Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 12:53
chrisO schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 16:10:
[...]

Ik heb nu dus 12k dps en +/- 240 res en daarmee maak ik weinig kans tegen special mobs, maakt het dan zoveel verschil als ik 300-400 res zou hebben in plaats van +/- 240?
Welk char speel je ?

Mijn barb heeft 40K HP, 11K DPS en 200 van elke ress of zo, en dat is in mijn Magic Find farm setje en dan loop ik met mijn ogen dicht door act1 heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-09 16:18
ActualFantasy schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 16:11:
[...]

Welk char speel je ?

Mijn barb heeft 40K HP, 11K DPS en 200 van elke ress of zo, en dat is in mijn Magic Find farm setje en dan loop ik met mijn ogen dicht door act1 heen.
Ik speel als monk en heb 20K HP, 12K DPS en dus +/- 240 res

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03 01:55

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

ActualFantasy schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 15:56:
[...]

Wat houdt je tegen om met het geld wat je verdient in het spel, iets te kopen op de AH ? Zo heeft Blizzard het toch bedoelt ? Zo hoor je het spel toch te spelen ?

Als ze gewild hadden dat je niet kon handelen, hadden ze dat er wel uitgelaten.
Volgens mij is het meer noodzakelijk kwaad waar blizzard zijn voordeel uit heeft gehaald en er geld mee kan verdienen ipv dat het naar 3rd parties gaat. Ik kan me goed voorstellen waarom mensen zonder AH willen spelen. Wat er nu gebeurt had ik en volgens mij de rest van de wereld vanaf het begin al aan zien komen met de announcement van de RMAH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
PizZa_CalZone schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 16:13:
[...]

Volgens mij is het meer noodzakelijk kwaad waar blizzard zijn voordeel uit heeft gehaald en er geld mee kan verdienen ipv dat het naar 3rd parties gaat. Ik kan me goed voorstellen waarom mensen zonder AH willen spelen. Wat er nu gebeurt had ik en volgens mij de rest van de wereld vanaf het begin al aan zien komen met de announcement van de RMAH.
Wat verdient blizzard aan de gewone AH ?

Helemaal niks toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
ActualFantasy schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 16:14:
[...]

Helemaal niks toch.
Gold wat ze vervolgens verkopen op de RMAH >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

chrisO schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 16:12:
[...]

Ik speel als monk en heb 20K HP, 12K DPS en dus +/- 240 res
Ik snap niet hoe je met zo weinig HP en lage resists er voor kiest om zonder shield te spelen.. Maar ja, ik ben maar een naab monk. Gebruik je wel de passive skill voor 20% meer all resist enzo.. Ben de naam vergeten.

Als je een aardig shield kunt vinden met iets van 20% block ofzo en de matra of evasion (die dodge geeft) gebruikt samen met iets van 500 LOH zou het al een stuk beter moeten gaan.

[ Voor 18% gewijzigd door Darth Malak op 24-07-2012 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
chrisO schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 16:15:
[...]

Gold wat ze vervolgens verkopen op de RMAH >:)
Jij weet net zo goed als ik dat Blizzard niks zelf verkoopt op de RMAH ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 23:26
Darth Malak schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 16:15:
[...]

Ik snap niet hoe je met zo weinig HP en lage resists er voor kiest om zonder shield te spelen.. Maar ja, ik ben maar een naab monk. Gebruik je wel de passive skill voor 20% meer all resist enzo.. Ben de naam vergeten.
Mantra of Healing - Time of Need. Zorg dat je armor en res 10 om 1 zijn. Dan heb je een goede verhouding.
Ik zou toch gaan zoeken naar een shield, met all res, en eventueel een ander resist, die je kan stacken.

Vervolgens met one with everything alles gelijk trekken qua resist

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
Darth Malak schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 16:15:
[...]

Geen idee of ik op het moment die passive skill voor 20% meer all resist gebruik, ik gebruik wel die skill die all resists gelijk maakt aan de hoogste. Misschien moet ik het maar eens met een shield gaan proberen...
YaaD schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 16:16:
[...]

Mantra of Healing - Time of Need. Zorg dat je armor en res 10 om 1 zijn. Dan heb je een goede verhouding.
Ik zou toch gaan zoeken naar een shield, met all res, en eventueel een ander resist, die je kan stacken.

Dank je, dat gaan we dan vanavond even proberen...

[ Voor 28% gewijzigd door chrisO op 24-07-2012 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19-09 12:45
Speel Nu een DH 280 MF (met 5 stack)
Vindt wel dat ik over de rand ben gegaan.
Ga wat mf inleveren voor meer damage.

maar goed had eerst 0 MF maar beetje bij beetje heb ik het opgebouwd naar wara ik nu ben.
Vindt wele en hoop spul maar gooi alles wat ik niet kan of ga gebr max buy out 5000 en een hoop is echt binnen min weg.

ben al blij dat een andere er wat aan heeft.

<GOT>DrOPje #2516

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

YaaD schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 16:16:
[...]

Oh ja, klopt.. dat was de mantra of healing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03 01:55

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

ActualFantasy schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 16:14:
[...]

Helemaal niks toch.
Typefoutje... moest RMAH zijn.

Mja, ik kan me zo voorstellen dat het gold wat men verdient op de gold AH weer verkocht wordt op de RMAH. Beide AH's hebben zeker wel invloed op elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 13:58
Bij mijn monk waren er de volgende stats nodig om makkelijk door elke act van inferno te walsen:

- 15k dps
- 8500 armor buffed
- 850 res all unbuffed
- 50% dodge chance buffed
- 27% block chance met max block amount
- 2500 health per second regen via armor
- 1500 life on hit

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
Wolf schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 16:18:
Bij mijn monk waren er de volgende stats nodig om makkelijk door elke act van inferno te walsen:

- 15k dps
- 8500 armor buffed
- 850 res all unbuffed
- 2500 health per second regen
- 1500 life on hit
Ik ben er met

10k dps
5800 armor
700 resist all
40% dodge buffed
28% block
800 health per second
600 LoH

doorheen gewalst en dat vond ik eerlijk gezegd al makkelijk gaan... Mantra of Evasion doet een hoop voor je
daarnaast FoT met thunderclap voor de interupt ging erg lekker. ACT II daarentegen is weer andere koek :)

Ik zou zelf ook niet voor MoH kiezen, aangezien evasion er voor zorgt dat je minder dmg ontvangt. Dat lijkt mij altijd beter dan damage reduction

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
YaaD schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 16:22:
[...]

ACT II daarentegen is weer andere koek :)

[...]
Ik wals dan ook makkelijk door act 2, 3 en 4 heen met deze stats. :P

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag mij toch wel stiekem af wie deze Barb-bug het eerst gevonden heeft en hoelang hij er geniepig misbruik van gemaakt heeft .... Had ik deze een kleine 2 maand geleden gevonden was ik stinkend rijk worden met rmah :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
Wolf schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 16:24:
[...]

Ja als je met zulke requirements al door ACT 2 en 3 stampt, dan is ACT 1 ook niks waard natuurlijk.
Waar zit jouw DPS vooral in? Hoge dexterity icm een lagere DPS wapen of visa versa?

Ik zie dat crit dmg ook dps verhoogd. klopt dat? zie je dat direct in het overzicht terug, of moet je zelf aan het rekenen slaan? ook ben ik benieuwd of je crit chance op deze manier ook terug ziet.

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
YaaD schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 16:26:
[...]

Ja als je met zulke requirements al door ACT 2 en 3 stampt, dan is ACT 1 ook niks waard natuurlijk.
Waar zit jouw DPS vooral in? Hoge dexterity icm een lagere DPS wapen of visa versa?

Ik zie dat crit dmg ook dps verhoogd. klopt dat? zie je dat direct in het overzicht terug, of moet je zelf aan het rekenen slaan? ook ben ik benieuwd of je crit chance op deze manier ook terug ziet.
Mijn dps is een mix. Ik heb een 775 dps 1h dagger met 950loh, 140 dex en 50 vit. Verder heb ik bijna 1600 dex in totaal.

Ja crit dingen voegen dps toe en dit zie je terug in het overzicht. Zowel crit dmg als chance. Ik zelf heb nu 14% crit chance wat handig is voor sweeping wind met vortex rune.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
ActualFantasy schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 15:56:
[...]

Wat houdt je tegen om met het geld wat je verdient in het spel, iets te kopen op de AH ? Zo heeft Blizzard het toch bedoelt ? Zo hoor je het spel toch te spelen ?

Als ze gewild hadden dat je niet kon handelen, hadden ze dat er wel uitgelaten.
Omdat ik zie dat gebruik van AH de balans compleet verziekt t/m hell. Als je het AH gebruikt om te kopen loop je voor een paar duizend gold door de hele game heen zonder ook maar enige vorm van uitdaging.
Als je 'gewoon' door de game loopt is de game precies in balans, dwz een langzaam oplopende moeilijkheidsgraad (in elk geval tot nu toe, eind act 1 hell).

Het is dus heel simpel, ik gebruik de AH nu niet omdat ik mezelf graag een uitdaging geef. Verder houdt het alle aspecten in het spel interessant. Zowel merchants / gems / craften hebben eigenlijk geen zin meer als je AH gebruikt en je zult vrijwel nooit een item vinden wat je kan gebruiken.

Dus ja, ik kan het AH gebruiken 'omdat het kan', maar ik hou het spelletje voor mezelf op deze manier voorlopig wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou dat valt ook wel mee. Heb bij mijn normale playthrough ook geen AH gebruikt en het was tot Act 1 inferno echt faceroll...

En dat zou ik niet graag nog een keer doen. 3 keer de game doorlopen op zo'n erbarmelijk lage moeilijkheid. Hoe korter de tijd kan worden tot inferno/60 hoe beter en dat betekent wat geld uitgeven op AH.

[ Voor 46% gewijzigd door Bosmonster op 24-07-2012 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xirt
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-06 23:00
Alleen begint het spel pas bij inferno, de rest is een soort van lange tutorial in mijn ogen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-09 09:17
chrisO schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 16:00:
[...]

Tegen die muur ben ik dus nu aangelopen... Mijn huidige gear is niet voldoende om door special mobs in ACT 1 te komen en de prijzen voor items op de auctionhouse zijn zo absurd hoog, dat een casual speler deze nooit kan kopen. Grinden is voor een casual player ook geen optie, als je +/- 1 uur per dag speelt. Stel dat je na 60 uur grinden een goed zou vinden, dan ben je daar dus als casual speler 2 maanden mee bezig, ik denk niet dat er veel casual spelers zijn die 2 maanden elke dag hetzelfde gaan doen, om daarna verder te kunnen spelen...
Nog geen last van, volgens mij baal je gewoon omdat je niet alles pewpew meer kan doen. Speel zelf zo'n 10 uur per week en ben vant weekend 60 geworden en aan inferno begonnen en moet zeggen dat het een leuke uitdaging is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loh is overated en life after kil word onderschat. Zit nu op 22k after kil en dat is echt sterk elke kleine globe health me voor 80% en omdat ik een WD heb loop ik zoveel maakt het nog makkelijker net door heel a3 heen gegaan en maar 1x doodgegaan door invulnerable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 08:13
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 16:51:
Loh is overated en life after kil word onderschat. Zit nu op 22k after kil en dat is echt sterk elke kleine globe health me voor 80% en omdat ik een WD heb loop ik zoveel maakt het nog makkelijker net door heel a3 heen gegaan en maar 1x doodgegaan door invulnerable.
Life after kill is totaal niet geschikt voor melee spelers omdat je de life hard nodig hebt tegen champions en elites. Ik kan me voorstellen dat life after kill wel een goed en veel goedkoper alternatief is voor LoH voor kiters.

Life steal is overigens een goede alternatief voor LoH voor melee spelers, mits je een hoge dps hebt (vanwege de inferno nerf op life steal). Vanaf pak een beet 60K dps begint life steal interessant te worden (ook een beetje afhankelijk van crit% en crit dmg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Zo even wat posten met vraagjes waar ik op kan letten ter verbetering van mijn barb:

Stat unbuffed (en zonder follower) zijn:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zyStd.jpg (klik voor groot)

Mijn huidige wapen is:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/c5LJ3.jpg

Act 1 Inferno is redelijk simpel te doen, Act 2 kom ik nog niet door.

Nu heb ik voor 250k een ander shield gekocht (is m.i meer dan dat waard). Vergelijking met mijn huidige schild:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/oYwwQ.jpg
Nieuwe schild heeft 1% meer block en meer blocked damage en betere resist all, maar minder vit.

Welk schild zouden jullie gebruiken?

Ik heb de volgende build:
http://eu.battle.net/d3/e...rbarian#WSRTVk!XYb!YZbbcc

Primary: frenzy- smite voor de stun
Secondary: Furious Charge - Merciless assault voor grotere groepen, snel heen en weer rennen, tevens mogelijk om CC te breken
1 - Ignore pain - Ignorance is bliss - Heal ipv damage
2 - Earthquake - Mountains call - Veel damage tegen groepen melee mobs, geen fury cost en kortere cooldown
3 - Revenge - Provocation - Vaker revenge kunnen proccen
4 - Warcry - Impunity - Is een no brainer voor inferno (met mijn huidige resists)

Passives:
Inspiring pressence voor de 1% life regen
Weaponsmaster voor wat extra dps met een sword
Nerves of Steel voor de AC

Welke stats zou ik het best naar kunnen kijken om te verbeteren?

Hmm problemen met de webserver bij XS4ALL kennelijk, plaatjes doen het niet

[ Voor 10% gewijzigd door _Peter2_ op 24-07-2012 17:36 . Reden: links omgezet naar imgur ]

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

_Peter2_ schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 17:25:
Zo even wat posten met vraagjes waar ik op kan letten ter verbetering van mijn barb:

[afbeelding] (klik voor groot)

Mijn huidige wapen is:
[afbeelding]

Act 1 Inferno is redelijk simpel te doen, Act 2 kom ik nog niet door.

Nu heb ik voor 250k een ander shield gekocht (is m.i meer dan dat waard). Vergelijking met mijn huidige schild:
[afbeelding]
Nieuwe schild heeft 1% meer block en meer blocked damage en betere resist all, maar minder vit.

Welk schild zouden jullie gebruiken?

Ik heb de volgende build:
http://eu.battle.net/d3/e...rbarian#WSRTVk!XYb!YZbbcc

Primary: frenzy- smite voor de stun
Secondary: Furious Charge - Merciless assault voor grotere groepen, snel heen en weer rennen, tevens mogelijk om CC te breken
1 - Ignore pain - Ignorance is bliss - Heal ipv damage
2 - Earthquake - Mountains call - Veel damage tegen groepen melee mobs, geen fury cost en kortere cooldown
3 - Revenge - Provocation - Vaker revenge kunnen proccen
4 - Warcry - Impunity - Is een no brainer voor inferno (met mijn huidige resists)

Passives:

Welke stats zou ik het best naar kunnen kijken om te verbeteren?

Hmm problemen met de webserver bij XS4ALL kennelijk, plaatjes doen het niet
Resist all en armor moeten omhoog (resist all vooral, armor is nog wel redelijk). Act 2 is goed te doen met 400-500 resist all (unbuffed) en rond de 9k armor. Je vitality en dps is prima :).
Als de resist all iets te duur is voor je kan je ook voor wat specifieke resist gaan, physical/fire/arcane resist die zijn het belangrijkst.
Gebruik de Stout Dam als schild trouwens (je vitality is prima dus iets meer resist en armor/block is lekker).

[ Voor 7% gewijzigd door Jerry op 24-07-2012 18:07 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 12:10
Shoulders, helm, pants, boots - kost bijna niets, alleen met vit erbij wordt het wat duurder. Dan zit je al snel aan 4 x 60/70 all res.

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 19:37

Ryan1981

Je ne sais pas

Er was mij trouwens iets opgevallen aan het AH. Als ik iets plaats, en in mijn lijst kijk, zie ik wat het huidige bod is. Ga ik echter zoeken op het AH, en kijk ik daar wat het bod is, dan is dit vaak hoger dan wat in mijn lijstje staat van auctions. Wellicht te maken met beveiliging maar het lijkt er dus op dat het bedrag in je auction list niet goed geupdate word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Wolf schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 16:24:
[...]

Dat mag ik wel hopen met die setup en gear die nu vlot 2000 mil gold zou kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 12:10
Op de AH heb ik de laatste dagen, bij open biedingen, dat ik in de laatste minuut wordt overboden en dan kan ik niks meer. Zou het zijn dat meerdere mensen op het laatste moment bieden op de koopjes? of zou de aanbieder snel zelf een hoog bedrag invoeren omdat die de winst te laag vindt? Irritant is het wel. Heb je anderhalve dag het hoogste bod en dan is het item weg in de laatste minuut.

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09 19:20

Tao

DPC DE_KOMETEN

Ff reageren op statements als "Grinden is voor een casual player ook geen optie, als je +/- 1 uur per dag speelt".

Ik speel gemiddeld 10 - 15 u/wk D3, zonder gebruik Ah (alleen om iets te verkopen) - met 1 uitzondering van de aanschaf van een 2H boog. Met mijn DH doe ik coop SK inferno runs en idem met mn WD.
Drops: meestal heb je daar niets aan, zoals bekend. Maar vorige week dropte er een rare boog 995 dps met socket en dex. Deed minder total damage dan mijn magic boog, dus ik kijk op de AH. 10 - 20 miljoen gold.
Huh? Insane. Je moet het natuurlijk altijd wel verkocht krijgen; vraagprijzen zeggen niets. Kort en goed: boogje verkocht voor 10 mln. Lekker moeder.

Met slechts die casual runs zijn m'n DH stats als volgt (het lukt me niet om printscreens in mn folder te krijgen. Scheve bitjes...?!):
Dex: 1523
Vit:960
Armor 2022
damage per second 90k (met Sharpshooter on)
att./sec 1.61
chd: 250%
avg. ress 240
life: 35.9k health
life on hit: 300
Magic boogje 1024 dps
Quiver 15% met IAS, chc 7,5% en 130 dex
Natalya's chest (dropte van de SK :*) ).
Rest gear: niet echt bijzonder.

Geen superstats, maar ik kan er alleszins goed mee terecht t/m act 2 inferno (idem solo). Ik doe die casual grindruns ongeveer 5 weken nu en je kunt er dus echt wel wat mee krijgen.
Ja, het duurt wat langer. Maar waar hebben we het nu helemaal over? De game is slechts 2 maanden oud, en ik zie nu al heel veel mensen 'klagen' over de inferno-muur.
Nu zal ik niet over 'vroegah' beginnen, maar wil slechts kwijt dat voldoening iets te maken heeft met inspanning.
Als je alles op max wil hebben binnen enkele maanden, kun je denk ik beter een ander spel spelen.
Diablo is m.i. een grind spel, met nog meer werkbare talent-combi's dan ik meestal voorbij zie komen.
De lol voor mij zit er meer in om zoveel mogelijk zelf te proberen, af en toe andere talents uitproberen.
Zo heb ik die grenades uitgeprobeerd, maar ik werd er niet warm of koud van.
Nu stoei ik wat met acrobatics, maar ik blijf het een beperkt (situationeel) bruikbare skill vinden.

Op m'n WD heb ik de rain of toads build, iets van 16k dps / 35k health en 1500 life on hit. Alleen mn armour is wat te laag nog (2800). Desondanks zit ik verder ermee (solo en coop) dan mn DH.

Hoe dan ook, ik vind het een leuk spel. Enig minpuntje tot nog toe vind ik dat het spel wat te donker is af en toe. Ik zie soms nauwelijk het pad op de minimap :-(

Als laatste een vraagske: af en toe loopt D3 bij mij vast. Ik speel of coop of solo (maakt niet uit), en plotseling hoor ik een repeterend staccato geluid. Game bevriest. Soms hangt mn PC ook, soms niet.
Heb m'n geluidsinstellingen nagelopen (vanilla Windows 7), instellingen voor mn koptelefoon idem.
Maar het mag niet baten. Af en toe blijft Diablo 'hangen'. Iemand nog een tipje hiervoor?

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:30
Tao schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 19:15:
Ff reageren op statements als "Grinden is voor een casual player ook geen optie, als je +/- 1 uur per dag speelt".
.....

Als laatste een vraagske: af en toe loopt D3 bij mij vast. Ik speel of coop of solo (maakt niet uit), en plotseling hoor ik een repeterend staccato geluid. Game bevriest. Soms hangt mn PC ook, soms niet.
Heb m'n geluidsinstellingen nagelopen (vanilla Windows 7), instellingen voor mn koptelefoon idem.
Maar het mag niet baten. Af en toe blijft Diablo 'hangen'. Iemand nog een tipje hiervoor?
Ik gok dat je PC te warm wordt. Kijk hier eens naar of zet hem op een open plek als dat kan. (niet in een kast dus) En als dat echt niet helpt even de kappen open en spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 15:16

KneoK

Not in a million lightyears

xV0rtexx schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 19:02:
Op de AH heb ik de laatste dagen, bij open biedingen, dat ik in de laatste minuut wordt overboden en dan kan ik niks meer. Zou het zijn dat meerdere mensen op het laatste moment bieden op de koopjes? of zou de aanbieder snel zelf een hoog bedrag invoeren omdat die de winst te laag vindt? Irritant is het wel. Heb je anderhalve dag het hoogste bod en dan is het item weg in de laatste minuut.
Ja, dat gebeurt enorm vaak. Mensen zoeken een item met een relatief laag bod en wachten tot de allerlaatste seconde om te overbieden.

Ik zat nog eens te denken aan een semi-perma Gloom DH build en was aan het kijken wat een Natalya setje me nu zou kosten. Ik dacht zelf aan ~10m voor head, chest en boots en 50+ voor de ring maar ik heb de set kunnen kopen voor 37 miljoen samen met een quiver met +9 discipline (had nog 19k over :D ).

Ik heb nu 46 disc met 44% unbuffed crit chance en heb de volgende build bedacht: http://us.battle.net/d3/e...-hunter#aRXgYV!YXT!YaZYac

Zonder mobs voor eventuele extra disc kan ik nu 18 keer Shadow Power achter elkaar gebruiken met 1 Preparation tussendoor en hou dan ongeveer 10 seconde over voor de volgende Prep. Da's dus 54 seconden -65% damage en enorme LoH met Elemental Arrow.

Als test ben ik naar het begin van Act 3 inferno gegaan. De eerste quest met de signal fires kwam ik met geen mogelijkheid door, vaak zat ik bij de derde signal fire al op 10+ deaths. Nu heb ik de hele quest kunnen afmaken met 3 deaths, kon ik zelfs één elite pack facetanken en raakte ik vrijwel niet door m'n disc heen door de crits en regen.

Als ik wat meer gewend ben aan deze build dan denk ik dat ik nog wel één of twee deaths kan voorkomen door wat slimme Smokescreens en Caltrops.

Vortex/Arcane/Molten/Desecrated zijn nog steeds oppassen geblazen maar al een stuk minder eng.

Dit zijn nu m'n stats, armor is buffed door de enchantress:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1T37aCA7ej7R3B1Rrf5l9JoB/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:41

Nemesizz

Untouchable

Ik heb ook wel eens dat de game bevriest. Soms blijft het geluid loopen (in het engels lezen ;) ) en de PC reageert opzich niet op de windows toets of alt-tab alt-enter of wat dan ook. CTRL-ALT-DEL kan ik vaak nog wel m'n taskmanager tevoorschijn halen en dat het process killen. Daarna gewoon weer starten en doorgaan (wel je progressie deels kwijt en je NV stack foetsie).

Oververhitting is het bij mij iig niet, gewoon domme pech vrees ik.
Diablo 3 is ook zo'n beetje de enige game die (af en toe) crashed op m'n PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao

Tao

DPC DE_KOMETEN

Nemesizz schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 19:54:
[...]

Ik heb ook wel eens dat de game bevriest. Soms blijft het geluid loopen (in het engels lezen ;) ) en de PC reageert opzich niet op de windows toets of alt-tab alt-enter of wat dan ook. CTRL-ALT-DEL kan ik vaak nog wel m'n taskmanager tevoorschijn halen en dat het process killen. Daarna gewoon weer starten en doorgaan (wel je progressie deels kwijt en je NV stack foetsie).

Oververhitting is het bij mij iig niet, gewoon domme pech vrees ik.
Diablo 3 is ook zo'n beetje de enige game die (af en toe) crashed op m'n PC.
Ja, ik heb exact hetzelfde. De airflow is koud, dus oververhitting is het denk ik niet.
Her-install van W7 en D3 mocht overigens ook niet baten...

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Tao schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 20:05:
[...]

Ja, ik heb exact hetzelfde. De airflow is koud, dus oververhitting is het denk ik niet.
Her-install van W7 en D3 mocht overigens ook niet baten...
Als de airflow van een pc koud aanvoelt zit je vrees ik aan de verkeerde uitlaat de voelen, die van je airco misschien. Ik heb in mijn leven, ook professioneel nog never nooit een pc of server gevoeld die koude lucht uitblaast. Zeker niet een die al een tijd een zware game loopt te draaien.. Tenzij ie met droogijs ofzo gekoeld wordt ofzo.. En ja bij jou dacht ik ook aan overhitting van je videokaart, cpu of probleem met je geheugen. Of is je voeding krap aan?

[ Voor 4% gewijzigd door Darth Malak op 24-07-2012 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Mijn WD is lvl 60, afgelopen vrijdag mee begonnen :P

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Cthulhu schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 20:25:
Mijn WD is lvl 60, afgelopen vrijdag mee begonnen :P
Wat? Hoe waar? .....

Sorry was erhh.. Afgeleid door je avatar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao

Tao

DPC DE_KOMETEN

Darth Malak schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 20:20:
[...]

Als de airflow van een pc koud aanvoelt zit je vrees ik aan de verkeerde uitlaat de voelen, die van je airco misschien. Ik heb in mijn leven, ook professioneel nog never nooit een pc of server gevoeld die koude lucht uitblaast. Zeker niet een die al een tijd een zware game loopt te draaien.. Tenzij ie met droogijs ofzo gekoeld wordt ofzo.. En ja bij jou dacht ik ook aan overhitting van je videokaart, cpu of probleem met je geheugen. Of is je voeding krap aan?
Hehe. ik had moeten zeggen lauwwarm. Voeding is 500Watt, maar wel een noname hoelabaloe ding.
De PC is echter een half jaar oud (met een week burn in - doe ik met alle PC's). De fan loeit ook niet op volle toeren, wat wel zou moeten. Ik zal eens een proggie installeren die de temp volgt.
In elk geval dank voor de tip; wellicht ligt het toch in die richting.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-01-2024
_Peter2_ schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 17:25:

[afbeelding] (klik voor groot)

Passives:
Ik snap de Nerves of Steel niet. Zie veel mensen dat gebruiken, maar geeft maar 100% van je vitality (dus niet van je life!). Dat is bij jou dus maar een goede 1100 life, niet meer. Of zie ik iets over het hoofd waarom het zo'n geweldige passive is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RM trades staan we niet toe op tweakers.

[ Voor 87% gewijzigd door psychoclown op 25-07-2012 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Tao schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 20:38:
[...]

Hehe. ik had moeten zeggen lauwwarm. Voeding is 500Watt, maar wel een noname hoelabaloe ding.
De PC is echter een half jaar oud (met een week burn in - doe ik met alle PC's). De fan loeit ook niet op volle toeren, wat wel zou moeten. Ik zal eens een proggie installeren die de temp volgt.
In elk geval dank voor de tip; wellicht ligt het toch in die richting.
Tja, voordat een mod hier me weer op m'n donder geeft omdat ik OT ga, teveel mensen kijken puur naar het wattage op voedingen. Wat echter net zo belangrijker is of belangrijk is de kwaliteit van de voeding, de hoeveelheid amps/V op een rail.. Alles afhankelijk natuurlijk van hoe zwaar je hardware is. Dus beter gezegd, stel je meet met een energie meter het verbruik van je voeding en die zegt.. gemiddeld, 400W piek.. zegt dat eigenlijk nog niet zoveel. Efficiency e.d. van voedingen verschilt ook nogal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Voordat een mod je post delete... Wat je doet is niet toegestaan hier. Verder zou ik niet weten waarom je perse hier je gold moet gaan verkopen en je gear dus kennelijk op de AH hebt gegooid en niet de RMAH.

[ Voor 22% gewijzigd door psychoclown op 25-07-2012 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darth Malak schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 20:53:
[...]

Voordat een mod je post delete... Wat je doet is niet toegestaan hier. Verder zou ik niet weten waarom je perse hier je gold moet gaan verkopen en je gear dus kennelijk op de AH hebt gegooid en niet de RMAH.
Sorry kon nergens terugvinden dat dat niet mocht.. Ik ben een speler vanaf de beta, was vrij snel lvl 60, had gehoopt op snellere en meer updates maar ik krijg het gevoel dat het gewoon ophoud bij lvl 60. (op het grinden na zodat je weer net iets betere items kan kopen en een klein stapje verder kan komen op inferno).

Het is een mooi spel maar ze moeten meer en sneller updaten

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2012 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 21:08:
[...]

Sorry kon nergens terugvinden dat dat niet mocht.. Ik ben een speler vanaf de beta, was vrij snel lvl 60, had gehoopt op snellere en meer updates maar ik krijg het gevoel dat het gewoon ophoud bij lvl 60. (op het grinden na zodat je weer net iets betere items kan kopen en een klein stapje verder kan komen op inferno).

Het is een mooi spel maar ze moeten meer en sneller updaten
Ben t 100% met je eens. maar eh, waarom gewoon niet ff afwachten, je goud vasthouden en over een tijdje nog eens kijken? Voor mij is de frustratie ed ook veel te groot op t moment dus ik stop er ook mee. maar heb geen goud en mn gear zuigt dus tja... Ik heb toch nog wel hoop op beter in de toekomst.

[ Voor 3% gewijzigd door Darth Malak op 24-07-2012 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
HetBiggie schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 20:46:
[...]

Ik snap de Nerves of Steel niet. Zie veel mensen dat gebruiken, maar geeft maar 100% van je vitality (dus niet van je life!). Dat is bij jou dus maar een goede 1100 life, niet meer. Of zie ik iets over het hoofd waarom het zo'n geweldige passive is?
Dat is dus 1100 AC erbij, wat dus zo'n 15% van mijn totale AC is.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao

Tao

DPC DE_KOMETEN

Darth Malak schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 21:13:
[...]

Ben t 100% met je eens. maar eh, waarom gewoon niet ff afwachten, je goud vasthouden en over een tijdje nog eens kijken? Voor mij is de frustratie ed ook veel te groot op t moment dus ik stop er ook mee. maar heb geen goud en mn gear zuigt dus tja... Ik heb toch nog wel hoop op beter in de toekomst.
O(ff)T: mn PC verbruikt ongeveer 240W, dus die voeding zou voldoende moeten zijn.
O(n)T :) : ik heb ook andere classes met sucky gear. Daar doe ik wel coop runs mee, en krijg ik toch geleidelijk aan betere items mee.
Je kunt ook een groepje samenstellen met een paar mensen met classes die elkaar goed aanvullen en daarmee vaste tijden afspreken vzv mogelijk om coop runs te doen...(?) Dan heb je alles wat meer in de hand en kun je elkaar ook drops gunnen, die je class niet kan gebruiken.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darth Malak schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 18:56:
[...]

Dat mag ik wel hopen met die setup en gear die nu vlot 2000 mil gold zou kosten.
- 15k dps
- 8500 armor buffed
- 850 res all unbuffed
- 2500 health per second regen via armor
- 1500 life on hit

Dat zal geen 2000 miljoen kosten :p al is 1500 life on hit, en 2500 regen per sec wel heel erg nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik speel alleen maar coop, gaat 10x sneller en is veel leuker
Had vanmiddag nog de Achievement gehaald, Act4 Hell <1 uur

[ Voor 32% gewijzigd door Cthulhu op 25-07-2012 00:15 ]

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Laatst online: 07:39

H.Boss

Hugo Boss

Iemand die mij zou kunnen vertellen wat ik nog zou kunnen verbeteren aan mijn DH?

Afbeeldingslocatie: http://s9.postimage.org/sjbck312z/geardh.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door H.Boss op 25-07-2012 00:27 ]

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-01-2024
_Peter2_ schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 21:40:
[...]

Dat is dus 1100 AC erbij, wat dus zo'n 15% van mijn totale AC is.
Ah, wacht even, ik kijk niet goed. Wel een flinke armorboost. My mistake!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:15

Rannasha

Does not compute.

MrJoker1985 schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 00:24:
Iemand die mij zou kunnen vertellen wat ik nog zou kunnen verbeteren aan mijn DH?

[afbeelding]
Hoeveel crit-chance heb je zonder Sharpshooter? Je hebt best veel +critdamage, dus een hoge base crit chance is erg belangrijk.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Laatst online: 07:39

H.Boss

Hugo Boss

Rannasha schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 00:34:
[...]

Hoeveel crit-chance heb je zonder Sharpshooter? Je hebt best veel +critdamage, dus een hoge base crit chance is erg belangrijk.
26.50% crit-chance heb ik zonder sharpshooter.

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Darth Malak schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 18:56:
[...]

Nee hoor, mijn gear was in totaal maar 17m. Iedereen kan dat dus binnen afzienbare tijd bij elkaar krijgen.

Gisteren heb ik samen met 3 vrienden act 2 gefarmt, een andere monk, een barb en een wiz. Twee mantra's (evasion en healing) en een brul van de barb zorgden ervoor dat ik 11000 armor en bijna 1700 all resist had. :P

Ik was wel by far het tankiest van de groep. Ik kon rustig in 5 arcane enchanted lasers blijven staan terwijl mijn maten dan op slag dood waren.

Wel een Grim Decapitator of Death gevonden. Fyi, dat is een 1200 dps+ 2h (in mijn geval 1369dps). Geen klap waard natuurlijk, maar wel leuk om te vinden. :P

[ Voor 45% gewijzigd door Blaat op 25-07-2012 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-07 00:33
Wolf, post je items/build eens, kan ik eens vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
BitchCrew schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 08:31:
Wolf, post je items/build eens, kan ik eens vergelijken.
Daar vraag je wat. Dat zal ik vanmiddag als ik weer thuis ben eens doen. Ben nu op het werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayJay
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-06-2024
MrJoker1985 schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 00:24:

[afbeelding]
je dex is way to low en ik zou persoonlijk gaan voor 2 1h handbows , meer attackspeed , met socket meer crit hit dmg etc etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 17:50
Wat voor items gebruiken jullie voor je Monk op Inferno om te farmen?

Ik duel wield nu twee wapens, maar merk dat ik toch echt retevaak dood ga, vooral door die lijpe arcane sentries.

Gebruiken jullie een shield?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Wolf schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 08:21:
[...]

Nee hoor, mijn gear was in totaal maar 17m. Iedereen kan dat dus binnen afzienbare tijd bij elkaar krijgen.

Gisteren heb ik samen met 3 vrienden act 2 gefarmt, een andere monk, een barb en een wiz. Twee mantra's (evasion en healing) en een brul van de barb zorgden ervoor dat ik 11000 armor en bijna 1700 all resist had. :P

Ik was wel by far het tankiest van de groep. Ik kon rustig in 5 arcane enchanted lasers blijven staan terwijl mijn maten dan op slag dood waren.

Wel een Grim Decapitator of Death gevonden. Fyi, dat is een 1200 dps+ 2h (in mijn geval 1369dps). Geen klap waard natuurlijk, maar wel leuk om te vinden. :P
Ik daag je uit om op dit moment eens te kijken naar hoge dps wapens met iets van 800, 900 LOH, een berg LOH op andere gear, veel regen etc... Misschien was het een maand geleden zo maar volgens mij kunje toch echt enorm je uidel opentrekken. Voor 17 mil koop je het wapen nog niet eens. Anyway, is niet eens relevant als je maar 2.8 mil hebt lol...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
De_Bastaard schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 09:11:

Ik duel wield nu twee wapens, maar merk dat ik toch echt retevaak dood ga, vooral door die lijpe arcane sentries.

Ja ik gebruik wel een shield. 20% block, met all res en phys ress gestacked. voordeel is dat je niet veel DPS hoeft in te leveren voor een shield, en toch veel meer blocked. minder dmg is langer leven = meer dmg door jouzelf :P

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

De_Bastaard schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 09:11:

Ik gebruikte voor A1 een 670 dps 1h met een shield. Omdat mn resist nog laag is, rond de 550. Iets van 650 loh buffed en 350 regen en ik kan vaak al een tijd in de arcane sentries blijven staan als ik maar wat te hebben heb. Echt faceroll A1 daarmee. A2 ander verhaal, ben mr gestopt nadatik zon arcane enchanted, desicration, wallers pack van die vliegjes tegenkwam.. Ze waren ook nog fast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Heh nou dan moet ik eerst maar even mijn Helm verkopen. Neem dat ik zo'n shield niet koop voor 20k :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
De_Bastaard schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 09:20:
Heh nou dan moet ik eerst maar even mijn Helm verkopen. Neem dat ik zo'n shield niet koop voor 20k :P
Het hoeft niet meteen top of the bill te zijn.. je kunt prima een all res, met een res naar keuze vinden die niet zo duur zijn.

block amount en block% zal ook niet meteen erg hoog zijn, maar op die manier kom je toch een stukje verder.
Ik had een aantal posts dit lijstje opgezet waar ik ACT I mee kon facerollen..

10k dps
5800 armor
700 resist all
40% dodge buffed
28% block
800 health per second
600 LoH

in t begin had ik zelfs geen life per second, en 300 LoH. hier moet je prima mee uit de voeten kunnen
welke skills gebruik je? passives? stats nu?

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Darth Malak schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 09:13:
[...]

Ik daag je uit om op dit moment eens te kijken naar hoge dps wapens met iets van 800, 900 LOH, een berg LOH op andere gear, veel regen etc... Misschien was het een maand geleden zo maar volgens mij kunje toch echt enorm je uidel opentrekken. Voor 17 mil koop je het wapen nog niet eens. Anyway, is niet eens relevant als je maar 2.8 mil hebt lol...
Als het gaat om wapens heb je gelijk. Dat wapen heb ik echter eerlijk gevonden.

De rest van mij gear was dat bedrag bij elkaar, dat moet dus gewoon te doen zijn. 2,8m kom je idd niet ver mee. Ik heb wel een aantal gelukstreffers gehad zoals twee natalya's items en een skull grasp. Dan krijgt je rekening een flinke boost.
De_Bastaard schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 09:20:
Reken dat je voor zo'n shield ongeveer 500-1000k moet neertellen om iets fatsoenlijks te hebben. Dan heb je echter ook wat. Koop daar nog een helm of command bij (iets van 300k) en je kan weer even vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:04
Ook wel grappig is dat ik met mijn huidige hardcore melee tank wizard gewoon slapend door alles tot en met Hell heen kan komen. Bijvoorbeeld bij Diablo hell kan ik in zijn vuur blijven staan en lekker blijven face tanken zonder maar ook iets aan hp te verliezen. Ook Belial kan ik in hell gewoon in de meteor regen blijven staan en hooguit 50% van mijn leven kwijt raken. Echter, als ik naar inferno ga dan wordt het andere koek, white mobs krijg ik snel neer maar die doen wel 5% tot 10% van mijn hp per hit. Daarnaast zijn de gevechten tegen elites gewoon om een hartaanval van te krijgen. De enige manier om door act 1 heen te komen is denk ik ranged wizard te spelen maar daar vind ik niet veel aan :P

Deze melee wizard heeft nu:

STR: 500
DEX: 250
INT: 1400
VIT: 1300
ARM: 7500
RES: 600
LPS: 1750
BR: 27%
DMR: 70%
DOD: 15%
HP: 48.000
DPS: 20.000

Ik farm momenteel een beetje hier en daar naar wat items in alle acts tot en met hell. Ook help ik veel andere spelers om naar inferno te komen. Dat is altijd wel gezellig :)

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
YaaD schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 09:26:
[...]

Het hoeft niet meteen top of the bill te zijn.. je kunt prima een all res, met een res naar keuze vinden die niet zo duur zijn.

block amount en block% zal ook niet meteen erg hoog zijn, maar op die manier kom je toch een stukje verder.
Ik had een aantal posts dit lijstje opgezet waar ik ACT I mee kon facerollen..

10k dps
5800 armor
700 resist all
40% dodge buffed
28% block
800 health per second
600 LoH

in t begin had ik zelfs geen life per second, en 300 LoH. hier moet je prima mee uit de voeten kunnen
welke skills gebruik je? passives? stats nu?
Op het moment het volgende, maar nu heb ik nog die Dodge passive skill in gebruik omdat ik dual wielde.

14.9K Damage
6.1k Armor
19% Block chance;
36% dodge chance,
67.33% DR;
653 All resist;
594 life per second,
372 per hit;
124 MF

Passives:

Seize the Initiative
The Guardians Path
One With Everything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
De_Bastaard schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 09:43:
[...]

Op het moment het volgende, maar nu heb ik nog die Dodge passive skill in gebruik omdat ik dual wielde.

14.9K Damage
6.1k Armor
19% Block chance;
36% dodge chance,
67.33% DR;
653 All resist;
594 life per second,
372 per hit;
124 MF

Passives:

Seize the Initiative
The Guardians Path
One With Everything
Hoe kom je exact aan block chance zonder schild? er zijn slechts een aantal items die block chance toevoegen zonder schild toch?

Ik geloof een helm, die weet ik zo uit mijn hoofd. Je zou guardians path kunnen ruilen voor resolve -25% damage. Welke skills gebruik je verder nog meer? ik zou toch zeggen dat je met deze setup een heel eind moet komen eigenlijk.

Zeker vanwege LoH..

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
YaaD schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 09:58:
[...]

Hoe kom je exact aan block chance zonder schild? er zijn slechts een aantal items die block chance toevoegen zonder schild toch?

Ik geloof een helm, die weet ik zo uit mijn hoofd. Je zou guardians path kunnen ruilen voor resolve -25% damage. Welke skills gebruik je verder nog meer? ik zou toch zeggen dat je met deze setup een heel eind moet komen eigenlijk.

Zeker vanwege LoH..
De helm of command voegt block % toe. Dit werkt echter niet als je geen shield hebt omdat de block amount dan 0 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Euh die stats van net zijn mét shield, excuus :-) ! Heb er een gekocht met 19% block en dex + poison resist omdat ik daarop stack.

Overigens ging het over het algemeen vrij goed. Normal demons zijn geen enkel probleem en veel mobs/champs lukken ook wel. Alleen wanneer ik een groep tegen kom met molten/arcane/descecrator ben ik de pineut.

Mijn life zakt dan zo hard, dat ik dat met blijven meppen niet snel genoeg vol krijg :(

Met shield heb ik het nog niet geprobeerd, misschien dat dat wel zoden aan de dijk zet ... al twijfel ik of het helpt tegen descecrator/molten :?

[ Voor 63% gewijzigd door De_Bastaard op 25-07-2012 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Molten blijven pijn doen, weet niet of je Deadly Reach gebruikt? Fists of Thunder en molten affix zonder belachelijke hoeveelheden resists danwel LoH is bijna niet te doen.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
De_Bastaard schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 10:04:
Euh die stats van net zijn mét shield, excuus :-) ! Heb er een gekocht met 19% block en dex + poison resist omdat ik daarop stack.

Overigens ging het over het algemeen vrij goed. Normal demons zijn geen enkel probleem en veel mobs/champs lukken ook wel. Alleen wanneer ik een groep tegen kom met molten/arcane/descecrator ben ik de pineut.

Mijn life zakt dan zo hard, dat ik dat met blijven meppen niet snel genoeg vol krijg :(

Met shield heb ik het nog niet geprobeerd, misschien dat dat wel zoden aan de dijk zet ... al twijfel ik of het helpt tegen descecrator/molten :?
Tegen descecrator zal het niet helpen nee. Volgens mij werkt je block alleen op het moment als je klappen krijgt van mobs. Alleen met resist all/fire resist ga je die DMG tegen. Wat is je HP dan?

als ik zo vrij mag zijn, mijn build:

http://us.battle.net/d3/en/calculator/monk#ahYXgi!ZXU!aacbYZ

[ Voor 5% gewijzigd door YaaD op 25-07-2012 10:31 ]

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Niet waar. Shields kunnen dmg ticks van molten/desecrator/plagued blocken.

Het punt is alleen dat die dingen zo vaak ticken dat het nagenoeg geen effect heeft.

Een shield neem je natuurlijk ook niet alleen voor de block chance. Vaak zitten er andere nuttige dingen op zoals veel resist, armor, life%, life regen en crit chance.

[ Voor 63% gewijzigd door Blaat op 25-07-2012 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
Wolf schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 10:31:
Niet waar. Shields kunnen dmg ticks van molten/desecrator/plagued blocken.

Het punt is alleen dat die dingen zo vaak ticken dat het nagenoeg geen effect heeft.

Een shield neem je natuurlijk ook niet alleen voor de block chance. Vaak zitten er andere nuttige dingen op zoals veel resist, armor, life%, life regen en crit chance.
Block.
After performing check on Dodge and if it fails, game checks character’s chance to Block. Block works against any kind of damage, physical and magical, except damage from ground AoE effects, Arcane Sentries, Plague and Desecration. If Block was performed successfully, random numebr from Block Amount range is substracted from incoming damage.

http://www.mmo-champion.c...1-Diablo-3-Stat-Mechanics

niet zeker of dat een betrouwbare bron is hoor :)

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:27

Gundogan

Rip and tear, until it is done

YaaD schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 10:38:
[...]

Block.
After performing check on Dodge and if it fails, game checks character’s chance to Block. Block works against any kind of damage, physical and magical, except damage from ground AoE effects, Arcane Sentries, Plague and Desecration. If Block was performed successfully, random numebr from Block Amount range is substracted from incoming damage.

http://www.mmo-champion.c...1-Diablo-3-Stat-Mechanics

niet zeker of dat een betrouwbare bron is hoor :)
Je ziet in ieder geval geen damage of block in beeld bij plague, molten en desecration. Maar zoals gezegd 'tikken' die DoT zo vaak dat het waarschijnlijk niet uitmaakt. Met ~50% block doet het nog zeker veel pijn.

LoH en life regen zijn betere middelen tegen deze effecten dan block.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Ik heb vaak genoeg gehad met arcane sentries dat ik het block geluid hoorde terwijl ik er in stond (zo'n metalige klunk) en dat die ene tick geen rood getalletje boven mijn hoofd deed verschijnen.

Ik weet dus 99% zeker dat het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:27

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Wolf schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 10:41:
Ik heb vaak genoeg gehad met arcane sentries dat ik het block geluid hoorde terwijl ik er in stond (zo'n metalige klunk) en dat die ene tick geen rood getalletje boven mijn hoofd deed verschijnen.

Ik weet dus 99% zeker dat het werkt.
Edit: ok, zelf maar even testen ^__^:

Sentry: wel damage, geen block in beeld. Senty doet ~1200 damage per tick constant en dus zou ik het volledig moeten blocken, maar er verschijnt geen block in beeld en de ticks doen altijd ongeveer dezelfde damage. Tijd tussen ticks lijkt ook hetzelfde.

Vuur van de omgeving: wel damage, geen block in beeld. Damage van de tick is hetzelfde en tijd tussen ticks ook, dus kan je niet blocken.

Mortar: wel damage en block in beeld.

Reflect damage: wel damage, geen block in beeld. Damage van de tick is hetzelfde en tijd tussen ticks ook, dus kan je niet blocken.

Molten. plague en desecrator: wel damage, geen block in beeld. HP pool gaat constant in zelfde tempo naar beneden. De tick is traag, maar constant dezelfde damage en tijd tussen ticks is hetzelfde.

Fire chains: wel damage en block in beeld. (lees: veeeeeel block in beeld)

Frozen: effect kan je dodgen, niet blocken.

Misschien komt het door de ~50% block dat tijd tussen ticks bij sommige effecten constant is, maar zelfs dan zou de tijd tussen ticks niet altijd constant moeten zijn (soms block je alles achter elkaar, soms niet helemaal niet). Maar ik denk dat je er vanuit mag gaan dat als er geen block in beeld komt, je het niet kan blocken.

@hieronder: ik heb op mijn barb 48% block met hoogste block amount zonder veel LoH en life regen en molten, plague en desecrator doen heel veel pijn. Je kan er niet 'tegenop' blocken (als je het dus al kan blocken) en dan jezelf healen met revenge bijvoorbeeld. (dat zijn eigenlijk ook de enige abilities/mobs waar het niet kan samen met sentry, de rest loop je lachend in)

[ Voor 76% gewijzigd door Gundogan op 25-07-2012 11:40 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
Gundogan schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 10:40:
[...]

Je ziet in ieder geval geen damage of block in beeld bij plague, molten en desecration. Maar zoals gezegd 'tikken' die DoT zo vaak dat het waarschijnlijk niet uitmaakt. Met ~50% block doet het nog zeker veel pijn.

LoH en life regen zijn betere middelen tegen deze effecten dan block.
Tja, of ze vaak tikken of niet.. Als je door meer block, de helft al kan tegenhouden dan teken ik er voor :)
Dat is stukken goedkoper dan resist veel hoger te stacken.

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

YaaD schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 10:44:
[...]

Tja, of ze vaak tikken of niet.. Als je door meer block, de helft al kan tegenhouden dan teken ik er voor :)
Dat is stukken goedkoper dan resist veel hoger te stacken.
Ik zie ook geen procs op Dodge bij plague of molten.... ook dodge ik de damage van die exploderende mobs niet... heb +/- 50-60% dodge en 30% block op monk.

Dodge mantra, met de kans op 50% damage AoE oid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Hoeveel HP ik exact heb, geen idee ... waar zie ik dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

De_Bastaard schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 11:45:
Hoeveel HP ik exact heb, geen idee ... waar zie ik dat :)
Mouse-over rode bol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Was alles in het leven maar zo simpel.

16580 HP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Dat is wel erg weinig. Tank monks zoals ik hebben over het algemeen weinig hp maar ik zit al op de 33k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Meer vitality items kopen dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Niet specifiek, maar probeer wel als je op zoek gaat naar nieuwe items te zorgen dat er iets van vitality bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Wolf schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 12:37:
Niet specifiek, maar probeer wel als je op zoek gaat naar nieuwe items te zorgen dat er iets van vitality bij zit.
Dit zijn mijn items nu. Waar zou ik het best kunnen beginnen met het vervangen door iets beters?

Afbeeldingslocatie: http://www.bassius.nl/Pics/got/monk_meuk.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie een aantal monk builds voorbij komen, en niemand maakt gebruik van sweeping wind met de cyclone rune (en crit chance boven de 20)? Ik speel daar zelf mee, en ben geen 1 keer dood gegaan tijdens mijn 1e keer act 1 inferno.

Beetje hoge attack speed en life on hit helpen er ook wel bij. Ik heb het gevoel dat ik met mijn 10k dps monk veel sneller mobs, bazen en champion packs dood maak dan mijn 30k dps witch doctor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Ik gebruik sweeping wind met cyclone ook met 15% crit chance met 15k dps. Ik ga in act 1 en 2 ook gewoon niet meer dood.

Monks doen veel meer aoe dan witch doctors. Grote groepen gaan dus sneller neer.

@de bastaard:

Ik zou beginnen met je ringen en je shoulders. Een van je ringen is vendor trash en de andere heeft de verkeerde resist. Shoulders met die stats en vitality zijn prima te krijgen voor een lage prijs. Een mooi begin zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik stond al een week voor Diablo op normal mode en kwam er maar niet voorbij. Ik ben daar echt makkelijk gekomen, maar de meeste van mijn gear was nog voor level 19 characters of lager.

Het gevolg? Als Diablo mij ook maar 1 keer raakte was ik gelijk dood :/ Ik kwam er niet voorbij :( Met behulp van een vriend toch nog Diablo gedaan en nu nightmare. Samen met een gold donatie en wat nieuwe gear ga ik er nu doorheen als door boter.

Maar eerlijk gezegd is het gewoon volkomen ruk. Diablo is een game die ik gewoon wil doorspelen, maar als ik geen hulp had gekregen had ik moeten gaan grinden voor gear! Er zou genoeg moeten droppen tijdens het doorspelen op ieder level zodat je een beetje bij kan blijven, maar werkelijk alles wat er dropte was str en int gear op een gegeven moment, waardoor ik op level 32 met mijn demon hunter nog met level 19 blues rond liep.

Ik speel nu door op nightmare, maar als ik merk dat ik straks weer aan het gear grinden moet om verder te komen dan is het echt afgelopen met D3. Grinden doe ik wel in WoW, dat doe je tenminste nog met een groepje in instances, in plaats van eindeloos mindless solo trash mobs afschieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoricNormannum
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-04 15:01
er bestaan ook public games he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 13:23
Diablo @ normal is een retard check geen gear check ;)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ De_Bastaard

Een helm met een socket scheelt ook, met 13-15% life.

Een wapen met een meer dan 300 loh en nog een socket er in met een 300 loh gem scheelt ook al een hoop.
Rings en amulets met ias werkt ook lekker.

En als je sweeping wind met cyclone gebruikt dan kan je ook je crit chance omhoog gooien. Crit chance kun je halen van een schild, gloves, helm, rings en amu.

Ik heb een aantal van dit soort items voor 20-50k gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:32
Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 13:21:
Diablo is een game die ik gewoon wil doorspelen, maar als ik geen hulp had gekregen had ik moeten gaan grinden voor gear!
Wait wut?! Bij Diablo moet je niet grinden voor gear? Wat heb ik dan de afgelopen jaren gedaan in de Diablo-franchise?

Oh wacht, ik gok een kleine generatieverschil.

@De_Bastaard.
Ik zie dat heel veel van je items geen vit hebben (of zeer laag). Wellicht daar maar eens op focussen (ringen, gloves, boots)

[ Voor 14% gewijzigd door Joarie op 25-07-2012 13:37 ]

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Bospa01 schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 13:31:
Diablo @ normal is een retard check geen gear check ;)
Diablo @ normal is geen check. het is een Tutorial van Diablo.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
Joarie schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 13:36:
[...]

Wait wut?! Bij Diablo moet je niet grinden voor gear? Wat heb ik dan de afgelopen jaren gedaan in de Diablo-franchise?

Oh wacht, ik gok een kleine generatieverschil.

@De_Bastaard.
Ik zie dat heel veel van je items geen vit hebben (of zeer laag). Wellicht daar maar eens op focussen (ringen, gloves, boots)
Hij is geboren in 1975.. dus of jij wil zeggen dat je WEL het diablo I, II en III hebt meegemaakt.. of hij is een stuk ouder en daardoor heeft ie de games niet gespeeld...

ik ben benieuwd welke je bedoelt :P

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:32
Ik bedoel natuurlijk degene waarbij ikzelf het beste uit de verf kom ;)

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
Dakreal schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 13:36:
[...]

Diablo @ normal is geen check. het is een Tutorial van Diablo.
Diablo @ normal laat zien hoe slecht het Blizzard Diablo team is in het balance-en van een game... of ze hebben het verkeerde label gebruikt "normal" ipv "super, super easy"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
Joarie schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 13:39:
Ik bedoel natuurlijk degene waarbij ikzelf het beste uit de verf kom ;)
Ach, I get the point ;) Ik hoopte alleen niet dat Omega Supreme serieus was :P

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 13:21:
Ik speel nu door op nightmare, maar als ik merk dat ik straks weer aan het gear grinden moet om verder te komen dan is het echt afgelopehttp://tweakers.net/n met D3. Grinden doe ik wel in WoW, dat doe je tenminste nog met een groepje in instances, in plaats van eindeloos mindless solo trash mobs afschieten.
Op een gegeven moment moet je gewoon zorgen dat je weer beetje upto date bent, als je een een 2e char levelt merk je hoe makkelijk het gaat doordat je al geld en gems hebt.

Vind je items met sockets en vitality? Socketen met flawless square Emeralds, kosten geen drol op de AH.
Vitality bij een DH is niet zo heel boeiend, dmg is king.
VInd je een boog met een socket? stop er een flawless square ruby in.
Flawless squares kosten op de ah geen fuk.

Hoop ook dat je elective mode aan hebt staan?
http://www.toptiertactics...lective-mode-information/
Caltrops + smoke screen (indien nodig) + vault + preperation is een goed defensive combi
Entangling shot + Elemental Arrow erbij en gaan met die banaan

[ Voor 14% gewijzigd door Vandread op 25-07-2012 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Laatst online: 08:40
Ik ben ook een cyclone / serenity monk gebruiker. Vind het heerlijk, zeker samen met een goede wiz :)

Dit is mijn build
http://us.battle.net/d3/en/calculator/monk#WgXjfh!bYU!aaZcaa

Zit ongeveer op
48k life
16k dps
6000 armor
640 res all
800 LoH

Hiermee is act1 een eitje en act2 te doen. Wat ik vaak doe is gewoon een groep in rennen, ze met cyclone bij elkaar trekken, slaan tot ik bijna dood ben, serenety casten (healt een deel) en doorhakken. Zo krijg ik (bijna) alles snel neer. Nu meer focussen op crit, die staat maar op 10%....

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!
chrisO schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 13:40:
[...]

Diablo @ normal laat zien hoe slecht het Blizzard Diablo team is in het balance-en van een game... of ze hebben het verkeerde label gebruikt "normal" ipv "super, super easy"
Normal kun je zien als "casual". Hier kun je zonder veel moeite doorheen komen.

Voor ons ervaren gamers voelt het misschien als easy, maar zoals je hierboven ziet zijn er daadwerkelijk mensen die er moeite mee hebben.
Pagina: 1 ... 20 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging