Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:48

Grvy

Bot

Gundogan schreef op zondag 15 juli 2012 @ 01:51:
[...]

10-12k dps is goed genoeg voor sword and board. Je gaat als het goed is toch niet tot nauwelijks dood en je doet genoeg damage om alles dodo te hebben voordat ze enragen. Waarschijnlijk heb je te weinig hp (moet uiteindelijk rond de 50-65k zitten, afhankelijk van andere stats), armor (9-12k buffed) en res (toch wel 800 minimaal). Ook kan een hoge block % (minimaal 25%, vanaf 45% wordt het nogal makkelijk als je andere stats ook goed zijn, maar dan heb je speciale items nodig uiteraard) + redelijke block amount (ilvl62 of ilvl63 schild) enorm helpen, maar het hoeft niet als de rest goed is.

Ook wat LoH en/of life regen helpt, zeker bij bosses.
Armor heb ik wel buffed; met goede passive's die screenshot klopt niet want zoals gezegd ben achievs aan het hunten dus mn skills staan niet goed :p Res 800 haal ik ook met War Cry erbij.. >:)

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-08 21:25
Hm, met monk even van ~500 LoH naar ~1700 LoH gegaan en ik ga nog te snel dood in act 3 Inferno, kreeg dit keer wel een elite dood maar meh. Geen geld meer en geen zin meer. Dit spel verveelt me gigantisch. Als ik begin act 1 te farmen kom ik tot aan de cemetery voordat ik uitlog van verveeldheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy

Grvy

Bot

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/211qips.jpg

Hier deze is beter; dit is met juiste skills + juiste buffs etc.

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:52
Gundogan schreef op zondag 15 juli 2012 @ 01:51:
[...]

10-12k dps is goed genoeg voor sword and board. Je gaat als het goed is toch niet tot nauwelijks dood en je doet genoeg damage om alles dood te hebben voordat ze enragen. Waarschijnlijk heb je te weinig hp (moet uiteindelijk rond de 50-65k zitten, afhankelijk van andere stats), armor (9-12k buffed) en res (toch wel 800 minimaal). Ook kan een hoge block % (minimaal 25%, vanaf 45% wordt het nogal makkelijk als je andere stats ook goed zijn, maar dan heb je speciale items nodig uiteraard) + redelijke block amount (ilvl62 of ilvl63 schild) enorm helpen, maar het hoeft niet als de rest goed is.

Ook wat LoH en/of life regen helpt, zeker bij bosses.
Met deze stats kun je act 3 al doen... haha. Zoveel HP heb je overigens helemaal niet nodig. Tegen de 50k is meer dan genoeg en hiermee kun je alles ingame clearen, zeker nu alles generfed is. (Ik kan niet ontkennen dat meer HP altijd beter is voor onze %-based heal, maar ga hier tegen de 50k echt niet meer op focussen, kost je een enorme bak met centen die je veel beter kan investeren. Sowieso, ALS je het dan doet, kijk dan zoveel mogelijk naar Vit en geen +%life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:34

Gundogan

Rip and tear, until it is done

sn0x0r schreef op zondag 15 juli 2012 @ 01:57:
[...]

Met deze stats kun je act 3 al doen... haha. Zoveel HP heb je overigens helemaal niet nodig. Tegen de 50k is meer dan genoeg en hiermee kun je alles ingame clearen, zeker nu alles generfed is. (Ik kan niet ontkennen dat meer HP altijd beter is voor onze %-based heal, maar ga hier tegen de 50k echt niet meer op focussen, kost je een enorme bak met centen die je veel beter kan investeren. Sowieso, ALS je het dan doet, kijk dan zoveel mogelijk naar Vit en geen +%life.
Ahja, post-1.03... :p

Die stats die ik hier post zijn inferno clearable stats btw (en waarschijnlijk ruim clearable tegenwoordig). 50k hp kan prima inderdaad, maar als de rest van je stats niet optimaal zijn, kan een grotere pool niet zo verkeerd zijn. ;)

Volgens mij zit ik nu met sword and board op buffed: 12k dps, 900-1000 res, 48% block met ilvl63 schild, 12k armor, 300 LoH en 58k hp. Daarmee is inferno kindergarten-mode.
Grvy schreef op zondag 15 juli 2012 @ 01:57:
[afbeelding]

Hier deze is beter; dit is met juiste skills + juiste buffs etc.
Meer hp en res dus en misschien een schild met iets meer block %. Rest is prima lijkt me.

[ Voor 13% gewijzigd door Gundogan op 15-07-2012 02:13 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
Gundogan schreef op zondag 15 juli 2012 @ 02:08:
[...]

Ahja, post-1.03... :p

Die stats die ik hier post zijn inferno clearable stats btw (en waarschijnlijk ruim clearable tegenwoordig). 50k hp kan prima inderdaad, maar als de rest van je stats niet optimaal zijn, kan een grotere pool niet zo verkeerd zijn. ;)

Volgens mij zit ik nu met sword and board op buffed: 12k dps, 900-1000 res, 48% block met ilvl63 schild, 12k armor, 300 LoH en 58k hp. Daarmee is inferno kindergarten-mode.

[...]

Meer hp en res dus en misschien een schild met iets meer block %. Rest is prima lijkt me.
Hier ben ik het helemaal mee eens. :) Maar dat heb hem dan ook net in PM ff verteld. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 16:52
Pay to win :+

Veels teveel voor betaald, als er nog crit en crit damage opzat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:10
Ik had een klein vraagje, Ik meen me te herinneren dat er een versie was voor Free to play tot lvl 13. Ik kan er niks van vinden in de topicstart en elke google link brengt me naar een pagina die niet meer bestaat.

Is deze gecancelled of zoek ik gewoon niet goed genoeg?
De eerste 2 waren erg nice. Maar ik weet niet of ik deze nu nog leuk ga vinden.

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darker
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-08 14:46
SeenD schreef op zondag 15 juli 2012 @ 11:42:
Ik had een klein vraagje, Ik meen me te herinneren dat er een versie was voor Free to play tot lvl 13. Ik kan er niks van vinden in de topicstart en elke google link brengt me naar een pagina die niet meer bestaat.

Is deze gecancelled of zoek ik gewoon niet goed genoeg?
De eerste 2 waren erg nice. Maar ik weet niet of ik deze nu nog leuk ga vinden.
Er zijn guest passes die worden geleverd bij een gekochte versie. Je moet dus even iemand vinden die hem al gekocht heeft en degene lief aankijken voor zijn /haar guestpass :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:10
Darker schreef op zondag 15 juli 2012 @ 12:06:
[...]

Er zijn guest passes die worden geleverd bij een gekochte versie. Je moet dus even iemand vinden die hem al gekocht heeft en degene lief aankijken voor zijn /haar guestpass :)

* SeenD kijkt lief in de rondte... O+

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Creqaw schreef op zondag 15 juli 2012 @ 01:55:
Hm, met monk even van ~500 LoH naar ~1700 LoH gegaan en ik ga nog te snel dood in act 3 Inferno, kreeg dit keer wel een elite dood maar meh. Geen geld meer en geen zin meer. Dit spel verveelt me gigantisch. Als ik begin act 1 te farmen kom ik tot aan de cemetery voordat ik uitlog van verveeldheid.
Welke volgorde neem je dan? Cemetery doe je over het algemeen pas met 5 stacks voor de events.

Overigens moet ik zeggen dat Act 1 met veel MF al een stuk leuker is dan zonder. Ook pak ik alleen nog maar 60+ op en laat de rest liggen (ook rares). Dit maakt het uiteindelijk uitpluizen van je pack 10x leuker, ipv dat je in een run 5x bij de vendor staat om rommel te verkopen.

Ik kan dus alleen maar aanraden: Draag MF (200+ met stacks) en laat rommel liggen, ook rares. En maak je niet te druk om trash. Probeer juist er een uitdaging van te maken het zo snel mogelijk te doen.

Anyway.. zo haal ik nog een beetje lol uit Act 1. Andere acts zijn de moeite van het farmen niet waard, ook al heb ik heel Inferno uitgespeeld..

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 15-07-2012 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Ik heb Diablo III nu 'uitgespeeld' voor zover dat kan op normal.
Mijn interesse ben ik nu dus een beetje verloren in Diablo III, en met de komst van Guild Wars 2 heb ik besloten dat ik Diablo III wil verkopen.

Weet iemand of ik dit spel via mijn BattleID kan verwijderen, en dan op een ander account (Het account van de koper) kan plaatsen?

Of dat ik anders mijn gehele BattleID (Zit toch alleen Diablo III op) erbij verkoop? - En zo ja, kan diegene dan alle gegevens incl gebruikersnaam wijzigen?

Alvast bedankt! :)

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is zo dat je armor en res in verhouding 10 tot 1 moet uppen voor maximaal dmg red. Is er ook een verhouding voor health tot dmg red? Aangezien armor en res na een bepaalde hoeveelheid minder effectief worden. Ik ben bekend met de formules, maar ik heb een algemene richtlijn nodig.

Bijvoorbeeld 20K op 5K/500 armor/res.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 18:16
Heuj, heb relatief makkelijk Diablo gekilled op hardcore nightmare met m'n Demon Hunter. Ze is in ieder geval al verder gekomen dan haar voorganger. Niet echt veel close calls gehad tot nog toe, hell wordt vast ook een breeze.

/me klopt af

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy

Grvy

Bot

Out of time debuff.. serieus.. :')

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:49
HardCoreGamer schreef op zondag 15 juli 2012 @ 12:37:
Mijn interesse ben ik nu dus een beetje verloren in Diablo III, en met de komst van Guild Wars 2 heb ik besloten dat ik Diablo III wil verkopen.

Weet iemand of ik dit spel via mijn BattleID kan verwijderen, en dan op een ander account (Het account van de koper) kan plaatsen?
Nee
Of dat ik anders mijn gehele BattleID (Zit toch alleen Diablo III op) erbij verkoop? - En zo ja, kan diegene dan alle gegevens incl gebruikersnaam wijzigen?
Gebruikersnaam is je e-mail, ik denk dat dit wel kan, officieel mag dit van blizzard niet, en denk ook niet dat er veel animo is voor '2e' hands games?
:+
[/quote]

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
HardCoreGamer schreef op zondag 15 juli 2012 @ 12:37:

Je doet je naam niet bepaald eer aan met deze uitspraak. Als je normal hebt uitgespeeld ben je ongeveer 1/3 met de tutorial. Het echte spel begint pas met Inferno. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:53

Rannasha

Does not compute.

Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2012 @ 12:39:
Het is zo dat je armor en res in verhouding 10 tot 1 moet uppen voor maximaal dmg red. Is er ook een verhouding voor health tot dmg red? Aangezien armor en res na een bepaalde hoeveelheid minder effectief worden. Ik ben bekend met de formules, maar ik heb een algemene richtlijn nodig.

Bijvoorbeeld 20K op 5K/500 armor/res.
Als je bekend bent met de formules, dan hoef je alleen maar de afgeleide van de effective HP formule naar Vit en Res bepalen en die gelijk te stellen aan elkaar. Als je in die vergelijking je huidige waardes invult krijg je de verhouding.

Overigens worden stats niet minder effectief als je er meer van krijgt, effective HP schaalt lineair met zowel Vit als Res en Armor.

In jouw voorbeeld:
1 Vit = 1.43 Res = 14.3 Armor

Overigens worden Res en Armor ondergewaardeerd in deze berekening. EHP is enkel een nuttige variabele wanneer er geen healing is. Met LoH, healthglobes, potions, enz... zijn armor en res een stuk nuttiger.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

FreqAmsterdam schreef op zondag 15 juli 2012 @ 13:56:
[...]

Je doet je naam niet bepaald eer aan met deze uitspraak. Als je normal hebt uitgespeeld ben je ongeveer 1/3 met de tutorial. Het echte spel begint pas met Inferno. :+
I know, I know.
Maar de omgevingen (Per act) van het spel zijn voor mijn gevoel de hele tijd hetzelfde, het verhaal heb ik na één keer ook wel gezien; Dus uiteindelijk heeft het voor mij niet veel replay waarde meer...

Daarom zou ik te spel graag weer willen verkopen, want €60,- euro voor 10 uur gameplay is wel een beetje erg duur; Niet waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HardCoreGamer schreef op zondag 15 juli 2012 @ 14:00:
[...]

Daarom zou ik te spel graag weer willen verkopen, want €60,- euro voor 10 uur gameplay is wel een beetje erg duur; Niet waar?
Jammer, dikke pech, kan niet. Hij zit aan je account, dus zou je je account moeten verkopen (wat overigens niet toegestaan is).

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

[...]

I know, I know.
Maar de omgevingen (Per act) van het spel zijn voor mijn gevoel de hele tijd hetzelfde, het verhaal heb ik na één keer ook wel gezien; Dus uiteindelijk heeft het voor mij niet veel replay waarde meer...

Wat je wilt kan niet... Blizard wijzigt alleen battlenet naam e.d. na overleggen van bewijs e.d. Als die nieuwe persoon niet zijn eigen naam op zijn account heeft komt hij dus met van alles in de problemen, zoals e.v.t. koppelen paypal, creditcard, whatnot... En het is strikt tegen de battlenet regels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

I know, I know.
Verhaal? Zit er verhaal in dan? :+

De replaywaarde zit hem in beter worden en het spel op steeds hogere moeilijkheidsgraad kunnen beaten. Niet in het flinterdunne verhaal. Het is een hack&slash, geen Baldur's Gate...
Mjah.. 60 euro is al teveel betalen en 10 uur is door normal (de tutorial) heen rushen. Dan vraag je er ook wel een beetje om.

Ik heb net ook GW2 besteld hoor overigens, maar dat duurt nog anderhalve maand. In de tussentijd vermaak ik me nog wel met Diablo 3 en daarna af en toe waarschijnlijk ook nog wel.

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 15-07-2012 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Je kan je battlenet account prima verkopen, moet je alleen wel even naar de vraag en aanbod sectie van tweakers. Tja en al die mensen die in paniek raken, 0,0 ervaring met dat soort dingen. Maar is het niet een beetje onhandig om 60 euro neer te leggen voor een spel dat je maar voor 33% speelt?

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Bosmonster schreef op zondag 15 juli 2012 @ 14:13:
Mjah.. 60 euro is al teveel betalen en 10 uur is door normal (de tutorial) heen rushen. Dan vraag je er ook wel een beetje om.

Ik heb net ook GW2 besteld hoor overigens, maar dat duurt nog anderhalve maand. In de tussentijd vermaak ik me nog wel met Diablo 3 en daarna af en toe waarschijnlijk ook nog wel.
Waarschijnlijk denk ik er, wanneer ik mijn laptop over ongeveer een maand binnen heb, anders over. (Dan kun ik zelfs onderweg nog hack&slashen)

Maar voor nu ligt Diablo 3 te 'verstoffen' voor zover dat digitaal kan. :9

[ Voor 18% gewijzigd door iApp op 15-07-2012 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Postius schreef op zondag 15 juli 2012 @ 14:32:
Je kan je battlenet account prima verkopen, moet je alleen wel even naar de vraag en aanbod sectie van tweakers. Tja en al die mensen die in paniek raken, 0,0 ervaring met dat soort dingen. Maar is het niet een beetje onhandig om 60 euro neer te leggen voor een spel dat je maar voor 33% speelt?
Ik heb gekeken op de website van Blizzard, en zo te zien kan ik mijn account prima verkopen.
Enkel heb ik nog niet gevonden hoe ik mijn naam wijzig, maar ik ben van mening dat dit moet lukken. :)

Edit: Sorry voor dubbelpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy

Grvy

Bot

HardCoreGamer schreef op zondag 15 juli 2012 @ 14:36:
[...]

Ik heb gekeken op de website van Blizzard, en zo te zien kan ik mijn account prima verkopen.
Enkel heb ik nog niet gevonden hoe ik mijn naam wijzig, maar ik ben van mening dat dit moet lukken. :)

Edit: Sorry voor dubbelpost.
Wat snap je niet? Het mag NIET. Kijk de EULA eens door.
Ownership/Selling of the Account or Virtual Items.
Blizzard does not recognize the transfer of World of Warcraft Accounts or BNET Accounts (each an “Account”). You may not purchase, sell, gift or trade any Account, or offer to purchase, sell, gift or trade any Account, and any such attempt shall be null and void. Blizzard owns, has licensed, or otherwise has rights to all of the content that appears in the Game. You agree that you have no right or title in or to any such content, including without limitation the virtual goods or currency appearing or originating in the Game, or any other attributes associated with any Account. Blizzard does not recognize any purported transfers of virtual property executed outside of the Game, or the purported sale, gift or trade in the “real world” of anything that appears or originates in the Game. Accordingly, you may not sell in-game items or currency for “real” money, or exchange those items or currency for value outside of the Game.

http://us.blizzard.com/en-us/company/legal/wow_tou.html

Disclaimer: het maakt mij niet uit of je het verkoopt of niet; maar Blizzard gaat je echt niet helpen ermee.. Dus hoe jij op de blizzard website kan zien dat het prima kan.. vaag. :D

Als je het wilt verkopen zal je de minder legale wegen moeten bewandelen. ;)

[ Voor 65% gewijzigd door Grvy op 15-07-2012 14:42 ]

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Omdat ik op die website zie dat ik bijna al mijn gegevens kan wijzigen, inclusief mijn BattleTag.
Dat bedoel ik met "op de website te zien kan ik mijn account prima verkopen".

En trouwens, dit vind ik ook wel een leuke: "you may not sell in-game items or currency for “real” money".
Ehm, wat doet Diablo III in het Auction House? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy

Grvy

Bot

HardCoreGamer schreef op zondag 15 juli 2012 @ 14:44:
Omdat ik op die website zie dat ik bijna al mijn gegevens kan wijzigen, inclusief mijn BattleTag.
Dat bedoel ik met "op de website te zien kan ik mijn account prima verkopen".

En trouwens, dit vind ik ook wel een leuke: "you may not sell in-game items or currency for “real” money".
Ehm, wat doet Diablo III in het Auction House? :P
Lees eens door....

Outside of the game.

Overigens zijn dit de WoW EULA; maar diezelfde (tot bepaalde extend) gelden ook voor D3.

Hier de D3 EULA.
Attempt to sell, sublicense, rent, lease, grant a security interest in or otherwise transfer any copy of the Game or your rights to the Game to any other party in any way not expressly authorized herein.
http://us.blizzard.com/en-us/company/legal/d3_eula.html

[ Voor 28% gewijzigd door Grvy op 15-07-2012 14:48 ]

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Laatst online: 16-09 18:16
[...]

Je doet je naam niet bepaald eer aan met deze uitspraak. Als je normal hebt uitgespeeld ben je ongeveer 1/3 met de tutorial. Het echte spel begint pas met Inferno hardcore. :+
Fixed :+

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 18:56

Flapmo

and back is gigi!

Down schreef op zondag 15 juli 2012 @ 14:48:
[...]
[...]

Je doet je naam niet bepaald eer aan met deze uitspraak. Als je normal hebt uitgespeeld ben je ongeveer 1/3 met de tutorial. Het echte spel begint pas met Inferno hardcore inferno. :+

Fixed :+
Fixed.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Hoe vaak gebruik je als DH strafe? Ik heb nog geen DH gespeeld dus ik heb geen idee hoeveel waarde die laatste stat op deze drop creert:

Afbeeldingslocatie: http://img94.imageshack.us/img94/5931/d32kk.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorgal21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-09 12:05

thorgal21

Forum Noob

Ik ga vrijdag diablo 3 halen, omdat ik dan terug kom van vakantie, moet ik nog met dingen rekening houden in het begin van de game? Ben echt helemaal onbekend met diablo games.. Iemand tips / opmerkingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net 2x unique's gevonden in 1 warden/butcher run. De teller staat momenteel op 21.
Als ze nou allemaal nog eens iets waard waren was ik ondertussen al rijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Ben je aan het zoeken voor een leuke offhand voor een vriend, kom je een leuk item tegen die veel te underpriced is:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Suvte.png

Gotta love the AH :P.
Ik heb het gevoel dat niet veel mensen weten wat offhands waard zijn. Misschien wat meer in verdiepen :>.

[ Voor 26% gewijzigd door Jerry op 15-07-2012 16:47 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Ben straks en gisteren maar ff bezig geweest met een monk char. Moet zeggen tot nu toe (pas lvl 15) een erg leuke afwissleing van het zuiver ranged ellende zoeken met de WD! :)

Vraag me alleen erg af of ik tijdens normal en levelen moet gaan voor 1H met shield of met 2x 1H of misschien toch een 2H...

[ Voor 26% gewijzigd door Darth Malak op 15-07-2012 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
Delph schreef op zondag 15 juli 2012 @ 16:28:
Hoe vaak gebruik je als DH strafe? Ik heb nog geen DH gespeeld dus ik heb geen idee hoeveel waarde die laatste stat op deze drop creert:

[afbeelding]
Single buff affixes voor abilities zijn bijna zelden veel waard en ook deze is geen uitzondering. Deze chest is interessanter voor een monk dan een DH iig. Ik zeg niet dat hij waardeloos is voor een DH, maar deze zal hem niet kopen vanwege de increased CHC op Strafe. Dat hij 2 sockets heeft maakt hem wel lekker en ook mooi wat Vit.

Waarom het meer een Monk item is is vanwege de Armor / Vit combinatie. DH's hebben compleet geen interesse in tank-ability die laten zich zo nu en dan one-shotten maar vermijden over het algemeen damage volledig door movement / smoke. De meesten daarvan gaan dan ook puur damage en CHC / CHD. Monks moeten nog aardig wat kunnen tanken en veel armor, dex en vit zijn dan lekker. Ik denk dat deze chest je nog best wat op kan leveren. Jammer dat er geen extra resistance stat op zit, dan had je hier zeker een miljoentje (of meer) in je stash zitten.
Darth Malak schreef op zondag 15 juli 2012 @ 16:52:
Ben straks en gisteren maar ff bezig geweest met een monk char. Moet zeggen tot nu toe (pas lvl 15) een erg leuke afwissleing van het zuiver ranged ellende zoeken met de WD! :)

Vraag me alleen erg af of ik tijdens normal en levelen moet gaan voor 1H met shield of met 2x 1H of misschien toch een 2H...
Doe wat je zelf het lekkerste vind. Voordeel van Shield is dat je wat meer tanky bent en wat meer klappen kan vangen, zeker i.c.m. dodge mantra + armor rune. Anderzijds heb je met 2x 1hander of een 2hander lekker wat dmg en gaat alles snel dood. Als je het niet erg vindt om af en toe dood neer te vallen en het meeste snel in elkaar te kunnen beuken ga je daar lekker voor.

Ik heb zelf pas een paar dagen me monk op lvl 60 en heb tijdens het lvl'en hoofdzakelijk een shield gebruikt, maar nu op lvl 60 en act 3 inferno pak ik 2x 1-hander met veel LoH. Nog steeds moet je wel wat Resistance stacken, maar dat komt bij een monk zo makkelijk dat dit niet echt voor problemen zorgt. Wel mis je gewoon wat tank-ability door het niet kunnen blocken. En 25% van je attacks blocken is dan toch best veel. (Houd er rekening mee dat ALS je shield gaat gebruiken je altijd een pakt met een hoge block kans, minimaal zo'n 22% imo, anders zet het weinig zoden aan de dijk!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal,

Heb een leuke item gevonden op de AH, niet zo heel duur. ben wel benieuwd wat hij waard is omdat ik toch niet zoveel van gloves af weet. wel gezocht en gekeken maar precieze prijs niet. 5-9 mil, te duur of niet?

Afbeeldingslocatie: http://s7.postimage.org/m56sarhjr/Gloves_Gladiator_s_string.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jerry schreef op zondag 15 juli 2012 @ 16:45:
Ben je aan het zoeken voor een leuke offhand voor een vriend, kom je een leuk item tegen die veel te underpriced is:
[afbeelding]

Gotta love the AH :P.
Ik heb het gevoel dat niet veel mensen weten wat offhands waard zijn. Misschien wat meer in verdiepen :>.
Is inderdaad leuk om zo'n dingen te vinden. Ik had gisteren iets vergelijkbaars toen ik n paar gloves gekocht had om WW spec op m'n barb te testen. Ongeveer 80 Str en Vit, 33CHD, 8.5CHC voor net geen 2M, vond ze eigenlijk wel goedkoop dus om te proberen ze voor 4.3M op AH gezet, waarvoor ze dus ook eruit gingen. :) Daarnaast nog 2 leuke 2H Crossbows gevonden, 1 al verkocht met 1076DPS en wat atk speed voor 2.9M en nog 1 op de AH nu met 1244DPS en n socket, die gaat wel wat duurder eruit denk ik. :9
Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2012 @ 17:14:
Hoi allemaal,

Heb een leuke item gevonden op de AH, niet zo heel duur. ben wel benieuwd wat hij waard is omdat ik toch niet zoveel van gloves af weet. wel gezocht en gekeken maar precieze prijs niet. 5-9 mil, te duur of niet?

[afbeelding]
Ongeveer vergelijkbaar met die gloves die ik gisteren doorverkocht heb, alleen meer Str en minder Vit, denk dat je wel in de goeie richting zit met die prijs als je ziet dat die van mij voor 4.3M eruit gingen.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2012 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

sn0x0r schreef op zondag 15 juli 2012 @ 17:05:
[...]

[...]

Doe wat je zelf het lekkerste vind. Voordeel van Shield is dat je wat meer tanky bent en wat meer klappen kan vangen, zeker i.c.m. dodge mantra + armor rune. Anderzijds heb je met 2x 1hander of een 2hander lekker wat dmg en gaat alles snel dood. Als je het niet erg vindt om af en toe dood neer te vallen en het meeste snel in elkaar te kunnen beuken ga je daar lekker voor.

Ik heb zelf pas een paar dagen me monk op lvl 60 en heb tijdens het lvl'en hoofdzakelijk een shield gebruikt, maar nu op lvl 60 en act 3 inferno pak ik 2x 1-hander met veel LoH. Nog steeds moet je wel wat Resistance stacken, maar dat komt bij een monk zo makkelijk dat dit niet echt voor problemen zorgt. Wel mis je gewoon wat tank-ability door het niet kunnen blocken. En 25% van je attacks blocken is dan toch best veel. (Houd er rekening mee dat ALS je shield gaat gebruiken je altijd een pakt met een hoge block kans, minimaal zo'n 22% imo, anders zet het weinig zoden aan de dijk!)
Yep.. vond toevallig vrij snel een redelijke leuke rare 2h speciaal voor monk.. Doe meer damage maar stuk trager maar speelt wel lekker.. Maar ja.. normal is ook wel behoorlijk makkelijk. Zal waarschijnlijk wel naar een shield gaan switchen afhankelijk wat ik vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extremezz
  • Laatst online: 14-02-2024
Als leek zou ik graag willen weten wat deze nummertjes betekenen,ik gebruik gewoon het wapen met het hoogste cijfer :)
Wat betekenen bv deze waardes bv van bovenstaande afbeelding
+ 87 density
+111 vitality
+56 resistance to all elements
343 armor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

extremezz schreef op zondag 15 juli 2012 @ 18:19:
Als leek zou ik graag willen weten wat deze nummertjes betekenen,ik gebruik gewoon het wapen met het hoogste cijfer :)
+ 87 density
+111 vitality
343 armor
Ga de topicstart maar even lezen, sorry maar dit kan je zelfs googlen... psychoclown in "[PC] Diablo 3 - Deel 28"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-07 01:14
frankdewal schreef op zondag 15 juli 2012 @ 16:36:
Ik ga vrijdag diablo 3 halen, omdat ik dan terug kom van vakantie, moet ik nog met dingen rekening houden in het begin van de game? Ben echt helemaal onbekend met diablo games.. Iemand tips / opmerkingen?
Als het spel te moeilijk wordt, ga naar de AH en koop items met de primary stat voor je karakter (dexterity voor DH en Monk, strength voor Barbarian, en intelligence voor de rest) en wapens met hoge damage. Normal moet - zeker met de AH erbij - geen enkel probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
sn0x0r schreef op zondag 15 juli 2012 @ 17:05:
[...]

Single buff affixes voor abilities zijn bijna zelden veel waard en ook deze is geen uitzondering. Deze chest is interessanter voor een monk dan een DH iig. Ik zeg niet dat hij waardeloos is voor een DH, maar deze zal hem niet kopen vanwege de increased CHC op Strafe. Dat hij 2 sockets heeft maakt hem wel lekker en ook mooi wat Vit.

Waarom het meer een Monk item is is vanwege de Armor / Vit combinatie. DH's hebben compleet geen interesse in tank-ability die laten zich zo nu en dan one-shotten maar vermijden over het algemeen damage volledig door movement / smoke. De meesten daarvan gaan dan ook puur damage en CHC / CHD. Monks moeten nog aardig wat kunnen tanken en veel armor, dex en vit zijn dan lekker. Ik denk dat deze chest je nog best wat op kan leveren. Jammer dat er geen extra resistance stat op zit, dan had je hier zeker een miljoentje (of meer) in je stash zitten.
Staat erop met min bid 3,9 m en buyout van 10m, vergeleken met vergelijkbare chests was 1m nog aan de lage kant ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extremezz
  • Laatst online: 14-02-2024
YopY schreef op zondag 15 juli 2012 @ 18:35:
[...]

Als het spel te moeilijk wordt, ga naar de AH en koop items met de primary stat voor je karakter (dexterity voor DH en Monk, strength voor Barbarian, en intelligence voor de rest) en wapens met hoge damage. Normal moet - zeker met de AH erbij - geen enkel probleem zijn.
Alles is te googlen ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon
  • Laatst online: 09-09 17:29

ormagon

Definitely Maybe

extremezz schreef op zondag 15 juli 2012 @ 18:19:
+ 87 density
+111 vitality
343 armor
Natuurlijk is alles te googlen, maar dit zijn een beetje de basisprincipes van het spel en zou erg veel tijd kosten om uit te leggen. Zoek even rustig op de site van diablo 3 naar de verschillende hero's en hun eigenschappen. Het zijn heel simpel gezegd waardes die de statistieken van je karakter veranderen.

Dexterity geeft een monk per punt 1% van zijn base attack erbij als damage, alsook dodge change en met de juiste passive verhoogt het je armor. Vitality geeft levens. Resistance to all element verhoogt je weerstand tegen alle soorten aanvallen (fire, cold, poison, physical etc.) en armor verhoogt je armor rating wat ook weer de weerstand tegen alle soorten aanvallen verhoogt. Maar zo zijn er nog 1000 verschillende statistieken die allemaal hun eigen ding doen. Zoek daar dus even een uitleg voor :).

Google: "dexterity diablo 3" en de eerste die je krijgt:
http://diablo.wikia.com/wiki/Dexterity

Alle attributen staan hier uitgelegd:
http://www.diablowiki.net/Attributes

[ Voor 6% gewijzigd door ormagon op 15-07-2012 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
iemand hier online die een wp na ghom inferno heeft voor mij? ik kan geen pub channel joinen de komede 3 dagen (digitale purchase)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:54
Leuk spelen samen met een barb! (zelf wiz)

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/18lsog.jpg

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:41
Toch eens benieuwd... als je mouse over doet op bijv. je fire resistance.... hoeveel mitigation geeft het dan?

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ongeloofelijk, er zijn dus wapens met 1k DPS en 18 reduced level requirements. Heb je opeens 8k dps als level 43 monk.... En ik zit nog maar in Nightmare.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2012 @ 20:04:
Ongeloofelijk, er zijn dus wapens met 1k DPS en 18 reduced level requirements. Heb je opeens 8k dps als level 43 monk.... En ik zit nog maar in Nightmare.
Meh, ik zat dacht ik op 14k DPS eind Nightmare, je bent zo OP dan, echt hilarisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Ik voel me al op als ik met 1k dps in nightmare loop met mn demon hunter -.- Ik vind ball lightning trouwens een heerlijke skill.. Ik weet niet of hij het beste is, maar ik vind het heel erg leuk om ermee door tegenstanders te schieten :P
Sowieso.. Mijn alternative chars gaat echt veel sneller/makkelijker als mn main char, omdat ik drops van mn main gebruik voor de alts.. Met AH lijkt het me helemaal te makkelijk worden.

[ Voor 23% gewijzigd door aicaramba op 15-07-2012 21:59 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenTimes
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-09 12:27
Ben nu bezig met m'n wiz lvl 58 op hell act 3 en heb eigenlijk helemaal geen moeite met de vijanden. Normal mobs kan ik over het algemeen gewoon tanken >:) en een beetje kiten werkt goed tegen eigenlijk alle champs/elites (met uitzondering van een erg vervelende combo).

Mijn stats zijn:

6,6K dps
14K hp
4,5K armor
250-300 res all
1,1K hp regen

Ik ben nu aan het testen wat voor mij de beste skills zijn en gebruik deze skills:
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/wizard#aclRQO!aWf!aaZbYb

Ik vraag me nu af of spectral blades met thrown blades beter is dan de magic missile die ik gebruik. ze doen volgens mij iets minder dmg, maar wel meerdere tegelijk.

Ik hoor graag jullie mening hier over.

Do Android phones dream of electric iSheep? - D3 Hero: http://eu.battle.net/d3/en/profile/TenTimes-2313/hero/1848749

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netsrek
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Wat doen de meeste van jullie met Magic/Rare? Salvagen of verkopen bij merchant?
Ik Salvage nu bijna alles omdat je weer van dit items krijgt waarmee je nieuwe kan maken, maar zat op een gegeven moment met 300 Subtle Essence..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:26
Netsrek schreef op zondag 15 juli 2012 @ 21:59:
Wat doen de meeste van jullie met Magic/Rare? Salvagen of verkopen bij merchant?
Ik Salvage nu bijna alles omdat je weer van dit items krijgt waarmee je nieuwe kan maken, maar zat op een gegeven moment met 300 Subtle Essence..
Enkel op inferno de moeite om je ongebruikte lvl 60's te salvagen, de rest maak je eigenlijk verlies op en vendor je beter :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Netsrek schreef op zondag 15 juli 2012 @ 21:59:
In principe heb je niets meer aan essences, zodra je act 1 van de volgende difficulty goed kunt doen..
Persoonlijk craft ik nu wel op hell, omdat ik niet zo snel verder kom, zonder AH.. De essences van nightmare zijn nu dan ook helemaal niet meer nuttig.. Pas in de difficulty welke je in wil gaan craften (omdat je niet meer verder komt bijvoorbeeld) komen de essences pas van pas.. Maar zelfs in hell heb je meer kans op goede drops dan crafts, dus is het niet heel erg nuttig.

[ Voor 8% gewijzigd door aicaramba op 15-07-2012 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht iemand advies nodig hebben, liefst barbarian aangezien ik hiermee de meeste ervaring heb, of upgrades voor mijn gear, welke hieronder in de link staat, pm Morgause#2608.

http://imgur.com/ztf6D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netsrek
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
aicaramba schreef op zondag 15 juli 2012 @ 22:01:
[...]

In principe heb je niets meer aan essences,
Ok. Ik speel nu met me eerste char, lvl 39 DH en zit in NM. Eigenlijk kan ik dan dus beter alles verkopen om zo me GOLD wat omhoog te gooien. Ik craft ook bijna niks, maar dacht dat het handig zou zijn voor later. Elke difficulty heeft dus weer z'n eigen essences.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Netsrek schreef op zondag 15 juli 2012 @ 22:05:
[...]

Ok. Ik speel nu met me eerste char, lvl 39 DH en zit in NM. Eigenlijk kan ik dan dus beter alles verkopen om zo me GOLD wat omhoog te gooien. Ik craft ook bijna niks, maar dacht dat het handig zou zijn voor later. Elke difficulty heeft dus weer z'n eigen essences.
Jep.. Bewaren voor later heb je niets aan, want dan heb je andere essences nodig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Vruchtbaar dagje geweest vandaag. Butcher neer, Magda neer op inferno en weer wat upgrades voor mijn DH. Van 41 K vita ,20 K dps en 49 all res naar 52 K vita ,39 K dps & 260 all res. Nu eerst weer eens gaan farmen in Act 1 een aantal uur en misschien nog paar leuke dingen zien te vinden om me all res omhoog te krikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal,

[afbeelding]
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/2rffukg.png

Van de mooie gekochte gloves, mijn eerste 8 mil is nu binnen, heb de 1e 7 overgeslagen :)
ben nu nog in nightmare maar dit kon ik niet laten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 18:56

Flapmo

and back is gigi!

Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2012 @ 23:06:
[...]

[afbeelding]

Van de mooie gekochte gloves, mijn eerste 8 mil is nu binnen, heb de 1e 7 overgeslagen :)
Item names or didnt happen ;) (bedoel je ook gekocht voor 6k, of stond die er toevallig onder :?)

[ Voor 8% gewijzigd door Flapmo op 15-07-2012 23:28 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flapmo schreef op zondag 15 juli 2012 @ 23:27:
[...]

Item names or didnt happen ;) (bedoel je ook gekocht voor 6k, of stond die er toevallig onder :?)
Dan zal die originele verkoper nu wel vloekend achter z'n PC zitten (of al gezeten hebben). "6k?!?! Ik bedoelde 6M!!!" >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10:34
en weer een avond gespeeld, act 1 run gedaan en stukje act 2 weer wat verder gekomen. met mn DH

99k dmg met SS 25K Vit en nu 400 ress, en dat ress was echt wel nodig zat begin van de avond op 100.
en werd altijd geoneshot. Ik focuste eerst ook alleen op Dex en had ook 110k dmg, maar nu dus iets minder dmg en veel meer res, en kan nu wat meer gerust vechten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flapmo schreef op zondag 15 juli 2012 @ 23:27:
[...]

Beetje Copy paste maar ik heb hem wel gekocht voor 6k, en voor 9k verkocht. na 3 uur was hij verkocht. als ik weer thuis ben zal ik kijken of ik dan zonder edit kan pasten. weet niet hoevel tijd ik heb deze week.

Maar je mag me op me woord geloven

7650000/6000=1275x verdubbled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Laatst online: 13:58
Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2012 @ 08:31:
[...]

Maar je mag me op me woord geloven

7650000/6000=1275x verdubbled.
2^1275 :?

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snap het niet, ik had hem gekocht voor 6000 en 7650000 ervoor gekregen (na wat aftrek van fee). dus de 6000 is 1275x over de kop gegaan na 3 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Laatst online: 13:58
Haphap. :P

spoiler:
Ik bedoelde dat je zei 1275x verdubbeld was, wat een factor 2^1275, niet een factor 1275.

Ik weet, het is nog vroeg..

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-07 12:09
Grvy schreef op zondag 15 juli 2012 @ 13:45:
Out of time debuff.. serieus.. :')
Annoying eh...met veel pijn en moeite heb je d'r één neer, de rest op <5% niks aan het handje, gwn rustig doorkiten *denk je*...bam alsnog dood.
De eerste keer overwoog is serieus te stoppen..but then again..it's addictive...
Grvy schreef op zondag 15 juli 2012 @ 14:37:
[...]

Wat snap je niet? Het mag NIET. Kijk de EULA eens door.
Binnen 30 dagen kan je de koop wel ontbinden volgens die EULA toch?
Darth Malak schreef op zondag 15 juli 2012 @ 16:52:

2H of dual wielding gaat je gemakkelijk af tot aan halverwege hell, gwn zorgen voor goed veel armor of vit op je gear, dan heb je geen shield nodig..daarna, ligt 't aan je sleepstijl/skill set. One with all + seize initiative houd je monk iig in one piece tot aan inferno.

Anders gezegd: ik had geen idee wat ik deed behalve items equippen die méér damage/life/armor(ie. gaf 't groen bij hoveren -> equippen :+) gaven tot ik ergens in act4 hell was..en dat werkte prima :P

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 19:39
Zaterdag is mijn melee tank wizard eindelijk lvl 60 geworden. Langzaam aan mijn gear een beetje verbeterd. Mijn melee tank wizard ziet er nu als volgt uit:

Class: Wizard
LVL: 60
Life: 35.000
DPS: 17.500
Armor: 6.000
All Res: 400
HP Regen: 850
MF: 88%

Skills:
- Spec Blade (deep cuts)
- Disintegrate (wide beam)
- Frost Nova (cold snap)
- Hydra (venom)
- Archon (pure power)
- Energy Armor (Prism)

Hiermee farm ik nu act 3 hell en vind regelmatig leuke dingen tussen de vele slechte meuk. Zo moest ik nog dringend een goede chest armor hebben en op mijn 5de run dropte ineens de armor die ik wilde hebben. Mijn act 3 run bestaat uit eerst even de wall afleggen met archon om NV op te bouwen en vervolgens de hele tower naar beneden werken richting Azmo voor veel rare loot.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal,

[afbeelding]
Zijn die prutsdingen serieus geld waard?
/me vermoedt dat hij nog eens serieus moet gaan kijken naar wat dingen waard zijn voor ze op de AH te knallen...
Daar had ik echt niet meer dan 50K voor gevraagd :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit weekend ook een runnetje of 3 totaal gedaan in A3, 2 solo en eentje met vrienden. Toch wel wat leuke items gewonnen varierend van 1M tot 3 die enkele tot tientallen M waard zijn. Beste was een 730 dps spear met 850 LoH en 80 crit damage en 185 dex, ondanks 150 lagere dps was ie een upgrade voor m'n monk. Heb ook twee A2's gedaan maar echt... de hoeveelheid troep die daar dropt is niet te geloven. Om over A1 nog maar te zwijgen. 99% vendorcrap :/

@Knetter duh dex/vit/crit/crit dmg da's DH en ook monk's wet dream :D

[ Voor 7% gewijzigd door porn* op 16-07-2012 10:29 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Sir_Hendro schreef op maandag 16 juli 2012 @ 09:55:
Zaterdag is mijn melee tank wizard eindelijk lvl 60 geworden. Langzaam aan mijn gear een beetje verbeterd. Mijn melee tank wizard ziet er nu als volgt uit:

Class: Wizard
LVL: 60
Life: 35.000
DPS: 17.500
Armor: 6.000
All Res: 400
HP Regen: 850
MF: 88%

Skills:
- Spec Blade (deep cuts)
- Disintegrate (wide beam)
- Frost Nova (cold snap)
- Hydra (venom)
- Archon (pure power)
- Energy Armor (Prism)

Hiermee farm ik nu act 3 hell en vind regelmatig leuke dingen tussen de vele slechte meuk. Zo moest ik nog dringend een goede chest armor hebben en op mijn 5de run dropte ineens de armor die ik wilde hebben. Mijn act 3 run bestaat uit eerst even de wall afleggen met archon om NV op te bouwen en vervolgens de hele tower naar beneden werken richting Azmo voor veel rare loot.
Niet echt een build of wel? :9 Random skills die je kan toepassen bij elkaar geraapt omdat je gear goed genoeg is. Wil niet zeggen dat het kan werken, vindt het alleen een vreemde skill combinatie.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Postius schreef op maandag 16 juli 2012 @ 10:34:
[...]

Niet echt een build of wel? :9 Random skills die je kan toepassen bij elkaar geraapt omdat je gear goed genoeg is. Wil niet zeggen dat het kan werken, vindt het alleen een vreemde skill combinatie.
Random? Ik vind het volledig logisch. Hij zei melee tank wizard, dat is 99% van de keer een CM build. Spectral blades proc'd crits, Frost Nova voor perma stun, Hydra om ze te killen als ze in perma stun zitten en laser... ok die is wat random. Verder is de Archon daar omdat het alles sloopt vanwege hooge damage en met een CM build is er amper cooldown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Postius schreef op maandag 16 juli 2012 @ 10:34:
[...]

Uitleg:

- Spec blade gebruik ik omdat ik niet zo van ranged attack hou.
- Disintegrate gebruik ik om grote groepjes even snel om te blazen.
- Frost Nova gebruik ik als een grote groep of sterke monster op mij staan te hakken. Even frost en dan hun killen.
- Venom Hydra is mijn DPS buddy. Deze zuigt de HP razend snel uit de monsters. Eventueel te gebruiken om te kiten, iets wat ik zelde doe.
- Archon gebruik ik om moeilijke elite's razend snel mee neer te leggen. Soort van emergency mode.
- Energy Armor spreekt voor zich, gewoon een dikke armor + resist boost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Sir_Hendro schreef op maandag 16 juli 2012 @ 10:42:
[...]

Uitleg:

- Frost Nova gebruik ik als een grote groep of sterke monster op mij staan te hakken. Even frost en dan hun killen.
- Venom Hydra is mijn DPS buddy. Deze zuigt de HP razend snel uit de monsters. Eventueel te gebruiken om te kiten, iets wat ik zelde doe.
- Archon gebruik ik om moeilijke elite's razend snel mee neer te leggen. Soort van emergency mode.
Jou uitleg is nog aardig random in vergelijking met wat ik dacht dat je deed =X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
@Creqaw:
Crit build moet nog komen omdat dat veel geld kost. Momenteel moet ik helaas nog even leven met de CD's zoals ze zijn. Hopelijk komt daar gauw verandering in dankzij hoge CHC :)

Frost Nova spam is wel handig vanaf act 4. >:)

[ Voor 11% gewijzigd door Sir_Hendro op 16-07-2012 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 14:18

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Sir_Hendro schreef op maandag 16 juli 2012 @ 10:42:
[...]

Uitleg:

Ik heb sinds gisteren mij wiz-chick ook op level 60 en ik speel nagenoeg met exact dezelfde skills om exact dezelfde redenen. Het enige wat ik anders doe is i.p.v. frost nova die sneeuw regen (hoe heet die skill??) casten om zo de enemy te slowen en alvast wat HP af te snoepen. Verder gebruik ik geen Hydra maar die skill waarmee je meer DPS krijgt en minder armor...

Ga ik vanavond toch jouw setup even proberen. Die Hydra snoept HP af van de enemy en jij krijgt dit erbij? Sounds good...

[ Voor 5% gewijzigd door FloydRaalte op 16-07-2012 10:54 ]

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
FloydRaalte schreef op maandag 16 juli 2012 @ 10:52:
[...]

Het enige wat ik anders doe is i.p.v. frost nova die sneeuw regen (hoe heet die skill??) casten om zo de enemy te slowen en alvast wat HP af te snoepen.
Blizzard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
@FloydRaalte

Meer DPS heb ik niet nodig, minder armor is echt een no-go omdat armor juist ervoor zorgt dat ik tanky ben en veel hits kan opvangen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 14:18

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Sir_Hendro schreef op maandag 16 juli 2012 @ 10:54:
@FloydRaalte

Meer DPS heb ik niet nodig, minder armor is echt een no-go omdat armor juist ervoor zorgt dat ik tanky ben en veel hits kan opvangen. :)
Ik heb me blind gestaard op 'meer DPS'. Ik heb nu 16k DPS en met die skill aan doe ik rond de 20k DPS. Echter gaat mijn Armor dan wel van 8500 naar 7500 (ongeveer).

Ga ik vanavond toch jouw setup even proberen. Vooral die Hydra klinkt lekker. Als het goed begrijp zorgt hij dus voor HP regen?

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
FloydRaalte schreef op maandag 16 juli 2012 @ 10:57:
[...]

Ik heb me blind gestaard op 'meer DPS'. Ik heb nu 16k DPS en met die skill aan doe ik rond de 20k DPS. Echter gaat mijn Armor dan wel van 8500 naar 7500 (ongeveer).

Ga ik vanavond toch jouw setup even proberen. Vooral die Hydra klinkt lekker. Als het goed begrijp zorgt hij dus voor HP regen?
Nee, Hydra schiet poison bolts en die laten een poison pool achter op de plek waar het monster geraakt wordt. Deze pools stacken dus als een monster lang op 1 plek blijft staan (bijv door hem te freezen) dan doet poison hydra erg veel dmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
m'n eerste miljoehoen ohjeah 8) :9~

[ Voor 16% gewijzigd door maratropa op 16-07-2012 11:10 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
FloydRaalte schreef op maandag 16 juli 2012 @ 10:57:
[...]

Venom Hydra doet relatief veel DPS. Je zou hem in een grote kunnen spawnen en dan 1 rondje eromheen rennen, voila ze zijn dood. Ik zelf gebruik hem om de mobs iets sneller om te leggen. Ik zelf doe 75%+ van de damage en de rest komt van de Hydra. Soms kan je hem in de tower van Act 3 ook op grappig plekken spawnen waar monsters staan waar je nog niet heen kunt en dan klan je gewoon toekijken hoe een hydra zelfs een hele pack elites in minder dan 30 seconden plat legt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
ik kan je aanraden deze niet meteen uit te geven aan upgrades maar te investeren in goedkope items op de AH. Het principe geld maakt geld is zeker van toepassing op de D3 AH :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
  • Laatst online: 16-09 16:59
Vraagje over GoldFarmen...
Momenteel lukt Act1 Inferno mij prima met heel af en toe een dead door heldhaftig gedrag.
Ik start dan chapter 9, ga naar Fields of Misery (Beetje rondlopen, zo nu en dan een cave), Festering Woods (Allebei de crypts) en dan de Halls of Agony in en de Butcher verslaan.
Loop dan met 5x NV en heb dan 107%GF en 115%MF...
Totale opbrengst is dan een kleine 80K...

Hoe krijg ik dit meer, zonder GF gear aan te schaffen? Of is dit dan wel het maximale?
Graag wat tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
NegativeFreal schreef op maandag 16 juli 2012 @ 11:16:
Momenteel lukt Act1 Inferno mij prima met heel af en toe een dead door heldhaftig gedrag.
Ik start dan chapter 9, ga naar Fields of Misery (Beetje rondlopen, zo nu en dan een cave), Festering Woods (Allebei de crypts) en dan de Halls of Agony in en de Butcher verslaan.

Hoe krijg ik dit meer, zonder GF gear aan te schaffen? Of is dit dan wel het maximale?
Graag wat tips.
Je hebt op dit moment half GF half MF, misschien is het verstandiger om op 1 van de 2 te focussen. Maar voordat je dat doet moet je je afvragen wat je voorkeur heeft: Ga ik liever voor de zekere GF zodat je weet wat elke run oplevert of gok je op goede drops met MF zodat de ene run niks oplevert maar de volgende run misschien 10 slechte runs goedmaakt.

Persoonlijk hou ik meer van het tweede omdat ik de spanning leuker vind van het iden van rares.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Is het zo dat bij gebruik van MF dat je dan ook meer rare drops krijgt als je NV 5 hebt? Want ik heb in mijn gear al 88% MF zitten en dan met NV5 zit op ergens bij 160% ofzo.

Met NV5 drops per pack:
70% kans op 2 rare drops.
20% kans op 1 rare drop.
10% kans op 3 rare drops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
Sir_Hendro schreef op maandag 16 juli 2012 @ 11:22:
Is het zo dat bij gebruik van MF dat je dan ook meer rare drops krijgt als je NV 5 hebt? Want ik heb in mijn gear al 88% MF zitten en dan met NV5 zit op ergens bij 160% ofzo.
Ja, de NV stacks verhogen sowieso je MF (meer MF verhoogt de kwaliteit van de drop, dus grotere kans dat white -> magic, magic -> rare, rare -> legendary). Maar met full stack heb je ook nog eens de gegarandeerde rares.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
NegativeFreal schreef op maandag 16 juli 2012 @ 11:16:

Graag wat tips.
Cemetery of the Forsaken meepakken voor 3 crypts en 3-x champion packs en kans op 2 events?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:52
Timeless schreef op maandag 16 juli 2012 @ 11:26:
[...]

Cemetery of the Forsaken meepakken voor 3 crypts en 3-x champion packs en kans op 2 events?
en niet vergeten het terug lopen vanaf Leorics manor ofzo.
Zie ook bijv mijn filmpje:) YouTube: Diablo III Inferno Act1 Barb Pack run

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gold Farmen is sowieso iets waar je je niet blind op moet staren. Je doet OF gold runs, in bijvoorbeeld Arreat crater, of je doet MF-runs warden/butcher.

Die laatste doe ik zo:
- Festering woods (2 vaste NV + 1-3 buiten)
- Leoric's mannor (vaste NV + nog een zooitje vaak) -> terug tot die toren als die spawnt (hier zitten er soms wel 5-6 heel dicht bij elkaar)
- Cemetery (vaste packs + events)
- Halls of Agony (warden/butcher)

Dit is te doen in ongeveer 30-45 minuten afhankelijk van hoeveel haast je hebt en je gear.

Met de 5NV pak je in zo'n run ook tegen de 100K gold op zonder dat je er echt iets voor doet. Meestal heb ik ongeveer 2 packs vol met 60/61+ items. De rest pak ik niet op.

[ Voor 28% gewijzigd door Bosmonster op 16-07-2012 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Gold run MOET je gewoon doen in die skeleton cave van de Festering Woods. Je start in broken blade quest bij de 2e waypoint en loopt de onderste skeleton cave in. Je krijgt een checkpoint melding en nu kun je alles killen en je krijgt veel gold! Vervolgens quit / resume en weer alles killen in de cave quit / resume... ect ;)

Die skeletons daar droppen gold als een mofo. Zekers je dan ook nog eens dikke +gold% gear erbij draagt is het helemaal feest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bosmonster schreef op maandag 16 juli 2012 @ 11:36:
Gold Farmen is sowieso iets waar je je niet blind op moet staren. Je doet OF gold runs, in bijvoorbeeld Arreat crater, of je doet MF-runs warden/butcher.

Die laatste doe ik zo:
- Festering woods (2 vaste NV + 1-3 buiten)
- Leoric's mannor (vaste NV + nog een zooitje vaak) -> terug tot die toren als die spawnt (hier zitten er soms wel 5-6 heel dicht bij elkaar)
- Cemetery (vaste packs + events)
- Halls of Agony (warden/butcher)

Dit is te doen in ongeveer 30-45 minuten afhankelijk van hoeveel haast je hebt en je gear.

Met de 5NV pak je in zo'n run ook tegen de 100K gold op zonder dat je er echt iets voor doet. Meestal heb ik ongeveer 2 packs vol met 60/61+ items. De rest pak ik niet op.
Wrom doe jij nog act 1 runs? Te weinig tijd? Ik vind het zo zonde om stacks te bouwen in A1 terwijl de loot zo laag level is, met jouw gear (deed je niet 60+k dps?) kun je toch makkelijk Core of Arreat (of die ene eerder, hoe heet ie ook weer) etc doen en dan Siegebreaker? Die dropte gisteren nog voor een paar miljoen voor me :)

Begin zelf altijd net na Siegebreaker en clear alles tot het spinnetje/Azziemodan (hoewel die laatste echt nog nooit iets gedropped heeft dat ook maar in de buurt kwam van verkoopbaar :P ).

[ Voor 9% gewijzigd door porn* op 16-07-2012 11:48 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
  • Laatst online: 16-09 16:59
@ Delph; Ik vind het half om half wel leuk eigenlijk, het goud komt aardig binnen en per pack krijg ik tot nu toe altijd wel 1 of 2 rare's plus minimaal 4 magic items. Misschien dat ik hier nog in kan overwegen omdat het anders aan te pakken. Bedankt voor je tip. Het 'uitpakken' is zekers leuk, vooral als je ineens een iLVL62 hebt :D

@ Timeless; Helemaal vergeten, bedankt voor de tip. Die gaat zeker mee in de run.

@ Bosmonster; Die toren bij Leoric ben ik helemaal vergeten. Neem ik ook nog mee voor "Scabbard of Talic the Defender". Dan heb ik mijn achievements voor Act1 allemaal binnen.

Allen, bedankt voor de tips... vanavond weer wat te doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel nu enkele weken barbarian, en heb ondertussen een set bij elkaar gemaakt.

Mocht je upgrades hebben, ben ik bereid hier dik voor te betalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 08:13
Sir_Hendro schreef op maandag 16 juli 2012 @ 10:54:
@FloydRaalte

Ook ik gebruik een melee wiz met in eerste instantie veel all res (1.2K buffed) en armor (10K buffed) en lage dps (ongeveer 17K of zo). Maar killen, met name champs en elites, in 4p party games duurt gewoon een eeuwigheid en dat begon me mateloos te irriteren.

Ik heb nu mijn dps aardig omhoog geschroefd door een off-hand te gebruiken ipv een shield. Ook heb ik meer int, ApOnC en Crit% items in gebruik ten koste van all res en armor. Zit nu buffed op all res 1K ongeveer en armor op 7K. Dps is gestegen naar ongeveer 38K. Qua surviveablity ben ik er voor mijn gevoel zelfs op vooruit gegaan. Staar je dus niet blind op armor en all res.

Mijn spells zijn:
- Wicked Winds (voor de CM procs)
- EB met Chain Reaction rune (main dmg)
- Teleport met Safe Passage rune (kan zowel offensief als defensief gebruikt worden, echt een aanrader)
- Frost Nova met Bone Chill rune (extra dmg is altijd goed)
- Diamond met Crystal Shell rune Skin (nogal logisch voor een tank wiz)
- Energey Armor met Prismatic Rune (ook logisch lijkt mij)

Als passives gebruik ik:
- Blur
- Cold Blooded
- CM (hoe kan dit ook anders)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Middnight
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-03-2013
Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2012 @ 11:57:
Speel nu enkele weken barbarian, en heb ondertussen een set bij elkaar gemaakt.

Mocht je upgrades hebben, ben ik bereid hier dik voor te betalen!
Man wat een leuke gear-set! Kan ik maar enkel van dromen :'(
Is de resistance wel niet wat aan de lage kant voor a3/4 of is dat nog meer dan voldoende ?

[ Voor 11% gewijzigd door Middnight op 16-07-2012 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
@Ted_W
Qua 4 player party heb je helemaal gelijk. Daarom doe ik nu tijdelijk ook alleen solo tot ik een goede crit gear heb samen gesteld. Dan ga ik weer 4 players party doen. Solo kom ik prima uit de voeten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 17-05 22:30
Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2012 @ 23:06:
[...]

[afbeelding]

Snap eigenlijk niet wat er zo boeiend is aan die gloves? Ok leuke str en beetje vit, maar gaat het nu om die crit chance en dmg? Ik zou ze nooit kopen voor dat geld iig.

Die prijzen van tegenwoordig gaan nergens meer over, super inflatie. Maar goed het is relatief want als je zelf iets vindt dat verkoop je het gewoon zo duur. Enige wat nu gebeurd is dat vendor sales en gold pickup minder waard is. Oftewel niets meer oppakken of gewoon dumpen.

[ Voor 3% gewijzigd door Bulls op 16-07-2012 12:17 ]

Pagina: 1 ... 10 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging