Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 15:06
Je kan inderdaad echt wel een item ruilen voor meer vit ipv res. 30k life is toch wel minimaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

Ipv healing zou je ook evasion kunnen doen, scheelt toch weer een bak dodge. En dan met backlash voor meer damage, of evt hard target. Met een shield zou je ook zonder time of need best over de 1K res all kunnen komen. Verder zou ik ook iets meer aan je chc en chd doen ipv zoveel dex stacken, die je mss dus voor vit in kan leveren :)

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdjager
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-01 14:23
YaaD schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 11:50:
[...]

Ik weet alleen niet of 20k armor haalbaar is? een verhouding van 1:10 zou het beste schijnt. Leuke uitdaging, en misschien wel een stuk goedkoper dan DEX stacken.
Ik zou niet weten hoe je op 20k armor kan komen met een monk. zeker niet als je je ook al moet richten op resistances en je geen superhoge dex waarden gaat halen..

Het is best grappig om te proberen ja.. nog een suf wapentje met LoH erbij en je kan misschien niet dood :)
Uiteindelijk heb je er niets aan want je komt nooit voorbij een boss, maargoed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Middnight
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-03-2013
spaceboy schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 12:38:
Als ik echt zover ben, gooi ik in m'n helm wel een star amethyst (15% extra life). Dan kom ik op 26k. Met meer loh en meer dps nog niet genoeg?
Ik zou toch focussen op wat meer health. Een minimum van 30k lijkt me wat realistischer. Ik heb een monk vriend die nu in a3 aan het progressen is en die zit al aan 40k HP en 950 resistance ....

Je resistances zijn heel goed, maar je armor is wat aan de lage kant. Momenteel zal een deftige increase in armor meer damage reduction opleveren dan een deftige resistance increase door de deminishing returns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 11:27:
[...]

Dat is het probleem juist. Als ik de dungeon in kom loop ik er meteen tegen aan. Ga ik er voorbij dan pull ik de andere mobs die daar rondlopen, ik heb totaal geen ruimte om te kiten. Met mijn barb was het geen probleem maar als WD heb ik erg weinig armor en ben ik zo gezien. Normaal heb ik weinig problemen met elite packs maar dan kan ik ze vertragen met grasp en er haunt en Locust op los laten en vervolgens weglopen. Hier kan ik alleen de dungeon uit en als ik terugkom sta ik er midden in en zijn ze weer deels gehealed.
Zombiebears en spiritvessel zijn ideaal in zulke omstandigheden ;) majah kost ook weer 5NV hehe

btw zelf aantal goblinruns gedaan in actII Inferno en al één set item en één legendary gekregen op één avondje

[ Voor 7% gewijzigd door NastyNick op 13-07-2012 12:48 ]

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdjager
spaceboy schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 12:38:
Als ik echt zover ben, gooi ik in m'n helm wel een star amethyst (15% extra life). Dan kom ik op 26k. Met meer loh en meer dps nog niet genoeg?
Is genoeg ja. Monks hebben niet zoveel aan een grote hp-pool, maar juist wel resistances. Maakt de heals relatief beter. naar de 25-30k is wel handig, maar verder is het aardig in balans. meer damage zou lekker zijn...

Ik zou ook evasion+hard target gebruiken als mantra. Heb je meer aan als healing en het trekt je resistance-armor verhouding een beetje recht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Middnight
tdjager schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 12:48:
[...]

Is genoeg ja. Monks hebben niet zoveel aan een grote hp-pool, maar juist wel resistances. Maakt de heals relatief beter. naar de 25-30k is wel handig, maar verder is het aardig in balans. meer damage zou lekker zijn...

Ik zou ook evasion+hard target gebruiken als mantra. Heb je meer aan als healing en het trekt je resistance-armor verhouding een beetje recht.
Is 25-30k HP voor een monk echt genoeg voor inferno a3+a4 ? Mijn follower heeft zelfs bijna dubbele health pool ... Je word waarschijnlijk geoneshot in act 4 op die doomhammer mobs (die mobs met 4 tentakels die op de grond slaan, waarbij je van rechts naar links moet ... weet exacte naam niet meer) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 17:29

ormagon

Definitely Maybe

tdjager schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 12:48:
[...]

Inderdaad, 30k is wel goed om te hebben. En je kn misschien is fists of thunder met thunderclap proberen. Gaat je LoH baat bij hebben. Evenals de spirit regen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 08:35
Middnight schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 12:52:
[...]

Is 25-30k HP voor een monk echt genoeg voor inferno a3+a4 ? Mijn follower heeft zelfs bijna dubbele health pool ... Je word waarschijnlijk geoneshot in act 4 op die doomhammer mobs (die mobs met 4 tentakels die op de grond slaan, waarbij je van rechts naar links moet ... weet exacte naam niet meer) ...
Mallet Lords

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Middnight
Inderdaad! Damn hoe onthouden jullie dat toch allemaal ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remanus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-09 22:13
Ik doe act3/4 het met minder dan 25k hp. Mocht je mijn stats eens zien voeg me maar toe.

Monk

Remulas#2959

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Nu online
Gisteravond nog een aantal pogingen gedaan om door ACT I te komen op inferno.
In eerste instantie DPS gear aan (78kdps met weinig VIT). Helaas ging dat niet al te best. Ook een aantal pogingen met groups ging niet lekker. Elite group bij de ingang van de cave en het was bijna instant kill.

Daarna meer VIT gear aangedaan en iets minder dps 65k), maar in ieder geval 36k VIT.
Ging solo wel wat beter, maar eigenlijk vooral door caltrops skill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdjager
Middnight schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 12:52:
[...]

Je follower heeft geen 1000+ resist..

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5912294378

tldr: deze gast cleared inferno met 12k health pool.

#edit: die mallet lords kan je toch gewoon ontwijken?

[ Voor 4% gewijzigd door tdjager op 13-07-2012 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Middnight
remanus schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 12:55:
Ik doe act3/4 het met minder dan 25k hp. Mocht je mijn stats eens zien voeg me maar toe.

Monk

Remulas#2959
Dat weten we dan ook weer. Absurd hoe je met zo weinig HP dat allemaal makkelijk kan uitstaan!
Kan je misschien ooit eens je stats + gear posten op dit forum ?

Dan kan ik dit even bekijken en aan me monk friends even tonen, want die focussen wel op heel wat health.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Socrus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 03-04-2024
Henkje.doc schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 12:55:
Gisteravond nog een aantal pogingen gedaan om door ACT I te komen op inferno.
In eerste instantie DPS gear aan (78kdps met weinig VIT). Helaas ging dat niet al te best. Ook een aantal pogingen met groups ging niet lekker. Elite group bij de ingang van de cave en het was bijna instant kill.

Daarna meer VIT gear aangedaan en iets minder dps 65k), maar in ieder geval 36k VIT.
Ging solo wel wat beter, maar eigenlijk vooral door caltrops skill.
Als je zoveel dps en vit hebt, dan zou je A1 makkelijk aan moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remanus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-09 22:13
Middnight schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 12:57:
[...]

Dat weten we dan ook weer. Absurd hoe je met zo weinig HP dat allemaal makkelijk kan uitstaan!
Kan je misschien ooit eens je stats + gear posten op dit forum ?

Dan kan ik dit even bekijken en aan me monk friends even tonen, want die focussen wel op heel wat health.
voeg me toe dan praten we toch even in game ;)

http://i.imgur.com/UJw74.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door remanus op 13-07-2012 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Middnight
tdjager schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 12:55:
[...]

Je follower heeft geen 1000+ resist..

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5912294378

tldr: deze gast cleared inferno met 12k health pool.

#edit: die mallet lords kan je toch gewoon ontwijken?
De hits kan je ontwijken ja ... maar er lopen meerdere van die mallet lords rond in de trash, dus je zal af en toe zeker één mee hebben volgens mij ... Ik kom die dingen altijd tegen, maar ik heb ook geen behoefte om bepaalde trash te skippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-09 22:23
wroekel schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 12:13:
volgens mij zijn me gems redelijk ik probeer ze steeds te upgraden maar zit een beetje door me paarse lagere gems heen.

necky heb ik net aangepast naar een necky met res erop en een soc. Ben bang dat de LoH gewoon te bizar duur worden.

Build:

Ik had leap en die heb ik omgewisseld voor overpower omdat ik niet langs die boss kwam met die gasclouds. Met die skill kon ik de gas gewoon tanken en full health zijn haha.

alvast bedankt voor de hulp.
Drop die Superstition en ga voor Beserker Rage, je resistance waren hoog genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wroekel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:05
Middnight schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 12:25:
[...]

Lijkt me behoorlijk normaal.
Ik gebruik min of meer hetzelfde, behalve dat ik ipv earthquake de damage shout met 30% rune gebruik. Is een deftige boost in damage waardoor ik ook makkelijker door trash en elite packs kom. Ik verkies ook Furious Charge (met 8% heal rune) boven Leap. Wat ik persoonlijk handig vind is de stun rune op Frenzy, wat bij mij al vaak handig geweest is bij elite packs.

Volgens mij moet je toch in staat zijn a3-a4 aan te kunnen met je build/gear hoor. Soms kan je gewoon pech hebben met bepaalde elite packs.

Gebruik je de enchantress als follower? Zoja, hoeveel damage doet die ?
Hoeveel DPS is je weapon ? Want je lijkt me wat weinig damage te hebben voor de hoeveelheid strength die je nu hebt ...
Ik ga het vanavond nog wel eens proberen. Ik weet dat me wapen momenteel niet echt top is. Heeft iets van 700dps met een soc en 250ish str en wat vit.. Maar dan nog voor me gevoel had ik op de trash+packs problemen. Gisteren ook 3 / 4 mini bosses /bosses gekilled en dat allemaal zonder dood te gaan.

Weet niet of het toegestaan is te vragen maar heeft iemand hier nog een leuke plek in inferno act 2 / 3 voor het farmen? Ben de bucherruns waar ik met 2 x 1hd doorheen maai een beetje zat en de drops daarbij zijn ook slecht.

Edit voor opmerking van Lyca, probeer dat vanavond even bedankt.

Diablo 3 profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Middnight
wroekel schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 13:26:
[...]

Ik ga het vanavond nog wel eens proberen. Ik weet dat me wapen momenteel niet echt top is. Heeft iets van 700dps met een soc en 250ish str en wat vit.. Maar dan nog voor me gevoel had ik op de trash+packs problemen. Gisteren ook 3 / 4 mini bosses /bosses gekilled en dat allemaal zonder dood te gaan.

Weet niet of het toegestaan is te vragen maar heeft iemand hier nog een leuke plek in inferno act 2 / 3 voor het farmen? Ben de bucherruns waar ik met 2 x 1hd doorheen maai een beetje zat en de drops daarbij zijn ook slecht.

Edit voor opmerking van Lyca, probeer dat vanavond even bedankt.
Ja maar act 3 heeft ook wel enkel heftige trash packs hoor ... Persoonlijk vind ik act 4 eenvoudiger dan act 3 hoor. Tenslotte is het ook wel best leuk dat we niet vanaf dag 1 overal doorheen walsen anders zou er ook niet veel aan zijn ...

Je kan ook goblins farmen in act 2 inferno. Act 2 part 4 quest 2 denk ik (Lair of the witch). Daar in die ronde bij de waypoint heb je kans op een goblin die je kan farmen met magic find gear.

[ Voor 16% gewijzigd door Middnight op 13-07-2012 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Middnight
Is gold traden via het RMAH nu eigenlijk actief ? Ik heb hier 1 reactie gezien hierover rond de voormiddag ... iemand die dit kan bevestigen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:50
Middnight schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 13:43:
Is gold traden via het RMAH nu eigenlijk actief ? Ik heb hier 1 reactie gezien hierover rond de voormiddag ... iemand die dit kan bevestigen ?
Is actief! Probeer nu wat te verkopen voor:
1mil - 2.50
1mil - 2.70
1mil - 2.90

Voorlopig in een uur nog niets verkocht! Even afwachten.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mouzetc schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 13:44:
[...]

Is actief! Probeer nu wat te verkopen voor:
1mil - 2.50
1mil - 2.70
1mil - 2.90

Voorlopig in een uur nog niets verkocht! Even afwachten.
Denk dat die prijzen toch moeten gaan zakken naar max 1.80, maar met het toegenomen aanbod en gemak waarschijnlijk wel 1.50.

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 13-07-2012 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:10
Heren, ik ben samen met een vriend bezig op sc inferno act 1 en voorzichtig act 2.
Echter we hebben allebei de staff of herding nog niet gemaakt. Is er iemand die ons vanavond toegang zou kunnen verschaffen naar de Hell versie van Whimsyshire?
Als ik het goed heb dropt daar toch act 1 ilvl loot dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 19:57

Rannasha

Does not compute.

Bosmonster schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 13:58:
[...]

Denk dat die prijzen toch moeten gaan zakken naar max 1.80, maar met het toegenomen aanbod en gemak waarschijnlijk wel 1.50.
Er is een harde ondergrens van 25 cent per 100K, dus 2.50 per 1M.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Vocalise schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 13:59:
Heren, ik ben samen met een vriend bezig op sc inferno act 1 en voorzichtig act 2.
Echter we hebben allebei de staff of herding nog niet gemaakt. Is er iemand die ons vanavond toegang zou kunnen verschaffen naar de Hell versie van Whimsyshire?
Nee, op Hell pony lvl dropt loot gelijk aan Hell act 3/4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:10
Ow.... uhm is Inferno Whimsy te doen dan als je act 1 easily cleared en act 2 met veel kiting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Middnight
Vocalise schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 14:16:
Ow.... uhm is Inferno Whimsy te doen dan als je act 1 easily cleared en act 2 met veel kiting?
Volgens mij niet, maar ik ben ook geen ranged class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Volgens mij is de difficulty vergelijkbaar met act 4 inferno. Dus nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 08:13
Ik denk het niet. Whimsy is vergelijkbaat met act 3/4 qua moeilijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

De vraag is meer of je Act 3 packs kunt hebben... Want dat is wat je uiteindelijk echt wilt kunnen farmen, of dat nou in de normale A3 / 4 is of in Whimsy. Ik loop zelf zo door Act 1 heen en ook Act 2 kan ik op veel plekken prima farmen, maar in Act 3 krijg ik de meeste packs niet neer zonder ook eens te sterven. Gezien je in Act 2 moet kiten, heb je simpelweg de packs niet efficiënt genoeg neer, dus ik denk dat je er niet aan moet willen beginnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 14:44
Gisteren toch maar eens gebruik gemaakt van resistance, te eigenwijs geweest omdat niet te doen en toen ging het met babystapjes om verder te komen.
Mooi wat items gekregen van een gulle collega.
Hier hak ik momenteel Act1 door en hopelijk straks ook door Act2...

Stats:
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/2aezadz.png
Let niet op mijn epic paint skills :P
Mijn res buffed is dan tegen de 700 aan.

Skills:
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/vwpshx.png

[ Voor 4% gewijzigd door NegativeFreak op 13-07-2012 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arachnan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-09 21:58
Als je screenshots gaat nemen met Iron Impact en Berserker aan, dan schiet het niet echt op eh ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Socrus
Vocalise schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 13:59:
Ik denk dat je beter in Act 1 kunt farmen, aangezien de percentage van ilvl loot hoger is. Zo kan je ook ilvl63 loot vinden. Ik kan wel de gate voor je openen, alleen weet niet of je daar zo blij mee bent om daar te farmen =P
Zal ik jullie vanavond joinen om te farmen? Ik farm namelijk ook de hele tijd in act 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Nu online
Socrus schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 12:57:
[...]

Als je zoveel dps en vit hebt, dan zou je A1 makkelijk aan moeten kunnen.
Denk dat het vooral aan kunde ligt ;) Misschien nog maar eens naar een andere build kijken dit weekend. Maar in ieder goed om te weten dat het wel zou moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:13
Bosmonster schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 14:23:
[...]

Wut :X

Ok.. gewoon niet op de AH kopen dus alsnog.. Je krijgt het voor bijna de helft bij de gold sellers..
Wat ik me afvraag, hoe gaat dat eigenlijk met goud kopen via zo'n site. Hoe krijg je dat dan op je account? En kun je daarvoor gebanned worden door Blizzard?

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Gisteravond m'n L60 Barb verloren :(

Had tot en met Skeleton King redelijk gemakkelijk gecleared, dus ik werd iets te optimistisch en ben direct begonnen met dat stuk farmen. Helaas ging het bij een van de eerste elite packs mis. Combinatie van slechte affixes en overmoedigheid van mij.

Had net voor 4M aan nieuwe gear gekocht (helft van m'n gold), dus dat was wel enigszins jammer. Maar het goede nieuws is dat deze Barb meer erfenis heeft overgelaten voor de volgende dan dat hij zelf ontvangen heeft van zijn voorganger. Waar deze een matige set leveling gear had en geen L55+ gear, zal de volgende een vrij goede set leveling gear hebben en al een heel aantal items voor op L60. Daarnaast heeft de opvolger 4.8M gold ter beschikking terwijl dat slechts 0.8M was toen m'n vorige Barb begon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The_Fes schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 14:28:
[...]

Wat ik me afvraag, hoe gaat dat eigenlijk met goud kopen via zo'n site. Hoe krijg je dat dan op je account? En kun je daarvoor gebanned worden door Blizzard?
Je koopt het, geeft je battletag en hij geeft het aan je. Niet zo ingewikkeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Socrus
Henkje.doc schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 14:27:
[...]

Denk dat het vooral aan kunde ligt ;) Misschien nog maar eens naar een andere build kijken dit weekend. Maar in ieder goed om te weten dat het wel zou moeten kunnen.
wat voor build heb je? Ik denk dat je het beste smoke screen, lingering fog + preperation, focused mind kan gebruiken. Dan ben je echt voor 18sec invulnerable =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Clay schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 12:42:
Ipv healing zou je ook evasion kunnen doen, scheelt toch weer een bak dodge. En dan met backlash voor meer damage, of evt hard target. Met een shield zou je ook zonder time of need best over de 1K res all kunnen komen. Verder zou ik ook iets meer aan je chc en chd doen ipv zoveel dex stacken, die je mss dus voor vit in kan leveren :)
Dit vond ik het beste advies :P

HP meer dan 25/30k niet nodig, beetje extra mag dus nog maar is eigenlijk dan voldoende. MoE is veel beter dan healing en backlash geeft best wat dmg, vooral als je Mantra beetje kunt spammen. Iets meer allres regelen dus. Voor A1/2/later misschien 3 kun je dan voor Conviction+Overawe gaan zodat je het in 10 sec in mekaar kunt beuken :)

Verder qua dmg increase idd: dex > crit chance > crit dmg maar op een gegeven moment is meer dex onbetaalbaar (zeker met behoud/upgrade andere stats) en zou je dus voor crit kunnen gaan.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimploo
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11:59
Wat is nu eigenlijk de makkelijkste te surviven class, monk of barb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 12:15

ShadowBumble

Professioneel Prutser

The_Fes schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 14:28:
[...]

In-game trade op basis van je battletag waarop je toegevoegd word en ja Blizzard kan je ervoor Bannen, daarom wachten de meeste mensen op de RMAH Gold, welke geloof gister is geactiveerd in game dus dan kan je gewoon ingame legaal goud kopen zonder dat Blizzard je kan bannen.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Rannasha schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 14:02:
[...]

Precies... Was al nooit van plan geld uit te geven op de RMAH. Hiermee weet ik het 1000% zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darker
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-08 14:46
Leuke discussie;

Is MF van invloed op het 'identifien' van rare items? OF wordt de 'roll' al vastgesteld bij drop en heeft MF hier geen invloed op?

Veel gevoerde discussie op de officiële D3 fora waarbij er alleen aannames volgen en geen harde uitspraken vanuit Blizzard zelf oid.

Wat is jullie mening / idee / gevoel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darker schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 14:58:
Leuke discussie;

Is MF van invloed op het 'identifien' van rare items? OF wordt de 'roll' al vastgesteld bij drop en heeft MF hier geen invloed op?
Geen discussie, de stats staan al vast bij de drop. Daarom heeft het ook geen zin om je legendaries te unidentified bewaren tot de legendaries patch.

[ Voor 13% gewijzigd door Angeloonie op 13-07-2012 15:00 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdjager
Rannasha schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 14:02:
[...]

Dat is echt raar trouwens, gisteren wilde ik er een zootje tomes of sectrets opgooien, die kan je dus ook maar voor minimaal 25 cent erop zetten. Zelfs bijvoorbeeld pages of blacksmithing kosten dus een kwartje.. Zo heeft commodity trading toch helemaal geen zin??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:12

Ryan1981

Je ne sais pas

Leuke discussie;

Veel gevoerde discussie op de officiële D3 fora waarbij er alleen aannames volgen en geen harde uitspraken vanuit Blizzard zelf oid.

Het zou me sterk lijken dat het bij het identifyen uitmaakt. Anders koopt iedereen een max MF set, haalt 5NV en gaat dan zijn stash identifyen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arachnan
Ryan1981 schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 15:00:
[...]

Het zou me sterk lijken dat het bij het identifyen uitmaakt. Anders koopt iedereen een max MF set, haalt 5NV en gaat dan zijn stash identifyen :P
Dit.
Hier heeft Blizzard echt wel over nagedacht lijkt me zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 22:11
Een andere optie is dat de magic property roll pas wordt gedaan als je ID't, maar dat MF daar geen invloed op uitoefent. Het level en basis stat van het item staan immers al vast.

[ Voor 4% gewijzigd door Blaat op 13-07-2012 15:02 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 18:46

ResuCigam

BOFH

Dat niet alleen ze hebben het ook meerdere malen gepost. Er zijn dus wel harde uitspraken geweest.

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tdjager schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 15:00:
[...]

Dat is echt raar trouwens, gisteren wilde ik er een zootje tomes of sectrets opgooien, die kan je dus ook maar voor minimaal 25 cent erop zetten. Zelfs bijvoorbeeld pages of blacksmithing kosten dus een kwartje.. Zo heeft commodity trading toch helemaal geen zin??
Idd. RMAH commodities is totaal zinloos met een harde ondergrens. Dit is hard ingaan tegen economische logica en marktwerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolf schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 15:02:
Een andere optie is dat de magic property roll pas wordt gedaan als je ID't, maar dat MF daar geen invloed op uitoefent. Het level en basis stat van het item staan immers al vast.
Nee, alles staat vast bij de drop.
Bosmonster schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 15:02:
[...]

Idd. RMAH commodities is totaal zinloos met een harde ondergrens. Dit is hard ingaan tegen economische logica en marktwerking.
Harde ondergrens is niet onlogisch, ze willen voorkomen dat je transacties van 1, 2, 6 cent etc moet gaan verwerken. Dat je niet 100 items voor 25 cent ipv 1 item voor 25 cent kan verkopen is dan wél onlogisch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Voor zover ik weet is er nog niet zwart op wit bevestigd dat de stats vastliggen bij de drop. Ik ga er wel vanuit dat dit het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 15:04:
[...]

Harde ondergrens is niet onlogisch, ze willen voorkomen dat je transacties van 1, 2, 6 cent etc moet gaan verwerken. Dat je niet 100 items voor 25 cent ipv 1 item voor 25 cent kan verkopen is dan wél onlogisch :P
Dat klopt niet. Dat minimum van $1.00 per transactie is er al (probeer maar eens 100K gold te kopen).

Het is de harde ondergrens van $0.25/eenheid die de boel verziekt.

Dat is ongeveer hetzelfde zeggen als: We gaan voortaan handelen in grondstoffen, maar de harde ondergrens is 10.000 euro/kilo, ongeacht of je hout of goud handelt...

[ Voor 18% gewijzigd door Bosmonster op 13-07-2012 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bosmonster schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 15:05:
[...]

Dat klopt niet. Dat minimum van $1.00 per transactie is er al (probeer maar eens 100K gold te kopen).

Het is de harde ondergrens van $0.25/eenheid die de boel verziekt.
Dat bedoel ik, dat je dus $0.25/100 eenheden zou willen opgeven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 15:07:
[...]

Dat bedoel ik, dat je dus $0.25/100 eenheden zou willen opgeven ;)
Ook dat doen ze al, aangezien het $0.25/100.000 gold is :P

Maar dan gaat de eenheid de prijs bepalen ipv... de prijs. Dan is ineens alles $0.25 en krijg je eenheid-handel oid.

Das ongeveer in de supermarkt alles 1 euro maken en dan de hoeveelheden aanpassen continu :+

Als ze nu gewoon die ondergrens 1 cent maken is er niks aan de hand en een grens leggen op wat uitbetaald wordt bijvoorbeeld (Google betaalt ook niet elke click uit van een cent)

Maar goed.. weer iets dat Blizzard compleet om zeep helpt met D3.. Ze lijken er wel een sport van te maken.

[ Voor 23% gewijzigd door Bosmonster op 13-07-2012 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
Bosmonster schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 15:09:
[...]

Maar dan gaat de eenheid de prijs bepalen ipv... de prijs. Dan is ineens alles $0.25 en krijg je eenheid-handel oid.

Das ongeveer in de supermarkt alles 1 euro maken en dan de hoeveelheden aanpassen continu :+
Haha, of dat je straks Kiloknallers op de RMAH hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdjager
Bosmonster schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 15:09:
[...]

Dat zou ook gek zijn, maar dan er in ieder geval nog marktwerking plaatsvinden.. nu is het gewoon gewoon totaal nutteloos.. Ik snap echt niet hoe ze dit kunnen bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

tdjager schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 15:11:
Dat zou ook gek zijn, maar dan er in ieder geval nog marktwerking plaatsvinden.. nu is het gewoon gewoon totaal nutteloos.. Ik snap echt niet hoe ze dit kunnen bedenken.
Ik heb dat wel vaker met spellen tegenwoordig, dat ik denk hoe komen ze erbij, wordt dat dan helemaal niet getest oid? Is er dan echt niemand die in de meeting room zegt, is dit nou wel zo'n goed idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Leuke discussie;

ZIe onder bij magic find.. En ja, Magic find heeft invloed op de kwaliteit van de items die je krijgt.

http://us.battle.net/d3/e...tems/equipment#magic-find

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darth Malak schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 15:16:
[...]

ZIe onder bij magic find.. En ja, Magic find heeft invloed op de kwaliteit van de items die je krijgt.

http://us.battle.net/d3/e...tems/equipment#magic-find
O rly? MF heeft invloed op de kwaliteit van de drops? You don't say! :+

Maar goed, dat is niet wat hij zegt, MF heeft 0,0 invloed op de roll van een item als hij eenmaal gedropped heeft. Of je 6 random affixes nou goede affixes zijn, of crap affixes heeft MF geen invloed op.
Voordat we die nutteloze discussie weer gaan krijgen...

[ Voor 26% gewijzigd door Angeloonie op 13-07-2012 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 15:15:
[...]

Ik zie 100.000 gold even als 1 eenheid.. Dus $0.25/500.000 gold gaat hem niet worden.
Waarom is 100.000 ineens 1 eenheid? Die eenheid kunnen ze ook 1.000.000 maken natuurlijk.

Dat is precies hetzelfde als zeggen dat Pages of Blacksmithing ineens per 18 gaan als eenheid. Maar Tomes of Secret dan weer 7 als eenheid? Oid?

Gold is dan even een makkelijk voorbeeld, omdat daar de hoeveelheid/eenheid niet zo heel veel uitmaakt, als de prijs maar klopt. Maar andere producten wil je gewoon per 1 kunnen aanschaffen, niet geforceerd per weet-ik-het-hoeveel.

Om de vergelijking met de 1 euro supermarkt er weer bij te pakken: Dan kun je Euroshopper tomatenpuree voortaan alleen nog in 10-literblikken kopen ofzo.. Terwijl je echt maar 2 schepjes nodig hebt voor je gerecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Bosmonster schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 15:05:
[...]

Dit klopt niet, voor Commodities word geen vaste dollar gerekend maar 15% van de verkoop prijs zie ook hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ShadowBumble schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 15:19:
[...]

Dit klopt niet, voor Commodities word geen vaste dollar gerekend maar 15% van de verkoop prijs zie ook hier.
Het gaat niet om de fees, het gaat om dat je niet voor minder dan $1 kunt kopen :P Je kunt momenteel niet 100.000 gold kopen, maar moet minimaal 400.000 kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
Angeloonie schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 15:17:
[...]

Maar goed, dat is niet wat hij zegt, MF heeft 0,0 invloed op de roll van een item als hij eenmaal gedropped heeft. Voordat we die nutteloze discussie weer gaan krijgen...
Breath in... Breath Out.... Wooooshhhaaaa.. Relax :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Angeloonie schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 15:17:
[...]

Maar goed, dat is niet wat hij zegt, MF heeft 0,0 invloed op de roll van een item als hij eenmaal gedropped heeft. Voordat we die nutteloze discussie weer gaan krijgen...
Je hoeft niet zo bijdehand te doen..

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/6080899688

De meeste weten dat de HOEVEELHEID drops veranderen met MF, niet dat het ook daadwerkelijk de kwaliteit beinvloedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Bosmonster schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 15:22:
[...]

Hey, maar die hoeveelheid drops verandert nou juist niet :+
uhm.. was het niet zo dat je met meer % MF gear soms meer rare drops op een pack of boss krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09-2017
Darth Malak schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 15:21:
[...]
Jawel... Want het is geen discussie maar een feit.

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gaan we weer...

Kan dit niet in de FAQ?
Magic find affects the quality of items you acquire from killing enemies (but not treasure chests, vases, weapon racks, or other environmental objects). It doesn’t give you a chance to get more items on a given kill – instead, it increases the chance that an item you find will be magical, and more potent than it would be otherwise.

When a monster drops an item, Diablo III randomly determines the item’s quality from a chart that includes item quality and the number of affixes present. The game randomly "rolls" on each property in the chart to determine which affixes your item will get. Your magic find score is applied as a bonus to these rolls.

For example, if a monster has a 4% chance to drop a 6-affix rare item and you have +50% magic find, it now has a 6% chance to drop that item.

Item quality is checked in the following order:

Legendary
6-affix rare
5-affix rare
4-affix rare
2-affix rare
1-affix rare
magic item
Using the above example, when your roll ‘misses’ a higher-level item quality, the item generator proceeds to the next lowest item quality in the chain (in this case, checking to see if you got a 6-affix rare, then checking for a 5-affix rare, and so on). Your magic find bonus applies to each roll. If the same monster has a 10% chance to drop a 5-affix rare item and you have 50% magic find, you now have a 15% chance to get a 5-affix rare item.

In a group, all players' magic find bonuses are averaged. So, if you’re in a four person group where two players each have +20% magic find and the other two players have none, all four players will effectively have +10% to magic find.

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2012 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darth Malak schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 15:21:
[...]

Ik doe niet bijdehand, je geeft hem een antwoord op zijn vraag (En ja, Magic blabla), wat een onjuist antwoord is die specifieke vraag. Dan corrigeer ik je.

En voor iedereen die dan meeleest leg ik het meteen even uit, voordat er wéér verwarring ontstaat.
De meeste weten dat de HOEVEELHEID drops veranderen met MF, niet dat het ook daadwerkelijk de kwaliteit beinvloedt.
Niet helemaal waar, alleen NV beinvloed de hoeveelheid drops, maar dan niet door de MF, maar door het mechanisme dat je bij 4/5 stacks gegarandeerd rares krijgt. MF zelf veranderd alleen whites in blues/rares/legendaries, dus er droppen niet meer items, wel meer blues/rares/legendaries doordat de item quality verhoogd wordt.

[ Voor 38% gewijzigd door Angeloonie op 13-07-2012 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arachnan
Darth Malak schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 15:24:
[...]

uhm.. was het niet zo dat je met meer % MF gear soms meer rare drops op een pack of boss krijgt?
"Magic find affects the quality of items you acquire from killing enemies (but not treasure chests, vases, weapon racks, or other environmental objects). It doesn’t give you a chance to get more items on a given kill – instead, it increases the chance that an item you find will be magical, and more potent than it would be otherwise."

Nee dus ;) Het drop aantal is hetzelfde, maar de kwaliteit ervan gaat omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
Darth Malak schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 15:24:
[...]

Nee. Hooguit dat er wat magics, rares worden. Voorlopig wel weer mijn dosis D3 Topic op GoT gehad. Toedels!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nr. 9
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-01-2022
edit: al gepost

[ Voor 91% gewijzigd door Nr. 9 op 13-07-2012 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

microoo schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 15:25:
[...]

Nee. Hooguit dat er wat magics, rares worden. Voorlopig wel weer mijn dosis D3 Topic op GoT gehad. Toedels!
Ok precies dus daarmee als magics rare worden, dus meer rares.. Prima, zoals ik al zei dus.. En inderdaad mijn dosis ook wel weer gehad hiero..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Laatst online: 12:13
microoo schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 15:25:
[...]

Maar dat zegt hij toch juist ook, meer rare drops.
Dus je krijgt niet meer drops, dat zullen er nog steeds bijvoorbeeld 4 zijn, maar de kans dat er van die 4 een aantal rare zijn wordt groter. Je hebt dus kans op meer rare drops.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Laatst online: 11-09 17:50
Ik krijg mn goud van vannochtend nog niet verkocht. Zal wel helemaal niets worden dan denk ik :) De wachtrijen lopen per minuut op en niemand die het koopt!

Even een crosspost, sorry ;)

mouzetc in "[PC] Diablo 3 Trading topic"

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Tja, als het goedkoper zou zijn...

Als de prijzen onder de 1,- per 1.000.000 zouden zijn zou ik het nog wel overwegen. Nu gaat het nergens over. Op dit moment is het veel efficienter om een paar uur te farmen dan om je zuur verdiende centen er aan uit te geven.

[ Voor 78% gewijzigd door Blaat op 13-07-2012 15:36 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Bosmonster schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 15:20:
[...]

Het gaat niet om de fees, het gaat om dat je niet voor minder dan $1 kunt kopen :P Je kunt momenteel niet 100.000 gold kopen, maar moet minimaal 400.000 kopen.
Ah nu snap ik hem :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolf schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 15:32:
Tja, als het goedkoper zou zijn...

Als de prijzen onder de 1,- per 1.000.000 zouden zijn zou ik het nog wel overwegen. Nu gaat het nergens over. Op dit moment is het veel efficienter om een paar uur te farmen dan om je zuur verdiende centen er aan uit te geven.
Het is nog veel efficienter om een uurtje langer te werken en het dan te kopen, Tegen $0.25/100.000 farm je niet op per uur, dus kun je die farmtijd beter werken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Angeloonie schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 15:40:
[...]

Het is nog veel efficienter om een uurtje langer te werken en het dan te kopen, Tegen $0.25/100.000 farm je niet op per uur, dus kun je die farmtijd beter werken :+
Ik doelde meer op het vinden van goede items. Ik steamroll act 2 inferno best wel snel (iets van 70 min) en daarin vind ik meestal wel twee of meerdere items die 2m of meer waard zijn. Dan is de verhouding opeens niet meer zo scheef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolf schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 15:44:
[...]

Ik doelde meer op het vinden van goede items. Ik steamroll act 2 inferno best wel snel (iets van 70 min) en daarin vind ik meestal wel twee of meerdere items die 2m of meer waard zijn. Dan is de verhouding niet meer zo scheef.
Ja ok dan niet meer inderdaad :)
Helaas blijft dat altijd een kansspelletje, de avonden dat ik niets nuttigs vond in de afgelopen weken kan ik niet meer op 2 handen tellen :P Al ben ik ook wel wat kritischer en salvage ik bijna alles, qua DH gear zal ik niet snel een verbetering vinden, en meestal heb ik telkens net-niet items :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-09 16:25

Flapmo

and back is gigi!

Wolf schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 15:44:
[...]

Ik doelde meer op het vinden van goede items. Ik steamroll act 2 inferno best wel snel (iets van 70 min) en daarin vind ik meestal wel twee of meerdere items die 2m of meer waard zijn. Dan is de verhouding opeens niet meer zo scheef.
Ik verdien in een dag voldoende voor een top tier item, en die vind jij niet gemiddeld 1 per dag :p.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Flapmo schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 15:47:
[...]

Ik verdien in een dag voldoende voor een top tier item, en die vind jij niet gemiddeld 1 per dag :p.
Ik ook, maar een top tier item kan je niet eten. Dus dan gaan we toch maar werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Wolf schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 15:50:
[...]

Ik ook, maar een top tier item kan je niet eten. Dus dan gaan we toch maar werken.
Tenzei je hem op een taart laat printen :P Geeft je 2.5% meer kans op een vol gevoel :Y)

[ Voor 8% gewijzigd door Ryan1981 op 13-07-2012 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Daar komt nog eens bij dat ik de botters/farmers het echte geld niet gun. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18

Neelon

FOR PONY!!!

Ryan1981 schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 15:05:
Voor zover ik weet is er nog niet zwart op wit bevestigd dat de stats vastliggen bij de drop. Ik ga er wel vanuit dat dit het geval is.
Ik kan de blue post zo niet terugvinden, maar er is wel degelijk bevestigd dat de rolls bepaald worden als het item dropped.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Neelon schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 16:12:
[...]

Ik kan de blue post zo niet terugvinden, maar er is wel degelijk bevestigd dat de rolls bepaald worden als het item dropped.
Ik ga er vanuit dat je gelijk hebt maar in dit geval no pictures no proof O-) . Je bent niet de eerste die aangeeft het bewijs gezien te hebben :P

Verder begrijp ik uit het voorgaande dat je dus verplicht wordt om de prijs per eenheid op te geven in plaats van de prijs voor het totaal dat je verkoopt. Dat is idd erg vaag. Ik snap dat ze een minimum transactie waarde willen aanhouden van 1$ ofzo, maar als ik 1E10+3141 tomes of secrets wil verkopen voor 2ct per stuk dan moet dat gewoon kunnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18

Neelon

FOR PONY!!!

Ryan1981 schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 16:17:
[...]

Ik ga er vanuit dat je gelijk hebt maar in dit geval no pictures no proof O-) . Je bent niet de eerste die aangeeft het bewijs gezien te hebben :P

Verder begrijp ik uit het voorgaande dat je dus verplicht wordt om de prijs per eenheid op te geven in plaats van de prijs voor het totaal dat je verkoopt. Dat is idd erg vaag. Ik snap dat ze een minimum transactie waarde willen aanhouden van 1$ ofzo, maar als ik 1E10+3141 tomes of secrets wil verkopen voor 2ct per stuk dan moet dat gewoon kunnen :P
Ah, eindelijk gevonden.

https://twitter.com/Bashiok/statuses/213474406507356160

are existing un identified legendaries going to be upgraded?
No, identifying doesn't roll items. The item is rolled when it drops. Identifying it is just the 'opening a present' ritual.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 17:29

ormagon

Definitely Maybe

Ryan1981 schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 16:17:
[...]

Ik zal hem nog even opzoeken, dit werd bevestigd toen mensen hun legendaries gingen opsparen en niet identifyen omdat ze ermee wouden wachten tot patch 1.04. Toen heeft een blue gezegd dat dit geen zin heeft omdat de roll allang bepaald is bij het droppen, is enkel gedaan voor het spanningselement.

/edit
Niet de Battle.net post maar twitter van Bashiok:

[ Voor 5% gewijzigd door ormagon op 13-07-2012 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Ok bij deze zijn jullie de eerste die het bewijs gevonden hebben _/-\o_ Niet dat mijn nieuwsgierigheid te sterk was om mijn unidentified items toch te identifyen :o helaas was het voor allemaal wel -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 08:13
ormagon schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 16:38:
[...]

Ik zal hem nog even opzoeken, dit werd bevestigd toen mensen hun legendaries gingen opsparen en niet identifyen omdat ze ermee wouden wachten tot patch 1.04. Toen heeft een blue gezegd dat dit geen zin heeft omdat de roll allang bepaald is bij het droppen, is enkel gedaan voor het spanningselement.

/edit
Niet de Battle.net post maar twitter van Bashiok:
Op de blog post van Blizzard zelf over Magic Find gear swapping staat impliciet toch ook dat de stats bepaald worden na de kill en niet tijdens de identify? Lijkt mij meer dan genoeg bewijs.

http://us.battle.net/d3/en/blog/6583302/Magic_Find_Gear_Swapping-7_3_2012

[ Voor 10% gewijzigd door Ted_W op 13-07-2012 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Ted_W schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 16:47:
[...]

Op de blog post van Blizzard zelf over Magic Find gear swapping staat impliciet toch ook dat de stats bepaald worden na de kill en niet tijdens de identify? Lijkt mij meer dan genoeg bewijs.
Dat zou kunnen, tijdens de eerdere discussie was die blog post er nog niet en ik heb sinds dien niet gekeken. Er staat mij wel bij dat die blog meer ging over het triggeren van meer rares i.p.v. magic/normal items en hier het identify meganisme niet behandeld werdt.

Feit blijft dat je een unidentified item kan ruilen/verkopen voor gold via trade en het dus theoretisch mogelijk was geweest dat de stats gegenereerd werdern door het identifyen. Er is dus wel degelijk bevestigd nu dat dit niet het geval is. (Of als we op de conspiracy theory toer gaan zegt hij dat om te voorkomen dat iedereen ze bewaard en er opeens heel veel nieuwe legendaries zijn)

Persoonlijk hoop ik dat de buff snel komt want ik vind het dan veel leuker om een legendary te vinden. Persoonlijk denk ik dat het voor blizzard het makkelijkste is om de legendaries gewoon extra random affixes te geven. In dat geval hebben alle legendaries het potentieel de sterkste wapens in het spel te worden en gemiddel meer kans om een redelijk wapen te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12:48
iemand nog hulp nodig tot en met inferno act 2?
verveel me inmiddels toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryan1981 schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 16:53:
[...]
Persoonlijk hoop ik dat de buff snel komt want ik vind het dan veel leuker om een legendary te vinden. Persoonlijk denk ik dat het voor blizzard het makkelijkste is om de legendaries gewoon extra random affixes te geven. In dat geval hebben alle legendaries het potentieel de sterkste wapens in het spel te worden en gemiddel meer kans om een redelijk wapen te zijn.
Extra random affixes hoeft van mij nog niet zo, ze hebben er bijna allemaal wel 1 of 2. Het gaat vooral om de vaste affixes die te laag zijn, bijv. Windforce: +112-224 minimum en +149-298 maximum damage. Een mooie rare heeft al +250-450.
Fix dat en je bent klaar. Overigens wil ik ook weer niet zien dat ze het te veel boosten, want dan loopt iedereen weer met dezelfde legendaries rond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Ryan1981 schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 16:53:
[...]

Dat zou kunnen, tijdens de eerdere discussie was die blog post er nog niet en ik heb sinds dien niet gekeken. Er staat mij wel bij dat die blog meer ging over het triggeren van meer rares i.p.v. magic/normal items en hier het identify meganisme niet behandeld werdt.

Feit blijft dat je een unidentified item kan ruilen/verkopen voor gold via trade en het dus theoretisch mogelijk was geweest dat de stats gegenereerd werdern door het identifyen. Er is dus wel degelijk bevestigd nu dat dit niet het geval is. (Of als we op de conspiracy theory toer gaan zegt hij dat om te voorkomen dat iedereen ze bewaard en er opeens heel veel nieuwe legendaries zijn)

Een deel van de stats kun je al zien voordat je het item identified. Armor van items varieert enigszins (bij gelijkblijvend itemlevel) en dat is al direct zichtbaar. Idem met de blockchance van een schild.

Wapens hebben hetzelfde met DPS, maar een hele grote contributie van de wapen DPS komt van random stats zoals +X% damage of +X-Y fire damage, enz... en die stats zie je nog niet voordat je identified.

Pagina: 1 ... 8 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging