Interessant, als je naar zijn tweets kijkt van vandaag heeft hij het over WD buffs.... ME likeormagon schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 16:38:
[...]
Ik zal hem nog even opzoeken, dit werd bevestigd toen mensen hun legendaries gingen opsparen en niet identifyen omdat ze ermee wouden wachten tot patch 1.04. Toen heeft een blue gezegd dat dit geen zin heeft omdat de roll allang bepaald is bij het droppen, is enkel gedaan voor het spanningselement.
/edit
Niet de Battle.net post maar twitter van Bashiok:
https://twitter.com/Bashiok/statuses/213474406507356160
Dat zat er natuurlijk ook aan te komen, de WD is momenteel echt veruit de moeilijkste class.Darth Malak schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 16:58:
[...]
Interessant, als je naar zijn tweets kijkt van vandaag heeft hij het over WD buffs.... ME like
Ik snap dat je liever een gegarandeerd level hebt, maar ik denk persoonlijk dat dit het spel minder leuk maakt voor precies de reden die je aangeeft dat als dit te hoog is iedereen er in rond loopt. Prop er gewoon 6 extra random affixes op en je hebt kans op een wapen waar je U tegen zegt en gemiddeld genomen altijd een wapen dat beter dan de rares is.Angeloonie schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 16:57:
[...]
Extra random affixes hoeft van mij nog niet zo, ze hebben er bijna allemaal wel 1 of 2. Het gaat vooral om de vaste affixes die te laag zijn, bijv. Windforce: +112-224 minimum en +149-298 maximum damage. Een mooie rare heeft al +250-450.
Fix dat en je bent klaar. Overigens wil ik ook weer niet zien dat ze het te veel boosten, want dan loopt iedereen weer met dezelfde legendaries rond
Je kan idd de basis stats van een wapen zien maar elke waarde, inclusief armor en block chance, kan nog toenemen met de random stats.Rannasha schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 16:57:
[...]
Een deel van de stats kun je al zien voordat je het item identified. Armor van items varieert enigszins (bij gelijkblijvend itemlevel) en dat is al direct zichtbaar. Idem met de blockchance van een schild.
Wapens hebben hetzelfde met DPS, maar een hele grote contributie van de wapen DPS komt van random stats zoals +X% damage of +X-Y fire damage, enz... en die stats zie je nog niet voordat je identified.
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 23:59
Cheeseburger Addict
- Diablo III (Collectors Edition)
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Pc-game
:strip_exif()/u/114152/ava2.gif?f=community)
Dat is ook weer zo inderdaad, maar 6 random stats worden dan wel heel lastig om op te zoeken en om waarde te bepalenRyan1981 schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 17:04:
[...]
Ik snap dat je liever een gegarandeerd level hebt, maar ik denk persoonlijk dat dit het spel minder leuk maakt voor precies de reden die je aangeeft dat als dit te hoog is iedereen er in rond loopt. Prop er gewoon 6 extra random affixes op en je hebt kans op een wapen waar je U tegen zegt en gemiddeld genomen altijd een wapen dat beter dan de rares is.
[ Voor 8% gewijzigd door Angeloonie op 13-07-2012 17:09 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Je hebt denk ik wel gelijk dat de frequentie waarmee legendaries gevonden worden wellicht te laag is om het puur op extra kansen te laten rusten. Aan de andere kant is het ook zo dat je begind in common gear, dan langzaamaan verschuift naar magic --> rare --> en uiteindelijk legendary, dus eigenlijk is het doel om uiteindelijk alleen maar in legendary gear rond te lopen. Lastige keuze voor Blizzard.Angeloonie schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 17:08:
[...]
Dat is ook weer zo inderdaad, maar 6 random stats worden dan wel heel lastig om op te zoeken en om waarde te bepalenPlus dat je dan het risico loopt dat je weer 6 nutteloze of lage stats krijgt (al zijn bijna alle stats op wapens wel nuttig), of je krijgt inderdaad een wapen wat compleet unbalanced is, dat wil je ook niet zien (boog met 1800 DPS ofzo
). Dan heb je een legendary die nog compleet nutteloos is. Dus een paar vaste stats die voor damage zorgen een beetje een boost geven (dus dan niet +250-450 maar +175-350 oid), en dan nog eventueel een random affix extra erop naaste de nu al aanwezige random affix
En toch spreekt het mij meer aan om elke keer als je dan een Legendary vind, je de kans hebt dat het een wapen/item is dat heeeeeeel goed kan zijn.
Is het trouwens zo dat je geen 2 keer dezelfde legendary kan dragen (b.v. 2 keer dezelfde legendary ring)?
Klopt, ik probeerde laatst twee legendary fists te dragen maar het kon gewoon niet.Ryan1981 schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 17:17:
[...]
Is het trouwens zo dat je geen 2 keer dezelfde legendary kan dragen (b.v. 2 keer dezelfde legendary ring)?
Na D2 had Blizzard juist gezegd dat ze legendaries niet zo idioot vet gemaakt hebben om te voorkomen dat iedereen met dezelfde gear rondloopt, in het voordeel van build diversity. In D3 is het qua game design nu dus expliciet NIET het einddoel enkel met legendaries rond te lopen. Ik snap daar persoonlijk de lol niet van, maarja.Aan de andere kant is het ook zo dat je begind in common gear, dan langzaamaan verschuift naar magic --> rare --> en uiteindelijk legendary, dus eigenlijk is het doel om uiteindelijk alleen maar in legendary gear rond te lopen.
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Blizzard heeft die keuze al gemaakt, dat willen ze niet. Want dan krijg je D2 taferelen, waarbij iedere char in Enigma oid rondliep.. Elke Sorc in Shako, elke Amazon met Windforce, elke Barb met Grandfather etc.Ryan1981 schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 17:17:
[...]
Je hebt denk ik wel gelijk dat de frequentie waarmee legendaries gevonden worden wellicht te laag is om het puur op extra kansen te laten rusten. Aan de andere kant is het ook zo dat je begind in common gear, dan langzaamaan verschuift naar magic --> rare --> en uiteindelijk legendary, dus eigenlijk is het doel om uiteindelijk alleen maar in legendary gear rond te lopen. Lastige keuze voor Blizzard.
Hell, als ik nu inlog op mijn D2 account, dan hebben 4 characters allemaal Enigma of Chains of Honor aan

Klopt.Is het trouwens zo dat je geen 2 keer dezelfde legendary kan dragen (b.v. 2 keer dezelfde legendary ring)?
[ Voor 7% gewijzigd door Angeloonie op 13-07-2012 17:29 ]
Zoiets dacht ik ook, maar ik zie het niet op http://d3db.comClay schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 17:25:
[...]
Legendaries hebben "unique equiped" oid toch? mag je er idd maar 1 van aan.
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
De legendaries in Diablo 2 waren dan wel heel vet. En veel mensen liepen dan ook rond in volledige Tal Rasha, Natalya, Griswold etc... Maar dat was als je Hell net had gehaald. Als je daarna echt verder wil, gingen veel mensen over op runewords. En omdat die juist nog moeilijker te krijgen vielen kreeg je wel degelijk onderscheid in gear.Clay schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 17:23:
[...]
Na D2 had Blizzard juist gezegd dat ze legendaries niet zo idioot vet gemaakt hebben om te voorkomen dat iedereen met dezelfde gear rondloopt, in het voordeel van build diversity. In D3 is het qua game design nu dus expliciet NIET het einddoel enkel met legendaries rond te lopen. Ik snap daar persoonlijk de lol niet van, maarja.
Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.
Het is wel veel leuker om te wachten totdat je 10 level 63 unidentifieds hebt
2 (erg) leuke vondsten in 1 act 1 run... Geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen 
Loop daar overigens rond met mijn MF amu, dus let niet op de dmg increase

Loop daar overigens rond met mijn MF amu, dus let niet op de dmg increase

[ Voor 17% gewijzigd door Baroshir op 13-07-2012 18:23 ]
Is er een kans dat je de tweede wil wegdoen voor een leuk prijsje?
Nop, ik gebruikte al een kymbo als tank amu en deze is beter... logisch gevolg: deze ga ik zelf gebruikenSkynick schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 18:25:
Is er een kans dat je de tweede wil wegdoen voor een leuk prijsje?
Verwijderd
Ik heb 57K HP en 23K damage en kan de meeste elite packs wel aan mits ik de ruimte heb voor kiten. The Butcher was in Hell kiele kiele en nu op Inferno was het met beter gear weer hetzelfde. Ik ging er van uit dat het een tweede wipe zou worden en had vrijwel niets meer over maar gelukkig ging hij net neer want de hele vloer stond al in de fik. Ik ga dus Act 1 farmen maar dan zonder die slager. Een upgrade van de WD zou zeer welkom zijn.ormagon schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 17:03:
[...]
Dat zat er natuurlijk ook aan te komen, de WD is momenteel echt veruit de moeilijkste class.
Overigens wel een 1126 DPS mace geloot, mijn eerste millionseller dacht ik. Tot ik zag dat het barbarian only is en die heeft niet zo veel aan de dex en int op het wapen. De vendor gaf er gellukig nog 2k voor maar wel frustrerend. Heb ook nog een BS plan geloot, hopelijk verkoopt die wel.
Waaaah, ik word de laatste 2 dagen farmen in act 1/2 helemaal zot van die kolereitems. Allemaal lvl 55/56/57/58 items. Wat een onzin zeg, als ik die items uberhaupt zou willen, dan ga ik toch lekker act 4 hell farmen.
Gaat lekker zo
Gaat lekker zo

Ja ik herken dat, maar als er dan een leuke item dropt, was het farmen wel waard =)PcManiaxx schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 19:27:
Waaaah, ik word de laatste 2 dagen farmen in act 1/2 helemaal zot van die kolereitems. Allemaal lvl 55/56/57/58 items. Wat een onzin zeg, als ik die items uberhaupt zou willen, dan ga ik toch lekker act 4 hell farmen.
Gaat lekker zo
Ik heb in act 1 en 2 ook nog nooit een goede drop gehad en heb er al heel wat uren farmen opzitten. Ik zag net in de AH een Crossbow met 333 dex, 500 LoH en 480 dpsPcManiaxx schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 19:27:
Gaat lekker zo

Ik ben weer even lekker gold runs in Arreat Core aan het doen, levert me tot nu toe nog het meeste op.
[ Voor 8% gewijzigd door KneoK op 13-07-2012 19:35 ]
Ja das, waar, maar de hele essentie van het farmen op inferno ontgaat mij hierbij. Wanneer je moeilijkste graad kiest verwacht je toch ook minimaal lvl 60 items
Ander kan ik, zoals ik al zei, net zo goed act 3/4 hell gaan farmen.

Ander kan ik, zoals ik al zei, net zo goed act 3/4 hell gaan farmen.
Dit is ook zeer herkenbaar inderdaad. Op het eerste gezicht zie je zieke equal stats en wat staat daar in grote koeienletters boven? Juist, klote-dpsKneoK schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 19:34:
[...]
Ik heb in act 1 en 2 ook nog nooit een goede drop gehad en heb er al heel wat uren farmen opzitten. Ik zag net in de AH een Crossbow met 333 dex, 500 LoH en 480 dpsDat gaat nergens over.
dat had ik een paar dagenlang in ACT3: acht van de tien ilvl 50 rares, zou het minder erg vinden als het lvl60 of hoger is want dan kan je die tenminste nog salvagen...maar goed, van een 250dps ilvl63 wapen word je ook niet echt vrolijkPcManiaxx schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 19:27:
Gaat lekker zo
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
het 'leuke' van complete randomness niwaar?Terryb47 schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 19:39:
[...]
dat had ik een paar dagenlang in ACT3: acht van de tien ilvl 50 rares, zou het minder erg vinden als het lvl60 of hoger is want dan kan je die tenminste nog salvagen...maar goed, van een 250dps ilvl63 wapen word je ook niet echt vrolijk
Ik heb er ook slechte dagen op zitten, tot die ene goeie valt dan hoor je niemand nog
oh jawel hoor, zou het meteen hier posten haha. helaas mag het niet zo zijn, tegenwoordig moet je zoveel gold betalen voor een minieme upgrade. Ja ik zou act1 kunnen farmen, maar dat is zo verschrikkelijk saaisleepwalkerbe schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 19:42:
[...]
tot die ene goeie valt dan hoor je niemand nog
ik zie mezelf steeds minder inloggen tegenwoordig, gelukkig maar want het was oh zo verslavend die eerste maand.
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Een vraagje, is 300 life regen handig voor een DH of Monk?
MonkSkynick schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 19:55:
Een vraagje, is 300 life regen handig voor een DH of Monk?
Want ik heb deze:
Sinister Tendrils
armor 353
dex 72
crit chance 9.5
resist all 76
strength 41
regenerate life 308
en ik zou mijn god niet weten wat ik hiervoor moet vragen.
Sinister Tendrils
armor 353
dex 72
crit chance 9.5
resist all 76
strength 41
regenerate life 308
en ik zou mijn god niet weten wat ik hiervoor moet vragen.
kom dan in IRC channel , kijk bij trading,...Terryb47 schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 19:52:
[...]
oh jawel hoor, zou het meteen hier posten haha. helaas mag het niet zo zijn, tegenwoordig moet je zoveel gold betalen voor een minieme upgrade. Ja ik zou act1 kunnen farmen, maar dat is zo verschrikkelijk saai
ik zie mezelf steeds minder inloggen tegenwoordig, gelukkig maar want het was oh zo verslavend die eerste maand.
meeste tweakers willen al wel eens helpen bij upgrade needs
Het ging met wat mazzel goed, maar in inferno act 1 chapter 8, loop ik naar links, komt daar een elite mob die mij helemaal in de pan hakt voordat ik 1 keer damage heb kunnen doen.
Dacht ik slim te doen en rechtsom te gaan, kom ik daar een andere elite mob tegen die mij in de pan hakt.
Aangezien ik maar 700k heb, betekent het dus dat ik moet farmen in act 1 en hopen op iets goeds. Nu maar kijken of ik voor de 25ste augustus inferno kan uitspelen, anders gaat dat niets meer worden ben ik bang
Enigste positieve is dat inferno tenminste een uitdaging biedt, dat heb ik op normal/NM/hell totaal niet gehad. Repaircosts is wel minder als je steeds dood gaat.
Dacht ik slim te doen en rechtsom te gaan, kom ik daar een andere elite mob tegen die mij in de pan hakt.
Aangezien ik maar 700k heb, betekent het dus dat ik moet farmen in act 1 en hopen op iets goeds. Nu maar kijken of ik voor de 25ste augustus inferno kan uitspelen, anders gaat dat niets meer worden ben ik bang
Enigste positieve is dat inferno tenminste een uitdaging biedt, dat heb ik op normal/NM/hell totaal niet gehad. Repaircosts is wel minder als je steeds dood gaat.
En heb het nu opgenomen... snap er helemaal niets van...Jungelman schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 05:49:
Weet iemand of er een probleem is/was met criticals?
Heb 40+ % crit rate, maar in 10min heb ik ongeveer 10 critical hits maar ofzo... Word er echt gek van....
Hopelijk is het beter na de update.
En vind ook dat Blizzard AH moet freezen terwijl het spel niet speelbaar is. Mensen kunnen heel wat geld daar door kwijt raken.
Edit: Server is meer dan een uur eerder dan gepland alweer online.
En nog steeds 0 crits....
[afbeelding]
Op de eerste video zie je de "bug", kan het niet anders noemen.
YouTube: Diablo 3 critical bug? pt1
Kort daarna had ik 1 skill en 1 of 2 passives aangepast, en daarna regende het crits.....
YouTube: Diablo 3 critical bug? pt2
Daarna veranderde ik mn skills weer, en waren de crits ook weer weg............................... word hier GEAK van!
Vind het btw ook gewoon DOM dat je valor verliest wanneer je je skill(s) veranderd.
Wups
mispost
[ Voor 85% gewijzigd door chromeeh op 13-07-2012 22:46 ]
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Uhm ja op t eerste gezicht ziet t er vreemd uit maar ik zou dit ook eens op de battlenet forums posten.... Komt meestal behoorlijk snel iets van reacties op.Jungelman schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 22:17:
[...]
En heb het nu opgenomen... snap er helemaal niets van...
Kort daarna had ik 1 skill en 1 of 2 passives aangepast, en daarna regende het crits.....
Daarna veranderde ik mn skills weer, en waren de crits ook weer weg............................... word hier GEAK van!
Vind het btw ook gewoon DOM dat je valor verliest wanneer je je skill(s) veranderd.
Ik bedoel blizzard ziet dit forum niet
Blizzard ziet het EU forum ook niet/amper.Darth Malak schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 22:55:
[...]
Uhm ja op t eerste gezicht ziet t er vreemd uit maar ik zou dit ook eens op de battlenet forums posten.... Komt meestal behoorlijk snel iets van reacties op.
Ik bedoel blizzard ziet dit forum niet
Op het US forum posten lukt mij daarnaast ook niet meer. Maar mensen hebben al eerder aangetoond dat "blues" wel reageren op youtube materiaal dat gepost is, omdat dat natuurlijk potentieel slechte reclame is. Daarnaast zitten er gewoon mensen op die dergelijke filmpjes onderzoeken om zo de werking van bots te zien of populaire farm routes te bekijken / nerfen.
Als je de titels een beetje in orde hebt en de description helder hebt gemaakt hebben ze het waarschijnlijk dus al gezien.
Ik denk niet dat blizz erop uit is om farm routes te nerfen aangezien de hele endgame van d3 is, het farmen. Tot je een ons weegt... And then some..... Die bots nemen ze voor lief... In een opzicht zelfs goed voor ze, meer mensen die daardoor gedwongen worden om naar de RMAH te gaan... Helaas snappen ze niet dat zich zelf de nek omdraaien.djunicron schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 23:07:
[...]
Blizzard ziet het EU forum ook niet/amper.![]()
Op het US forum posten lukt mij daarnaast ook niet meer. Maar mensen hebben al eerder aangetoond dat "blues" wel reageren op youtube materiaal dat gepost is, omdat dat natuurlijk potentieel slechte reclame is. Daarnaast zitten er gewoon mensen op die dergelijke filmpjes onderzoeken om zo de werking van bots te zien of populaire farm routes te bekijken / nerfen.
Als je de titels een beetje in orde hebt en de description helder hebt gemaakt hebben ze het waarschijnlijk dus al gezien.
Een paar dagen wat minder tijd om te spelen dus dat uurtje per dag besteed ik op de AH, gevolg dat ik op 1 dag net zoveel verdien op de AH als 3 dagen farmen...
Dat zijn meer resists dan waarmee ik Diablo gisteren heb omgelegd dus dat zit wel goed. Ik zou beginnen met meer HP, dat helpt een hoop zeker omdat Revenge een percentage van je HP healt.wroekel schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 12:13:
volgens mij zijn me gems redelijk ik probeer ze steeds te upgraden maar zit een beetje door me paarse lagere gems heen.
necky heb ik net aangepast naar een necky met res erop en een soc. Ben bang dat de LoH gewoon te bizar duur worden.
Build:
[afbeelding]
Ik had leap en die heb ik omgewisseld voor overpower omdat ik niet langs die boss kwam met die gasclouds. Met die skill kon ik de gas gewoon tanken en full health zijn haha.
alvast bedankt voor de hulp.
Meer armor kan ook geen kwaad (voor elke 1 all resist 10 armor is de ideale verhouding). Armor kan je krijgen door meer items van item level 63 te nemen.
Qua build had ik Ignore Pain in plaats van Earthquake en Charge in plaats van Overpower (met een controller is dat handiger, met muis is Leap misschien beter
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Blizzard koopt gewoon alle bots, dat is een stuk makkelijker met onderzoekdjunicron schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 23:07:
Daarnaast zitten er gewoon mensen op die dergelijke filmpjes onderzoeken om zo de werking van bots te zien of populaire farm routes te bekijken / nerfen.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
Okay, voor de mensen die deze "nieuwe" info nog niet gezien hebben:
link: http://us.battle.net/d3/e...tems/equipment#magic-find
Magic Find
Finding more and better magic items is critical to overcoming challenges and defeating enemies in Diablo III, particularly on higher difficulties. Magic find is a unique item property that can help you drastically improve your haul. It is tracked in the Inventory menu (Inventory > Details > Adventure).
But what does that really mean?
Magic find affects the quality of items you acquire from killing enemies (but not treasure chests, vases, weapon racks, or other environmental objects). It doesn’t give you a chance to get more items on a given kill – instead, it increases the chance that an item you find will be magical, and more potent than it would be otherwise.
When a monster drops an item, Diablo III randomly determines the item’s quality from a chart that includes item quality and the number of affixes present. The game randomly "rolls" on each property in the chart to determine which affixes your item will get. Your magic find score is applied as a bonus to these rolls.
For example, if a monster has a 4% chance to drop a 6-affix rare item and you have +50% magic find, it now has a 6% chance to drop that item.
Item quality is checked in the following order:
Legendary
6-affix rare
5-affix rare
4-affix rare
2-affix rare
1-affix rare
magic item
Using the above example, when your roll ‘misses’ a higher-level item quality, the item generator proceeds to the next lowest item quality in the chain (in this case, checking to see if you got a 6-affix rare, then checking for a 5-affix rare, and so on). Your magic find bonus applies to each roll. If the same monster has a 10% chance to drop a 5-affix rare item and you have 50% magic find, you now have a 15% chance to get a 5-affix rare item.
In a group, all players' magic find bonuses are averaged. So, if you’re in a four person group where two players each have +20% magic find and the other two players have none, all four players will effectively have +10% to magic find.
Dit maakt ACT 1 farmen met 250'ish MF toch wel HEEL interessant.
Magic Find
Finding more and better magic items is critical to overcoming challenges and defeating enemies in Diablo III, particularly on higher difficulties. Magic find is a unique item property that can help you drastically improve your haul. It is tracked in the Inventory menu (Inventory > Details > Adventure).
But what does that really mean?
Magic find affects the quality of items you acquire from killing enemies (but not treasure chests, vases, weapon racks, or other environmental objects). It doesn’t give you a chance to get more items on a given kill – instead, it increases the chance that an item you find will be magical, and more potent than it would be otherwise.
When a monster drops an item, Diablo III randomly determines the item’s quality from a chart that includes item quality and the number of affixes present. The game randomly "rolls" on each property in the chart to determine which affixes your item will get. Your magic find score is applied as a bonus to these rolls.
For example, if a monster has a 4% chance to drop a 6-affix rare item and you have +50% magic find, it now has a 6% chance to drop that item.
Item quality is checked in the following order:
Legendary
6-affix rare
5-affix rare
4-affix rare
2-affix rare
1-affix rare
magic item
Using the above example, when your roll ‘misses’ a higher-level item quality, the item generator proceeds to the next lowest item quality in the chain (in this case, checking to see if you got a 6-affix rare, then checking for a 5-affix rare, and so on). Your magic find bonus applies to each roll. If the same monster has a 10% chance to drop a 5-affix rare item and you have 50% magic find, you now have a 15% chance to get a 5-affix rare item.
In a group, all players' magic find bonuses are averaged. So, if you’re in a four person group where two players each have +20% magic find and the other two players have none, all four players will effectively have +10% to magic find.
Aha, zijn we eindelijk ook van die discussie af, meer MF heeft dan wel degelijk invloed op de kwaliteit (aantal affixes) van een item. Al kan iets met 6 affixes natuurlijk nog steeds slechter zijn dan een item met 4 affixes als je gewoon een slechte roll hebt, maar laten we dat maar buiten beschouwing
Ik ben sinds gister lvl 60 geworden. Iemand nog tips wat ik zou kunnen verbeteren aan me gear om lekker aan de slag te kunnen gaan op Inferno?
Gear:

Skills:
Gear:

Skills:

[ Voor 23% gewijzigd door H.Boss op 14-07-2012 10:35 ]
"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
Ja dat had ik een pagina geleden ofzo ook al gepost..Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 05:48:
Okay, voor de mensen die deze "nieuwe" info nog niet gezien hebben:
[ Voor 35% gewijzigd door Darth Malak op 14-07-2012 10:34 ]
Ja... wat een onzin. Dat maakt act 1 farmen zo'n beetje de enige optie, tenzij je een miljard aan gear hebt misschien.Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 05:48:
Je build veranderenMrJoker1985 schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 10:25:
Ik ben sinds gister lvl 60 geworden. Iemand nog tips wat ik zou kunnen verbeteren aan me gear om lekker aan de slag te kunnen gaan op Inferno?
[ Voor 44% gewijzigd door Zoijar op 14-07-2012 10:40 ]
Oke thanks. Ga er is naar kijken. En btw waar moet ik op letten bij items als het om leven gaat? vitality?Zoijar schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 10:36:
[...]
Ja... wat een onzin. Dat maakt act 1 farmen zo'n beetje de enige optie, tenzij je een miljard aan gear hebt misschien.
[...]
Je build veranderenCalltrops, preparation, hungering arrow, cluster arrow of ball lightning. Turret, strafe en companion zijn vrij nutteloos. Wat meer leven misschien; denk dat het meeste je nu one-shot.
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Grenades, Rapid Fire, Strafe en Sentry droppen..
Hungering Arrow, Elemental Arrow, Preparation ervoor in de plaats.
Rune op je Smoke Screen zetten

Voor een DH zijn de belangrijkste stats critical hit chance, critical hit damage, dexterity, max discipline, en voor survivability secundair vitality, en als je kan (duur) all resists.MrJoker1985 schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 10:46:
Oke thanks. Ga er is naar kijken. En btw waar moet ik op letten bij items als het om leven gaat? vitality?
Ik ga is aan de slag. Thanks voor de info!Angeloonie schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 10:48:
[...]
Grenades, Rapid Fire, Strafe en Sentry droppen..
Hungering Arrow, Elemental Arrow, Preparation ervoor in de plaats.
Rune op je Smoke Screen zetten(Lingering Fog)
Ik ga dat even uitvogelen dan. Bedankt!Zoijar schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 10:49:
[...]
Voor een DH zijn de belangrijkste stats critical hit chance, critical hit damage, dexterity, max discipline, en voor survivability secundair vitality, en als je kan (duur) all resists.
Ik zit nu naar de livestream van kripparian te kijken en er zijn een paar exploits de ronde aan het gaan voor de RMAH en gold AH. Ze gaan niet op de details in maar ze adviseren om je bid hetzelfde te zetten als je buyout.. Doe je dat niet, heb je een probleem.. Zal waarschijnlijk voornamelijk gelden voor de dure items maar toch...
btw: http://nl.twitch.tv/nl_Kripp
[ Voor 5% gewijzigd door Darth Malak op 14-07-2012 10:59 ]
Ah, zoiets hoorde ik al, ze konden dingen zonder buyout kopen voor bid prijzen vanwege client side checks ipv server side checks, gogo Blizzard!Darth Malak schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 10:59:
Ik zit nu naar de livestream van kripparian te kijken en er zijn een paar exploits de ronde aan het gaan voor de RMAH en gold AH. Ze gaan niet op de details in maar ze adviseren om je bid hetzelfde te zetten als je buyout.. Doe je dat niet, heb je een probleem.. Zal waarschijnlijk voornamelijk gelden voor de dure items maar toch...
zoiets vermoedde ik al, als je bod uitbrengt update ie niet wat de andere bieden tenzij je weer zelf een bod uit brengt. Dit hint naar server vs client side check verschillen. Geen idee hoe je dit vervolgens kan uitbuitenCreqaw schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 11:30:
[...]
Ah, zoiets hoorde ik al, ze konden dingen zonder buyout kopen voor bid prijzen vanwege client side checks ipv server side checks, gogo Blizzard!
iemand dit al overkomen?
mijn creditcard was expired en dus kon ik niet meer inloggen op wow. Vervolgens een nieuwe toegevoegd en wow is weer actief maar de annual pass is weg. Diablo3 is nu een starter editie.
Ik heb natuurlijk een ticket aangemaakt maar ik vermoed dat er geen customer support gedurende het weekend is?
mijn creditcard was expired en dus kon ik niet meer inloggen op wow. Vervolgens een nieuwe toegevoegd en wow is weer actief maar de annual pass is weg. Diablo3 is nu een starter editie.
Ik heb natuurlijk een ticket aangemaakt maar ik vermoed dat er geen customer support gedurende het weekend is?
Goh, je hebt je dus niet aan je contract gehouden.....Yokidrink schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 12:05:
iemand dit al overkomen?
Maar ach, denk, dat customer support dat vast wel oplost.
Kan iemand mij het komende uur helpen om belial op inferno te verslaan? Ik ben een demonhunter met 50K DPS, maar ga nogal snel dood tegen hem.
Battletag staat links
Battletag staat links

[ Voor 27% gewijzigd door thriller op 14-07-2012 14:05 ]
Origineelbangkirai schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 13:45:
[...]
Goh, je hebt je dus niet aan je contract gehouden.....
Maar ach, denk, dat customer support dat vast wel oplost.
Ik heb geen mail ontvangen mbt tot de cc op het account anders had ik het al veranderd. Waar het me meer om gaat is dat de annual pass niet terug is terwijl hij officieel tot november behoort te lopen.
Anyhow, hopen maar dat support het snel oplost, Ik ben ook benieuwd wat er met lopenede AH items gebeurd.
Ja gek he dat ze op jijbuis filmpjes wel reageren, als je daar teminste letterlijk ziet wat een speler doet, op welk moment in het spel met welke equipment en welke stats. Ipv kansloos gejank op een forum (95% van de blizzard forums zijn kansloos fanboy gejank of het nu WoW of sc2 is). Dus dat ze reageren op jijbuis filmpjes is erg logisch omdat dit is iets waar ze wat aanhebben i.p.v. kansloos gespeculeer (de overige 5% forum posts). Maar ik denk dat ze het verder alleen om de slechte reclame te doen was inderdaad, ook heel plausibel!djunicron schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 23:07:
[...]
Blizzard ziet het EU forum ook niet/amper.![]()

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Uh... Dat je geen gele cijfertjes ziet betekent nog niet dat je niet crit. Bij sommige spells (zoals Twister volgens mij) haal je veel meer hits dan dat de game damage getallen weergeeft. Dus, de getallen die je in beeld ziet verschijnen als damage zijn dan een optelling van bijvoorbeeld vier of vijf hits die je in de voorgaande seconde hebt gedaan. Stel je hebt drie gewone 'witte' hits en een 'gele' crit, dan zie je het totaal daarvan met een wit getal verschijnen.Jungelman schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 22:17:
[...]
En heb het nu opgenomen... snap er helemaal niets van...
Als je echt wilt testen of je wel of niet crit kan je bijvoorbeeld critical mass gebruiken en zien of je cooldowns versnellen als je mobs hit. Moet je wel een of meerdere skills gebruiken naast je damage skills natuurlijk.
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Ik ben ook begonnen met Diablo 3, ben nu een Monk Level 24.
Zit momenteel in Act II , Quest II Lt. Vachem maar het wordt wel steeds lastiger.
Wat zouden jullie mij kunnen aanraden qua uitrusting te zoeken in een auction house?
Met het oog gericht op de verdere levels, 140.000 gold momenteel beschikbaar.
Zit momenteel in Act II , Quest II Lt. Vachem maar het wordt wel steeds lastiger.
Wat zouden jullie mij kunnen aanraden qua uitrusting te zoeken in een auction house?
[ Voor 14% gewijzigd door Vincitore op 14-07-2012 15:11 ]
Nog helemaal niks, zeker als je met softcore bezig bent. Meestal kun je met een andere combinatie van skills al verder. AH'en wordt pas echt nodig vanaf eind hell-begin inferno als je niet al te veel wilt grinden.Vincitore schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 15:08:
Ik ben ook begonnen met Diablo 3, ben nu een Monk Level 24.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Koop Flawless square amethysts en emeralds, stop die in te socketen items zoals armor.
Steek een Flawless square ruby in een wapen.
Klaar ben je, vervolgens wals je erdoor..... word er niet boeiender op.
Steek een Flawless square ruby in een wapen.
Klaar ben je, vervolgens wals je erdoor..... word er niet boeiender op.
[ Voor 16% gewijzigd door Vandread op 14-07-2012 15:15 ]
Bedankt ormagon eindelijk belial verslagen. Nu is kijken of ik ACT 3 een beetje door kan komen met mijn gear.
Ok thx! Ga ik gewoon lekker verder battle'n. Ik zit nu inderdaad op normal difficulty.Gundogan schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 15:14:
[...]
Nog helemaal niks, zeker als je met softcore bezig bent. Meestal kun je met een andere combinatie van skills al verder. AH'en wordt pas echt nodig vanaf eind hell-begin inferno als je niet al te veel wilt grinden.
Gaan we daarna wel weer verder zien!
Yup daar heb je gelijk in, ik denk dat het eerder een texture bug is.Tektoon schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 14:40:
[...]
Uh... Dat je geen gele cijfertjes ziet betekent nog niet dat je niet crit. Bij sommige spells (zoals Twister volgens mij) haal je veel meer hits dan dat de game damage getallen weergeeft. Dus, de getallen die je in beeld ziet verschijnen als damage zijn dan een optelling van bijvoorbeeld vier of vijf hits die je in de voorgaande seconde hebt gedaan. Stel je hebt drie gewone 'witte' hits en een 'gele' crit, dan zie je het totaal daarvan met een wit getal verschijnen.
Als je echt wilt testen of je wel of niet crit kan je bijvoorbeeld critical mass gebruiken en zien of je cooldowns versnellen als je mobs hit. Moet je wel een of meerdere skills gebruiken naast je damage skills natuurlijk.
Gisteren heb ik het al getest op de manier die je beschreven hebt.
Het raare is wel dat bijv. een spell als Blizzard de ene keer wel gele criticals zie en daarna weer niet.
Een getal is alleen geel als het voor 100% uit één crit bestaat een damage over time getal bestaat vrijwel nooit uit één hit en is daardoor gewoon als een wit getal weergegeven.Jungelman schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 15:58:
[...]
Yup daar heb je gelijk in, ik denk dat het eerder een texture bug is.
Gisteren heb ik het al getest op de manier die je beschreven hebt.
Het raare is wel dat bijv. een spell als Blizzard de ene keer wel gele criticals zie en daarna weer niet.
Systeem werkt opzich heel simpel, maar je moet het maar net weten.
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 15-09 17:26
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Sowieso zijn al die "tests" zinloos als er geen filmpjes zijn van de voor-situatie
Zoo.. Zojuist met mijn main (wizard) lvl 60 geworden.. Ik heb best veel hell act 1 gefarmed daar voor, omdat ik in act twee behoorlijk vast liep op weg naar zulton kulle. Hierdoor duurde het best lang om te levellen.. Tijdens het farmen ben ik van 2,8k dps naar 4,2k dps gegaan, zonder op survivability in te leveren.. Nu dat ik lvl 60 ben en meer dps heb ga ik act 2 weer proberen.. En zal door nephalem valor het farmen denk ik wat succesvoller zijn.
Met name special packs met van die kleine snelle spinnetjes kwam ik niet voorbij zonder meerdere keren dood te gaan. Hopen dat de extra dps genoeg is..
Met name special packs met van die kleine snelle spinnetjes kwam ik niet voorbij zonder meerdere keren dood te gaan. Hopen dat de extra dps genoeg is..
[ Voor 6% gewijzigd door aicaramba op 14-07-2012 16:15 ]
Zoveel moeite? Watvoor skills heb je en wat zijn je stats?
Zucht.. ben al weinig meer online maar iedere keer als ik probeer ff een A1 inferno farm runnetje te doen, breek ik hem halverwege maar af.. zucht.. 100% troep, bijna geen goud winst vanwege de incidentele deaths van exotischere packs (maar vooral veel lag en rubberbanding)....
Alleen farmen is zo fokking saai en zinloos...
Alleen farmen is zo fokking saai en zinloos...

Die moeite komt vooral door dat ik het nog vertik de AH te gebruiken. Ik hoor van steeds meer mensen dat de AH het echt minder leuk maakt..Vandread schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 16:14:
Zoveel moeite? Watvoor skills heb je en wat zijn je stats?
Ik heb blizzard met slow, venom hydra, seeker missile, teleport wormhole, diamond skin, en force armor..
Verder heb ik 25,5k HP met 56% damage reduction van armor (buffed) en 26% dmg red van all res... Ik heb geen movement speed boots of pants, wat denk ik wel belangrijk is tegen snelle mobs..
Verder denk ik dat act 2 me nu wel gaat lukken aangezien ik 50% meer dps doe dan de laatste keer dat ik het probeerde..
Mijn voornaamste probleem is denk ik dat ik nog maar een 240 dps, 1 hander heb.. Niet erg veel dus.
Net de desolate sands en cave of the betrayer gedaan.. Het gaat nu veel beter.. Cave of the betrayer is waar ik vorige keer vast zat.. Snelle spinnen direct na de ingang, daar kwam ik gewoon niet langs..
Ik heb nu 1x weg moeten rennen van een elite pack van accursed met fast en shielding.. Dat is niet echt een goede combo met een wizard
[ Voor 20% gewijzigd door aicaramba op 14-07-2012 17:48 ]
Gewoon een vraag maar hebben Monks all res nodig als het een crit build word? Ik dacht erover na om te regearen.
Jups, de meeste crit builds zitten tussen de 700-800 res all.Creqaw schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 16:55:
Gewoon een vraag maar hebben Monks all res nodig als het een crit build word? Ik dacht erover na om te regearen.
Right, dat lukt me waarschijnlijk niet dan. Op de een of andere reden is dexterity gear met crit en 2 resistances aardig duur. Ik kan gewoon m'n 2e resistance dumpen.ormagon schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 16:58:
[...]
Jups, de meeste crit builds zitten tussen de 700-800 res all.
Is zeker duur ja! Zit er ook een beetje naar te kijken, ik breng nu even mijn armor naar 6k en all res naar 1k via armorstukken waar geen chc/chd op kan.Creqaw schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 17:00:
[...]
Right, dat lukt me waarschijnlijk niet dan. Op de een of andere reden is dexterity gear met crit en 2 resistances aardig duur. Ik kan gewoon m'n 2e resistance dumpen.
Dan heb ik de ruimte om zo'n 150 all res te verliezen op gloves/ringen/amu omdat ik daar chc/chd op pak. Dan nog de gems in de wapens van LoH naar CHD en ik kan voor ongeveer 90 mil een monk maken met:
2k LoH
850 All Res
5.5k Armor
35% CHC
250% CHD
Ok, na dagen niks zinnigs geloot te hebben, zat ik net echt op het puntje van mijn stoel toen er een lvl 63 legendary dropte!
De stats;
Bull Khatos Wedding Band
186 str
104 vit
241 LOH
34% crit dmg
Meteen op RMAH geflikkerd met de hoogste buyout (€250). Ik verwacht, nee ik verwacht niet, ik weet zeker dat dit binnen een uur verkocht is, mark my words!
De stats;
Bull Khatos Wedding Band
186 str
104 vit
241 LOH
34% crit dmg
Meteen op RMAH geflikkerd met de hoogste buyout (€250). Ik verwacht, nee ik verwacht niet, ik weet zeker dat dit binnen een uur verkocht is, mark my words!
90kk... dat is niet niks. De crit kant opgaan is denk ik niet het slimste wat ik kan doen nu. Toen ik crit ging op m'n wizard was het ook al niet goedkoop. Dus kan ik dat denk ik maar beter laten. IAS+LoH+all res en rammen is denk ik het goedkoopste. Ik moet echt m'n wapens upgraden maar ik krijg 200 dex van m'n offhand en dat kan ik niet echt missen... denk ik. Zit nu op ~1500 dex en dus ~1300 zonder wapen maar LoH wil ik wel weer. /dilemmaormagon schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 17:06:
[...]
Is zeker duur ja! Zit er ook een beetje naar te kijken, ik breng nu even mijn armor naar 6k en all res naar 1k via armorstukken waar geen chc/chd op kan.
Dan heb ik de ruimte om zo'n 150 all res te verliezen op gloves/ringen/amu omdat ik daar chc/chd op pak. Dan nog de gems in de wapens van LoH naar CHD en ik kan voor ongeveer 90 mil een monk maken met:
2k LoH
850 All Res
5.5k Armor
35% CHC
250% CHD
Wazig, hier geeft ie ilvl 59 aan!PcManiaxx schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 17:06:
Ok, na dagen niks zinnigs geloot te hebben, zat ik net echt op het puntje van mijn stoel toen er een lvl 63 legendary dropte!
De stats;
Bull Khatos Wedding Band
186 str
104 vit
241 LOH
34% crit dmg
http://us.battle.net/d3/en/item/bulkathoss-wedding-band
Verder een erg mooie find natuurlijk, good luck!
Signature
Zereneus? 250,? Volgens mij kunnen ze die 250 euri beter gebruiken om s ff langs te gaan bij die mannen met de witte jassen!PcManiaxx schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 17:06:
De stats;
Bull Khatos Wedding Band
186 str
104 vit
241 LOH
34% crit dmg

Genoeg debielen, aka richboys, die dat neer gaan tellen hoor
Toen de RMAH net uit was wel, nu is zien geloven xDPcManiaxx schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 17:34:
Genoeg debielen, aka richboys, die dat neer gaan tellen hoor
Ik hoop dat ik dit hier mag vragen. Ik wil graag diablo3 uit proberen om daarna misschien zelf aan te schaffen. Heeft iemand een guest pass voor mij zodat ik die starter edition kan spelen? Zal echt top zijn!
PSN: MojoR1
Wil best geloven dat hij gedropt is, maar het is geen ilvl 63, amulets / rings komen max ilvl 62 voor. En op de 2de plaats, alle legendary's zijn fixed ilvl, Bul-Khatos WB is 59 zoals eerder al gezegd...PcManiaxx schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 17:06:
De stats;
Bull Khatos Wedding Band
186 str
104 vit
241 LOH
34% crit dmg
[ Voor 7% gewijzigd door sn0x0r op 14-07-2012 17:52 ]
Voor de liefhebbers:
Guest pass 1: 84F4X8 - WRY2 - JK6HMM - 7CB4 - M9NBZZ
Guest pass 2: 6K9EHV - X2XV - JBGEC6 - TJFT - JENMWV
Veel plezier ermee.
Guest pass 1: 84F4X8 - WRY2 - JK6HMM - 7CB4 - M9NBZZ
Guest pass 2: 6K9EHV - X2XV - JBGEC6 - TJFT - JENMWV
Veel plezier ermee.
“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”
Thanks, de eerste heb ik gebruikt.
PSN: MojoR1
Ik heb net voor het eerst kennis gemaakt met de "out of time" debuff.
Ik weet niet precies waarom blizzard deze debuf in de game heeft gezet, vast om iets tegen te gaan. Het zorgt echter nogal voor wat problemen gezien ik met m'n demon hunter in act2 inferno niet 3 elite dune treshers kan tanken en ze dus moet kiten. Bijkomend probleem is dat ze ook nog eens deels shielded zijn (icm het onder de grond zitten erg lastig).... dus vlak voordat ik de laatste dood had kreeg ik de debuff en ben ik erg snel dood gegaan, en heb de laatste van de pack maar overgeslaan. erg jammer.
Ik weet niet precies waarom blizzard deze debuf in de game heeft gezet, vast om iets tegen te gaan. Het zorgt echter nogal voor wat problemen gezien ik met m'n demon hunter in act2 inferno niet 3 elite dune treshers kan tanken en ze dus moet kiten. Bijkomend probleem is dat ze ook nog eens deels shielded zijn (icm het onder de grond zitten erg lastig).... dus vlak voordat ik de laatste dood had kreeg ik de debuff en ben ik erg snel dood gegaan, en heb de laatste van de pack maar overgeslaan. erg jammer.
Dit is gedaan om de gasten met ubergear nog sneller lvl 63's te laten farmen en de rest te laten doodgaan totdat ze erbij neer vallen. Nee serieus.. geen flauw idee. Kan eigenlijk geen 1 reden verzinnen waarom blizz dit in godsnaam zou doen.CaDje schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 21:09:
[ Voor 6% gewijzigd door Darth Malak op 14-07-2012 21:16 ]
Voor sommige packs (shielded voornamelijk ja) is het misschien vervelend, maar het voorkomt graveyard zerging met 0% survivability of max survivability builds met 0% dps die alles dood kietelen.CaDje schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 21:09:
Als alles steeds enraged, moet je gewoon betere gear zien te krijgen.
@hieronder en de rest die loot pricechecks en dergelijk wilt hebben: [PC] Diablo 3 Trading topic
[ Voor 7% gewijzigd door Gundogan op 14-07-2012 21:22 ]
Even een pricecheck: dit is mijn nieuwe aanwinst en ik ben een monk die Arcane stackt
wat vinden jullie deze amulet waard? wil graag weten of ik teveel/weinig heb betaald

Edit: moest eigenlijk trading topic maar whatever -_-

[ Voor 11% gewijzigd door chr0me1 op 14-07-2012 21:22 ]
Hoeveel heb je ervoor betaalt dan? Dat vermeld je niet.chr0me1 schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 21:20:
Even een pricecheck: dit is mijn nieuwe aanwinst en ik ben een monk die Arcane stacktwat vinden jullie deze amulet waard? wil graag weten of ik teveel/weinig heb betaald
[afbeelding]
20 euro op de RMAHCreqaw schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 21:25:
[...]
Hoeveel heb je ervoor betaalt dan? Dat vermeld je niet.
Dat vind ik hem niet waard... wat betreft RMAH vind ik het lastig inschatten, maar op gold AH vind ik die met iets mindere stats toch voor zo'n 5-10m.
Ik kom maar niet verder in act 3
het is toch vervelend dat je alleen maar crappy drops krijgt..
Speel niet zoveel maarjah
zo word het niet leuker.

Speel niet zoveel maarjah

Dit is een account.
Het is weer zover.. ik probeer al meer dan een uur het spel in te komen maar ik krijg steeds gare errors, of kom er in kan 5 minuten iets doen en t valt weer uit. Ik ga die macbook pro samen met diablo doosje echt door t raam flikkeren.
Zeker te veel betaald. Ik mis crit dmg of crit chance erop.chr0me1 schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 21:20:
Even een pricecheck: dit is mijn nieuwe aanwinst en ik ben een monk die Arcane stacktwat vinden jullie deze amulet waard? wil graag weten of ik teveel/weinig heb betaald
[afbeelding]
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 15-09 17:26
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Inferno neem ik aan? Post anders eens wat van je char.Grvy schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 22:45:
Ik kom maar niet verder in act 3het is toch vervelend dat je alleen maar crappy drops krijgt..
Speel niet zoveel maarjahzo word het niet leuker.
Bosmonster schreef op zondag 15 juli 2012 @ 01:05:
[...]
Inferno neem ik aan? Post anders eens wat van je char.

Heb geen idee wat ik kan verbeteren.. tjah DPS.. maarjah die zijn duur
(let niet op skills btw; ben achiev aan het hunten in normal
[ Voor 14% gewijzigd door Grvy op 15-07-2012 01:46 ]
Dit is een account.
Heb nog geen barb aangeraakt maar:Grvy schreef op zondag 15 juli 2012 @ 01:38:
[...]
[afbeelding]
(let niet op skills btw; ben achiev aan het hunten in normal)
Hoeveel dps heeft je wapen?
Probeer twee 1 handed wapens te kopen met veel LoH, dan heb je je shield niet meer nodig.
Advies komt van iemand die nog geen barb heeft gespeeld, so I might be wrong:)
Als je wilt kan je me toevoegen ingame, Sn0x0r#1618, heb zelf ook een Barb.Grvy schreef op zondag 15 juli 2012 @ 01:38:
[...]
[afbeelding]
Update je screenshot nog ff met het Details screen open aub.
Excuus; dat is de derde.. eerst had ik 1tje met details open maar verkeerde wapen (2hander ivm achiev hunting) en nu dus met Sword en Shield maar zonder detailssn0x0r schreef op zondag 15 juli 2012 @ 01:45:
[...]
Als je wilt kan je me toevoegen ingame, Sn0x0r#1618, heb zelf ook een Barb.
Update je screenshot nog ff met het Details screen open aub.

Nu moet het de goede zijn.
Dit is een account.
Deze is leuk, maar niet echt super. Zeker als LoH monk wil je naast een hoge LoH ook veel Crit hebben. Immers proct de LoH ook op de tornado maar deze proct weer alleen op crits, dus crit moet hoog zijn en crit komt niet op alle items voor.chr0me1 schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 21:20:
[afbeelding]
Daarbij weet ik niet wat je huidige totale Res. All is, maar aangezien je het liefst items wilt met Res All + gekozen resistance, mis ik op deze de Res. All, de Int geeft je namelijk maar 9.3 Res All, bij lange na niet voldoende om het een serieuze toevoeging te noemen als dat ook 40+ Res All had kunnen zijn.
10-12k dps is goed genoeg voor sword and board. Je gaat als het goed is toch niet tot nauwelijks dood en je doet genoeg damage om alles dood te hebben voordat ze enragen. Waarschijnlijk heb je te weinig hp (moet uiteindelijk rond de 50-65k zitten, afhankelijk van andere stats), armor (9-12k buffed) en res (toch wel 800 minimaal). Ook kan een hoge block % (minimaal 25%, vanaf 45% wordt het nogal makkelijk als je andere stats ook goed zijn, maar dan heb je speciale items nodig uiteraard) + redelijke block amount (ilvl62 of ilvl63 schild) enorm helpen, maar het hoeft niet als de rest goed is.Grvy schreef op zondag 15 juli 2012 @ 01:38:
[...]
[afbeelding]
Ook wat LoH en/of life regen helpt, zeker bij bosses.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging