net HBO Max openen en ik moet opeens een nieuw abonnement kiezen. Dit voelt voor mij echt als een onaangename verrassing.
Er is ook geen mogelijkheid om gewoon te streamen, ik word echt geforceerd om een abonnement te kiezen.
[Afbeelding]
Ben je wel ingelogd?
Ja, ik word begroet met mn naam en als ik op de button klik, krijg ik een e-mail om een abonnement te kiezen.Arjantje72 schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 22:49:![]()
[...]
Net getest, geen probleem hier.
Ben je wel ingelogd?
Misschien je abonnement afgelopen, gratis kijken is er niet bijferrywijn schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 22:57:
[...]
Ja, ik word begroet met mn naam en als ik op de button klik, krijg ik een e-mail om een abonnement te kiezen.
Kan het zijn dat een betaling niet goed gegaan is waardoor je abonnement is afgelopen ?ferrywijn schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 22:19:
Ik wil net HBO Max openen en ik moet opeens een nieuw abonnement kiezen. Dit voelt voor mij echt als een onaangename verrassing.
...
Niet toevallig een betaling gemist (nieuw rekeningnummer of stornering)? Dan sluiten ze je direct af zonder bericht (althans, dat was mijn ervaring nadat ik onverwacht een nieuwe CC had gekregen en met al het gedoe erbij was vergeten mijn betaalgegevens bij te werken… iets met diefstal.ferrywijn schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 22:19:
Er is ook geen mogelijkheid om gewoon te streamen, ik word echt geforceerd om een abonnement te kiezen.
[Afbeelding]
Dat hebben ze destijds wel opgelost en hersteld met behoud van korting overigens.
Dat je ingelogd bent met een account staat los van een abonnement (!)
[ Voor 5% gewijzigd door Thalaron op 20-06-2026 08:41 ]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Maar bedankt voor de hulp!
Tot je dienst.ferrywijn schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 09:04:
Er is inderdaad een betaling mislukt zie ik. Wauw, bizar dat ze dan meteen afscheid van je nemen als klant... Ik ben echt verbaasd.
Nu niet dralen maar meteen werk van maken. En zorgen dat je de eventuele korting niet kwijt raakt.
TIP: zorg dat je altijd (rond de betaaldatum) genoeg saldo op de juiste rekening staat. (mocht dat het probleem geweest zijn)
Krijg je daar geen email van dan? zo ja misschien die iets beter dagelijks toch bekijken.ferrywijn schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 09:04:
Er is inderdaad een betaling mislukt zie ik. Wauw, bizar dat ze dan meteen afscheid van je nemen als klant... Ik ben echt verbaasd.
Nee. Gaat automatisch (bank of CC). Je krijgt geen bericht vooraf en ook niet als het niet is gelukt. Geen herinnering of kans alsnog te betalen. Hopelijk kan de klantenservice nog iets doen voor behoud korting, maar daar zijn ze natuurlijk liever vanaf…Carlos0_0 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 11:35:
[...]
Krijg je daar geen email van dan? zo ja misschien die iets beter dagelijks toch bekijken.
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Had laatst bij skyshowtime hetzelfde. In de chat zeiden ze dat ik bij verkies abonnement wel m’n korting zou terugkrijgen. Was ook een betaling mislukt. Maar goed dit is HBO natuurlijkThalaron schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 12:31:
[...]
Nee. Gaat automatisch (bank of CC). Je krijgt geen bericht vooraf en ook niet als het niet is gelukt. Geen herinnering of kans alsnog te betalen. Hopelijk kan de klantenservice nog iets doen voor behoud korting, maar daar zijn ze natuurlijk liever vanaf…
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Waardeloze service inderdaadferrywijn schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 09:04:
Ja betaling automatisch gaat snap ik, maar zou wel zo netjes zijn je melding krijgt betaling mislukt is.Thalaron schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 12:31:
[...]
Nee. Gaat automatisch (bank of CC). Je krijgt geen bericht vooraf en ook niet als het niet is gelukt. Geen herinnering of kans alsnog te betalen. Hopelijk kan de klantenservice nog iets doen voor behoud korting, maar daar zijn ze natuurlijk liever vanaf…
Dan kan je zelf kijken wat er mis is, voor dat ze hete en 2de keer proberen.
Beetje slecht dat dit niet gebeurt.
[ Voor 3% gewijzigd door Carlos0_0 op 20-06-2026 14:44 ]
Ik vind het een mooi moment om afscheid te nemen van HBO. Blijkbaar willen ze me niet als klant. Prima. Er zijn genoeg andere manieren om films en series te kijken.Thalaron schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 12:31:
[...]
Dat zet het nog een paar dagen laten doorlopen om je dan alsnog af te sluiten?
Als ik mijn world of warcraft abonnement niet betaal, kan ik ook niet meer spelen. En dat is gelijk de minuut nadat het is afgelopen.
Of ken jij online diensten waarbij dat beter gaat?
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Enige vorm van berichtgeving is niet teveel gevraagd zou je toch zeggen?avotar schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 14:43:
Hoe zie je het dan voor je?
Dat zet het nog een paar dagen laten doorlopen om je dan alsnog af te sluiten?
Ja maar goed dat ze je dan even afsluiten is niet gek(Want niet betaald), uiteraard moet dat met een berichtgeving en betalen toch relatief snel hersteld kunnen worden.CyBeR schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 14:44:
[...]
Enige vorm van berichtgeving is niet teveel gevraagd zou je toch zeggen?
Maar goed op zich een communicatie is wel zo netjes, met een mogelijkheid om te betalen(Op welke manier dan ook daar gelaten).
Sterker nog, betalen en het opnieuw activeren van een account zou in deze context net zo snel moeten gaan als een nieuw account activeren na betaling.Carlos0_0 schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 14:52:
Ja maar goed dat ze je dan even afsluiten is niet gek(Want niet betaald), uiteraard moet dat met een berichtgeving en betalen toch relatief snel hersteld kunnen worden.
Een tijd geleden heractiveerde ik een oud HBO Max account voor iemand die live de Olympische Spelen wilde volgen. Na betaling was het meteen weer bruikbaar.
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Dat ze je abonnement op pauze zetten o.i.d. is inderdaad prima, en als je dan binnen een redelijke termijn niet alsnog zorg draagt voor betaling dan kunnen ze je prima alsnog afsluiten. Dat maakt dat als je een abonnement had dat niet meer te krijgen is, je niet meteen gezeik hebt.Carlos0_0 schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 14:52:
[...]
Ja maar goed dat ze je dan even afsluiten is niet gek (Want niet betaald), uiteraard moet dat met een berichtgeving en betalen toch relatief snel hersteld kunnen worden.
Maar goed op zich een communicatie is wel zo netjes, met een mogelijkheid om te betalen (Op welke manier dan ook daar gelaten).
(En als je iets tussen haakjes zet, mag daar een spatie voor.)
Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is niet toegestaan en is hier daarmee OFF TOPIC
/f/image/ds0Q5LafXeIX9i8qFD5a4tbw.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/XErlmicNSycMkzM82lNYZeSB.png?f=fotoalbum_large)